Файл қосу

Жаңабаев Егіншілік егіншілікте реттеу




|Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі                          |
|Семей қаласының Шәкәрім атындығы  Мемлекеттік Университеті                   |
|МСЖ құжат 3 деңгейлі     |ПОӘК                     |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-18.21.1.52./02.2013  |
|ПОӘК                     |№____басылым             |                         |
|«Егіншілік»              |«__» _____ 20__ж.        |                         |
|пәнінен студенттерге     |                         |                         |
|арналған жұмыс           |                         |                         |
|бағдарламасы             |                         |                         |


















                  5В080100 «Агрономия» мамандығына арналған

                            «Егіншілік»  пәнінің




      ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ



                        ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН

      ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ







































      СЕМЕЙ –2013











                   Алғы сөз


           1. Құрастырған
      Шәкәрім атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің  «Агротехнология
және  орман  ресурстары»  кафедрасының   аға  оқытушысы   Каламов   Бақытбек
Хамзаұлы
      «___ »  _________ 2013 жыл
      2. Талқыланды:
      2.1.    Шәкәрім    атындағы    Семей    мемлекеттік    университетінің
«Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының мәжілісінде.
      Хаттама «___»__________2013 жыл, №


      Кафедра меңгерушісі: _____________Сейлгазина С.М.


      2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде
      Хаттама «___»__________2013 жыл, №
      Төраға ________________Тлеубаева А.В.


      3. БЕКІТІЛДІ
      Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және  баспаға
ұсынылды
      Хаттама «______ »  _____________2013 жыл, №
      ОӘК төрағасы, бірінші проректор______________ Г.К. Искакова






      4. Бірінші рет еңгізілді




























             МАЗМҰНЫ




     1. Жалпы жағдайлар
     2. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар
     3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар
     4. Курстың форматы
     5. Курстың саясаты
     6. Баға қою саясаты
     7. Әдебиеттер


































           1. Жалпы жағдайлар


              1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер


      1. Оқытушының аты –жөні:                  Каламов Бақытбек Хамзаұлы
      2. Кафедра:                                Агротехнология  және  орман
ресурстары
      3.  Хабарласу  телефоны:                         63-69-15   (институт,
жұмыс)
      4. Жұмыс өткізілетін орны:                   № 5 ғимарат,

      5. Пәннің аты:                                         «Егіншілік»



      6. Кредит саны:                                          4





1.2 Пәннің қысқаша мазмұны.


      «Арономия»  мамандығының  студенттеріне  арналған   «Егіншілік»   пәні
егіншіліктің табиғи заңдылықтарымен жалпы теориясы, құнарлылық  оның  маңызы
және жоғарлату  жолдарына  зерттеулер  жүргізеді  және  мәдени  өсімдіктерді
өсіруге қажетті топырақтың онтайлы параметрі жоғары құнарлылығын жасау  және
жерді  экономикалық,  экологиялық   және   технологиялық   тұрғыдан   тиімді
пайдалану.


      1.3 Курстың мақсаты.


      Курстың мақсаты студенттерді қарқынды егіншілікте  топырақ  құнарлығын
ұдайы арттыру және өсімдік тіршілік  жағдайын  егіншілікте  реттеу  жолдарын
түсіндіру..


      1.4 Пәнді оқыудың негізгі міндеттері.


      Топырақтың   құнарлығын   ұлғайтудың,    оны    эрозиядан    қорғаудың
агротехникалық  шаралар  жүйесін  құрастыру  мен  жүзеге   асыру   жөніндегі
теориялық негіздері  және  дағдылану  әдістер  мен  студенттерді  таныстыру;
өсімдік  тіршілігі  жағдайларын  оңтайландыру;   арамшөптердің   биологиялық
ерекшеліктерін  және  түр  құрамын  анықтау,   олармен   күресудің   кешенді
шараларды  белгілеу;  әр   түрлі   шаруашылықтар   үшін   ауыспалы   егістер
нобайларын, оларды игеру  жоспарын  құрастыру  және  жүзеге  асыру;  топырақ
қорғау және қорды үнемдеу жөніндегі  топырақ  өнделу  жүйелерін  жасау  және
топырақ  өңдеуді  минималдау;  аймақтық   бейімді   ландшафтылық   егіншілік
жүйесінің негізін игеру.


