Файл қосу
Психологияның негізгі салалары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.-16.1.03/01-201| | | |3 | |«Жалпы психология» пәні | | | |бойынша оқытушыға |№1 басылым 18.09.2013 ж. | | |арналған пәннің жұмыс оқу| | | |бағдарламасы | | | «ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ І» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы А. Коңырова “__13__” _____09_____ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №__1____ «_17_»____09____ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш. Кенесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1___ «_18_»____09____ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ НГІЗІЛДІ №1 басылым 18.09.2013 ж. Мазмұны 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (молдулі) 5. Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Жалпы психология» пәнінен оқу - әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған бағдарламасы 5В050503-«Психология» мамандығы студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Жалпы психология» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: - 050503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; - 050503-«Психология» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.01-2013 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі, оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай, сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Жалпы психология курсы бүгінгі күннің талабына сай психолгия мамандығы студенттері үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл курста психологияның жалпы мәселелрі, әсіресе жеке адам проблемасы және тұлғаның сезімдік аймағы мен қасиеті, сапалары жөніндегі ғылыми-қолданбалы ақпарат осы заманғы психологиялық теориялар негізінде беріледі. 3.2. Пәннің мақсаты Курстың мақсаты болашақ мамандардың психология ғылым саласын оқып-зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерін қалыптастыруды әрі қарай жалғастыру. 3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: ✓ Психология ғылымының категориялық құрылымын ашу; ✓ Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру; ✓ Психологиялық білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту 3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: ✓ Психология негіздерін меңгеру (негізгі ұғымдар, негізгі құрылымдар); ✓ Психологияны оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; ✓ Психологияның қазіргі теорияларын білуі; ✓ Кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиялық алған білімін қолдану туралы түсінігі болуы қажет. 3.5.Курстың пререквизиті: 1. Философия 3.6.Курстың постреквизиті: 1. Жас ерекшелік психологиясы; 2. Әлеуметтік психология; 3. Практикалық психология; 4. Дифференциалды психология. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит | |с | |Саны | |Дәріс сабақтары | |1 |Психология пәніне кіріспе. |1 сағ | |2 |Психология дамушы ғылымдар жүйесі ретінде. |1 сағ | |3 |Психиологияны зерттеу әдістері. |1 сағ | |4 |Психологияның жаратылыстану-ғылыми негіздері. |1 сағ | |5 |Бас миының құрылысы. |1 сағ | |6 |Адам миы және психи-ка: байланыс принципі және жалпы |1 сағ | | |механизмі. | | |7 |Мидағы психикалық процестер және адам жағдайының |1 сағ | | |анатомия-лық-физиологиялық көріністері. | | |8 |Психика мен әрекет-қылықтың төменгі формаларының |1 сағ | | |қалыптасуы. | | |9 |Адамның жоғары психикалық функцияларының дамуы. |1 сағ | |10 |Сананың пайда болуы және дамуы. |1 сағ | |11 |Сана және бейсана |1 сағ | |12 |Психология және адам туралы ғылымдар. |1 сағ | |13 |Психологияның дамуының тарихи кезеңдері. |1 сағ | |14 |19-ғасырдың ортасынан 20-ғасырдың екінші жартысына |1 сағ | | |дейінгі психологиялық білімдердің дамуы. | | |15 |Кеңестік психологияның қалыптасуы және қазіргі |1 сағ | | |психологияның жағдайы. | | |Практикалық (семинар) сабақтар | |1 |Психология ғылым саласы ретінде. |1сағ | |2 |Психологияның негізгі салалары. |1сағ | |3 |Психологияны зерттеу әдістері. |1сағ | |4 |Психологияның жаратылыстану-ғылыми негіздері. |1сағ | |5 |Бас миының құрылысы. |1сағ | |6 |Адам миы және психика. |1сағ | |7 |Адам миы және психи-ка туралы ілімдер. |1сағ | |8 |Психика мен әрекет-қылықтың төменгі формаларының |1сағ | | |қалыптасуы | | |9 |Адам және жануарлар психикасын салыстыру. |1сағ | |10 |Сананың пайда болуы және дамуы. |1сағ | |11 |Сана және бейсана |1сағ | |12 |Психология және педагогика. |1сағ | |13 |Қайта өрлеу дәуірінен 19-ғасырдың ортасына дейінгі |1сағ | | |психологияның дамуы | | |14 |19-ғасырдың ортасынан 20-ғасырдың екінші жартысына |1сағ | | |дейінгі психологиялық білімдердің дамуы. | | |15 |Кеңестік психологияның қалыптасуы. |1сағ | 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1.Қазіргі заман психологиясында зерттелуші құбылыстар жүйесі. 5.2.Психологиялық білімдердің педагогикалық теория мен практика үшін маңызы. 5.3.Психологиялық зерттеу әдістері. 5.4.Адамның психологиялық қалпы мен қасиеттері және физиологиялық факторлар . 5.5.Ми және психика. 5.6.Адам психикасы мен әрекет-қылығының дамуында биологиялық және әлеуметтік факторлардың ролі. 5.7.Мидың құрылым бірліктері қызметінің адамның психикалық процестері мен қалыбына байланыстылығы. 5.8.Адам санасының қызметіндегі сөйлеудің ролі. 5.9.Психология және әлеуметтану салаларының түйісуінде пайда болатын адам психологиясындағы негізгі проблемалар. 5.10.Мекендік теориясының ғылыми негізі және оған қарсы көзқарастар. 5.11 Адам санасының жұмбақ қырлары 5.12.19-ғасырдың ортасына дейінгі психология дамуының негізгі кезеңдері. 5.13.Психологияның дербес ғылымға айналу тарихы. 5.14. Психологияның дербес ғылым ретінде ірге тасын қалаушы ғалымдардың еңбектеріне аналитикалық шолу 5.15Психологиялық зерттеудің қазіргі кезең бағыттары. 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 | |Тақырыптар |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға |Бақылау | | | |ТСО, |арналған |формасы | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | |лабора | | | | | |ториялық стенд| | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Психология пәніне |Психология пәніне|Психология |Психологияны|Ғылыми еңбек| |кіріспе. |кіріспе. |сызба |оқып, |ке аннотация| | | |сы |үйрену | | | | | |дің | | | | | |қандай | | | | | |маңызы | | | | | |бар? | | |Психология ғылым |Психология ғылым |Адамның | Психологқа |Ғылыми еңбек| |саласы ретінде. |саласы ретінде. |психика |психологияны|ке аннотация| | | |лық |білу не үшін| | | | |құбылыстарын |қажет? | | | | |бейнелейтін | | | | | |сурет | | | | | |тер. | | | |Психология дамушы |Психология дамушы| |Психикалық |Психологиялы| |ғылымдар жүйесі |ғылымдар жүйесі | |құбылыстар |қ есепке | |ретінде. |ретінде. | |классификаци|жоспар құру | | | | |я | | | | | |сының | | | | | |сызбасы | | |Психологияның негізгі |Психологияның | Гамезо | Гамезо |Пнеймографты| |салалары. |негізгі салалары.|М.В.,Дома |М.В.,До |ң сызба | | | |шенко И.Л. |машенко И.Л.|суретін | | | |Атлас по |Атлас по |салу. | | | |психологии. – |психологии. | | | | |М. |– М.,1998 | | |Психиологияны зерттеу|Психиологияны | Гамезо | Гамезо |Ғылыми еңбек| |әдістері. |зерттеу әдістері.|М.В.,Дома |М.В.,До |ке аннотация| | | |шенко И.Л. |машенко И.Л.| | | | |Атлас по |Атлас по | | | | |психологии. – |психологии. | | | | |М. |– М.,1998 | | |Психологияны зерттеу |Психологияны | Гамезо | Гамезо |Ғылыми еңбек| |әдістері. |зерттеу әдістері.|М.В.,Дома |М.В.,До |ке аннотация| | | |шенко И.Л. |машенко И.Л.| | | | |Атлас по |Атлас по | | | | |психологии. – |психологии. | | | | |М. |– М.,1998 | | |Психологияның |Психологияның |Адамның | |Ғылыми | |жаратылыс |жаратылыстану-ғыл|психика | |еңбекке | |тану-ғылыми негіздері.|ыми негіздері. |лық | |аннотация | | | |құбылыстарын | | | | | |бейнелейтін | | | | | |сурет | | | | | |тері. | | | |Психологияның |Психологияның |Нерв |Леонтьев |Ғылыми | |жаратылыс |жаратылыстану-ғыл|клеткалары |А.Н. |еңбеке | |тану-ғылыми негіздері.|ыми негіздері. |ның суреттері.|Проблемы раз|аннотация | | | | |вития | | | | | |психики. | | |Бас миының құрылысы. |Бас миының |ми муляжі |Фейгенберг |Психология | | |құрылысы. |немесе |И.М. Мозг, |лық есепке | | | |схемасы. |психика, |жоспар құру | | | | |здоро | | | | | |вье. | | |Бас миының құрылысы. |Бас миының |Қозу мен |/оны |Өрлеуші | | |құрылысы. |тежелу |Алдамұра |рети | | | |процестері. |товтың |кулярлық | | | | |"Жалпы |формациялары| | | | |психология" |ның схемасын| | | | |кітабынан, |сызып, | | | | |185 беттен |даярлау. | | | | |көруге | | | | | |болады/ | | |Адам миы және психика:|Адам миы және |Шартты және |/оны | төмендеуші | |байланыс принципі және|психика: байланыс|шартсыз |Алдамұра |ретикулярлық| |жалпы механизмі. |принципі және |рефлекстер |товтың |формацияляры| | |жалпы механизмі. |таблицасы. |"Жалпы |ның схемасын| | | | |психология" |сы | | | | |кітабынан, |зып, | | | | |185 беттен |даярлау. | | | | |көруге | | | | | |болады/ | | |Адам миы және психика.|Адам миы және |Нерв |Соколова |Ретроактивті| | |психика. |қызметінің |Е.Т. |тежелеу | | | |рефлекстік |Проективные |құбы | | | |табиға |методы иссле|лыстарына | | | |ты. |дования |мысалдар | | | | |личнос |әзір | | | | |ти. |леу. | |Мидағы психикалық |Мидағы психикалық|Шартты және |Соколова |проактивті | |процестер және адам |процестер және |шартсыз |Е.Т. |те | |жағдайының |адам жағдайының |рефлекстер |Проективные |желеу, | |анатомиялық-физиология|анато |таблицасы. |методы иссле|құбы | |лық көріністері. |миялық-физиология| |дования |лыстарына мы| | |лық көріністері. | |личнос |салдар | | | | |ти. |әзірлеу. | |Адам миы және психика |Адам миы және |Нерв жүйесі |Мидың кұрылы|реминисценци| |туралы ілімдер. |психика туралы |туралы жалпы |сы мен |я | | |ілімдер. |ұғым. |қызметі |құбылыстары | | | | |туралы |на мысалдар | | | | |түсінікті |әзірлеу. | | | | |ашып | | | | | |көрсету. | | |Психика мен |Психика мен |Гримак Л.П. |адамның нерв|Ғылыми | |әрекет-қылықтың |әрекет-қылықтың |«Резервы |жүйесінің |еңбеке | |төменгі формаларының |төменгі |челове |қыз |аннотация | |қалыптасуы. |формаларының |ческой |меті И.М.Сеч| | | |қалыптасуы. |психики» |еновтың | | | | |ғылыми шығарма|рефле | | | | |сымен оқып |кс доғасы | | | | |танысу. |мен тұзағы | | |Психика мен |Психика мен |Гримак Л.П. |Н.А. |Ғылыми | |әрекет-қылықтың |әрекет-қылықтың |«Резервы |Бернштейн |еңбекке | |төменгі формаларының |төменгі |челове |нің |аннотация | |қалыптасуы |формаларының |ческой |рефлектрлік | | | |қалыптасуы |психики» |табиғатын аш| | | | |ғылыми шығарма|ып көрсет | | | | |сымен оқып | | | | | |танысу. | | | |Адамның жоғары |Адамның жоғары |Шабельников |Ғылыми шығар|Ғылыми | |психикалық |психикалық функ |А., Бердібаева|мамен оқып |еңбекке | |функцияларының дамуы. |цияларының дамуы.|С. Психика – |танысу. |аннотация | | | |функ | | | | | |ционалдық | | | | | |жүйе. | | | |Адам және жануарлар |Адам және |Адам және |Коломинский |Психология | |психикасын салыстыру. |жануарлар |жануарлар |Я.Л. Беседы |лық есепке | | |психикасын |психи |о тайнах |жоспар құру | | |салыстыру. |касын |психики. | | | | |салыстыра | | | | | |тын сызба. | | | |Сананың пайда болуы |Сананың пайда |Психиның салыс|Коновалов |Ғылыми | |және дамуы. |болуы және дамуы.|тырмалы |В.Ф. Психика|еңбекке | | | |сызбасы, |чело |аннотация | | | |мысалдар |века. | | |Сананың пайда болуы |Сананың пайда |Псиканы салыс |Психика – |Ғылыми | |және дамуы |болуы және дамуы |тыратын |функ |еңбекке | | | |мысалдар |ционалдық |аннотация | | | | |жүйе | | |Сана және бейсана |Сана және бейсана|Сана және |Лебедев |Психикалық | | | |бейсана туралы|В.И. Тайны |жағдайды тал| | | |мысалдар |психики без|дау | | | | |тайн: о | | | | | |таинственных| | | | | |явлениях | | | | | |чело | | | | | |веческой | | | | | |психи | | | | | |ки. | | |Сана және бейсана |Сана және бейсана|Сана және |Тайны |Психикалық | | | |бейсана туралы|психики без|жағдайды | | | |мысалдар |тайн: о |талдау | | | | |таинственных| | | | | |явлениях | | | | | |чело | | | | | |веческой | | | | | |психи | | | | | |ки. | | |Психология және адам |Психология және |Жеке тұлға |Соколова |Ғылыми | |туралы ғылымдар. |адам туралы |дамуының |Е.Т. |еңбекке | | |ғылымдар. |сызбасы |Проективные |аннотация | | | | |методы | | | | | |исследования| | | | | |личности. | | |Психология және |Психология және |Атлас |Гамезо М.В.,|Психология | |педагогика. |педагогика. |психологии. |Домошенко |лық есепке | | | | |И.А. Атлас |жоспар құру | | | | |психологии. | | |Психологияның дамуының|Психологияның |Атлас |Хрестоматия |Пнеймографты| |тарихи кезеңдері. |дамуының тарихи |психологии. |по истории |ң сызба | | |кезеңдері. | |психологии |суретін | | | | |М., |салу. | |Қайта өрлеу дәуірінен |Қайта өрлеу |Психология |Ярошевский |Ғылыми еңбек| |19-ғасырдың ортасына |дәуірінен |тарихы |М.Г. История|ке аннотация| |дейінгі психологияның |19-ғасырдың |ның даму |психологии | | |дамуы |ортасына дейінгі |сызбасы |М., 1985 | | | |психологияның | | | | | |дамуы | | | | |19-ғасырдың ортасынан |19-ғасырдың |Психология |Ярошевский |Ғылыми еңбек| |20-ғасырдың екінші |ортасынан |тарихы ның |М.Г. История|ке аннотация| |жартысына дейінгі |20-ғасырдың |даму сызбасы |психологии | | |психологиялық |екінші жартысына | |М., 1985 | | |білімдердің дамуы. |дейінгі | | | | | |психологиялық | | | | | |білімдер | | | | | |дің дамуы. | | | | |19-ғасырдың ортасынан |19-ғасырдың |Психология |Ярошевский |Психология | |20-ғасырдың екінші |ортасынан |тарихы ның |М.Г. История|лық есепке | |жартысына дейінгі |20-ғасырдың |даму сызбасы |психологии |жоспар құру | |психологиялық |екінші жартысына | |М., 1985 | | |білімдердің дамуы. |дейінгі | | | | | |психологиялық | | | | | |білімдер | | | | | |дің дамуы. | | | | |Кеңестік психологияның|Кеңестік |Психология |Ярошевский |Ғылыми еңбе | |қалыптасуы және |психология |тарихы ның |М.Г. История|кке | |қазіргі психологияның |ның қалыптасуы |даму сызбасы |психологии |аннотация | |жағдайы. |және қазіргі | |М., 1985 | | | |психологияның | | | | | |жағдайы. | | | | |Кеңестік психологияның|Кеңестік |Психология |Ярошевский |Ғылыми еңбек| |қалыптасуы. |психология |тарихы ның |М.Г. История|ке аннотация| | |ның қалыптасуы. |даму сызбасы |психологии | | 8.Негізгі әдебиеттер: 8.1. Немов Р.С. Учебник для студентов высших пед. учебных заведений. Т1.(Общие основы психологий) – М.,2003 8.2. Общая психология (Курс лекции)./Сост. Е.И.Рогов. – М., 1995 8.3. С.Жакупов. Жалпы психология. – А. 2011 8.4.Сатиева Ш.С.Психология С. 2007 Қосымша әдебиеттер тізімі: 8.1.2.Гиппенрейтер Ю. Введение в общую психологию. –М., 1987 8.1.3.Гриншпун И.Б. Введение в психологию. – М., 1994 8.1.4.Рубинштейн С.Л. Основы общей психологий. – СПБ., 1999 8.1.5. Сәбет Бап-Баба. Жалпы психология. - А., 2005 8. 1.6.Ярошовский М.Г. История психологии. – М., 1985 8.1.7.Ждан А.Н. История психологии: От античности до наших дней. – М., 1990 8.1.8. Гамезо М.В.,Домашенко И.Л. Атлас по психологии. – М. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Немов Р.С. Учебник для |10 |7 |100 | | |студентов высших пед. | | | | | |учебных заведений. | | | | | |Т1.(Общие основы | | | | | |психологий) – М.,2003 | | | | |2 |С.Жакупов. Жалпы |10 |7 |100 | | |психология. – А. 2011 | | | | |3 |Сатиева Ш.С.Психология С, | |7 |100 | | |2007 | | | | |4 |Гамезо М.В.,Домашенко И.Л. |10 |7 |100 | | |Атлас по психологии. – | | | | | |М.,1998 | | | | |5 |Сәбет Бап-Баба. Жалпы |10 |7 |100 | | |психология. - А., 2005 | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz