Файл қосу
Сабақ түрлері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 | |ОӘК |№1 басылым | | |Кәсіпті оқыту әдістемесі» |03.09.2013 | | |пәнінің студенттерге | | | |арналған жұмыстық оқу | | | |бағдарламасы | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК 5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына « Кәсіпті оқыту әдістемесі» СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 | Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ «10» 12 2013 ж. Нысангалиева Б.Т., «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |2 | Мазмұны |1 Жалпы жағдайы | | |2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу | | |3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы | | |4 Курсттың форматы | | |5 Курстың саясаты | | |6 Баға қою тәсілі | | |7 Әдебиет | | |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |3 | 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Нысангалиева Б.Т., оқытушы «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы Ақпарат - тел. 53-37-60, № 4 оқу корпусы, 13 кабинет Сабақ өткізілетін орны –№ 13 аудитория Пән бойынша кредиттер саны - 1 1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы Педагогика технологиялар бойынша ақпаратты жүйелендіру және біріктіру, сонымен қатар педагогикалық қурылым мен тәжірибеге қол жеткізу, болашақ мамандарды оқытудың жаңа техникалық құралдарын , технологиясының ,тарихын білу және оның болашақта пайдалану. 1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты -Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа бейімдеу. Алған білімдерді педагогикалық іс-тәжірибелерінде, кәсіптік білім сабақтарында пайдалану. 1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы -Кәсіптік білім берудегі дәстүрлі технологияларды түрлендірудің концептуалды тәсілідерін, даярлау жүйесіндегі инновациялық технологияларды пайдалану. 1.5 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу – Кәсіптік білімде алған білімді пайдалана білу; - игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу; - қабылдау - технологиялардын әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен; - істей алу - жобалау проблемаларын белгілеу, оны шешу үшін бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы вариантты таңдау; - ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді; - болу - мәдениет спецификасы туралы білім; - ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |4 | 1.6 Курстың пререквизиттері: -Кәсіптік оқыту бойынша жалпы білім -Педагогика сұрақтарына жауап -психология сұрақтарына жауап -Оқыту әдістемесінің негізінен білім -Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы 1.7 Курстың постреквизиттері: - Кәсіптік оқыту бойынша жалпы білім -Оқушыларды кәсіптік даярлау жүйесінде инновациялық технологиялар -Оқыту технологиясының мәні және интегралды сипатталынуы - Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы КУРСТЫҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ | № | Тақырыптар |Дәріс |практи|ОСӨЖ |СӨЖ | | | |тер |калық | | | | |6 семестр | | | | | | 1 |Кіріспе. Курстың мақсаты мен |1 | |2 |1 | | |міндеттері. Оның маңызы мен мазмұны.| | | | | | 2 |Кәсіпке оқытудың, еңбекке |2 | |2 |2 | | |тәрбиелеудің қазіргі кезеңдегі | | | | | | |мінтеттері. Қазақстан Республикасы | | | | | | |мен оның аймақтарында кәсіпке | | | | | | |оқытудың жай-күйі. Білім туралы | | | | | | |заңы, т.б. | | | | | | 3 |Мектептегі «Технология» пәнінің |2 |2 |2 |2 | | |мазмұны. Бағдарламардың ұлттық | | | | | | |компоненттері.Әдістемелік талдау. | | | | | | 4 |Қазақстан Республикасының жалпы орта|2 | |2 |2 | | |және алғашқы кәсіби білім беретін | | | | | | |мектептеріндегі еңбек тәрбиесі мен | | | | | | |кәсіби бағдар беру жұмыстары. | | | | | | 5 |Оқу сабақтарын ұйымдастырудың |2 |2 |2 |2 | | |негізгі формалары . Оқытудың сабақ, | | | | | | |сабақтан тыс, сыныптан тыс және | | | | | | |мектептен тыс формалары. Оқу | | | | | | |шеберханасындағы еңбек сабақтарын | | | | | | |ұйымдастыру формалары. Қауіпсіздік | | | | | | |сақтау ережелері. | | | | | | 6 |Сабаққа қойылатын дидактикалық |2 |3 |2 |1 | | |талаптар. Сабақтың мақсаты. Сабақ | | | | | | |түрлері. Сабақтың құрылымы. | | | | | | 7 |Әдістерді классификациялау. |2 |4 |2 |1 | | |Репродуктивті және | | | | | | |проблемалы-ізденіс әдістері. | | | | | | |Оқытудың белсенді және интерактивті | | | | | | |әдістері. Демонстрациялау және | | | | | | |практикалық әдістер. | | | | | | 8 |Оқушылардың білімдерін тексеру және |2 |4 |2 |1 | | |бағалау. Технология кабинетінін | | | | | | |жабдықталуы. Мұғалімнің сабаққа | | | | | | |дайындалуы. | | | | | | 9 |Оқу жұмысын жоспарлау түрлері. | |2 |4 |1 | | |Күнтізбелі-тақырыптық жоспарын | | | | | | |құрастыру. | | | | | | 10 |Технология сабақтарының конспект | |3 |4 |1 | | |жоспарларын даярлау. | | | | | | 11 |Технологиялық нұсқау карталарын | |4 |2 |1 | | |құрастыру. | | | | | | 12 |Үлгі сабақтарын жүргізу, оларды | |6 |2 |1 | | |талдау және қорытындылау. | | | | | | |Жылдық сағат саны; |15 |30 |30 |15 | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ - пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу; - студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу; - оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету; - дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету; - емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру. Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы дәптердің тор бет парағына немесе компьютерлік бағдарламаларда орындап, оқытушыға көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады. |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | 6 | 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады. 5.Курстын саясаты -Дәріс тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу, сабақ кезінде ұйялы телефондарды өшіру. -Себепсіз сабақты босатпау, ауырып қалу себебінде медециналық анықтама әкелу. -Босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта тапсыру, уақытында тапсырмаған жағдайда баға төмендейді. -Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау. - СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау. - тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу; - дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу. -университете тәртіпті болу. -оқытушылармен және курстастармен тәртіпті мейірбан қатыныста болу керек. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ -Баға қойғанда берілген тапсырма дұрыс орындалуына , дер кезінде өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады . « Кәсіпті оқыту » пәні бойынша баллдарды бөлу Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Қосымша | | | |барлығы | | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |дайындық және қатысу. | | | |2 |1,2,3,4 ші практикалық |50 |Практикалық | | |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | | |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ | |3 | | | | | |5,6,7 ші практикалық |55 |Практикалық | |4 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | |5 |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ | |6 | | | | | |Ай аралығындағы бақылау №1|75 |Сабақ кестесіне | |7 | | |сәйкес | | |1-7апта бойынша оқудың |300 | | | |нәтижесінің барлық баллы | | | |8 |8-15 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |дайындық және қатысу. | | | |9 |9,10,11,12- ші практикалық|50 |Практикалық | | |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | | |орындау | | | |10 | | | | | |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ | |11 | | | | | |13,14,15-ші практикалық |55 |Практикалық | |12 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | |13 |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ | |14 | | | | |15 |Ай аралығындағы бақылау №2|75 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | | |300 | | |8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің| | | |барлық баллы | | | |Емтихандағы балл жиыны |400 | | |Академиялық кезеңдегі балл жиыны |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТ Әдебиеттер тізімі: Негізгі: 1. Положения Государственной программы развития образования в Республике Казахстан на 2005-2010 г. 2. Закон об образовании Республики Казахстан. 1999 г. 3. Кальней В.А., Капралова B.C., Поляков В.А. Основы методики трудового и профессионального обучения. М.Просвещение, 1987.-191с. 4. Поляков В.А., Ставровский А.Е. Общая методика трудового обучения в старших классах. 1987. -191 с. 5. Методика трудового обучения с практикумом. /Под.ред. Д.А.Тхоржевского. М.Просвещение. 1987.-448с. 6. Мельникова Л.В. Осипова Л.В. Фридман Т.Б. Методика трудового обучения. М.: Просвещение. 1987.-221с. 7. Программы средней общеобразовательной школы. Трудовое обучение: 5-11 классы. Алматы, Рауан. 1995.-158с. 8. Школьная интегративная образовательная область «Технология». Рауан.: 2001.-75 с. 9. Программы: Профессиональное обучение: 8-9 классы. -М.: Просвещение, 1986. Қосымша: 1. Методические разработки уроков./Под ред. И.Н.Федоровой. М. |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | 9 | Просвещение, 1981.-186 с. 2. Васильченко Е.В., Лабзина А.Я. Методическое пособие по обслуживающему труду. Пособие для учителя. М..Просвещение.1983.-159с. 3. Мельникова Л.В., Осипова Л.В. Фридман Т.В. Методика трудового обучения: Обслуживающий труд.- М.:Просвещение, 1989.-254с. 4. Атутов П. Р., Бабкин Н.И., Васильев Ю.К., Связь трудового обучения с основами наук. М.: Просвещение, 1983.-128с. 4. Воспитание учащихся в процессе трудового обучения. /Т.Н.Мальковская/ и другие. М.:Просвещение, 1976.-190с. 5. Чернякова В.И. Технология обработки ткани: учебник для общеобразовательных учреждений. - 3-е изд. - М.: Просвещение, 2000.- 160 с.: ил.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz