Файл қосу
Шағын жинақты бастауыш мектеп. Шағын жинақты мектепте оқыту әдістемесін ұйымдастырудағы тиімді педагогикалық технологиялар
|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәріматындағы мемлекеттік университеті | |Педагогикалық факультеті | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК | ПОӘК | | |Баспа №1 |042-18.30.030.-2014 | | | | | |ПОӘК | | | |«Шағын жинақты мектептегі | | | |педагогикалық үдерістің | | | |теориясы мен технологиясы» | | | |пәнінен оқытушыға арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | «Шағын жинақты мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы» пәнінен оқыту-әдістемелік кешен 5В010200 –Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығына арналған Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы Семей 2014 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырған: ____________________ Серикова Н.У. , Оралбекова Б. С. «Педагогика» кафедрасының доцент м.а. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті « » тамыз 2014 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № «_» _ ____ 2014 ж. Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д.: __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды Хаттама № « » 2014 ж. Төрайымы __________ Ахметова Ш.Т. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № « » 2014 ж. ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ Искакова Г.К. 2014 ж. №1 басылым МАЗМҰНЫ |Қолданылу облысы | | |Нормативті сілтемелер | | |Жалпы жағдайлар | | |Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны | | |Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары | | |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы | | |Әдебиеттер | | 1. Қолданылу облысы «Шағын жинақты мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы» пәнінен оқыту-әдістемелік комплекске енетін Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы 5В010200 –Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығының студенттеріне арналған. 2. Нормативті сілтемелер Бұл «Шағын жинақты мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы» пәні бойынша оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы оқыту процесін келесі құжаттарда келтірілген талаптар мен ұсыныстарға сәйкес жүргізу үшін құрастырылған және реттейді: - Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2009 ж. 23 қаңтарындағы № 26 бұйрығымен БЕКІТІЛДІ және ІСКЕ ҚОСЫЛДЫ - СТУ 042 – РГКП – СГУ – 8-2007 Университет стандарты «Пәннің оқыту әдістемелік комплексін дайындауға жалпы талаптар»; - ДП-042-08.10.10.12–2007 Құжатталған процедура «Пәннің оқыту әдістемелік комплексінің құрылымы мен мазмұны» 3. Жалпы жағдайлар 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: Оқу пәні ретінде курстың міндеттері, ұстанымдары және әдістері. Шағын жинақты мектеп, оның сипаттамасы және тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыру ерекшеліктері. ШЖБМ жағдайында оқу- тәрбие үдерісін жоспарлау мен басқарудың; оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың; тәрбие жұмысын жоспарлау мен өткізудің; инновациялық технологияларды қолданудың өзіндік ерекшеліктері 3.2. Курстың мақсаты мен міндеттері: Болашақ мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін, ШЖМ сипаттамасына сай білім, білік және практикалық дағдыларын қалыптастыру 3.3. Пәнді оқып, аяқтаған студенттердің білуі және орындай алуы керек: Сабақты ұйымдастырудың дидактикалық тәсілдерін. Белгілі сыныптар жағдайында жалпы дидактикалық әдістер мен тәсілдерді, оқытудағы құралдар мен формаларды нақты есепке алу. Біріктірілген сыныптарда алуан түрлі сабақтың типтерін жоспарлауға, өткізуге,талдауға дағдылану 3.4. Пән пререквизиттері: Педагогикалық пәндер бойынша білімі 3.5. Пән постреквизиттері: Педагогикалық практика 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат |Курс |Семестр |Несие |Дәріс |Практи-ка| | | | | |лық сабақ| | |Модуль 1.ШЖМ оқыту үрдісінің теориялық | |7 |14 | | |негізі | | | | | | | | | | | | |1 | | | | | | | | | | | |2 | | | | | | | | | | | |2 | | | | | | | | | | | | | | | | | |2 | | | | | | | |14 | | |ШЖМ инновациялық үрдісті | | | | | |ұйымдастыру | | | | | | ШЖМ тұтас педагогикалық үдерісті | | | | | |ұйымдастыру ерекшеліктері | | | | | |Пәнаралық интеграцияны жүзеге асыру | | | | | |жолдары | | | | | |Шағын жинақталған мектепте қолданылатын | | | | | |оқытудың жалпы әдістері. | | | | | | | | | | |Модуль II. Шағын жинақты бастауыш мектеп |8 |8 |14 | |2. |оқушыларының білім, білік және дағдыларын | | | | | |меңгеру барысын ұйымдастыру | | | | | | | | | | | |Шағын жинақты мектепте оқыту әдістемесін |2 | | | | |ұйымдастырудағы тиімді педагогикалық | | | | | |технологиялар | | | | | |Шағын жинақты мектепте оқу-тәрбие |1 | | | | |үрдісінде қолданылатын қосымша материалдар| | | | | | | | | | | | | | | | | | |2 | | | | |Тәрбие жұмысын жоспарлау мен өткізу | | | | | | | | | | | |ШЖБМ сыныптан тыс жүргізілетін жұмыстар|3 |6 |13,5 | | |Барлығы ( сағат) |15 |15 |55,5 | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары СӨЖ №1. ШЖБМ-ге арналған оқу-әдістемелік және басқада оқыту құралдарына сипаттама (конспект) СӨЖ №2. ШЖБМ жағдайында оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың өзіндік ерекшеліктері ( конспект) СӨЖ №3.ШЖБМ жағдайында тәрбие жұмысын жоспарлау мен өткізу (тәрбие сағатының жоспары) СӨЖ №4. ШЖБМ-тегі сабақ жоспарларының үлгілері (ШЖБМ-тегі сабақ жоспарларының үлгілерін жинастыру) 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 3-кесте. Пән бойынша оқу- әдістемелік карта |а | Тақырыптар |Көрнекілік |Өз бетімен оқуға |Бақылау | |п | |құрал, |сұрақтар |түрі | |т | |плакаттар, | | | |а | |техникалық | | | | | |жабдық | | | | |Дәріс сабақтары |Практикалық | | | | | | |сабақтар | | | | |1 |Тақырып №1 |Тақырып №1-2 |Топтық |1.Шағын жинақты |Презента | | |ШЖМ нновациялық |Шағын жинақты |тапсырмалар|мектепте нновациялық|ция | | |үрдісті |бастауыш мектепте| |үрдіс ұғымына | | | |ұйымдастыру |нновациялық үрдіс| |тоқталыңыз ? | | | | | | |2. Шағын жинақты | | | | | | |мектепте нновациялық| | | | | | |үрдісті ұйымдастыру| | | | | | |мен жоспарлаудың | | | | | | |тиімді жақтарын | | | | | | |атаңыз | | |2 |Тақырып №2-3 |Тақырып №3-4 |Топтық |1.ШЖМ оқу-тәрбие |Ауызша | | |ШЖМ тұтас |Шағын жинақты |тапсырмалар|процесін |қорғау | | |педагогикалық |мектепте | |ұйымдастырудағы | | | |үдерісті |оқу-тәрбие | |мектеп | | | |ұйымдастыру |процесін | |жетекшілерінің | | | |ерекшеліктері |ұйымдастырудағы | |қызметi мен | | | | |мектеп | |мiндеттерiне | | | | |жетекшілерінің | |тоқталыңыз: | | | | |қызметтері. | | | | | | | | |2.ШЖМ оқу-тәрбие | | | | | | |процесін | | | | | | |ұйымдастыруда | | | | | | |әдістемелік жұмыстың| | | | | | | | | | | | | |стратегиялық | | | | | | |бағыттарына не | | | | | | |кіреді? | | | | | | | | | | | | | |3.Маман | | | | | | |педагогтардың | | | | | | |әдiстемелiк, | | | | | | |жаңашылдық , | | | | | | |шығармашылық өсуiнiң| | | | | | |жолдары. | | |3 |Тақырып №4-5 |Тақырып №5-6 | Итеграция | 1.ШЖМ-те итеграция|Слаид | | |Пәнаралық |ШЖМ-те интеграция|арқылы |арқылы оқытудың | | | |интеграцияны жүзеге|арқылы |жүргізілген|жолдарын айқындау | | | |асыру жолдары |оқушылардың |сабақ |2 ШЖМ-гі сыныпты | | | | |білім сапасын |жоспарын |оқыту барысында | | | | |артырудың |жинақтау |пәнаралық байланысты| | | | |педагогикалық | |қалыптастыру | | | | |негізі | |ерекшеліктері | | | | | | |3.ШЖМ-гі сынып | | | | | | |мұғалімдерінің | | | | | | |пәнаралық байланысты| | | | | | |жүзеге асыру | | | | | | |іс-әрекетін зерттеу | | | | | | | | | |4 |Тақырып №6-7 Шағын |Тақырып №7-8 | Кесте |1. ШЖМ-тегі оқыту |Презента | | |жинақталған |Шағын жинақталған|сыз |процесінің мәні . |ция | | |мектепте |мектепте | |2. ШЖМ-тегі | | | |қолданылатын |қолданылатын | |қолданылатын | | | |оқытудың жалпы |оқытудың жалпы | |педагогикалық | | | |әдістері. |әдістерін | |әдістерді жіктеу | | | | |топтастыру | |және оларға | | | | | | |сипаттама беру. | | | | | | |3.ШЖМ-тегі | | | | | | |педагогикалық | | | | | | |әдістерге таңдау, | | | | | | |талдау жасаңыз. | | | | |. | | | | |5 |Тақырып №8-9 |Тақырып №9-10 |оқу-әдістем|1.ШЖМ-те оқыту |жазбаша | | |Шағын жинақты |ШЖМ-те |елік |әдістемесін | | | |мектепте оқыту |оқу-әдістемелік |құралдар |ұйымдастырудағы | | | |әдістемесін |жұмысты |жинақтау |педагогикалық | | | |ұйымдастырудағы |ұйымдастыру | |технологиялардың | | | |тиімді | | |шығармашылығын | | | |педагогикалық | | |дамытуға мүмкіндік | | | |технологиялар | | |беретінін таңдау. | | | | | | |2. | | |6 |Тақырып №10 |Тақырып №11-12 |қолданылаты|1. ШЖМ-ті оқу-тәрбие|Ауызша | | |Шағын жинақты |ШЖМ-ті оқу-тәрбие|н қосымша |үрдісінде |қорғау | | |мектепте оқу-тәрбие|үрдісінде |материалдар|қолданылатын қосымша| | | |үрдісінде |қолданылатын оқу|жинақтау |материалдарға | | | |қолданылатын |құрал - | |қойылатын талаптар | | | |қосымша материалдар|жабдықтары | |қандай? | | | | | | |2.ШЖМ-тегі кейбір | | | | | | |шешімін таппай келе | | | | | | |жатқан мәселелерді | | | | | | |атап көрсетіңіз | | |7 |Тақырып №11-12 |Тақырып №13-14-15| Тәрбиелік |1.ШЖМ-те сынып |Әдістеме | | |Тәрбие жұмысын |ШЖМ –те тәрбие |іс |ұжымының сипаттамасы| | | |жоспарлау мен |жұмысын және |шаралардың |бойынша тәрбие | | | |өткізу |сыныптан тыс |өткізіу |мақсатына ықпал | | | | |жұмыстарын |үлгісін |ететін негізгі | | | | |жоспарлау, |жинақтау |факторды атап | | | | |өткізу. | |көрсетініз. | | | | | | |2.Тәрбиелік істер | | | | | | |жүйесінде өзіндік | | | | | | |тәрбиенің орны | | | | | | |қандай? | | | | | | |3. Тұлғаның өзіндік| | | | | | |тәрбиесі мен қайта | | | | | | |тәрбиелеу не үшін | | | | | | |қажет? | | |8 |Тақырып №13-14-15 |1.Қазіргі |Тәрбие |1.Тәрбиенің өмір |слайд | | |ШЖБМ сыныптан тыс |жағдайда тәрбие |принциптері|және еңбекпен | | | |жүргізілетін |принциптері. |не кесте |ұтымды ұштастыру | | | |жұмыстар | |сыз. |ережесі | | | | | | | | | | | | | |2.Тәрбиелік | | | | | | |ықпалдар бірлігі | | | | | | |приципінің маңызы. | | | | | | | | | | | |.. | |3 Құқықтық тәрбиенің| | | | | | |мақсаты | | 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы 4-кесте. Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы |Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдардың|Экз. саны|Студенттер |Жабдықталу | |аттары | |саны |% | |Адильгазинов Г.З., Хмель Н.Д. Особенности|2 |7 |28 | |организации управления педагогическим | | | | |прцессом в малокомплектной школе -А. 2002| | | | |Адильгазинов Г.З. Педагогические основы |2 |7 |28 | |подготовки учителя к управлению | | | | |процессом обучения в малокомплектной | | | | |школе: теория и практика | | | | |(монография).-Усть-Каменогорск:Изд.-ВКГУ,| | | | |1997.- 180с. | | | | |П.Т. Фролов «Особеннности педагогического|5 |7 |71 | |процесса в малокомплектной | | | | |школе».,-М.-1991 | | | | |В.П. Стрезикозин «Урок в сельской |3 |7 |42 | |малокомплектной школе».,-М. | | | | 8. Пайдаланатын әдебиеттер тізімі 1.Базарбаева Н.Ә. Шағын комплектілі мектептердегі оқу-тәрбие үрдісіндегі ерекшеліктер.-Алматы, 2002. 2.Адильгазинов Г.З., Хмель Н.Д. Особенности организации управления педагогическим прцессом в малокомплектной школе -А. 2002 3. Астамбаева Ж.Қ. Шағын комплектілі бастауыш мектепте математиканы оқыту технологиясы.-Алматы, 2002. 4. Адыбаева Л.Д. Шағын жинақталған мектеп жұмысын ұйымдастыру. Алматы, 2001. 5.Құсайынұлы Ы.Қ., Адыбаева Л.Д. Шағын жинақталған мектептердегі бастауыш сыныптардағы оқыту әдістері.-Алматы, -2001. 6.Кондратенко.А.Е.,Осовский.Е.Г.Сельская малокомплектная школа:целовая программа иследования//Советская педагогика-1987№7.-С.53-57 7.Суворова.Г.Ф.Совершенствовать работу малокомплектных сельских школ// Советская педагогика-1986№2.-С.66-69. 8.республикадағы аз комплектілі мектептер ондағы проблемалар(социологиялық зерттеу материалы бойынша)/Дайындаған Жандарина.М.Ж. жәнет.б-Алматы,1990.- 80С. 9.МамироваК.Н.Малокомплектные школы:состаяние,проблемы,перспективы.Алматы,2000.С.134-136 10. Сельская малокомплектная школа:Пособие для руководителейшкол/НИИшкол/Сост.Давыдов.В.П.,Валенко О.И-М.:НИИШ,1986.-150с 11. Суворова.Г.Ф.,Кудрявцев.С.В.Рациональное использование кадрого потнециала сельских малокомплектных школ// Советская педагогика-1984№9.- С.88-92. 12.В помощь малокомплектной школе:Сб.материалов/Составители:Ж.А.Караев,Е.А.Ушуров идр.-Астана,2000.-69 с 13,Аналитический доклад« О состоянии малокомплектных школ »/Рассмотрен на Республиканском семинаре, проведенном Фондом Сорос-Казакстан 10-11апреля , г.в.г.Алматы. 14.Аскарбаев.А.,Хранченков.Г.М. Содержание и методыобучения в малокомплектных школе.-Алма-Ата:Мектеп,1985.-88с. 15. Адильгазинов Г.З Педагогические основы подготовки учителя к управлению процессом обучения в малокомплектной школе: теория и практика (монография).-Усть-Каменогорск:Изд.-ВКГУ, 1997.- 180с. 16. П.Т. Фролов «Особеннности педагогического процесса в малокомплектной школе».,-М.-1991 17. В.П. Стрезикозин «Урок в сельской малокомплектной школе».,-М.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz