Файл қосу
Таңдау мен құрылымдары
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ
ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 дәрежедегі СМК құжат |ОӘК |ОӘК |
| | |042-18-8.1.139/02-201|
| | |3 |
|«Көтеріп-тасымалдау |№ 1 баспа | |
|механизмдері» |18.02.2013 ж. | |
|пәннінің оқу-әдістемелік | | |
|кешені Студенттерге арналған| | |
«Көтеріп-тасымалдау механизмдері»
пәнінің
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
5В071200 – «Машина жасау»
мамандығы үшін
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей 2013
Алғы сөз
1. ҚҰРАСТЫРҒАН
Құрастырушылар: ____________С. М. Мансуров, Семей қаласының Шәкәрім
атындағы мемлекеттік университетінің «Машина жасау технологиясы және
механика» кафедрасының аға оқытушысы
«_03_» ___09____ 2013 ж.
2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Машина жасау технологиясы және механика» кафедрасының мәжілісінде
талқыланды
Хаттама № «_09_» ____09_____ 2013 ж.
Кафедра менгерушісі ___________ С. Д. Токаев
2.2. ИТФ оқу-әдістемелік бюросында талқыланды
Хаттама № «_12_» ___09_____ 2013 года.
Төрағасы ______________ С.С. Төлеубекова
3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің жиналысында қарастырылып,
басылымға ұсынылған
Хаттама № «_18_» _____09______ 2013 ж.
Төрағасы _____________ Г.К. Искакова
4. АЛҒАШ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ
Мазмұны
|1 |Жалпы мағлұматтар | |
|2 |Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқаулар | |
|3 |Курс саясаты мен форматы | |
|4 |Баға қою саясаты | |
|5 |Пәннің мазмұны және сабақтардың сағат бойынша бөлінуі | |
|6 |ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары | |
|7 |Пән бойынша оқу графигінің күнтізбелік жоспары | |
1. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР
• Оқытушының аты-жөні - Мансуров Самат Мухаметказыұлы
• «Машина жасау технологиясы және механика» кафедрасы
• Байланыс қатынасы – Семей қаласы, Глинка көшесі 20 А, 406, 609 ауд.
• Сабақ өткізетін аудиториялар № 603, а
• Пәнің аталуы – «Көтеріп-тасымалдау механизмдері»
• Кредит саны – 3
• Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі
Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі
|Курс |Семестр |
Емтиханға екінші межелік бақылаудың рейтингісі 50 % жоғары студенттер
жіберіледі.
Пән бойынша қорытынды баға (ҚБ) келесі ереже бойнша анықталады: екінші
межелік бақылау нәтижесі МБ2, % 0,6-ға (60 %) көбеітіндісіне емтиханның
нәтижесінің (Е, %) 0,4-ке (40 %) көбейтіндісі қосылыу арқылы табылады,
яғни[pic]
[pic].
Студенттер білімі келесі шкала байынша әріптік эквивалентте, балл және
процент түрінде бағаланады.
|Әріп |Баллдың сандық |Проценттік құрамы|Бұрынғы жүйе бойынша |
|жүйесінде|эквивленті | |бағалау |
|бағалау | | | |
|А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы |
|А– |3,67 |90 – 94 | |
|В+ |3,33 |85 – 89 | |
| | | |Жақсы |
|В |3,0 |80 – 84 | |
|В– |2,67 |75 – 79 | |
|С+ |2,33 |70 – 74 | |
| | | | |
| | | |Қанағаттанарлық |
|С |2,0 |65 – 69 | |
|С– |1,67 |60 – 64 | |
|D+ |1.33 |55 – 59 | |
|D |1,0 |50 – 54 | |
|F |0 |0 – 49 |Қанағаттантанарлықсыз |
|I |NA |- |Аяқталмаған |
|P |- |өткен |Пәнді өткен |
5. Пәннің мазмұны және сабақтардың сағат бойынша бөлінуі
|№ |Тақырыптың аты |Сағат саны |
| | |ДС |ЗС |ПС |ОСӨЖ |
| |Кiрiспе. ТТТҚ жұмыстарын механикаландыру | | | | |
| |– еңбек өнiмдiлiгiн асырудың және | | | | |
| |өнiмнiң өзiндiк құнын азайтудың негiзi. | | | | |
|1 |Механикалық құралдардың мақсаты мен |1 | | |2 |
| |маңызы. Көтеру-тасымалдау машиналарының | | | | |
| |ақырғы жетістіктерi. | | | | |
| |Негiзгi түсiнiктер мен терминдер. | | | | |
| |Жүктердiң, жүк жүрiстерiнiң және олардың | | | | |
| |параметрлерiнiң жiктелуi. | | | | |
| |Үздiксiз жұмыс iстейтiн машиналар туоалы | | | | |
| |жалпы мәлiметтер. Жiктелуi. Есептiк | | | | |
| |жүктелулер. Тарту органы бар конвейерлер.|1 | | | |
|2 |Оларды есептеудiң жалпы әдiстерi. | | | | |
| |Таспалы конвейерлер. Құрылымы, құраушы | | | | |
| |элементтерi мен тораптары. Негiзгi | | | | |
| |есептiк байланыстар. | | | | |
| |Таспалы конвейердi есептеу. Таспаны | | | | |
| |таңдау. Трасса схемасын таңдау. Керуге | | |2 |3 |
| |есептеу. Қосылу мен тежелуге тексеру. | | | | |
| |Шынжырлы конвейерлер. Жiктелуi және | | | | |
|3 |құрылымдық схемалар. Конвейерлiк |1 | | |1 |
| |шынжырлардың түрлерi. Динамикалық күштер.| | | | |
| |Негiзгi есептiк бойланыстар. | | | | |
| |Төсемдi конвейерлер. Топтасуы және |1 | | | |
| |құрылымдары. | | | | |
|4 | | | | | |
| |Төсемдi конвейердi есептеу. Жүрiс | | | | |
| |бөлiмдерiн таңдау. Керуге есептеу. Қосылу| | |2 |8 |
| |мен тежелуге тексеру. | | | | |
| |Аспалы конвейерлер. Құрылымдары, |1 | | | |
| |элементтері мен тораптары. Негізгі | | | | |
|5 |есептік байланыстар. | | | | |
| |Аспалы конвейердi есептеу. Жүктiк аспаны | | | | |
| |таңдау. Ауыстырғыш құрылғының | | |2 |4 |
| |құрылымдары. | | | | |
| |Элеваторлар мен көтергiштер. Мақсаты, |1 | | | |
| |пайдалану аймақтары. Есептiк | | | | |
|6 |ерекшелiктер. Негiзгi тораптарды таңдау. | | | | |
| |Элеваторлар мен көтергiштердi есептеу. | | |2 |3 |
| |Таңдау мен құрылымдары. Есептеу | | | | |
| |ерекшелiктерi. | | | | |
| |Жүк көтергiш машиналарын жiктеу. Жұмыс |1 | | | |
|7 |режимдерi және есептiк жүктемелер. | | | | |
| |Қолмен iстейтiн лебедканың жұмыс iстеу | |2 | |2 |
| |принципiн зерттеу. | | | | |
| |Полиспастар мен барабандар. Құрылымдары |1 | | |2 |
|8 |мен арқанды бекiту әдiстерi. | | | | |
| |Қолмен iстейтiн тальдердің жұмыс iстеу | |2 | |2 |
| |принципiн зерттеу. | | | | |
| |Икiмдi көтеру элементтерi, таңдау | | | | |
| |әдiстерi. Шығырлар мен жұлдызшалар. | | | | |
| |Жүктi қармау құралдары. Ілгiштер, |1 | | |1 |
|9 |құрсаулар, қармаулар, эксцентриктi | | | | |
| |қармаулар, электр магниттер, вакуумды | | | | |
| |қармаулар мен грейферлердiң | | | | |
| |құрылымдары-мен танысу және негiзгi | | | | |
| |есемдiк байланыстарды қарастыру. | | | | |
| |В 103 М типтi злектртальдiң құрылымы мен | |2 | |2 |
| |жұмыс iстеу принципiн зерттеу. | | | | |
| |Тоқтаткыштар мен тежегiштер. Шаппалы, | | | | |
| |үйкелiстi, шығыршықты тоқтаткыштар. | | | | |
|10 |Қалыпты, таспалы, өстiк бастырмалы |1 | | |2 |
| |тежегiштер. Құрылымдар мен негiзгi | | | | |
| |есептiк байланыстар. | | | | |
| |ТКТ-200 типтi қалыпты тежегiштiң құрылымы| |3 | |2 |
| |мен жұмыс iстеу принципiн зерттеу. | | | | |
| |Жүк көтергiш машпналардың көтеру | | | | |
| |механизмдерi. Жүктi көтеру және түсiру |1 | | | |
| |кезiндегi динамикалық процесстер. | | | | |
|11 | | | | | |
| |Жүк көтеру механизмiн есептеу. Икiмдi | | | | |
| |элементтi, полиспастты, барабан құрылымын| | | | |
| |тандау және берiктiкке есептеу. | | |2 |5 |
| |Электрқозғалтқышты қосылуға және тоқтауға| | | | |
| |тексеру. | | | | |
| |Жүк көтергiш машиналардың қозғалыс | | | | |
| |механизмi. Таңдау және қосылу мен тежелу|1 | | | |
|12 |кезiндегi динамикалық күштердi есептеу.. | | | | |
| |Жетекшi дөңгелектерi бар қозғалыс | | |2 |2 |
| |механизмiн есептеу. | | | | |
| |Арқанды тартқышы бар қозғалыс механизмiн | | |2 |2 |
| |есептеу. | | | | |
| |Жебе қолтығын бұру және өзгерту | | | | |
|13 |механизмі. Құрылымдар мен негiзгi есептiк|1 | | | |
| |байланыстар. | | | | |
| |Қолмен iстейтiн домкраттардың жұмыс | |2 | |2 |
| |iстеу принципiн зерттеу. | | | | |
| |Жылжымалы крандардың, кранның металлдық | | | | |
| |құрылымының орнықтылығы. Есептеу және |1 | | | |
|14 |таңдау. Қауіпсіздық құралдары. Басқару | | | | |
| |және қорғау құралдары | | | | |
| |ТКТ-300М типтi қалыпты тежегiштiң | |3 | |2 |
| |құрылымы мен жұмыс iстеу принципiн | | | | |
| |зерттеу. | | | | |
| |Тиеп-түсiру жұмыстардың орындайтын | | | | |
| |манипуляторлар мен роботтар. Жiктелуi. |1 | | | |
|15 |Жұмыс iстеу принципi. Құрылымдары. | | | | |
| |Өндiрiстiк роботтар мен манипулятордың | | |1 |3 |
| |конструкцияларының структуралық талдауы. | | | | |
| |Зертқаналық жұмыстарды қорғау | |1 | | |
| |Барлығы |15 |15 |15 |45 |
6. ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|№ р/н |СӨЖО |
| |Аудиториялық | |
|1 |2 |1 |
|1 | |1 |
|2 |Бірінші үй тапсырмасын |2 |
| |орындау бойынша жалпы | |
| |консультация. Ауызша сұрау.| |
| | | |
|3 |Бірінші үй тапсырмасын |3 |
| |өткізу. | |
|4 |Аудиториялық бақылау |4 |
| |жұмысын орындау бойынша | |
| |консультация беру. Ауысша | |
| |сұрау. | |
|5 |Аудиториялық бақылау |5 |
| |жұмысы. | |
|6 |Тестілеу. |6 |
|7 |Екінші үй тапсырмасын |7 |
| |өткізу. Бірінші аралық | |
| |бақылау. | |
|8 |Ауысша сұрау сұрақтары |8 |
| |бойынша консультация беру. | |
|9 |Ауысша сұрау. |9 |
|10 |Үшінші үй жұмысы бойынша |10 |
| |консультация беру. | |
|11 |Үшінші үй тапсырмасын |11 |
| |өткізу. | |
|12 |Ауысша сұрау. |12 |
|13 |Аудиториялық бақылау |13 |
| |жұмысы. | |
|14 |Тестілеу. |14 |
|15 |Төртінші үй тапсырмасын |15 |
| |тапсыру. Екінші аралық | |
| |бақылау. | |
7. Пән бойынша оқу графигінің күнтізбелік жоспары
«Көтеріп-тасымалдау механизмдері» пәні бойынша оқу
процесінің күнтізбелік графигі.
|№п/п |Апталар |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz