Файл қосу

аудит - оқытудың - баллдар - жұмыстары - өздік - аудитті - аудиттің




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ  ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ                          |
|СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                            |
|3 деңгейлі СМЖ  құжаты      |ПОӘК                   |                         |
|                            |                       |УМКД                     |
|                            |                       |042-18-3.1.32/02-2013    |
|ПОӘК                        |                       |                         |
|Студенттер үшін «Тәжірибелік|Басылым №3  _________  |                         |
|аудит» пәнінің жұмыс оқу    |                       |                         |
|бағдарламасы                |                       |                         |











                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                             «ТӘЖІРИБЕЛІК АУДИТ»


                  5В050800 «ЕСЕП ЖӘНЕ АУДИТ» МАМАНДЫҒЫ ҮШІН




                  СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ








































                                    Семей


                                     2013





                                   Алғысөз

    1 ӘЗІРЛЕНДІ
    Әзірлеуші ______________ Ахунова  Динара  Зиятқызы,  Семей  қ.  Шәкәрім
атындағы мемлекеттік университетінің  «Есеп  және  аудит»  кафедрасының  аға
оқытушысы


    2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
    2.1 Семей  қаласындағы  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
«Есеп және аудит» кафедрасының мәжілісінде.
    Хаттама № 1  «28» тамыз 2013 жыл.


    Кафедра меңгерушісі ___________ А.Зейнуллина


    2.2   Қаржы-экономикалық   факультеттің    оқу-әдістемелік    бюросының
мәжілісінде.
    Хаттама № 1  «5» қыркүйек 2013 жыл.


    ОӘБ төрағасы ______________ С.Тойкин


    3 БЕКІТІЛДІ
    Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау  алды  және
басып шығаруға ұсынылды
    Хаттама № 1 «18» қыркүйек  2013 жыл.


    ОӘК төрағасы _____________  Г.Искакова


    4 ЕНГІЗІЛДІ
    Оқу-әдістемелік кешен  2012 жылғы 30-қыркүйекте шығарылған  №2  басылым
орнына қайта өңделіп, шығаруға ұсынылды.












































                                   МАЗМҰНЫ


|1   |Жалпы ережелер                                                      |4                                                                |       |
|2   |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу           |5                                                                |       |
|3   |Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулықтар                            |6                                                                |       |
|4   |Курс форматы                                                        |6                                                                |       |
|5   |Курс саясаты                                                        |6                                                                |       |
|6   |Баға қою саясаты                                                    |7                                                                |       |
|7   |Әдебиеттер                                                          |9                                                                |       |




      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
  • Ахунова Д.З., «Есеп және аудит» кафедрасының аға оқытушысы;
  • Кафедра «Есеп және аудит»
  • Байланыстық ақпарат – Тел. 53-03-73,   Шугаев  көшесі  149,  корпус  8,
    аудитория 204;
  • Сабақты өткізу орны – аудитория № 216;
  • Пәннің аты – «Тәжірибелік аудит»;
  • Кредиттер саны – 2.

      1.2 Пәннің  мазмұнының қысқаша сипаты
       Бухгалтерлік  есептің  жекелеген  объектілерінің  аудитін,  аудиттің
негізгі   анықтамаларын   қарастырады.   Жабдықтау,   өндіріс   және    сату
процестерінің аудиторлық тексеруін,  ақшалай  қаражаттардың,  ұзақ  мерзімді
активтердің  аудитіннің  жүргізілу  ретін,  капитал  мен   міндеттемелердің,
табыстар   мен    шығындардың    аудитінің    ұйымдастырылуын,    аудиторлық
бағдарламаларын жасау және жүргізу  тәртібін оқытады.


      1.3   Пәнді оқытудың мақсаты
      Бұл курстың мақсаты - студенттерге  аудитті  жүргізу  әдістемесі  және
оның жеке бағыттарында аудитті ұйымдастыруды меңгерту.
      «Тәжірибелік аудит»  пәнін оқытудың мақсаты -  аудитті жүргізу тәртібі
мен  аудиторлық  қорытынды  жасауды   үйрету,  есептің  жеке  объектілерінде
аудитті жүргізуді үйрету.


       1.4  Пәнді оқытудың негізгі міндеттері
      «Тәжірибелік  аудит»  пәнін   оқытудың   міндеттері   –   студенттерге
аудиторлық тексерудің әдістерін меңгертіп, ұйымның мүлкі мен олардың  қайнар
көздеріне тексеру жүргізуді үйрету.


      1.5  Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуі керек:
    • қаржылық есеп аудитінің ақпараттық жүйесін білуі;
• сатып алу,  өндіріс  және   сату  кезеңінің  және  қаржылық  қорытындының
  қалыптасуының аудиті бойынша білімге ие болуы;
• аудиттің талдау тәсілдерін игеруі;
• ақша қаражаттарының аудитін жүргізуді істей білуі;
• ұзақ мерзімді активтердің аудитін түсінуі;
• міндеттемелердің және капиталдың аудитін ұйымдастыру туралы білімі болуы;
• қоршаған ортаның, операциялық және аудиттің  басқа  да  түрлерін  үйренуі
  тиіс.
• Аудиттің талдау тәсілдерін;
• Қоршаған ортаның, операциялық және аудиттің басқа да түрлерін.


      1.6  Курстың пререквизиттері:
      1.6.1 Бухгалтерлік есептің принциптері;
      1.6.2 Қаржылық есеп;
      1.6.3 Аудит;
      1.6.4 Қаржылық және басқарушылық талдау.


      1.7  Курстың постреквизиттері: жоқ.
       2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
Кесте  1 – Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
|№   |Тақырыптар     |Сағаттар                         |Әдебиеттер          |
|    |аттары         |                                 |                    |
|   |                                                       |Дәрісте|Тәжіриб|
|   |                                                       |р      |елік   |
|   |                                                       |       |сабақта|
|   |                                                       |       |р      |
|1  |1-7 апталарда аудиториялық сабақтардың барлық түрлеріне|10     |30     |
|   |қатысу                                                 |       |       |
|2  |Тәжірибелік сабақтарда ауызша жауап беру және есептер  |34     |100    |
|   |шығару, тест жазу                                      |       |       |
|3  |Оқытушының қатысуымен студенттердің өздік жұмыстары    |10     |30     |
|4  |Студенттердің өздік жұмыстары (үй жұмысы)              |23     |70     |
|5  |Межелік бақылау 1                                      |23     |70     |
|1-7 апталардағы оқытудың нәтижелері бойынша баллдар жиыны  |100    |300    |
|6  |8-15 апталарда аудиториялық сабақтардың барлық         |10     |30     |
|   |түрлеріне қатысу                                       |       |       |
|7  |Тәжірибелік сабақтарда ауызша жауап беру және есептер  |34     |100    |
|   |шығару, тест жазу                                      |       |       |
|8  |Оқытушының қатысуымен студенттердің өздік жұмыстары    |10     |30     |
|9  |Студенттердің өздік жұмыстары (үй жұмысы)              |23     |70     |
|10 |Межелік бақылау 2                                      |23     |70     |
|8-15 апталардағы оқытудың нәтижелері бойынша баллдар жиыны |100    |300    |
|Емтихан үшін баллдар жиыны                                 |       |400    |
|Академиялық уақыт үшін баллдар жиыны                       |       |1000   |

Кесте 3 – Студенттің рейтингін есептеу
|Студент          |Д                   |ТС              |ОСӨЖ              |
|A                |4,0                 |95-100          |өте жақсы         |
|A-               |3,67                |90-94           |                  |
|B+               |3,33                |85-89           |                  |
|                 |                    |                |жақсы             |
|B                |3,0                 |80-84           |                  |
|B-               |2,67                |75-79           |                  |
|C+               |2,33                |70-74           |                  |
|                 |                    |                |                  |
|                 |                    |                |қанағаттанарлық   |
|C                |2,0                 |65-69           |                  |
|C-               |1,67                |60-64           |                  |
|D+               |1,33                |55-59           |                  |
|D                |1,0                 |50-54           |                  |
|F                |0                   |0-49            |қанағаттанарлықсыз|
|I                |NA                  |-               |аяқталмаған       |
|P                |-                   |өтті            |пәнді өтті        |













      7 Әдебиеттер

      7.1 Негізгі әдебиеттер

      7.1.1 «Қазақстан Республикасындағы аудиторлық қызмет туралы» ҚР
Президентінің заң күші бар Жарлығы 2005 ж.
            7.1. 2 «Бухгалтерлік есеп және  қаржылық  есептілік  туралы»  ҚР
Президентінің заң күші бар Жарлығы 2007 ж.
      7.1.3 Ажибаева З.Н. Аудит. Алматы 2006 ж.
            7.1. 4 Ержанов М.С. Аудит 1. Алматы 2004 г.
            7.1.5 Абленов Д.О. Аудит негіздері Алматы 2005 ж.

      7.2 Қосымша әдебиеттер
      7.2.1 Абленов, Д.О. Қаржылық бақылау және басқарушылық аудит:
      теориясы, әдіснамасы, тәжірибесі.- Алматы, 2007
      7.2.2 Сборник Международных Стандартов Аудита,  Выражения  Уверенности
и Этики: Международная Федерация  бухгалтеров  2006  /  [  Пер.  с  англ.яз.
Кошкинбаев С.Х., Ларионов Д.В.].- Алматы, 2007.
           7..2.3 Жақыпбеков, С. Ішкі аудит.- Алматы, 2008
            7.2.4 Нурсеитов, Э.О. Международные стандарты  аудита:  принципы
и практика.- Алматы, 2008г.
            7.2.3  Успанова, А. Банковский надзор и аудит: Астана, 2008







Пәндер