Файл қосу

Лексикалық минимум



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                              |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                  |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты      |ПОӘК               |ПОӘК                             |
|                           |                   |042-05-14-5-05.01.20.31.03.2013. |
|«Іскерлік қазақ тілі»      |                   |                                 |
|пәнінің оқу-әдістемелік    |_______2013 жылғы  |                                 |
|материалдары ПОӘК-і        |№ 2 басылым        |                                 |







          5В050200 «Орыс тілі мен әдебиеті»   мамандығына  арналған
                        «Іскерлік қазақ тілі» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

                         ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК МАТЕРИАЛДАР






















                                    СЕМЕЙ
                                    2013




                                   Мазмұны


1 Глоссарий
2 Дәрістер
3 Тәжірибелік және лабораториялық сабақтар
4 Курстық жұмыс (жоба)
5 СӨЖ






































     1. ГЛОССАРИЙ


1.1 Мәмлегер                 дипломат
1.2 Рұқсаттама               виза
1.3 Үлгеру                      успевать
1.4 Құпия                       секрет
1.5 Қызықты                  интересный
1.6 Уақытты созу          тянуть время
1.7 Іскер                          деловой
1.8 Дағдарыс                  кризис
1.9 Даму                          развиваться
1.10 Жаппай                   массовый
1.11 Салыстырғанда      по сравнению
1.12 Белсенді                  активный
1.13 Растау                      подтверждаться
1.14 Рәсімдеу                  оформлять
1.15 Жағдай                    условия
1.16 Жаңалық                 новость
1.17 Жүйе                       система
1.18 Демеуші                  спонсор
1.19 Заңдылық                законность
1.20 Парыз                      долг
1.21 Жеңілдік                 льготы
1.22 Қаржыландыру      финансировать
1.23 Ілгерлеу                   прогресс
1.24 Пайда үлесі             доля прибыли
1.25 Бәсекелес                 конкурент
1.26 Алғыр                      способный
1.27 Бейнетқор                трудолюбиви
1.28 Беделді                     влиятельный
1.29 Балама                      эквивалент
1.30 Дайын өнім              фабрикат
1.31 Деңгей                      уровень
1.32 Еңбекқорлық           трудолюбие
1.33 Шегерім                   скидка

     2. ДӘРІСТЕР
        Бұл пән бойынша дәріс қарастырылмаған.


      3 СЕМИНАР САБАҚТАРЫ


      1-семинар. «Іскерлік қазақ тілі» пәнінің мазмұны, оқыту нысаны.  Жұмыс
орны. Ресми қағаз: Кадрлар жөніндегі жеке  іс  парағы.  Өмірбаян.  Өмірбаян-
резюме.
Сабақтың мақсаты:  «Іскерлік  қазақ  тілі»  пәнінің  зерттеу  нысанын,  мән-
маңызын түсіндіріп, одан алған теория-практикалық білімнің бүгінгі  нарықтық
замандағы қажеттілікті өтеп, оның  зәру  мәселелеріне  жауап  іздейтін  сала
екендігі жайында мәлімет беру. Өзінің жұмыс  орны  туралы  толық  мағлұматты
қазақ тілінде еркін жеткізе білуге дағдыландыру.
Лексикалық минимум:
Орын, жұмыс орны, орналасу, орналасқан, орынбасар,  бастық,  басшы,  бастау,
істеу, іскер, іскерлік, іскер әріптес,  іс-әрекет,  іссапар,  жұмыс  үстелі,
жұмыс уақыты,  шағын  кеңсе,  жұмыс  кестесі,  даңғыл,  ортасында,  жанында,
қасында, алдында, үстінде, артында, сыртында, бос қызмет орны,  бейімі  бар,
жетік білетін,  адамдармен  қарым-қатынас,  орнатуға  бейімі  бар,  көшірме,
төлқұжат, қабілет, мәліметтер, өтініш тақырыбы,  кезекті  демалыс,  кезектен
тыс демалыс, бөлім бастығының атына, өтініш берген  уақыт,  шешім  қабылдау,
қол қою,  үлгі  бойынша,  үлгі  ілулі  тұр,  мәселені  қарау,  кандидаттарға
қойылатын талап, құжаттардың тізімі, басталады, аяқталады, демалыс  күндері,
алғашқы жұмыс  күні,  жұмыс  бөлмесі,  жұмыс  телефонымның  нөмірі,  жұмысқа
дейін, жұмыстан кейін.

Бақылау сұрақтары:
 1.  «Іскерлік қазақ тілі» пәнінің зерттеу нысаны, мақсат-міндеттері
 2. Жұмыс орны жайындағы мәліметтер
   3.  Кадрлар  жөніндегі  жеке  іс   парағы.   Өмірбаян.   Өмірбаян-резюме.
Әдістемелік  нұсқаулық:  «Іскерлік  қазақ  тілі»  пәнінің  объектісін,  мән-
маңызын білу. Тақырыпқа қатысты лексикалық минимумдарды жатқа біліп,  оларды
ауызекі сөйлеу және жазба тілінде дұрыс әрі сауатты пайдалана білу.  Олармен
мәтін құрастыру. Жұмыс орны тақырыбын еркін меңгере отырып,  берілген  құжат
үлгілерін дұрыс жаза білуге жаттығу.
Ұсынылатын әдебиеттер:
   1. Ақанова Д.Х., Алдашева А.М... Ресми-іскери қазақ тілі. Алматы.,  2002.
      –408б.
      2 Әлмұрзина Г.  М.  Іскерлік  қазақ  тілін  деңгейлік  оқыту  курсының
      бағдарламасы:  мемлекеттік  тілді  оқыту  курстарының   тыңдаушыларына
      арналған. – Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      2-семинар. Іскерлік кездесулер, оған қажет коммуникативтік дағдылар.
Іскер  топтарға   арналған   семинар,   конференция,   дөңгелек   үстелдерді
ұйымдастыру және басқару ісі.
Ресми   қағаз:   Бұйрық.   Қаулы.   Хаттама.    Ақпараттықхат,    шақырухат.


Мақсаты: Іскерлік  кездесулер,  дөңгелек  үстел,  семинар,  конференцияларды
ұйымдастыру және оны басқарудың жолдарымен таныстыру. Осыған орай  жазылатын
іс қағаздарының дұрыс ресімделуін үйрету.
Лексикалық   минимум:   Қатынас    қағаз,    қатынасатындар,    қатысқандар,
қатысушылар,  нақты  шара,  өзара  пікір  алмасу,  іскерлік  кездесу,  ресми
шаралар,  тұсаукесер,  мерейтой,  елшілік,  этикет,    қабылдау   және   оны
ұйымдастыру, қабылдау  түрлері,  келушілерді  тіркеу,   шақырухат  және  оны
жөнелту, қабылдаудағы киіну үлгісі,  үстел  әшекейі  (сервировка),  дөңгелек
үстел.
жеке мемлекет, елші, елшілік,  заңға  бағыну,  кәсіпкерлік,   баспасөз,  екі
жақты,  құжат,  ел  ішінде,  сапарлар,  сапармен  бару,  қарсы  алу,   өзара
түсіністік, жан жақты қатынас, делегация, ынтымақтастық, келісу.
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Іскерлік кездесулер, оған қажет коммуникативтік дағдылар.
   2. Іскер топтарға  арналған  семинар,  конференция,  дөңгелек  үстелдерді
      ұйымдастыру және басқару ісі.
   3. Бұйрық. Қаулы. Хаттама.
   4. Ақпараттықхат, шақырухат.
Әдістемелік  нұсқау:   Іскерлік   кездесулер,   дөңгелек   үстел,   семинар,
конференцияларды ұйымдастыру, басқару ісін теория  жүзінде  меңгере  отырып,
оның  бағдарламаларын  құрастыра  білуге  дағдылану.  Аталған   кездесулерге
қатысты жазылатын құжаттарды  сауатты  толтыру.  Түрлі  тақырыптарда  іскери
кездесулерге  ресми  түрде  сұхбаттар  құрастыру.  Бұқаралық  ақпараттардағы
іскерлік кездесулер туралы материалдармен танысу
Әдебиеттер:
1. Ақанова Д.Х., Алдашева А.М... Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      3-семинар. Іссапар. Келіссөз. Үлкен  табыстарға  қалай  қол  жеткізуге
 болады?  Ресми қағаз: Еңбек келісімі. Келісім, келісімшарт.
Мақсаты: Іссапар барысында келіссөздер  жүргізе  білудің  барысын  меңгерту;
Үлкен табыстарға  қол  жеткізу  мүмкіншіліктері  туралы  пікірталас  жүргізу
арқылы  студенттердің  сөйлеу  дағдысын  дамытып,  сөздік  қорын   молайтуды
көздеу;
Лексикалық минимум: Іссапарға  шығу,  шешім  қабылдау,  ұйғару,  келісімшарт
жасалған, өз міндетіне алу, сұраныс,  іскерхат  дайындау,  іссапар  куәлігін
толтыру, үлгеру, келісімшарт бойынша, келісімшарт  талаптары,  келісімшартқа
сәйкес,  келісімшарт  жобасы,  қатысушылардың  қаржылық  мүмкіндігі,   үлкен
табыс,     бәсекелестік,     терең     білім,      денсаулық,      қажырлық,
достарыңның,туыстарыңның  ықпалы,   отбасы,   қоршаған   орта,   табандылық,
сыпайылық,   кездейсоқтық,    үнемдеу,    жолы    болғыштық,    шыдамсыздық,
бәсекелестік, мақсаттар, армандар.
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Іссапар. Келіссөз.
   2. Үлкен табыстарға қалай қол жеткізуге болады?  Үлкен  табыстарға  қалай
      қол     жеткізуде      адам     мінезінің      әсері      бар      ма?


   3. Үлкен табыстарға қалай қол жеткізуге  адамның жас мөлшері әсер ете ме?
      Өзіңіз білетін ұлы адамдардан мысал келтіріңіз
   4. Бәсекелесу арқылы үлкен табыстарға қалай қол жеткізуге болады ма
   5. Еңбек келісімі. Келісім, келісімшарт
Әдістемелік нұсқау:
 Іссапар, келіссөз жайында толығырақ мәліметтер жинастыру. Табыс көзі  жайлы
сұхбаттар  құрастыру.  Сұрақтарға  жауап   беру.   Еркін   сөйлеу   дағдысын
қалыптастыру. Сұхбаттар  құрастыру.  Сұрақтарға  жауап  беру.  Еркін  сөйлеу
дағдысын қалыптастыру.
Әдебиеттер:
1  Ақанова Д.Х., Алдашева А.М... Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.



      4-семинар.  Іскерлікхат түрлері, құрылымы және оның дұрыс  ресімделуі.
Ресми қағаз: іскерлік хаттар
Мақсаты: Іскерлік хаттың маңызын, түрлерін, құрылымын, жазылу үлгісін,  оған
қойылатын лексикалық, стилистикалық талаптар  ретін,  ережелерін,  түрлерін,
түріне байланысты жазылу ерекшеліктерін толық түрде таныстыру. Сол  хаттарды
студенттердің дұрыс жаза білу дағдыларын қалыптастыру.
Лексикалық минимум:  Іскерхат,  жөнелтілетін  мекенжай,  ақпарат  жөнелтуші,
тақырып, қысқа  аннотация,  серіктестік,  сыпайылық,  басы  артық  сөз,  хат
мәтіні, қол қою, тіркеу, жөнелту, басталуы, негізгі бөлімі,  соңы,   қаратпа
сөз,  жекехат,  қолдаухат,  шақырухат,  құттықтаухат,   талапхат,   баянхат,
ақпараттықхат, жауапхат, ескертпехат.
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
     1. Іскерлікхаттың жазылу мақсатына қарай үлгісі, құрылымы.
     2. Іскерлікхатты жазудағы негізгі ережелер, стильдік талаптары.
     3. Шақырухат, кепілхат, өтінішхат, жауапхат, алғысхат,  жолдамахат,
Әдістемелік нұсқау:
           Іскерлікхат туралы жан-жақты мәлімет  ала  отырып,  хатты  жазуда
ұстанатын   қағидаларды,   олардың   түрлерін,   жазылу   үлгілерін    білу.
Іскерлікхаттың барлық  түрлерін  сауатты  жаза  білу.  Сұхбаттар  құрастыру.
Сұрақтарға жауап беру. Еркін сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
Әдебиеттер:
1 Ақанова Д.Х., Алдашева А.М...  Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      5-семинар. Іскерлік қарым-қатынас, телефон арқылы  байланыс.  Іскерлік
этикет қағидалары. Ресми қағаз: іскерлікхаттар, құттықтаухат.
Мақсаты: Іскерлік  этикет  және  оның  қағидаларын,  іскерлік  қарым-қатынас
ережелерін, телефон арқылы  іскерлік  байланыс  жүргізу  ісі  жөнінде  толық
ақпарат жасау.
Лексикалық минимум:  іскерлік қарым-қатынас, этика,  тиянақтылық,  кешікпеу,
артық сөйлемеу, мекеме құпиясын сақтау,  өзгені  де  ойлау,  телефон  арқылы
сөйлесуде есте болатын қағидалар, ыңғайсыз жағдаяттар.

Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
     1. Іскерлік қарым-қатынас
     2. Телефон арқылы байланыс.
     3. Іскерлік этикет қағидалары
     4. Іскерхаттар, құттықтаухат.
Әдістемелік  нұсқау:   іскерлік   қатынас,   іскерлік   этикет   нормаларын,
ережелерін  жадыда  ұстау.  Телефон  арқылы  ресми-іскери  стильде  байланыс
орната білу.  Сұхбаттар  құрастыру.  Сұрақтарға  жауап  беру.  Еркін  сөйлеу
дағдысын қалыптастыру.
Әдебиеттер:
1 Ақанова Д.Х., Алдашева А.М...  Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      6-семинар.  Іскер   адамға   қажетті   қағидалар.   Кәсіби   шеберлік.
                   Мақсаты:  Іскер адам бойындағы негізгі қасиеттер  жөнінде
мәліметтер бере отырып, кәсіби шеберлікке дағдыландыру.
Лексикалық минимум: Іскер адам, жан-жақты, білімді, қазіргі  заман,  пайдалы
іс, қабілет, тәжірибе, ой-өрісі, тәуекел, әдіс, имидж.
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Іскер адамға қажетті қағидалар.
   2. Кәсіби шеберлік
Әдістемелік нұсқау: Бүгінгі  күнгі  іскер  адамға  тән  қағидаларды  меңгере
отырып, өз ойларын тән қағидаларды меңгере отырып, өз ойларын  сауатты  жаза
білуге дағдылану. Сұхбаттар құрастыру. Сұрақтарға жауап беру.  Еркін  сөйлеу
дағдысын қалыптастыру.
Әдебиеттер:
1 Ақанова Д.Х., Алдашева А.М...  Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      7-семинар. Біліміңіздің деңгейі қандай? Бақылау жұмысы.
Мақсаты:  Алынған теориялық білімді жүйелету, қайталау сынағын жүргізу.
Лексикалық минимум: апталық, айлық, жылдық жоспар, тиімді пайдалану,  жоспар
құру, жоспар жасау, жоспарды бекіту, жоспардың орындалуы.
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
1. «Іскерлік қазақ тілі» пәнінің зерттеу нысаны, мақсат-міндеттері.
2. Өмірбаян-резюме.
3. Іскерлік кездесулер, оған қажет коммуникативтік дағдылар.
4. Бұйрық. Қаулы. Хаттама.
5. Ақпараттықхат, шақырухат.
6. Іссапар. Келіссөз.
7. Бәсекелесу арқылы үлкен табыстарға қалай қол жеткізуге болады ма
8. Еңбек келісімі. Келісім, келісімшарт
9. Іскерлікхаттың жазылу мақсатына қарай үлгісі, құрылымы.
10. Іскерлікхатты жазудағы негізгі ережелер, стильдік талаптары.
11. Іскерлік қарым-қатынас
12. Телефон арқылы байланыс.
13. Іскерлік этикет қағидалары
14. Іскерхаттар, құттықтаухат.
15. Іскер адамға қажетті қағидалар.
Әдістемелік нұсқау: Өткен сабақтардан алған  теориялық  білімдерін  қайталау
нәтижесінде курс шегіндегі тақырыптарды жете меңгеру;  Сұхбаттар  құрастыру.
Сұрақтарға жауап беру. Еркін сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
Әдебиеттер:
1 Ақанова Д.Х., Алдашева А.М...  Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      8-семинар. Жұмыс аптасын жоспарлай білесіз бе? Уақытты үнемдеу.  Өзіңе
сенсең істің көзі табылады.
Мақсаты: Өз  уақытын  ұтымды  пайдаланудың  маңыздылығын  түсіндіріп,  жұмыс
жоспарын,  күн  тәртібін  құрып,  қолы  бос  уақытын  кәдеге  асыра   білуге
дағдыландыру.
Лексикалық минимум:
Қас кағым сәт, мазалау, өтіну, жігер, тындыру, өкіну,  бос  уақыт,   жоспар,
тәулік,  қадағалау,  күнделікті  жұмыс,  кешігу,  үлгеру,  ертеңге  қалдыру,
еріншектік, телебағдарлама, шаршау, кітапшаға жазу, шарт қою. Жұмыс  аптасын
жоспарлау. Уақытты басқару- өнер. Біреу жұмысқа уақытында келіп,  мезгілінде
кетеді. Бірақ еш нәрсеге үлгере алмайды. Екінші біреу үнемі кешігіп  жүреді,
әйтсе де,  жұмысын  өз  уақытында  орындап  тастайды.  Кеңес  Одағы  кезінде
адамдарда уақытты меңгеруге деген еш қажеттілік болмады.  Барлығының  жұмысы
бар, жұмыс уақыты белгілі, тиісті демалысын алады. Міндетін орындаса  болды.
Қазір олай емес,  әркім   өзі  үшін  жұмыс  істейді.  Сондықтан  кейбіреулер
тәуліктің тең жартысын жұмысқа  арнап  жүр.  Бірақ  нәтижелі  ме?  Әркім  өз
уақытын меңгере ала ма? Өзгелердің уақытына құрметпен қарайсыз ба?
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Жұмыс аптасын жоспарлай білесіз бе?
   2. Уақытты үнемдеу.
   3.  Өзіңе сенсең істің көзі табылады. Өз ісіңізді қаржыландырудың негізгі
      көзі не деп ойлайсыз?
Әдістемелік нұсқау:
Өз уақытын әрбір іске  тиімді,  жоспарлы  түрде  жүйелей  білуге  машықтану;
Тақырыпқа байланысты кесте  толтыру,  жаттығуларды,  тапсырмаларды  орындау.
Сұхбаттар  құрастыру.  Сұрақтарға  жауап   беру.   Еркін   сөйлеу   дағдысын
қалыптастыру.
Әдебиеттер:
1 Ақанова Д.Х., Алдашева А.М...  Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      9-семинар.   Жауапкершілігі   шектеулі   серіктестік   дегеніміз   не?
Кәсіпкерлік іс-әрекеттегі алғашқы қадамдар.
Мақсаты: Шағын және  орта  бизнесті  дамыту  жолдарымен  таныстырып,  өзінің
шағын кәсіпорынын ашуға қажетті алғышарттар жөнінде кеңес беру;
Лексикалық минимум: Қаржыландыру, өнеркәсіп, ұту,  тәуелел,  табу,  әріптес,
қабілет,   мемлекеттік   тіркелу,    көшірме,    тағайындау,    кепілдемелік
міндеттемесі,  ұйымдастыру  жоспары,  бизнес  жоспар,  нәтиже,  іскер  адам,
өндірістік  жоспар,  қаржылық  жоспар,  іс  ашу,  іскерлік,  несие,   несие,
меншікті қаржы, шетелдік әріптес, өткізу жоспары, қауіптілік.
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Жауапкершілігі шектеулі серіктестік дегеніміз не?
   2. Кәсіпкерлік іс-әрекеттегі алғашқы қадамдар.
Әдістемелік   нұсқау:   Шағын   кәсіпорын   ашуға   қажетті   қол    жететін
мүмкіндіктерді пайдалана білу жолын игеру; Тақырып бойынша мәтін  құрастыру,
өз ойын жеткізе білу;
Әдебиеттер:
1 Ақанова Д.Х., Алдашева А.М...  Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      10-семинар. Қазіргі заман талабы – дер кезінде хабардар болу. Жарнама-
кіріс  кепілі. Ресми қағаз: жарнама түрлері
Мақсаты:  Бүгінгі  нарық  заманында   бәсекелестіктің   артуына   байланысты
жарнаманың алатын орны,  мән-маңызы,  жазылып-жариялану  үлгісімен  неғұрлым
тереңірек таныстыру; Әрбір маман, әрбір  кәсіпкер  өз  жұмысын  дұрыс  жолға
қойып,  елеулі  табыстарға  жету  үшін,   әлемдегі   барлық   жаңалықтардан,
ақпараттар  мен  мәліметтерден  дер   кезінде   хабардар   болу   керектігін
түсіндіру.
Лексикалық   минимум:   хабарлар,   газет,   журналдар,   телебағдарламалар,
теледидар, жарнама,  хабарламалар,  оқу,  танысу,  білу,  беру,  жаңалықтар,
шолу, тыңдау, радио,  жұмысты дұрыс жолға қою,  табыс  көзі,   мүмкіндіктер,
мүдделі адам, көрме, тауар ұсыну, көрме мақсаты, ақпараттар мен  мәліметтер,
дерек, ақпар, мәлімет, жарнама, жариялау, назар аудару.
Әдістемелік нұсқау: Жарнама жайлы толық мағлұмат алған соң,  оны  дұрыс  әрі
жоғары талаптарға сай етіп жаза білу; Ақпараттық басылымдармен  жұмыс  істеу
машығын қалыптастыру. Ізденушілік іскерлік қабілеттерін жетілдіру. Әр  түрлі
жағдайларға жарнамалар жазу.
Әдебиеттер:
1  Ақанова Д.Х., Алдашева А.М... Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      11-семинар. Іскерлік ортада сөйлеу  мәдениеті.  Көпшілік  алдында  сөз
сөйлей аласыз ба?
Мақсаты: Ресми стильде мәдениетті  сөйлеу  -  әрбір  іскер  адамның  бойынан
табылуы қажет бұлжымас міндет. Сол қасиетті студенттер бойына сіңіре білу.
Лексикалық минимум: Сөздік қор, тіл байлығы, шешендік, дағды, баяндап беру,
дайындап алу, алқалы ұйым.
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Көпшілік алдына шығар алдындағы дайындық жұмыстары
   2. Көпшілік алдында өзін-өзі ұстай білу және киім кию үлгісі.
   3. Дауыс мәнері
Әдістемелік нұсқау: Көпшілік жиналған алқалы ұйымдарда ресми,  шешен  сөйлей
білу дағдысын дамыту; Пікірсайысқа түсу;
Әдебиеттер:
   1.  Ақанова Д.Х., Алдашева А.М... Ресми-іскери қазақ тілі. Алматы., 2002.
      408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      12-семинар. Кәсіпкерлікті  қолдау  орталықтары.  Ресми  құжат:  «Даму»
бағдарламасындағы құжаттар тізбесі.
Мақсаты: Студенттерді кәсіпкерлікті қолдау орталықтарымен таныстырып,  шағын
кәсіпорын ашу мақсатында олармен байланыс орната білуге үйрету;
Лексикалық   минимум:   Кәсіпкерлік,   кәсіпкерлікті   қолдау   құрылымдары,
мемлекеттік және мемлекет  қолдауымен  құрылған  мекемелер,  үкіметтік  емес
мекемелер,  коммерциялық  мекемелер,  қаржылық  қолдау,  ақпараттық   талдау
жағынан қолдау,  материалды\техникалық жағынан қолдау, кәсіпкерлікті  дамыту
Департаменті,  облыстық  әкімдік  аппараты,  кәсіпкерлер  істері   жөніндегі
комиссия,  Қазақстан Республикасы Президенті жанындағы кәсіпкерлер кеңесі.
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. мемлекеттік және мемлекет қолдауымен құрылған мекемелер
   2. үкіметтік емес мекемелер
   3. коммерциялық мекемелер.
Әдістемелік  нұсқаулық:  Кәсіпкерлікті  қолдау  үшін  құрылған  мекемелермен
байланыс орната білу, сауатты қойылған сауалдарға жауап ала білу;
Әдебиеттер:
1 Ақанова Д.Х., Алдашева А.М...  Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      13-семинар. Кәсіпкерлікке тиісті үй-жайды жалдау. Ресми қағаз: өтініш.
Лексикалық  минимум:  Кәсіпкерлікке  тиісті  үй\жай,  жалға   алу,   қосалқы
жалгерлік, жылжымайтын дүниемүлікті пайдалану, мүліктік несие, жалға  алушы,
меншік иесі, ғимарат, орналасу.
Мақсаты:  Кәсіпкерлік іс-әрекет жүргізу мақсатында тұрғын үйге жатпайтын үй-
жайды жалға алу жолдарын қарастыру.
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Офисті жалға алудың жолдары: алғашқы қадамдар, іздестіру тәсілдері
   2. Қосалқы жалгерлік. Иеленуші еркі.
   3. Жалға беруші мен жалға алушы арасындағы коммуналдық қызметтер
Әдістемелік нұсқаулық:  Кәсіпкерлікке  тиісті  үй-жайды  жалдау  әрекеттерін
білу. Берілген мәтін бойынша жұмыс жасау, сұхбат құру.
Әдебиеттер:
1 Ақанова Д.Х., Алдашева А.М...  Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      14-семинар. Шағын және орта кәсіпкерлікті, өз  бизнесіңізді  дамытудың
өзге де жолдары.
Мақсаты: Шағын бизнесті дамытуға қажетті әрекеттермен таныстыру.
Лексикалық  минимум:  шағын  және  орта   кәсіп,   кәсіпкерлік,   жоспарлау,
хабарласу, ақпарат, дамыту, табыс көзі молаю,  тынымсыз  еңбек,  ұйымдастыру
қабылетінің арта түсуі.
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Шағын және орта кәсіпкерлікке қажетті істер
   2.   Шағын   және   орта   кәсіпкерлікті   қолдау   орталықтары    туралы


Әдістемелік  нұсқаулық:  Өзінің  іскерлік  қабылетін  арттыратын,   бизнесін
дамытатын жолдарды іздестіріп, толық ақпараттану; Берілген  тақырып  бойынша
мәтінді аударып, сұхбат құрау;
Әдебиеттер:
1 Ақанова Д.Х., Алдашева А.М...  Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      15-семинар. Межелік бақылау. Қорытынды тест
Мақсаты:  Семестр  бойы  өткен  тақырыптарды  қайталау.  Тест  тапсырмаларын
орындау арқылы студенттердің әр  тақырып  көлемінде  жинақтаған  білімін  өз
бетінше бағалауын, тексеруін, бақылауын жүзеге асыру.
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
Тест тапсырмалары.
Әдістемелік нұсқаулық:
Өткен   тақырыптар   бойынша   қайталау–пысықтау    сұрақтарына    дайындалу

Әдебиеттер:
1 Ақанова Д.Х., Алдашева А.М...  Ресми-іскери  қазақ  тілі.  Алматы.,  2002.
–408б.
2  Әлмұрзина  Г.  М.  Іскерлік  қазақ   тілін   деңгейлік   оқыту   курсының
бағдарламасы: мемлекеттік тілді оқыту курстарының  тыңдаушыларына  арналған.
– Өскемен, 2003. – 56 б.
3 Манабаева А. Ш. Кәсіпкер мәдениетіндегі іскерлік  қарым-қатынастың  маңызы
- // ҚарМУ хабаршысы. Педагогика сериясы. - 2006. - №1. - Б. 42-46.
4 Мемлекеттік қызметшілерге қойылатын этика
5 Мукашева Г.Г. Сборник упражнений по развитию  навыков  диалогической  речи
для студентов казахских групп неязыковых факультетов. Семипалатинск.,  2002.
100 б.
6 Мухамадиева Н. Қ. Іскерлік қазақ тілі: оқу  құралы.  –   Астана:  Фолиант,
2007.

      4   КУРСТЫҚ ЖҰМЫС (ЖОБА)

            5 СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ
       5.1  Студенттің  өздік  жұмысын   ұйымдастыру   бойынша   әдістемелік
нұсқаулық:
Өздік  жұмыс  тақырыптары,  онда  қарастырылатын  сұрақтар  қазақ   әдебиеті
тарихының өзекті теориялық және методологиялық мәселелерін кеңінен  қамтиды.
Студенттің білімді өз бетімен алуға ұмтылушылығын,  ізденімпаздық  кабілетін
арттыру  мақсат  етіледі.  Студенттен  әр  семинардың  берілген  сұрақтарына
тыңғылықты әзірленуі талап етіледі. Ол үшін студент  көрсетілген  әдебиеттер
бойынша  әрбір  сұрақтың  мәнін  ашатындай  конспект  әзірлеуі  қажет.   Бұл
біріншіден,   білімінің   жүйелілігін,   үздіксіздігін   қамтамасыз   етеді.
Екіншіден, дайын конспектінің өздік жұмысты  орындау,  ОСӨЖ,  кезеңдік  және
қорытынды  бақылауға  дайындалу   барысында   пайдасы   зор.   Өздік   жұмыс
тақырыбымен танысып алған соң, қажетті әдебиеттерді іріктеп алу  керек.  Бір
сұрақтың  айналасында   айтылған   түрлі   авторлардың   пікірлеріне   іштей
салыстырулар жасап, түйінді жерлерін қағаз бетіне түсіру керек.  Осы  мәселе
төңірегіндегі өз ойыңыз қандай,  соны  дәйектеңіз.  Бұдан  соң  белгілі  бір
тұжырымды дәлелдеу үшін өзіңіз оқыған көркем туындылардан, сын  мақалалардан
мысалдар  келтіріңіз.   Келесі   семинарларда   алдыңғы   өткен   сабақтарда
дайындаған материалдарыңызды, алған біліміңізді дұрыс пайдалана біліп,  жаңа
тақырыппен  байланыстырып  отырыңыз.  Әр  тақырыпты  өткен  кезде   ұсынылып
отырған көркем мәтіндермен мұқият  танысып,  көрсетілген  үзінділерін  жатқа
оқу қажет. Өздік  жұмысты  қорғау  барысында  әдеби  мәселелерді  меңгерумен
қатар мәтінді білу талап етіледі. Емтихан алдында мәтіндік тест алынады.

Әдістемелік нұсқау: СӨЖ тапсырмалары жазбаша жұмыс (бақылау жұмысы)  түрінде
берілген. Сұрақтарға жауаптарды конспект түрінде  дәптерге  жазып:  1-кредит
бойынша 3,6-апталарда,  2-кредит  бойынша   11,14-апталарда  СОӨЖ  сабағында
тексеріледі.

5.1 Іскер адам
5.2 Қызмет бабындағы кездесулер
5.3 Уақыт алтыннан да қымбат
5.4 Шағын және орта кәсіпкерлікті дамыту
5.5 Жарнама – нарықтың қозғаушы көші.
5.6 Іскерлікке қатысты қанатты сөздер
5.7 Іскерлік кездесуге дайындық үстінде
5.8 Қызмет бабындағы кездесулер
5.9 Кәсіптік терминдер
5.10 Іскер адам және тілші арасындағы сұхбат.

СОӨЖ ТАПСЫРМАЛАРЫ:
№1.Тақырыбы: Іскерлік кездесуге дайындық үстінде
Мақсаты: іскерлік кездесулерді ұйымдастыру,  оның  өту  барысын  қадағалауды
үйрету;
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
 1. іскерлік кездесу, дөңгелек үстел, семинар, конференциялардың  өткізілуі
    барысы жөніндегі бағдарламалармен танысу
 2. Соның негізінде өзінің бағдарламасын құру.
Бақылау түрі:  Кездесуді ұйымдастыру бағдарламасын жасау.
Әдістемелік нұсқау: Ұйымдастырушылық қабілетін арттыру.
       Тақырыпқа  байланысты  кесте  толтыру,  жаттығуларды,   тапсырмаларды
орындау. Сұхбаттар құрастыру. Сөздердің  мағынасын  дұрыс  түсіну,  сөздерді
дұрыс оқи білу,  айта  білуге   бағыттау.  Ауызша  сөйлеу  дағдысын  дамыту.
Ауызша сөйлеу дағдысын дамыту, мәтіндегі  қиын  сөйлем,  сөздерді  талқылау,
түсіндіруге бағытталады.

№2.Тақырыбы:  Қызмет бабындағы кездесулер.
Мақсаты: Мәтінді аударту арқылы қазақ тілінде  сөйлем  құрастыру  дағдыларын
арттыра түсу.
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Берілген мәтінге сөздік жасау
   2. Сол сөздік арқылы мәтінді аудару
Бақылау түрі: Сөздік құрып, мәтінді аудару.
Әдістемелік нұсқау: Сөздердің мағынасын дұрыс түсіну, сөздерді дұрыс оқи
білу, айта білуге  бағыттау. Аударма ісіне қабылетін арттыру;

Үлестірмелі материалдар: мәтін

№ 3. Тақырыбы:  Кәсіптік терминдер
Мақсаты:  өз мамандығына қатысты терминдерді меңгерту

Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Кәстіптік терминдерді сөздігімен жазу
   2. Терминдерді жаттау
Бақылау түрі: Терминдерді жатқа білу
Әдістемелік нұсқау:
Сөздердің мағынасын дұрыс түсіну, сөздерді дұрыс оқи білу, айта білуге
бағыттау. Ауызша сөйлеу дағдысын дамыту.


№4.Тақырыбы:  Уақыт – алтыннан да қымбат
Мақсаты: Берілген тақырып бойынша шығарма жазу
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Уақытты үнемдеу тақырыбында мәліметтер жинақтау
   2. Шығарма жазу
Бақылау түрі: шығарма
Әдістемелік нұсқау: Өз ойларын жинақтап, мәтін жаза білу дағдысын дамыту.

№5.Тақырыбы:  Жарнама – нарықтың қозғаушы көші.
Мақсаты: студенттерге жарнама жасаудың заңдылықтарын, қазақ тілінде жарнама
жасауға нұсқау

Бақылау түрі: Әңгімелесу.

Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Жарнама туралы ҚР Заңы
   2. Жарнаманың түрлері мен жазылу үлгісі
Әдістемелік нұсқаулық: Сөздердің мағынасын дұрыс түсіну, сөздерді дұрыс  оқи
білу, айта білуге  бағыттау. Ауызша сөйлеу дағдысын дамыту

№6.Тақырыбы: Іскерлікке қатысты қанатты сөздер
Мақсаты:  Шешен сөйлеудің бір негізі қанатты сөздерді білу
Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Қанатты сөздерді жинақтау
   2. Олардың керектілерін жазып алу
Бақылау түрі: Конспект
Әдістемелік нұсқаулық:
Қанатты сөздерді ауызекі сөйлеуде, жазба жұмыстарында орнымен қолдана
білуге дағдыландыру.


№7.Тақырыбы: Іскер адам және тілші арасындағы сұхбат.
Мақсаты: сұхбат алу үшін тақырыпқа орайлы сауалдарды дұрыс қоя білу.
     Негізгі тапсырмалар, сұрақтар:
   1. Белгілі бір тақырыпқа байланысты интервью алуға дайындық жасау.
   2. Сұрақтарын алдын-ала әзірлеу
Бақылау  түрі: сұхбат
Әдістемелік нұсқаулық: тақырып төңірегінде орынды  сұрақтарды даярлай  білу,
оны іскер адамға түсінікті етіп жеткзу;


КУРС БОЙЫНША ТЕСТ ТАПСЫРМАЛАРЫ



КУРС БОЙЫНША ЕМТИХАН СҰРАҚТАРЫ

1. «Іскерлік қазақ тілі» пәнінің мазмұны, оқыту нысаны.
2. Жұмыс орны.
3. Кадрлар жөніндегі жеке іс парағы.
4. Өмірбаян. Өмірбаян-резюме.
5. Іскерлік кездесулер, оған қажет коммуникативтік дағдылар.
6.  Іскер  топтарға  арналған  семинар,  конференция,  дөңгелек   үстелдерді
ұйымдастыру және басқару ісі.
7. Бұйрық. Қаулы. Хаттама. Ақпараттықхат. Шақырухат
8. Іссапар. Келіссөз.
9. Үлкен табыстарға қалай қол жеткізуге болады?
10. Еңбек келісімі. Келісім, келісімшарт.
11. Іскерлікхат түрлері, құрылымы және оның дұрыс ресімделуі.
12. Іскерлікхаттар
13. Іскерлік қарым-қатынас
14. Телефон арқылы байланыс.
15. Іскерлік этикет қағидалары.
16. Құттықтаухат.
17. Іскер адамға қажетті қағидалар.
18. Кәсіби шеберлік
19. Хабарландыру
20. Сауалнама
21. Жұмыс аптасын жоспарлай білесіз бе? Уақытты үнемдеу.
22. Өзіңе сенсең істің көзі табылады.
23. Жауапкершілігі шектеулі серіктестік дегеніміз не?
24. Кәсіпкерлік іс-әрекеттегі алғашқы қадамдар.
25. Қазіргі заман талабы – дер кезінде хабардар болу.
26. Жарнама-кіріс  кепілі.
27. Көпшілік алдында өзін ұстай білу қағидалары
28. Кәсіпкерлікті қолдау орталықтары
29. Кәсіпкерлікке тиісті үй-жайды жалдау
30. Шағын және орта кәсіпкерлікті, өз бизнесіңізді дамытудың өзге де
жолдары.






12 ТІРКЕУДІ ӨЗГЕРТУ ПАРАҒЫ

|Реттік  |Құжаттың     |Өзгертудің  |Күні,    |Өзгерту енгізілді         |
|нөмірдің|бөлімі,      |түрі        |нөмірі   |                          |
|өзгеруі |пункті       |            |         |                          |
|        |             |            |         |Күні   |Аты-жөні, қызметі, |
|        |             |            |         |       |қолы               |
|        |             |            |         |       |                   |



13 ӘРІПТЕСТЕРДІҢ ТАНЫСУЫ

№ҚызметіАты- жөніКүніҚолы№ өзг.КүніҚолы№ өзг.КүніҚолы
Пәндер