Файл қосу
Қолданбалы электроника
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ПОӘК | | | |042-14-02-03.1.20.280/02-2013| |« Қолданбалы электроника»|Баспа №1 | | |пәнінің оқу-әдістемелік | | | |кешені | | | « ҚОЛДАНБАЛЫ ЭЛЕКТРОНИКА» ПӘНIНIҢ ОҚУ-ӘДIСТЕМЕЛIК КЕШЕНI 050723-«Техникалық физика» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 Құрастырған Құрастырушы Кувантаев И.Х., «Автоматтандыру және электротехника» кафедрасының аға оқытушысы, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті « 31 » тамыз 2012 ж. 2 Талқыланды 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Автоматтандыру және басқару» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № « » 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ А. Золотов 2.2 Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № ___ «_____» ____________________ 2013 ж. Төрағасы __________ Кайсанов С.Б. 3 бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № ___ «___»______________2013ж. ОӘК төрағасы_______________Б.А.Рскелдиев 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1 |Пайдалану облысы ……………………………………………….. |4 | |2 |Нормативті |4 | | |сілтемелер...................................................| | | |................... | | |3 |Жалпы |4 | | |мағлұматтар..................................................| | | |......................... | | |4 |Пәннің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының | | | |мазмұны......................................................|6 | | |........................................ | | |5 |Студенттің өздік жұмыс тақырыптары |7 | | |......................................... | | |6 |Пәннің оқу - әдістемелік картасы |8 | | |................................................... | | |7 |Оқу - әдістемелік әдебиет пен қамтамасыз ету |10 | | |картасы.............. | | |8 |Әдебиеттер...................................................|11 | | |....................................... | | 1 ПАЙДАЛАНУ АЙМАҒЫ «Қолданбалы Электроника» пәнінің оқу - әдістемелік кешені 050723 – Техникалық физика студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның актуальдылығын және керек мамандық екендігін, курс саясатымен, оқу процесінде студенттердің алатын білімі мен тәжірибесімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешені пәнді меңгерудегі негізгі жетекші құрал болып табылады. 2 Нормативті сілтеме Бұл " Қолданбалы электроника" пәнінің Оқу-әдістемелік кешені берілген пәнге арналып құрылған және осы пән бойынша жүргізілетін оқу процесін ұйымдастырудың реті төмендегі құжаттардың ұсыныстары мен талаптарына сәйкес құрылған: 050702 — «Автоматтандыру және басқару» мамандығы бойынша 3.08.079-2004 жалпы білімдік мемлекеттік стандарты енгізілді, Қазақстан республикасы бiлiм және ғылым министрлiгi 7 тамыз 2004 жыл, №671 – СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 Университет стандарты «Оқу-әдістемелік кешендерді құруға жалпы талаптар»; – ДП 042-08.10.10.12-2007 Құжатталған процедура «Оқу-әдістемелік кешендердің құрылымы және мазмұны». 3 Жалпы мағлұматтар 3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы XIX – ғ.басында XX ғ электрониканың пайда болуы кәсiпорын өндiрiс дамуына байлынысты өте қарқынды жүргiзiлдi. Осы уақыт iшiнде электр энергиясы адам қызметтiң барлық сферасына ендi және сол кездегi бар механикалық және электротехникалық құралдарына салыстырып қарағанда өлшеудiң, бақылаудың, басқару құралдарының жаңа түрлерiн, яғни сезiмталдығы жоғары, дәл, тез әрекеттi аспаптарды шығаруды талап еттi. Онсыз еңбек өнiмдiлiгiн арттыру мүмкiн емес болды. Электрониканың дамуы үнемi күрделi электронды қондырғылардың шығуымен сипатталады. Қазiргi уақытта электронды аппаратураның күрделiлiгi әр бiр бес жылда 10 есе өседi деп қабылданған. Электроникада, есептеуiш техникада, автоматикада, энергетикада жартылай өткiзгiштi аспаптардың қолданылуы жақсы жетiстiктерге ие болған сипат алды: п.ә.к. жоғары, ұзақ мерзiм жұмыс iстеуi, сенiмдiлiгi жоғары, массасы аз және кiшi габариттi және т.б. Сондықтан да жартылай өткiзгiштi аспаптардың дамуының негiзгi бағыты кейiнгi он жылда интегралды микроэлектроника болып табылады. 3.2. Пәннiң мақсаты Қолданбалы электроника негiздерi бойынша, жобалау әдiстерi мен электронды сұлба, микроэлектронды қондырғыларды есептеулерiн және оларды ақпараттандыру сонымен бірге автоматты басқару жүйелерiнде қолдануда студенттердiң бiлiмiн толықтыру. 3.3. Пәндi оқытудағы негiзгi мақсат: Курсты оқу нәтижесiнде студент жартылай өткiзгiштi аспаптардың физикалық негiздерi мен жұмыс iстеу принциптерiн, олардың сипаттамалары мен параметрлерiн, сонымен қатар аналогты электронды сұлбалардың құрылу принциптерiн, дабыл генератораларын, интегралды микросұлбалардың жұмыс iстеу принциптерiн, интегралды логикалық элементтердiң құрылу және жұмыс iстеу принциптерiн меңгеруi қажет. 3.4. Пәндi меңгеру барысында студент: • Бiлуi керек: жартылай өткiзгiштi аспаптардың құрлысын, негiзгi сандық қондырғыларды; • Iстей алу керек: Сандық қондырғылардың әр түрлi әдiстерiн; • Тәжiрибесi болуы керек: Жартылай өткiзгiштi аспаптардың сипаттамаларын ала алуы, әр түрлi электронды сұлбалардың парамаетрлерiн анықтауда, элементтiк базаны таңдауда; • Ойы болуы керек: Аналогтық және цифрлық сұлбалардың жұмыс iстеу принципiн, олардың схемотехникасының ерекшелiктерi туралы. 3.5. Пререквизит курстары : • Электрлік тізбек теориясы Кесте 1 - Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Несиелер | |1 |2 |3 | |Дәрістік сабақтар | |Сандық интегралдық |1 |8.1.2, 8.1.1 | |микросұлбаның негізгі | | | |параметрлері және шарты | | | |жүйенің белгіленуі. | | | |Логикалық функция және |2 |8.1.2, 8.1.1 | |олардың түрленуі. | | | |Дешифраторлар және |1 |8.1.2, 8.1.1 | |мультиплексорлар. | | | |Екiлiк сумматор және |1 |8.1.2, 8.1.1 | |цифрлық компараторлар. | | | |Триггерлiк құрылғылар . |2 |8.1.2, 8.1.1 | |Есте сақтау және қозғау|1 |8.1.2, 8.1.1 | |регистрлері. | | | |Санауыштар, импульc |2 |8.1.2, 8.1.1 | |таратқыштар, жиiлiк | | | |бөлгiшi. | | | |Есте сақтау құрылғылары |1 |8.1.2, 8.1.1 | |p-n-ауысудың түзiлуi |2 |8.1.1 | |және қасиетi. | | | |Жартылай өткізгішті |2 |8.1.1 | |аспаптар. | | | |Зертханалық сабақтар | |Electronics Workbench |2 |8.2.1 | |программа пакеті. | | | |танысу. | | | |Логикалық сұлбалар мен |2 |8.2.1 | |функцияларды зерттеу. | | | |Дешифраторларды зерттеу.|2 |8.2.1 | |Мультиплексорларды |2 |8.2.1 | |зерттеу. | | | |Триггерларды зерттеу. |3 |8.2.1 | |Санауыштарды зерттеу. |3 |8.2.1 | |Қортындылау. |1 | | 5 СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Аналогты микросұлбалар. Сандық микросұлбалар. Комбинационды және сатылы сандық микросұлбалар.Сандық микроұлбалардың белгіленуі. 5.2 Ақиқат кестесі. Ақиқат кестесі бойынша логикалық теңдік құру. Буль алгебрасының заңы. Қарапайым логикалық элементтер.Логикалық функцияларды минимизациялау әдістері. 5.3 Карно картасының көмегімен логикалық функцияларды минимизациялау әдістері. 5.4 Дешифраторжәне мультиплексордың жұмыс істеу принципі. 5.5 Екілік сумматор жұмысы және сандық компаратор жұмысы. 5.6 RS-триггер, D-триггер, T-триггер, JK-триггер жұмысы. 5.7 Есте сақтау регистрi жұмысы. 5.8 Санауыштар, импульc таратқыштар, жиiлiк бөлгiшi жұмысы. 5.9 Счетчики с измененным коэффициентом пересчета. 5.10 Есте сақтау құрылғылары, негізгі параметрлері ,классификациясы, тғайындалуы. 5.11 p-n-ауысудың қасиетi. Вольт-амперлік сипаттамасы. 5.12 Жартылайөткізгішті диодтар. 5.13 Тиристорлар. 5.14 Жартылайөткізгішті резисторлар. 5.15 Өрісті транзисторлар. 6 пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 – Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекіліктер,|Өзіндік менгеру |Бақылау | | |плакаттар,зерт|сұрақтары |түрі | | |ханалық | | | | |стендтар | | | | | | | | | |Дәріс |Зертханалық | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Сандық |Electronics |Әдістемелік |Аналогты |конспект| |интегралдық |Workbench |нұсқау. |микросұлбалар. |, Есеп | |микросұлбаның |программа | |Сандық |беру | |негізгі |пакетімен | |микросұлбалар. | | |параметрлері және|танысу | |Комбинационды | | |шарты жүйенің | | |және сатылы | | |белгіленуі. | | |сандық | | | | | |микросұлбалар | | | | | |Сандық | | | | | |микросұлбаның | | | | | |белгіленуі. | | |Логикалық |Логикалық |Әдістемелік |Ақиқат кестесі. |конспект| |функция және |сұлбалар мен |нұсқау |Ақиқат кестесі |, Есеп | |олардың түрленуі.|функцияларды | |бойынша логикалық|беру | | |зерттеу | |теңдік құру. Буль| | | | | |алгебрасының | | | | | |заңы. Қарапайым | | | | | |логикалық | | | | | |элементтер.Логика| | | | | |лық | | | | | |функцияларды.мини| | | | | |мизациялау | | | | | |әдістері. | | |Дешифраторлар |Дешифраторларды|Әдістемелік |Дешифраторжәне |конспект| |және |зерттеу |нұсқау |мультиплексордың |, Есеп | |мультиплексорлар.| | |жұмыс істеу |беру | | | | |принципі | | |Екiлiк |Мультиплексорла|Әдістемелік |Екілік сумматор |конспект| |сумматорлар және |рды зерттеу. |нұсқау |жұмысы және |, Есеп | |цифрлық | | |сандық компаратор|беру | |компараторлар. | | |жұмысы. | | |Триггерлiк |Триггерларды |Әдістемелік |RS-триггер, |конспект| |құрылғы. |зерттеу. |нұсқау |D-триггер, |, Есеп | | | | |T-триггер, |беру | | | | |JK-триггер | | | | | |жұмысы. | | |Есте сақтау | |Әдістемелік |Есте сақтау |Конспект| |регистрi. | |нұсқау |регистрi жұмысы. | | |Санауыштар, |Санауыштарды |Әдістемелік |Санауыштар, |конспект| |импульc |зерттеу. |нұсқау |импульc |, Есеп | |таратқыштар, | | |таратқыштар, |беру | |жиiлiк бөлгiшi. | | |жиiлiк бөлгiшi | | | | | |жұмысы. | | |Есте сақтау | | |Есте сақтау |конспект| |құрылғысы. | | |құрылғысының | | | | | |тағайындалуы | | | | | |,негізгі | | | | | |параметрлері,клас| | | | | |сификациясы. | | | | | |Оперативті есте | | | | | |сақтау | | | | | |құрылғысы.Тұрақты| | | | | |есте сақтау | | | | | |құрылғысы, код | | | | | |түрлендіргіштері.| | |p-n-ауысудың | | |p-n-ауысудың |конспект| |түзiлуi және | | |қасиетi. | | |қасиетi | | |Вольт-амперлік | | | | | |сипаттамасы. | | |Жартылайөткізгішт| | |Жартылайөткізгішт|конспект| |і диодтар. | | |і аспаптар | | | | | |түрлері және | | | | | |сипаттамалары. | | 7 оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |Әдебиет, |Экземпляр саны |Студенттер саны |Қамтамасыз ету | |оқу-әдістемелік | | |проценті | |құралдар атаулары | | | | |1 |2 |3 |4 | |Основы промышленной |15 |10 |100 | |электроники: под | | | | |редакцией В. Г. | | | | |Герасимова. | | | | |Цифровые и |1 |10 |10 | |микропроцессорные | | | | |устройства. | | | | |Гусев В. Г., Гусев |10 |10 |100 | |Ю. М. «Электроника» | | | | |Забродин Ю. С. |20 |10 |100 | |«Промышленная | | | | |электроника» | | | | 8. Әдебиет 8.1. Негізгі. 8.1.1. Основы промышленной электроники: Учеб. для неэлектротехн. спец. вузов/ под редакцией В. Г. Герасимова – М.: Высш. шк., 1986. – 336с., ил. 8.1.2. Цифровые и микропроцессорные устройства: Учебное пособие. – Томск: Томский государственный университет систем управления и радиоэлектроники, 1998. – 164 с. 8.2. Қосымша. 8.2.1. Электронная программа “Мастерская радиолюбителя”. 8.2.2. Терехов В. А «Задачник по электронным приборам»: Учеб. пособие для вузов. - 2-е изд., переработ. и доп. - М.: Энергоатомиздат, 1983. - 280с., ил. 8.2.3. Гусев В. Г., Гусев Ю. М. «Электроника»: Учеб. Пособие для вузов. - М.: Высш. Школа, 1982. - 495с., ил. 8.2.4. Забродин Ю. С. «Промышленная электроника»: Учебник для вузов - М.: Высш. Школа, 1982 - 496 с., ил.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz