Файл қосу
Қос интегралдың анықтамасы
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты|ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.01.20.169/03-2013 | |ПОӘК |29.08.2013 ж. | | |Оқытушыларға арналған|№1басылым | | |пәндердің оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | |«Математикалық анализ| | | |4» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Математикалық анализ 4» 5B060100-Математика мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы _____________________________ «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының,физика-математика ғылымдарының кандидаты, доценті Вильданова Ф.Х. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасы отырысында «____» _______________ 2013ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ Жолымбаев О.М. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 2013ж., № ___хаттама. Төраға ______________ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 201__ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ 4АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Қолданылу саласы.............................................................. .........................4 2. Нормативтік сілтемелер.......................................................... ....................4 3. Жалпы ережелер............................................................ ..............................4 4. Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны............................................................. ............................................5 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі............7 6. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы.........................8 7. Әдебиеттер........................................................... .........................................8 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Математикалық анализ 4» 5B060100-Математика мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Математикалық анализ 4» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән белгілейді: - Сәйкес білім деңгейіндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты - СТУ 042-ГУ-4-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау Әртүрлі шаруашылық істерін басқару әдістерін жетілдіру көбінесе экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық зерттеулер әдістерін кеңінен қолдануға әкеліп отыр. Қазіргі кезеңде күрт дамып келе жатқан есептеу техникасын қарқынды түрде пайдалану математиканы табысты қолдану мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді. Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін сандық есептеу құралы болып қана қоймай, сонымен қатар, дәл зерттеу әдісі және әртүрлі түсініктер мен проблемаларды бұлжытпай тұжырымдайтын құрал болып отыр. Сондықтан, математикалық білімді қазіргі заманның инженер маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады. Оқу бағдарламасы инженерлік мамандықтар бойынша жоғары білімді мамандарға математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талабына сәйкес құрастырылған. 3.2. Аталмыш курстың мақсаты - инженерлік есептердің үлгісін жасауға, оны талдауға және қажет болса компьютерлік техникамен шешуге көмегін тигізетін математикалық аппаратты меңгеру; - студенттердің маман ретінде болашақ қызметітінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу; - инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру; - жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту; - әлеументтік-экономикалық өзгерістер кезеғіндегі қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізгенде студенттердің негізгі практикалық шеберлігін шыңдау 3.3. Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті - студент өзінің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту; - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету. 3.4. Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс. 3.5. Курстың пререквизиттері: алгебра, аналитикалық геометрия курстарын білу. 3.6. Курстың постреквизитері: функционалдық анализ 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | |1 |2 | | Дәріс | |Цилиндрлік кесектің көлемітұралы есеп. Қос интегралды қайталанған |2 | |интегралға келтіру. Қос интегралдың анықтамасы. Қос интегралдың бар| | |болуының шарты. Интегралданатын функциялар кластары. Қос | | |интегралдардың қасиеттері. | | |Қос интегралды есептеу. Тік бұрышты облыс жағдайында қос |2 | |интегралды қайталанған интегралға келтіру. Қисық сызықты облыс | | |жағдайында қос интегралды қайталанған интегралға келтіру | | |Қос интегралдарда айнымалыларды ауыстыру |2 | |Геометриялық және механикалық қолданулары. |2 | |Дененің массасын есептеу тұралы есеп. Үш еселі интеграл және оның |2 | |бар болу шарты. Қассиетері. | | |Үш еселік интегралды есептеу. |2 | |Үш еселік интегралдарда айнымалыларды ауыстыру |2 | |Үш еселік интегралдарды қолданулары. |2 | |Бірінші және екінші типті қисықсызықты интеграл. |2 | |Бірінші және екінші типтік беттік интегралдары. |2 | |Грина. Остроградский-Гаусс және Стокс формулары. |2 | |Скаляр өрістер. Берілген бағыт бойынша туынды. Градиент. |2 | |Векторлық өрістер. Дивергенция. Циркуляциясы және құйын. |2 | |Фурье Қатарлары. Функциялардың ортогональды системалары. |2 | |Фукцияларды Фурье қатарға жиктеу. Периодты емес функция жағдайы. |2 | |Кез келген аралықта Фурье қатарға жиктеу. | | |Тәжірибелік сағат | |Қос интегралды қайталанған интегралға келтіру. Қос интегралды |2 | |есептеу. Тік бұрышты облыс жағдайында қос интегралды қайталанған | | |интегралға келтіру. | | |Қисық сызықты облыс жағдайында қос интегралды қайталанған |2 | |интегралға келтіру | | |Қос интегралдарда айнымалыларды ауыстыру |2 | |Геометриялық және механикалық қолданулары. |2 | |Үш еселі интеграл. |2 | |Үш еселік интегралды есептеу |2 | |Үш еселік интегралдарда айнымалыларды ауыстыру |2 | |Үш еселік интегралдарды қолданулары. |2 | |Бірінші және екінші типті қисықсызықты интеграл. |2 | |Бірінші және екінші типтік беттік интегралдары. |2 | |Грина. Остроградский-Гаусс және Стокс формулары. |2 | |Скаляр өрістер. Берілген бағыт бойынша туынды. Градиент. |2 | |Векторлық өрістер. Дивергенция. Циркуляциясы және құйын. |2 | |Фурье Қатарлары. Функциялардың ортогональды системалары. |2 | |Фукцияларды Фурье қатарға жиктеу. Периодты емес функция жағдайы. |2 | |Кез келген аралықта Фурье қатарға жиктеу. | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Екі еселі интегрладың ретін өзгерту. 5.2. Поляр координатрға көшу 5.3. Екі еселі интегралдың геометриялық қолдануы 5.4. Екі еселі интегрладың физикалық және механикалық қоладануы 5.5. Үш еселі интегралда сфералық координаттарға көшу 5.6. Үш еселі интегралда цилиндрлік координатрға көшу 5.7.Тарихи ескертулер. 5.8. Өріс теориясының элементтері 5.9. Грин, Стокс, Остроградский-Гаусс формулары. 5.10. Беттік интегралдар 6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 2. кесте |Тема занятия |Көрнекті |Өз бетімен оқуға |Бақылау формасы| | |құралдар, |арналған сұрақтар| | | |плакаттар, | | | | |стендтар | | | |Цилиндрлік кесектің |плакаттар |Қос |Тексеру жұмысы | |көлемітұралы есеп. Қос | |интегралдардың | | |интегралды қайталанған | |қасиеттері. | | |интегралға келтіру. Қос | | | | |интегралдың анықтамасы. Қос | | | | |интегралдың бар болуының шарты.| | | | |Интегралданатын функциялар | | | | |кластары. Қос интегралдардың | | | | |қасиеттері. | | | | |Фукцияларды Фурье қатарға |плакат |Кез келген |Тексеру жұмысы | |жиктеу. Периодты емес функция | |аралықта Фурье | | |жағдайы. Кез келген аралықта | |қатарға жіктеу. | | |Фурье қатарға жіктеу. | | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Фихтенгольц Г. М. Математикалық |12 |2 |100 | |анализ негіздері, 2 Том. | | | | |Қадықайырұлы Қ. Дифференциалдық |15 |2 |100 | |және интегралдық есептеулер, | | | | |1972, Мектеп | | | | |Демидович Б. П.Задачи и |5 |2 |100 | |упражнения по математическому | | | | |анализу, 1978, Наука | | | | |Никольский С. М. Курс |10 |2 |100 | |математического анализа. Том 1 | | | | |Кузнецов Л. А. Сборник заданий |25 |2 |100 | |по высшей математике, М. «Высшая| | | | |школа», 1984. | | | | |Кудрявцев Л. Д. Математический |30 |2 |100 | |анализ. Том 2 | | | | |Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая |12 |2 |100 | |математика в упражнениях и | | | | |задачах. Часть 2., М., «Высшая | | | | |математика». | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Фихтенгольц Г. М. Математикалық анализ негіздері, 2 Том. 8.1.2. Демидович Б. П.Задачи и упражнения по математическому анализу, 1978, Наука 8.1.3. Кузнецов Л. А. Сборник заданий по высшей математике, М. «Высшая школа», 1984. 8.1.4. Қадықайырұлы Қ. Дифференциалдық және интегралдық есептеулер, 1972, Мектеп Қосымша әдебиеттер 8.2.1. Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая математика в упражнениях и задачах. Часть 2., М., 8.2.2. Запорожец А. Т. Задачи по математическому анализу. 8.2.3. С. М. Никольский Курс математического анализа. Том 1. М. «Высшая школа», 1978. 8.2.4. Уваренков И. М. Маллер М.З. Курс математического анализа 1966, 2том Просвещение
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz