Файл қосу
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ
«Болашақ мұғалімдерді девиантты мінез-құлықты балалармен жұмысқа дайындау» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5 В 010200 «Педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі» мамандықтарына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 оқытушы Салкынбаева Ардак Мейрамбековна 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Оқу- әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Мазмұны МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер.................................................................... ................... 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары......................................... 3 Курс саясаты мен форматы..................................................................... .. 4 Бағалау саясаты..................................................................... ...................... 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу............................. 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны..................................................................... ... 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі.................................... 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Педагогика кафедрасының оқытушысы, педагогика және психология магистрі Салқынбаева Ардақ Мейрамбековна Кафедра: Педагогика Кафедраның мекен-жайы : Тәңірбергенова 1 ; 414-аудитория Ақпараттық қатынас: телефон : 44-25-33 Кафедрада болатын уақыты: 9.00-17.00. Сабақ өтетін орын: 418 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Тәуелсіз Қазақстанның өсіп келе жатқан ұрпақтарын тәрбиелеу мен оларға білім берудегі маңызды бағыт – балалар және жасөспірімдермен жүргізілетін психологиялық және педагогикалық жұмыс. Жасөспірімдердің қылмыстық істерінің өршуі, әлеуметтік жетімдік пен жасөспірімдердің назардан тыс қалуының етек алуы барлық азаматтық институттарға бірнеше міндеттер жүктейді: кәмелетке жетпеген азаматтардың құқықтық әлеуметтенуі мен мемлекетімізде болып жатқан өзгерістерге бейімделуін жетілдіру мақсатында кешендік және кәсіби шаралар даярлау. Кәмелет жасқа толмаған балалардың девиантты мінез – құлық мәселесі осы жас санатына қандай да бір қатысы бар адамдарда аса қызығушылық тудырады. Бүгінгі таңда осы туындаған мәселені тек ғалым – философтардың, заңгерлердің және социологтардың ғана терең зерттеу қажеттілігі өзекті емес, сонымен қатар жоғары оқу орныдарын бітірушілер үшін де өте маңызды, себебі олардың әрі қарайғы іс – әрекеттері тікелей тәжірибе тұрғысынан араласуды және осы бағытта қолданылатын ескірген әдіс – тәсілдерді қайта қарап жаңаруды талап етеді. Отбасы институттары мен мектептердің интернаттар мен жабық мекемелердің жұмыстары әлсіреді; Жоғары оқу орындарының студенттері мінез – құлқында ауытқулары бар балалармен жұмыс жасау үшін қажетті білімдер мен нақты дағдыларды меңгермеген. Адамгершілік пен құқық туралы түсініктер тек сөз жүзінде ғана қалып, олардың мінез құлқының негізгі реттеушілері бола алмады. Нәтижесі – бақылаусыз қалған және тастанды балалардың санының өсуі, отбасы мен қоғамның мәдени моральдық бастауларын бұрмалау мен елемеу, мінез – құлықтың қоғам тәртібіне мүлде сай болмауы. Бұның барлығы нашақорлыққа ішімдікке салынушылыққа, жасөспірімдердің жезөкшелікке салынуына, ұрлыққа, т.б заң бұзушылықтарына әкелді. Педагогикалық ұжымдар жетім балаларға қатысты атқарылатын жұмыс сипатын әлі толық түсінбеді және осыған сай ғылыми тұрғыдан неізделген әдістемелерді білмейді. 1.3 Аталған курстың мақсаты Студенттердің кәмелетке толмаған балалар мен жасөспірімдердің мінез- құлықтарындағы ауытқуларды болжау және алдын алу бойынша түсініктері мен психологиялық және педагогикалық білімдерін жетілдіру. Курстың міндеттері: • Студенттерде нормадан ауытқушы мінез – құлық табиғаты туралы теориялық білім қалыптастыру; • Девиантты мінез – құлықтың қалыптасуына әсер етуші жағымсыз факторлар туралы студенттердің білімдерін жетілдіру; • Студенттерді кәмелетке толмаған балалардың мінез – құлықтарындағы ауытқушылыққа негізгі алдын алу шараларын таныстыру; • Бағдарламаның мазмұнына сай балалармен және жасөспірімдермен түзету – реабилитация жұмыстарына арналған тренингтік сабақтарда студенттердің практикалық дағдыларды игеруіне жағдай жасау; 1.5 Курс нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: Курс базистік, теориялық сипатта оқытылады. • Педагогика принциптерін құру оқу пәні ретінде және педагогикалық пәндердің мазмұнын игеруді ұйымдастырудың тәсілдері ретінде елестете білуі; • Педагогиканы оқу пәні ретінде құрудың және қазіргі оқыту технологияларының ғылыми негіздерін білуі; • Педагогиканы оқытудың тәжірибесінде теориялық білімдерді жүзеге асыра білу біліктілігі болуы керек. 6. Курстың пререквизиттері 1.6.1 Девиантологияның негізгі терминдері мен ұғымдарын білу; 2. Мінез – құлқында ауытқулар бар кәмелетке толмағандар туралы мәлімет жинау; 3. Білім беру және тәрбиелеуде қиындықтар көретін балалардың ата – аналарымен сабақтар жоспарлау; 4. Мінез – құлықтың ауытқу себебін анықтау бойынша диагностика; 5. Тұлғааралық дау - жанжалды шешу мақсатында балалармен, ата – аналармен және педагогикалық ұжым мүшелерімен кеңес өткізу; 6. Ата – аналар мен балаларға арналған түзету және тренингтік сабақтар; 3.6 Курстың постреквизиті: Пәнді меңгеруге төмендегідей қосымша білім көздері көмектеседі: «педагогика», «дефектология» 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1- Кесте |№ |Тақырып мазмұны |Сағат саны |Әдебиеттер | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 | |Глоссарий (сөздік) | |Ғылым және оқу пәні, | |құрастыру – басты |Глоссарий (сөздік) |олардың өзара | |терминдер мен олардың |құрастыру– девианттылық |байланыстары мен | |анықтамаларын көрсету |тақырыбы бойынша кездескен|ерекшеліктері. | | |терминдерді жинақтау мен | | | |жүйелеу | | |Педагогика кітапқа, |Рецензия (сын пікір) жазу |Педагогикалық білім беру| |мақалаға рецензия (сын|жұмысқа талдау жасау: оның|мекемелерінде педагогика| |пікір) жазу |мазмұны, «артықшылықтары» |оқу пәні ретінде. | | |мен «кемшіліктері», | | | |зерттелініп отырған | | | |мәселеге автордың қосқан | | | |үлесі, амалдардың өзіндік | | | |ерекшелігі. | | |Мектептегі |Мектептегі психологиялық –|Педагогика педагогикалық| |психологиялық – |педагогикалық кеңес беру |ғылымдардың кең жүйесі | |педагогикалық кеңес |жұмысы |ретінде | |беру жұмысы |тақырыбындағы жинақталған | | | |кестені құру | | |Балалар мен |Эссе мәселенің мәнін ашу, |Педагогикадағы оқыту | |жасөспірімдердің |логикалық ойлаудың |принциптері, олардың | |девиантты мінез-құлқы |нәтижесінде өз пікірін |сипаттамасы. | |психологиялық және |жазбаша түрінде беру және | | |педагогикалық мәселе |әр түрлі көзқарасты ұстану| | |ретінде. | | | |Тақырып (мәселе) атауы:|Мәселе талдау |«Оқыту әдісі» және | |«Педагогикалық зерттеу | |«оқыту тәсілдері» | |әдістері» | |ұғымдары. | 5 КУРС САЯСАТЫ |Әріп |Ұпай |Пайыздық |Дәстүрлі |Бірінші |Студенттердің | |бойынша |дың |баға |жүйе |аттестация |жинайтын | |баға |сандық | |бойынша | |ұпайы | |жүйесі. |балама | |баға. | | | | |сы | | | | | |А |4,00 |95-100 |Үздік |22-7 |91-93,5 | |А- |3,67 |90-94 |Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы |18-19 |81-85 | |В |3,00 |80-84 |Жақсы |16-17 |76-80 | |В- |2,67 |75-79 |Жақсы |14-15 |71-75 | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық |13 |66-70 | |С |2,00 |65-69 |Қанағаттанарлық |12 |61-65 | |С- |1,67 |60-64 |Қанағаттанарлық |11 |56-60 | |Д+ |1,33 |55-59 |өту ұпайы |10 |51-55 | |Д |1,00 |50-54 |өту ұпайы |9 |48-50 | |Ғ |0,00 |0-49 |өту ұпайы |8 |47 | 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Болашақ мұғалімді девиантты мінез-құлықты балалармен жұмысқа дайындау» пәні бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 7 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Автухов И.Г., Огородников И.Т., Хант И.Т. Организация и методика работы в высшей школе: монография /И.Г Автухов и др. - М.:АПН СССР, 1933. - 175с. 2.Губайдуллина Г.Н. Теория и методика реализации системообразующих функций педагогического процесса: учебно-метод. пособие /Г.Н. Губайдуллина. – Усть- Каменогорск.: Изд-во ВКГУ им. С. Аманжолова, 2009. – 70с. 3. Г.Н. Губайдуллина Педагогиканы оқыту әдістемесі: оқу құралы. -Өскемен: С. Аманжолов атындағы ШҚМУ баспасы, 2012. – 244 бет. 4. Тәжібаев Т.Т. ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстандағы ағартушылық пен педагогикалық ойдың дамуы /Т.Т. Тәжибаев. - Алматы.: Мектеп, 1958. – 97 бет 5. Қоянбаев Ж.Б. Педагогика: оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев. – Алматы.: Раун, 1992. – 240 бет. 6.Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаева Р.М. Педагогика: университеттер студенттеріне арналған оқу құралы /Ж.Б. Қоянбаев, Р.М. Қоянбаев. - Алматы, 2000. – 384 бет. 7. Мұқанов М.М. Ақыл-ой өрісі /М.М. Мұқанов. Алматы.: Рауан, 1980. – 180 бет. 8.Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособие. – М.: Академия, 1999. – 224с. 9. Педагогика: оқу құралы /Ред. бақ. Н.Д. Хмель. – Алматы.: Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті, 2003. – 367 бет. 10. Якиманская И.С. Технологии личностно ориентированного обучения в современной школе: монография /И.С. Якиманская. – М.: Сентябрь, 2000 – 307с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz