Файл қосу
Магистранттардың өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК | | | |042-14-5-02.01.20.3/01-200| | | |9 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған «Әлем |№1 басылым | | |тарихының іргелі | | | |мәселелері» пәнінің | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ « Қазіргі кезеңдегі Әлем тарихының іргелі мәселелері» «6М020300» - Тарих мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы _________«___»__________2014 Семей қалсының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының аға оқытушысы., т.ғ.к. А.Б.Бақытжанова 2. ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. Семей қалсының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында «_____»___________2014 ж., №______хаттама Кафедра меңгерушісі Мұхаметжанова Н.А. 2. Гуманитарлық – заң факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «___»____________2014 ж., №____ хаттама Төрайымы Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған «___»____________2014 ж., №____хаттама ОӘК төрағасы, бірінші проректор Искакова Г.К. Мазмұны 1 Қолданылу аймағы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқытушыға арналған пәннің оқу-әдістемелік бағдарламасының мазмұны 5 Магистранттардың өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттер қамтамасыз ету картасы 8 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНЫЛУ АУМАҒЫ «Әлем тарихының іргелі мәселелері» пәнінің оқу-әдістемелік кешені 6№0203 – «Тарих» мамандығының магистранттарына арналған. Ол магистранттарды курс мазмұнымен, оның өзектілігі мен маңыздылығымен, курс саясатымен, және оқу барысында алынатын дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Әлем тарихының іргелі мәселелері» пәні бойынша осы оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды : «6N0203» -«Тарих» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ҚР МЖБС 3.08.0.ХХ-2006, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «____»______ 2006 жылғы, № ____ бұйрығы бойынша әрекетке еңгізілді және бекітілді. - СТУ 042- РГКП-СГУ -8-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және ресімдеужің жалпы талабы» университет стандарты - ДП 042- 08.10.10.12-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжатталған процедурасы 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаты Әлем тарихының іргелі мәселелері пәні магистранттарға деректанулық және тарихнамалық проблемаларды методологиялық ойлаудан өткізу көп жағдайда тарихи оқиғалар туралы түсінікті байытады және жаңа деңгейде көтереді, тарих ғылымында болған және болып жатқан нәрселерді ғана түсіндіріп қоймайды, сонымен қатар оның қозғаушы күштерінің қандай болғандығын, қандай екендігін де, демек оның ғасырлар бойы дамығандығын және дамып отырғандығын да көрсетеді. 3.2 Бұл курстың мақсаты магистранттарға , келешек тарихшы –зерттеушілерге тарихи таным теориясы мен методологиялық проблемалары бойынша білім беру. Оларды өз беттерінше деректанулық және тарихнамалық зерттеу жұмыстарын жүргізуге үйрету. 3.3 Пәннің негізгі міндеттері: ➢ Қазіргі әлем тарихының мәселелерінің мазмұнын олардың ерекшеліктерімен байланыстыра отырып ашу; ➢ Келешек зерттеушілерге әлем тарихының қазіргі кезеңде қалай зерттеліп жатқаны туралы мәлімет беру; ➢ Деректанулық және тарихнамалық факт сияқты құбылыстардың мәнін ашу; ➢ Әлем тарихындағы болған оқиғаларға талдау жасау; ➢ Теориялық білімді іс жүзінде қолдана білуге үйрету. 3.4 Пәнді зерттеу нәтижесінде магистрант меңгеру керек: ➢ Әлем тарихы мәселесіне байланысты ұғымдары мен терминдерін меңгеру; ➢ Тарихи деректерді талдай білу; ➢ Тарихнамалық фактілерге талдау жасау жолдарын білу; ➢ Деректердің пайда болуын сынай білу; ➢ Деректердің сыныптау жолдарын үйрену; ➢ Тарихи еңбектерге тарихнамалық талдау жасаудың жолдарын білу; ➢ Тарихи деректер мен тарихи еңбектерге синтетикалық талдау жасау. 3.5 Курс пререквизиттері: ➢ Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы, ➢ Қазақстанның жаңа заман тарихы; ➢ Шетел мемлекеттерінің жаңа заман тарихы. 3.6. Курс постреквизиттері: ➢ Қазақстанның қазіргі заман тарихы ➢ Шетелдің қазіргі заман тарихы 1 кесте - жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семест|Кредит саны | | |р | | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | |Тақырып 1. Ежелгі дүние және ортағасырлар|1 |1.Африкультура в памятниках | |тарихының іргелі мәселелері.Кіріспе. | |западного средневековья/ под ред.| | | |О.А.Добиаш-Рождественской и | | | |М.И.Бурского. М.,1936 | | | |2.Опыт тысячелетия. Средние века | | | |и эпоха Возрождения: быт, нравы, | | | |идеалы. М.,1996 3.Социальная | | | |история средневековья/под ред. | | | |Е.А.Косминского и А.Д.Удальцова | | | |М.,1927 | | | |4. Бонград-Левин М.М.,Илинь | | | |Г.Ф.Индия в древности. М.,1985 | |Тақырып 2. Ежелгі дүние өркениеті |1 |1.Галия М.История доколумбовых | | | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | | | |5. Тойнби Дж. Цивилизация перед | | | |судом истории. М.,1996 | |Тақырып 3. Ежелгі дүние қоғамының адамы |1 |1.Галия М.История доколумбовых | |. | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | | | |5. Тойнби Дж. Цивилизация перед | | | |судом истории. М.,1996 | |Тақырып 4. Қоғамның экономикалық құрылымы|1 |1.Галия М.История доколумбовых | |. | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | | | |5. Тойнби Дж. Цивилизация перед | | | |судом истории. М.,1996 | |Тақырып 5. Қоғамның саяси-әлеуметтік |1 |1.Галия М.История доколумбовых | |құрылысының қалыптасуы | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | | | |5. Тойнби Дж. Цивилизация перед | | | |судом истории. М.,1996 | |Тақырып 6. Ежелгі қоғамдардың рухани |1 |1.Галия М.История доколумбовых | |өмірі | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | | | |5. Тойнби Дж. Цивилизация перед | | | |судом истории. М.,1996 | |Тақырып 7. Білім беру жүйесінің |1 |1.Галия М.История доколумбовых | |қалыптасуы | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | | | |5. Тойнби Дж. Цивилизация перед | | | |судом истории. М.,1996 | |Тақырып 8. Ежелгі қоғамдардағы |1 |1.Галия М.История доколумбовых | |адамгершілік пен идеологияның қозғалысы | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | |Тақырып 9. Феодализм генезисі |1 |1.Сорокин П.А. Человек. | | | |Цивилизация. Общество. М.,1992 | | | |2.Павлов-Сильванский Н.П. | | | |Феодализм в России. М.,1988 | | | |3.Шайбани Р. Иран тарихы. А.,2002| | | |4. Яковцев К.В. История | | | |цивилизаций. М.,1997 | |Тақырып 10. Ортағасырлық қоғамдағы адам |1 |1.Мендрик В.М.История сегуната в | | | |Японии. В 2-х томах. М.,1999 | | | |2.Шпенглер О.Закат Европы М.,1988| | | |3. Ясперс К. Смысл и назначение | | | |истории | | | |4. Барг М.А. Категория и методы | | | |исторической науки. | |Тақырып 11. Техникалық үрдіс екпінінің |1 |1.Мендрик В.М.История сегуната в | |жылдамдауы | |Японии. В 2-х томах. М.,1999 | | | |2.Шпенглер О.Закат Европы М.,1988| | | |3. Ясперс К. Смысл и назначение | | | |истории | | | |4. Барг М.А. Категория и методы | | | |исторической науки. | |Тақырып 12. Әлеуметтік – саяси жүйенің |1 |1.Мендрик В.М.История сегуната в | |эволюциясы | |Японии. В 2-х томах. М.,1999 | | | |2.Шпенглер О.Закат Европы М.,1988| | | |3. Ясперс К. Смысл и назначение | | | |истории | | | |4. Барг М.А. Категория и методы | | | |исторической науки. | |Тақырып 13. Рухани өмірдегі өзгерістер |1 |1.Мендрик В.М.История сегуната в | | | |Японии. В 2-х томах. М.,1999 | | | |2.Шпенглер О.Закат Европы М.,1988| | | |3. Ясперс К. Смысл и назначение | | | |истории | | | |4. Барг М.А. Категория и методы | | | |исторической науки. | |Тақырып 14. Екінші дүниежүзілік соғыстың |1 |1.Мендрик В.М.История сегуната в | |бірінші кезеңі (1939 - 1941) | |Японии. В 2-х томах. М.,1999 | | | |2.Шпенглер О.Закат Европы М.,1988| | | |3. Ясперс К. Смысл и назначение | | | |истории | | | |4. Барг М.А. Категория и методы | | | |исторической науки. | |Тақырып 15. Кеңес үкіметінің поляктарға |1 |1.Мендрик В.М.История сегуната в | |қарсы қуғын-сүргін саясаты | |Японии. В 2-х томах. М.,1999 | | | |2.Шпенглер О.Закат Европы М.,1988| | | |3. Ясперс К. Смысл и назначение | | | |истории | | | |4. Барг М.А. Категория и методы | | | |исторической науки. | |Практикалық (семинарлық) сабақтар | |Тақырып 1. Ежелгі дүние және ортағасырлар|1 |1.Африкультура в памятниках | |тарихының іргелі мәселелері.Кіріспе. | |западного средневековья/ под ред.| | | |О.А.Добиаш-Рождественской и | | | |М.И.Бурского. М.,1936 | | | |2.Опыт тысячелетия. Средние века | | | |и эпоха Возрождения: быт, нравы, | | | |идеалы. М.,1996 3.Социальная | | | |история средневековья/под ред. | | | |Е.А.Косминского и А.Д.Удальцова | | | |М.,1927 | | | |4. Бонград-Левин М.М.,Илинь | | | |Г.Ф.Индия в древности. М.,1985 | |Тақырып 2. Ежелгі дүние өркениеті |1 |1.Галия М.История доколумбовых | | | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | | | |5. Тойнби Дж. Цивилизация перед | | | |судом истории. М.,1996 | |Тақырып 3. Ежелгі дүние қоғамының адамы |1 |1.Галия М.История доколумбовых | |. | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | | | |5. Тойнби Дж. Цивилизация перед | | | |судом истории. М.,1996 | |Тақырып 4. Қоғамның экономикалық құрылымы|1 |1.Галия М.История доколумбовых | |. | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | | | |5. Тойнби Дж. Цивилизация перед | | | |судом истории. М.,1996 | |Тақырып 5. Қоғамның саяси-әлеуметтік |1 |1.Галия М.История доколумбовых | |құрылысының қалыптасуы | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | | | |5. Тойнби Дж. Цивилизация перед | | | |судом истории. М.,1996 | |Тақырып 6. Ежелгі қоғамдардың рухани |1 |1.Галия М.История доколумбовых | |өмірі | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | | | |5. Тойнби Дж. Цивилизация перед | | | |судом истории. М.,1996 | |Тақырып 7. Білім беру жүйесінің |1 |1.Галия М.История доколумбовых | |қалыптасуы | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | | | |5. Тойнби Дж. Цивилизация перед | | | |судом истории. М.,1996 | |Тақырып 8. Ежелгі қоғамдардағы |1 |1.Галия М.История доколумбовых | |адамгершілік пен идеологияның қозғалысы | |цивилизаций. М.,1990 | | | |2.Дьяконов И.М.Пути истории. От | | | |древнейшего человека до наших | | | |дней. | | | |3. Егер О.Всемирная | | | |история.Древний мир. М.,2000 | | | |4. Тойнби Дж. Постижение истории.| | | |М.,1991 | |Тақырып 9. Феодализм генезисі |1 |1.Сорокин П.А. Человек. | | | |Цивилизация. Общество. М.,1992 | | | |2.Павлов-Сильванский Н.П. | | | |Феодализм в России. М.,1988 | | | |3.Шайбани Р. Иран тарихы. А.,2002| | | |4. Яковцев К.В. История | | | |цивилизаций. М.,1997 | |Тақырып 10. Ортағасырлық қоғамдағы адам |1 |1.Мендрик В.М.История сегуната в | | | |Японии. В 2-х томах. М.,1999 | | | |2.Шпенглер О.Закат Европы М.,1988| | | |3. Ясперс К. Смысл и назначение | | | |истории | | | |4. Барг М.А. Категория и методы | | | |исторической науки. | |Тақырып 11. Техникалық үрдіс екпінінің |1 |1.Мендрик В.М.История сегуната в | |жылдамдауы | |Японии. В 2-х томах. М.,1999 | | | |2.Шпенглер О.Закат Европы М.,1988| | | |3. Ясперс К. Смысл и назначение | | | |истории | | | |4. Барг М.А. Категория и методы | | | |исторической науки. | |Тақырып 12. Әлеуметтік – саяси жүйенің |1 |1.Мендрик В.М.История сегуната в | |эволюциясы | |Японии. В 2-х томах. М.,1999 | | | |2.Шпенглер О.Закат Европы М.,1988| | | |3. Ясперс К. Смысл и назначение | | | |истории | | | |4. Барг М.А. Категория и методы | | | |исторической науки. | |Тақырып 13. Рухани өмірдегі өзгерістер |1 |1.Мендрик В.М.История сегуната в | | | |Японии. В 2-х томах. М.,1999 | | | |2.Шпенглер О.Закат Европы М.,1988| | | |3. Ясперс К. Смысл и назначение | | | |истории | | | |4. Барг М.А. Категория и методы | | | |исторической науки. | |Тақырып 14. Екінші дүниежүзілік соғыстың |1 |1.Мендрик В.М.История сегуната в | |бірінші кезеңі (1939 - 1941) | |Японии. В 2-х томах. М.,1999 | | | |2.Шпенглер О.Закат Европы М.,1988| | | |3. Ясперс К. Смысл и назначение | | | |истории | | | |4. Барг М.А. Категория и методы | | | |исторической науки. | |Тақырып 15. Кеңес үкіметінің поляктарға |1 |1.Мендрик В.М.История сегуната в | |қарсы қуғын-сүргін саясаты | |Японии. В 2-х томах. М.,1999 | | | |2.Шпенглер О.Закат Европы М.,1988| | | |3. Ясперс К. Смысл и назначение | | | |истории | | | |4. Барг М.А. Категория и методы | | | |исторической науки. | 5 МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Орыс тарихы ғылымының жетістіктері 5.2 Ежелгі өркениеттер тарихының кезеңдері 5.3 Ежелгі қоғамдағы техникалық үрдіс 5.4 Әлеуметтік жіктелудің тереңдеуі. Таптардың қалыптасуы. 5.5 Мемлекет пен құқықтың шығуы, эволюциясы 5.6 Ортағасырлық өркениет кезіндегі техника 5.7 Ерте феодалдық қоғамдағы техникалық революция 5.8 Білім саласындағы циклдер мен революциялар 5.9 Шығыс елдеріндегі қажеттіліктің ерекшеліктері 5.10 Мюнхен келісімі 5.11 Риббентроп пактісі 5.12 Катынь қайғысы 5.13 Сталинның Балтық теңізі жағалауларындағы елдерге (Литва, Латвия және Эстония) қатысты саясаты 5.14 КСРО үкіметінің оңтүстік шекараны нығайту жолындағы күресі 5.15 КСРО-ның екінші дүниежүзілік соғыстың бірінші кезеңіндегі империалистік қарым-қатынастары 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 2. кесте – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырып |Әдістемелік |Өз бетімен |Бақылау | | |материалдар, |оқу |формасы | | |плакаттар |сұрақтары | | |Дәріс сабақтары |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтары | | | | |Тақырып 1. Ежелгі |Тақырып 1. |Тақта, бор, | |Конспект | |дүние және |Ежелгі дүние |оқулықтар | | | |ортағасырлар |және | | | | |тарихының іргелі |ортағасырлар | | | | |мәселелері.Кіріспе|тарихының іргелі| | | | |. |мәселелері.Кіріс| | | | | |пе. | | | | |Тақырып 2. Ежелгі |Тақырып 2. |Тақта, бор, | |Сұхбаттасу | |дүние өркениеті |Ежелгі дүние |оқулықтар, | | | | |өркениеті |әлем картасы | | | |Тақырып 3. Ежелгі |Тақырып 3. |Тақта, бор, | |Баяндама | |дүние қоғамының |Ежелгі дүние |оқулықтар, | | | |адамы |қоғамының адамы |әлем картасы | | | |. |. | | | | |Тақырып 4. |Тақырып 4. |Тақта, бор, | |Баяндама | |Қоғамның |Қоғамның |оқулықтар, | | | |экономикалық |экономикалық |әлем картасы | | | |құрылымы |құрылымы | | | | |. |. | | | | |Тақырып 5. |Тақырып 5. |Тақта, бор, | |Сұхбаттасу | |Қоғамның |Қоғамның |оқулықтар, | | | |саяси-әлеуметтік |саяси-әлеуметтік|әлем картасы | | | |құрылысының |құрылысының | | | | |қалыптасуы |қалыптасуы | | | | |Тақырып 6. Ежелгі |Тақырып 6. |Тақта, бор, | |Сұхбаттасу | |қоғамдардың рухани|Ежелгі |оқулықтар, | | | |өмірі |қоғамдардың |әлем картасы | | | | |рухани өмірі | | | | |Тақырып 7. Білім |Тақырып 7. Білім|Тақта, бор, | |Конспект | |беру жүйесінің |беру жүйесінің |оқулықтар, | | | |қалыптасуы |қалыптасуы |әлем картасы | | | |Тақырып 8. Ежелгі |Тақырып 8. |Тақта, бор, | |Баяндама | |қоғамдардағы |Ежелгі |оқулықтар, | | | |адамгершілік пен |қоғамдардағы |әлем картасы | | | |идеологияның |адамгершілік пен| | | | |қозғалысы |идеологияның | | | | | |қозғалысы | | | | |Тақырып 9. |Тақырып 9. |Тақта, бор, | |Баяндама | |Феодализм генезисі|Феодализм |оқулықтар, | | | | |генезисі |әлем картасы | | | |Тақырып 10. |Тақырып 10. |Тақта, бор, | |Сұхбаттасу | |Ортағасырлық |Ортағасырлық |оқулықтар, | | | |қоғамдағы адам |қоғамдағы адам |әлем картасы | | | |Тақырып 11. |Тақырып 11. |Тақта, бор, | |Сұхбаттасу | |Техникалық үрдіс |Техникалық үрдіс|оқулықтар, | | | |екпінінің |екпінінің |әлем картасы | | | |жылдамдауы |жылдамдауы | | | | |Тақырып 12. |Тақырып 12. |Тақта, бор, | |Сұхбаттасу | |Әлеуметтік – саяси|Әлеуметтік – |оқулықтар, | | | |жүйенің эволюциясы|саяси жүйенің |әлем картасы | | | | |эволюциясы | | | | |Тақырып 13. Рухани|Тақырып 13. |Тақта, бор, | |Сұхбаттасу | |өмірдегі |Рухани өмірдегі |оқулықтар, | | | |өзгерістер |өзгерістер |әлем картасы | | | |Тақырып 14. Екінші|Тақырып 14. |Тақта, бор, | |Сұхбаттасу | |дүниежүзілік |Екінші |оқулықтар, | | | |соғыстың бірінші |дүниежүзілік |әлем картасы | | | |кезеңі (1939 - |соғыстың бірінші| | | | |1941) |кезеңі (1939 - | | | | | |1941) | | | | |Тақырып 15. Кеңес |Тақырып 15. |Тақта, бор, | |Сұхбаттасу | |үкіметінің |Кеңес үкіметінің|оқулықтар, | | | |поляктарға қарсы |поляктарға қарсы|әлем картасы | | | |қуғын-сүргін |қуғын-сүргін | | | | |саясаты |саясаты | | | | 7 ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4 кесте – Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтар, |Жалпы саны |Магистранттар |Қамтамасыз етілу | |оқу-әдістемелік | |саны |пайызы | |әдебиеттердің | | | | |аттары | | | | |1. Новейшая история|4 |2 |100% | |Европы и Америки . | | | | |М.,2002 | | | | |В 3- х томах | | | | |2. Новейшая история|3 |2 |100% | |Азии и Африки. | | | | |М.,2006 | | | | |В 3-х томах | | | | |3.Депортированные в|4 |2 |100% | |Казахстан народы: | | | | |время и судьбы. | | | | |А.,1988 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Алдамжар З. Тарих: пайым мен таным. Алматы, Арыс, 2002 8.1.2Антипов Г.А., Кочергин А.Н. Проблемы методологии исследования общества как целостной системы. Новосибирск, 1998 8.1.3 Атабаев Қ. Қазақстан тарихының деректанулық негіздері. Алматы, 2002 8.1.4 Атабаев Қ. Тарихқа бойлау деректанудан басталады // Қазақ әдебиеті №16, 18.06.2003 8.1.5 Атабаев Қ. Тарихымыз қашан бұрмаланбақ? // Қазақ әдебиеті 11.03.2003 8.1.6 Барг М.А. Категория и методы исторической науки. М., 1984 8.1.7Бессмертный Ю.Л. Некоторые вопросы применения математических методов в исследованиях советских историков // Математическое методы в исторических исследованиях. М.,1972 8.1.8 Блок М. Апология истории М.,1986 8.1.9Жолдасбайұлы С. Тарихымызды дәуірлеу // Егемен Қазақстан 11.11.2003 8.1.10Зевелев А.И. Историографическое исследование: методологические аспекты. М.,1987 8.1.11 Ковальченко И.Д. Исторический источник в свете учения об информации // История СССР М.,1982 8.1.12 Ковальченко И.Д. Методы исторического исследования . М.,1987 8.1.13 Ковальченко И.Д. Историческое познание: индивидуальное социальное и общечеловеческое // Свободная мысль., М.1985 8.1.14 Могильницкий Б.Г. Введение в методологию истории М.,1989 8.1.15 Мұхатова О. ХІХ-ХХ ғғ. Қазақстан тарихнамасы. А., 2002 8.1.16 Пронштейн А.П. Данилевский И.Н. Вопросы теории и методики исторического исследования. М.,1986 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Байтұрсынұлы А. Ақ жол. Алматы, 1993 8.2.2 Бөкейханов Ә. Таңдамалы. Алматы, 1995 8.2.3 Дулати М.Х. Тарих-и Рашиди. А.,2003 8.2.4 Дулатов М.Шығармалар. А.,1991 8.2.5 Құдайбердіұлы Ш. Түрік, қырғыз-қазақ һәм хандар шежіресі. А.,1991 8.2.6 Мұсағалиев Ғ. Қазақ жайынан //Айқап 1913,№13 8.2.7 Мұсағалиев Ғ. Ухшат, бәдәупат һәм мәдәният // Айқап, 1912, №3-4 8.2.8. Халид Қ. Тауарих хамса (бес тарих) А.,1992
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz