Файл қосу
Теориялық биология. Практикалық сабақта
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. 59 | | | |/02-2013 | |ПОӘК | | | |Магистранттарға |№ 1 басылым | | |арналған пәннің |2013 ж. | | |бағдарламасы | | | |«Теориялық биология» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Теориялық биология «5В011300» – «Биология» мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., доц.м.а. Садыкова Р.А. «Биология» кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж.№____хаттама Кафедра менгерушісі_______Калиева С.К. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Садыкова Райгуль Алимгазиевна доцент м.а. Биология кафедрасы Байланыс ақпараты – тел: 53-92-19, оқу ғимараты № 3, кабинет № 120 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 126 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Теориялық биология пәні –жалпы биологияның негізгі теориялық мазмұнын құрайтын тірі материяның ұйымдасуының және дамуының эаңдылықтарын қарастыратын пән. Теориялық биология адам, жануарлар организміндегі жасушалар, ұлпалар, ағзалар және ағзалар жүйесінің дамуын, құрылысын, қызметін зерттейтін, олардын пайда болғанынан өлгенге дейінгі тіршілік әрекетін, іс-тәжірибе мүддесіне сай, дамуға бағытты ықпал жасау мүмкіндігін қарастырады. Аталған пән жалпы биологиялық заңдылықтарды жүйелі және тарихи тұрғадан талдау жасау арқылы қарастырады. Теориялық биология пәні биолог мамандарын дайындау саласында іргелі пәндердің біреу болып саналады. 3.2 Пәннің мақсаты: Организм тіршілігінің әр деңгейіндегі құрылым жүйесі мәнің айқындау; Теориялық биологияның негізгі мақсаты: ұлпаларының құрылымдарын, олардың өзара тіршілік байланыстарын, күрделі қатынастығы жеке жүйе екендігін түсіндіреді. Ағзаның тұтас жүйе ретінде қызмет атқару заңдылықтарын, макро және микроэволюцияның соңғы жылдардағы жетістіктерімен таныстыру. 3.3 Пәннің міндеттері. Теориялық биологияның міндеттері: негізгі қолданатын әдістерімен таныстыру, жалпы биологиялық заңдылықтардың тірі материяға қолданбалы екендігін түсіндіру, тірі материяның деңгейлерің оқып білу. 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • өздік жұмыстарды белсендіру; • білім сапасын көтеру; • негізгі қолданатын әдістерін білу; • ұлпалардың түрлерің микроскоптар арқылы зерттеу • эмбриондық дамуын, жануар құрылысы мен, ұлпалық деңгейлерің оқып білу. 3.5 Курстың пререквизиттері: Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы, омыртқасыздар зоологиясы,цитология,ботаника, систематика. 3.6 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Педагогикалық практика 1.7.2 Тіршіліктің генетикалық мәні 1.7.3 Молекулалық биология 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС | |1-7 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30 |Оқытушы | | |даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау (қорғау) | |1 |Тіршіліктің бірлігі және алуантүрлілігі |15 |Практикалық | | |туралы заңдылығы немесе Сент Илер заңы. | |сабақта | |2 |Ағзаның тұтас жүйе ретінде қызмет атқару|15 |Практикалық | | |заңдылықтары. Макро және | |сабақта | | |микроэволюцияның соңғы жылдардағы | | | | |жетістіктері. | | | |3 |Тіршіліктің ғаламдылық заңы немесе |15 |Практикалық | | |Вернадский заңы. | |сабақта | |4 |Органикалық үйлесімділік заңы немесе |15 |Практикалық | | |Аристотель заңы. | |сабақта | |5 |Энтропия және реттіліктегі Больцман |15 |Практикалық | | |принципі.Гиббеэнтропиясы. | |сабақта | |6 |Табиғи сұрыптау заңы немесе Дарвин заңы.|15 |Практикалық | | | | |сабақта | |7 |Организмнің жеке дамуы. Онтогенетикалық |15 |Практикалық | | |қартайу және жаңару заңы немесе Кренке | |сабақта | | |заңы | | | | |Барлығы практикалық жұмыс бойынша |105 | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1 |Клетканың структуралық компоненттері |14 |Практикалық | | | | |сабақта | |2 |Биологиялық физика және теңсіздік |14 |Практикалық | | |термодинамикасы. Автотолқынды процестер.| |сабақта | |3 |Табиғи тепе-теңдік және экожүйелердің |14 |Практикалық | | |эволюциясы. Қазіргі кездегі экологиялық | |сабақта | | |аппатар. | | | | |Барлығы |42 | | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |Органикалық үйлесімділік заңы немесе |21 |Практикалық | | |Аристотель заңы. | |сабақта | |2 |Тіршіліктің бірлігі және алуантүрлілігі |21 |Практикалық | | |туралы заңдылығы немесе Сент Илер заңы. | |сабақта | |3 |Энтропия және реттіліктегі Больцман |21 |Практикалық | | |принципі.Гиббс энтропиясы. | |сабақта | | |Барлығы |63 | | |Шекаралық бақылау | | |Тапсырманы график бойынша орындау |60 | | | |1 – 7 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |300 | | |8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу және |30 |Оқытушы | | |даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау (қорғау) | |1 |Онтогенездің біртұтастық заңы немесе |13 |Практикалық | | |Дриш заңы | |сабақта | | |Тіршіліктің физиолого биохимиялық мәні. |13 |Практикалық | | |Тірі заттың химиялық құрамы заңа немесе | |сабақта | | |Энгельстің бірінші заңы | | | |2 |Биохимиялық құбылыстардың жүйелі |13 |Практикалық | | |ұйымдасу заңы немесе Берталанфи заңы | |сабақта | |3 |И.Пригожин және Ле-Шателье-Браун |13 |Практикалық | | |принциптері | |сабақта | |4 |Тіршіліктің генетикалық кибернетикалық |13 |Практикалық | | |мәні. Биологиялық құбылыстардың | |сабақта | | |ақпараттық шарттылық заңы немесе | | | | |Уоддингтон заңы | | | |5 |Биологиялық ақпараттың бөлшекті және |13 |Практикалық | | |үздіксіз заңы немесе Морган Эфрусси заңы| |сабақта | | | | | | | | | | | |6 |Адам түрінің қалыптасып дамуында |13 |Практикалық | | |еңбектің басты рөлінің заңы немесе | |сабақта | | |Энгельстің екінші заңы | | | |7 |Санасезімнің биосфералық ролінің заңы |13 |Практикалық | | |немесе Вернадскийдің екінші заңы | |сабақта | | |Барлығы практикалық жұмыс бойынша |104 | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1 |Адамның қалыптасуындағы еңбектің ролі |10 |Практикалық | | |немесе Энгельстің II-заңы. Сананың | |сабақта | | |биосфера заңында алатын орыны, немесе | | | | |Вернадскийдің II-заңы. | | | | | | | | |2 |Теңсіздік термодинамика заңдылықтары. |10 |Практикалық | | |Автотолқынды процестер. | |сабақта | |3 |Биологиялық ырғақ туралы түсінік |10 |Практикалық | | |Биологиялық ырғақтың реттеу механизмдері| |сабақта | |4 |Табиғи тепе-теңдік эволюциясы |10 |Практикалық | | |Қазіргі кездегі экологиялық аппаттар | |сабақта | | |Барлығы |40 | | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |Энгельстің II- ші заңының заңдылықтары |22 |Практикалық | | |Биосфераға жалпы түсінік | |сабақта | |2 |Табиғаттағы уақыт факторы. Биологиялық |22 |Практикалық | | |ырғақтардың реттеу механизмдері | |сабақта | |3 |Экожүйелердің құрылымы мен қызметтері. |22 |Практикалық | | |Экожүйелеріндегі энергия. Экологиялық | |сабақта | | |негізгі заңдары | | | | |Барлығы |66 | | |Шекаралық бақылау | | |Тапсырманы график бойынша орындау |60 | | |8 – 15 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |300 | | |1 – 15 аптаның оқу нәтижесінің барлығы |600 | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Магистранттардың білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өтежақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 7.1.1 Современная ботаника П.Рейвн, Р.Эверт,С.Айкхорн, Москва, 1990. 7.1.2 Генетика с основами селекции. М.Лобашев, К.В.Тихомирова, Москва, 1979 7.1.3 Биология Грин Н., СтаутУ., ТейлорД.:М., Мир, 1990. 7.1. 4 Молекулярная биология клетки. Б.Албертс, Д. Брей, Дж. Льюис, м. Рзфф, К. Робертс, Дж. Уотсон. М., 1980 7.1.5Теоретическая биология: размышления о предмете. Борзенков В.Г., Северцов А.С., М.,Знание, 1980. 7.1. 6 Теоретическая биология (Введение) Заренков Н.А. - М., изд-во МГУ, 1988 7.1. 7 Теоретическая биология . Бауэр Э.С. - М. – Л., Издание Всес.ин-та эксперим.медицины, 1935 7.1. 8 Клетка. Свенсон К. -М.:1980 7.1.9. Законы теоретической биологии, Чернов Г.Н. М., 1998№ Қосымша әдебиеттер: 7.1.10 Теоретическая биология и некоторые ее очередные задачи Астауров Б.Л., // Вопросы философии. – 1972. - №2. 7.1.11 На стыке химии и биологии. Браунштейн А.Е. – М., Наука, 1987 7.1.12 Мир живого: системность, эволюция и управление. Афанасьев В.Г. – М., политиздат, 1986. 7.1.13 Диалектика природы. Энгельс Ф. // Маркс К. и Энгельс Ф. Соч., т. 20 7.1.14 Цитология, эмбриология және гистология. Аяпова Ж.О. Оқулық. Алмата 2009 ж. 7.1.15 общая теория систем – критический обзор. Берталанфи Л., В кн.: исследования по общей теории систем. М., Прогресс, 1969
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz