Файл қосу

Сабақ түрлері




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|СМК құжатының 3-деңгейі   |ОӘК             |ОӘК 042-33.1.20/02-2013    |
|ОӘК                       |№1 басылым      |                           |
|Кәсіпті оқыту әдістемесі» |03.09.2013      |                           |
|пәнінің  студенттерге     |                |                           |
|арналған жұмыстық оқу     |                |                           |
|бағдарламасы              |                |                           |










                               ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК

                  5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына


                                             «  Кәсіпті оқыту әдістемесі»



                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ

                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                                    Семей  2013

|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |1                       |

                                  Алғы сөз


1 әзірлеген

Құрастырған ___________  «10»     12    2013 ж.  Нысангалиева Б.Т.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының  оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/


2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж.,
Төраға ____________________ /                           /


3  БЕКІТІЛГЕН

Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № ____,  «_____» ____________________ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ /                              /


БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН

























|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |2                       |






                                   Мазмұны

|1 Жалпы жағдайы                                               |           |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу        |           |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы                          |           |
|4 Курсттың форматы                                            |           |
|5 Курстың саясаты                                             |           |
|6 Баға қою тәсілі                                             |           |
|7 Әдебиет                                                     |           |



























|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |3                       |

1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Нысангалиева Б.Т.,   оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел. 53-37-60, № 4 оқу корпусы, 13 кабинет
Сабақ өткізілетін орны –№ 13 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 1


1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы

   Педагогика технологиялар бойынша ақпаратты  жүйелендіру  және  біріктіру,
сонымен қатар педагогикалық қурылым  мен  тәжірибеге  қол  жеткізу,  болашақ
мамандарды оқытудың жаңа техникалық құралдарын  ,  технологиясының  ,тарихын
білу және оның болашақта  пайдалану.

1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты

-Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа  бейімдеу.
Алған   білімдерді   педагогикалық   іс-тәжірибелерінде,    кәсіптік   білім
сабақтарында пайдалану.




   1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы

   -Кәсіптік   білім   берудегі   дәстүрлі   технологияларды   түрлендірудің
концептуалды тәсілідерін,  даярлау жүйесіндегі инновациялық  технологияларды
пайдалану.

1.5 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу –  Кәсіптік білімде алған білімді   пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
-  қабылдау  -    технологиялардын  әр  түрлі  құралдармен,   техникалармен,
материалдармен;
- істей  алу  -  жобалау  проблемаларын  белгілеу,  оны  шешу  үшін  бірнеше
варианттарды  ұсыну,  ұсынған  варианттардың  арасынан  ең  жақсы  вариантты
таңдау;
- ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді;
- болу - мәдениет спецификасы туралы білім;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.



|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |4                       |


1.6 Курстың пререквизиттері:
   -Кәсіптік оқыту  бойынша  жалпы білім
   -Педагогика сұрақтарына жауап
   -психология сұрақтарына жауап
   -Оқыту әдістемесінің негізінен білім
   -Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы

1.7 Курстың постреквизиттері:
   - Кәсіптік оқыту бойынша  жалпы білім
   -Оқушыларды кәсіптік даярлау жүйесінде инновациялық технологиялар
   -Оқыту технологиясының мәні және интегралды сипатталынуы
   - Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы

КУРСТЫҢ  ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ





   |  № |                   Тақырыптар       |Дәріс  |практи|ОСӨЖ     |СӨЖ     |
|    |                                    |тер    |калық |         |        |
|    |6 семестр                           |       |      |         |        |
| 1  |Кіріспе. Курстың мақсаты мен        |1      |      |2        |1       |
|    |міндеттері. Оның маңызы мен мазмұны.|       |      |         |        |
| 2  |Кәсіпке оқытудың, еңбекке           |2      |      |2        |2       |
|    |тәрбиелеудің қазіргі кезеңдегі      |       |      |         |        |
|    |мінтеттері. Қазақстан Республикасы  |       |      |         |        |
|    |мен оның аймақтарында кәсіпке       |       |      |         |        |
|    |оқытудың жай-күйі. Білім туралы     |       |      |         |        |
|    |заңы, т.б.                          |       |      |         |        |
| 3  |Мектептегі  «Технология» пәнінің    |2      |2     |2        |2       |
|    |мазмұны. Бағдарламардың ұлттық      |       |      |         |        |
|    |компоненттері.Әдістемелік талдау.   |       |      |         |        |
| 4  |Қазақстан Республикасының жалпы орта|2      |      |2        |2       |
|    |және алғашқы кәсіби білім беретін   |       |      |         |        |
|    |мектептеріндегі еңбек тәрбиесі мен  |       |      |         |        |
|    |кәсіби бағдар беру жұмыстары.       |       |      |         |        |
| 5  |Оқу сабақтарын ұйымдастырудың       |2      |2     |2        |2       |
|    |негізгі формалары . Оқытудың сабақ, |       |      |         |        |
|    |сабақтан тыс, сыныптан тыс және     |       |      |         |        |
|    |мектептен тыс формалары. Оқу        |       |      |         |        |
|    |шеберханасындағы еңбек сабақтарын   |       |      |         |        |
|    |ұйымдастыру формалары. Қауіпсіздік  |       |      |         |        |
|    |сақтау ережелері.                   |       |      |         |        |
| 6  |Сабаққа қойылатын дидактикалық      |2      |3     |2        |1       |
|    |талаптар. Сабақтың мақсаты. Сабақ   |       |      |         |        |
|    |түрлері. Сабақтың құрылымы.         |       |      |         |        |
| 7  |Әдістерді классификациялау.         |2      |4     |2        |1       |
|    |Репродуктивті және                  |       |      |         |        |
|    |проблемалы-ізденіс әдістері.        |       |      |         |        |
|    |Оқытудың белсенді және интерактивті |       |      |         |        |
|    |әдістері. Демонстрациялау және      |       |      |         |        |
|    |практикалық әдістер.                |       |      |         |        |
| 8  |Оқушылардың білімдерін тексеру және |2      |4     |2        |1       |
|    |бағалау. Технология кабинетінін     |       |      |         |        |
|    |жабдықталуы. Мұғалімнің сабаққа     |       |      |         |        |
|    |дайындалуы.                         |       |      |         |        |
| 9  |Оқу жұмысын жоспарлау түрлері.      |       |2     |4        |1       |
|    |Күнтізбелі-тақырыптық жоспарын      |       |      |         |        |
|    |құрастыру.                          |       |      |         |        |
| 10 |Технология сабақтарының конспект    |       |3     |4        |1       |
|    |жоспарларын даярлау.                |       |      |         |        |
| 11 |Технологиялық нұсқау карталарын     |       |4     |2        |1       |
|    |құрастыру.                          |       |      |         |        |
| 12 |Үлгі сабақтарын жүргізу, оларды     |       |6     |2        |1       |
|    |талдау және қорытындылау.           |       |      |         |        |
|    |Жылдық сағат саны;                  |15     |30    |30       |15      |



3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
- пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
- студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
- оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
- дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;

- емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.

Студенттер тапсырманы алғаннан кейін,  үйде  берілген  тапсырманы  дәптердің
тор бет парағына  немесе  компьютерлік  бағдарламаларда  орындап,  оқытушыға
көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады.




|ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |   6                    |

4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ

Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады.
5.Курстын саясаты

-Дәріс  тәжірибелік  сабақтарға   кешікпей   келу,   сабақ   кезінде   ұйялы
телефондарды өшіру.
-Себепсіз сабақты  босатпау,  ауырып  қалу  себебінде  медециналық  анықтама
әкелу.
-Босатылған сабақтарды  оқытушымен  келісілген  уақытта  тапсыру,  уақытында
тапсырмаған жағдайда  баға төмендейді.
-Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау.
- СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен  уақытында орындау.
- тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу;
- дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу.
-университете тәртіпті болу.
-оқытушылармен және курстастармен тәртіпті  мейірбан қатыныста болу керек.
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
-Баға  қойғанда  берілген  тапсырма  дұрыс   орындалуына   ,   дер   кезінде
өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады .

                 «   Кәсіпті оқыту »   пәні бойынша баллдарды бөлу
                                                                     Кесте 2
|Апта     |Бақылау түрі              |Баллдардың      |Қосымша           |
|         |                          |барлығы         |                  |
|1        |2                         |3               |4                 |
|         |1-8 апта аралығындағы     |30              |                  |
|         |аудиториялық сабақтарға   |                |                  |
|         |дайындық және қатысу.     |                |                  |
|2        |1,2,3,4 ші практикалық    |50              |Практикалық       |
|         |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|         |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орындау  |30              |СӨЖ               |
|3        |                          |                |                  |
|         |5,6,7 ші практикалық      |55              |Практикалық       |
|4        |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|5        |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орынд    |30              |СӨЖ               |
|6        |                          |                |                  |
|         |Ай аралығындағы бақылау №1|75              |Сабақ кестесіне   |
|7        |                          |                |сәйкес            |
|         |1-7апта бойынша оқудың    |300             |                  |
|         |нәтижесінің барлық баллы  |                |                  |
|8        |8-15 апта аралығындағы    |30              |                  |
|         |аудиториялық сабақтарға   |                |                  |
|         |дайындық және қатысу.     |                |                  |
|9        |9,10,11,12- ші практикалық|50              |Практикалық       |
|         |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|         |орындау                   |                |                  |
|10       |                          |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орындау  |30              |СӨЖ               |
|11       |                          |                |                  |
|         |13,14,15-ші практикалық   |55              |Практикалық       |
|12       |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|13       |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орынд    |30              |СӨЖ               |
|14       |                          |                |                  |
|15       |Ай аралығындағы бақылау №2|75              |Сабақ кестесіне   |
|         |                          |                |сәйкес            |
|                                    |300             |                  |
|8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің|                |                  |
|барлық баллы                        |                |                  |
|Емтихандағы  балл жиыны             |400             |                  |
|Академиялық кезеңдегі балл жиыны    |1000            |                  |



                                    7 ӘДЕБИЕТ


   Әдебиеттер тізімі:

   Негізгі:

   1.  Положения     Государственной   программы   развития  образования   в
Республике Казахстан на 2005-2010 г.

   2.  Закон об образовании Республики Казахстан. 1999 г.

   3.   Кальней    В.А.,    Капралова    B.C.,    Поляков    В.А.     Основы
методики  трудового    и    профессионального    обучения.    М.Просвещение,
1987.-191с.

   4.  Поляков В.А., Ставровский А.Е. Общая методика  трудового  обучения  в
старших классах. 1987. -191 с.

   5.    Методика       трудового       обучения       с        практикумом.
/Под.ред. Д.А.Тхоржевского. М.Просвещение. 1987.-448с.

   6.   Мельникова Л.В. Осипова  Л.В.  Фридман  Т.Б.     Методика  трудового
обучения. М.: Просвещение. 1987.-221с.

   7.    Программы        средней         общеобразовательной         школы.
Трудовое обучение: 5-11 классы. Алматы, Рауан. 1995.-158с.

   8.     Школьная       интегративная        образовательная        область
«Технология». Рауан.: 2001.-75 с.

   9.   Программы: Профессиональное обучение: 8-9 классы. -М.:  Просвещение,
1986.

   Қосымша:

   1.  Методические    разработки    уроков./Под     ред.     И.Н.Федоровой.
 М.



   |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |   9                    |



   Просвещение,       1981.-186 с.

   2.  Васильченко  Е.В.,  Лабзина  А.Я.     Методическое     пособие     по
обслуживающему труду. Пособие для учителя. М..Просвещение.1983.-159с.

   3.  Мельникова Л.В.,  Осипова  Л.В.   Фридман  Т.В.   Методика  трудового
обучения: Обслуживающий труд.- М.:Просвещение, 1989.-254с.

   4.   Атутов П. Р., Бабкин Н.И., Васильев Ю.К., Связь трудового обучения с
основами наук. М.: Просвещение, 1983.-128с.

   4.   Воспитание        учащихся        в        процессе        трудового
 обучения. /Т.Н.Мальковская/ и другие. М.:Просвещение, 1976.-190с.

   5.    Чернякова   В.И.   Технология   обработки   ткани:   учебник    для
общеобразовательных учреждений. - 3-е изд. -  М.:  Просвещение,  2000.-  160
с.: ил.







Пәндер