Файл қосу
Конспектілерін апта өлшеу
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Семей мемлекеттік педагогикалық институты Физика және информатика кафедрасы СИЛЛАБУС « Физикалық өлшеулер нәтижелерін статистикалық өңдеу » арнайы курсы бойынша 5В060400 « Физика» мамандығының ІІ курс студенттеріне арналған Семей 2009 жыл Оқу-әдістемелік бағдарламаны құрастырған: аға оқытушы Қасымханова К.А. Кафедраның 29.06.2009 ж. мәжілісінде талқыланған, хаттама №13 Кафедра меңгерушісі_______________п.ғ.д., профессор Маусымбаев С.С. Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінде талқыланып, бекітілген 14.01.2009 жыл. Хаттама № 3 Физика-математика факультетінің Ғылыми Кеңесінің отырысында бекітілген. Хаттама №9, 29.06. 2009ж. Физика-математика факультетінің деканы, ф.-м. ғ. к., доцент : Берикханова Г.Е. 1.Пәннің оқу-әдістемелік бағдарламасы (SYLLABUS) 1.1.Пән туралы мәліметтер: Пән атауы « Физикалық өлшеулер нәтижелерін статистикалық өңдеу » Кредит саны 2 Жүргізілетін орыны: Қашаған 1,СМПИ №3 оқу ғимараты, аудитория № сабақ кестесіне сәйкес. 1.2.Оқытушылар туралы мәліметтер Қасымханова Күләш Ағыбаевна Физика және информатика кафедрасының аға оқытушысы Кафедрада болатын уақыты 8.00-17.00 Байланыс түрі: ж.т. 64 -37- 58. 1.3.Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Кредиттер |дәріс,|Лаб |прак. |СРСП | | | |сағ. |сағ. | | | | |Өлшеу жабдықтарының жалпы сипаттамалары.|1 | |2 |2 | | |Оларды классификациялау | | | | | | | Электр өлшеуіш құралдардың өлшеу шегін |1 | |1 |1 | | |өзгерту. Дәлдік класы.Шкалалары, | | | | | | |циферблатының көркемделуі | | | | | | |Өлшеу құралдары, өлшеу әдістері. |1 |2 |2 |2 | | |Сызықтық шамаларды өлшеу. | | | | | | | Өлшеу нәтижелерін өңдеу, эксперимент |1 | |1 |2 | | |нәтижелірін өрнектеу. Тікелей өлшеу | | | | | | |қаталіктерін анықтау ( есептеуіш | | | | | | |техникаларымен) | | | | | | |Физикалық шамаларды өлшеу нәтижелерін |1 |3 |2 |2 | | |өңдеуду ықтималдықтар теориясы және | | | | | | |математикалық статистика әдістерін | | | | | | |қолдану | | | | | | |Жанама өлшеулердің қаталіктері |1 | |3 |3 | | |Датчиктер. Аз ығысуларды өлшеу |1 |3 |3 |2 | | |құралдары | | | | | | |Акустикалық приборлар. |1 |2 |3 |2 | | |Периодты процестердің параметрлерін |1 | |2 |3 | | |анықтау | | | | | | |Молекулалық физиканың құралдары |1 |2 |2 |1 | | |Электр тізбектерінің элементтері |1 | |2 |1 | | |Электр өлшеуіш құралдар.Олардың жүйелері|1 | |2 |3 | | |Электрондық құралдар | | | | | | | |1 |3 |2 |3 | | |Оптикалық құралдар | | | | | | | |1 | |2 |2 | | |Иондаушы сәулелердің детекторлары. | | | | | | |Дозиметрлер |1 | |1 |1 | 1.8. Әдебиеттер тізімі Негізгі әдебиеттер: 1.Солоухин Р.И. Методы физических измерений 2.Бурсиан Э.В.Физические приборы. 3.Савельев И.В. Физика курсы, том I, II, III М., Наука, 1989 г. 4. Абдуллаев Ж. Жалпы физика курсы, Алматы, «Ана тілі» 1991 5.Қожанов Т.С., Рысменде С.С. Физика курсы 1 том Механика. Молекулалық физика. Термодинамика. Алматы 2001. 6. Волькенштейн В.С. Жалпы физика курсының есептер жинағы, М. Наука, 1990- 1998 ж. 7.Трофимова Т.И. Жалпы физика курсының есептер жинағы М., Высшая школа, 1993 г. 8.Физикалық зертханалық жұмыстарына нұсқау. Семей 1993, 1994 ж. а) Механика б) Электр және магнетизм; в) тербелістер мен толқындар; г) кванттық физика; д) атом және ядро құрылысы; е) молекулалық физика және термодинамика; 9. Кортнев А.В., Рублев Ю.В., Куценко А.Н. Практикум по физике Қосымша әдебиеттер: 1.Гмурман Математическая обработка измерений. 2.Румишанский Л.З. Элементы теории вероятности. 3.Демкович В.В.Измерения в курсе физики 4.Чертов А.Г., Воробьев А.А. Физика есептері., М. Высшая школа, 1988 ж. 5.Мелешина А.М. Жоғарғы оқу орындарында өз бетімен физика есептерін шығаруды оқу құралы. Воронеж, ВГУ, 1968 ж. 6.Физикалық практикум. Иверонова В.И. М. Наука, 1968 ж. 7.Құлбеков М,Әлімбекова Г.,Нұрғалиев Қ. Жалпы физика курсы. Электр және магнетизм. 8.Мешетова Ж.С.,Қасымханова К.А.,Уразбаева К.Т. «Физика курсы» бойынша лекциялар, II бөлім .Семей 2008 9.Лукашик В.И.,Иванова Е.В.Сборник задач по физике 1.9. Пән бойынша СОӨЖ тапсырмаларының орындалу және тапсырылу графигі |№ |Тапсырманың мазмұны |Әдебиеттер|Бақылау түрі |Балл |Жұмысты | | | | | | |тапсыру | | | | | | |мерзімі | | | Құралдардың |НӘ.1,7,4 |Конспектімен жұмыс | | | | |классификациясы. |ҚӘ.1,3 |жасау, есеп шығару | | | | |Параметрлер.Дәлдік | |әдістерін талдау | | | | |классы және дәлдігі. | | | | | | |Физикалық шамаларды |Н.Ә.1,7,4 |Конспектілерін | |2 апта | | |өлшеу. Өлшеудегі | |тексеру, | | | | |қателіктер. Қателіктерді| |тест-бақылау | | | | |есептеу әдістері. | | | | | | |Бұрыштық және сызықтық |Н.Ә.1,6,7 |Физикалық және | | | | |шамаларды өлшеу | |виртуалдық | | | | |әдістері. | |демонстрациялар,сұр| | | | | | |ақтарға жауап | | | | | | |алу.Тақырып бойынша| | | | | | |есептерді талдау | | | | | Электромагниттік |Н.Ә.1,3 |Конспектімен жұмыс | |4 апта | | |сәулелену шамаларының | |жасау, тест-бақылау| | | | |өлшем бірліктері | | | | | | |Өлшеудегі қаталіктердің |Н.Ә.1,3 |Лабораториялық | | | | |каассификациясы | |жұмыстың | | | | | | |нәтижелерін | | | | | | |талдау. | | | | | | |Конспектімен жұмыс | | | | | | |жасау | | | | |Өлшеу нәтижелерін |Н.Ә.1,3,7,|Конспектілерін | | | | |графиктік тәсілмен |8,9 |тексеру. «Тұрақты | | | | |кескіндеу | |ток» тақырыбы | | | | | | |бойынша есептерді | | | | | | |талдау. | | | | | Кернеуді алысқа жеткізу|Н.Ә.1,2,3 |Конспектімен жұмыс | |7 апта | | |мәселелері.Трансформа | |жасау, тақырып | | | | |торлар | |бойынша тақырыбы | | | | | | |бойынша Бақылау| | | | | | |жұмысы | | | | |Электр өлшеуіш құралдар.|Н.Ә.1,3 |Компьютерді | | | | |Олардың жұмыс принципі, | |қолданып | | | | |құрылысы. | |студенттердің | | | | | | |білімен | | | | | | |тексеру,бақылау | | | | | Кедергіні өлшеу |Н.Ә.1,5,7 |Конспектімен жұмыс | |9 апта | | |(көпірлер, магазиндер). | |жасау, | | | | |Аз кернеулерді өлшеу. | |лабораториялық | | | | | | |жұмыстың | | | | | | |нәтижелерін | | | | | | |талдау. | | | | | Электрлік вакуумдық |Н.Ә.1,3,6 |Физикалық | |10 апта | | |құралдар. Осциллограф. | |демонстрациялар, | | | | |Оны өлшеулерде қолдану. | |сұрақтарға жауап | | | | | | |алу. | | | | | Лазерлер жұмыс |Н.Ә.1,3, |Конспектімен жұмыс | | | | |принципі, түрлері. |8,9 |жасау, | | | | | | |лабораториялық | | | | | | |жұмыстың | | | | | | |нәтижелерін талдау,| | | | | Жарық қабылдағыштар мен|Н.Ә.1,3,7 |Конспектімен жұмыс | |12 апта | | |фотоэлементтер. | |жасау, | | | | | Оптикалық құралдар |Н.Ә.1,2,3,|Конспектімен жұмыс | |13 апта | | |Интерферометрлер |8,9 |жасау, | | | | | | |лабораторилық | | | | | | |жұмыстың | | | | | | |нәтижелерін талдау.| | | | | Спектрлік және |Н.Ә.1,,3, |Конспектімен жұмыс | | | | |поляризациялық құралдар.|8,9 |жасау, | | | | |Олардың жұмыс принципін| |лабораторилық | | | | |оқып үйрену. | |жұмыстың | | | | | | |нәтижелерін талдау.| | | | | | |Есептерді талдау | | | | | Дозиметр мен иондауышы |Н.Ә.1,5,7,|Конспектімен жұмыс | |15 апта | | |есептеуіш құралдар. |8,9 |жасау , қортынды | | | | | | |бақылау жұмысы | | | 1.10. Пән бойынша СӨЖ тапсырмаларының орындалу және тапсырылу графигі |№ |Тапсырманың мазмұны |Әдебиеттер |Бақылау |Балл |Жұмысты| | | | |түрі | |тапсыру| | | | | | |мерзімі| |1 | Өлшемділік |Волькенштейн |Есептерді |1 | | | |формуласы.Формулаларды |В.С. Жалпы |тапсыру, жұмыс| |4 апта| | |рационалданған түрде жазылуы.|физика |бойынша | | | | | |курсының |әңгімелесу | | | | |Бірліктер жүйесі. |есептер | | | | | |№ 9-10, 20, |жинағы, М. | | | | | |30,40,50,60,70,80,90,100, |Наука, | | | | | |110,120 есептерін шығару |1990-1998 ж. | | | | |2 |Өлшеудің абсолют қателігін |Лукашик | Есептерді |1 | | | |есептеу. |В.И.,Иванова |тапсыру, жұмыс| |7 апта| | |№14-24 есептерін шығару |Е.В.Сборник |бойынша | | | | | |задач по |әңгімелесу | | | | | |физике | | | | |3 |Салыстырмалы қателіктерді |Лукашик | Есептерді |1 |10 | | |есептеу. . |В.И.,Иванова |тапсыру, жұмыс| |апта | | |№ 25-39 есептерін шығару |Е.В.Сборник |бойынша | | | | | |задач по |әңгімелесу | | | | | |физике | | | | |4 |Өлшеу нәтижелерін өңдеуде | Кортнев | Есептерді |1 |12 | | |ықтималдықтар теориясы мен |А.В., Рублев |тапсыру, жұмыс| |апта | | |математикалық статистика |Ю.В., Куценко |бойынша | | | | |заңдылықтарын қолдану. |А.Н. Практикум|әңгімелесу | | | | |Сенімділік интервалы. №1-15 |по физике | | | | | |есептерін шығару | | | | | | | | | | | | |5 | Тұрақты және айнымылы ток |Кортнев А.В., | Есептерді |1 |13 | | |тізбегінің сипаттамаларын |Рублев Ю.В., |тапсыру, жұмыс| |апта | | |есептеу |Куценко А.Н. |бойынша | | | | |№14-5,10,15,20, |Практикум по |әңгімелесу | | | | |есептерін шығару |физике | | | | |6 |Оптикалық құралдардың |Кортнев А.В., | Есептерді |1 |14 | | |сипаттамаларын есептеу |Рублев Ю.В., |тапсыру, жұмыс| |апта | | |№14-16, 21,25,28 есептерін |Куценко А.Н. |бойынша | | | | |шығару |Практикум по |әңгімелесу | | | | | |физике | | | | 1.11. Білімді бағалау жөніндегі ақпараттар Студенттің білімін бағалау мынандай түрлерден тұрады:ағымдық, межелік және қорытынды. Жалпы физика пәні бойынша жасалатын зертханалық және практикалық жұмыстар бойынша және бақылау жұмыстары мен тестілеу бойынша ағымдық бақылау қарастырылған. Ағымдық бақылаудық барлық түрі бойынша 5 баллдық жүйе қолданылады. Студенттің пәнді меңгергендігін оқытушы бағалайды. Студенттің жұмысын бағалаудың төрт мүмкін деңгейі қарастырылады: • Репродуктивті көмектесу арқылы (тану, қайталау ); • Репродуктивті көмексіз (еске сақтау және типтік есептерді шығаруға қолдану); • Эвристикалық (типтік емес, қиын есептерді шығару); • Творчестволық (оқу-зерттеу немесе ғылыми-зерттеу жұмыстары барысындапроблемалық есептерді шығару.) Осы білім деңгейлеріне сәйкес баға қойылады. Бірінші деңгей – 3 (қанағаттанарлық), екінші деңгей – 4 (жақсы), үшінші деңгей – 5(өте жақсы) – ке бағаланады. Студенттің семестр кезіндгі алатын ең үлкен балы 140. Еңбек тәртібін бұзған кезде және жұмысты уақытында тапсырмаса студентке айып санкциясы салынады: - сабаққа кешіксе – 1 балл шегеріледі; - лекция сабағына қатыспаса – 2 балл шегеріледі; - Практикалық сабаққа қатыспаса – 3 балл шегеріледі; - Зертханалық саббаққа қатыспаса - 3 балл шегеріледі; - Жұмысты уақытында тапсырмаса - 1балл шегеріледі; Бірінші межелік бақылаудың қорытындысы семестрдің 7 апта негізінде шығарылады; екінші межелік бақылаудың қорытындысы 15 апта негізінде шығарылады және қорытынды болып есептеледі; Егер рейтинг бақылау нәтижесі 50% жоғары болса, студент емтиханға жіберіледі. Қорытынды баға мынадан тұрады: Межелік бақылау 60%, Емтихан – 40% Иэ=Pн· 0,6 + Э · 0,4 Иэ- процентпен берілген емтихан бағасы Pн- процентпен берілген межелік бақылау қорытынды бағасы Э- емтиханның проценттік бағасы Қорытынды баға таблицада көрсетілгендей цифр және әріп түрінде тыжазылады. |Баға |Мәні |Балл |Процент, % | |А |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |А- | |3,67 |90-94 | |В+ |жақсы |3,33 |85-89 | |В | |3,00 |80-84 | |В- | |2,67 |75-79 | |С+ |Қанағаттандырарлық |2,33 |70-74 | |С | |2,00 |65-69 | |С- | |1,67 |60-64 | |D+ | |1,33 |55-59 | |D | |1,00 |50-54 | |F |қанағаттанарлықсыз |0,00 |0-49 | 1.12. Курс саясаты. Студентке қойылатын талаптар: Сабаққа қатысу: дәріс, машықтану сабақатарына қатысу міндетті түрде. Қандайда бір себептермен сабақты босататын жағдайда студент өз бетімен жұмыс тақырыптарын дәл уақытында өткізу қажет, ал босатылған сабақтар тақырыбы бойынша бақылау жұмысын жазу немесе тест тапсыру керек. Мінез-құлық: сабақ уақытында үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі немесе бүкіл курс бойынша деген баға қойылады. Бақылау тапсырмалары: Міндетті түрде оларды дәл уақытында орындап тапсыру керек. Уақытынан кешіктіріліп тапсырылған тапсырылған тапсырмалар автоматты түрде төмендетіліп бағаланады. Межелік аттестация: Сабаққа қатысу, өз бетімен жұмысты дәл уақытында өткізу, сабақ кезінде ауызша және жазбаша түрінде тапсыру, межелік бақылау нәтижесінде қойылады. Көшіру мен плагиат: кез келген көшіріп алу немесе плагиат (басқа студенттердің дайын тапсырмаларымен шығарылған есептерін қолдану) анықталатын болса, студент аудиториядан шығарылып жіберіледі немесе бүкіл курс бойынша «қанағаттанғысыз» деген баға қойылады. Емтихан: Қорытынды ауызша емтиханаға пән бойынша қойылатын ең жоғарғы балға 50% студенттер жіберіледі. Емтихан кезінде студент ұсынылған 2 сұрақ материалы бойынша жауап берілуі және курс бойынша берілген есепті шығару керек.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz