Файл қосу
Мектепке дейінгі балаларды оқыту әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | ПОӘК 042-18.1.49/01-2014 | |ПОӘК | 05.09.2014 жылғы | | |«Оқу-танымдық әрекетін |№ 1 басылым | | |ұйымдастыру» пәнінің | | | |оқытушыға арналған | | | «Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» пәнінің 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» 4 курс мамандығына арналған ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магиcтрі Кошкимбаева Р.Х. ____________ «25 » 06 . 2014ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 « 03 » 09 . 2014 ж. Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 « 05 »09 . 2014 ж. Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама №1 « 11 » 09 . 2014ж. ОӘК төрайымы________________ с.ғ.д. Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Қолданыс аясы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқу пәнінің мазмұны (модуль) |5 | |5 |СӨЖ тақырыптары |13 | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы |13 | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |14 | |8 |Әдебиеттер |16 | 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Жалпыға міндетті білім беру стандарты жоғары білім Қазақстан Республикасының 23 тамыз 2012ж ю1080 қаулысымен бекітілген; - 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығының типтік оқу жоспары; СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» пәні мектепке дейінгі мамандарды дайындауға бағытталған, курсты меңгеру барысында студенттер балабақшада оқытуды ұйымдастыруға қажетті психология-педагогикалық білімдерді игереді, оның ерекшеліктерін, әдістерін, мазмұнын, формаларын. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: «Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» курсы білікті және жан-жақты болашақ тәрбиешіні, мектепке дейінгі мекеме әдіскерін дайындау, қазіргі заманғы оқытуды ұйымдастыруды меңгерген және мектепке дейінгілердің танымдықтарын дамыту. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: - студенттерде МҰ-да балаларды оқытуды ұйымдастырудың және мазмұны туралы білімдерін қалыптастыру; - тәжірибе жүзінде танымдық процестерін және мектепке дейінгілердің оқу іс-әрекетін дамытудың алғашқы дағды, біліктерін дамыту; - болашақ педагогтардың тәжірибелік педагогикалық іс-әрекетте және педагогикалық білімдерін нақты іс-әрекетте қолдана білу қызығушылықтарын бекіту; - гуманистік қажеттіліктерін, шығармашылық жолда оқу-тәрбие процесінде балалармен өзараәрекеттестігін дамыту; - студенттердің инновациялық ойлауларын дамыту. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Курстың соңында студент: білу керек: - мектепке дейінгі жастағылардың оқу-танымдық әрекетін ұйымдастырудың теориялық негіздерін; - мектепке дейінгілерді оқытудың психология-педагогикалық негіздерін; - сәби және мектепке дейінгі балалардың оқу әрекетінің ерекшеліктерін білу; игеру керек: - балабақшада оқу әрекетін ұйымдастыру дағдысын; меңгеру керек: - мектепке дейінгі мекемелеріндегі жұмыс формаларын; қолдана білуі керек: - білім беру процесі барысында оқу-танымдық әрекетін әртүрлі субъективтік өзара әреттестікте ұйымдастыра білу; - әртүрлі жас кезеңдеріне байланысты – жоспар құра білу; - сабақ беру барысында түрлі оқыту технологияларын пайдалану (дамытушы, дифференциалды, жекелей оқыту және т.б.) түсіну керек: - балабақшада оқу әрекетін жоспарлаудың ерекшеліктерін; істей алуы керек: - педагогикалық білімдерді балабақшада тәжірибе барысында қолдану дағдысын; - оқытудың принциптерін, тәсілдерін және әдістерін. иемдену керек: - отбасы мектепке дейінгі балалардың оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыра білу біліктілігін. 3.5 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Балалар психологиясы 1.6.2 Мектепке дейінгі педагогика 1.6.3 Жеке әдістемелер 3.6 Курстың постреквизиті: жоқ 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: |Курс |Семестр| |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | Дидактика туралы жалпы түсінік. Мектеп дейінгі жастағылардың |2 | |оқу-танымдық әрекетінің ерекшеліктері. | | |Мектепке дейінгі дидактика туралы жалпы түсінік. | | |Мектепке дейінгі дидактиканың дамуында 50-ж.ж. А.П.Усованың | | |сабақта оқытудың жаңа принциптері, мектепке дейінгі білім беру | | |жұмыстарының барлығына бірдей концепциясы. | | |Мектеп дейінгі жастағылардың оқу-танымдық әрекетінің | | |ерекшеліктері. | | | Балабақшада оқытудың психологиялық негіздері |2 | |Мектепке дейінгі жастағы балалардың оқу әрекетінің психологиялық| | |негізі. Оқу әрекетінің құрылысы. Мектепке дейінгі жастағы | | |балалардың оқу әрекетін меңгеруі. Индивидуалды оқу-танымдық | | |біліктілігі. | | |Білім жүйесінің сұрақтары. | | | Мектепке дейінгі балаларды оқытудың педаг огикалық мәні. |2 | |Балабақшада оқыту және оның теориялық негіздері. | | |Оқыту процесінің құрылысы. | | |Оқыту процесі кезінде педагогтың әрекеті | | |Жалпы білім алу мақсаты, мазмұны, дидактикалық жағдайлары, | | |формасы және әдістері, нәтижесі. | | | Оқытудың негізгі принциптері. |2 | |Дидактиканың басты принциптері. | | |Балабақшада оқытудың негізгі принциптерін қолдану спецификасы. | | |Көрнекілі принципі. | | |Белсенді және дербестік принципі. | | |Балалардың жас және индивидуалды ерекшеліктерін есепке алу. | | |Мектепке дейінгі балаларды оқыту әдістемесі. |4 | |Оқытудың әдістемелері туралы жалпы түсінік. | | |Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытудың әдістемесін | | |классификациясы | | |Балабақшада оқытудың әдістемеліріне сипаттама. | | | Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы. |2 | |Балабақшада оқытудың формасы. Сабақ – балабақшада оқытуды | | |ұйымдастырудың негізгі формасы. | | |Сабақтың мазмұны. | | |Сабақты ұйымдастыру және балалардың әрекетіне жетекшілік жасау. | | |Тәжірибелік (семинар) сабақтар | | | Әртүрлі топтарда оқытуды ұйымдастырудың спецификасы. |6 | |Балабақшада әртүрлі топтарда оқытуда қолданылатын әдістерді | | |таңдап, жүйелеу. Әртүрлі топтарда сабақты ұйымдастырудың | | |спецификасы. | | |Ерте сәбилер тобында оқыту. | | |Кішкентай және ортаңғы топтарда балаларды оқыту. | | |Ересек мектеп жасындағы балаларды оқыту. | | | Мектепке дейінгі жастағы балаларда ақыл-ой тәрбиесі. |4 | | | | |Балабақшада ақыл-ой тәрбиесіне тәрбиелеудің мәселелері. | | |Ақыл-ой қабілеттерін және балалардың өздігінен ойлауларын | | |қалыптастыру. | | |Мектеп жасына дейінгі балалардың білім жүйесін жүйелеу. | | |Мектеп жасына дейінгі балаларды ақыл-ой тәрбиесіне тәрбиелеуде, | | |дидактикалық ойынның маңызы. | | |Ақыл-ой тәрбиесі және оқыту. |4 | |Сабақ – ақыл-ой тәрбиесіне тәрбиелеудің негізі құралы ретінде. | | |Балабақшада дидактикалық ойын, оқытуды ұйымдастырудың формасы | | |ретінде. | | |Жаттығулар ақыл-ой тәрбиесіне тәрбиелеудің оқыту формасы | | |ретінде. | | |Дидактикалық ойындарды талдау және презентациялау. | | |Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудегі - сенсорлық тәрбиесі. |4 | |Сенсорлық даму, сенсорлық тәрбиелеу, сенсорлық мәдениет туралы | | |ұғымдарын қалыптасытру. Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде, | | |сенсорлық тәрбиелеудің міндеттері, формасы және әдістерімен | | |таныстыру. | | |Сенсорлық даму, сенсорлық тәрбиелеу, сенсорлық мәдениет. | | |Сенсорлық тәрбиелеудің міндеттері, формасы және әдістері. | | | Оқыту технологиялары. |6 | |Вальдорфская педагогика мектеп жасына дейінгі балалардың даму | | |және тәрбиелеу жүйесі ретінде. | | |М.Монтессоридің жүйесі бойынша сабақты ұйымдастыру. | | |«Step by Step» методологиясы балабақша жұмысының тәжірибесінде. | | |Балабақшада жобалаудың әдістері | | |№6- Тәжірибелік. Оқытуды ұйымдастыру қалпы-сабақ. |3 | |1.Оқытуды ұйымдастыруға қойылатын талаптар. | | |2.Балабақшадағы балаларды оқыту ерекшелігі. | | |3.Сабақты жоспарлау түрлері. | | | Зертханалық сабақ- |- | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Мектепке дейінгілердің оқу-танымдық әрекетінің ерекшеліктері 5.2 Балабақшада оқытудың психологиялық негіздері 5.3 Мектепке дейінгі балаларды оқытудың педагогикалық мәні 5.4 Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудегі-сенсорлық тәрбиесі 5.5 Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ |№ |Тақырыптары |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | | | |құралдар, |дайындалу |Түрі | | | |плакаттар, |сұрақтары | | | | |лабораториялы| | | | | |қ стендтер | | | | |Дәріс сабақтар |Тәжірибелік | | | | | | |сабақтар | | | | |1. |Мектепке |Әртүрлі |Плакат: |Мектеп |Тірек-схема| | |дейінгі |топтарда |Мектеп |дейінгі |конспект | | |дидактика. |оқытуды |дейінгі |жастағылардың| | | |Мектеп дейінгі |ұйымдастырудың |жастағылардың|оқу-танымдық | | | |жастағылардың |спецификасы |оқу-танымдық |әрекетінің | | | |оқу-танымдық | |әрекетінің |ерекшеліктері| | | |әрекетінің | |ерекшеліктері|. | | | |ерекшеліктері. | |. | | | |2. |Балабақшада |Мектепке |Плакат: |Балабақшада |Тірек-схема| | |оқытудың |дейінгі жастағы|Дидактические|оқытудың |конспект | | |психологиялық |балаларда |условиями |психологиялық| | | |негіздері. |ақыл-ой |появления |негіздері. | | | | |тәрбиесі |первоначальны| | | | | | |х умений. | | | |3. |Мектепке |Ақыл-ой |Плакат: |Мектепке |Аннотация | | |дейінгі |тәрбиесі және |Оқыту |дейінгі | | | |балаларды |оқыту |процесінің |балаларды | | | |оқытудың | |құрылысы |оқытудың | | | |педагогикалық | | |педагогикалық| | | |мәні. | | |мәні. | | |4. |Оқытудың |Мектепке |Плакат: | | | | |негізгі |дейінгі |Оқытудың | | | | |принциптері |балаларды |негізгі | | | | | |тәрбиелеудегі –|принциптері | | | | | |сенсорлық | | | | | | |тәрбиесі. | | | | |5 |Мектепке |Оқыту |Плакат: |Мектепке |Ойындарды | | |дейінгі |технологиялары |Әдістердің |дейінгі |іріктеу | | |балаларды оқыту| |классификация|балаларды | | | |әдістемесі | |сы |тәрбиелеудегі| | | | | | |– сенсорлық | | | | | | |тәрбиесі. | | |6 |Сабақ – оқытуды|Мектепке |Плакат: |Сабақ – |Конспектіні| | |ұйымдастырудың |дейінгі |Сабақтың |оқытуды |талдау | | |негізгі формасы|балалардың |белгісі |ұйымдастыруды| | | | |танымдық-зертте|оқытудың |ң негізгі | | | | |у әрекеті |формасы |формасы | | | | | |ретінде | | | |7 | |Мектепке | | | | | | |дейінгі | | | | | | |балалардың | | | | | | |танымдық-зертте| | | | | | |у әрекеті | | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ «ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ» ПӘНІНЕН |№1 |Оқулық және оқу-әдістемелік құрал саны |Кітап |% Қамту|Студе| | | |саны |пайызы |нт | | | | | |тер | | | | | |саны | | |Жумабаев М. Педагогика. Алматы, 1994 г. |10 |100 |8 | | |Ядэшко В.И., Сохина Ф.А. Дошкольная педагогика. |10 |100 | | | |Алматы, 2002 г. | | | | | |Козлова С.Л., Куликова Т.А. Дошкольная |1 |12 | | | |педагогика. М. Издательский центр Академия, 2002| | | | | |г. | | | | | |Бондаренко Л.К. Дидактические игры и детском |10 |100 | | | |саду. М., 1990 | | | | | |Пилюгина Э.Г. Занятие по сенсорному воспитанию с|5 |62 | | | |детьми раннего возраста. М., 2003 | | | | | |Усова А.П. Обучение в детском саду. М., 2000 |5 |62 | | | |Дошкольная педагогика. //Под ред. Логиновой |2 |25 | | | |В.И., Саморуковой П.Т. - М.: Просвещение, 1 989 | | | | | |г | | | | | |Детский сад / под ред. Тарасовой Л.П. – М., 1997|3 |37 | | | |Психология воспитания / под ред. Петровского |3 |37 | | | |В.А. – М., 1995 | | | | | |Мухина В.С. Детская психология. – М., 1989 |10 |100 | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: 1. Жумабаев М. Педагогика. Алматы, 1994 г. 2. Козлова С.Л., Куликова Т.А. Дошкольная педагогика. М., 2002 г. 3. Бондаренко Л.К. Дидактические игры и детском саду. М., 1990 4. Пилюгина Э.Г. Занятие по сенсорному воспитанию с детьми раннего возраста. М.:, 2001 5. Усова А.П. Обучение в детском саду. М: Просвещение, 1999 6. Белая К.Ю. Инновационная деятельность в ДОУ. - М., 2006 7. Короткова Н. Организация познавательно-исследовательской деятельности детей старшего дошкольного возраста. – журнал «Ребенок в детском саду» № 1, 2002г 8. Иванова А.И. Детское экспериментирование как метод обучения. Управление ДОУ, N 4, 2004, с. 84 - 92 9. Короткова Н.А. Познавательно-исследовательская деятельность старших дошкольников. Ребенок в детском саду. N 3, 4, 5, 2003 10. Организация экспериментальной деятельности дошкольников. Под .ред.Л.Н. Прохоровой. М., 2004 11. Соловьева Е. Как организовать поисковую деятельность детей. Дошкольное воспитание. N 1, 2005 12. А. Савенков. «Исследовательские методы обучения», Дошкольное воспитание. № 12, 2005 г. 13. Развитие творческой активности школьников. Под ред. А.М. Матюшкина.- М., 1991 Веракса Н. Е., Галимов О. П.Познавательно-исследовательская деятельность дошкольников.М., 2012 Қосымша әдебиеттер: 1. Мухина В.С. Детская психология. – М., 1989 2. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. – М., 1968. 3. Методика оценки и измерения качества освоения и усвоения детьми базового содержания дошкольных образовательных программ. Алматы., 2004 4. Программа воспитания и обучения детей раннего возраста (от года до 3 лет) «Алғашқы қадам», Астана, 2010 5. Программа воспитания и обучения детей младшего дошкольного возраста «Зерек бала» (от 3 до 5 лет), Астана, 2010 6. Программа воспитания и обучения детей старшего дошкольного возраста (5- 6 лет) «Біз мектепке барамыз», Астана, 2010 7. Методические указания к Программе воспитания и обучения детей старшего дошкольного возраста «Бiз мектепке барамыз. Астана, 2011.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz