Файл қосу
Жүк тасымалдау технологиясы және ұйымдастыруы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-12.1.84/02-2014 | |«Актілік-претензиялық |11.09.2014 | | |жұмыс» |Баспа №2 | | |пәнінің оқу-әдістемелік | | | |кешені | | | «Актілік-претензиялық жұмыс» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5В090100 – «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті пайдалану» мамандығына арналған CТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырған: ____________________ Бакиева А.Б., «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға оқытушысы 2. Талқыланды 2.1. «Ақпараттық жүйелер» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 05 » 09 2014 ж. Кафедра меңгерушісі __________ С.Смағұлов 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 09 » 09 2014 ж. Төрағасы __________ Бекбаева .С. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « 11 » 09 2014 ж. ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ Искакова Г.К. 4. ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР мазмұны |1. |Жалпы мағлұматтар | | |2. |Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар | | |3. |Курс форматы және саясаты | | |4. |Баға қою саясаты | | |5. |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | | |6. |СӨӨЖ және СӨЖ мазмұны | | |7. |Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі | | 1. Жалпы мағлұматтар 1.1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар Бакиева Анара Баглановна, «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға оқытушысы; Байланыс ақпараты – тел.: 35 26 22, оқу корпусы № 1, кабинет № 1111; Сабақ өткізу аудиториясы - аудитория № 1102; Кредиттер саны -2; 1.2. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Актілік-претензиялық жұмыс көлікке әсері. Көлік кәсіпорындарының саясаты және олардың қызметінің өзгеруі. Жүктерді жинау мен таратудың жаңа логистикалық жүйелері. Өндірістегі материалдық ағымдардың ұйымдастырушылығын арттыру жолдары мен мақсаттары. Материалдық ағымдардың ұйымдастъіру және басқару шарттары. Өндіріс үрдісін ұйымдастыру заңы мен материалдық ағымдардың ұйымдастыру оптимизациясының мүмкіншіліктері.Өндірістің рационалды материалдық ағымдарын ұйымдастыру. Өндіріс үрдісін ұйымдастыруды тиімдендіру. 1.3. Осы курстың мақсаты: Пәнді оқытудың мақсатына тасымалдаушыны таңдау мен жеткізуді ұйымдастырудағы логистикалық келтірілім есебімен көлік түрлерінің инфрақұрылымын қолайлы қолдануды:, прогрессты' технологияны көлікті логистикалық сервисті қолайлы ұйымдасгыруды, ресурстардың жалпы шығындарын мейлінше төмендету мақсатында берілген үрдістер шегінде орындалатын операцияларды, рәсімдер мен қызметтерді біріктіру мен үйлестіру негізінде студенттерде материалдық ағымдарды басқарудың нақты ғылыми ұғымдары мен дағдыларын калыптастыру, жүктер мен жолаушыларды жеткізу әдістерін меңгеру болып табылады. 1.4. Пәнді оқудың негізгі міндеті Студенттерге тасымалдау процессі теориясы, жүк және пассажирлерды тасымалдау, қозғалыс құрамын қолдану тиімділігін арттыратын тасымалдауды басқарудың прогрессивті формалары және әдістерін қарастыру. 1.5. Пәнді оқу нәтижесінде студент: -көлік жүйелері мен басқа да объектілерінің элементтерінің жиынтығын жүйелеуді-көлік объектісін жалпы біріктірілген кешен ретінде қарастыруға, оның интегративті қасиетін, сонымен қатар ішкі және сыртқы байланысын ашуға; -көлік обьектісінде логистикалық мәселелерді, яғни логистика саласында істің қажетті және фактілік жағдайының арасындағы сәйкессіздікті айқындауға; -логистикалық мәселелердің құрылымын өндіруді; -жүйелік, кешендік әдістерін қолдана отырып логистикалық мәселелерді шешуге. 1.6. Курс пререквизиттері: Біртұтас көлік жүйесі Көлік құралдары Жүкті тиеу-түсіру құралдары 1.7. Курс постреквизиттері: Тасымалдауды ұйымдастыру және қозғалысты басқару Жүк тасымалдау технологиясы және ұйымдастыруы Қалааралық жүк тасымалдау Қалааралық пасажир тасымалдау 2. ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 3 – Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |Тақырып атауы |Сағаттар саны | | |Дәріс |Маш |СӨӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 | |Логистика жағдайындағы көлік |1 | |1 |1 | |Логистиканың өндіріс үрдісі | | | | | |Логистикадағы материалдық ағымдар |1 | |1 |1 | |Қозғалыс құрамының құрылысы |1 | |2 |2 | |Колік ағымдары мен коліктің тұрақты |1 | |1 |1 | |құрылғылары Жылжымалы құрамдардың | | | | | |ағымы | | | | | |Уақыт аралығында өзгертілетін көлік |1 | |1 |1 | |процесі | | | | | |Тасымалдаудың технологиялық жүйесі |1 | |2 |2 | |мен оның сипаты | | | | | |Көлік кәсіпорнының микрологистикалық|1 | |1 |1 | |жүйесі қызметінің әдістемелік | | | | | |негіздері | | | | | |Автокөлік кәсіпорнының |1 | |2 |2 | |микрологистикалық жүйесін дамытудың | | | | | |әдістері мен модельдері | | | | | |Маркирлеу және мінездеме Қозғалыс |1 | |1 |1 | |құрамының қауіпсіздігі | | | | | |Теміржол көлігі моделін өңдеудің |1 | |2 |2 | |модульдік принципі | | | | | |Көлік қызметін пайдаланушының |1 | |2 |2 | |логистикасы | | | | | |Жүкті қоймалау, жүк тарасы, оpay |1 | |1 |1 | |және қайта өңдеу | | | | | |Логистикалық үрдісті ақпаратпен |1 | |1 |1 | |қамтамасыз ету | | | | | |Кәсіпорында ішкі тасымалдауды |1 | |2 |2 | |сақтау, манипуляциялау үрдісі. | | | | | |Логистикалық шығындар. Логистика |1 | |2 |2 | |дамуының негізгі тенденциялары | | | | | |Қозғалыс құрылымының эксплуатацилық |1 | |2 |2 | |шарты. Тұрақтылық көрсеткіштері | | | | | |Вагондардың келу интервалын бөлуін | |1 |1 |1 | |анықтау | | | | | |Вагондардан кәсіпорын қоймасына | |1 |1 |1 | |жукті түсіру уақытын талдау | | | | | |Әртүрлі типтегі көліктік-жүк жүйесі | |1 |1 |1 | |үшін сандық сипатты анықтаү | | | | | |Стохастикалық көліктік-жүк жүйесінің| |1 |1 |1 | |оңтайлы параметрлерін таңдау | | | | | |Стохастикалық көліктік-жүк жүйесін | |1 |1 |1 | |оңтайландьіру | | | | | |Көліктік қүралдардың санын анықтау | |1 |1 |1 | |Көптеп келген кезде вагоңдардың | |1 |1 |1 | |косымша тұрып қалуы | | | | | |Вагон айналымын зерттеу | |1 |1 |1 | |Жол элементіндегі вагон айналымы | |1 |1 |1 | |Транзитті поездарды құрастыру және | |1 |1 |1 | |уақытты үнемдеу | | | | | |Айналма маршруттың міндеті | |1 |1 |1 | |Берілген жүріс кестесінің локомотив | |1 |1 |1 | |санын азайтуды анықтау | | | | | |Станса кезекшісінің жүріс кестесін | |1 |1 |1 | |құрастыру | | | | | |Станса кезекшісінің жүріс кестссін | |1 |1 |1 | |тиімдендіру | | | | | |Толассыз өтіп жатқан вагондарды | |1 |1 |1 | |сұрыптау станциялары арқылы тексеру| | | | | |Барлығы |15 |15 |45 |45 | 3. Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нҰсқаулар Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, зертханалық сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық жұмыс және машықтану сабаөтарына барысында екпінді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған үш сабаққа ұпай есептелмейді. . Зертханалық жұмыстарға, Машықтану сабақтарына, ОБСӨЖ, СӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 4. Курс ЕРЕЖЕСІ ЖӘНЕ форматы Келесі талаптар қойылады: 1. Студент дәріс, машықтану сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет; 2. Сабақтарға кешікпей келу қажет; 3. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек; 4. Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет; 5. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға қатаң түрде тиым салынады; 6. Сабақ уақытында сабақ өткізуге кедергі жасайтын болса, бірден «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады; 7. Өздік жұмыстарды уақытында тапсыру қажет, кешіктірілген жұмыс қабылданбайды. Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды. 5. СТУДЕНТТЕРДІ БАҒАЛАУ ЕРЕЖЕСІ Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинауы тиіс. Баллдардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-7 апталарда – 300 балл, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 8-15 апталарда – 300 балл. Пән бойынша семестрде максималды балл саны – 600. Баллдар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль бойынша максимум 150 балл, 2-модуль бойынша – максимум 120 балл) 2. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 баллдан) Курстық жұмыс жеке бағаланады. Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. Кесте 2 – Студенттердің рейтингтерін есептеу |Апталар |1 | Пән бойынша баға 100 %-тық шкала бойынша процентпен қойылады. Егер студенттің семестр бойындағы жинаған ұпайы 50% немесе одан көп болса қорытынды бақылауға өткізіледі. Пән бойынша қорытынды баға келесі шкаламен анықталады (Кесте 1). Кесте 3 - Бағалар шкаласының әріптік эквиваленті, балл және пайыздар |Әріптік жүйе |Баллдардың цифрлік |Пайыздық |Дәстүрлі жүйе бойынша| |бойынша баға |эквиваленті |құрамы |баға | |A |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |A- |3,67 |90-94 | | |B+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |B |3,0 |80-84 | | |B- |2,67 |75-79 | | |C+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |C |2,0 |65-69 | | |C- |1,67 |60-64 | | |D+ |1,33 |55-59 | | |D |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |прошел |Пәнді өтті | 7. Әдебиет 7.1. Негізгі: 1. Логистика: учебник / Под ред. Б.А.Аникина.- М.: ИНФРА. 2. Николайчук, В.Е. Транспортно- складская логистика. 3. Логистические транспортно- грузовые системы / В.М.Николашина. 4. Экономика транспорта и транспортная логистика /Курманбаев С.К. 5. Степанов, В.И. Логистика :Учеб. Для вузов. 6. Тулембаева, А.Н. Логистика.-Алматы:Ќазаќ университетi. 7.2.Қосымша: 1. Волгин, В.В. Автосервис: структура и персонал. 2. Кириченко, Н. Б. Автомобильные эксплуатационные материалы. 3. Фокин, В.В. Материаловедение на автомобильном транспорте. 4. Горев, А.Э. Организация автомобильных перевозок и безопасность движения. 5. Сервис на транспорте / В.М.Николашина. 6. Вахламов, В.К. Техника автомобильного транспорта: подвижной состав и эксплуатационные свойства
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz