Файл қосу
Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-36.1. | | | |52/02-2014 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |16.09. 2014 ж. | | |«Дене мәдениеті теориясы| | | |мен әдістемесі» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі» 5В010200 – «Бастауш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________« »__________ 2014ж., Мүрсәлімов Р.М. – «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен теория» кафедрасының аға оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен теория» кафедрасы отырысында « » _____2014ж. № хаттама Кафедра менгерушісі_______ Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » ________ 2014ж. №1 хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақулданған және ұсынылған « »________ 2014ж. №1 хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.18.09.2013 ж. №1 басылым орнына, 16.09.2014 ж. №2 басылым Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақтүрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Мүрсәлімов Рафаэль Мұхаметғалиұлы, аға оқытушы «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен теория» кафедрасы Байланыс ақпараты – тел:63-33-39, оқу ғимараты №3, кабинет №239 Сабақ өткізу орны – дәрісхана - бекітілген сабақ кестесі бойынша Берілген пән бойынша кредиттер саны - 2 1.2 Пән мазмұнына қысқаша сипаттама: «Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі» мектептегі денк шынықтыру сабағы курсының негізгі әдістемелік принциптері типтік есептерінің шешілуін қарастырады. Дене шынықтыру сабағын оқыту процесі гимнастика, жеңіл атлетика, қозғалмалы ойындар бойынша бастауш сыныптардағы мұғалімдерді дайындауға қажетті ғылыми білімдердің жүйесін меңгерудің бір құралы болып табылады. Курсты өту кезеңінде балалармен, педагогикалық жұмыстың қабілеттері қалыптасады. 1.3 Пәннің оқыту мақсаты: Курс дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі және де құралдарын таңдай білу арқылы бекітілген негізгі оқу элементтеріне сай болу керек. Сонымен қатар өздік жұмысқа дағдыландыруды қалыптастырады, ол жеке тұлғаның дамуындағы маңызды элементтің бірі. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: - студенттерді ҚР бастауш сыныптарда білім беру жүйесіндегі оқулықтар мен бағдарламардың мазмұнымен таныстыру; - студенттерге мектеп бағдарламасында дене шынықтыру сабағын оқыту әдістерін үйрету; -студенттерді мектептегі педагогикалық іс-тәжірибеден өтуге даярлау 1.5 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқу нәтижесінде студент келесі білім және іскерлікті меңгеру қажет: 1. Оқу процесінде жалпы әдістемелік талаптарды білу . Өткен сабақтарды талдай білу. 2. Бастауш мектептегі оқыту әдістерінің бағдарламасын білу. 2 Пән мазмұны және пән сағаттарын бөлу Кесте 1 |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиеттер | |п/п | | | | | | |ЛК |ЛБ | |1-7 |Аудиториялық сабаққа қатысу және |30 |Оқытушы сабақта жоқ | | |дайындалу. | |студентті ғана | | | | |белгілейді. | |Тәжірибелік сабақтардың орындалуы (есеп, қорғау) | |1 | Тәжірибелік сабақ 1. Дене |15 |Тәжірибелік сабақта | | |мәдениетінің даму тарихы | | | |2-3 | Тәжірибелік сабақ 2-3. Дене |15 |Тәжірибелік сабақта | | |тәрбесі педагогикалық процесс | | | | |ретінде | | | |4 | Тәжірибелік сабақ 4 Физикалық |15 |Тәжірибелік сабақта | | |сапа және қабілеттілік | | | |5 |Тәжірибелік сабақ 5 Дене тәрбиесінің|15 |Тәжірибелік сабақта | | |әдістемелік принциптері | | | |6 |Тәжірибелік сабақ 6 Дене тәрбиесінің|15 |Тәжірибелік сабақта | | |негізгі міндеттері | | | |7 |Тәжірибелік сабақ 7 6-10 жастағы |15 |Тәжірибелік сабақта | | |балалардың жастық ерекшеліктері | | | |Студентің өздік жұмысы | |5 | Дене тәрбиесінің мақсаты мен |60 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |маңызы. | | | |6 |Физикалық сапаның сипаты. |60 |Сабақ кестесіне сәйкес| |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |4 |Оқу, тәрбиелеу үрдісінің әдістері |5*2 |Сабақ кестесіне сәйкес| |6 |Дене жаттығуларының жалпы сипаттамасы|5*2 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |Межелік бақылау 1 - 1-7 апталар |60 б | | |Қорытынды баллдар оқу нәтижесі бойынша |300 | | |1 аптадан 7 аптаға дейін | | | |8-15 |Аудиториялық сабаққа қатысу және |30 | Оқытушы сабақта | | |дайындалу. | |жоқ студентті ғана | | | | |белгілейді. | |Тәжірибелік сабақтарды орындау (есеп, қорғау) | |8 |Тәжірибелік сабақ 8 Мектеп |15 | Тәжірибелік | | |оқушыларының дене тәрбиесін | |сабақта | | |ұйымдастыру | | | |9-10 | Тәжірибелік сабақ 9-10 Дене |20 |Тәжірибелік сабақта | | |тәрбиесін жоспарлау | | | |11 |Тәжірибелік сабақ 11 Дене тәрбиесін |15 |Тәжірибелік сабақта | | |материалды-техникалы қамтамасыз ету | | | |12-13 |Тә жірибелік сабақ 12-13 Оқу, |20 |Тәжірибелік сабақта | | |тәрбиелеу үрдісінің әдістері | | | |14-15 | Тә жірибелік сабақ 14-15 |20 | | | |Дене ы | | | | |жаттығуларының жалпы сипаттамасы | | | |Студенттің өздік жұмысы | |11 |1-4 сыныптардағы қозғалмалы ойындар. |60 |Сабақ кестесіне сәйкес| |13 |Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін |60 |Сабақ кестесіне сәйкес| | |ұйымдастыру. | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |9-10 |Дене тәрбиесі сабағы |5*3 |Сабақ кестесіне сәйкес| |11 |Дәрігерлік бақылау |5*3 |Сабақ кестесіне сәйкес| |15 |Межелік бақылау 2 - 8-15 апталар |60 б. |Сабақ кестесіне сәйкес| |Қорытынды баллдар оқу нәтижесі бойынша |300 | | |8 аптадан 15 аптаға дейін | | | |Емтихан бойынша қорытынды балл |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды балл |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өтежақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: 1. Е.Қ. Уанбаев «Дене мәдениеті және спорттың ілімі мен әдіснамасы». Өскемен 2010 ж. 2.А.П. Матвеев, С.Б. Мельников « Методика физического воспитания с основами теории». М. Просвещеиие, 1991 г. 3.Ж.К. Холодов. В.С. Кузнецов « Теория физического воспитаиия и спорт». М. 2000 г. 4. Г.И. Погадаев «Настольная книга учителя физической культуры» М.2000г. 5. Б.Р. Голощанов « История физической культуры и спорта». М. 2001 г. 6. Е.М. Муравьев «Учсбно-воспитательный процесс в школе». М. 2000 г. 7.«Нормирование нагрузок в физическом воспитании школьников» (Под ред. Любомирского. М. Педагогика 1989 г. Қосымша әдебиеттер: 1. « Гимнастика с методикой преподавания». Учебное иособие для отдслений физического воспитания пед. училищ. ( Под ред. Павлова И.Б., В.М. Баршая М. Просвешение, 1985 г. 2. В.Г. Яковлев « Игры для детей». М., ФИС, 1975 г. 3. М.П. Бреев «Урок физической культуры в школе (технология)».Пособие для учителей. Новосибирск.. 2003 г. 4. Т.П. Богданов « Школьникам - здоровый образ жизни». М., ФИС, 1989 г. 5.« Детские народные подвижные игры» ( Сост. А.В.Кснеман, Т.И. Осокина)
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz