Файл қосу
Тауарларды сақтау әдістері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-9.1.30/02-2014 | |ПОӘК |«__» ____ 2014ж. | | |«Қәзіргі заманда тағам |№ 2 басылым | | |өнімдерінің сақтау |18.09.2013 ж. | | |технологиясы» пәнінен |№ 1 басылым орнына | | |студенттерге арналған | | | |бағдарламасы | | | «ҚӘЗІРГІ ЗАМАНДА ТАҒАМ ӨНІМДЕРІНІҢ САҚТАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ» пәнінен ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В073200 «Стандарттау, метрология және сертификаттау» мамандығының студенттеріне арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы __________ 25.08.2014ж., Мирашева Г.М., «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының доцент м.а., т.ғ.к. 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында «25» тамыз 2014ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж. Кәкімова 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде «12» қыркүйек 2014ж., № 1 хаттама Төрайымы_____________ С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____» қыркүйек 2014ж., № 1 хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ___________ Г. Искакова 4 «18» _09_2013 ж. № 1 БАСЫЛЫМ ОРНЫНА Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды |5 | | |үлестіру | | |3 |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар |7 | |4 |Курстың форматы |8 | |5 |Курстың саясаты |8 | |6 |Бағаларды қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |9 | 1 Жалпы ережелер 1.1 Оқытушылар мен пән туралы жалпы мәліметтер Мирашева Гульмира Оразбековна, доцент м.а., т.ғ.к. «Стандарттау және биотехнология» кафедрасы Қатынасу ақпараты тел.35-46-02, оқу ғимараты № 9, № 304 кабинеті Сабақ өткізілетін орындары - № 318 аудитория Бұл пән бойынша кредит саны 3. 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны. «Қәзіргі заманда тағам өнімдерінің сақтау технологиясы» пәні сақтау әдістері туралы, тағам өнімдерінің сақтау режимдері және принциптері туралы ғылым. 1.3 Берілетін курстың мақсаты тағам өнімдерді өндеу және орналастыру тәсілдері арқылы, берілген климатикалық және санитарлы-гигиеналық режимдерің құрастыру және үстау арқылы тауардың сақтаулығын қамтамасыз ету әр турлі сақтау әдістерімен студенттерді таныстыру. 4. Пәнді оқытудағы басты міндеттері – мамандық бойынша оқыған пәнді тәжірибеде пайдалана білу. 5. Пәнді оқу нәтижесінде: -Білу керек: өнімдердің сақтаулығына әсер ететің факторларың, Тағам өнімдерің сақтау кезінде өтетің процесстерді, Тағам өнімдерінің массаылқ шығындарың, сақтау кезіндегі шығындарды азайту жолдарың, Негізделетің сақтау принциптері, Тағам өнімдерді сақтау әдістерің; -Меңгеру: пәннің дәрістіқ материалың; -Үйрену: негізгі және анықтамалық әдебиетті колдану, ағам өнімдерінің сапасын органолептикалық және зертханалық әдістер арқылы анықтау, тағам өнімдерді рационалды сақтауын ұйымдастыру, тағам өнімдердің сақтау кезіндегі нақтылы шығының есептеу. 3.5 Курстың пререквизиттері: 3.5.1 «Химия» 3.5.2 «Экология және түрақты даму» 3.6 Курстың постреквизиттері: 3.6.1 «Таурлау негіздері» 3.6.2 «Өндіріс технологиясы» 3.6.3 «Тамақтану гигиеналық негіздері» 3.6.4 «Жалпы микробиология» 1. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды үйлестіру Кесте 1 |Тақырыптардың атаулары мен олардың мазмұны |Сағаттар саны |Әдебие| | | |ттер | | |ДС |ТС |БАОӨЖ |БАӨЖ | | | |(сағ)|(сағ)|(сағ) |(сағ) | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Дәріс сабақтары | |Модуль 1 Тағам өнімдерді сақтау жағдайлары. Тауарлы шығындар. | |Пәнге кіріспе |1 | | |2 |7.1.1 | |Тағам өнімдерді сақтау жағдайлары. |2 | |1 |2 |7.1.2 | | | | | | |7.1.3 | |Тауарлы шығындар. Классификациясы. |2 | |1 |2 |7.1.4 | | | | | | |7.1.6 | |Тауарларды буып-түюге арналған құралдар. |2 | | | |7.1.2 | |Классификациясы. | | | | |7.1.3 | |Тағам өнімдердің бүзылуың келтіретің |2 | | | |7.1.2 | |дрожжылар. | | | | | | |Майер реакциясы. Механизымы және негізгі |2 | | | |7.1.2 | |факторлары. | | | | |7.1.3 | |Тағам өнімдердің су белсенділігің және |1 | | | |7.1.1 | |ылғалды құрамың реттеу. | | | | |7.1.2 | |Модуль 2 Тағам өнімдерді сақтау әдістері. | |Тағам өнімдерді сақтау физикалық әдістері. |2 | |1 |2 |7.1.2 | | | | | | |7.1.4 | | | | | | |7.1.5 | |Тағам өнімдерді сақтау химиялық әдістері |1 | | |2 |7.1.3 | | | | | | |7.1.4 | |Тағам өнімдерді сақтау физикалы-химиялық |2 | |1 |2 |7.1.4 | |әдістері. | | | | |7.1.5 | |Тағам өнімдерді сақтау биохимиялық және |1 | |1 |2 |7.1.3 | |комбинирленген әдістері | | | | |7.1.6 | |Тауарларды сақтау әдістері. Климатикалық |2 | | |2 |7.1.2 | |режимдерінің әр турлі көрсеткіштерің реттеу| | | | |7.1.5 | |арқылы негізделетің сақтау әдістері. | | | | | | |Әр турлі орналастыру тәсілдері негізделетің|1 | |1 |2 |7.1.3 | |әдістері. | | | | |7.1.4 | | | | | | |7.1.6 | |Әр турлі өндеудің турлері және тәсілдері |2 | | | | | |негізделетің тауарларды сақтау әдістері. | | | | | | |Жемістерді және көкөністерді сақтау |1 | | | | | |әдістері. Картопты және орамжапырақты | | | | | | |сақтау. | | | | | | |Жемістерді және көкөністерді сақтау |1 | | | | | |әдістері. Корнеплодтарды сақтау. | | | | | | |Жемістерді және көкөністерді сақтау |1 | | | | | |әдістері. Пиязды және чеснокты сақтау. | | | | | | |Жемістерді және көкөністерді сақтау |1 | | | | | |әдістері. Жемістік, бахчалық культураларды | | | | | | |және жасыл көкөністерді сақтау. | | | | | | |Жемістерді және көкөністерді сақтау |1 | | | | | |әдістері Алма және алмуртты сақтау. | | | | | | |Жемістерді және көкөністерді сақтау |1 | | | | | |әдістері. Цитрусты жемістерді, жүзімді және| | | | | | |сүйектері бар жемістерді сақтау. | | | | | | |Қазіргі заманда тағам өнімдерінің сақтау |1 | | | | | |әдістері. | | | | | | |Зертханалық сабақтар | |Модуль 1 Тағам өнімдерді сақтау жағдайлары. Тауарлы шығындар. | |Құрғақ тағам өнімдерін сақтау кезіндегі | |1 |1 |3 |7.1.2 | |сапасының өзгеруің зерттеу. | | | | |7.1.3 | |Дәмдеуіш тауарларды сақтау кезіндегі | |1 |1 |3 |7.1.4 | |сапасының өзгеруің зерттеу. | | | | | | |Ет және ет өнімдерін сақтау кезіндегі | |1 | | | | |сапасының өзгеруің зерттеу. | | | | | | |Тағам өнімдердің ферментативті емес қараюың| |1 | | | | |зерттеу. | | | | | | |Сақтау кезіндегі ылғалдылық алмасу | |1 | | | | |процесстерің зерттеу. | | | | | | |Сүт және сүт өнімдерін сақтау кезіндегі | |1 | | | | |сапасының өзгеруің зерттеу. | | | | | | |Тағам өнімдерің сақтау кезіндегі тотығу | |1 | | | | |процесстерің зерттеу. | | | | | | |Шарап өндірісінің өнімдерін сақтау | |2 | | | | |кезіндегі сапасының өзгеруің зерттеу. | | | | | | |Крахмал және қант сақтау кезіндегі | |1 | | | | |сапасының өзгеруің зерттеу. | | | | | | |Сақтау кезіндегі массалық алмасу | |1 | | | | |процесстерің зерттеу. | | | | | | |Көкөністер сақтау кезіндегі сапасының | |1 | | | | |өзгеруің зерттеу | | | | | | |Балық консервілерің сақтау кезіндегі | |1 | | | | |сапасының өзгеруің зерттеу. | | | | | | |Кондитерліқ бүйымдардың сақтау кезіндегі | |1 | | | | |сапасының өзгеруің зерттеу. | | | | | | |Нан және тоқаш бүйымдардың сақтау кезіндегі| |1 | | | | |сапасының өзгеруің зерттеу. | | | | | | |Жалпы: |30 |15 |30 |90 | | 3 Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар Пәнді жақсы менгеру үшін білім алушы алдымен 7-бапта берілген әдебиеттерді іздеп, олармен танысуы керек. Ары қарай берілген тақырыптар бойынша өз кезегімен жаңағы әдебиеттерден материал іздеп, оны өз бетімен оқуы керек. Сонымен, сабаққа келген білім алушы, онда қай тақырып талданылатыны туралы хабарлы болуы керек және тақырыптың негізгі жағдайларын алдын ала оқып алуы керек. Курстың бір бөлігі семестр бойы білім алушылардың өзіндік жұмыстарына келеді. Өздік жұмыс «Қәзіргі заманда тағам өнімдерінің сақтау технологиясы» пәнінде маңызды бөлігі болып табылады және де басқа аудиториялық дайындықпен толтырылады. Өздік жұмыста бөлек әр түрлі теориялық бөлімдерді оқуда, тақырыптар бойынша есептерді шығарғанда, сонымен қатар есептік- графикалық тапсырмаларды және жеке сұрақ қатарларын ғылыми оқыту кірістіріледі. Өздік жұмысқа бақылау ауызша түрде және жазбаша сұрау, коллоквиум, тест, есептік-графиктік жұмыстарды қорғау, сұхбаттасу, сонымен қатар талқылау және рефераттарды қорғау арқылы жүзеге асады. Әр түрлі жұмыстарды орындау барысында міндетті түрде жүйеде берілген әдебиеттермен шектелмеу керек. Каталог қарау барысында қарастырылып отырған тақырыпқа келетін аттарға жолығуымыз мүмкін. Міне, сол жолықтырғандарымызды бірнешеуі жарап қалуы әбден мүмкін. Сонымен қоса, тақырыппен байланысқан немесе сол тақырыпқа келетін кітаптағы библиографиялық нұсқаулықтарға қарайласуымыз керек. Онда біз керек тақырыптың басқа қандай кітапта бар екендігі туралы ақпарат алуымыз мүмкін. Құнды ақпаратты нұсқаушы мақалалардан сызып алуымызға болады. Ол нұсқаулықтан керекті, қызықтыратын мақалаларды шыққаны туралы ақпарттарымен алуымызға және содан кейін керекті номерларымызға тапсырыс беруімізге болады. Басты көмекші ретінде компьютерлік жүйе Internet атқарады. Онда ешқашан мақала болып шықпаған ақпарттарды кездестіруімізге болады. Тез және дұрыс керекті әдебиетті таңдау үшін ғылыми және студенттік кітапханаларды және кітап іздеу механизмін жақсы білу қажет. Керекті әдебиет тізімі университет кітапханасында болмаған жағдайда ғылыми- техникалық немесе қалалық кітапханаға жүгіну керек. Тағы бір жұмыс түрі реферат болып табылады. Білім алушылардың рефератында сол тақырып бойынша бірнеше көздерден алынып жинақтырылған негізгі мазмұнын тиянақты жеткізу жеткілікті. Мәтінде тақырыпқа келмейтін артық ақпараттар болмауы шарт. Рефераттың мазмұнының сәйкестігі негізгі бағалаудың критериінің бірі болып табылады. Рефераттың құрылуы алдына қойылған мақсаттар есебінен жүреді. Реферат титулды бет, мазмұны, кіріспе, негізгі бөлік, қорытынды және қолданылған әдебиеттер тізімінен тұрады. 4 Курстың форматы Семестр бойы білім алушыларға бағдарламаның сәйкес бөлімдері бойынша 30 дәріс және оқу жоспарына сай 15 тәжірибелік сабақ жүргізіледі. Курстағы өзіндік жұмысты былай жүргізу ұсынылады. Курстың әрбір тақырыбынан ұсынылған әдебиеттерді оқып, оның теориялық негіздеріне көп тоқталмай, талқыланатын сұрақтарға жалпы түсінік қалыптастыру керек. Содан кейін материалды толығымен меңгеруге көшу керек: теориялық жағдайларды меңгеру, негізгі мәліметтердің қажет жерлерін еске сақтау үшін жұмыс дәптерін жүргізген дұрыс. Курсты меңгеру кезінде білім алушы өткен материялдарды жақсы меңгеру үшін реферат түріндегі БАОӨЖ және БАӨЖ алынады. 5 Курстың саясаты Осы курсты меңгеруде білім алушы жүйелі түрде өзі дайындалу керек, қажет болған жағдайда оқытушыдан көмек сұраса болады. Порталға жиі кіру керек. Оқытушының жұмыс бағдарламасындағы методикалық ұсыныстарын тәжірибелік сабақта мұқият оқыңыздар. Тек қана дәріс материалдарымен шектеліп калмай, басқа да әдебиеттерді, электронды ресурстарды қолданыңыздар. Алдымен бірінші модульды меңгеріп, тапсырмасын орындаңыз, кейін келесі модульге көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында орындап, тексеруге беру керек, аралық тесттерді уақытында өту керек. Бақылау мерзімдері – 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тесттерге 7 –ші аптаның соңы қалғандары 15 аптада. 6 Бағаларды қою саясаты Әрбір білім алушы қорытынды бағасы жақсы болуы үшін әр пәннен бір мөлшерде ұпай сандарын жинау керек.Ұпайдың максимальды саны: 1-7 апталардағы бірінші рейтинг қорытындысында - 300 ұпай, 8-15 апталардағы екінші рейтинг қорытындысына - 300 ұпай, Дисциплина бойынша семестрдағы максимальды ұпай саны - 600. «Биотехнология объектілері» пәні бойынша балдарды бөлу кестесі 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Жалпы балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1 – 7 аптаға дейн барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |2 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ | | | |3 |ТС қорғау |50 | | | |БАӨЖ | | | |4 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ |40 | | |5 |ТС қорғау |50 | | | |БАӨЖ | | | |6 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ |40 | | |7 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ | | | | |Рубеждік бақылау |90 | | | |8 – 15 аптаға дейн барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |8 |ТС қорғау |25 | | | |БАӨЖ | | | |9 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ |40 | | |10 |ТС қорғау |25 | | | |БАӨЖ | | | |11 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ | | | |12 |ТС қорғау |25 | | | |БАӨЖ | | | |13 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ |40 | | |14 |ТС қорғау |25 | | | |БАӨЖ | | | |15 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ | | | | |Рубеждік бақылау |90 | | 7 Әдебиеттер 7.1 Негізгі 7.1.1 Срок годности пищевых продуктов: Расчет и испытание / Под ред. Р. Стеле; пер. с англ. В. Широкова под общ. ред. Ю. Г. Базарновой. — СПб.: Профессия, 2006. — 480 7.1.2 Современные технологии хранения пищевых продуктов / Р.З. Григорьева. Кемеровский технологический институт пищевой промышленности. – Кемерово, 2003. - 104с 7.2 Қосымша 7.2.1 Николаева М.А. Хранение плодов и овощей на базах. – М.: Экономика, 1986. – 176с. 7.2.2. Волкинд И.Л. Промышленная технология хранения картофеля, овощей и плодов. – М.: Агропромиздат, 1989.-239с. 7.2.3 Широков Е.П., Полегаев В.И. Хранение и переработка продукции растениеводства с основами стандартизации и сертификации. – М.: Колос, 1999. – 254с. 7.2.4 Рогов И.А., Куцакова В.Е., Филиппов В.И., Фролов С.В. Консервирование пищевых продуктов холодом. – М.: Колос, 1998.-158с. 7.2.5 Скрипников Ю.Г. Прогрессивная технология хранения и переработки плодов и овощей. – М.: Агропромиздат, 1989. – 132с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz