Файл қосу

Оларға тән өсімдіктер



                    ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ
                              БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
               ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

                                    [pic]

                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                          Әлем флорасы мен фаунасы


                   «5В011300» – «Биология»  мамандығы үшін



                                                 Құрастырған:
                                                 Қуанышбаева М.Ғ.


                                                 Биология ғылымдарының
                                                 кандидаты,доцент




















                                 Семей 2013ж


ПОӘК- авторлары туралы мәліметтер

                      ПОӘК авторлары туралы мәліметтер
|          |Қуанышбаева Меруерт Ғалымовна                                    |
|          |Ғылыми дәрежесі:            | Биология ғылымдар кандидаты        |
|          |Ғылыми атағы:               |Доцент                              |
|          |Қызметі:                    | Биология кафедрасының доценті      |
|          |Мамандандыруы:              |Биология                            |
|          |Байланыс мәліметтері:                                            |
|          |Жұмыс телефоны:             |+7 (7222)42-34-72                   |
|          |Электрондық  пошта:         |kob@sgpi.kz                         |
|          |Skype:                      |                                    |
|Жалпы мәліметтер:                                                           |
| «Шыңғыстау аймағындағы өсімдіктер мен жануарлардың көптүрлілігін зерттеу»  |
|гранттық тақырыпты 2013-2016жж аралығында  орындауда                        |


Жұмыс бағдарламасы

1.Қолдану саласы
2. Нормативті сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Әдебиет және қорлар
5. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі
6. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны
7. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
8. Курс форматы
9. Курс саясаты




































1. Қолдану саласы
«Әлем флорасы мен фаунасы» пәнінің оқу-әдістемелік кешені  «5В011300» -
«Биология» мамандығының студенттеріне арналған. ПОӘК студенттерді курс
мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу
үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады.

2. Нормативтік сілтемелер
      Осы «Әлем флорасы мен фаунасы» пәнінің оқу-әдістемелік кешені  (ПОӘК)
берілген пән бойынша ұйымдастыру ретін  анықтайды  және  келесі  құжаттардың
талаптары мен ұсыныстарына сәйкес әзірленген:
    «5В011300»  -  «Биология»   мамандығының  Мемлекеттік  жалпыға   бірдей
міндетті білім стандарты  ҚР  МЖМБС   3.08.0ХХ-20__,  ҚР  Білім  және  ғылым
министрлігінің 20__ жылғы «__» _________ №__ бұйрығымен бекітілген.
    Шәкәрім атындағы СМУ «Пәннің оқу-әдістемелік кешені туралы ережесі».

3.  Жалпы ережелер
            • Оқытушының тегі, аты, жөні –  Карипбаева  Нурзия  Шайкеновна,
              биология ғылымдарының кандидаты, доцент;
            • Кафедра биология___________________________;
            • Хабарласу ақпараты – тел: 8722242-34-72, Оқу  ғимараты  №  3,
              кабинет № 221; e-mail: kob@sgpi.kz
            • Контактілі сабақтардың өткізілу орны – аудитория № 117;
            • Пән атауы – «Әлем флорасы мен фаунасы»;
            • Кредит саны – 3;

|Курс  |Семестр|Кредитт|Лекц.  |Зертх. |СОӨЖ   |СӨЖ    |Барлығ|Бақылау  |
|      |       |ер     |Сағ.   |Сағ.   |       |       |ы     |нысаны   |
|3     |1      |2      |15     |15     |15     |45     |90    |Емтихан  |

Пререквизиттер: омыртқасыздар зоологиясының кіші практикумы, гидробиология.
Постреквизиттер: зоогеография, омыртқасыздардың  салыстырмалы  морфологиясы,
топырақ биологиясы, педагогикалық практика.


      Қысқаша сипаттамасы:
Пәнді оқытудың мақсаты.
 • Әлем флорасы мен фаунасының таралу ерекшеліктерін білу;
 • Өткізілетін теориялық және практикалық сабақтар барысында флора мен фауна
   жөнінде жалпы түісніктер, ареалдардың типтері,   ареалдардың  тұрақтылығы
   және ареалдардың түзілуі қарастырылады. Австриялық,  неотропикалық,  кап,
   голарктикалық, палеотропикалық  және голантрактикалық патшалықтар олардың
   орналасуы.  Оларға  тән  жануарлар  мен  өсімдіктер  негізгі  эндемикалық
   түрлері жөнінде білулері тиіс.

     Пәнді оқыту міндеттері.
    • Жануарлардың биосферадағы популяциялық және биоценологиялық  деңгейіне
      сипаттама беру;
    • Фаунаның негізгі экологиялық топтарымен танысу;
    • Жер планетасындағы су қоймаларындағы жануарлар әлемімен танысу;
    • Австриялық, неотропикалық,  кап,  голарктикалық,палеотропикалық   және
      голантрактикалық  патшалықтарға  бөлу.   Патшалықтардың  таксономиялық
      бірліктері.
    • Тропикалық, субтропикалық,  далалы,  орманды  және  шөлейтті  аймақтар
      олардың орналасуымен танысу.

     Студенттер пәнді оқып – үйрену нәтижесінде:
 • Әлемдік мұхиттың зоогеографиялық аймақтарын білуі тиіс;
 • Құрылықтың негізгі фаунистикалық, флоралық  аймақтарының  жануарлар  және
   өсімдіктер әлемін  білуі тиіс;

      Студенттердің біліміне және іскерліктеріне қойылатын  талаптар.  Пәнді
оқу барысында болашақ биолог мамандар  ретінде,  студенттердің  төмендегідей
білімі мен дағдылары болуы тиіс:
 * өздік жұмыстарды белсендіру;
 * білім сапасын көтеру;
 *  омыртқасыз  жануарлардың  эволюциясындағы  тіршілік  құрылымының  барлық
   деңгейлерін және негізгі этаптарын білу;
 * омыртқасыз жануарлардың барлық таксономиялық рангілерін білу;
 * жануарларды анықтау бойынша практикалық дағдыларды меңгеру;
 * объектілерді морфологиялық зерттеудің арнайы әдістемелерін білу.


Сабақтар кестесі
1. Курстың тақырыптық жоспары:
|№  |Тақырыптардың атауы                   |Лекция |Зертхан|СОӨЖ    |СӨЖ     |
|   |                                      |       |алық   |        |        |
|   |                                      |       |саб.   |        |        |
|1  |Жануарлар биосфераның компоненті      |     1 |       |        |        |
|   |ретінде.                              |       |       |        |        |
|2  |Жер шарының құрылық аймақтарының      |     4 |       |        |        |
|   |жануарлар әлемі.                      |       |       |        |        |
|3  |Мұхиттар мен теңіздер фаунасы.        |     2 |       |        |        |
|4  | Кіріспе. Өсімдіктер географиясы.     |2      |       |        |        |
|   |Фауна мен флораның негізгі            |       |       |        |        |
|   |патшалықтары. Тропикалық және         |       |       |        |        |
|   |субтропикалық аймақтар.  Бұл          |       |       |        |        |
|   |аймақтарға тән өсімдіктер және олардың|       |       |        |        |
|   |негізгі ерекшеліктері.                |       |       |        |        |
|5  | Дүние жүзіндегі шөлейтті аймақтар.   |2      |       |        |        |
|   |Шөлейтті аймақтарға тән қасиеттер және|       |       |        |        |
|   |олардың флорасының ерекшеліктері.     |       |       |        |        |
|6  | Дүние жүзінде орман алқаптарының     |2      |       |        |        |
|   |орналасуы. Ормандар түрлері олардың   |       |       |        |        |
|   |ерекшеліктері.                        |       |       |        |        |
|7  |Далалы аймақтар пампалар, пушталар,   |2      |       |        |        |
|   |прериялар. .Таулы аймақтар.  Оларға   |       |       |        |        |
|   |тән өсімдіктер.                       |       |       |        |        |
|4  |Бірклеткалылар мен көпклеткалылар     |       |2      |        |        |
|   |патшалық тармақтары.                  |       |       |        |        |
|5  |Құрылықтың негізгі фаунистикалық      |       |3      |        |        |
|   |аймақтарының жануарлар әлемі.         |       |       |        |        |
|6  |Әлемдік мұхиттың зоогеографиялық      |       |2      |        |        |
|   |аймақтары.                            |       |       |        |        |
|7  | Флораның негізгі   патшалықтары      |       |2      |        |        |
|8  |Тропикалық және субтропикалық         |       |2      |        |        |
|   |аймақтарға тән өсімдіктер.            |       |       |        |        |
|9  |Дүние жүзіндегі шөлейтті аймақтар.    |       |1      |        |        |
|10 | Орманды аймақтар.                    |       |1      |        |        |
|11 |Далалы аймақтар.                      |       |1      |        |        |
|12 | Таулы аймақтар                       |       |1      |        |        |
|7  |Әртүрлі материктер құстары.           |       |       |2       |        |
|8  |Әртүрлі материктер сүтқоректілері.    |       |       |2       |        |
|9  |Европа материгі жануарлары.           |       |       |2       |        |
|10 |Азия материгі жануарлары.             |       |       |1,5     |        |
|11 |Қазақстанның материктік фаунасы.      |       |       |        |4,5     |
|12 |Австралияның материктік жануарлары.   |       |       |        |4,5     |
|13 |Африканың материктік жануарлары.      |       |       |        |4,5     |
|14 |Оңтүстік Американың материктік        |       |       |        |4,5     |
|   |жануарлары.                           |       |       |        |        |
|15 |Солтүстік Американың  материктік      |       |       |        |4,5     |
|   |жануарлары.                           |       |       |        |        |
|   |Барлығы                               |   15  |15     |15      |45      |

2. Лекциялардың тезистері.

Лекция №1.  Жануарлар биосфераның компоненті ретінде.
     1. Биосфера туралы түсінік. Биоценоз, экожүйе және  биогеоценоз  туралы
        түсініктер.
     2. Жануарлардың биосферадағы рөлі.
     3. Жануарлар таралуының негізгі заңдылықтары.
     4. Ареал туралы түсінік.


Лекция №2. Жер шарының құрылық аймақтарының жануарлар әлемі.
     1. Құрылықтың зоогеографиялық аймақтары:
    Жаңазеландиялық, Австралиялық,  Полинезиялық,
         Неотропиялық, Эфиоптық, Мадагаскарлық,
    Үнді-малайлық, Голарктикалық.


Лекция №3. Мұхиттар мен теңіздер фаунасы.
     1.  Әлемдік мұхиттың зоогеографиялық аудандарға бөлінуі.
    Арктикалық, Борео-пацификалық, Борео-Атлантикалық,
    Тропикті-Атлантикалық,     Тропикті-Үнді-пацификалық,     Антарктикалық
    аймақтар.


Лекция № 4. Кіріспе. Өсімдіктер географиясы. Фауна мен флораның негізгі
патшалықтары. Тропикалық және субтропикалық аймақтар.  Бұл аймақтарға тән
өсімдіктер және олардың  негізгі ерекшеліктері.
    1. Өсімдіктер географиясының даму кезеңдері.
    2. Пәннің міндеттері мен негізгі  мақсаттары.
    3. Австриялық, неотропикалық, кап,  голарктикалық,палеотропикалық   және
       голантрактикалық патшалықтар олардың орналасуы.
    4.  Тропикалық  аймақтар  олардың флорасы.  Дүние жүзінде  субтропикалық
       аймақтарда орналасқан бұталы ормандар.
Лекция № 5. Дүние жүзіндегі шөлейтті аймақтар. Шөлейтті аймақтарға тән
қасиеттер және олардың флорасының ерекшеліктері.
1. Шөлейтті аймақтар. Сахара, Туран, Гоби, Тар, Атакама  және т. б.  дүние
жүзілік  шөлейттер түрлері.  Оларға тән өсімдіктер түрлері.

Лекция № 6. Дүние жүзінде орман алқаптарының орналасуы. Ормандар түрлері
олардың ерекшеліктері.

    1. Жалпақ жапырақты ормандар түрлері  олардың флорасы.
    2. Қылқан жапырақты орман түрлері олардың орналасу.
Лекция № 7. Далалы аймақтар пампалар, пушталар, прериялар..Таулы аймақтар.
Оларға тән өсімдіктер.
    1. Дүние жүзілік далалы аймақтар олардың флорасы.
    2. Таулы аймақтарға тән  қасиеттер және олардың флорасы.


3. Зертханалық сабақтардың мазмұны.


        Зертханалық жұмыс №1. Бірклекталылар  және  Көпклеткалылар  патшалық
тармақтары.
1.  Жануарлардың барлық типтеріне сипаттама беру.

         Зертханалық  жұмыс  №   2.     Құрылықтың   негізгі   фаунистикалық
аймақтарының жануарлар әлемі.
1. Жаңазеландиялық,  Австралиялық,   Полинезиялық,  Неотропиялық,  Эфиоптық,
мадагаскарлық, Үнді-малайлық және Голарктикалық аймақтарының жануарлары.

       Зертханалық жұмыс № 3. Әлемдік мұхиттың зоогеографиялық аймақтары.
1. Теңіз және мұхит жануарларының негізгі аймақтарының сипаттамасы.

       Зертханалық жұмыс № 4. Флораның негізгі   патшалықтары.
Австриялық,  неотропикалық,  кап,   голарктикалық,   палеотропикалық    және
голантрактикалық патшалықтар олардың  орналасуын  карталарға  түсіру  қажет.
Тропикалық  аймақтарға кіретін  жерлерді  картада белгілеу олардың  флорасы.
 Оларды өсетін  өсімдіктер  түрлері.  Флораның  негізгі  патшалақтарына  тән
мәдени өсімдіктер түрлері.

       Зертханалық жұмыс № 5. Тропикалық және субтропикалық аймақтарға тән
өсімдіктер.
 Тропикалық және  субтропикалық  аймақтардың  картада  орналасуын  түсіру  .
Оларға тән негізгі өсімдіктер түрлері.  Мусонды, саваналы  ормандар.  Оларға
тән өсімдіктер.  Жерорта теңізі жағлауларында  орналасқан  маквис,   гарига,
томиллярия фриганды    және т. б. буталы орман түрлері. Оларға  тән   бұталы
өсімдіктер.

        Зертханалық жұмыс № 6. Дүние жүзіндегі шөлейтті аймақтар.
 Дүние жүзінің континенттерінде  таралған   шөлейттер.   Негізігі   Атакама,
Тар, Сахара, Туран, Гоби және т. б, шөлейттерді  картаға  түсіру.   Шөлейтті
аймақтарда таралған   өсімдіктер түрлері.

        Зертханалық жұмыс № 7. Орманды аймақтар.
Жалпақ жапырақты ормандар  таралған аймақтар, олардың түрлері. Кең  таралған
жанаурлармен  өсімдіктер.  Қылқан  жапырақты   ормандар.   Олардың   түрлері
және олардың ареалдары.  Қылқан жапырақты ормандардың флорасы мен фаунасы.

        Зертханалық жұмыс № 8. Далалы аймақтар.
Дүние жүзілік  далалы   аймақтар  оларда  өсетін  өсімдіктер  мен  жануарлар
түрлері.

        Зертханалық жұмыс №9.  Таулы аймақтар.
Таулы аймақтарда өсетін өсімдіктер түрлері.

СОӨЖ тапсырмалары.

Тапсырмаларды орындау және тапсыру кестесі.
Әлем фаунасы.
|Тақырып      |Мақсаты және мазмұны  |Қоданыла-т|Ұпайла|Өткізу  |Тексеру  |
|             |                      |ын        |р     |уақыты  |формалары|
|             |                      |әдебиеттер|      |        |         |
|Әртүрлі      |Әртүрлі аймақтарда    |1, 2, 3, 5|3     |2 апта  |Ауызша.  |
|материктер   |таралған құстардың    |          |      |        |         |
|құстары.     |түрлік құрамына       |          |      |        |         |
|             |сипаттама беру.       |          |      |        |         |
|Әртүрлі      |Әртүрлі аймақтарда    |1, 2, 3, 5|3     |3 апта  |Ауызша.  |
|материктер   |таралған              |          |      |        |         |
|сүтқоректілер|сүтқоректілердің      |          |      |        |         |
|і.           |құрамына сипаттама    |          |      |        |         |
|             |беру.                 |          |      |        |         |
|Европа       |Европа материгінде    |1, 2, 3,  |3     |4 апта  |Ауызша.  |
|материгі     |таралған жануарлар.   |4, 7      |      |        |         |
|жануарлары.  |                      |          |      |        |         |
|Азия материгі|Азия материгінде      |1, 2, 5, 8|3     |5 апта  |Ауызша.  |
|жануарлары.  |таралған жануарлар.   |          |      |        |         |

Әлем флорасы.
|№  |Тапсырманың мазмұны     |Дайындалу  |Орындалу  |Бақылау   |Тапсыратын |
|   |                        |формасы    |көлемі    |формасы   |мерзімі    |
|   |                        |           |және шарты|          |           |
|1  |Өсімдіктер  мен         |Жазбаша    |2         |Ауызша    |22.10.11   |
|   |жануарлар               |(конспект) |          |          |           |
|   |патшалықтарының негізгі |           |          |          |           |
|   |белгілері. Ареалдардың  |           |          |          |           |
|   |тұрақтылығы және олардың|           |          |          |           |
|   |түрлері.                |           |          |          |           |
|2  | Мангралық  өсімдіктер. |Жазбаша    |3         | Ауызша   |24.11.11   |
|   |Манрлақ галофиттер.     |(конспект) |          |          |           |
|   |Африкалық , Америкалық  |           |          |          |           |
|   |ксерофильді ормандар.   |           |          |          |           |
|4  |Африка,  Оңтүстік       |Жазбаша    |2         |Ауызша    |28.11 11   |
|   |Америка, Бразилия және  |(конспект) |          |          |           |
|   |Австралия және Индия    |           |          |          |           |
|   |мемлекеттерінде         |           |          |          |           |
|   |саваналар (ксерофильді  |           |          |          |           |
|   |шөптесін өсімдіктер     |           |          |          |           |
|   |типтері).               |           |          |          |           |
|5  |  Жер жүзінде таралған  |Жазбаша    |2         |Ауызша    |21.12.11   |
|   |жалпақ жапырақты        |(конспект) |          |          |           |
|   |ормандар түрлері.       |           |          |          |           |
|7  |  Анд, Гималай,  Карпат |Жазбаша    |2,5       | Ауызша   |26. 12,11  |
|   |Алтай және  Альпі       |(конспект) |          |          |           |
|   |тауларында кездесетін   |           |          |          |           |
|   |негізгі өсімдіктер      |           |          |          |           |
|   |бірлестіктері.          |           |          |          |           |
|Барлығы                                |11,5                              |


СӨЖ тапсырмалары.
Тапсырмаларды орындау және тапсыру кестесі.
Әлем фаунасы.
|Тақырып      |Мақсаты және мазмұны|Қолд.әд|Ұпайла|Өткізу  |Тексеру        |
|             |                    |ебиетте|р     |уақыты  |формалары      |
|             |                    |р      |      |        |               |
|Қазақстанның |Қазақстанның        |1, 2,  |3     |1 апта  |Конспект жазу, |
|материктік   |жануарлар әлемінің  |3, 5   |      |        |ауызша.        |
|фаунасы.     |таралуы.            |       |      |        |               |
|Австралияныңм|Австралия           |1, 2,  |3     |2 апта  |Конспект жазу, |
|атериктік    |материгінде таралған|3, 5   |      |        |ауызша.        |
|жануарлары.  |жануарлар.          |       |      |        |               |
|Африканың    |Африка материгінде  |1, 2,  |3     |4 апта  |Конспект жазу, |
|материктік   |таралған жануарлар. |3, 5   |      |        |ауызша.        |
|жануарлары.  |                    |       |      |        |               |
|Оңтүстік     |Оңтүстік Америка    |1, 2,  |3     |6 апта  |Конспект жазу, |
|Американың   |материгінде таралған|3, 5   |      |        |ауызша.        |
|материктік   |жануарлар.          |       |      |        |               |
|жануарлары.  |                    |       |      |        |               |
|Солтүстік    |Солтүстік           |1, 2,  |3     |7 апта  |Конспект жазу, |
|Американың   |Америкаматеригінде  |3, 5   |      |        |ауызша.        |
|материктік   |таралған жануарлар. |       |      |        |               |
|жануарлары.  |                    |       |      |        |               |
|Коллоквиум   |                    |       |3     |13 апта |               |

Әлем флорасы.
|   | Тақырыбы          |   Мақсаты және   |  Негізгі   | Орындау |Бақылау  |
|   |                   |мазмұны           |әдебиеттер. |мерзімі  |түрі     |
|1  | Қылқан жапырақты  |     Дүние жүзілік| 1,4,5      |  3      | Ауызша  |
|   |орман түрлері.     |қылқанды          |            |семестр  |6 сағат  |
|   |Өсімдіктер         |ормандардың       |            |6-апта   |         |
|   |бірлестіктері.     |таралуы және      |            |         |         |
|   |Таралу ареалдары.  |олардың түрлері.  |            |         |         |
|2. | Таулы аймақтардың |  Қазақстанның    |1,4,5       | 7- апта | Реферат |
|   |негізгі            |таулы жерлері.    |            |         |6 сағат  |
|   |ерекшеліктері.     |Оларда            |            |         |         |
|   |Климаты, топырағы  |қоныстанған       |            |         |         |
|   |және өсімдіктер    |өсімдіктер        |            |         |         |
|   |жабындықтары.      |топтары.          |            |         |         |
|   | Коллоквиум        |                  |            |         |         |
|3. |  Батпақты         |  Батпақты        |1,4,5       |8- апта  |Реферат  |
|   |аймақтар.          |аймақтарға тән    |            |         |6- сағат |
|   |                   |қасиеттер.  Оларға|            |         |         |
|   |                   |тән өсімдіктер    |            |         |         |
|   |                   |бірлестіктері.    |            |         |         |
|4  |  Сулы аймақтар.   |  Дүние жүзіндегі |1,4,5       |9-апта   |Ауызша   |
|   |Ең ірі мұхиттар ,  |мұхиттар,         |            |         |6 сағат  |
|   |теңіздер, көлдер   |теңіздер, ең ірі  |            |         |         |
|   |және өзендер.      |келген өзендер    |            |         |         |
|   |                   |көлдер. Оларға тән|            |         |         |
|   |                   |өсімдіктер        |            |         |         |
|   |                   |түрлері.          |            |         |         |
|5. |    Тау белдеулері.|   Тау белдеулері |1,4,5       | 10 -апта|Реферат  |
|   |Шау етектеріндегі  |тән өсімдіктер    |            |         |6 сағат  |
|   |шалғындықтар.      |түрлері. .        |            |         |         |
|   | Коллоквиум        |                  |            |11 апта  | Тест 2  |
|   |                   |                  |            |         |сағат    |

5.4. Әдебиеттер тізімі.
Негізгі әдебиеттер.
    1. Кобышев Н.М., Кубанцев Б.С. География животных с основами зоологии.
       -М.: Посвещение, 1988.
    2. Воронов А.Г., Дроздов Н.Н., Мяло И.И. Биогеография мира. М.: Высшая
       школа, 1985.
    3. Дорст Ж. Южная и Центральная Америка. Пер.с англ.  М.:Прогресс, 1977.
    4. Кист А. Австралия и острова Тихого океана. Пер. С англ. М.:Прогресс,
       1980.
    5. Страны и народы. Зарубежная Азия. Восточная и Центральная Азия. / Под
       ред. Сладковского М.И. М.: Мысль, 1982.
    6. Жизнь пресных вод СССР./ Под ред. Проф. Жадина В.И и
       акад.Е.Н.Павловского/ М.- Л., 1940
    7. Липин А. Н. Пресные воды и их жизнь. М.,1965
    8. Кусто Ж. И.,Паккале И. Сюрпизы моря. Гидрометеоиздат.1982
    9. Парин Н. В. Ихтиофауна океанской эпипелагиали. М. Наука 1968.
   10. Алехин В.В. и др. География растений с основами ботаники М.; 1961
   11. Воронов А.Г. и др. Биогеография мира ,- 1985 г
   12. Второв П.П.  и др Биогеография  -М, 1978
   13. Гордеева Т.Н.  и др. Практический курс географии растений М. 1968
   14. Молдагулов Н.  Основы ландшафтоведения и ландшафтная география
       Кахахстана
   15. Сағындықов Ж. Өсімдіктер географиясы

6. Білімді бағалау туралы ақпарат.

Баға қою саясаты. Студенттердің білімін бағалау – тапсырмаларды орындау
және есепке алу


арнайы шкала бойынша қойылады. Барлық тапсырмалар уақытында орындалуы тиіс.
Берілген талаптарды орындаған студент сессияға жіберіледі.


Рейтинг шкала

|№ р/н|Көрсеткіштер           |Саны          |Ұпай саны     |Ұпайлар       |
|1    |Лекцияға қатысу        |              |              |              |
|2    |Зертханалық сабақтарға |7             |4             |28            |
|     |қатысу, тапсыру,       |              |              |              |
|     |орындау                |              |              |              |
|3    |Тапсымаларды орындау   |              |              |              |
|     |және тапсыру:          |              |              |              |
|     |СОӨЖ                   |4             |4             |16            |
|     |СӨЖ                    |5             |4             |20            |
|     |Барлығы:               |16            |              |64            |

Білімді бағалау шкаласы.

|Баға            |Орташа ұпай       |Проценті (%)|Баға мазмұны          |
|А               |4,0               |95-100      |Өте жақсы             |
|А-              |3,67              |90-94       |                      |
|В+              |3,33              |85-89       |Жақсы                 |
|В               |3,0               |80-84       |                      |
|В-              |2,67              |75-79       |                      |
|С+              |2,33              |70-74       |Қанағаттанарлық       |
|С               |2,0               |65-69       |                      |
|С-              |1,67              |60-64       |                      |
|Д+              |1,33              |55-59       |                      |
|Д               |1,0               |50-54       |                      |
|F               |0                 |0-49        |Қанағаттанарлықсыз    |


Аттестация 1-30 балл
                                  } – 60 балл (60 %)
Аттестация 2-30 балл

АТТЕСТАЦИЯЛЫҚ БАҒАНЫҢ КӨРСЕТКІШІ (0-30 БАЛЛ)

|Аттестация    |0-14             |15-22          |23-26        |27-30        |
|Баға          |қанағаттанарлықсы|Қанағаттанарлық|жақсы        |өте жақсы    |
|              |з                |               |             |             |

ЕМТИХАН БАҒАСЫНЫҢ КӨРСЕТКІШІ (0-40 БАЛЛ) Емтихан – 40 балл (40 %)

|Балл          |0-19             |20-29         |30-36         |37-40         |
|Баға          |қанағаттанарлықсы|қанағаттанарлы|жақсы         |өте жақсы     |
|              |з                |қ             |              |              |


              Студенттің білімінің емтихандық бағасын анықтау.

қорытынды бағаға кіреді:
 - қорытынды межелік бақылау – 60 %;
 - емтихан - 40 %.


7.Курстың саясаты.
 - Сабақты босатпау, ауыру бойынша болса справка әкелу және сабақты  тапсыру
   (отработка).
 - Сабаққа кешікпеу.
 - Сабақта сөйлемеу.
 - Сағыз шайнамау.
 - Ұялы телефонды өшіріп қою.
 - Оқу процесіне белсенді қатысу.
 - Үй тапсырмасын, СӨЖ дұрыс орындау және уақытында тапсыру.
 -   Тапсырмаларды  орындау  барысында  ғылыми   материалдарды   максимальды
   қолдану.
 - Уақытында орындалмаған тапсырмалар бағасы төмендетіледі.
   Сабақты босату – минус 1 ұпай.



Студенттердің тапсырмаларды тапсыруы және орындауы.

|Жұмыс түрі  |Мақсаты және |Қоданылатын   |Тексеру     |Ұпайлар |Тапсыру  |
|            |мазмұны      |әдебиеттер    |формасы     |        |уақыты   |
|СОӨЖ        |ОӘҚ, бөлім 3, беті        , тапсырма № 1  |4       |2 апта   |
|СОӨЖ        |ОӘҚ, бөлім 3, беті        , тапсырма № 2  |4       |3 апта   |
|СОӨЖ        |ОӘҚ, бөлім 3, беті        , тапсырма № 3  |4       |4 апта   |
|СОӨЖ        |ОӘҚ, бөлім 3, беті        , тапсырма № 4  |4       |5 апта   |
|СӨЖ         |ОӘҚ, бөлім 4, беті        , тапсырма № 1  |4       |1 апта   |
|СӨЖ         |ОӘҚ, бөлім 4, беті        , тапсырма № 2  |4       |2 апта   |
|СӨЖ         |ОӘҚ, бөлім 4, беті        , тапсырма № 3  |4       |4 апта   |
|СӨЖ         |ОӘҚ, бөлім 4, беті        , тапсырма № 4  |4       |6 апта   |
|СӨЖ         |ОӘҚ, бөлім 4, беті        , тапсырма № 5  |4       |7 апта   |


























































Пәндер