Файл қосу

аудит - оқытудың - жиыны - баллдар - аудиттің - аудитін - хаттама




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ  ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ                          |
|СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                            |
|3 деңгейлі СМЖ  құжаты      |ПОӘК                   |                         |
|                            |                       |УМКД                     |
|                            |                       |042-18-3.1.32/02-2014    |
|ПОӘК                        |                       |                         |
|Студенттер үшін «Тәжірибелік|Басылым №4  _________  |                         |
|аудит» пәнінің жұмыс оқу    |                       |                         |
|бағдарламасы                |                       |                         |











                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                             «ТӘЖІРИБЕЛІК АУДИТ»


                  5В050800 «ЕСЕП ЖӘНЕ АУДИТ» МАМАНДЫҒЫ ҮШІН




                  СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ








































                                    Семей


                                     2014





                                   Алғысөз

    1 ӘЗІРЛЕНДІ
    Әзірлеуші ______________ Искакова Марал  Серікқызы,  Семей  қ.  Шәкәрім
атындағы мемлекеттік университетінің  «Есеп  және  аудит»  кафедрасының  аға
оқытушысы


    2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
    2.1 Семей  қаласындағы  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
«Есеп және аудит» кафедрасының мәжілісінде.
    Хаттама № 1  «29 » тамыз 2014 жыл.


    Кафедра меңгерушісі ___________ А.Зейнуллина


    2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық  ғылымдар   факультетінің   оқу-
әдістемелік бюросының мәжілісінде.
    Хаттама № 1  «9» қыркүйек 2014 жыл.


    ОӘБ төрағасы ______________ С.Тойкин


    3 БЕКІТІЛДІ
    Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау  алды  және
басып шығаруға ұсынылды
    Хаттама № 1 «11» қыркүйек  2014 жыл.


    ОӘК төрайымы _____________  Г.Искакова


    4 ЕНГІЗІЛДІ
    Оқу-әдістемелік кешен  2013 жылғы 18-қыркүйекте шығарылған  №3  басылым
орнына қайта өңделіп, шығаруға ұсынылды.












































                                   МАЗМҰНЫ


|1   |Жалпы ережелер                                                      |4                                                                |       |
|2   |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу           |5                                                                |       |
|3   |Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулықтар                            |6                                                                |       |
|4   |Курс форматы                                                        |6                                                                |       |
|5   |Курс саясаты                                                        |6                                                                |       |
|6   |Баға қою саясаты                                                    |7                                                                |       |
|7   |Әдебиеттер                                                          |9                                                                |       |




      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
  • Искакова М.С., «Есеп және аудит» кафедрасының аға оқытушысы;
  • Кафедра «Есеп және аудит»
  • Байланыстық ақпарат – Тел. 53-03-73,   Шугаев  көшесі  159,  корпус  8,
    аудитория 204;
  • Сабақты өткізу орны – аудитория № 216;
  • Пәннің аты – «Тәжірибелік аудит»;
  • Кредиттер саны – 3.

      1.2 Пәннің  мазмұнының қысқаша сипаты
       Бухгалтерлік  есептің  жекелеген  объектілерінің  аудитін,  аудиттің
негізгі   анықтамаларын   қарастырады.   Жабдықтау,   өндіріс   және    сату
процестерінің аудиторлық тексеруін,  ақшалай  қаражаттардың,  ұзақ  мерзімді
активтердің  аудитіннің  жүргізілу  ретін,  капитал  мен   міндеттемелердің,
табыстар   мен    шығындардың    аудитінің    ұйымдастырылуын,    аудиторлық
бағдарламаларын жасау және жүргізу  тәртібін оқытады.


      1.3   Пәнді оқытудың мақсаты
      Бұл курстың мақсаты - студенттерге  аудитті  жүргізу  әдістемесі  және
оның жеке бағыттарында аудитті ұйымдастыруды меңгерту.
      «Тәжірибелік аудит»  пәнін оқытудың мақсаты -  аудитті жүргізу тәртібі
мен  аудиторлық  қорытынды  жасауды   үйрету,  есептің  жеке  объектілерінде
аудитті жүргізуді үйрету.


       1.4  Пәнді оқытудың негізгі міндеттері
      «Тәжірибелік  аудит»  пәнін   оқытудың   міндеттері   –   студенттерге
аудиторлық тексерудің әдістерін меңгертіп, ұйымның мүлкі мен олардың  қайнар
көздеріне тексеру жүргізуді үйрету.


      1.5  Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуі керек:
    • қаржылық есеп аудитінің ақпараттық жүйесін білуі;
• сатып алу,  өндіріс  және   сату  кезеңінің  және  қаржылық  қорытындының
  қалыптасуының аудиті бойынша білімге ие болуы;
• аудиттің талдау тәсілдерін игеруі;
• ақша қаражаттарының аудитін жүргізуді істей білуі;
• ұзақ мерзімді активтердің аудитін түсінуі;
• міндеттемелердің және капиталдың аудитін ұйымдастыру туралы білімі болуы;
• қоршаған ортаның, операциялық және аудиттің  басқа  да  түрлерін  үйренуі
  тиіс.
• Аудиттің талдау тәсілдерін;
• Қоршаған ортаның, операциялық және аудиттің басқа да түрлерін.


      1.6  Курстың пререквизиттері:
      1.6.1 Бухгалтерлік есептің принциптері;
      1.6.2 Қаржылық есеп;
      1.6.3 Аудит;
      1.6.4 Экономикалық талдау.


      1.7  Курстың постреквизиттері: жоқ.
       2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
Кесте  1 – Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
|№   |Тақырыптар     |Сағаттар                         |Әдебиеттер          |
|    |аттары         |                                 |                    |
|   |                                                       |Дәрісте|Тәжіриб|
|   |                                                       |р      |елік   |
|   |                                                       |       |сабақта|
|   |                                                       |       |р      |
|1  |1-7 апталарда аудиториялық сабақтардың барлық түрлеріне|10     |30     |
|   |қатысу                                                 |       |       |
|2  |Тәжірибелік сабақтарда ауызша жауап беру және есептер  |34     |100    |
|   |шығару, тест жазу                                      |       |       |
|3  |Студенттердің өздік жұмыстары                          |33     |100    |
|4  |Межелік бақылау 1                                      |23     |70     |
|1-7 апталардағы оқытудың нәтижелері бойынша баллдар жиыны  |100    |300    |
|5  |8-15 апталарда аудиториялық сабақтардың барлық         |10     |30     |
|   |түрлеріне қатысу                                       |       |       |
|6  |Тәжірибелік сабақтарда ауызша жауап беру және есептер  |34     |100    |
|   |шығару, тест жазу                                      |       |       |
|7  |Студенттердің өздік жұмыстары                          |33     |100    |
|8  |Межелік бақылау 2                                      |23     |70     |
|8-15 апталардағы оқытудың нәтижелері бойынша баллдар жиыны |100    |300    |
|Емтихан үшін баллдар жиыны                                 |       |400    |
|Академиялық уақыт үшін баллдар жиыны                       |       |1000   |

Кесте 3 – Студенттің рейтингін есептеу
|Студент          |Д                   |ТС              |ОӨЖ               |
|A                |4,0                 |95-100          |өте жақсы         |
|A-               |3,67                |90-94           |                  |
|B+               |3,33                |85-89           |                  |
|                 |                    |                |жақсы             |
|B                |3,0                 |80-84           |                  |
|B-               |2,67                |75-79           |                  |
|C+               |2,33                |70-74           |                  |
|                 |                    |                |                  |
|                 |                    |                |қанағаттанарлық   |
|C                |2,0                 |65-69           |                  |
|C-               |1,67                |60-64           |                  |
|D+               |1,33                |55-59           |                  |
|D                |1,0                 |50-54           |                  |
|F                |0                   |0-49            |қанағаттанарлықсыз|
|I                |NA                  |-               |аяқталмаған       |
|P                |-                   |өтті            |пәнді өтті        |


      7 Әдебиеттер

            7.1 Негізгі әдебиеттер

      7.1.1 «Қазақстан Республикасындағы аудиторлық қызмет туралы» ҚР
Президентінің заң күші бар Жарлығы 2005 ж.
            7.1. 2 Абленов  Д.О.,Әбле  Д.Д.,Смағұлова  Д.Д.,  Абленова  А.Д.
Қаржылық бақылау, ревизия және аудит. Алматы 2014 ж.
      7.1.3 Аудиттің халықаралық стандарттары Астана 2010ж
            7.1. 4 Ержанов М.С. Аудит -1,Алматы, 2010.
             7.1.5  Дюсембаев  К.Ш.  Теория  и  эволюция  аудита.  –  Алматы
«Экономика», 2012.
            7.1.6 Черняк В.,Шалболова У. Қаржылық талдау Астана 2013 ж.
             7.1.7  Мырзалиев  Б.С.,Әбдішүкіров  Р.С.  Бухгалтерлік   есепті
үйренудің әдістемелері
Алматы 2014 ж.
            7.1.8 Толпаков, Ж.С. Финансовый учет-1. Караганда 2013
            7.1.9 Международные стандарты  учета  и  финансовой  отчетности:
учеб. пособие / под ред. Л.И.Ушвицкого, А.А.Мазуренко.- Ростов н/Д:  Феникс,
2009
             7.1.10Турманидзе,  Т.У.   Анализ   и   диагностика   финансово-
хозяйственной деятельности предприятий. Алматы: LEM, 2011

      7.2 Қосымша әдебиеттер
            7..2.1 Кеулимжаев К.К. Финансовая отчетность.- Алматы, 2009
            7.2.2 Нурсеитов, Э.О. Международные стандарты  аудита:  принципы
и практика.- Алматы, 2008г.
            7.2.4 Никифорова Н.А., Тафинцева В.Н. Управленческий  анализ.  -
Москва, 2013.







Пәндер