      1.5 Пәнді игеру нәтижесінде студент:


      Осы пәнді оқып студент міндетті түрде білуі керек:

            - өз бетімен ауыспалы егіс жүйесін құру;
            - арам шөпке қарсы тиімді жолдарын таңдауды;
            - жер құнарын арттырып отыруды;
            - техниканы тиімді пайдалануды;

      1.6 Курстың перереквизиттері.


      1.6.1Биология


      1.6.2физиология


      1.6.3 топырақтану


      1.6.4 ауыл шаруашылығы машиналарды пайдалану




      1.7 Курстың постреквизиттері.

      1.7.1Өсімдіктану
      1.7.2селекция мен тұқым шаруашылығы
      1.7.3 ауыл шаруашылығ өңдеу және сақтау технологиясы


      2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРНІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ



              Кесте 1
|№     |Тақырып атауы        |Сағат саны                                        |
|      |                     |дД   |ЗЗТС  |СОӨЖ     |СӨЖ    |Әдебиеттер          |
|1     |2                    |З3   |44    |5        |6      |7                   |
|1 – модуль Егіншіліктің негізгі сыртқы факторлары.                             |
|1 – блок Егіншіліктің негізгі заңдарына түсініктеме.                           |
|                                                                               |
|1     |Кіріспе.             |1    |      |         |       |Ә.Ә.Әуезов, Т.А.    |
|      |Өсімдіктердің        |     |      |         |       |Атақұлов,           |
|      |тіршілік факторлары  |2    |      |         |       |Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш.|
|      |және оларды          |     |      |         |       |Жаңабаев Егіншілік  |
|      |егіншілікте реттеу   |     |      |         |       |Жаңабаев Қ.Ш.,      |
|      |жолдары              |     |      |         |       |Саудабаев Т. С.,    |
|      |                     |     |      |         |       |Сейітов И.С Өсімдік |
|      |                     |     |      |         |       |шаруашылығы         |
|      |                     |     |      |         |       |өнімдерін өндіру    |
|      |                     |     |      |         |       |технологиясы        |
|      |                     |1    |1     |2        |6      |Ә.Ә.Әуезов, Т.А.    |
|      |Топырақ режімдері    |     |      |         |       |Атақұлов,           |
|      |және оларды          |2    |2     |         |       |Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш.|
|      |егіншілікте реттеу   |     |      |         |       |Жаңабаев            |
|      |жолдары              |     |      |         |       |Егіншілік           |
|      |                     |     |      |         |       |Жаңабаев Қ.Ш.,      |
|      |                     |     |      |         |       |Саудабаев Т. С.,    |
|      |                     |     |      |         |       |Сейітов И.С Өсімдік |
|      |                     |     |      |         |       |шаруашылығы         |
|      |                     |     |      |         |       |өнімдерін өндіру    |
|      |                     |     |      |         |       |технологиясы.       |
|2     |Егіншілік            |11   |      |2        |6      |Ә.Ә.Әуезов, Т.А.    |
|      |заңдылықтары және    |     |2     |         |       |Атақұлов,           |
|      |оларды мол өнім алу  |     |      |         |       |Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш.|
|      |үшін өндірісте       |     |      |         |       |Жаңабаев Егіншілік  |
|      |қолдану              |     |      |         |       |Жаңабаев Қ.Ш.,      |
|      |                     |     |      |         |       |Саудабаев Т. С.,    |
|      |                     |     |      |         |       |Сейітов И.С Өсімдік |
|      |                     |     |      |         |       |шаруашылығы         |
|      |                     |     |      |         |       |өнімдерін өндіру    |
|      |                     |     |      |         |       |технологиясы.       |
|      |Арамшөптер  туралы   |     |1     |1        |4      |Ә.Ә.Әуезов, Т.А.    |
|      |түсінік және олардың |     |      |         |       |Атақұлов,           |
|      |ауылшаруашылығына    |1    |1     |         |       |Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш.|
|      |келтіретін зияндылығы|     |      |         |       |Жаңабаев Егіншілік  |
|      |және агробиологиялық |     |      |         |       |Жаңабаев Қ.Ш.,      |
|      |топтарға жіктеу      |     |      |         |       |Саудабаев Т. С.,    |
|      |                     |     |      |         |       |Сейітов И.С Өсімдік |
|      |                     |     |      |         |       |шаруашылығы         |
|      |                     |     |      |         |       |өнімдерін өндіру    |
|      |                     |     |      |         |       |технологиясы.       |
|3     |                     |11   |      |2        |6      |Ә.Ә.Әуезов, Т.А.    |
|      |Паразитті және       |     |2     |         |       |Атақұлов,           |
|      |паразитті емес       |     |      |         |       |Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш.|
|      |арамшөптердің        |     |      |         |       |Жаңабаев Егіншілік  |
|      |өкілдері және оларға |     |      |         |       |Жаңабаев Қ.Ш.,      |
|      |қысқаша сипаттама    |     |      |         |       |Саудабаев Т. С.,    |
|      |                     |     |      |         |       |Сейітов И.С Өсімдік |
|      |                     |     |      |         |       |шаруашылығы         |
|      |                     |     |      |         |       |өнімдерін өндіру    |
|      |                     |     |      |         |       |технологиясы.       |
|      |                     |     |1     |2        |6      |Ә.Ә.Әуезов, Т.А.    |
|      |Азжылдық, көпжылдық  |     |      |         |       |Атақұлов,           |
|      |арамшөптер және      |     |      |         |       |Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш.|
|      |олардың өкілдеріне   |     |2     |         |       |Жаңабаев Егіншілік  |
|      |сипаттама            |1    |      |         |       |Жаңабаев Қ.Ш.,      |
|      |                     |     |      |         |       |Саудабаев Т. С.,    |
|      |                     |     |      |         |       |Сейітов И.С Өсімдік |
|      |                     |     |      |         |       |шаруашылығы         |
|      |                     |     |      |         |       |өнімдерін өндіру    |
|      |                     |     |      |         |       |технологиясы.       |
|4     |Түйнектамырлы        |11   |      |3        |6      |Ә.Ә.Әуезов, Т.А.    |
|      |арамшөптер,кіндік    |     |3     |         |       |Атақұлов,           |
|      |тамырлы және         |     |      |         |       |Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш.|
|      |карантинді арамшөптер|     |      |         |       |Жаңабаев Егіншілік  |
|      |және өкілдерінің     |     |      |         |       |Жаңабаев Қ.Ш.,      |
|      |сипаттамасы          |     |      |         |       |Саудабаев Т. С.,    |
|      |                     |     |      |         |       |Сейітов И.С Өсімдік |
|      |                     |     |      |         |       |шаруашылығы         |
|      |                     |     |      |         |       |өнімдерін өндіру    |
|      |                     |     |      |         |       |технологиясы.       |
|5     |Арамшөптермен күресу |1    |1     |1        |6      |Ә.Ә.Әуезов, Т.А.    |
|      |шаралары             |     |      |         |       |Атақұлов,           |
|      |                     |     |      |         |       |Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш.|
|      |                     |     |1     |         |       |Жаңабаев Егіншілік  |
|      |                     |1    |      |         |       |Жаңабаев Қ.Ш.,      |
|      |                     |     |      |         |       |Саудабаев Т. С.,    |
|      |                     |     |      |         |       |Сейітов И.С Өсімдік |
|      |                     |     |      |         |       |шаруашылығы         |
|      |                     |     |      |         |       |өнімдерін өндіру    |
|      |                     |     |      |         |       |технологиясы.       |
|      |                     |11   |1     |2        |6      |Ә.Ә.Әуезов, Т.А.    |
|      |Ауыспалы егістің     |     |2     |         |       |Атақұлов,           |
|      |ғылыми               |     |      |         |       |Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш.|
|      |негіздері.Ауыспалы   |     |      |         |       |Жаңабаев Егіншілік  |
|      |егіс туралы жалпы    |     |      |         |       |Жаңабаев Қ.Ш.,      |
|      |түсінік және оған    |     |      |         |       |Саудабаев Т. С.,    |
|      |қойылатын талаптар   |     |      |         |       |Сейітов И.С Өсімдік |
|      |                     |     |      |         |       |шаруашылығы         |
|      |                     |     |      |         |       |өнімдерін өндіру    |
|      |                     |     |      |         |       |технологиясы.       |
|                                                                                |
|1     |Ауыспалы егістерді   |1     |      |         |       |Ә.Ә.Әуезов, Т.А.    |
|      |жіктеу және оларды   |      |      |         |       |Атақұлов,           |
|      |құру                 |      |      |         |       |Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш.|
|      |                     |      |      |         |       |Жаңабаев Егіншілік  |
|      |                     |      |      |         |       |Жаңабаев Қ.Ш.,      |
|      |                     |      |      |         |       |Саудабаев Т. С.,    |
|      |                     |      |      |         |       |Сейітов И.С Өсімдік |
|      |                     |      |      |         |       |шаруашылығы         |
|      |                     |      |      |         |       |өнімдерін өндіру    |
|      |                     |      |      |         |       |технологиясы        |
|      |Топырақ өңдеудің     |1     |2     |2        |6      |Ә.Ә.Әуезов, Т.А.    |
|      |ғылыми негізі мен    |      |      |         |       |Атақұлов,           |
|      |маңызы               |      |      |         |       |Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш.|
|      |                     |      |      |         |       |Жаңабаев Егіншілік  |
|      |                     |      |      |         |       |Жаңабаев Қ.Ш.,      |
|      |                     |      |      |         |       |Саудабаев Т. С.,    |
|      |                     |      |      |         |       |Сейітов И.С Өсімдік |
|      |                     |      |      |         |       |шаруашылығы         |
|      |                     |      |      |         |       |өнімдерін өндіру    |
|      |                     |      |      |         |       |технологиясы        |
|2     |Топырақты минималды, |1     |1     |1        |3      |Ә.Ә.Әуезов, Т.А.    |
|      |нөлдік және жылдам   |      |      |         |       |Атақұлов,           |
|      |өңдеу  және егіншілік|      |1     |         |       |Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш.|
|      |жүйелері             |      |      |         |       |Жаңабаев Егіншілік  |
|      |                     |      |      |         |       |Жаңабаев Қ.Ш.,      |
|      |                     |      |      |         |       |Саудабаев Т. С.,    |
|      |                     |      |      |         |       |Сейітов И.С Өсімдік |
|      |                     |      |      |         |       |шаруашылығы         |
|      |                     |      |      |         |       |өнімдерін өндіру    |
|      |                     |      |      |         |       |технологиясы        |
|      |Барлығы              |      |      |         |       |                    |
|      |                     |15    |30    |         |       |                    |


          3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
          а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және  жоспарлау
бойынша
          кеңестер:
          Семестрдегі оқу жүктемесін  біркелкі  үлестіру  керек  және  әрбір
студент міндетті түрде
          орындайтындай, тапсырмалар  жиынтығын  беру  керек,  және  олардың
орындалуын қатаң
          бақылау  керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар.
          Әрбір  пән  бойынша  өздік  жұмысының  сағат  санын  анықтау,  оқу
тапсырмаларын
          регламенттеу  нақтылыққа, анықттыққа  әкеледі,  басқа  сабақтардың
есебінен СӨЖ дің
          көбейіп  кетпеуін  қамтамасыз  етеді.Бұл  қорытынды  студенттердің
пікірімен нақтыланады.
          Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен  оқу
керектігін білуі қажет.
          Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек.  Өз  уақытынды
есепте және
          бақылау жаса, оған ұқыпты қара.
          б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий
     1. Оқу материалын дұрыс  орналастыру  және  пәнніңөткен  материалдарын
        және басқа пәндерді байланыстыру.
     2.  Тақырыпқа  байланысты  сабақты  өткізудің  түрлері  мен   әдістері
        анықталады.  Пәннің  көптеген  сұрақтарын  нақты  мысалдардан  және
        зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады.
     3.  Теориялық   курс   зертханалық-   тәжірибелік   жұмыстармен   және
        тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден  өту
        барысында бекітіледі.
           Зертханалық   сабақтар   тақырып   дәрістері   оқылғаннан   кейін
жүргізіледі.
          Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу  қабілеттері  дамиды.
Пәнаралық байланыс
           студенттердің  ғылым  негізін   терең   меңгеруге   қажет.   Олар
ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге
          деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге  және
оларды
          тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады.
          Пәнаралық байланыстың  негізінде  бір  пәнмен  келесісінің  арасын
жалғастыруға болады,
          оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде  бұндай
байланыстар
          туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап  және  де  оларды  жұмыс
бағдарламасына,
          жоспарына кіргізу керек.
           в)  Оқу-  әдістемелік  кешенінің  материалдарын  қолдану  бойынша
ұсыныстар.
          ПОӘК енгізілген  оқу-  әдістемелік  материалдаы  дамыған  ғылымның
жетілдірілген
          деңгейін  көрсетуі  керек,  оқу  материалының  логикалық  мазмұның
қарастыру керек,
           студенттердің  оқу  материалын  терең  меңгеру  үшін   және   оны
тәжірибеде пайдалану үшін
          жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек.
          Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды,  ал
бұл өз кезегінде
           студенттің  жұмысын   өзгертеді,   оның   іс-   әрекетіне   талап
жоғарылайды.
          г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар.
          Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс  жасау
керек екенін,
          қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу
бағытын жоспарлай
          білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан
кейін  оны кез- келген
          уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда  үлкен
әдебиет қорын
          белсенді пайдалану мүмкін емес.
          Пән  бойынша  арнайы  әдебиетпен  жұмыс  ітеудің  негізгі  мақсаты
келесідей болып
          бекітіледі: улкен  көлемдегі  материалдан  өзіне  керекті  негізгі
мәліметтерді, болашақ
          мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек.
          д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер.
          Жазғы және қысқы сессия – ең қиын  жұмыс кезеңдері.
           Қысқы  сессия  уақытында,  семестр  бойына  жүйесіз  жұмыс  істеу
нәтижесінде меңгеруге
          мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді.  Сессия
уақытында
          материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп   және  түсініксіз
сұрақтар бойынша
          кеңестер алуға болады.
          Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен  тындалған  дәрістерден  және
толық орындалған
           зертхана-тәжірибелік,  семинар  сабақтарынан  бастау  керек.  Бұл
Сіздің табысыныздың
          негізі.
          Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары  аз  өнімділік  береді.
Олар ойдың жұмысқа
          қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты  жоспарлау  кезінде,
қандай емтихан сізге
          қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп  қолдану  керек  екенін
ескеру керек.
          Өзіндік дайындық  үшін  кафедра  берген  бақылау  сұрақтарын  және
бағдарламаларын
          ұтымды  пайдалану керек.
          Семестірдегі ұқыпты  жұмыстарыңыз  және  емтиханға  деген  екпінді
дайындығыңыз  сізге
          сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз.


          4.5 Курстың саясаты мен форматы.
          Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша  методикалық  ұсыныстарға
сәйкес
           жүргізіледі.  Әрбір  тақырыпты  оқу  кезінде   жұмыс   дәптерінде
зерттелген тақырыптың
          мақсаты, тапсырмасы, шешімі  және  қорытындысы  көрсетілуі  керек.
Сабақтың бағасы
          сабаққа келуі бойынша 1 балл, жауап беруі және қатысуы бойынша  1-
ден 3 баллға дейін
          есептеледі. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді.
Аудиториялық
          толық  өңделген  бақылау  жұмысы  түрінде  жұмыс  дәптерінде  және
реферат түрінде
          орындалады.
          Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға  міндетті  түрде
қатысу керек. Дәріс
          кезінде түсінбеген материалдарды  оқытушыдан  қосымша  түсіндіруін
сұрауға болады. Егер
          студент белгілі бір  себептермен  сабаққа  қатыса  алмаса,  барлық
өткен материалдар
          бойынша жауап беруі тиіс.
          Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту  үшін  және  міндетті
түрде орындау
          үшін  арнайы  жасалған.  График  бойынша  әр  тақырыпытың  соңында
тапсырылуы керек.
          Тәртіп:  Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан
шығарылып, жіберіледі
          және барлық курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады.
Сабаққа кешігіп
          келуге болмайды, сабаққа кешіккен   студент дәрісханаға кірмейді.
Сабақ кезінде ұялы
          телефондар өшірілуі тиіс.
          Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа   дайындалу барысында Шәкәрім
атындағы
          Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады.
Кітапханада
          белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды
оқуға, үйге алуға
          болады.
          Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ
дайындап,
          белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ
тапсырмалары 6-пунктте
          белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ  4 форматтағы таза ақ беттерге
орындаладыы.
          Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап,
белгіленген
          уақытта тапсырылуы тиіс.
          Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап,
аудиториядан шығарумен қоса,
          жалпы курс үшін «Ғ» бағасын қоюмен қамтылады.
          Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа
қатысуын,  өздік
          жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде
жауап беруін ескере
          отырып қойылады.
          Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда
сіздің дәрістік
          жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды.
          Ұсыныстар: оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық
тапсырмаларды талпынып
          орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды,
сабырлы болу керек.




      6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
      «Егіншілік»  пәні  бойынша  студенттердің  білімін  бақылау  келесідей
формаларда іске асырылады:

 *   Күнделікті (ағымдағы)  бақылау,  тыңдау,  өздік  жұмыс  талдау,  ауызша
сұрау;


        Межелік  бақылау:  екі  межелік  бақылау  жасалады,  мұнда  жазбаша
        бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі;


        Қорытынды бақылау: ауызша емтихан


                   «Егіншілік» пәні бойынша баллдарды бөлу
                                                                     Кесте 2
|Апта   |Бақылау түрі                                 |Барлық |Ескерту      |
|       |                                             |балл   |             |
|1      |2                                            |3      |4            |
|       |1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу    |30     |             |
|1      |СПЖ                                          |10     |             |
|2      |СПЖ                                          |10     |             |
|2      |СӨЖ                                          |10     |             |
|3      |СПЖ                                          |10     |             |
|3      |СОӨЖ                                         |20     |             |
|4      |СПЖ                                          |10     |             |
|4      |СӨЖ                                          |25     |             |
|5      |СПЖ                                          |10     |             |
|5      |СОӨЖ                                         |25     |             |
|6      |СПЖ                                          |10     |             |
|       |СӨЖ                                          |25     |             |
|7      |СПЖ                                          |15     |             |
|7      |1 аралық бақылау                             |90     |             |
|1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды  |300    |             |
|балл                                                 |       |             |
|       |8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу   |30     |             |
|8      |СПЖ                                          |10     |             |
|9      |СПЖ                                          |10     |             |
|10     |СПЖ                                          |10     |             |
|10     |СӨЖ                                          |20     |             |
|11     |СПЖ                                          |10     |             |
|11     |СОӨЖ                                         |20     |             |
|12     |СПЖ                                          |10     |             |
|    12 |СӨЖ                                          |20     |             |
|13     |СПЖ                                          |10     |             |
|13     |СӨЖ                                          |25     |             |
|14     |СПЖ                                          |10     |             |
|14     |СӨЖ                                          |20     |             |
|15     |СПЖ                                          |5      |             |
|15     |2 аралық бақылау                             |90     |             |
|8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды |300    |             |
|балл                                                 |       |             |
|Емтихан үшін қорытынды балл                          |400    |             |
|Академиялық кезең үшін қорытынды балл                |1000   |             |


Ескерту:

2 кестенің мәліметтері оқытушымен электронды базаға енгізіледі  (электрондық
журнал).


                   6 Ұсынылған әдебиеттер тізімі



      6.1 Негізгі әдебиеттер
      Ә.Ә.Әуезов, Т.А. Атақұлов, Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш. Жаңабаев «Егіншілік»
Алматы 2005ж
      М.Ш. Анафин «Топырақтану  және  егіншілік»  пәнінен  зертханалық  және
тәжірибелік сабақтарға арналған оқу құралы. 2009ж
      Қ.Н Оразынбетова «Тәжірбие ісінің негіздері» Алматы 2013


      6.2 Қосымша әдебиеттер
      Жаңабаев Қ.Ш., Саудабаев  Т.  С.,  Сейітов  И.С  «Өсімдік  шаруашылығы
өнімдерін өндіру технологиясы » Алматы1994ж

Пәндер