Файл қосу
Пәндерді оқып - білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-22.1.8/02-2014 | |ПОӘК | № басылым | | |«Жануарлар систематикасы»| | | |пәнінің студентке | | | |арналған бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Жануарлар систематикасы» 5В060700 «Биология» мамандықтарына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ ж С.Тугамбаева, в.ғ.к., «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының профессор м.а. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «____»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ Б.Ахметова 2.2 Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №___ «____»_____20___ж Төрағасы ____________ Г.Джаманова 3 бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №___ «____»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3 Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Баға қоюдың саясаты 7 Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты –жөні: Тугамбаева Салима Манатовна профессор м.а. 2. Кафедра: Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен 3. Хабарласу телефоны: 53-19-70 ( жұмыс), 4. Жұмыс өткізілетін орны: № 5 корпус, аудитория № 213 5.Пәннің аты: «Жануарлар систематикасы» 6. Кредит саны: 3(үш) 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Жануарлардың негізгі типтерінің және кластарының өкілдерімен таныстыру, олардың морфологиясын, физиологиясын, экологиясын, этологиясын, көбеюін, дамуын, маңызын, филогениясын оқып білу. Халыкаралык ғылыми терминдерді меңгерту. Лабораториялық күралдармен жумыс істеуді үйретіп, тірі организмдерді бакылап, объектілермен өз бетімен жүмыс істеуге дағдыландыру. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Жануарлардың алуан түрлілігін, күрылыстарының ерекшеліктерін, тіршілік әрекетін, ортаға бейімдеушілігін, таралу зандылыктарын зерттеу, олардың өнімділігін арттыру, тиімді пайдалану мен оның табиғаттағы корын сактау. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеті: Жануарлардың көптүрлілігін, олардың шығу тегін, оргаңдар жүйесінің күрылысын, систематикасын, таралуын, тіршілік ортасымен байланысын және адам үшін манызын көрсету. Типті, оның кластарын, казіргі системаға сәйкес теменгі сатыларынан жоғарыларына дейін зерттеу әрбір топтардың ерекшеліктері туралы түсінік беріп коймай, оларды пайда болуы мен туысты кара -катынастарын, қүрылысы мен органдар жүйесінің эволюциясын және олардың функционалдык байланыстарын бакылауға мүмкіндік береді. 1.5 Оқып-білудің нәтижелері: - Жануарлардың көптүрлілігін және олардың калыптасуын негізгі заңдылыктарынөртүрлі топтарын биолог иялы к прогресі немесе регресінің себептерін, органдар жүйелерінің күрылысын, хордалы жануарлардың негізгі өкілдерінін систематикасы мен эволюциясын, омырткалы лары н экологиялыкжүйелердегі орны менмаңызын шаруашылыктыкжөне кәсіптік манызын білу тиіс; - Ғылыми мәселелерді коя білуге, лабораториялык және далалык жағдайларды зерттеу жүмыстарын іске асыруға практикалык дағды алу ; -Алған білімін ғылыми және практикалыкмәселелердің шешуге , түрлердің биологиялык ерекшеліктерін екшелеуге , өсім діктер мен жануарлар әлем інің; эволюциясындағы әртүрлі топтарының маныздылығын аныктауға колдана білуі тиіс. 1.6 Курстың пререквизитері: 1.6.1 зоология 1.7.Курстың постреквизиті: 1.7.1 жұптұяқтылар андардың алуантүрлілігі 1.7.2 андар биологиясы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағат саны |Әдебиеттер | | | |Д |ЗС |ТӘЖ |ООӨЖ |ОӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 Модуль Кеміргіштер, жыртқыштар, ескекяқтылар отрядының систематикасы | | 1 Блок Кеміргіштер отряды | |1 |Кіріспе |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| |2 |Қоянтәрізділер отряды |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| |3 |Тиіндер отряды |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| |4 |Кеміргіштер отряды |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| | 2 Блок Жыртқыштар отряды | |5 |Иттер тұқымдасы (қасқыр, |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| | |қорқау түрі) | | | | | | | |6 |Иттер тұқымдасы (түлкі) |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| |7 |Иттер тұқымдасы (жанат |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| | |тәрізділер) | | | | | | | |8 |Аюлар тұқымдасы |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| |9 |Сусарлар тұқымдасы |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| |10 |Мысықтар тұқымдасы |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| |3 Блок Ескекаяқтылар отряды | |11 |Тюлендер, морждар, нағыз |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| | |тюлендер | | | | | | | |2 Модуль Жұптұяқтылар, тақтұяқтылардың систематикасы | |1 Блок Күйісқайтармайтындар, күйісқайтаратындар отряд тармағы | |12 |Шошқалар, бегемоттар |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| | |тұқымдасы | | | | | | | |13 |Кұдырлар, бұғылар |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| | |тұқымдасы | | | | | | | |14 |Куысмүйізділер тұқымдасы |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| |2 Блок Тақтұяқтылар отряды | |15 |Жылқылар, тапирлар, |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7.2.10| | |мүйізтұмсықтар тұқымдастары| | | | | | | | |Жалпы |15 | |30 |22,5 |67,5 |135 | 3 ПӘҢДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Оқу үрдісіне белсенді қатысу, үй тапсырмасын ынтамен орындау, сабақта карама-карсы байланысты қолдау, ұжымдық жұмысқа жәрдемдесу, ұқыпты және міндетті болу қажет. Курстастарымен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін практикалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тесттерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 4 КУРС ФОРМАТЫ Қатысу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Үй жұмысы: Үй жұмысы міндетті түрде орындалып, әр апта сайын сабақтың сонында тапсырылуы тиіс. Үй тапсырмасы откен материалды бекіту үшін арнайы әзерлеген. Мiнез – құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. Бағалау. Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi. Қорытындысы бойынша бағалау баллдары қойылады. Емтихан кезінде дәріс дәптерді және кез келген кітапарды қолданылуға тыйым салынады. 5 КУРС САЯСАТЫ Бірігіп жұмыс істеу барысында біз келесідей тәртітерді ұстанамыз: - Оқытушы мен студент бір-біріне сыйластықпен қарау керек. - Кез келген тәртіп бұзушылықтар жазаланады, ол үшін аудиториядан шығарылуы мүмкін, ал белсенді жұмыс керісінше мадақталады. - Сабаққа кешікпеу және сабақты босатпау керек. - Білімді бағалау баллды-рейтингті жүйе бойынша жүргізіледі 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Жануарлар систематикасы» пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балдар | | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға |30 | | | |дейін | | | |1 |Ағымды бағылау 16 балл. ООӨЖ 7 балл, ОӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |2 |Ағымды бағылау 16 балл. ООӨЖ 7 балл, ОӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |3 |Ағымды бағылау 16 балл. ООӨЖ 7 балл, ОӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |4 |Ағымды бағылау 16 балл. ООӨЖ 7 балл, ОӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |5 |Ағымды бағылау 16 балл. ООӨЖ 7 балл, ОӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |6 |Ағымды бағылау 16 балл. ООӨЖ 7 балл, ОӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |7 |1 Рубеждік бақылау |60 | | |1 аптадан 7 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл |300 | | | |Барлық сабаққа қатысу 8 аптадан 15 аптаға |30 | | | |дейін | | | |8 |Ағымды бағылау 15 балл. ООӨЖ 5 балл, ОӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |9 |Ағымды бағылау 15 балл. ООӨЖ 5 балл, ОӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |10 |Ағымды бағылау 15 балл. ООӨЖ 5 балл, ОӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |11 |Ағымды бағылау 15 балл. ООӨЖ 5 балл, ОӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |12 |Ағымды бағылау 15 балл. ООӨЖ 5 балл, ОӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |13 |Ағымды бағылау 15 балл. ООӨЖ 5 балл, ОӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |14 |Ағымды бағылау 15 балл. ООӨЖ 5 балл, ОӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |15 |Рубеждік бақылау 2 |60 | | |8 аптадан 15 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл|300 | | |Емтихан үшін жиынтық балл |400 | | |Академиялық кезеңдегі жиынтық балл |1000 | | 7 Әдебиеттер 7.1.Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Беркінбай О.Б., Шабдарбаева Г.С., Хусаинов Д.М., Акаев М.Т.Қазақстан биоресурстары: жануарлар әлемі. Алматы. 2013 7.1.2Дәуітбаева К.Э., Есжанов Б.Е., Сапарғалиева Н.С., Нұртазин С.Т. Жануарлар алуан түрлілігі. Алматы. 2011 7.1.3 Есжанов Б.Е, Мұсабеков Қ.С. Териология. Алматы. 2011 7.1.4 Жумалиев М. К. Жануар әлемінің биоалуантүрі. Алматы. 2007 7.1.5 Тейлор Д, Грин Н., Стаут У. . Биология 1-3 тома М. «Мир» 2007 7.1.7 Соколов В. Е. Систематика млекопитающих. М., 2005 7.1.8 Билич Г.Л., Зоология.М., 2007 7.1.9 Блохин Г.И. Зоология.М., 2006 7.1.10 Харченко Н.А. Биология зверей и птиц. М., 2005 7.1.11 Мартынов Е.Н. Биология лесных позвоночных. Санкт-Петербург, 2005 7.1.12 Тусупбекова Г.Т. Основы естествознания. Ч.2. Зоология. учебник.Алматы. 2013 7.1.13 Орешкин А.С. Пушное звероводство и кролиководство. Алматы. 2005 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Омаров Д.А. Аңшы ит шаруашылығы: оқу құралы. Алматы, 2007 7.2.2 Журнал «Охота и охотничье хозяйство». М., 2013 7.2.3 Журнал «Сельскохозяйственная биология». М., 2013 7.2.4 Константинов В.М. Зоология позвоночных. М.,2007 7.2.5 Заповедники и национальные парки Казахстана. Алматы. 2006 7.2.6 Складина О.В. Красная книга России. М.,2013 7.2.7 Дивоев Г. М. Учебная книга зверовода. М.,2005 7.2.8 Соколов В. Е. Систематика млекопитающих. М., 1977 7.2.9 Наумов С.П. Зоология позвоночных М.,1973 7.2.10 Лукин Е.Н. Зоология. М., 1989
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz