Файл қосу
Психология сызба
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |4 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14.05.01.20.01. | | | |01-2013 | | | | | |Оқытушыға арналған пәннің|№1 басылым ____________ | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | |«Жалпы психология -І» | | | «ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ -І» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1.ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Жалпы психология І»пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В050300- «Психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге жіне істеуге тиіс білімдерін таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2.Нормативтік нұсқама. Осы ««Жалпы психология І» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барнлық талаптар мен ұсыныстарға сай талаптар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырған: 050503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖОС 3.08.0ХХ- 2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің 20__ жылғы 7 тамызындағы № 671 бұйрықпен бекітілген және күшіне енгізілген. 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі, оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай, сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Жалпы психология курсы бүгінгі күннің талабына сай психолгия мамандығы студенттері үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл курста психологияның жалпы мәселелрі, әсіресе жеке адам проблемасы және тұлғаның сезімдік аймағы мен қасиеті, сапалары жөніндегі ғылыми-қолданбалы ақпарат осы заманғы психологиялық теориялар негізінде беріледі. 3.2. Пәннің мақсаты Курстың мақсаты болашақ мамандардың психология ғылым саласын оқып-зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерін қалыптастыруды әрі қарай жалғастыру. 3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: ✓ Психология ғылымының категориялық құрылымын ашу; ✓ Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру; ✓ Психологиялық білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту 3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: ✓ Психология негіздерін меңгеру (негізгі ұғымдар, негізгі құрылымдар); ✓ Психологияны оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; ✓ Психологияның қазіргі теорияларын білуі; ✓ Кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиялық алған білімін қолдану туралы түсінігі болуы қажет. 3.5.Курстың пререквизиті: 1. Философия 3.6.Курстың постреквизиті: 1. Жас ерекшелік психологиясы; 2. Әлеуметтік психология; 3. Практикалық психология; 4. Дифференциалды психология. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Ку|Семестр |Кредит |ЛК |СПС | |рс| |Саны |(сағ.) |(сағ) | | | | |Д |СПС | | | | |Д |СПС | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Психология |Психология |Психология сызба |Психологияны |Ғылыми | |пәніне кіріспе. |пәніне кіріспе. |сы |оқып, үйрену |еңбекке | | | | |дің қандай |аннотация | | | | |маңызы бар? | | |Психология ғылым|Психология ғылым|Адамның психика |Психологқа |Ғылыми | |саласы ретінде. |саласы ретінде. |лық құбылыстарын |психологияны |еңбекке | | | |бейнелейтін сурет|білу не үшін |аннотация | | | |тер. |қажет? | | |Психология |Психология | |Психикалық |Психология| |дамушы ғылымдар |дамушы ғылымдар | |құбылыстар |лық есепке| |жүйесі ретінде. |жүйесі ретінде. | |классификация |жоспар | | | | |сының сызбасы |құру | |Психологияның |Психологияның |Гамезо М.В., |Гамезо М.В., |Пнеймограф| |негізгі |негізгі |Домашенко И.Л. |Домашенко И.Л.|тың сызба | |салалары. |салалары. |Атлас по |Атлас по |суретін | | | |психологии. – М. |психологии. – |салу. | | | | |М.,1998 | | |Психиологияны |Психиологияны | Гамезо М.В.,Дома|Гамезо М.В., |Ғылыми | |зерттеу |зерттеу |шенко И.Л. Атлас |Домашенко И.Л.|еңбекке | |әдістері. |әдістері. |по психологии. – |Атлас по |аннотация | | | |М. |психологии. – | | | | | |М.,1998 | | |Психологияны |Психологияны | Гамезо М.В.,Дома|Гамезо М.В., |Ғылыми | |зерттеу |зерттеу |шенко И.Л. Атлас |Домашенко И.Л.|еңбекке | |әдістері. |әдістері. |по психологии. – |Атлас по |аннотация | | | |М. |психологии. – | | | | | |М.,1998 | | |Психологияның |Психологияның |Адамның психика | |Ғылыми | |жаратылыс |жаратылыстану-ғы|лық құбылыстарын | |еңбекке | |тану-ғылыми |лыми негіздері. |бейнелейтін | |аннотация | |негіздері. | |суреттері. | | | |Психологияның |Психологияның |Нерв клеткалары |Леонтьев А.Н. |Ғылыми | |жаратылыс |жаратылыстану-ғы|ның суреттері. |Проблемы раз |еңбеке | |тану-ғылыми |лыми негіздері. | |вития психики.|аннотация | |негіздері. | | | | | |Бас миының |Бас миының |ми муляжі немесе |Фейгенберг |Психология| |құрылысы. |құрылысы. |схемасы. |И.М. Мозг, |лық есепке| | | | |психика, |жоспар | | | | |здоровье. |құру | |Бас миының |Бас миының |Қозу мен тежелу |/оны Алдамұра |Өрлеуші | |құрылысы. |құрылысы. |процестері. |товтың "Жалпы |ретикулярл| | | | |психология" |ық | | | | |кітабынан, 185|формацияла| | | | |беттен көруге |рының | | | | |болады/ |схемасын | | | | | |сызып, | | | | | |даярлау. | |Адам миы және |Адам миы және |Шартты және |/оны Алдамұра |төмендеуші| |психика: |психика: |шартсыз |товтың "Жалпы |ретикулярл| |байланыс |байланыс |рефлекстер |психология" |ық | |принципі және |принципі және |таблицасы. |кітабынан, 185|формацияля| |жалпы механизмі.|жалпы механизмі.| |беттен көруге |рының | | | | |болады/ |схемасын | | | | | |сызып, | | | | | |даярлау. | |Адам миы және |Адам миы және |Нерв қызметінің |Соколова Е.Т. |Ретроактив| |психика. |психика. |рефлекстік |Проективные |ті | | | |табиғаты. |методы иссле |тежелеу | | | | |дования |құбылыстар| | | | |личности. |ына | | | | | |мысалдар | | | | | |әзірлеу. | |Мидағы |Мидағы |Шартты және |Соколова Е.Т. |проактивті| |психикалық |психикалық |шартсыз |Проективные |тежелеу, | |процестер және |процестер және |рефлекстер |методы иссле |құбы | |адам жағдайының |адам жағдайының |таблицасы. |дования личнос|лыстарына | |анатомиялық-физи|анато | |ти. |мы | |ологиялық |миялық-физиологи| | |салдар | |көріністері. |ялық | | |әзірлеу. | | |көріністері. | | | | |Адам миы және |Адам миы және |Нерв жүйесі |Мидың кұрылы |реминисцен| |психика туралы |психика туралы |туралы жалпы |сы мен қызметі|ция | |ілімдер. |ілімдер. |ұғым. |туралы |құбылыстар| | | | |түсінікті ашып|ына | | | | |көрсету. |мысалдар | | | | | |әзірлеу. | |Психика мен |Психика мен |Гримак Л.П. |адамның нерв |Ғылыми | |әрекет-қылықтың |әрекет-қылықтың |«Резервы |жүйесінің қыз |еңбеке | |төменгі |төменгі |человеческой |меті И.М.Сеч |аннотация | |формаларының |формаларының |психики» ғылыми |еновтың рефле | | |қалыптасуы. |қалыптасуы. |шығармасымен оқып|кс доғасы мен | | | | |танысу. |тұзағы | | |Психика мен |Психика мен |Гримак Л.П. |Н.А.Бернштейнн|Ғылыми | |әрекет-қылықтың |әрекет-қылықтың |«Резервы |ің рефлектрлік|еңбекке | |төменгі |төменгі |человеческой |табиғатын ашып|аннотация | |формаларының |формаларының |психики» ғылыми |көрсет | | |қалыптасуы |қалыптасуы |шығарма | | | | | |сымен оқып | | | | | |танысу. | | | |Адамның жоғары |Адамның жоғары |Шабельников А., |Ғылыми |Ғылыми | |психикалық |психикалық функ |Бердібаева С. |шығармамен |еңбекке | |функцияларының |цияларының |Психика – функ |оқып танысу. |аннотация | |дамуы. |дамуы. |ционалдық жүйе. | | | |Адам және |Адам және |Адам және |Коломинский |Психология| |жануарлар |жануарлар |жануарлар психи |Я.Л. Беседы о |лық есепке| |психикасын |психикасын |касын салыстыра |тайнах |жоспар | |салыстыру. |салыстыру. |тын сызба. |психики. |құру | |Сананың пайда |Сананың пайда |Психиның салыс |Коновалов В.Ф.|Ғылыми | |болуы және |болуы және |тырмалы сызбасы, |Психика |еңбекке | |дамуы. |дамуы. |мысалдар |человека. |аннотация | |Сананың пайда |Сананың пайда |Псиканы салыс |Психика – функ|Ғылыми | |болуы және дамуы|болуы және дамуы|тыратын мысалдар |ционалдық жүйе|еңбекке | | | | | |аннотация | |Сана және |Сана және |Сана және бейсана|Лебедев В.И. |Психикалық| |бейсана |бейсана |туралы мысалдар |Тайны психики |жағдайды | | | | |без тайн: о |тал | | | | |таинственных |дау | | | | |явлениях | | | | | |человеческой | | | | | |психики. | | |Сана және |Сана және |Сана және бейсана|Тайны психики |Психикалық| |бейсана |бейсана |туралы мысалдар |без тайн: о |жағдайды | | | | |таинственных |талдау | | | | |явлениях чело | | | | | |веческой | | | | | |психики. | | |Психология және |Психология және |Жеке тұлға |Соколова Е.Т. |Ғылыми | |адам туралы |адам туралы |дамуының сызбасы |Проективные |еңбекке | |ғылымдар. |ғылымдар. | |методы |аннотация | | | | |исследования | | | | | |личности. | | |Психология және |Психология және |Атлас психологии.|Гамезо М.В., |Психология| |педагогика. |педагогика. | |Домошенко И.А.|лық есепке| | | | |Атлас |жоспар | | | | |психологии. |құру | |Психологияның |Психологияның |Атлас психологии.|Хрестоматия по|Пнеймограф| |дамуының тарихи |дамуының тарихи | |истории |тың сызба | |кезеңдері. |кезеңдері. | |психологии М.,|суретін | | | | | |салу. | |Қайта өрлеу |Қайта өрлеу |Психология тарихы|Ярошевский |Ғылыми | |дәуірінен |дәуірінен |ның даму сызбасы |М.Г. История |еңбекке | |19-ғасырдың |19-ғасырдың | |психологии М.,|аннотация | |ортасына дейінгі|ортасына дейінгі| |1985 | | |психологияның |психологияның | | | | |дамуы |дамуы | | | | |19-ғасырдың |19-ғасырдың |Психология тарихы|Ярошевский |Ғылыми | |ортасынан |ортасынан |ның даму сызбасы |М.Г. История |еңбек | |20-ғасырдың |20-ғасырдың | |психологии М.,|ке | |екінші жартысына|екінші жартысына| |1985 |аннотация | |дейінгі |дейінгі | | | | |психологиялық |психологиялық | | | | |білімдердің |білімдердің | | | | |дамуы. |дамуы. | | | | |19-ғасырдың |19-ғасырдың |Психология тарихы|Ярошевский |Психология| |ортасынан |ортасынан |ның даму сызбасы |М.Г. История |лық есепке| |20-ғасырдың |20-ғасырдың | |психологии М.,|жоспар | |екінші жартысына|екінші жартысына| |1985 |құру | |дейінгі |дейінгі | | | | |психологиялық |психологиялық | | | | |білімдердің |білімдердің | | | | |дамуы. |дамуы. | | | | |Кеңестік |Кеңестік |Психология тарихы|Ярошевский |Ғылыми | |психологияның |психология |ның даму сызбасы |М.Г. История |еңбекке | |қалыптасуы және |ның қалыптасуы | |психологии М.,|аннотация | |қазіргі |және қазіргі | |1985 | | |психологияның |психологияның | | | | |жағдайы. |жағдайы. | | | | |Кеңестік |Кеңестік |Психология тарихы|Ярошевский |Ғылыми | |психологияның |психология |ның даму сызбасы |М.Г. История |еңбек | |қалыптасуы. |ның қалыптасуы. | |психологии |ке | | | | | |аннотация | 8.Негізгі әдебиеттер: 8.1. Немов Р.С. Учебник для студентов высших пед. учебных заведений. Т1.(Общие основы психологий) – М.,2003 8.2. Общая психология (Курс лекции)./Сост. Е.И.Рогов. – М., 1995 8.3. Қ. Жарықбаев. Жалпы психология. – А. 1998 8.4.Сатиева Ш.С.Психология С. 2007 Қосымша әдебиеттер тізімі: 8.1.2.Гиппенрейтер Ю. Введение в общую психологию. –М., 1987 8.1.3.Гриншпун И.Б. Введение в психологию. – М., 1994 8.1.4.Рубинштейн С.Л. Основы общей психологий. – СПБ., 1999 8.1.5. Сәбет Бап-Баба. Жалпы психология. - А., 2005 8. 1.6.Ярошовский М.Г. История психологии. – М., 1985 8.1.7.Ждан А.Н. История психологии: От античности до наших дней. – М., 1990 8.1.8. Гамезо М.В.,Домашенко И.Л. Атлас по психологии. – М. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер|Қамтамасыз ету | | |құралдар атауы | |саны |пайызы | |1 |Общая психология (Курс |10 |7 |100 | | |лекции)./Сост. Е.И.Рогов. – М., | | | | | |1995 | | | | |2 |8.3. Қ. Жарықбаев. Жалпы |10 |7 |100 | | |психология. – А. 1998 | | | | |3 |8.4.Сатиева Ш.С.Психология С, | |7 |100 | | |2007 | | | | |4 |Гамезо М.В.,Домашенко И.Л. Атлас |10 |7 |100 | | |по психологии. – М.,1998 | | | | |5 |Сәбет Бап-Баба. Жалпы психология. |10 |7 |100 | | |- А., 2005 | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz