Файл қосу
Тізбекті командалар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРIМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI | |3-деңгейлi СМЖ құжаты |ОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-11.1.20.56/02-201| | | |3 | |ПОӘК | №1 баспа | | |«Жүйелік бағдарламалау» пәнінің|26.08.2013 ж. | | |студенттерге арналған пән | | | |бағдарламасы | | | «ЖҮЙЕЛІК БАҒДАРЛАМАЛАУ» ПӘНІНІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В070400 - Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығы үшiн СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырушы________ Р.С.Бекбаева, техника ғылымдарының кандидаты, «Автоматика және электротехника» кафедрасының доценті м.а. « 26 » тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. «Автоматика және электротехника» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 29 » тамыз 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ А.Д.Золотов 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 11 » қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Р.С.Бекбаева 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « 18 » қыркүйек 2013ж. ОӘК төрағасы___________ Г.К.Искакова 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1 |Жалпы жағдайлар |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі |5 | |3 |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік нұсқаулар |6 | |4 |Курс форматы |7 | |5 |Курс саясаты |7 | |6 |Баға қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |9 | 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1 Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер Бекбаева Роза Серікжанқызы, техника ғылымдарының кандидаты, доцент м.а. Кафедра – Автоматика және электротехника; Ақпарат – тел: 35-84-38, № 1 оқу ғимараты, кабинет № 701; Сабақ өткiзу орны – аудитория № 709 «Жүйелік бағдарламалау» пәнінен кредиттер саны – 2; 1.2 Оқу пәнiнiң қысқаша мазмұны Жүйелік бағдарламалау пәнi екi бөлiмнен тұрады: теориялық және лабораториялық. Теориялық бөлiмде компиляторлар құру, қосымша құрылғылардың жүйелiк программаларын құру және компьютер архиектурасы, ДОС модульдерi, регистрлер түрлерi, ассемблерлiк программа құру кезеңдерi, ассемблер синтаксисi, командалары, программа құрылымы қарастырылады. Лабораториялық бөлiмде ассемблерлiк программалар құрылымы, негiзгi командалары, құрылымы, есептеу жүйелерi қарастырылады. Осы курстың мақсаты Intel фирмасының микропроцессорлары базасында ассемблер тiлiнде программалаусұрақтарын, компьютер архитектурасын, регистрлер құрамын, микропроцессор командаларының жүйесiн, ассемблер синтаксисiн, модульдiк программалауды және ассемблер тiлiнiң басқа тiлдерiмен байланысын қарастыру. 1.3 Пәнді оқу мақсаты: Студенттерді ақпараттық технологиялар облысында қажетті техникалық, алгоритмдік, бағдарламалық және технологиялық шешімдер таңдауға, оларды дұрыс қолдана білуге теориялық және практикалық жағынан дайындау болып табылады. 1.4 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: - студенттердің пән бойынша қажетті білімдерін қалыптастыру; - осы облыста қолданылатын техникалық, алгоритмдік және технологиялық шешімдермен танысу. 1.5 Оқу нәтижелері: - Ассемблер программалау тiлi туралы жалпы мағлұмат беру; - Ассемблер программасының құрылымымен таныстыру; - Ассемблер командаларын үйрету. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері 1.6.2 Бағдарламалау технологиясы 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Автоматтандырылған жүйелерді жобалау 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Кесте 1 |№ |Тақырыптар атаулары |Сағаттар |Әдебиеттер | |р/с |л ллллллллллллллллллллллллл | |ррррррррррррр | | | |Д |ПР |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |1-модуль. Алғашқы |1 | | |3 |1: 6-бет | | |түсініктер. Жалпы құрылымы. | | | | |2: 317-б | | |Ассемблер туралы алғашқы | | | | | | | |мәліметтер. РС архитектурасы| | | | | | | |Жадыны ұйымдастыру. | | | | | | | |Ассемблерде қарапайым | | | | | | | |программаны құру. | | | | | | | | |1 | | | | | | | | | | | | | | |Ассемблерде программа құру. |1 | |3 |5 |1: 11-87 б. | | |Ассемблер синтаксисі. | | | | |2: 319-б. | | |Командалар форматы. | | | | | | | |Практикалық жұмыс №1 | |2 | | |1: 134-239 б. | | |Программаларға компиляция | | | | | | | |жасау. | | | | |2: 390-395 б. | | |Практикалық жұмыс №2 | |4 | |5 |1: 88-116 б. | | |BOIS –10h үзілімі, 00h-13h | | | | | | | |функциялары | | |3 | | | | |2-модуль. Негізгі командалар| | | |5 |1: 175 б. | | |құрамы. Мәлiметтердi | | | | |2: 367-379 б | | |алмастыру командалары | | | | | | | |Ассемблер деректерінің | | |3 | | | | |қарапайым типтерін сипаттау.|1 | | | | | | |Мәліметтерді алмастыру | | | | | | | |командалары. | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | |Арифметикалық командалар. |1 | |3 |7 |1: 292-311 б. | | |Тізбекті командалар. |2 | | | |1: 251-291 б. | | |Логикалық командалар. | | | | | | | |Практикалық жұмыс №3 | |4 |3 |7 | | | |Циклдерді ұйымдастыру. | | | | | | | |Шартты және шартсыз өтулер. | | | | | | | |Практикалық жұмыс №4 | |4 | |7 | | | |Тізбекті командалар. | | | | | | | |Жолдармен жұмыс: тізбектерді| | | | | | | |жіберу, тізбектерді | | | | | | | |салыстыру, тізбектерді | | | | | | | |сканерлеу. | | | | | | | |Басқаруды беру командалары. |2 | |3 |7 |1: 251-291 б. | | |Файлдармен, каталогтармен |2 | | |7 |1: 292-311 б. | | |және дискілермен жұмыс. | | | | | | | |Практикалық жұмыс №5 | |4 | | | | | |Арифметикалық командалар. | | | | | | | |Практикалық жұмыс №6 | |4 |2 |6 | | | |Файлдар, каталогтар мен | | | | | | | |дискілермен орындалатын | | | | | | | |амалдарды программалау | | | | | | | |бойынша есептер. | | | | | | | |Клавиатура терминалынан |2 | | |6 | | | |информация енгізу. | | | | | | | |Терминал экранына графиктік |2 | | | |1: 175 б. | | |информацияны шығару. | | | | |2: 367-379 б | | |Практикалық жұмыс №7 | |4 |1,5 |2,5 | | | |Клавиатурадан енгізуді | | | | | | | |программалау. | | | | | | | |Практикалық жұмыс №8 | |4 |1,5 | | | | |CRC есептеу командасымен | | | | | | | |танысу. | | | | | | | | |15 |30 |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДI МЕҢГЕРУГЕ АРНАЛҒАН ӘДIСТЕМЕЛIК НҰСҚАУЛАР «Жүйелік бағдарламалау» курсын көрсетiлген бағдарлама бойынша меңгеру қажет. Негiзгi ұғымдар мен анықтамаларды, программаларды меңгеру қажет. Студенттiң өздiк жұмысы пәннiң аудиториялық сабақтарын толықтыратын маңызды және жауапты бөлiмi. Өздiк жұмысқа жекелеген теориялық бөлiмдер, жеке бағдарламалар құру т.б. жатады. СӨЖ-н бақылау ауызша және жазбаша бақылау, коллоквиумдар, тестілік тапсырмалар, лабораториялық жұмыстар, рефератттар түрiнде алынады. Реферат титулды парақтан, мазмұннан, кiрiспеден, негiзгi бөлiктен, қортындыдан, қолданылған әдебиеттер тiзiмiнен тұрады. Өздiк жұмыстар мен рефераттарды толтыру универститеттiң стандартына сәйкес келуi тиiс. Аралық бақылауда өтiлген тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша бақылау жұмыстары, тестiк сұрақтар берiледi. 4 Курс форматы Курсты оқу үшін келесі талаптар қойылады: – дәріске, СТС және СОӨЖ міндетті түрде қатысу. Егер қандай да себептермен студент сабақты босатқан болса, сол күні сабақта өтілген материалға өзі жауапты болады. – Сабақ үстінде ұялы телефонды өшіріп қою қажет. – Сабақты жүйелі түрде бұзып, тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылады, немесе барлық курс үшін "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады. – СТС және үй тапсырмаларын орындау міндетті – Бақылау жұмыстары міндетті түрде орындалып, аталған уақытта тапсырылуы қажет. Кешіктіріліп өткізілген жұмыс автоматты түрде төмен бағамен бағаланады. – Көшіру орын алғанда студент аудиториядан шығарылады немесе "қанағатанарлықсыз" баға қойылады. Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және үй жұмыстары, тақта алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын уақытында тапсыруы кіреді. Қортынды бақылау барлық бақылауды қамтиды: Емтихан бағасы межелік бақылау (40%) және аралық аттестация қортындысын (емтихан – 60%) қамтиды да 100% құрайды. ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 5 КУРС САЯСАТЫ Оқытушы берген барлық тапсырмаларды студент айтылған уақытта орындауы тиіс. Өз уақытында орындалмаған тапсрымаларға төмен ұпай қойылады. Межелік аттестациялау қортындылары студенттің сабаққа қатысуына, практикалық және өздік жұмыстарды тапсыру нәтижелеріне, сонымен қатар межелік бақылау бағаларына байланысты шығарылады. Сабақ уақытында тәртіп бұзған студент аудиториядан шығару арқылы жазаланады немесе курс бойынша «қанағаттандырарлықсыз» баға қойылады. Көшіру және плагиат: Кез-келген түрдегі көшіру немесе плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану, көшіру және студенттерден не болмаса ИНТЕРНЕТТЕН көшіріп алу) аттестацияны төмендетумен және «қанағаттандырарлықсыз» баға қоюмен аяқталады. Қорытынды емтихан барлық өткен материалдарды қамтып, ауызша түрде өткізіледі. Емтихан кезінде көшіруге қатаң тиым салынады. 6 Баға қою саясаты Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинауы тиіс. Баллдардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-7 апталарда – 300 балл, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 8-15 апталарда – 300 балл. Курстық жұмыс жеке бағаланады. Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде 2-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 7-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестілік тапсырмаларды 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлардың барлығы |Ескерту | | |1-аптадан 7-аптаға дейінгі |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысуы | | | |1 |Дәріс | | | |2 |Дәріс | | | |3 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 15 | | |4 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 15 | | |5 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 15 | | |6 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ |20 10 | | |7 |Дәріс/Прак/ СӨЖ/МежБақ. |20 15 70 | | |1-аптадан 7-аптаға дейінгі оқу |300 | | |нәтижелерінің ұпайлар саны: | | | | |8-аптадан 15-аптаға дейінгі |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысуы | | | |8 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 15 | | |9 |Дәріс/Прак/СОӨЖ/СӨЖ |20 10 15 | | |10 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 10 | | |11 |Дәріс/Прак/СОӨЖ |10 10 | | |12 |Дәріс/Прак/СӨЖ |10 10 | | |13 |Дәріс/ Прак/СӨЖ |10 10 | | |14 |Дәріс/Прак/СӨЖ |10 10 | | |15 |Дәріс/МежБақ. |60 | | |8-аптадан 15-аптаға дейінгі оқу |300 | | |нәтижелерінің ұпайлар саны: | | | |Емтихандық ұпайлар саны |400 | | |Академиялық мерзім бойынша ұпайлар саны |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 1. В. Юров, С. Хорошенко "Ассемблер". - С-П: "ПитерКом", 1999. 2. С. В. Зубков "Ассемблер для DOS, Windows, Unix".- М: "ДМК", 2009. 3. Использование Turbo Assembler при разработке программ. - Киев: "Диалектика", 2009. 4. Я. Белецкий "Турбо Ассемблер версия 4.0.".- М: "Машиностроение", 2004. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 1. А. И. Касаткин "Профессиональное программирование на языке Си" Управление ресурсами: Справочное пособие. - Минск: Высш. шк. 2003. 2. Скэнлон Л. Персональные ЭВМ РС и ХТ. Программирование на языке ассемблера.: пер. с англ. – 2-е изд.,стереотип.- М.:Радио и связь, 2001.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz