Файл қосу
Медициналық психология жалпы психология ғылымының саласы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.05.01.20.17/02-2012| |«Медициналық психология» |Баспа №3 26.02.2010 | | |пәнінің оқу-әдістемелік |орнына № 4 | | |кешені студенттерге |--------------- | | |арналған | | | «Медициналық психология» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050503 «Психология» мамандықтарына студенттерге арналған пәннің оқу бағдарламасы Семей 2012 Алғысөз 1. ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Абдуллина Г.К. Хаттама № 1 “___28___” ____08______ 2012ж 2.ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____”_28_»____08____ 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С 2.2.ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____”_05_»____09____ 2012 жыл Төрағасы _______Г.Григорьева 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____”_13_»____09____ 2012жыл Оқу ісі жөніндегі проректор__________ Б.Рскелдиев Мазмұны: 1. Жалпы талаптар 2. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3. Курс саясаты 4. Студент рейтингісін санау саясаты 5. Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 6. СОБӨЖ және СӨЖ жоспары 7. «Медициналық психология» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі.. 1. Пәннің қысқаша мазмұны. Медициналық психология жалпы психология ғылымының саласы. Зерттеу объектісі – жеке адам және оның жүйке – психикалық жүйесі. Қазіргі медициналық психологияның негізгі бөлімдері: нейропсихология, патопсихология, психопатология. Медициналық психологияның негізгі пәні – ауру адам мен медицина және психологиялық қызмет саласындағы адамдардың өзара қарым – қатынасы. Кез – келген аурудың шығу тегі мен себептері (генезисі); түрлері: эндогендік және экзогендік; соматикалық және психикалық; белгілері (синдромдар мен симптомтдары) болады. Медициналық психологияның басты ерекшелігі – бастапқы теорияның негізі мен тәжірбиелік мәселелерінің шешімін енгізумен тығыз байланыстылығында. 1. Абдуллина Гульнар Кабдешеитовна ➢ Психология кафедрасы ➢ Байланыс мәліметтері-тел: 35-93-89, №1 оқу корпусы, №1212 кабинет ➢ Сабақтың өтілу орны - № аудитория ➢ Пәннің аталуы –Медициналық психология ➢ Кредит саны - 3 ➢ Жұмыс оқу жоспарынан үзінді (Кесте 1) 1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредит |Лекция | |А |4.0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3.67 |90-94 | | |В+ |3.33 |85-89 |Жақсы | |В |3.0 |80-84 | | |В- |2.67 |75-79 | | |С+ |2.33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2.0 |65-69 | | |С- |1.67 |60-64 | | |Д+ |1.33 |55-59 | | |Д |1.0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттандырғысыз | |I |N/А |- |Бітпеген | |P |- |Өтті |Пәнді өтті | 5. Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы Кесте 3 |№ |Тақырыптары |Сағаттар | | | |Дәріс |Семинар |СӨЖ |СӨЖҰ | |1 |Медициналық псиология пәні |1 |1 |1,5 |1,5 | |2 |Медициналық психологияның даму |1 | |1,5 |1,5 | | |тарихы. | | | | | |3 |Қазіргі заман медициналық |1 | |1,5 |1,5 | | |психологиясы пәні. | | | | | |4 |Медициналық психологияның |1 |1 |1,5 |1,5 | | |салалары. Мед.психологиядағы | | | | | | |психологиялық диагностика. | | | | | |5 |«Норма» және «патология» |1 | |1,5 |1,5 | |6 |Патопсихология және аномальды даму|1 |1 |1,5 |1,5 | | |психологиясы. | | | | | |7 |Психикалық бұзылулардағы жас |2 | |3 |3 | | |ерекшеліктер. | | | | | |8 |Дамудың «бірінші» және «екінші» |1 |1 |1,5 |1,5 | | |дефектілері | | | | | |9 |Психикалық толық жетілмеу |1 |1 |1,5 |1,5 | |10 |Зақымдалған психикалық даму. |1 |1 |1,5 |1,5 | | |Органикалық деменция. | | | | | |11 |Бұрмаланған психикалық даму |1 |1 |1,5 |1,5 | |12 |Психкалық аурулар |1 | |1,5 |1,5 | |13 |Шизофрения және клиникалық |1 |1 |1,5 |1,5 | | |көріністері | | | | | |14 |Эпилепсия және оның этиологиясы |1 |1 |1,5 |1,5 | |15 |Невроздар және невротикалық |1 |1 |1,5 |1,5 | | |бұзылулар | | | | | |16 |Психикалық процестердің |1 |1 |1,5 |1,5 | | |патологиясы | | | | | |17 |Түйсік пен қабылдаудың бұзылуы |1 |1 |1,5 |1,5 | |18 |Естің клиникалық көріністері |1 | |1,5 |1,5 | |19 |Сананың бұзылуы. Эмоциялардың |1 |1 |1,5 |1,5 | | |патологиясы | | | | | |20 |Ойлаудың клиникалық көріністері |1 |1 |1,5 |1,5 | |21 |Нейропсихологияның ғылыми – |1 | |3 |3 | | |зерттеу объектісі | | | | | |22 |Жоғарғы психикалық функциялардың |2 | |3 |3 | | |зақымдануы | | | | | |23 |Бас ми бөліктерінің зақымдануы |2 | |3 |3 | |24 |Жоғары психикалық функциялардың |2 |1 |3 |3 | | |қайта қалпына келуі. | | | | | |25 |Психосоматикалық бұзылулар |2 | |3 |3 | | | |30 |15 |45 |45 | 5. СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары 1. Медицина ғылымының шығу тарихы-конспект 2. Бас ми бөліктерінің қызметі-сызба және ауызша 3. Медицинадан медитацияға дейін – реферат. 4. Гипертония туралы түсінік-конспект 5. Стресс және стрессогендік факторлар-10 сұрақ пен жауап 6. Соматикалық аурулардың классификациясы – жазбаша. 7. Жас кезеңдік дағдарыстар және психикалық бұзылулар-реферат 8. Психикалық зақымдануды болдырмаудың психопрофилактикасы- тезис жазу 9. «Бірінші» және «екінші» дефектілер-жазбаша талдау 10. Медициналық психология сабағынан- глоссарий жасау 11. Психосоматикалық аурулар: негізгі теориялар-конспект 12. Созылмалы соматикалық ауру кезіндегі тұлғалық өзгерістер- тезис жазу 13. Психикалық денсаулықтың алдын-алу шаралары-жазбаша 14. Ауру адамдардың психикалық коррекциясы мен әлеуметтік- еңбектік сауықтырудың жалпы астарлары-жазбаша талдау 6. Оқытушының басшылығымен өтетін өзіндік (ОБСӨЖ) жұмысының көлемі типтік оқу жоспарына, пәннің жұмыс оқу бағдарламасына сәйкес анықталап уақыты, аудиториясы көрсетіліп оқу кестесіне енгізілген. СӨЖ бақылау түрлерін, тәсілдерін таңдауда оқу пәнінің мақсаты мен міндеттерін, бөлінген сағат көлемімен, студенттердің дайындық сатысы ескерілген. 1.СӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті түрде орындалуы тиіс. 2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады. Студенттердің пән бойынша білімін бақылау келесі нысандар бойынша жүргізіледі: Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда – 300 ұпай. Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600. Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 2 модуль бойынша максимум 270 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 75 ұпай) 2. Семинарға қатысқаны және белсенділігі үшін (қатысу үшін – 20 ұпай, белсенділігі үшін максимум 100 ұпай) 3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан) Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, ұпайдың 60% ғана қойылады. Баға қою саясаты Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі ұпай санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда – 300 ұпай. Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600. Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль бойынша максимум 150 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 120 ұпай) 2. Белсенділігі үшін (қатысу үшін – 20 балл, белсенділігі үшін максимум 100 ұпай) 3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан) Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 №Апталар1234567891011121314151Бақылау түрі--СхАжТсРК1РБ-ҒәТсСХКТс2РБ2СӨЖ ұпайлары0022222202222223СӨЖО ұпайлары0033333303333334Семинар ұпайлары004040404040400404040404040Барлығы:2270270 Белгілеулер: СХ-схема; Аж- аударма жұмысы; Ғә- Ғылыми әдебиетпен танысу; Тс.- терминологиялық сөздікпен жұмыс; Р-реферат; Х-хабарлама; К-конспект; М-мысалдар; Т-тест Бақылау түрлері ағымды (апта сайын) межелік (7-ші және 15-ші апталарда) қорытынды (академиялық кезеңде бір рет өтіледі, емтихан немесе курстық жұмыс қорғау) 8. Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1.1. Н.В. Середина, Д.А. Шкуренко. Основы медицинской психологии: Общая, клиническая, патопсихологи/ Серия «Учебники, учебные пособия». – Росов н/Д: «Феникс» 2009. – 512с. 8.1.2. А.А. Кирпиченко, Б.Б Ладик, А.А Паликов. Основы медицинской психологии. Минск «Вышэйшая школа». 2010. 8.1.3. Э. Кречмер. Медицинская психология. Санкт – Петербург. Союз, 2008. 8.1.4. Разалия Ілешова. Медициналық психология. Алматы: «Санат», 2009, 88б. 8.1.5. Райнер Тепле. Писхиатрия. Минск. 2009. 8.1.6. Илешева Р.Г. Психиатрия. – Алматы, «Білім» 2008. – 256б. 8.1.7. Л.О. Бадалян. Невропатология. Москва «Просвещение», 2002. 8.1.8. Зейгарник Б.В. Патопсихология. М., 2007. 8.1.9. Карвасарский Б.Д. Медицинская психология. М: Медицина, 2007.. 8.1.10. Н.Ю. Максимов. Е.Л. Милютина. Курс лекции по детской патопсихологии. М., 2009 8.1.11. А.О. Бухановский Ю.А. Кутявин, М.Е. Литвак. Общая патопсихология. – Ростов н/Д. 2010. 8.1.12. Хрестоматия по медицинской (клинической) психологии. Алматы, 2010. 8.1.13. Медицинская психология: новейший справочник М42 практического психолога / сост. С.Л.Соловьева. – М.: АСТ; Сова, 2008. – 575 с. 8.1. 14. Александер Ф. Психосоматическая медицина. – М., 2009. 8.1.15. Александровский Ю.А. Пиграничные психические расстройства. – М., 2008. 8.1.16. Исаев Д.Н. Психосоматическая медицина детского возраста.- М.,2008. 8.1.17. Менделевич В.Д. Клиническая и медицинская психология. – М., 2007. 8.1.18. Николаева В.В. Влияние хронической болезни на психику. – М., 2007. 8.1.19. Ананьев В.А. Введение в психологию здоровья. – СПб, 2008. 8.1.20. Психотерапевтическая энциклопедия / Под ред. Б.Д.Карвасарского. – СПб, 2000. 8.2. Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. В.Г.Каменская. Детская психология с элементами психофизиологии: Учебное пособие. – М: форум: ИНФРА. – М, 2005 – 288с. 8.2.2. Психология детей с отклонениями и нарушениями психичекого развития / Сост. Общая редакция В.М. Астапова, Ю.В. Микадзе.СПб.: Питер, 2001.-384. 8.2.3. Американский домашний медицинский справочник. М., Малое предприятие «Гелиос», 2007.. 8.2.4. А.С.Батуев. Физиология высшей нервной деятельности и сенсорных систем: Учебник для вузов – СПб: Питер, 2010. – 317с. 8.2.5. Карвасарский Б. Д. Психотерапия. М: Медицина 2005. 8.2.6. Лебедев Н.Д. Личность в экстремальных условиях. М.: Политиздат, 2009. 8.2.7. А.Р. Лурия и современная психология. Под редакц. Е.Д. Хомской, Л.С.Цветаевой, Б.В. Зейгарник. М., 2002. 8.2.8. Лурия А.Р. Основы нейропсихологии. М., 2004. 8.2.9. М.И. Буянов. Беседы о детской писхиатрии. М.Просвещение, 2006. 8.2.10. Леонград К. Акцентуированные личности. Киев: Вища школа, 2001. 8.2.11. Леонтьев А.Н. Деятельность, сознание, личность. М.: АСАДЕМIА, 2000.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz