Файл қосу

Техникалық физика бакалавры



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы                                            |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                    |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-18-6.1.11/01-2013 ж. |
|ПОӘК                     |№1 басылым               |                         |
|Оқытушыға арналған пәннің|«__» ________ 2013 ж.    |                         |
|бағдарламасы             |                         |                         |
|«Мамандыққа кіріспе»     |                         |                         |







                       ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                            «МАМАНДЫҚҚА КІРІСПЕ»
                5В072300- «Техникалық физика» мамандығы үшін

                   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
































                                    Семей
                                    2013
                                   Кіріспе


      1 ҚҰРАСТЫРҒАН
      Құрастырушы   ________ «___» __________ 2013 ж.
      Сейсенбаева М.К., «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының
аға оқытушысы.


      2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1 «Техникалық физика» кафедрасының отырысында.
      «___» _______ 2013 жылы, № 1  хаттама.
      Кафедра меңгерушісі ___________ О. Степанова.


      2.2  Инженерлік  -  технологиялық  факультеттің  оқу-әдістемелік  бюро
отырысында
      «__» _______ 2013 жылы, № 1  хаттама.


      Төрайымы ______________ С. Толеубекова


      3 БЕКІТІЛГЕН
      Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында  қабылданған  және
баспадан шығаруға кеңес берді.
       «___»_________ 2013 жылы, № 1  мәжілісхат.


      ОӘК төрайымы, проректор __________  Г. Искакова


      4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН.

                                   Мазмұны

1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ     4
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР   4
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР  4
3.1 Пәннің қыскаша мазмұны 4
3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:     4
3.4 Оқыту нәтижелері   4
3.5 Курстың пререквизиттері     5
3.6 Курстың постреквизиттері    5
3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме    5
4 ОҚУ ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ БОЙЫНША)   5
5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ    6
6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта    7
7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ   9
8 Әдебиет     9
8.1 Негізгі әдебиет    9
8.2 Қосымша әдебиет    9
8.3 Internet-ресурстары    10

          1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ

       «Мамандыққа кіріспе» пәні  бойынша оқу-әдістемелік кешеннің  кұрамына
енгізілген окытушыларға арналған пәннің оқу жүмыс бағдарламасы «5В072300»  -
«Техникалық физика» мамандыгының студенттері үшін арналған.





    2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

      «Мамандыққа  кіріспе»   пәнінің  оқытушыларға  арналған   осы   пәннің
бағдарламасы келесі кұжаттардың талаптары мен ұсыныстарына  сәйкес  берілген
пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді:
      - 2012 жылы 23 тамызында бекітілген  №1080 ҚР МЖМБС;
      -  5В072300  «Техникалық  физика»  мамандығына  арналған  типтік   оқу
бағдарлама. Жоғарғы кәсіби білім. Бакалавриат.
      - СТУ 042-ГУ-4-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге  және
ресімдеуге қойылатың жалпы талаптар» университет стандарты;
      - ДП 042-1.01-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің қүрылымы  және
мазмүны» құжаттандырылған процедурасы.



    3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


      3.1 Пәннің қыскаша мазмұны

      Бұл пән  «Техникалық  физика»  бакалавр  мамандығы  бойынша  Қазақстан
Республикасының білім беру жүйесі туралы мағұлмат береді.



      3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:

      Студенттерде   тандалған    мамандық   бойынша   және   бұл    саланың
спецификасымен оның  ел экономикасындағы маңызы жөнінде ой қалыптастыру.
      3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі мақсаты
      Пәндерді оқьп-білудің негізгі міндеті - болашақ маман инженерлік ойлау
мен нақтылы жағдайлардағы  негізгі  мамандық  түсініктері  мен  заңдылықтары
туралы дағдыларды қалыптастыру болып табылады.





      3.4 Оқыту нәтижелері

      Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
      Білуі керек::
     - «Техникалық физика» мамандығының жалпы сипаттамасы;
      Меңгеруі керек:
      - оқу процессін сұрақтарын ұйымдастыру және оларды қамту;
      Түсіну керек:
      - экономика дамуындағы ядролық және суыту қондырғыларының маңызы;
      Игеру керек:
      -  Әртүрлі өздік жұмыстарда практикалық тәжірибелерді орындау

      3.5 Курстың пререквизиттері

      - жоқ.



      3.6 Курстың постреквизиттері

      3.6.1- базалық және прфильдік пән.



      3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме

      Оқу жоспарынан көшірмесі бірінші кестеде берілген
                                                                     1 кесте
|Курс                                                             |Семестр   |
|1                                                                |2         |
|Модуль 1. Техникалық физика бакалаврларын дайындау шарттары                 |
|Дәріс сабақтары                                                             |
|Кіріспе                                                          |2         |
|Жоғары оқу орнының структурасы                                   |1         |
|ЖОО оқу урдісін ұйымдастыру                                      |3         |
|Ғылыми зерттеу жұмысы (ҒЗЖ), Студенттердің ғылыми зерттеу жұмысы |2         |
|(СҒЗЖ)                                                           |          |
|Практикалық сабақтар                                                        |
|Қазақстан Республикасының білім туралы заңы                      |2         |
|Техникалық физика бакалавры. Квалификациялық талаптар            |2         |
|Жоғарғы оқу орнының құрылымы                                     |2         |
|Бакалавр, магиатратура, Phd-докторантура мамандықтары бойынша    |3         |
|жоғарғы оқу орнында оқу үрдісін ұйымдастыру                      |          |
|Мәтіндік құжаттарды рәсімдеу                                     |2         |
|Студенттердің негізгі жұмыс түрлері                              |2         |
|Студенттердің ғылыми зерттеу жұмысы (СҒЗЖ)                       |2         |
|Модуль 2. Энергетика, даму перспективалары мен мәселелері. Тоназытқыш және  |
|ядролық қондырғылар                                                         |
|Дәріс сабақтар                                                              |
|Энергетика, даму перспективалары мен мәселелері                  |2         |
|Атом және ядролық энергетика                                     |3         |
|Тоназытқыш қондырғылар                                           |1         |
|Ядролық қондырғылар                                              |1         |
|Практикалық сабақтар                                                        |
|Энергетиканың дамуының негізгі бағыттары                         |2         |
|Атом энергиясы жөніндегі халықаралық агенттіктігі (МАГАТЭ)       |2         |
|2-ші естенің жалғасы                                                        |
|Атом электростанциясының принципиалды схемасы.                   |3         |
|ИВГ.1М реакторының жалпы схемасы                                 |2         |
|Термоядролық энергетиканың даму болашағы (ITER)                  |1         |
|Әртурлі өнеркәсіптерде қолданылатың тоназытқыш қондырғылар       |3         |
|Ғылыми зерттеу жұмыстарда қолданылатың ядролық қондырғылар       |2         |




      5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ


      5.1 Техникалық физика бакалавры. ОӨЖБ 1 (вариант бойынша: конспект,
слайд, реферат).
      5.2 Жоғары оқу орнының құрылымы.  ОӨЖБ 2 (вариант  бойынша:  конспект,
доклад, слайды, реферат).
      5.3 ЖОО-да оқу үрдісін ұйымдастыру. ОӨЖБ 3 (вариант бойынша: конспект,
слайдтар, реферат).
      5.4 Оқу жоспары.ОСӨЖ 4 (вариант бойынша: конспект, слайдтар,  реферат,
оқу жоспарын құру).
      5.5 Тесттік документтерді құру. ОСӨЖ 5.
      5.6 НИР, НИРС. ОСӨЖ 6 (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.7 Ғылыми баяндама .ОСӨЖ 7 (ғылыми баяндаманы дайындау).
      5.8 Энергетика: бөлімдері және  даму перспективалары. ОСӨЖ 8  (вариант
бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.9 Жылу энергиясынын өңдірісі  ОСӨЖ  9  (вариант  бойынша:  конспект,
слайдтар, реферат).
      5.10  Атом  электростанциясылардың  даму  болашағы  ОСӨЖ  10  (вариант
бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.11Тоназытқыш   қондырғыларын   пайдалану   кезіндегі   қауіпсіздікті
қамтамассыз ету. ОСӨЖ 11 (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат).
      5.12 1,2,3 практикалық сабақтардың материалынан слайд жасау . СӨЖ 1.
      5.13 бірінші СӨЖді қорғау. СӨЖ 2
      5.14 Мәтіндік документтерді рәсімдеу (реферат, слайд). СӨЖ 3
      5.15 Конференцияға доклад жазу СӨЖ 4.
      5.16 Атом энергиясы жөніндегі халықаралық агенттіктігі (МАГАТЭ).
(слайд, реферат) СӨЖ 5
      5.17 ITER  реактор бойынша мәлімет. (слайд, реферат)  СӨЖ 6
      5.18 Тоназытқыш қондырғылар (слайд, реферат). СӨЖ 7
      5.19 Ядролық қондырғылар (слайд, реферат). СӨЖ 8




6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта



      Пән бойынша оқу әдістемелік карта 3 кестеде көрсетілген.
                         3 кесте  – Учебно Пән бойынша оқу әдістемелік карта
|   |Тақырыбы                              |Бейнелеуіш  |Жеке         |Бақылау  |
|   |                                      |құралдар ,  |қарастыруға  |формасы  |
|   |                                      |ТСО,        |арналған     |         |
|   |                                      |плакаттар,  |сұрақтар     |         |
|   |                                      |стендтер    |             |         |
|   |Дәріс     |Семинар сабағының |Зертхана|            |             |         |
|   |сабағының |                  |лық     |            |             |         |
|   |          |                  |жұмыстың|            |             |         |
|   |1         |2                 |3       |4           |5            |6        |
|Модуль 1. Техникалық физика бакалаврларын дайындау шарттары                     |
|1, |Кіріспе. 2|Қазақстан         |        |            |Техниаклық   |Конспект.|
|2  |сағат     |Республикасының   |        |            |физика       |СТ 1б-ша |
|апт|          |Білім туралы заңы.|        |            |бакалавры    |Есеп беру|
|а  |          |2 сағат           |        |            |             |         |
|   |          |Техникалық        |        |            |             |СТ 2 б-ша|
|   |          |бакалавры.        |        |            |             |есеп     |
|   |          |Квалификациялық   |        |            |             |беру.    |
|   |          |сұраныстар. 2     |        |            |             |ОСӨЖ 1.  |
|   |          |сағат             |        |            |             |         |
|3  |Жоғары оқу|Жоғары оқу орнының|        |            |Жоғары оқу   |Конспект.|
|апт|орнының   |құрамы.2 сағат    |        |            |орнының      |3 СТ б-ша|
|а  |құрамы.1  |                  |        |            |құрамы.      |есеп     |
|   |сағат     |                  |        |            |             |беру.    |
|   |          |                  |        |            |             |2 ОСӨЖ.  |
|   |          |                  |        |            |             |СӨЖ1     |
|4,5|Жоғарғы   |бакалавриата,     |        |            |Жоғарғы оқу  |Конспект.|
|,6 |оқу       |магиатратура,     |        |            |орнындағы оқу|СТ4 б-ша |
|апт|орнындағы |Phd-докторантура  |        |            |үрдісін      |есеп     |
|а  |оқу       |мамандықтары      |        |            |ұйымдастыру  |беру.    |
|   |үрдісін   |бойынша жоғарғы   |        |            |             |СӨЖ 2    |
|   |ұйымдастыр|оқуда оқу прцесін |        |            |             |         |
|   |у.3 сағат |ұйымдастыру.      |        |            |             |         |
|   |          |3 сағат           |        |            |             |         |
|   |          |Мәтіндік          |        |            |Оқу жоспары. |СТ 5 б-ша|
|   |          |документтерді     |        |            |             |есеп     |
|   |          |рәсімдеу. 2 сағат |        |            |             |беру.    |
|   |          |Студенттердің     |        |            |Мәтіндік     |СТ 6 б-ша|
|   |          |негізгі жұмыс     |        |            |документтерді|есеп     |
|   |          |түрлері. 1 сағат  |        |            |рәсімдеу.    |беру.    |
|   |          |                  |        |            |             |ОСӨЖ 3,  |
|   |          |                  |        |            |             |4,5СӨЖ 3 |
|7,8|Ғылыми    |Студенттер        |        |            |ҒЗЖ, СҒЗЖ.   |Конспект |
|апт|зерттеу   |жұмысының негізгі |        |            |Ғылыми       |СТ 7 б-ша|
|а  |жұмысы.   |түрлері. 1 сағат  |        |            |баяндама.    |есеп беру|
|   |Студенттер|                  |        |            |             |         |
|   |дің ғылыми|                  |        |            |             |ОСӨЖ 6,7.|
|   |зерттеу   |                  |        |            |             |СӨЖ 4    |
|   |жұмысы. 2 |                  |        |            |             |         |
|   |сағат     |                  |        |            |             |         |
|   |          |Студенттердің     |        |            |             |         |
|   |          |ғылыми зерттеу    |        |            |             |         |
|   |          |жұмысы (СҒЗЖ) 2   |        |            |             |         |
|   |          |сағат             |        |            |             |         |
|3-ші кестенің жалғасы                                                           |
|   |1         |2                  |3      |4           |5            |6        |
|Модуль 2. Энергетика, даму перспективалары мен мәселелері. Тоназытқыш және      |
|ядролық қондырғылар                                                             |
|9  |Энергетика|Энергетиканың      |       |«Энергетикан|Энергетика:  |Конспект |
|,10|, даму    |дамуының негізгі   |       |ың»         |бөлімдері    |СТ 8 б-ша|
|апт|перспектив|бағыттары. 2 сағат |       |электрондық |және даму    |есеп беру|
|а  |алары мен |                   |       |энциклопедия|перспекти-   |         |
|   |мәселелері|                   |       |сы          |валары.      |         |
|   |. 2 сағат |                   |       |            |             |         |
|   |          |Атом энергиясы     |       |            |             |СТ 9 б-ша|
|   |          |жөніндегі          |       |            |             |есеп     |
|   |          |халықаралық        |       |            |             |беру.    |
|   |          |агенттіктігі       |       |            |             |8 ОСӨЖ.  |
|   |          |(МАГАТЭ). 2 сағат  |       |            |             |СӨЖ 5    |
|11,|Атом және |Атом               |       |«Энергетикан|Дәстүрлі емес|Конспект.|
|12,|ядролық   |электростанциясының|       |ың»         |қайта        |СТ 10    |
|13 |энергетика|принципиалды       |       |электрондық |өңделетін    |б-ша есеп|
|апт|. 3 сағат |схемасы. 3 сағат   |       |энциклопедия|энергия      |беру     |
|а  |          |                   |       |сы          |көздері.     |         |
|   |          |ИВГ.1М реакторының |       |            |Атом         |СТ 11    |
|   |          |жалпы схемасы. 2   |       |            |энергиясы    |б-ша ееп |
|   |          |сағат              |       |            |және қоршаған|беру.    |
|   |          |                   |       |            |орта         |ОСӨЖ 9.  |
|   |          |Термоядролық       |       |            |             |Конспект.|
|   |          |энергетиканың даму |       |            |             |СТ 13    |
|   |          |болашағы (ITER) 1  |       |            |             |б-ша есеп|
|   |          |сағат              |       |            |             |беру.    |
|   |          |                   |       |            |             |ОСӨЖ 10. |
|   |          |                   |       |            |             |СӨЖ 6    |
|14 |Тоназытқыш|Әртурлі            |       |            |             |ОСӨЖ 11. |
|апт|қондырғыла|өнеркәсіптерде     |       |            |             |СӨЖ 7    |
|а  |р. 1 сағат|қолданылатың       |       |            |             |         |
|   |          |тоназытқыш         |       |            |             |         |
|   |          |қондырғылар. 3     |       |            |             |         |
|   |          |сағат              |       |            |             |         |
|15 |Ядролық   |Ғылыми зерттеу     |       |            |             |аралық   |
|апт|қондырғыла|жұмыстарда         |       |            |             |бақылау  |
|а  |р. 1 сағат|қолданылатың       |       |            |             |2.СӨЖ8   |
|   |          |ядролық            |       |            |             |         |
|   |          |қондырғылар. 2     |       |            |             |         |
|   |          |сағат              |       |            |             |         |






7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ


      Оку-әдістемелік әдебиетпен камтамасыз етудін картасы 4 кестеде
берілген.
             4 кестесі- Оку-әдістемелік әдебиетпен камтамасыз етудін картасы
|Окулыктардын, оку-әдістемелік       |Даналарлың |Студенттерді|Қамтамасыз   |
|күралдардын                         |саны       |ң           |етілу пайызы |
|атауы                               |           |саны        |             |
|1                                   |2          |3           |4            |
|Аметистов Е.В. Основы современной   |7          |5           |100%         |
|энергетики. М.: МЭИ, 2004. – 368 с. |           |            |             |
|Быстрицкий Г.Ф. Основы энергетики. –|7          |5           |100%         |
|М.: ИНФРА – М, 2007. – 278 с.       |           |            |             |
|Калыгин В.Г. Промышленная экология. |7          |5           |100%         |
|– М.: Изд-во МНЭПУ, 2000. – 240 с.  |           |            |             |
|Электронная энциклопедия МЭИ.       |           |5           |100%         |




      8 Әдебиет



      8.1 Негізгі әдебиет

      8.1.1 Аметистов Е.В. Основы современной энергетики. М.: МЭИ, 2004. –
368 с.
      8.1.2 Быстрицкий Г.Ф. Основы энергетики. – М.: ИНФРА – М, 2007. – 278
с.
      8.1.3 Калыгин В.Г. Промышленная экология. – М.: Изд-во МНЭПУ, 2000. –
240 с.
      8.1.4 Электронная энциклопедия МЭИ.



      8.2 Қосымша әдебиет

      8.2.1 Правила организации учебного процесса  по  кредитной  технологии
обучения, утвержденные приказом  Министра  образования  и  науки  Республики
Казахстан от 20 апреля 2011 года № 152.
      8.2.2 ГОСО РК 5.04.019-2011. Государственный общеобязательный стандарт
образования Республики Казахстан. Высшее образование. Бакалавриат.  Основные
положения.
      8.2.3  ГОСО  РК  5.04.033  –  2011.  Государственный  общеобязательный
стандарт   образования    Республики    Казахстан.    Высшее    образование.
Магистратура. Основные положения.
      8.2.4  ГОСО  РК  5.04.034  –  2011.  Государственный  общеобязательный
стандарт  образования  Республики  Казахстан.  Послевузовское   образование.
Докторантура. Основные положения.
      8.2.5 Трухний А.Д. Основы современной  энергетики.  В  2-х  ч.  Ч.  1.
Современная теплоэнергетика: курс лекций / А.Д. Трухний; А.А. Макаров,  В.В.
Клименко; под ред. чл.-корр. РАН Е.В. Аметистова.- М.:  Изд-во  МЭИ,  2002.-
368 с.
      8.2.6 Государственный общеобязательный стандарт образования Республики
Казахстан.    Система    образования    Республики    Казахстан.     Научно-
исследовательская работа в высших учебных  заведениях.  Основные  положения.
ГОСОРК 5.03.011-2006.
      8.2.7 Закон Республики Казахстан № 165-IV «О  поддержке  использования
возобновляемых источников энергии» от 4 июля 2009.
      8.2.8 Об утверждении правил, сроков согласования и утверждения  ТЭО  и
проектов  строительства  объектов   по   использованию   ВИЭ   Постановление
Правительства Республики Казахстан от 25 декабря 2009 года № 2190.
      8.2.9   Об   утверждении   правил   осуществления    мониторинга    за
использованием    возобновляемых    источников     энергии     Постановление
Правительства Республики Казахстан от 5 октября 2009 года № 1529.



      8.3 Internet-ресурстары

      8.3.1  Министерство  образования   и   науки   Республики   Казахстан.
Официальный сайт. - URL: http://www.edu.gov.kz/
      8.3.2 Министерство труда  и  социальной  защиты  населения  Республики
Казахстан. Официальный сайт. - URL: http://www.enbek.gov.kz/
      8.3.3 Научно-Образовательный Фонд «Аспандау». Официальный сайт. - URL:
http://aspandau.kz/
      8.3.4  Семипалатинский  государственный  университет  имени  Шакарима.
Официальный сайт. - URL: http://www.semgu.kz/
      8.3.5 Свободный словарь терминов, понятий и определений по  экономике,
финансам и бизнесу. - URL: http://termin.bposd.ru/publ/19-1-0-17651
      8.3.6 Научная статья. - URL: http://www.media-online.ru
      8.3.7 Монография. - URL: http://slovari.yandex.ru/
      8.3.8 Новости энергетики. Этапы развития энергетики. - URL:
http://novostienergetiki.ru/etapy-razvitiya-energetiki/
      8.3.9 Словари. Топливно-энергетический баланс. - URL:
http://www.finam.ru/dictionary/wordf02DEE/default.asp?n=11
      8.3.10 Образовательный портал. Топливно-энергетический комплекс  (ТЭК)
Казахстана. - URL:
http://ibrain.kz/mod/book/view.php?id=240&chapterid=1800
      8.3.11 Министерство индустрии и новых технологий РК. Официальный сайт.
- URL: http://www.mint.gov.kz/index.php
      8.3.12 Сайт ООО «ЭНЕРГОКОНСУЛЬТАНТ». - URL:
http://www.energocon.com/pages/id1000.html
      8.3.13 Росатом. Официальный сайт. Как работает АЭС. – URL:
http://www.rosatom.ru/education/nuclearpowerplant/
      8.3.14 Энергетика Казахстана. – URL: http://ru.wikipedia.org/
      8.3.15 Гидроэнергетика. – URL: http://dic.academic.ru/
Пәндер