Файл қосу
Ақпараттық жүйелердің даму
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-12.1.46/02-2014 | |«Ақпараттық жүйелер негізі»|Баспа № 2 | | |пәнінің білім алушыға |11.09.2014ж | | |арналған бағдарламасы | | | «Ақпараттық жүйелер негізі» пәнінен оқу-әдістемелік кешен 5В070300 –«Ақпараттық жүйелер» мамандығына арналған БІЛІМ АЛУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған ___________ Жақсығұлова Д.Д. «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға оқытушысы, Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Семей қаласы «__02__» _________09_________ 2014ж. 2. Талқыланды 2.1. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ақпараттық жүйелер» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № _1__ «__05__» ___09_____________ 2014 ж. Кафедра меңгерушісі __________ /Смагулов С.К., э.ғ.к./ 2.2. «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» факультетінің оқу- әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № _1__ «_9_» _______09___________ 2014ж. Төрағасы __________ /Бекбаева Р.С./ 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № _1__ «_11_»______09_______2014ж. ОӘК төрағасы, оқу-әдістемелік істер бойынша проректор _______________ / Г.К. Искакова / 4 18.09.2013 ж. №1 баспа орнына енгізілді мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу | | |3 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқау | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | 1 Жалпы мағлұматтар 1.1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар |Оқытушылардың аты – жөні: |Жаксыгулова Д.Д., аға оқытушы | |Кафедра: |«Ақпараттық жүйелер» | |Ақпарат: |35-26-22 | |телефон: |№ 1 | |оқу корпусы: |№ 1108 | |кабинет: | | |Пәннің аты: |«Ақпараттық жүйелер негізі» | |Кредиттер саны: |2 | | | | 1.2. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы "Ақпараттық жүйелер негізі" пәнінен оқу-әдістемелік кешен «5В070300- Ақпараттық жүйелер» мамандығының білім алушыларға арналған ақпараттық үрдістердің негізгі модельдерімен танысу, ақпараттық үрдістерді физикалық және арна деңгейінде ұйымдастыру, әр түрлі ақпараттық жүйелерді құрастырудың қазіргі әдістері мен модельдері қарастырылады. 1.3 Курстың мақсаты білім алушылардың әртүрлі класты және әртүрлі міндет атқаратын ақпараттық жүйелерді құру бағытында модельдер мен әдістерлі жасаудың арнайы білімдерін қалыптастыру түрінде білім (дағды) алуы 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері – білім алушылардың жүйелер теориясының есептерін, қысқаша тарихи анықтамар, жүйелер теориясының терминологиясын, ақпараттық жүйелерінің түсінігін, жүйелік анализ туралы түсінігі дағдысының болуы міндетті. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде білім алушытер: • ақпараттық үрдіс құрылымын, ақпараттық үрдістерді ұйымдастырудың негіздерін білуі; • математикалық программалау есептерін шешу кезінде ЭЕМ пайдалануды игеруі; • ақпараттық үрдістер мен объектерді формальді түрде сипаттау әдістерін қолдана алуына ие болуы; • ақпараттық жүйе есептерін қою мен алгоритмдеу кезінде жүйелік талдауды қолдана білуі; • ақпараттық жүйелердің концептуалды моделін анықтай алуы керек екендігін түсінуі; • есепті шешудің стандартты программалық әдістері туралы түсінігінің болуы; • оқу әдебиеттерін өзіндік оқи білу; логикалық ойлау қабілетін дамытуы тиіс. 1.6 Курс пререквизиттері: • Математикалық анализ • информатика • программалау технологиясы • ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика 1.7 Курс постреквизиттері: • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау • Ақпараттық жүйелерді жобалау 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 3 – Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |Тақырып атауы |Сағаттар саны |Әдебиет | | |Дәріс |Тәж |БАОӨЖ |БАӨЖ | | |1 |2 |3 |5 |6 |7 | |АЖ түсінігі |1 |1 |2 |2 |7.1, 7.2, 7.3,| |Ақпараттық жүйелердің даму | | | | |7.4 | |сатылары. Ақпараттық жүйелердегі| | | | | | |процестер | | | | | | |Ақпараттық жүйе басқару |1 |1 |2 |2 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйесінің негізгі бөлігі | | | | |7.4 | |ретінде. Жүйелер теориясының | | | | | | |есептері. Қысқаша тарихи | | | | | | |анықтама. Жүйелер теориясының | | | | | | |терминологиясы. | | | | | | |Ақпараттық жүйе басқару |1 |1 |2 |2 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйесінің негізгі бөлігі | | | | |7.4 | |ретінде. Ақпараттық жүйелерінің | | | | | | |түсінігі. Жүйелік анализ. | | | | | | |Ақпараттық жүйе басқару |1 |1 |2 |2 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйесінің негізгі бөлігі | | | | |7.4 | |ретінде. АЖ сипаттау әдістері | | | | | | |АЖ сипаттаудың сапалық және | | | | | | |сандық әдістері. | | | | | | |Кибернетикалық жағынан жақындау.| | | | | | | | | | | | | |АЖ динамикалық сипаттау. АЖ | | | | | | |каноникалық түрде сипаттау. АЖ | | | | | | |агрегаттық сипатталуы. | | | | | | |Ақпараттық жүйе басқару |1 |1 |2 |2 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйесінің негізгі бөлігі | | | | |7.4 | |ретінде. АЖ сипаттау әдістері | | | | | | |Кіріс пен шығыс операторлары. | | | | | | |Агрегаттардың ақпараттық | | | | | | |байланыстарының минималдылық | | | | | | |принциптері. | | | | | | |Агрегат кездейсоқ үрдіс ретінде.| | | | | | |Ақпараттық жүйе басқару |1 |2 |4 |4 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйесінің негізгі бөлігі | | | | |7.4 | |ретінде. АЖ анализі және синтезі| | | | | | |Жүйелерді зерттеу нәтижелерін | | | | | | |нысандандыру. | | | | | | |Жүйелердің функцияларын | | | | | | |ерекшелеу. | | | | | | |Ақпараттық жүйе басқару |1 |1 |3 |3 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйесінің негізгі бөлігі | | | | |7.4 | |ретінде. АЖ анализі және | | | | | | |синтезі | | | | | | |Есептерді макро- және микро- | | | | | | |деңгейлерде қою және алгоритмдеу| | | | | | |әдістемесі. | | | | | | |Ақпараттық жүйелер құрылымын | | | | | | |синтездеу әдістері. | | | | | | |Ақпараттық үрдістер – ақпараттық|1 |1 |4 |4 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйелердің негіздері. Ақпараттық| | | | |7.4 | |үрдістердің құрылымы мен | | | | | | |түсінігі | | | | | | |Сигналдың математикалық | | | | | | |моделдері. | | | | | | |Детерминделген сигналдардың | | | | | | |жиілік түрінде берілуі. | | | | | | |Дискреттеу тәсілдерді жіктеу. | | | | | | |Ақпараттық үрдістер – ақпараттық|1 |1 |4 |4 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйелердің негіздері. Ақпараттық| | | | |7.4 | |үрдістердің құрылымы мен | | | | | | |түсінігі | | | | | | |Уақыт бойынша дискреттеу. | | | | | | |Котельниковтың теоремасы бойынша| | | | | | |санау дәлділігін таңдау. | | | | | | |Деңгейлік бойынша кванттау. | | | | | | |Ақпараттық үрдістер – ақпараттық|1 |1 |4 |4 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйелердің негіздері. Тасымалдау| | | | |7.4 | |үрдісінің моделі. | | | | | | |Ақпаратты өлшеу. | | | | | | |Үзіліссіз және дискретті | | | | | | |байланыс арналарының модельдері.| | | | | | | | | | | | | |Үзіліссіз және дискретті | | | | | | |байланыс арналарының өту | | | | | | |қабілеті. | | | | | | |Ақпараттық үрдістер – ақпараттық|1 |1 |4 |4 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйелердің негіздері. Тасымалдау| | | | |7.4 | |үрдісінің моделі. | | | | | | |Ақпараттан айырылу бағасы. | | | | | | |Ақпараттың артықтығы туралы | | | | | | |түсінік. | | | | | | |Ақпараттық үрдістер – ақпараттық|1 |1 |4 |4 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйелердің негіздері. Физикалық | | | | |7.4 | |деңгейдегі ақпараттық үрдіс | | | | | | |Модуляция және демодуляция | | | | | | |процедураларының мазмұны мен | | | | | | |міндеті | | | | | | |Ақпараттық үрдістер – ақпараттық|1 |1 |4 |4 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйелердің негіздері. Физикалық| | | | |7.4 | |деңгейдегі ақпараттық үрдіс | | | | | | |Модуляциялау түрлерінің сыртқы | | | | | | |әсерге тұрақтылығы бойынша | | | | | | |салыстырма мінездемелері. | | | | | | |Ақпараттық үрдістер – ақпараттық|1 |1 |4 |4 |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйелердің негіздері. Арналық | | | | |7.4 | |деңгейдегі ақпараттық үрдіс | | | | | | |Кодтау теориясының жалпы | | | | | | |түсініктері. | | | | | | |Кодтаудың негізі болып қаланған | | | | | | |Шеннонның теоремалары. | | | | | | |Ақпараттық үрдістер – ақпараттық|1 |1 | | |7.1, 7.2, 7.3,| |жүйелердің негіздері. Арналық | | | | |7.4 | |деңгейдегі ақпараттық үрдіс | | | | | | |Аналогты-кодтық түрлендіргіштер.| | | | | | | | | | | | | |Тиімді кодтау. | | | | | | |Тәжірибелік сабақтар | |Ақпараттық үрдістер мен жүйелерді сипаттау әдістерімен танысу | |Ақпараттық үрдістер мен жүйелерді анализдеу мен синтездеу әдістерімен танысу. | |Ақпараттық интеллектуалдау | |Ақпараттық үрдістерді зерттеудің сапалық және сандық әдістерімен танысу | |Физикалық деңгейде Ақпараттық үрдістерді ұйымдастыруды оқыту | |Ақпараттық үрдісті арна деңгейінде ұйымдастыруды зерттеу | №1 БАӨЖ тақырыптары |Жүйелер теориясының есептері. | |АЖ сипаттаудың сапалық және сандық әдістері. | |Кіріс пен шығыс операторлары. | | | |№2 БАӨЖ тақырыптары | |Жүйелерді зерттеу нәтижелерін нысандандыру. | |Ақпараттық жүйелер құрылымын синтездеу әдістері. | |Сигналдың математикалық моделдері. | | | |№3 БАӨЖ тақырыптары | |Ақпаратты өлшеу. | |Үзіліссіз және дискретті байланыс арналарының модельдері. | |Модуляция және демодуляция процедураларының мазмұны мен міндеті. | | | |№4 БАӨЖ тақырыптары | | | |Модуляциялау түрлерінің сыртқы әсерге тұрақтылығы бойынша салыстырма | |мінездемелері. | |Кодтау теориясының жалпы түсініктері. | |Криптографикалық кодтау. | 3 Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нүсқаулар Бұл курсты меңгеру кезінде білім алушы дәріске, практикалық сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер білім алушы өз бетімен меңгере алса, ОБСӨЖ-ге қатысуы міндетті емес. Дәрісті меңгергеннен кейін, практикалық тапсырма орындалу керек. ОбСӨЖ-ді оқытушы көмегімен немесе өз бетімен орындап, уақытында тапсыру керек. Өздік жұмысты орындау барлық менгерген материал негізінде білім алушы өз бетімен орындайды, көрсетілген уақытта тапсыру міндетті. 4 Курс форматы Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және үй жұмыстары, тақта алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын уақытында тапсыруы кіреді. Әрбір дәрістік сабақта 5-7 негізгі ұғымдарды меңгеру қажет. Қортынды бақылау барлық бақылауды қамтиды: Емтихан бағасы межелік бақылау (40%) және аралық аттестация қортындысын (емтихан – 60%) қамтиды да 100% құрайды. ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 5 Курс саясаты Келесі талаптар: ❑ дәріске, СТС және БАӨЖ міндетті түрде қатысу. Егер қандай да себептермен білім алушы сабақты босатқан болса, сол күні сабақта өтілген материалға өзі жауапты болады. ❑ Сабақ үстінде ұялы телефонды өшіріп қою қажет. ❑ Сабақты жүйелі түрде бұзып, тәртіп бұзған білім алушы аудиториядан шығарылады, немесе барлық курс үшін "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады. ❑ СТС және үй тапсырмаларын орындау міндетті ❑ Бақылау жұмыстары міндетті түрде орындалып, аталған уақытта тапсырылуы қажет. Кешіктіріліп өткізілген жұмыс автоматты түрде төмен бағамен бағаланады. ❑ Көшіру орын алғанда білім алушы аудиториядан шығарылады немесе "қанағатанарлықсыз" баға қойылады. 6 Баға қою саясаты Білім алушылардың үлгерім бақылауы ағымды, шектік және қорытынды бақылау арқылы жүзеге асырылады. Баға «Білім алушылардың білімін рейтингтік бағалау» стандарты бойынша қойылады. Қорытынды бақылау емтихан түрінде алынады. Ол ауызша сұрау немесе жазбаша тест көмегі арқылы жүргізіледі. Қорытынды баға әрбір сабақтың, рефераттың, сонымен қатар экзамен нәтижелері арқылы қойылады. Егер білім алушылардың семестр бойынша рейтинг баллдарының жиыны 50 %- ға тең немесе одан көп болса, ол жиынтық бақылауға жіберіледі. Қосымша балдар: - шығармашылықтық көзқарасы үшін; - оқу процесіне белсене қатысуы үшін; - ғылыми-зерттеу жұмысын, ғылыми мақала жазғаны үшін; - жұмыста әртүрлі ақпарат көздерін қолданғаны үшін; - БАӨЖ қосымша әдебиет көздерін пайдалану; - жұмысты мерзімінен бұрын тапсыру. Кесте 2 |апта |Бақылау түрі |Барлық балл |Ескерту | |2 |Тәжірибелік сабақ |20 | | |3 |Тәжірибелік сабақ |20 | | |4 |Тәжірибелік сабақ |20 | | |5 |Тәжірибелік сабақ |20 | | | |ОБСӨЖ №1 |50 | | |6 |Тәжірибелік сабақ |20 | | | |ОБСӨЖ №2 |50 | | |7 |Межелік бақылау 1 |50 | | |1-7 аптадағы жинаған баллдар саны |300 | | |8-15 аптада сабаққа қатысу балы |30 | | |9 |Тәжірибелік сабақ |20 | | |10 |Тәжірибелік сабақ |20 | | |11 |Тәжірибелік сабақ |20 | | | |ОБСӨЖ №3 |50 | | |12 |Тәжірибелік сабақ |20 | | |13 |Тәжірибелік сабақ |10 | | | |ОБСӨЖ №4 |50 | | |14 |Тәжірибелік сабақ |10 | | |15 |Межелік бақылау 2 |50 | | |8-15 аптада жинаған баллдар саны |300 | | |Емтихан балы |400 | | |Академиялық кезең бойынша балл |1000 | | 7 Әдебиет 7.1 Информатика (ақпараттық жүйелер): оқулық /А.М.Джумагалиева, А.Ж.Нургазинова, Л.Қ.Смаилова, А.Ш. Күлмұратова.- Алмапты: Дәуір, 2011.- 247 б.- (ҚР Жоғары оқу орындарының қауымдастығы)( АВ). 7.2 Информатика (ақпараттық жүйелер): оқулық / А.М.Джумагалиева, А.Ж.Нургазинова, Л.Қ.Смаилова, А.Ш.Күлмұратова.- Алмапты: Дәуір, 2011.- 247 б.- (ҚР Жоғары оқу орындарының қауымдастығы)( АВ). 7.3 Бидайбеков, Е.Ы. Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер: оқу құралы / Е.Ы. Бидайбеков, К. Елубаев, Ш.Т. Шекербекова.- Алматы: Print-S, 2010.- 217б. 7.4 Аяжанов, С.С. Ақпараттық жүйелердің негіздері: оқулық / С.С. Аяжанов, Ш.Е. Омарова, Қ.С. Аяжанов.- Алматы: Дәуір, 2012.- 399 б. 7.5. Петров В.Н. Информационные системы. СПб.: Питер, 2002. 7.2 Введение в теорию информационных систем./Под ред. Юркевич Е.В. – М.: ИД Технологии, 2004.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz