Файл қосу
Оқылатын тілдің теориялық негіздері
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік Университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042-14-5-03.01.20.08 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |«Оқылатын тілдің теориялық |Басылым № ______ | | |негіздері» | | | |пәнінің оқу -әдістемелік | | | |комплексі | | | |Оқытушыға арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ « Оқылатын тілдің теориялық негіздері » 050207 «Аударма ісі» мамандығына арналған ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ-ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ПОӘК 042-14-5-03.01.20.08 |Басылым №_ от_ |14-беттің 2-шісі | |/01-2013 | | | Кіріспе 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған Калимова Ж.У. «Аударма теориясы мен практикасы» кафедрасының доценті 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Аударма теориясы жэне практикасы кафедрасында Хаттама№ 1 «_02_» 09 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Калимова Ж.У. 2.2.Гуманитарлық –заң факультетінің оқу-эдістемелік бюросында Хаттама№ 1 «17 » 09 .2012ж Оқу- эдістемелік бюро бастығы______________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу - эдістемелік Кеңесінің мэжілінде мақұлданды жэне басылымға ұсынылды. ОӘК төрайымы, оқу-әдістемелік жұмыс бойынша проректор ___________________ Искакова Г. К. Хаттама № 1 « 18 » 09. 20133 4 Алмастырылды Басылым № 1 27.09.2012. |ПОӘК 042-14-5-03.01.20.08 |Басылым № |14 -беттің 3-шісі | |/01-2013 | | | Мазмұны 1. Қолданылу аймағы 2. Нормативті құжат 3. Жалпы мәліметтер 4. Пәннің оқу бағдарламасының мазмұны 5. Өздік жұмыс түрлерінің мазмұны мен тізімдері 6. Пәннің оқу - әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ « Оқылатын тілдің теориялық негіздері » пәнінің оқу- әдістемелік кешені 050207 – «Аударма ісі» мамандығы бойынша студенттерге арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен , курстың барысымен, студенттердің оқу барысында меңгеретін дағдылармен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен аталған пәрді оқып үйренуде басшылыққа алатын негізгі құжат. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Оқылатын тілдің теориялық негіздері» пәнінің оқу-әдістемелік кешені аталған пән бойынша оқу үрдісің келесі құжаттардың нұсқаулары мен талаптарына cәйкес ұйымдастыру тәртібін талап етеді: - 5В 020700 – «Аударма ісі» мамандығы бойынша .Мемлекеттік жалпыға бірдей білім беру стандарты (бакалавриат); - - 5В 020700 – «Аударма ісі» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; СТУ 042 –ЗГКП – СМУ -8- - 050207 – «Аударма ісі» /бакалавриат/ мамандығы бойынша Абылайхан атындағы ҚазХҚӘТ университеті дайындаған« 2006 жылғы типтік оқу бағдарламасы; - СТУ 042 - ГУ- 4 -2013- Университет стандарты «Пәндер бойынша оқу- әдістемелік кешендерді жасау және әзірлеудің жалпы ережелері»; - ДП 042 – 1.01.-2013 «Пән бойынша оқу- әдістемелік кешеннің құрылымы жіне мазмұны» құжаттық процедурасы 3 НЕГІЗГІ ЕРЕЖЕЛЕР 3. 1 Курс туралы қысқаша мағлұмат: «Оқылатын тілдің теориялық негіздері» курсы «Ағылшын тілі тарихы», «Ағылшын тілі лексикологиясы», «Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы» және «Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы» пәндерінен тұратын кешенді курс. «Ағылшын тілі тарихы» курсы қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық жүйесінің, грамматикалық құрылымының және сөздік қорының қалыптасу үрдісіннен хабар береді. «Ағылшын тілі лексикологиясы» аудармашының кәсіби біліктілігін қалыптастыруға, ағылшын тілінің сөздік қорын меңгерудің негізгі теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Бұл курс тілдің сөздік қоры жайлы жүйелі түрде мәліметтер беретін аудармашыларды даярлауда елеулі рөл атқаратын негізгі пәндердің бірі болып табылады. «Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы» студенттердің «Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы» пәнінен алған білімдерін жүйеге келтіріп, тереңдетуге бағытталған. Ағылшын тілінің дыбыстық жүйесі құрылымын оқып- үйрену теориялық фонетиканың басқа тілдік пәндер жүйесінде алатын орнын айқындауға мүмкіндік туғызыды. «Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы» курсы студенттерді ағылшын тілі грамматикалық жүйесі жайында біліммен қамтамасыз етуге, атап айтқанда, ағылшын тілі грамматиканының компоненттерінің өзара байланысы, ағылшын тілінің морфологиялық және синтаксистік деңгейлерінің маңызы мен қызметі жайлы ақпарат беруге бағытталған. 3.2 Пәнді оқудың мақсаты: Қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық, лексикалық жіне грамматикалық жүйесінің даму сатылыарын оқып-білу, жіне болашақ аудармашы-мамандарды сөз мағынасының кеңею жіне тарылу заңдылықтарымен таныстыру, фонетикалық құбылыстардың табиғатын, түрлі қызметтерін сипаттау, ағылшын тілінің фонетикалық жүйесінің даму бағыттарын айқындау ағылшын және ана тiлiнiң фонетикалдық ерекшелiктерiн салғастырмалы түрде оқып-үйрену; отандық және шетел тiл бiлiмiндегi теориялық фонетика, фонология мәселерiне байланысты түрлi бағыттары мен пiкiрлерге студенттердiң сыни ойлауын дамыту; ағылшын тiлi лексикологиясы және теороиялық грамматикасы бойынша қажеттi бiлiм көлемi мен дағдығарды анықтау, студенттердiң алған бiлiмiн күнделiктi кәсiби пайдалана бiлуге көмек көрсету; - ағылшын тiлi лексикологиясы және теороиялық грамматикасы бойынша қажеттi бiлiм көлемi мен дағдығарды анықтау, студенттердiң алған бiлiмiн күнделiктi кәсiби пайдалана бiлуге көмек көрсету; сөз теориясы, грамматикалық ұғымдар жөнiндегi теория жайлы түрлi бағыттар мен пiкiрлерге студенттердiң сыни көзқарастарын қалыптастыру. 3.3 Пәннің негiзгi мiндеттерi: - Тiлдiк және тiлден тысқары себептердiң әсерi негiзiнде тiлдiк жүйенiң тарихи тұрғыдан өзгерiстерге ұшырауын сипаттау, көпғасырлық даму нәтижесiнде оқылып отырған тiлдiң негiзгi даму заңдылықтарын түсiндiру; - студенттердi ағылшын тiлiнiң лексикалық және фразеологиялық бiрлiктерiнiң ерекшелiктерiмен таныстыру; - Студенттердi лексикалық талдау жасай бiлудiң негiзгi тәсiлдерiмен таныстырып, оны ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргiзу барысында пайдалана бiлуге баулу; - Студенттердi ағылшын тiлiнiң қазiргi фонетикалық құрылымымен таныстыру, студенттердiң студенттердiң теориялық материалдарды оқып-үйрену барысында өз бетiмен талдау жасай алу қабылетiн дамыту; - ағылшын тiлi лексикологиясы және теороиялық грамматикасы бойынша қажеттi бiлiм көлемi мен дағдығарды анықтау, студенттердiң алған бiлiмiн күнделiктi кәсiби пайдалана бiлуге көмек көрсету. 3.4 Пәнді оқып-үйрену барысында барысында студент міндетті: - оқылатын тілдің негізгі даму сатыларын, фонетика?, лексика және грамматика саласы бойынша негізгі өзгеріске ұшырау үрдістерін, сөздердің түрлі семантикалық және функционалдық типтерін, сөзжасам тәсілдерін, сөздердің әлеуметтік сала тұрғысынан саралануын, фразеологизмдердің семантикалық жіне құрылымдық түрлерін, грамматика ғылымының анықтамасын, оның басқа тіл ғылымдырымен байлансын, тілдің граммаикалық құрылымын, грамматикалық категориялармен грамматикалық талдау әдістерін білуге; - оқылатын тiлдiң жүйесiндегi тілдік фактілерді ана тіліндегі тілдік фактілермен салыстыра білуді, фонетикалық, лексикалық жіне грамматикалық талдау жасай білуді, шетел тіліндегі , фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды ана тіліндегі аталған құбылыстармен салғастыруды, шетел тілінің теориялық фактілерін үйрену барысында ана тілінің интерференциялық әсерін болдырмаудың алдын алу жолдарын меңгеруге; - тіл тарихының, лексикологияның, теориялық фонетиканың және теориялық грамматиканың өзге тіл ғылымдарының арасынаң алатын орнын, аталған ғылымдардың зерттеу нысандарын жіне зерттеу әдіс-тәсілдері игеруге; - тарихи және этимологиялық сөздіктермен өз бетімен жұмыс істей білуге, қазіргі ағылшын тілінің өзіндік ерекшеліктерін тарихи тұрғыдан түсіндірге, сөздердің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық өзгерістерге ұшырауын түсіндіруге, фразеологизмдердің пайда болу жіне жасалу жолдарын айқындай білуге, сөздіктердің барлық түрлерімен жұмыс жасауға, түрлі грамматикалық құбылыстарды түсіндіре алуға қабілетті болуға; - тілдегі қазіргі кездегі әлеуметтік-мәдени, этно-лингвистикалық, саяси және экономикалық жағдайларға байланысты тілдік фактілердің пайда болуын, сөздік қордің тариха даму барынында сөз мағынасының семантикалық тұрғыдан өзгеруін (сөз мағынасының тарылуы, кеңеюі), фонетика, лексика жіне граммаика саласындағы негізгі мәлелелер бойнша түрлі ғалымдардың көзқарастарын, грамматикалық категориялардың жүйелілік және құрылымдық табиғатын түсінуге; - оқылатын тілдің функционалды қасиеттері мен ерекшеліктері жөнінде, ағылшын тілінің тарихи даму үрдістерінен, оның халықтың тарихымен байланысынан, тілдің дыбыстық құрылымы және оның құрамдас компоненттері жөнінде, сөз мағынасы мен тұрақты сөз тіркестерінің ерекшеліктері, арнайы және салғастырмалы фонетика, лексикология жөнінде, сөздік құрамның дамуы және фразеологизмдердің пайда болуы, грамматика ғылымының дамуы, грамматикалық ұғымдарды зерттеуде функционалдық әдісті пайдалана білуден хабары болуы; Қазіргі ағылшын тілінің даму сатыларын білуге, тілдің дыбыстық жүйесін зерттеуде қолданылатын тәсілдер, шетел тілінің айтылуын меңгеру үшін артикуляторлық база ерекшеліктерін білуге, теориялық білімді практикалық тұрғыдан пайдалана білуге, сөзді еркін мағынасы мен байлаулы мағынасын ажырата білуге, омонимдерді поисемиядан ажырата білуге, сөздердің ауыспалы мағыналарын, кірме сөздердің пайда болу жолдарынбілуге жіне өз еркімен грамматикалық талдаулар жасай алуға студенттің қол жеткізуі міндетті. 5. Пәннің пререквизиті: «Тіл біліміне кіріспе», «Қазақ тілі», «классикалық тіл», «» «Негізгі шетел тілі А1,А2, В1», «Сөйлеу мәдениеті практикумы», «Негізгі шетел тілі В2- бастарқы, В2- тереңдетілген», «Шетел тілі (екінші А1,А2, В1)» 3.6 Курстың постреквизиті: «Қазіргі қазақ тілі», «Шетел тілі мен ана тілінің функционалды стилистикасы» «Арнайы кәсіби шетел тілі» Кесте № 1 – Оқу жоспарынан көшірме |Кур|Семестр |Кредиттер |Дәріс | |с | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Местр | | | | | | |дәрістер |Практикалық | | | | | |сабақ | |1. |The Subject matter |The object of the history of|1 | | | |of the history of |the English language and its| | | | |the language. The |aim and significance. The | | | | |Periods of the |Old English period, The | | | | |history of the |Middle English period, | | | | |English language. |Modern English period. | | | |2. |The Word stock of |The Old English Word stock |1 |1 | | |the English |and its specific features: | | | | |Language and its |Indo-European, Common | | | | |development. |Germanic and Native words. | | | | | |The evolution of the word | | | | | |stock under the influence of| | | | | |borrowed words. | | | | | |The Middle English word | | | | | |stock and its characteristic| | | | | |features. | | | |3. |The evolution of |The characteristics of Old |1 | | | |the phonetic system|English phonetic system | | | | |of the English |(vowels, consonants and | | | | |language. |stress) in comparision with | | | | | |Modern English phonetic | | | | | |system. | | | | | |Phonetic characteristics of | | | | | |Middle English period. The | | | | | |change of vowels and | | | | | |consonants. New diphthongs. | | | | | |The in the system of | | | | | |orthography. | | | |4. |The Main |The evolution of grammatical|1 |1 | | |characteristic |system of the English | | | | |features of the OE |language in the Old English| | | | |and the ME |and Middle English period. | | | | |grammatical system.|The main characteristic | | | | | |features of ME and Modern | | | | | |English. | | | |5. |The evolution of |The main morphological |1 |1 | | |the grammatical |features of the Old, | | | | |system of the |Middle and Modern English | | | | |English language. |periods. | | | | | |The evolution of parts of | | | | | |speech (noun, adjective, | | | | | |pronoun, numerals and verb).| | | | | |The evolution of syntactic | | | | | |system of the nglish | | | | | |language. | | | |6. |The Subject matter |Phonetics as a science. The |2 |1 | | |of theoretical |object of phonetics. | | | | |phonetics.The |The problem of defining | | | | |phonetic struture |phoneme. Development of | | | | |of the English |phonogy as a science. | | | | |language. The |Typical (principal) and | | | | |phonological aspect|subsidary types of phonemes.| | | | |of Speech sounds. |Functions of phonemes. The | | | | |Modification of |shortening of the vowel | | | | |English phonemes in|length, qualitative changes | | | | |connected Speech. |of unstressed vowels, | | | | | |accommodation, reduction of | | | | | |vowels, elision. | | | | | |Assimilation, accommodation.| | | | | |Types of assimilation, | | | | | |degrees of assimilation. | | | |7. |The syllabic |Types of syllables in the |1 |1 | | |structure of |English language. Main | | | | |English words. |theories of syllable | | | | | |formation and syllable | | | | | |division: expiratory, | | | | | |sonority. | | | | | |The theory according to | | | | | |prof. L.V. Shcherba. The | | | | | |theory according prof. N.L. | | | | | |Zhinkin. | | | | | |Phonetic and orthographic | | | | | |syllables. | | | | | |Functions of syllabic | | | | | |structure: constitutive, | | | | | |distinctive and recognitive.| | | | | | | | | |8. |Accentual structure|Word accent and if types. |2 |1 | | |of English words. |The position of word accent.| | | | | |The tendencies and factors | | | | | |determining the word accent.| | | | | |Degrees of word accent. The | | | | | |place of word stress. The | | | | | |factors defining the place | | | | | |and the degree of word | | | | | |atress. | | | | | |The functions of word | | | | | |accent. | | | |9. |Intonational |Intonation as a unity of |1 |1 | | |structure of |sprech melody, prominence | | | | |English sentences. |oft words, tempo, | | | | | |voice-tember and rhythm. | | | | | |Components of intonational | | | | | |structure. | | | | | |Functions of intonational | | | | | |structure of the English | | | | | |language. | | | |10.|Phonostylistics. |Intonation of a text. |1 | | | | |Methods of illustrating | | | | | |intonation graphically. Ways| | | | | |of representing intonation | | | | | |in the text. | | | | | |Phonostuliscics of a text | | | | | |and discourse. | | | |11.|The Subject matter |Lexicology as a science. The|1 |1 | | |of English |object of lexicology. | | | | |lexicology The word|The aim and significance of | | | | |as the basic unit |lexicology. Word as a basic | | | | |of the language. |unit of language. Multifacet| | | | | |structure of the word. | | | | | |Linguistic functions and | | | | | |main characteristics of the | | | | | |word. | | | |12.|Semantic relations |The Polysemy. Homonymy. |1 | | | |in the |Classification of homonyms. | | | | |lexico-sematic |Synonymy. Ckassification of | | | | |system of the |synonyms. Antonymy. | | | | |English language. |Ckassification of antonyms. | | | |13.|The Main ways and |The Semantic change of |2 |1 | | |types of |English words. Semantic | | | | |development of the |change. Types of semantic | | | | |vocabulary. |change: the widening and | | | | | |narrowing of word meaning, | | | | | |functional change. Metaphor,| | | | | |metonymy, synecdoche, | | | | | |euphemism. | | | |14.|Native words and |The English Word stock.. |1 |1 | | |borrowed words in |The problem of | | | | |the English lang. |classification of English | | | | |Social and |words according to their | | | | |territorial |origin. | | | | |differentiation of | | | | | |the vocabulary. | | | | |15.|Morphological |Morphemes. Free and bound |2 |1 | | |structure of |morphemes. Morphological | | | | |English words. |analysis of words. Types of | | | | |The system of |affixes. | | | | |English word |Main types of word | | | | |formation. |formation. Word composition.| | | | | |Conversion. Miner types of | | | | | |word formation./ | | | | | |Shortening(Clipping). | | | | | |Backformation. Blending. | | | | | |Reduplication | | | |16.|Territorial |Territorial variants of the |1 | | | |differenciation of |English language. Standard | | | | |the vocabulary. |English. Local dialects. | | | | | |American English. Its | | | | | |peculiarities. Other | | | | | |variants of the English | | | | | |language. | | | | | |Neutral words, special | | | | | |terminology. Professional | | | | | |vocabulary. Colloquial | | | | | |words. Slang. | | | | | | | | | |17.|Phraseological |Various approaches to the |1 |1 | | |units (Set |theory of phraseological | | | | |expressions). |units. Main characteristic | | | | |Classification of |features of phraseological | | | | |set expressions. |units. Structural and | | | | | |semantic classifications of | | | | | |phraseological units. | | | | | |Proverbs, sayings, cliches. | | | |18.|Lexicography. Types|The Theory of lexicography. |1 | | | |of dictionaries. |Types and structure of | | | | | |dictionaries. | | | | | |Phraseological dictionaries.| | | |19.|The Subject matter |The Object of Theoretical |2 |1 | | |of Theoretical |grammar. Grammatical forms | | | | |grammar. |and grammatical meaning< | | | | | |grammatical category. | | | | | |Word foems. Morphokogy. | | | | | |Syntax. | | | |20.|Parts of speech. |Classifiaction of parts of |2 |1 | | | |speech. | | | | | |Notional and functional | | | | | |parts of speech . Lexical ,| | | | | |grammatical and syntactic | | | | | |chracteristics of parts of | | | | | |speech.. | | | |21.|Syntactical |Word combinations. Different|1 | | | |combinations and |types of word combinations | | | | |formations. |and principles of the | | | | | |classification. | | | |22.|The Sentence. |Sentence. General |2 |1 | | |Principles of |characteristics. | | | | |classification of |Classification of the | | | | |sentences. |sentence according to the | | | | |Simple and complex |purpose of the utterance. | | | | |sentences.sentences|Classification of the | | | | |. |sentences according to the | | | | | |structure. | | | | | |Compound sentence. Types of | | | | | |coordination. Complex | | | | | |sentence. | | | |23.|The Syntax of the |Text connective means |1 | | | |Text |Text expressive means | | | | | |Punctuation. | | | | | | |30 |15 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Ағылшын тілі тарихының дәуірлері 5.2. . Герман тіддері. Герман тобындағы ағылшын тілі 5.3. Ағылшын тілінің фонологиялық жүйесі 5.4. Буын жаау, буынға бөлу. 5.5. Ағылшын тілінің акцент жүйесі 5.6. Ағылшын тілінің интонация жүйесі 5.7. Сөз мәселесі 5.8. Сөз мағынасы, түрлері 5.9. Сөз мағынасының семантикалық тұрғыдан өзгеруі 5.10 Ағылшын тіліндегі омонимия. 5.11 Ағылшын тіліндегі синонимия 5.12. Ағылшын тіліндегі антонимия 5.13. Ағылшын тіліндегі сөзжасам. 5.14. Ағылшын тілінің сөз құрылымыы.: аффиксация, конверсия, сөздерді біріктіру. 5.15. Ағылшын тіліндегі фразеологизмдер. 5.16 Ағылшын тіліндегі кірме сөздер. 5.17. Ағылшын тілінің территориялық варианттары. 5.18. Ағылшын тілінің морфологиясы: сөз тұлғасы,словоформа, морфема, сөз таптары. 5.19. Ағылшын тілінің синтаксисі: сөз тіркесі, сөйлем, мәтін, дискурс. 5.20 Ағылшын тілі теориясының дамуына үлес қосқан.отандық және шетелдік тілші-ғалымдар 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3. |Тақырып |Көрнекі құрал, |Өз бетінше оқылатын|Бақылау түрі | | |ТҚ, стенд, |сүрақтар | | | |плакат | | | |Дәріс тақырыбы | | | | | | | 3 | 4 | |1 |2 | | | |1. The Subject matter of | |Тақырып бойынша | | |the history of the |Кестелер, |әдебиеттер тізімін |Ауызша жауап | |language. The periods of |схемалар |жасау. |беру. | |the histoy of the | | | | |English language. | | | | |2. The Word stock of the | | |Ауызша жауап | |English Language and its |Кестелер, |Работа с |беру, практикалық| |development. |схемалар |терминологией по |тапс. орындау. | | | |курсу «История | | | | |английского языка».| | |3.The evolution of the | |«Old English | | |phonetic system of the |Кестелер, |Phonetic system», |практикалық тапс.| |English language. |схемалар |«Middle English |орындау | | | |phonetic system», | | | | |“Modern English | | | | |phonetic system” | | | | |тақырыбы бойынша | | | | |реферат жазу. | | |The Main characteristic | |Тақырып бойынша |Жаттығу | |features of the OE and |Кестемен жұмыс |әдебиеттер тізімін |жұмыстарын | |the ME grammatical | |жасау. |орындау. | |system. | | | | |The evolution of the |Кестені қажетті |Тақырып бойынша |. Ауызша жауап | |grammatical system of the|материалмен |глоссарий жасау. |беру, практикалық| |English language. |толтыру. | |тапс. орындау | |The Subject matter of |Слайдтар, | «Modification of |Ауызша жауап | |theoretical phonetics.The|схемалар |English phonemes in|беру, практикалық| |phonetic struture of the| |connected Speech» |тапс. орындау | |English language. The | |тақырыбы бойынша | | |phonological aspect of | |СӨЖ орындау. | | |Speech sounds. | | | | |Modification of English | | | | |phonemes in connected | | | | |Speech. | | | | |7 .The syllabic structure|Кестені қажетті |«The syllabic |Ауызша жауап | |of English wordsю |материалмен |structure of words»|беру, практикалық| | |толтыру. |тақырыбы бойынша |тапс. орындау | | | |тапсырмалар | | | | |орындау. | | |8. Accentual structure of|Слайдтар, |«Accentual |Ауызша жауап | |English words. |кестелер |structure of |беру, практикалық| | | |English |тапс. орындау | | | |words»тақырыбы | | | | |бойынша СӨЖ | | | | |орындау. | | |9. Intonational structure|Кестені қажетті |«Intonational |Ауызша жауап | |of English sentences. |материалмен |structure of |беру, практикалық| | |толтыру. |English sentences.»|тапс. орындау | | | |тақырыбы бойынша | | | | |практикалық | | | | |тапсырмалар | | | | |орындау. | | |10. The Subject matter of|Слайдтар, |Тақырып бойынша |Тест арқылы | |English lexicology The |кестелер |әдебиеттер тізімін |студенттер | |word as the basic unit | |жасау. |білімін тексеру. | |of the language. | | | | |12. Semantic relations in|Кестені қажетті |«Semantic groupings|Ауызша жауап | |the lexico-cematic system|материалмен |of English |беру, практикалық| |of the English language. |толтыру. |words.»тақырыбы |тапс. орындау | | | |бойынша СӨЖ | | | | |орындау. | | |13. The Main ways and |Ауызша жауап |«Native words and |Тест арқылы | |types of development of |беру, |borrowed words in |студенттер | |the vocabulary. |практикалық |the English |білімін тексеру. | | |тапс. орындау |language» тақырыбы | | | | |бойынша практикалық| | | | |тапс№ орндау. | | |14. Native words and |Тест арқылы | “Territorial |Тест арқылы | |borrowed words in the |студенттер |variants of the |студенттер | |English lang. |білімін тексеру.|\english |білімін тексеру. | |Social and territorial | |language”тақырыбы | | |differentiation of the | |бойынша СӨЖ | | |vocabulary. | |орындау. | | | | | | | |Morphological structure | |«The system of | | |of English words. :«The |Кестелер, |English word |Тест арқылы | |system of English word |схемалар |formation»тақырыбы |студенттер | |formation». | |бойынша СӨЖ |білімін тексеру. | | | |орындау. | | |16. Territorial |Кестені қажетті |Тақырып бойынша |Ауызша жауап | |differenciation of the |материалмен |практикалық |беру, практикалық| |vocabulary. |толтыру. |тапсырмалар |тапс. орындау | | | |орындау. | | |17. Phraseological units | |“Set expressions |Көрнекі құралдар | |(Set expressions). |Кестелер, |and their |жасау, кестелер, | |Classification of set |схемалар |classification |схемалар әзірлеу.| |expressions. | |тақырыбы бойынша | | | | |СӨЖ орындау. | | |Lexicography. Tepes of | |Энциклопедиялық, |Тест арқылы | |dictionaries. |Кестелер, |тілдік сөздіктерді |студенттер | | |схемалар |пайдаланып негәзгә |білімін тексеру. | | | |ұғымдарға түсінік | | | | |беру. | | |19. The Subject matter |Реферат жазу. |Материалды кесте, |Реферат қорғау. | |of Theoretical grammar. | |диаграмма түрінде | | | | |жұйелеу. | | |20. Parts of speech. |Кестелер, |“ Parts of speech. |Тест арқылы | | |схемалар |Тақырыбы бойынша |студенттер | | | |СӨЖ орындау. |білімін тексеру. | |21. Syntactical |Кестені қажетті |Тақырып бойынша |Ауызша жауап | |combinations and |материалмен |ғылыми әдебиеттерді|беру, практикалық| |formations. |толтыру. |меңгеру. |тапс. орындау | |22. The Sentence. |Кестелер, |“Simple and Complex|Кестелер, | |Principles of |схемалар |sentences” тақырыбы|схемалар | |classification of | |бойынша СӨЖ | | |sentences. | |орындау. | | |Simple and complex | | | | |sentences.sentences | | | | |23. The Syntax of the |Тақырыпты | “Types of Phrases”|Практикалық | |Text |практикалқ |тақырыбы бойынша |тапсырмалар | | |жаттығулармен |СӨЖ орындау. |орындау. | | |бекіту. | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Кесте 4. Таблица 4. |Оқулықтар, оқу құр.|Оқулық саны | студент саны |Қамтамасыз етілу | |атаулары | | |пайызы | |1. Иванова И, | | | | |Беляева Т. | | | | |Практикум по |10 |7 |100% | |истории английского| | | | |языка. | | | | |Санкт-Петербург, | | | | |«Лань», 2000. | | | | |2. Антрушина, Г.Б. | | | | |Лексикология |20 | | | |английского языка: | |7 |100% | |учеб.пособ. для | | | | |вузов / Г.Б. | | | | |Антрушина; | | | | |О.В.Афанасьева, | | | | |Н.Н.Морозова = | | | | |English | | | | |Lexicology.- 8-е | | | | |изд., стер.- М.: | | | | |Дрофа, 2008 | | | | | 3. Зыкова И.В. | | | | |Практикуи по |10 |7 |100% | |лексикологии | | | | |английского языка. | | | | |М., Академия, 2006.| | | | | | | | | |4. Кошевая, И.Г. | | | | |Курс сравнительной |5 |7 |79 % | |типологии | | | | |английского и | | | | |русского языков: | | | | |учеб.пособ. / И.Г. | | | | |Кошевая.- М.: Высш.| | | | |шк., 2008.- 327 с. | | | | |5. Кузьмин, С.С. | | | | |Идиоматический |5 |7 |79 % | |перевод с русского | | | | |языка на английский| | | | |(Теория и | | | | |практика): Учебник | | | | |/ С.С. Кузьмин.- | | | | |4-е изд.- М: | | | | |Флинта-Наука, | | | | |2007.- 312с. | | | | |6. Соколова М.А. | | | | |Теоретическая |15 |7 |100 % | |фонетика | | | | |английского языка. | | | | |М., Владос, 2004. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиет 1. Антрушина, Г.Б. Лексикология английского языка: учеб.пособ. для вузов / Г.Б. Антрушина; О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова = English Lexicology.- 8-е изд., стер.- М.: Дрофа, 2008. 2. Кошевая, И.Г. Курс сравнительной типологии английского и русского языков: учеб.пособ. / И.Г. Кошевая.- М.: Высш. шк., 2008.- 327 с. 3. Кузьмин, С.С. Идиоматический перевод с русского языка на английский (Теория и практика): Учебник / С.С. Кузьмин.- 4-е изд.- М: Флинта-Наука, 2007.- 312с. Қосымша әдебиет 1. Иванова И, Беляева Т. Практикум по истории английского языка. Санкт- Петербург, «Лань», 2000. 2. .Зыкова И.В. Практикуи по лексикологии английского языка. М., Академия, 2006. 3. Соколова М.А. Теоретическая фонетика английского языка. М., Владос, 2004. 4. Блох М.Я. Теоретическая грамматика английского языка. М., Высшая школа, 2000. 5. Кунин А.В. Фразеология английского языка. М., 1996. 6. Расторгуева Т.А. Истрия английского языка. М., 1983. 7. Калимова Ж.У. Учебно-методисеское пособие по лексикологии английского язык, СГУ им. Шакарима - 2002
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz