Файл қосу
Таңдау мен құрылымдары
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 дәрежедегі СМК құжат |ОӘК |ОӘК | | | |042-18-8.1.139/02-201| | | |3 | |«Көтеріп-тасымалдау |№ 1 баспа | | |механизмдері» |18.02.2013 ж. | | |пәннінің оқу-әдістемелік | | | |кешені Студенттерге арналған| | | «Көтеріп-тасымалдау механизмдері» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В071200 – «Машина жасау» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушылар: ____________С. М. Мансуров, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Машина жасау технологиясы және механика» кафедрасының аға оқытушысы «_03_» ___09____ 2013 ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Машина жасау технологиясы және механика» кафедрасының мәжілісінде талқыланды Хаттама № «_09_» ____09_____ 2013 ж. Кафедра менгерушісі ___________ С. Д. Токаев 2.2. ИТФ оқу-әдістемелік бюросында талқыланды Хаттама № «_12_» ___09_____ 2013 года. Төрағасы ______________ С.С. Төлеубекова 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің жиналысында қарастырылып, басылымға ұсынылған Хаттама № «_18_» _____09______ 2013 ж. Төрағасы _____________ Г.К. Искакова 4. АЛҒАШ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы мағлұматтар | | |2 |Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқаулар | | |3 |Курс саясаты мен форматы | | |4 |Баға қою саясаты | | |5 |Пәннің мазмұны және сабақтардың сағат бойынша бөлінуі | | |6 |ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары | | |7 |Пән бойынша оқу графигінің күнтізбелік жоспары | | 1. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР • Оқытушының аты-жөні - Мансуров Самат Мухаметказыұлы • «Машина жасау технологиясы және механика» кафедрасы • Байланыс қатынасы – Семей қаласы, Глинка көшесі 20 А, 406, 609 ауд. • Сабақ өткізетін аудиториялар № 603, а • Пәнің аталуы – «Көтеріп-тасымалдау механизмдері» • Кредит саны – 3 • Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі |Курс |Семестр | Емтиханға екінші межелік бақылаудың рейтингісі 50 % жоғары студенттер жіберіледі. Пән бойынша қорытынды баға (ҚБ) келесі ереже бойнша анықталады: екінші межелік бақылау нәтижесі МБ2, % 0,6-ға (60 %) көбеітіндісіне емтиханның нәтижесінің (Е, %) 0,4-ке (40 %) көбейтіндісі қосылыу арқылы табылады, яғни[pic] [pic]. Студенттер білімі келесі шкала байынша әріптік эквивалентте, балл және процент түрінде бағаланады. |Әріп |Баллдың сандық |Проценттік құрамы|Бұрынғы жүйе бойынша | |жүйесінде|эквивленті | |бағалау | |бағалау | | | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |Қанағаттантанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өткен |Пәнді өткен | 5. Пәннің мазмұны және сабақтардың сағат бойынша бөлінуі |№ |Тақырыптың аты |Сағат саны | | | |ДС |ЗС |ПС |ОСӨЖ | | |Кiрiспе. ТТТҚ жұмыстарын механикаландыру | | | | | | |– еңбек өнiмдiлiгiн асырудың және | | | | | | |өнiмнiң өзiндiк құнын азайтудың негiзi. | | | | | |1 |Механикалық құралдардың мақсаты мен |1 | | |2 | | |маңызы. Көтеру-тасымалдау машиналарының | | | | | | |ақырғы жетістіктерi. | | | | | | |Негiзгi түсiнiктер мен терминдер. | | | | | | |Жүктердiң, жүк жүрiстерiнiң және олардың | | | | | | |параметрлерiнiң жiктелуi. | | | | | | |Үздiксiз жұмыс iстейтiн машиналар туоалы | | | | | | |жалпы мәлiметтер. Жiктелуi. Есептiк | | | | | | |жүктелулер. Тарту органы бар конвейерлер.|1 | | | | |2 |Оларды есептеудiң жалпы әдiстерi. | | | | | | |Таспалы конвейерлер. Құрылымы, құраушы | | | | | | |элементтерi мен тораптары. Негiзгi | | | | | | |есептiк байланыстар. | | | | | | |Таспалы конвейердi есептеу. Таспаны | | | | | | |таңдау. Трасса схемасын таңдау. Керуге | | |2 |3 | | |есептеу. Қосылу мен тежелуге тексеру. | | | | | | |Шынжырлы конвейерлер. Жiктелуi және | | | | | |3 |құрылымдық схемалар. Конвейерлiк |1 | | |1 | | |шынжырлардың түрлерi. Динамикалық күштер.| | | | | | |Негiзгi есептiк бойланыстар. | | | | | | |Төсемдi конвейерлер. Топтасуы және |1 | | | | | |құрылымдары. | | | | | |4 | | | | | | | |Төсемдi конвейердi есептеу. Жүрiс | | | | | | |бөлiмдерiн таңдау. Керуге есептеу. Қосылу| | |2 |8 | | |мен тежелуге тексеру. | | | | | | |Аспалы конвейерлер. Құрылымдары, |1 | | | | | |элементтері мен тораптары. Негізгі | | | | | |5 |есептік байланыстар. | | | | | | |Аспалы конвейердi есептеу. Жүктiк аспаны | | | | | | |таңдау. Ауыстырғыш құрылғының | | |2 |4 | | |құрылымдары. | | | | | | |Элеваторлар мен көтергiштер. Мақсаты, |1 | | | | | |пайдалану аймақтары. Есептiк | | | | | |6 |ерекшелiктер. Негiзгi тораптарды таңдау. | | | | | | |Элеваторлар мен көтергiштердi есептеу. | | |2 |3 | | |Таңдау мен құрылымдары. Есептеу | | | | | | |ерекшелiктерi. | | | | | | |Жүк көтергiш машиналарын жiктеу. Жұмыс |1 | | | | |7 |режимдерi және есептiк жүктемелер. | | | | | | |Қолмен iстейтiн лебедканың жұмыс iстеу | |2 | |2 | | |принципiн зерттеу. | | | | | | |Полиспастар мен барабандар. Құрылымдары |1 | | |2 | |8 |мен арқанды бекiту әдiстерi. | | | | | | |Қолмен iстейтiн тальдердің жұмыс iстеу | |2 | |2 | | |принципiн зерттеу. | | | | | | |Икiмдi көтеру элементтерi, таңдау | | | | | | |әдiстерi. Шығырлар мен жұлдызшалар. | | | | | | |Жүктi қармау құралдары. Ілгiштер, |1 | | |1 | |9 |құрсаулар, қармаулар, эксцентриктi | | | | | | |қармаулар, электр магниттер, вакуумды | | | | | | |қармаулар мен грейферлердiң | | | | | | |құрылымдары-мен танысу және негiзгi | | | | | | |есемдiк байланыстарды қарастыру. | | | | | | |В 103 М типтi злектртальдiң құрылымы мен | |2 | |2 | | |жұмыс iстеу принципiн зерттеу. | | | | | | |Тоқтаткыштар мен тежегiштер. Шаппалы, | | | | | | |үйкелiстi, шығыршықты тоқтаткыштар. | | | | | |10 |Қалыпты, таспалы, өстiк бастырмалы |1 | | |2 | | |тежегiштер. Құрылымдар мен негiзгi | | | | | | |есептiк байланыстар. | | | | | | |ТКТ-200 типтi қалыпты тежегiштiң құрылымы| |3 | |2 | | |мен жұмыс iстеу принципiн зерттеу. | | | | | | |Жүк көтергiш машпналардың көтеру | | | | | | |механизмдерi. Жүктi көтеру және түсiру |1 | | | | | |кезiндегi динамикалық процесстер. | | | | | |11 | | | | | | | |Жүк көтеру механизмiн есептеу. Икiмдi | | | | | | |элементтi, полиспастты, барабан құрылымын| | | | | | |тандау және берiктiкке есептеу. | | |2 |5 | | |Электрқозғалтқышты қосылуға және тоқтауға| | | | | | |тексеру. | | | | | | |Жүк көтергiш машиналардың қозғалыс | | | | | | |механизмi. Таңдау және қосылу мен тежелу|1 | | | | |12 |кезiндегi динамикалық күштердi есептеу.. | | | | | | |Жетекшi дөңгелектерi бар қозғалыс | | |2 |2 | | |механизмiн есептеу. | | | | | | |Арқанды тартқышы бар қозғалыс механизмiн | | |2 |2 | | |есептеу. | | | | | | |Жебе қолтығын бұру және өзгерту | | | | | |13 |механизмі. Құрылымдар мен негiзгi есептiк|1 | | | | | |байланыстар. | | | | | | |Қолмен iстейтiн домкраттардың жұмыс | |2 | |2 | | |iстеу принципiн зерттеу. | | | | | | |Жылжымалы крандардың, кранның металлдық | | | | | | |құрылымының орнықтылығы. Есептеу және |1 | | | | |14 |таңдау. Қауіпсіздық құралдары. Басқару | | | | | | |және қорғау құралдары | | | | | | |ТКТ-300М типтi қалыпты тежегiштiң | |3 | |2 | | |құрылымы мен жұмыс iстеу принципiн | | | | | | |зерттеу. | | | | | | |Тиеп-түсiру жұмыстардың орындайтын | | | | | | |манипуляторлар мен роботтар. Жiктелуi. |1 | | | | |15 |Жұмыс iстеу принципi. Құрылымдары. | | | | | | |Өндiрiстiк роботтар мен манипулятордың | | |1 |3 | | |конструкцияларының структуралық талдауы. | | | | | | |Зертқаналық жұмыстарды қорғау | |1 | | | | |Барлығы |15 |15 |15 |45 | 6. ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |№ р/н |СӨЖО | | |Аудиториялық | | |1 |2 |1 | |1 | |1 | |2 |Бірінші үй тапсырмасын |2 | | |орындау бойынша жалпы | | | |консультация. Ауызша сұрау.| | | | | | |3 |Бірінші үй тапсырмасын |3 | | |өткізу. | | |4 |Аудиториялық бақылау |4 | | |жұмысын орындау бойынша | | | |консультация беру. Ауысша | | | |сұрау. | | |5 |Аудиториялық бақылау |5 | | |жұмысы. | | |6 |Тестілеу. |6 | |7 |Екінші үй тапсырмасын |7 | | |өткізу. Бірінші аралық | | | |бақылау. | | |8 |Ауысша сұрау сұрақтары |8 | | |бойынша консультация беру. | | |9 |Ауысша сұрау. |9 | |10 |Үшінші үй жұмысы бойынша |10 | | |консультация беру. | | |11 |Үшінші үй тапсырмасын |11 | | |өткізу. | | |12 |Ауысша сұрау. |12 | |13 |Аудиториялық бақылау |13 | | |жұмысы. | | |14 |Тестілеу. |14 | |15 |Төртінші үй тапсырмасын |15 | | |тапсыру. Екінші аралық | | | |бақылау. | | 7. Пән бойынша оқу графигінің күнтізбелік жоспары «Көтеріп-тасымалдау механизмдері» пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі. |№п/п |Апталар |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz