Файл қосу
Түбір сөздердің жазылу емлесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ |УМКД | | |құжаты | | | | | |УМКД 042-18-15.1.11/01-2013 | |УМКД | | | |«Орфография және пунктуация |______ 2013 жылғы| | |мәселелері» | | | |пәнінің оқытушыға арналған |№ 1 басылым | | |жұмыс бағдарламасы | | | 5 В 050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Орфография және пунктуация мәселелері» ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының доцент м.а., ф.ғ.к. Кеңесбаева Шынар Сакеновна ___________ «___» ___________20 ___жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________20 ___жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Рамазанова А.Ә. 2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Төрайым_________________Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.Қ. 4 20___ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны 5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемлік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Орфография және пунктуация мәселелері» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы «5В 050400» – «журналистика» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Орфография және пунктуация мәселелері» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты; - 5 В 050400 «Журналистика» мамандығының _________бекітілген элективті пәндер каталогы; - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Орфография ережелері: кейбір дауысты, дауыссыз дыбыстардың жазылуы, түбір сөздердің, қосымшалардың жазылуы, бөлек, бірге, дефис арқылы жазылатын сөздер, қысқарған сөздердің, шылаулардың, одағайлардың жазылуы, бас әріптердің қолданылуы, тасымал, тыныс белгісі мәселелері т.б. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты: Пәнді игеру барысында бакалавриат студенттері емле, тыныс белгісі, сөз сазы мәселелерін талдап, қазақша дұрыс жазу, сөзді дұрыс айту ережелерін меңгереді. Қазақ тілінің орфографиялық, орфоэпиялық нормаларын білу. Дауысты, дауыссыз дыбыстардың емлесі, кейбір қосымшалардың жазылу ерекшеліктері, бөлек, бірге жазылатын сөздердің емлесі, бас әріптің қолданылуы, тасымал, тыныс белгісінің қойылу ережелерін меңгеру т.б. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: Оқытылатын пәннің негізгі міндеті – элективті пән ретіндегі «Орфография және пунктуация мәселелері» курсының басты мақсаты – болашақ журналист мамандарын сауатты жаза білуге, мәдениетті сөйлей білуге дағдыландыру 3.4 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: - Грамматиканың өзекті мәселелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Орфографиялық нормаларды меңгеру керек; - Теориялық талдау жасай алу; - Тіл білімі тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 3.5 Курстың пререквизиттері: Жоқ 3.6 Курстың постреквизиті: Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі Әдеби редакциялау 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | |1 Модуль | | |Қазақ орфографиясы мен пунктуациясының тарихы | | |1-тақырып. |1 | |Қазақ графикасы: Көне түркі: көне түркі руникалык жазу | | |ескерткіштері. | | |2-тақырып. |1 | |Араб графикасы: Орта Азия, Жетісу, Шығыс Түркістан аймақтарында | | |таралуы. | | |3-тақырып. |1 | |Латын графикасы: тарихына қысқаша шолу. | | |4-тақырып |1 | |Қазақ орфографиясының тарихына қысқаша шолу. А.Байтұрсынов, | | |Қ.Жұбанов, Е.Омарұлы т.б. жазу ережесі туралы пікірлері. | | |1935-1938 жж. | | |Жазу ережелеріне қатысты айтылған пікірлер, қаулылар жайында | | |қысқаша мәлімет. Әліпби құрамындағы өзгерістер. | | |5-тақырып |1 | |Қазақ тіліндегі фонетикалық құбылыстар. | | |6-тақырып. |1 | |Қазақ орфографиясының принциптері: морфологиялық, фонетикалық, | | |тарихи-дәстүрлік ұстаным. | | |7-тақырып. |1 | |Орфографиялық сөздіктерге шолу. Қабылданған емле ережелері | | |тарихына қысқаша шолу. «Қазақ тілі орфографиялық сөздіктерінің» | | |өңделіп, толықтырылып басылған басылымдары. | | |2 Модуль | | |Орфография ережелері | | |8-тақырып |1 | |Дауысты дыбыстардың жазылуы: а, е, о, ө, ұ, ү, ы, і әріптерінің | | |емлесі, «у» әрпінің қызметі. | | |Ы, і, «йы», «йі» дыбыстарына біткен етістіктерге қосымшалардың | | |жалғануы. | | |Кейбір дауыссыздардың жазылуы: б, г, в, д, ф, х, ч, ц, щ, һ т.б.| | |әріптердің емлесі. | | |Қос дауыссыздар емлесі. Ь,ъ таңбаларының жазылу емлесі. | | |9-тақырып |1 | |Түбір сөздердің жазылу емлесі. Көп буынды түбір сөздердің | | |жазылуы, орыс тілінен енген, орыс тілі арқылы енген сөздердің, | | |термин сөздердің жазылуы. Араб, парсы, татар, өзбек т.б. | | |тілдерден енген сөздердің емлесі. | | |Қосымшалардың жазылуы: қосымшалардың негізінен буын үндестігі | | |бойынша жалғанатындығы, фамилия жасайтын қосымшалардың –ев / | | |-ева, -ина жазылуы және олардан кейін жазылатын қосымшалардың | | |емлесі. Кейбір қосымшалардың жазылу емлесі. | | |10-тақырып |1 | |Бөлек жазылатын сөздер: күрделі терминдердің, күрделі | | |етістіктердің, кейбір бірнеше компоненттен құралған сөздердің | | |емлесі. | | |Бірге жазылатын сөздердің емлесі: біріккен сөздер емлесі, ғылым | | |мен техниканың әр түрлі саласындағы терминдік мәнге ие кейбір | | |атаулардың бірге жазылуы. | | |11-тақырып |1 | |Дефис арқылы жазылатын сөздер: қос сөздердің дефис | | |арқылы жазылуы, термин мәнді күрделі анықтауыштардың | | |дефис арқылы жасалуы. | | |Қысқарған сөздердің жазылуы т.б. | | |Шылаулардың жазылуы: шылаулардың негізінен бөлек жазылатындығы, | | |дефис арқылы жазылатын шылаулар, бірге жазылатын шылаулар, | | |кейбір шылаулардың қосылып | | |жазылатындығы. Одағайлардың жазылуы т.б. | | |12-тақырып |1 | |Бас әріптердің қолданылуы: жалқы есімдердің жазылуы, дефис| | |арқылы жазылатын екі сөзден құралған фамилиялардың, ру | | |аттарының, кейбір мемлекеттік мекемелердің, жоғарғы | | |ұйымдардың аттарының жазылуы, аса маңызды тарихи | | |оқиғалардың, құжаттардың, ордендердің жазылуы. Тасымал емлесі | | |т.б. | | |3 Модуль | | |Пунктуация ережелері | | |13-тақырып |1 | |Қазіргі қазақ тілінің пунктуациясы. | | |14-тақырып |1 | |Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілер: сарамаланып айтылған | | |сөйлемдерден кейін, мазмұны әуендес болып келетін, сұрау | | |мағыналас тіркестерден кейін т.б. қойылатын тыныс белгілер. | | |15-тақырып |1 | |Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша. | | |Семинар сабақтары | | |1 Модуль | | |Қазақ орфографиясы мен пунктуациясының тарихы | | |1-тақырып. |1 | |Қазақ графикасы: Көне түркі: көне түркі руникалык жазу | | |ескерткіштері. | | |2-тақырып. |1 | |Араб графикасы: Орта Азия, Жетісу, Шығыс Түркістан аймақтарында | | |таралуы. | | |3-тақырып. |1 | |Латын графикасы: тарихына қысқаша шолу. | | |4-тақырып |1 | |Қазақ орфографиясының тарихына қысқаша шолу. А.Байтұрсынов, | | |Қ.Жұбанов, Е.Омарұлы т.б. жазу ережесі туралы пікірлері. | | |1935-1938 жж. | | |Жазу ережелеріне қатысты айтылған пікірлер, қаулылар жайында | | |қысқаша мәлімет. Әліпби құрамындағы өзгерістер. | | |5-тақырып |1 | |Қазақ тіліндегі фонетикалық құбылыстар. | | |6-тақырып. |1 | |Қазақ орфографиясының принциптері: морфологиялық, фонетикалық, | | |тарихи-дәстүрлік ұстаным. | | |7-тақырып. |1 | |Орфографиялық сөздіктерге шолу. Қабылданған емле ережелері | | |тарихына қысқаша шолу. «Қазақ тілі орфографиялық сөздіктерінің» | | |өңделіп, толықтырылып басылған басылымдары. | | |2 Модуль | | |Орфография ережелері | | |8-тақырып |1 | |Дауысты дыбыстардың жазылуы: а, е, о, ө, ұ, ү, ы, і әріптерінің | | |емлесі, «у» әрпінің қызметі. | | |Ы, і, «йы», «йі» дыбыстарына біткен етістіктерге қосымшалардың | | |жалғануы. | | |Кейбір дауыссыздардың жазылуы: б, г, в, д, ф, х, ч, ц, щ, һ т.б.| | |әріптердің емлесі. | | |Қос дауыссыздар емлесі. Ь,ъ таңбаларының жазылу емлесі. | | |9-тақырып |2 | |Түбір сөздердің жазылу емлесі. Көп буынды түбір сөздердің | | |жазылуы, орыс тілінен енген, орыс тілі арқылы енген сөздердің, | | |термин сөздердің жазылуы. Араб, парсы, татар, өзбек т.б. | | |тілдерден енген сөздердің емлесі. | | |Қосымшалардың жазылуы: қосымшалардың негізінен буын үндестігі | | |бойынша жалғанатындығы, фамилия жасайтын қосымшалардың –ев / | | |-ева, -ина жазылуы және олардан кейін жазылатын қосымшалардың | | |емлесі. Кейбір қосымшалардың жазылу емлесі. | | |10-тақырып |2 | |Бөлек жазылатын сөздер: күрделі терминдердің, күрделі | | |етістіктердің, кейбір бірнеше компоненттен құралған сөздердің | | |емлесі. | | |Бірге жазылатын сөздердің емлесі: біріккен сөздер емлесі, ғылым | | |мен техниканың әр түрлі саласындағы терминдік мәнге ие кейбір | | |атаулардың бірге жазылуы. | | |11-тақырып |2 | |Дефис арқылы жазылатын сөздер: қос сөздердің дефис | | |арқылы жазылуы, термин мәнді күрделі анықтауыштардың | | |дефис арқылы жасалуы. | | |Қысқарған сөздердің жазылуы т.б. | | |Шылаулардың жазылуы: шылаулардың негізінен бөлек жазылатындығы, | | |дефис арқылы жазылатын шылаулар, бірге жазылатын шылаулар, | | |кейбір шылаулардың қосылып | | |жазылатындығы. Одағайлардың жазылуы т.б. | | |12-тақырып |2 | |Бас әріптердің қолданылуы: жалқы есімдердің жазылуы, дефис| | |арқылы жазылатын екі сөзден құралған фамилиялардың, ру | | |аттарының, кейбір мемлекеттік мекемелердің, жоғарғы | | |ұйымдардың аттарының жазылуы, аса маңызды тарихи | | |оқиғалардың, құжаттардың, ордендердің жазылуы. Тасымал емлесі | | |т.б. | | |3 Модуль | | |Пунктуация ережелері | | |13-тақырып |1 | |Қазіргі қазақ тілінің пунктуациясы | | |14-тақырып |1 | |Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілер: сарамаланып айтылған | | |сөйлемдерден кейін, мазмұны әуендес болып келетін, сұрау | | |мағыналас тіркестерден кейін т.б. қойылатын тыныс белгілер. | | |15-тақырып |2 | |Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша | | |16-тақырып |1 | |Қаратпа сөздің тыныс белгілері: қаратпа сөздің, қыстырма сөздің | | |сөйлемдегі орнына байланысты қойылатын тыныс белгілері. | | |Одағайлардың тыныс белгілері т.б. | | |17-тақырып |1 | |Айқындауыш мүшелердің тыныс белгілері: Оңашаланған айқындауыш | | |мүше болатындар, олардың тыныс белгілері, екі жағынан сызықша | | |алынып жазылатын оңашаланған айқындауыш мүшелер т.б. | | |18-тақырып |2 | |Бірыңғай мүшелер мен жалпылауыш сөздердің тыныс белгілері: | | |күрделі бірыңғай мүшелердің тыныс белгілері, жалғаулықсыз, | | |жалғаулық арқылы келген бірыңғай мүшелердің тыныс белгілері т.б.| | |Жалпылауыш сөз біріңғай мүшелерден кейін, бұрын келгенде | | |қойылатын тыныс белгілер т.б. | | |19-тақырып |1 | |Құрмалас сөйлемдердің тыныс белгілері. Үтір, нүктелі үтір, қос | | |нүкте, үтір мен сызықша, сызықша қойылуы. | | |20-тақырып |1 | |Төл сөздің тыныс белгілері: төл сөз бен автор сөзінің орналасу | | |тәртібіне қарай тыныс белгілерінің қойылуы, төл сөз бен автор | | |сөзін байланыстырып тұрған «де» етістігіне қатысты тыныс | | |белгілері т.б. | | |21-тақырып |1 | |Нүкте. Нүкте қойылатын орындар, қысқартылып нүкте қойылатын | | |жағдайлар, цифр не әріптен кейін нүктенің қойылуы. | | |Сұрау белгісі. Сұраулық мәнін ерекше көтеру үшін қойылатын тыныс| | |белгісі. | | |22-тақырып |1 | |Леп белгісі. Леп белгісі қойылатын орындар. | | |Көп нүкте. Сөздердің арасына, сөйлемнің соңына қойылатын көп | | |нүкте. | | |Үтір. Сөйлемдегі сөздер, қыстырма сөздер, сөз тізбектері және | | |сөйлемдердің үтірмен бөлінетіндігі т.б. | | |23-тақырып |1 | |Нүктелі үтір. | | |Сызықша. Бастауыш пен баяндауыштың арасына, біріңғай мүшелерден | | |кейін, диалог төл сөздің алды-артынан, оңашаланған айқындауыш | | |мүшелерде сызықшаның қолдануы. | | |Жақша, қос нүкте, тырнақша: тырнақша қойылатын орындар, | | |тырнақшаға алынбайтын жағдайлар т.б. қыстырма сөйлемдердің не | | |сөздердің жақшаға алынуы, қос нүкте қойылатын орындар т.б. | | |24-тақырып |1 | |Тыныс белгілерінің қабаттаса қолданылуы: нүкте мен сызықша. | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Қазақ орфографиясының тарихы. 5.2 Қазақ тілінің орфографиялық ұстанымдары. 5.3 Х.Досмұхамедұлының «Қазақ-қырғыз тіліндегі сингармонизм заңы» мақаласы туралы. 5.4 Е.Омаровтың, Қ.Жұбановтың қазақ емлесі туралы айтқан пікірлері. 5.5 А. Байтұрсынұлының қазақ емлесі туралы айтқан ойлары. 5.6 Ж.Аймауытов шығармаларындағы сөздердің стильдік қолданысы. 5.7 Өзіңіз таңдаған мәтінге (Көлемі он бет) орфография принциптеріне сай талдау жасаңыз. 5.8 Абайдың «Қансонарда бүркітші шығады аңға» өлеңін орфоэпия нормасысына сай жазу. 5.9 М.О.Әуезовтың «Абай жолы» романының «Қайтқанда» тарауының алғашқы бес бетіне орфоэпиялык нормаға сай талдау. 5.10 Мәтінмен жұмыс. Баспасөз беттеріне шолу жасау. 5.11 Қазақ тіліндегі редукция және элизия процестері 5.12 Қазақ тіліндегі фонетикалық құбылыстар 5.13 Біріккен сөздердің жазылу емлесі. 5.14 Орыс тілінен енген сөздерге қосымшаның жалғануы. 5.15 Тыныс белгілері (қолданылу ерекшеліктері). Баспасөз беттеріне шолу жасау. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте |Тақырып |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар, ОТҚ,|дайындалу |түрі | | |плакаттар, |сұрақтары | | | |стендтер | | | | | |Зерт| | | | |Дәріс сабағы |Тәжірибелік |х.жұ| | | | | |сабақ |мыс | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1.Қазақ графикасы: |1.Қазақ | |Дәріс тезисі, |Ғылыми-зертте|Жазбаша, | |Көне түркі: көне |графикасы: Көне | |сызба нұсқа |у жұмыстарын |ауызша | |түркі руникалык жазу|түркі: көне | |слайдтар |қарастыру | | |ескерткіштері. |түркі руникалык | | | | | | |жазу | | | | | | |ескерткіштері. | | | | | |2. Араб графикасы: |2. Араб | |Дәріс тезисі, |Баспасөз |Баяндама | |Орта Азия, Жетісу, |графикасы. | |кесте слайд |беттеріне |жасау | |Шығыс Түркістан | | |түрінде |шолу жүргізу | | |аймақтарында | | | | | | |таралуы. | | | | | | |3. Латын графикасы: | 3. Латын | |Дәріс тезисі, |Интернет | | |тарихына қысқаша |графикасы: | |слайд |жүйесімен |Слайд | |шолу. |тарихына қысқаша| | |жұмыс |түрінде | | |шолу. | | | |көрсету | |4. Қазақ |4. Қазақ | |Дәріс тезисі, |Сөздікпен |Ауызша | |орфографиясының |орфографиясының | |кесте слайд |жұмыс жүргізу| | |тарихына қысқаша |тарихына қысқаша| |түрінде | | | |шолу. |шолу. | | | | | |5. А.Байтұрсынов, |5.А.Байтұрсынов,| |Дәріс тезисі |Оқулықтарға |Ауызша | |Қ.Жұбанов, Е.Омарұлы|Қ.Жұбанов, | |кесте слайд |шолу, | | |т.б. жазу ережесі |Е.Омарұлы т.б. | |түрінде |интернетпен | | |туралы пікірлері.|жазу ережесі | | |жұмыс жүргізу| | |1935-1938 жж. |туралы | | | | | | |пікірлері. | | | | | |6. Қазақ |6. Қазақ | |Дәріс тезисі |Баспасөз |Тест | |орфографиясының |орфографиясының | |таблица слайд |материалдарым|жұмыстарын| |принциптері. |принциптері. | |түрінде |ен жұмыс |орындау | |7. Орфографиялық |7.Орфографиялық | |Дәріс тезисі, |Баспасөз | | |сөздіктерге шолу. |сөздіктерге | |сызбалар слайд|материалдарым|Слайд | | |шолу. | |түрінде |ен жұмыс |дайындау | |8. Дауысты |8. Дауысты | |Дәріс тезисі, |Интернет |Жазбаша | |дыбыстардың жазылуы.|дыбыстардың | |мысалдарды |жүйесімен | | |Кейбір |жазылуы. Кейбір | |ноутбуктан |жұмыс | | |дауыссыздардың |дауыссыздардың | |көрсету | | | |жазылуы. |жазылуы. | | | | | |9. Түбір сөздердің |9.Түбір | |Дәріс тезисі, |Интернет |Ауызша | |жазылу емлесі. |сөздердің жазылу| |кесте-слайд |жүйесімен | | |Қосымшалардың |емлесі. | | |жұмыс | | |жазылуы. |Қосымшалардың | | | | | | |жазылуы. | | | | | |10. Бөлек жазылатын |10.Бөлек | |Дәріс тезисі, |Интернет |Слайд | |сөздер. Бірге |жазылатын | |сызбалар слайд|жүйесімен |дайындау | |жазылатын сөздер. |сөздер. Бірге | |түрінде |жұмыс | | | |жазылатын | | | | | | |сөздер. | | | | | |11. Дефис арқылы |11. Дефис | |Дәріс тезисі |Интернет |Тест | |жазылатын сөздер. |арқылы | |сызбалар слайд|жүйесімен |құрастыру | |Қысқарған сөздердің|жазылатын | |түрінде |жұмыс | | |жазылуы. |сөздер. | | | | | |Шылаулардың жазылуы.|Қысқарған | | | | | |Одағайлардың |сөздердің | | | | | |жазылуы. |жазылуы. | | | | | | |Шылаулардың | | | | | | |жазылуы. | | | | | | |Одағайлардың | | | | | | |жазылуы. | | | | | |12. Бас әріптердің |12. Бас | |Дәріс тезисі, |Интернет |Жазбаша | |қолданылуы. Тасымал |әріптердің | |интернет |жүйесімен | | |емлесі т.б. |қолданылуы. | |материалдарыме|жұмыс | | | |Тасымал емлесі | |н жұмыс, шолу | | | | |т.б. | |жасау | | | |13. Қазіргі қазақ | 13. Қазіргі | |Дәріс тезисі |Баспасөз |Хабар | |тілінің |қазақ тілінің | |сызбалар слайд|материалдары |жоспарын | |пунктуациясы. |пунктуациясы. | |түрінде | |дайындау | |14. Сөйлем соңына |14. Сөйлем | |Дәріс тезисі |Баспасөз |Жоспар | |қойылатын тыныс |соңына қойылатын| |сызбалар слайд|материалдары |құру | |белгілер. |тыныс белгілер. | |түрінде | | | |15. Бастауыш пен | 15. Бастауыш | |Дәріс тезисі, |Баспасөз |пікірлесу | |баяндауыштың арасына|пен баяндауыштың| |кестені слайд |материалдары | | |қойылатын сызықша. |арасына | |негізінде | | | | |қойылатын | | | | | | |сызықша. | | | | | |16. |Қаратпа сөздің | |Дәріс тезисі, |Баспасөз |Тест | | |тыныс белгілері.| |интернет |материалдары |құрастыру | | |Одағайлардың | |материалдарыме| | | | |тыныс белгілері | |н жұмыс, шолу | | | | |т.б. | |жасау | | | |17. |Айқындауыш | |Дәріс тезисі, |Баспасөз |Тест | | |мүшелердің тыныс| |интернет |материалдары |құрастыру | | |белгілері. | |материалдарыме| | | | | | |н жұмыс, шолу | | | | | | |жасау | | | |18. |Бірыңғай мүшелер| |Дәріс тезисі, |Баспасөз |Тест | | |мен жалпылауыш | |интернет |материалдары |құрастыру | | |сөздердің тыныс | |материалдарыме| | | | |белгілері. | |н жұмыс, шолу | | | | | | |жасау | | | |19. |Құрмалас | |Дәріс тезисі, |Баспасөз |Жоспар | | |сөйлемдердің | |интернет |материалдары |құру | | |тыныс белгілері.| |материалдарыме| | | | | | |н жұмыс, шолу | | | | | | |жасау | | | |20. |Төл сөздің тыныс| |Дәріс тезисі, |Интернет |Жоспар | | |белгілері. | |сызбалар слайд|жүйесімен |құру | | | | |түрінде |жұмыс | | |21. |Нүкте. Нүктенің | |Дәріс тезисі, |Интернет |Жаттығу | | |қойылуы. | |сызбалар слайд|жүйесімен |жұмыстары | | |Сұрау белгісі. | |түрінде |жұмыс | | |22. |Леп белгісі. Көп| | | | | | |нүкте. Үтір. | | | | | |23. |Нүктелі үтір. | |Дәріс тезисі, |Интернет |Жаттығу | | |Сызықша. Жақша, | |сызбалар слайд|жүйесімен |жұмыстары | | |қос нүкте, | |түрінде |жұмыс | | | |тырнақша. | | | | | | |Тыныс | |Дәріс тезисі, |Интернет |Жаттығу | | |белгілерінің | |сызбалар слайд|жүйесімен |жұмыстары | | |қабаттаса | |түрінде |жұмыс | | | |қолданылуы: | | | | | | |нүкте мен | | | | | | |сызықша | | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте |Оқулықтардың, оқу құралдарының |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | | |6 |12 |50 | |1.Сыздық Р. Қазақ тілінің |2 |16 |20% | |анықтағышы. – Астана: Елорда, | | | | |2000. – 410 б. | | | | |2. Уәлиев Н., Алдашева А., Қазақ|2 |16 |20% | |орфографиясындағы қиындықтар. – | | | | |Алматы, 1988. – 113 б. | | | | |3. Орфографиялық сөздік / |16 |16 |100% | |Жауапты ред. Р. Сыздық; құраст.:| | | | |Н. Уәлиұлы, А. Фазылжанова, Қ. | | | | |Күдеринова. | | | | |- Алматы, 2007. – 478 б. | | | | |4. Мұсабекова Ф. Қазіргі қазақ |1 |16 |10% | |тілінің пунктуациясы. – Алматы:| | | | |Ана тілі, 1991. – 128 б. | | | | |5. Емлесі қиын сөздер. Мектеп |1 |16 |10% | |оқушыларына арналған анықтамалық| | | | |сөздік / Құраст. Н. Уәлиұлы, Қ. | | | | |Жаманбаева, Қ. Күдеринова. – | | | | |Алматы: Балауса, 2000. – 509 б. | | | | |6. Сыздықова Р. Қазақ |1 |16 |10% | |орфографиясы мен пунктуациясы | | | | |жайында анықтағыш. – Алматы: | | | | |Мектеп, 2004. – 271 б. | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Сыздық Р. Қазақ тілінің анықтағышы. – Астана: Елорда, 2000. – 410 б. 8.1.2 Уәлиев Н., Алдашева А. Қазақ орфографиясындағы қиындықтар. Алматы: Ғылым, 1988. – 113 б. 8.1.3 Орфографиялық сөздік / Жауапты ред. Р. Сыздық: құраст.: Н. Уәлиұлы, А. Фазылжанова, Қ. Күдеринова ж.б.- Алматы, 2007.- 478 б. 8.1.4 Мұсабекова Ф. Қазіргі қазақ тілінің пунктуациясы. – Алматы: Ана тілі, 1991. – 128 б. 8.1.5 Емлесі қиын сөздер. Мектеп оқушыларына арналған анықтамалық сөздік / Құраст. Н. Уәлиұлы, Қ. Жаманбаева, Қ. Күдеринова.- Алматы: Балауса, 2000. – 509 б. 8.1.6 Сыздықова Р. Қазақ орфографиясы мен пунктуациясы жайында анықтағыш. – Алматы: Мектеп, 2004. – 271 б. 8.1.7 Қазақ тілінің орфографиялық сөздігі. 53000 сөз. 5-бас., өңд. толықт / Жауапты ред. Р.Сыздык; кұраст. Р.Сыздык, Н.Уәлиұлы, Қ.Жаманбаева, Қ.Күдеринова ж.б.- Алматы: Арыс, 2005.- 614 б.- (Мәдени мұра) (Тілтаным). 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Байтұрсынов А. Тіл тағылымы. – Алматы: Ана тілі, 1992. – 448 б. 8.2.2 Жұбанов Қ. Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер. – Алматы, 2010. – 608 б. 8.2.3 Қазақ тілі. Энциклопедия. Алматы: Қазақстан Республикасы Білім, мәдениет және денсаулық сақтау министрлігі, Қазақстан даму институты, 1998. – 509 б. 8.2.4 Қазақ тілінің түсіндірме сөздігі / жалпы редакциясын басқарған Жанұзақов Т. – Алматы: Дайк-Пресс, 2008. – 968. 5. Тіл білімі терминдерінін түсіндірме сөздігі. – Алматы: Сөздік-Словарь, 2005. – 680 б. 6. Орысша-қазакша түсіндірме сөздік. Ғылымтану. Жалпы редакциясын басқарған э.ғ.д., профессор Е. Арын. - Павлодар: ҒӨФ «ЭКО», 2006. – 8.2.7 Қазақ тілінің орфографиялық сөздігі. 50000 сөз : 4-бас., өңд. толықт / Құраст. Р.Сыздык, Н.Уәлиұлы, Қ.Жаманбаева, Қ.Күдеринова.- Алматы: Дайк- Пресс, 2001.- 460 б. 8.2.8 Қазақ тілінің орфографиялық сөздігі: 49000 сөз / Қазақ ССР Ғылым Акад., Тіл білімі ин-ты.- 3-ші бас, өңд., толық.- Алматы: Қазақстан, 1988.- 400б 8.2.9 Қазақ тілінің орфографиялық сөздігі, А., 2001 8.2.10 Уәлиев Н. Қазақ графикасы мен орфографиясының фонологиялық негiздерi: фил. ғыл. канд. ... дисс. Алматы, 1993. –162 б. 8.2.11 Күдеринова Қ. Қазақ жазуының теориялық негіздері. – Алматы, 2010. – 380 б. 8.2.12 Күдеринова Қ. Бiрге және бөлек жазылатын сөздердiң орфографиясы. Алматы, 2005. –146 б. 8.2.13 Сыздықова Р. Орфоэпиялық нормалар жайлы // Өрелі өнер. Алматы: Ғылым, 1976. – 144 б. 8.2.14 Қазақ білімпаздарының тұңғыш сійезі. Алматы. 2005. –144 б. 8.2.15 Омаров Е. Қазақша жазу жайы // Тілтаным. – 2002. – №3. – Б. 103-111.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz