Файл қосу
Жүн өндіру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18.22.1.81/02 -2013 | |Студентке арналған |Басылым № | | |«Қой шаруашылығы, жүні, еті |«___»_____20_____ | | |және елтірісін өндіру | | | |технологиясы» оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Қой шаруашылығы, жүні, еті және елтірісін өндіру технологиясы» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В080200 «Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ –2013 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының доценті қызметін атқарушы Ахметова Балнур Сериковна «_____»_______2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама «_____ »_________2013 жыл, № Кафедра меңгерушісі ______________ Тугамбаева С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама «____»__________ 2013 жыл, № Төраға _________________ А.Тлеубаева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама «______»____________2013 жыл, № ОӘК төрайымы_____________Г.Искакова 4. БАСЫЛЫМ АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 3. Курстың форматы мен саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар 6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары 1. Жалпы жағдайлар 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты –жөні: Ахметова Балнур Сериковна, доцент қ.а. 2. Кафедра: Мал шарушылығы және аң өсіру технологиясы 3. Хабарласу телефоны: 53-19-70 (институт, жұмыс), 4. Жұмыс өткізілетін орны: № 5 корпус, аудитория № 208 5. Пәннің аты: «Ауыл шаруашылық малдарын азықтандыру» 6. Кредит саны: 3(үш) 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны «Қой шаруашылығы, жүні, еті және елтірісін өндіру технологиясы» пәнінің мазмұны: ауыл шаруашылығында қойдың еті, жүні, елтірісін өндіру технологиясы пәнін оқу барысында қой малдарының өнімдерін, оның ішінде тұқымдарына байланысты ет, жүн, елтірі өнімін неғұрлым интенсивті жолмен дамуын дұрыс деп санау керек. Қой малдарының ұдайы өсуінің негізгі теориялық және практикалық ерекшеліктерімен және қой малдарын күтіп бағу, сұрыптау, өсіру биотехнологияларымен және қой малдарының асыл тұқымдылық және өнімділік, шаруашылықтық және биологиялық ерекшеліктері. Қой жүнін өндіру технологиясы. Қой малдарының көбею әдістері. Қой өнімділігі және асыл тұқымдылық бағалау. Қой жүнін кластау ерекшеліктерін үйретеді. 1.3 Курстың мақсаты: Қой малдарыныңбиологиялық ерекшелігін, одан алынатын ет, жүн өнімділігін өндіру жолдарымен танысу. Ет және жүн өндіруде оған әсер ететін факторларды білу. Ет өнімділігінің көрсеткіштері, жүннің қасиеттеріне әсер ететін факторлармен, оны дайындау стандарттарымен студенттерді таныстыру.Cтуденттерге қой қой тұқымдары туралы, оларды өсіру өңірлері мен өнімділіктердің ерекшелігі, жүн, ет өнімдерін өндіру биотехнологиясы туралы теориялық терең білім беру. 1.4 Пәнді оқытудың міндеті: - қойлардың биологиялық және шаруашылықтық ерекшеліктерін оқып үйрену; - аз шығын шығарып экологиялық таза өнім алу үшін және қой шаруашылығы селекциялық және асылдандыру жұмысы, азықтандыру, күтіп-бағу жөнінен, сондай- ақ қой шаруашылығы өнімдерін өндіру мен оны алғашқы өңдеу негіздерін ұйымдастыру жұмыстарын қазіргі кездегі ғылым жетістіктерімен үйрету. 1.5 Пәнді оқу барысында студент: -қой малдарының шаруашылықтық және өнімділік сапасын оқу; -жүннің технологиялық қасиеттерін, таза талшық шығымын, жүн класын анықтап үйрену; - қой шаруашылығында генетикалық ресурстарды тиімді пайдалану; -қой шаруашылығының келешектегі дамуы үшін жүн мен ет өндірудің жаңа технологияларын меңгеру. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Мал шаруашылығы негіздері 1.6.2 Ауыл шаруашылығы малдарын азықтандыру 1.6.3Ауыл шаруашалығы малдарын өсіру және селекциясы. 1.7 Курстың постреквизиттері 1.7.1 Шошқаларды интенсивті өсіру биохтехнологиясы мен селекциясы 1.7.2 Мал шаруашылығы және құс шаруашылығын асылдандыру ісі 1.7.3 Эмбриоинженерия 1.7.4 Селекция -генетикалық үрдістерді болжау және моделдеу. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып атауы |Сағат саны | | | |Д |ЗТС |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 – модуль Халық шаруашылығындағы қой шаруашылығының маңызы | |1 – блок Қой жүнінің типтері мен топтары | | | |1 |Халық |1 | | | |Сәбденов Қ.С., | | |шаруашылығындағы қой | | | | |Құлатаев Б.Т. «Қой | | |шаруашылығының маңызы| | | | |шаруашылығы және | | | | | | | |жүн, каракөл мен ет | | | | | | | |өндіру тәсілдері» | | | | | | | |практикум 2006 | | |Қой жүнінің типтері | |2 |2 | |Қой шаруашылығы және| | |мен | | | | |қаракөл мен ет | | |топтары | | | | |өндіру | | | | | | | |тәсілдері.-А.,1992 | | |Қой жүнінің физика – | |2 | | |Бурамбаева Н.Б. | | |механикалық қасиеті | | | | |Нуржанова Г.Х. | | | | | | | |Ахметова Б.С. «Қой | | | | | | | |шаруашылығының | | | | | | | |практикумы» Алматы | | | | | | | |2009 | |2 |Қой тұқымдары |1 | |3 | |Сәбденов Қ.С., | | | | | | | |Құлатаев Б.Т. «Қой | | | | | | | |шаруашылығы және | | | | | | | |жүн, каракөл мен ет | | | | | | | |өндіру тәсілдері» | | | | | | | |практикум 2006 | | | | | | | |Қой шаруашылығы және| | | | | | | |қаракөл мен ет | | | | | | | |өндіру | | | | | | | |тәсілдері.-А.,1992 | | | | | | | |Бурамбаева Н.Б. | | | | | | | |Нуржанова Г.Х. | | | | | | | |Ахметова Б.С. «Қой | | | | | | | |шаруашылығының | | | | | | | |практикумы» Алматы | | | | | | | |2009 | | |Таза талшық шығымын | |2 | | | | | |анықтау | | | | | | | |Жүн ақаулары | |2 | | | | |3 |Қой малдарының жүн |2 | |2 | |Сәбденов Қ.С., | | |өнімділігі | | | | |Құлатаев Б.Т. «Қой | | | | | | | |шаруашылығы және | | | | | | | |жүн, каракөл мен ет | | | | | | | |өндіру тәсілдері» | | | | | | | |практикум 2006 | | |Шайырдың маңызы | |1 | |17 |Қой шаруашылығы және| | | | | | | |қаракөл мен ет | | | | | | | |өндіру | | | | | | | |тәсілдері.-А.,1992 | | | | | | | |Бурамбаева Н.Б. | | | | | | | |Нуржанова Г.Х. | | | | | | | |Ахметова Б.С. «Қой | | | | | | | |шаруашылығының | | | | | | | |практикумы» Алматы | | | | | | | |2009 | | |Қой жүнін дайындау | |2 | | | | | |стандарты | | | | | | |4 |Жүн өндіру |1 | |2 | |Сәбденов Қ.С., | | |технологиясы | | | | |Құлатаев Б.Т. «Қой | | | | | | | |шаруашылығы және | | | | | | | |жүн, каракөл мен ет | | | | | | | |өндіру тәсілдері» | | | | | | | |практикум 2006 | |5 |РБ1 | |1 | |17 | | |2- модуль Қой малдарын сұрыптау мен жұп таңдау | |2-блок Қой жүнін кластау | |6 |Биязы жүнді кластау | |2 | | |Сәбденов Қ.С., | | | | | | | |Құлатаев Б.Т. «Қой | | | | | | | |шаруашылығы және | | | | | | | |жүн, каракөл мен ет | | | | | | | |өндіру тәсілдері» | | | | | | | |практикум 2006 | |7 |Ет өнімділігі және ет|1 | |2,5 | |Қой шаруашылығы және| | |өнімділігін | | | | |қаракөл мен ет | | |жоғарылату әдістері | | | | |өндіру | | | | | | | |тәсілдері.-А.,1992 | | |Биязылау жүнді | |2 | | |Бурамбаева Н.Б. | | |кластау | | | | |Нуржанова Г.Х. | | | | | | | |Ахметова Б.С. «Қой | | | | | | | |шаруашылығының | | | | | | | |практикумы» Алматы | | | | | | | |2009 | | |Ұяң жүнді кластау | |2 |3 | |Сәбденов Қ.С., | | | | | | | |Құлатаев Б.Т. «Қой | | | | | | | |шаруашылығы және | | | | | | | |жүн, каракөл мен ет | | | | | | | |өндіру тәсілдері» | | | | | | | |практикум 2006 | |8 |Қой малдарын сұрыптау|2 | | |17 |Қой шаруашылығы және| | |мен жұп таңдау | | | | |қаракөл мен ет | | | | | | | |өндіру | | | | | | | |тәсілдері.-А.,1992 | | |Қылшық жүнді кластау | |2 | | |Бурамбаева Н.Б. | | | | | | | |Нуржанова Г.Х. | | | | | | | |Ахметова Б.С. «Қой | | | | | | | |шаруашылығының | | | | | | | |практикумы» Алматы | | | | | | | |2009 | | |Ешкі жүнін кластау | |1 | | |Сәбденов Қ.С., | | | | | | | |Құлатаев Б.Т. «Қой | | | | | | | |шаруашылығы және | | | | | | | |жүн, каракөл мен ет | | | | | | | |өндіру тәсілдері» | | | | | | | |практикум 2006 | |3- модуль Қой малдарын өсіру әдістері | |3-блок Қой малдарының бонитировкасы | |9 |Қой малдарын өсіру |2 | |2 | |Сәбденов Қ.С., | | |әдістері | | | | |Құлатаев Б.Т. «Қой | | | | | | | |шаруашылығы және | | | | | | | |жүн, каракөл мен ет | | | | | | | |өндіру тәсілдері» | | | | | | | |практикум 2006 | | |Биязы жүнді қой | |2 | | |Қой шаруашылығы және| | |малдарының | | | | |қаракөл мен ет | | |бонитировкасы | | | | |өндіру | | | | | | | |тәсілдері.-А.,1992 | |10 |Қой мен ешкі |2 | |2 |16,5 |Бурамбаева Н.Б. | | |бонитировкасы | | | | |Нуржанова Г.Х. | | | | | | | |Ахметова Б.С. «Қой | | | | | | | |шаруашылығының | | | | | | | |практикумы» Алматы | | | | | | | |2009 | | |Биязылау жүнді қой | |2 | | |Сәбденов Қ.С., | | |малдарының | | | | |Құлатаев Б.Т. «Қой | | |бонитировкасы | | | | |шаруашылығы және | | | | | | | |жүн, каракөл мен ет | | | | | | | |өндіру тәсілдері» | | | | | | | |практикум 2006 | | |Ұяң жүнді қой | |2 | | |Қой шаруашылығы және| | |тұқымдарының | | | | |қаракөл мен ет | | |бонитировкасы | | | | |өндіру | | | | | | | |тәсілдері.-А.,1992 | |11 |Қой малдарының көбеюі|2 | | | |Сәбденов Қ.С., | | | | | | | |Құлатаев Б.Т. «Қой | | | | | | | |шаруашылығы және | | | | | | | |жүн, каракөл мен ет | | | | | | | |өндіру тәсілдері» | | | | | | | |практикум 2006 | | |Қылшық жүнді қой | |2 |2 | |Бурамбаева Н.Б. | | |тұқымдарының | | | | |Нуржанова Г.Х. | | |бонитировкасы | | | | |Ахметова Б.С. «Қой | | | | | | | |шаруашылығының | | | | | | | |практикумы» Алматы | | | | | | | |2009 | |12 |Қой малдарын күтіп – |1 | |2 | |Сәбденов Қ.С., | | |бағу мен азықтандыру | | | | |Құлатаев Б.Т. «Қой | | | | | | | |шаруашылығы және | | | | | | | |жүн, каракөл мен ет | | | | | | | |өндіру тәсілдері» | | | | | | | |практикум 2006 | | |РБ2 | |1 | | | | | |Барлығы |15 |30 |22,5 |67,5 |135 | 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий 1. Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. 2. Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. 3. Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пән аралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия – ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестрдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4 Курс форматы Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «Ғ» бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Емтихан тест түрінде өтеді. оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. 5. КУРС САЯСАТЫ Біз бірігіп жұмыс жасау барысында төмендегідей ережелерді ұстануымыз қажет: - оқытушы мен студен бір біріне түсіністікпен қарауы тиіс - оқу процесіне белсенді қатысу керек - барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек - сабақтан себепсіз қалмау - сабақтан қалған уақыт электронды журналға тіркелісімен баға автоматты түрде төмендейді - білімді бағалау балдық - рейтингілік жүйемен бағаланады 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Қой шаруашылығы, жүні, еті және елтірісін өндіру технологиясы» пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балдар | | |1 |2 |3 |4 | |1 |Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға |30 | | | |дейін | | | |2 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл |24 | | |3 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл |24 | | |4 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл СӨЖ 30 |54 | | | |балл | | | |5 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл |24 | | |6 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл. СӨЖ 30 |54 | | | |балл. | | | |7 |Рубеждік бақылау 1 |90 | | |1 аптадан 7 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл |300 | | | |Барлық сабаққа қатысу 8 аптадан 15 аптаға |30 | | | |дейін | | | |8 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл |17 | | |9 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл |17 | | |10 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 30 |47 | | | |балл | | | |11 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл |17 | | |12 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. |17 | | |13 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 30 |47 | | | |балл | | | |14 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл | | | |15 |Рубеждік бақылау 2 |90 | | |8 аптадан 15 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл|300 | | |Емтихан үшін жиынтық балл |400 | | |Академиялық кезеңдегі жиынтық балл |1000 | | 7. НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Сәбденов Қ.С., Құлатаев Б.Т. «Қой шаруашылығы және жүн, каракөл мен ет өндіру тәсілдері» практикум 2006 7.1.2 Қой шаруашылығы және қаракөл мен ет өндіру тәсілдері.-А.,1992 7.1.3 Бурамбаева Н.Б., Нуржанова Г.Х., Ахметова Б.С. «Қой шаруашылығының практикумы» Алматы 2009 7.2. Қосымша әдебиеттер 1. Нұрғазы, Қ.Ш. Мал шаруашылығы негіздері. Практикум.- Алматы, 2008 2. Зоотехния негіздері / Е.Шакенов.- Астана, 2007 3. Садықулов, Т. Мал өсіру және селекция пәнінің практикумы.-Алматы,1998
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz