Файл қосу
Кәсіптік әрекет процесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ | |атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |042-16-20.01.20.03/01-20| | | |13 | |«Кәсіби психология» | | | |пәнінен оқытушыларға |Басылым №__ ______ | | |арналған пәннің жұмыс оқу| | | |бағдарламасы | | | 5 В012000 «Кәсіптік білім» мамандығы үшін «Кәсіби психология» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___ ______20__ |Страница 2 из __ | | |г. | | Алғы сөз Құрастырушы: __________ Г.А. Жакпарова Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің «Педагогикалық психология» кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі; 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің «Педагогикалық психология» кафедрасының отырысында талқыланды және бекітілді «Педагогикалық психология» кафедрасының меңгерушісі, ________Г.К.Джумажанова Хаттама №1 «03» 09. 2013 ж 2.2.Қаржы-экономикалық факультетеінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды Хаттама №1 «05» 09.2013 ж . Оқу-әдістемелік кеңесінің төрағасы, __________ Т.Ш.Ахметова 3. БЕКІТІЛДІ: 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында бекітілді және басылымға жіберуге ұсынылды Хаттама №1 «18» 09.2013 ж. ОӘК төрайымы, Оқу-әдістемелік жұмысының проректоры, ___________ Г.К.Искакова |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___ _______20__ |бет 3 из 11 | | |г. | | Мазмұны |1 |Қолдану саласы | | |2 |Нормативтік сілтемелер | | |3 |Ортақ жағдайлар | | |4 |Оқу тәртіптің(модульдің) мазмұны | | |5 |Студенттердің өздігінен орындайтын тақырыптардың тізбесі | | |6 |Тәртіп бойынша оқу-әдістемелік картасы | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттер тізімі | | |8 |Әдебиеттер | | |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ____ ______20__ |бет 4 из __ | | |г. | | 1. Қолдану саласы Берілген құжат сәйкес пән бойынша оқу процесін ұйымдастырудың негізгі процедураларын жүйелеп, реттейді және «Педагогикалық психология» кафедрасында қолдануға ұсынылады. «Кәсіби психология» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені 5В010200«Кәсіптік білім», мамандықтарының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның көкейкестілігі және қажеттілігімен, курс саясатымен таныстырып, студенттердің оқу процесінде меңгеретін талаптары мен дағдыларын арттыруға мүмкіндік береді. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқып үйренуде негізгі құрал болып табылады. 2. Нормативтік сілтемелер «Кәсіптік білім» пәнінің оқу-әдістемелік кешені Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінде өңделген «Пәннің оқу-әдістемелік кешені туралы ереже» талаптарына сәйкес өңделген. ППРК 1080 23.08.2012 жыл (5.04,019- 2011 ж.) Мемлекеттік жалпы білім беру стандарты Қазақстан Республикасының білім және ғылым Министрлігінің Бұйрығымен бекітіліп, қолдануға енгізілген. СТАНДАРТ КАРАУ КЕРЕК 3. Жалпы мәліметтері 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. Пәнді оқытудың мақсаты- кәсіби психология пәнін оқыту процесінде болашақ мамандардың кәсіби маңызды сапаларын қалыптастырып, психологиялық теориялық білім негіздерімен қаруландыру. Студенттердің қазіргі өмірдегі психологиялық білімдерін, осылардың таңдаған мамандық шеңберінде кәсіби қалыптасу процесіндегі рөлі мен оның мәнін анықтау, еңбек процесінде психологиялық міндеттерді жетілдірудің психологиялық заңдылықтарын, оқушылардың еңбегін басқаруды ұйымдастырудың психологиялық ерекшеліктерін терең зерттеуге қызығушылығын тудыру. Сонымен қатар, бұл курсты оқу студенттерде гуманистік көзқарас, психологиялық-педагогикалық шығармашылық ойлау, коммуникативті хабардарлықтың дамуы арқылы тұлғалық потенциалын өздігінше жетілдіруге басымдылығын қалыптастыруды мақсат етіп қойды. 3.2 Берілген курстың мақсаттары: Кәсіптік оқыту оқытушысын дайындауда еңбек процесіндегі жүйеліқарым- қатынастардың психофизиологиялық аспектілерін зерттеу, психофизиология, физиология салаларында және оқушылардың кәсіби іс-әрекетін басқару мен ұйымдастырудың жалпы негіздерінен білім алуды қамтамасыз етуді қажет етеді. 3.3 Пәнді оқытудағы негізгі міндеттер: Адамның техника, технология, өндірісті ұйымдастыру, еңбек құралы және жұмысшы шеберлігіне сай жеке психологиялық ерекшеліктерінің байланысы мен өзара әрекеттесуін айқындау;кәсіби психологияның даму тарихын зерттеу; кәсіпкерлік дайындық процесінде оқу әрекетінің ерекшеліктерін зерттеу 3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студент: - Кәсіби психология мәселелері бойынша отандық және шетелдік зерттеуші ғалымдарының еңбектеріндегі теориялық және қолданбалы зерттеулер нәтижелерін, оның негізгі түсініктерімен категорияларын, механизмдерін; - Кәсіби психология ғылымының даму және қалыптасу тарихын, ерекшеліктерін; - Кәсіби психологияны фундаментальды пән ретінде; - Оқыту, тәрбие және ұстаз психологиясының проблемаларын, шешу жолдарын , принциптері мен заңдылықтарын; - Кәсіби психологияның фактілері мен құбылыстарын салыстыру, талдау; - Кәсіби психология бойынша меңгерген білімін оқу танымдық іс - әрекет, сонымен қатар кәсіби іс - әрекет практикада өздігінен қолдана білу. Білу керек: - Теориядағы және практикадағы психологиялық байланыстың негізгі бағытын ,мектептегі жұмыстын құрылымын; - Интерпретациялық нәтиженің өңделуі және зерттеудің жүргізілу ережесін , кәсіби психологиялық танымал әдістемелердің көптілігін; - Педагог психологты, этикалық мәдениеттілігін; Меңгеру: - Кәсіби психология курсының техникасы мен әдістемесінмеңгерту практика жүзінде меңгерту; - Негізгі психологялық атқарылатын істі тақырып ыңғайына қарай түсіну; - Оқу- танымдық іс-әрекетті алған білімге өзбетінше әрекет жасау; Игеру: - Кәсіби психологиялық курста алған білімді сапалы бағалау; - Нақты әдістемелерді таңдау барысында психолгиялық дамудың жеке оқытылуын игерту; Түсіну: - Кәсіби психологияның негізін түсіну; Көрсете алу: - Кәсіби психологияның даму сатысын көрсету: - Кәсіби психологияның кәсіби этикалық түсініктемесін көрсете білу; |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___ _______20__ |Бет__ из __ | | |г. | | 3.5 Курстың пререквизиты: Бұл пәнді оқуға дейін студенттер адамның табиғатын, жеке адамның бойындағы психикалық процестер мен қасиеттерін, таным түсінігін айқындайтын және оның мүмкіндіктерін қалыптастыратын пәндерді алдын ала оқып өткендері жөн. 3.6 Курстың постреквизиты: «Кәсіби психология» пәнін оқытып болғаннын кейін осы курстың қолданбалы мәселелерімен нақты түрде таныстыру қажет. Мысалы, еңбек психофизиологиясының ғылыми негіздері бойынша білімді меңгеріп, осының негізінде оқушылардың еңбек қызметін жетілдіру біліктіліктері мен ептіліктері қалыптасады, белсенділіктері мен өздігінен шығармашылық ойлауы дамиды, пәнеаралық ғылыми байланыстарын іс жүзіне асыра білуге үйренеді. Жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Кәсіптік әрекет процесі |2 | |Кәсіби қызмет процесінде адамды кешенді зерттеу |2 | |Кәсіптік білім беру психологиясының әдістері |2 | |Жеке тұлғаның дамуындағы жас ерекшеліктері |2 | |Еңбек іс-әрекетінін құрылымдық-психологиялық талдау |2 | |Оқушылардың еңбек қызметін ұйымдастырудың психологиялық |2 | |ерекшеліктері | | |Кәсіптік қызметке даярлауды жоспарлаудың психологиялық |2 | |педагогикалық жүйесі | | |Оқушылардың еңбек және кәсіптік іс-әрекетін басқарудың |2 | |әлеуметтік-психологиялық аспектілері және психологиялық | | |сипаттамасы | | |Оқушыларды еңбекке тәрбиелеудің психологиялық ерекшеліктері |2 | |Кәсіптік оқыту оқытушысын даярлау ерекшеліктері |2 | |Оқытушының оқу -тәрбие іс-әрекетінің психологиялық |2 | |ерекшеліктері | | |Кәсіптік білім беру психологиясының даму тарихы |2 | |Басқару жүйесінің негізгі ұғымдары |2 | |Адам-еңбекті басқару жүйесінде |2 | |Кәсіптік білім беру психологиясының теориялық әдістері |2 | |Практикалық (семинар) сабақтары | |Кәсіптік әрекет процесі |1 | |Кәсіби қызмет процесінде адамды кешенді зерттеу |2 | |Кәсіптік білім беру психологиясының әдістері |1 | |Жеке тұлғаның дамуындағы жас ерекшеліктері |1 | |Еңбек іс-әрекетінін құрылымдық-психологиялық талдау |2 | |Оқушылардың еңбек қызметін ұйымдастырудың психологиялық |1 | |ерекшеліктері | | |Кәсіптік қызметке даярлауды жоспарлаудың психологиялық |1 | |педагогикалық жүйесі | | |Оқушылардың еңбек және кәсіптік іс-әрекетін басқарудың |1 | |әлеуметтік-психологиялық аспектілері және психологиялық | | |сипаттамасы | | |Оқушыларды еңбекке тәрбиелеудің психологиялық ерекшеліктері |1 | |Кәсіптік оқыту оқытушысын даярлау ерекшеліктері |1 | |Оқытушының оқу -тәрбие іс-әрекетінің психологиялық |1 | |ерекшеліктері | | |Кәсіптік білім беру психологиясының даму тарихы | 2 | 5. Студенттердің өздігінен орындайтын тақырыптардың тізбесі • Кәсіби психологияның әдіснамалық негіздері • Кәсіби психологияға кіріспе • Кәсіптік әрекет процесі • Кәсіби қызмет процесінде адамды кешенді зерттеу. • Кәсіби білім беру психологиясының әдістері. • Жеке тұлғаның дамуындағы жас ерекшеліктері • Жастардың кәсіби дайындығын ұйымдас-тырудың психологиялық заңдылықтары • Еңбек іс әрекетінің құрылымдық –психологиялық заңдылықтары. • Оқушылардың еңбек қызметін ұйымдастырудың психологиялық ерекшеліктері. • Кәсіптьік қызметке даярлауды жоспардлаудың психологиялық-педагогикалық жүйесі. • Еңбек қызметін әлеуметтік-психологиялық басқарудың педагогикалық негіздері. • Оқушылардың еңбек және кәсіптік іс-әрекетін басқарудың әлеуметтік- психологиялық аспектілері және психологиялық сипаттамасы. • Оқушыларды еңбеке тәрбиелеудің психологиялық ерекшеліктері. • Кәсіптік оқыту оқытушысын даярлау ерекшеліктері. Әрекет табыстылығын жобалау және кәсіптік кеңес беру |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___ _______20__ |Страница __ из __ | | |г. | | 6. «КӘСІБИ психология» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 |Тақырыптар |Көрнекті |Өздік жұмыс |Бақылау| | |материалдар |тапысрмалары |формасы| |Дәріс |Тәжірибелік | | | | |сабақтың |сабақтың | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кәсіби психология|Кәсіптік білім |Курс |Педагогикалық |Ауызша | |пәні бойынша |беру |бағдарламасы|психология |сұрау, | |картотека |психологиясының |, слайдтар, |мақсаты, |жазбаша| | |әдістері |сызбалар, |міндеттері, |сұрау | | | |тесттер |мазмұны | | |Кәсіптік әрекет |Жеке тұлғаның |Курс |Педагогикалық |Эссе | |процесі |дамуындағы жас |бағдарламасы|психологияның | | | |ерекшеліктері |, слайдтар, |негізі. | | | | |сызбалар, |категориялары. | | | | |тесттер | | | |Кәсіби қызмет |Еңбек |Курс |Оқушылардың |Ауызша | |процесінде адамды|іс-әрекетінін |бағдарламасы|ақыл-ой және жеке |сұрау, | |кешенді зерттеу |құрылымдық-психол|, слайдтар, |тұлғасының |жазбаша| | |огиялық талдау |сызбалар, |дамуының жас |сұрау | | | |тесттер |ерекшеліктері. | | |Оқушылардың еңбек|Оқушылардың еңбек|Курс |Оқу іс-әрекетінің |Ауызша | |қызметін |қызметін |бағдарламасы|қалыптасуы және |сұрау, | |ұйымдастырудың |ұйымдастырудың |, слайдтар, |құрылымы. |жазбаша| |психологиялық |психологиялық |сызбалар, | |сұрау | |ерекшеліктері |ерекшеліктері |тесттер | | | | | | | | | | | | | | | |Кәсіптік қызметке|Кәсіптік қызметке|Курс |Оқыту және дамыту |Ауызша | |даярлауды |даярлауды |бағдарламасы|арақатынасы. |сұрау, | |жоспарлаудың |жоспарлаудың |, слайдтар, | |жазбаша| |психологиялық |психологиялық |сызбалар, | |сұрау | |педагогикалық |педагогикалық |тесттер | | | |жүйесі |жүйесі | | | | |Оқушылардың еңбек|Оқушылардың еңбек|Курс |Педагогикалық |Ауызша | |және кәсіптік |және кәсіптік |бағдарламасы|қарым-қатынас |сұрау, | |іс-әрекетін |іс-әрекетін |, слайдтар, | |жазбаша| |басқарудың |басқарудың |сызбалар, | |сұрау | |әлеуметтік-психол|әлеуметтік-психол|тесттер | | | |огиялық |огиялық | | | | |аспектілері және |аспектілері және | | | | |психологиялық |психологиялық | | | | |сипаттамасы |сипаттамасы | | | | |Педагогикалық |Оқушыларды |Курс |Педагогикалық |Ауызша | |өзара |еңбекке |бағдарламасы|өзара әрекеттесуде|сұрау, | |әрекеттесуде |тәрбиелеудің |, слайдтар, |болатын |жазбаша| |болатын |психологиялық |сызбалар, |қиындықтардың |сұрау | |қиындықтардың |ерекшеліктері |тесттер |сипаттамасы. | | |сипаттамасы | | | | | |Мұғалімнің кәсіби|Кәсіптік оқыту |Курс |Мұғалімнің кәсіби |Ауызша | |және жеке |оқытушысын |бағдарламасы|және жеке тұлғалық|сұрау, | |тұлғалық дамуы |даярлау |, слайдтар, |дамуы |жазбаша| | |ерекшеліктері |сызбалар, | |сұрау | | | |тесттер | | | |Оқушыларды |Оқытушының оқу |Курс |Оқыту, тәрбие, |Ауызша | |еңбекке |-тәрбие |бағдарламасы|ұстаз психологиясы|сұрау, | |тәрбиелеудің |іс-әрекетінің |, слайдтар, |бойынша мақалалар,|жазбаша| |психологиялық |психологиялық |сызбалар, |монографияларға |сұрау | |ерекшеліктері |ерекшеліктері |тесттер |шолу | | |Оқушыларды |Кәсіптік білім |Курс |Педагогикалық |Ауызша | |еңбекке |беру |бағдарламасы|психологияның |сұрау, | |тәрбиелеудің |психологиясының |, слайдтар, |негізі. |жазбаша| |психологиялық |даму тарихы |сызбалар, |категориялары. |сұрау | |ерекшеліктері | |тесттер | | | |Педагогикалық |Кәсіптік білім |Курс |Оқушылардың |Ауызша | |психологияның |беру |бағдарламасы|ақыл-ой және жеке |сұрау, | |негізі. |психологиясының |, слайдтар, |тұлғасының |жазбаша| |категориялары. |әдістері |сызбалар, |дамуының жас |сұрау | | | |тесттер |ерекшеліктері. | | |Кәсіптік оқыту |Жеке тұлғаның |Курс |Оқу іс-әрекетінің |Ауызша | |оқытушысын |дамуындағы жас |бағдарламасы|қалыптасуы және |сұрау, | |даярлау |ерекшеліктері |, слайдтар, |құрылымы. |жазбаша| |ерекшеліктері | |сызбалар, | |сұрау | | | |тесттер | | | |Оқу іс-әрекетінің|Еңбек |Курс |Оқыту және дамыту |Ауызша | |қалыптасуы және |іс-әрекетінін |бағдарламасы|арақатынасы. |сұрау, | |құрылымы. |құрылымдық-психол|, слайдтар, | |жазбаша| | |огиялық талдау |сызбалар, | |сұрау | | | |тесттер | | | |Кәсіптік оқыту |Оқушылардың еңбек|Курс |Педагогикалық |Ауызша | |оқытушысын |қызметін |бағдарламасы|қарым-қатынас |сұрау, | |даярлау |ұйымдастырудың |, слайдтар, | |жазбаша| |ерекшеліктері |психологиялық |сызбалар, | |сұрау | | |ерекшеліктері |тесттер | | | |Кәсіптік білім |Кәсіптік қызметке|Курс |Педагогикалық |Ауызша | |беру |даярлауды |бағдарламасы|өзара әрекеттесуде|сұрау, | |психологиясының |жоспарлаудың |, слайдтар, |болатын |жазбаша| |даму тарихы |психологиялық |сызбалар, |қиындықтардың |сұрау | | |педагогикалық |тесттер |сипаттамасы. | | | |жүйесі | | | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТIЛУ КАРТАСЫ |Оқулық және оқу-әдiстемелiк |Кiтапханадағы|Студенттер|Қамтылу | |құралдарыны» атауы. |саны |саны |пайызы, % | |Стрелков Ю.К.Инженерная и |3 |8 |20 | |пофессиональная психология | | | | |Издательский центр «Академия», | | | | |2001-306с. | | | | |Климов Е.А.Введение в психологию труда|2 |8 |20 | |М.1998г. 350с. | | | | |М. Педагогика 1988-168с. |5 |8 |20 | |Душков В.А. |2 |8 |20 | |Индустриально-педагогическая | | | | |психология. Просвещение, 1987. -292 с.| | | | |Климов Е.А. Введение в психологию |2 |8 |20 | |труда:Учебник для вузов. Культура и | | | | |спорт, ЮНИТИ, 1998. -350с. | | | | |Ломов Б.Ф. Вопросы общей |5 |8 |20 | |педагогической и инженерной психолоі | | | | |М.: Педагогика,1991. -296 с. | | | | |Кан - Калик В.А. Основы |2 |8 |20 | |профессионального педагогического | | | | |общения.- Москва,1979. | | | | |Иващенко Ф.И. Труд и развитие личности|5 |8 |20 | |школьника.Просвещение, 1987. -92 с. | | | | Әдебиеттер тізімі. Негізгі: 1. Стрелков Ю.К. Инженерная и профессиональная психология. Учебное пособие для студентов высших учебных заведении. - М.: Издатель центр «Академия», 2001. -ЗОбс. 2. Душков В.А. Индустриально-педагогическая психология. Просвещение, 1987. -292 с. 3. Климов Е.А. Введение в психологию труда:Учебник для вузов. Культура и спорт, ЮНИТИ, 1998. -350с. 4. Психологические основы трудового воспитаыия школьников /Под ред. Э.А.Фарапоновой. - М.: Педагогика. 1988. -168 с. Хрестоматия по инженерной психологии /Под ред. Б.А.Душкова. Высшая школа, 1991. -288 с. 5. Ломов Б.Ф. Вопросы общей педагогической и инженерной психолоі М.: Педагогика,1991. -296 с. 6. Дмитриева. М.А., Крылов А.А., Нафтульев А.И. Психология труда и инженерная психология. - Л.,1979. - 244 с. Қосымша: 1. Бодалев А.А. Психология о личности –М.; Изд.МГУ.1988.-188с. 2. Возрастная и педагогическая; психохогия /Под ред. А.В.Петровского. – М.: Просвещение, 1979. -288 с. 3. Выготский Л.С. Проблемы общей психологии. Соб.соч.:в 6 т М.:3нания, 1982. Т.2 4. Иващенко Ф.И. Труд и развитие личности школьника.Просвещение, 1987. -92 с. 5. Косилов С.А, Психофизиолргические основы научной организации труда. - М.: Экономика. 1979.-175 с. 6. Фельдштейн Д.И. Психологические особенности ОПД подростков Педагогика, 1982.-224 с. 7. Шакуров Р.Х. Соцально-психологические основы управления: Руководитель и пед. коллектив. - М./ Просвещение, 1990. -208 с. Пән бойынша студенттердің білімі аттестация (межелік бақылау) келесі шкаласы (балл түрінде) бойынша анықталады Кесте 5 | |1 |2 |3 | |Өте жақсы |А |95-100 |4,00 | | |А- |90-94 |3,67 | |Жақсы |В+ |85-89 |3,33 | | |В |80-84 |3,00 | | |В- |75-79 |2,67 | |Қанағаттандырлыған |С+ |70-74 |2,33 | | |С |65-69 |2,00 | | |С- |60-64 |1,67 | | |Д+ |55-59 |1,33 | | |Д |50-54 |1,00 | |Қанағаттадырылмаған |F |0-49 |0,00 | |Аяқталмаған |I |- |NA | |Пәнді өрындаған |Р |Өтті |- |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz