Файл қосу
Алашорданың шығыс және ресейлік саяси
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ДП 042-1.01.-2014 | |«Алашорда қозғалысы: тарихы |№2 басылым | | |және тарихнамасы » |13.09.2014 | | |оқу- әдістемелік кешені | | | |студенттерге арналған | | | ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН «Алашорда қозғалысы: тарихы және тарихнамасы» пән бағдарламасы 5В020300 «Тарих» мамандығы студенттеріне арналған СЕМЕЙ 2014 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В020300 «Тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасы негізінде жасалған. Құрастырушы: Тарих ғылымдарының кандидаты, профессор Каримов М.К. «__04____» __09___ 2014 ж. 2. ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында Хаттама №__1____ «_04_»__09____ 2014 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.А. Мухаметжанова 2.2 Факультеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1_ «_09_»_09_____ 2014 жыл ОӘБ төрағасы_________ С.Х. Тойкин 3. БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1__ «_11_»__09_ 2014 жыл ОӘК төрайымы_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № 4 «_13_» _09_ 2012 ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны |1 |Жалпы ереже | | |2 |Пән мазмұны мен оқу түрі бойынша сағаттардың бөлінуі | | |3 |Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 1. . Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Каримов Мухтарбек Карпыкович тарих ғылымының кандидаты, профессор Қазақстан тарихы кафедрасы Тел.: 8 7222 562989 Ұялы .телефоны: 87755125915, 87076583851 Қатыстық ақпарат: телефон – 36-02-25 /кафедра /; №1 ғимаратта № 1006 ауд. /кафедра/ Жүргізілу орны - №1 оқу ғимараты 1012 ауд. кесте бойынша Кредит саны – 3 1.2.Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты. Арнаулы курс бағдарламасы студенттердің ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстан тарихы курсының тарауына қатысты тарихи құбылыстар негізін оқып, үйренуге және терең меңгеруіне бағытталған қосымша оқу құралы есебінде ұсынылды. Арнаулы курс тақырыбы 30 сағат дәріс және студентердің өздігінен ізденуге негізделген тапсырмалар мен емтиханды қамтиды. Бұл тақырып Алашорда тарихының жан-жақты ғылыми негізде қаралуына және оның Шығыс бөлімінің қызметінің тарихи маңызын көрсетуге бағытталған. Әсіресе Алашорданың Кеңес өкіметінің, антикеңестік ресейлік күштермен байланысты және ресейлік азаматтық қарсыласу жылдарындағы ұстанған позицияларының тарихи түп-тамырын түсіндіруге мүмкіндік береді. Сондай- ақ, Алашорда қайраткерлерінің саяси тұрғыдағы өзіндік бет бейнесін көрсету қарастырылған. Алашорда маңында топтасқан қазақ зиялыларының қазақ халқының болашағын қамтамасыз – мақсатында қоғамдық саяси өмірде жетекші рөлге көтерілгенін ашып көрсетуді қарастырылған. Сонымен қатар ресей күштері тарапынан алашордамен қазақ қоғамы кеңістігіндегі бірден- бір халықтық негіздегі саяси күш ретінде санасуда орын алған тарихи деректер негізінде қарастырылады. Тақырып құрылымы тақырыптық- хрестоматиялық негізде құрастырылған. Курстың көптеген тақырыптары келесі «Қазақстанның экономикалық тарихы», «Саясаттану», «Философия» және т.б. пәндерді оқуда кешенді білім береді. 1.3. Пәнді оқытудың мақсаты: «Алашорда қозғалысы: тарихы және тарихнамасы» курсын оқыту студенттердің тарихи танымын қалыптастыруға, олардың ҚР алдында тұрған тапсырмаларды шешуге белсенді қатысуына жағдай жасауға бағытталған. 1.4. Пәнді оқыту міндеттері: Тарих ғылымының ғылыми принциптерін игеру, тарихи танымды үйренуге қажетті біліммен қаруландыру; деректер мен тарихнаманың мазмұны мен пішінінің арақатынасының сырын ұғыну; тарих ғылымын құрайтын ұғымдармен, категориялармен танысып, білу; мемлекеттердің даму процесі, оның заңдылықтарын, кейінгі зерттеулердегі мәселелерді жаңаша көзқарас тұрғысында қабылдай білу; көркемдік, тарихи болмысын тани алып, тарихи бағасын біліп, танитын талғам қалыптастыру; тарихи оқиғаның ішкі, сыртқы аспектілерін саралай алып, түрлі қырынан талдай білуге жаттықтыру. 1.5. Курс аяқталған соң студент: Әлемдік тарих тенденциялар негізінде адамзаттың тарихи дамуының кезеңдері туралы ғылыми негізінің болуы. Қоғамның дамуының туралы: әлемдік тарихи процесте Қазақстанның орны, әлеуметтік (сынақ) қабілет түрі, өркениет, мәдениет әр түрлілігі туралы білімді игеру. Деректанудың әдістемесі мен теориясының түсінуі, Шығыс Алашорда тарихынан деректер, көмекші тарихи пәндер кешені туралы көрініс қалыптастыру. Қазақстан халықтарының Шығыс Алашорда кезеңіндегі тарихыхын зерттеуге біртұтас концептуальді келуді білу. Қазақстан мен әлемнің ұлы державаларының сыртқы саясатының тенденциялары негізінде бірнеше ғасырға созылған дипломатия тарихы мен халықаралық қатынастар теориясы туралы жалпы білім. 1.6. Пәннің пререквизиттері: «Алашорда қозғалысы: тарихы және тарихнамасы»пәнін оқу үшін студенттерге Қазақстан тарихының әр кезеңдерін және «Қазақстанның жаңа тарихы», «Дүниежүзі тарихын» сондай-ақ мектеп бағдарламасында берілетін Қазақстан тарихын жете білуі тиіс. Сонымен қатар конспект жасау, реферат жаза білу, аннотациялай алу және әдебиеттермен жұмыс істей алу дағдысының болуы, тестілеу әдістерін білуі шарт. 1.7. Пәннің постреквизиттері: Бұл пән бойынша алынған білім Қазақстанның көне заман тарихын, Ортағасырлық Қазақстан тарихын, Орта Азия елдерінің тарихын сондай-ақ түркі халықтарының тарихы пәндерін меңгеру үшін қажет. Пәннің көптеген тақырыптары «Қазақстанның экономикалык тарихы», «Философия», «Дүниежүзілік тарих» пәндерін оқытуда ғылыми негізделген кешенді білім береді. 2.ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН ОҚУ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Пәннің мазмұны. Сабақ түрі бойынша сағаттарды бөлу |№ |Тақырыптардың атауы |Сағат саны |Әдебиеттер | | | |ДК |СПТ | | |1 |2 |3 |4 |5 | |1 |№ 1 тақырып: Пәнге |«Күншығыс Алашорда |2 |1 |7.1.2.; | | |кіріспе |тарихы» пәнінің тарих| | |7.1.3. | | | |ғылымында алатын | | |7.1.4.; | | | |орны. | | |7.1.5. | | | |Алаш орда тарихы: | | |7.2.6. | | | |тарихнама мен | | |7.2.8.; | | | |дерекнама. | | | | |2 |№ 2 Тақырып: Алаш |Алаш қозғалысының |2 |1 |7.1.3. | | |қозғалысының |шуғуы | | |7.1.4. | | |қалыптасуы мен |Ұлт зиялылары Алаш | | |7.1.5. | | |дамуы |қозғалысының тірегі | | |7.2.4. | | | |Алаш қозғалысы және | | |7.2.8. | | | |Мемлекеттік Дума | | |7.2.11. | | | |Алаш қозғалысы және | | | | | | |Қазақ Газеті | | | | | | |Алаш қозғалысы және | | | | | | |1916 жылғы көтеріліс | | | | |3 |№ 3 Тақырып: Қазақ |Қазақстан және Ақпан |2 |1 |7.1.1.; | | |өлкесіндегі |төңкерісі | | |7.1.4.; | | |ұлттық-демокртиялық|Алғашқы қазақ | | |7.1.6.; | | |қозғалыс (1917 ж.) |облыстық съездері | | |7.2.4. | | | |Жалпықазақ | | |7.2.6.; | | | |съездерінің | | | | | | |шешімдері | | | | | | |Қазақ облыстық | | | | | | |комитетінің құрылуы | | | | | | |Қазақ саяси партиясы | | | | | | |және Бүкілресейлік | | | | | | |құрылтай жиналысы | | | | |4 |№ 4. Тақырып: 1917 |Семей өлкесіндегі |2 |1 |7.1.1. | | |жылғы ақпан |ұлттық-демократиялық | | |7.1.3. | | |төңкерісінен |қозғалыс (1917 ж.) | | |7.1.4. | | |кейінгі Шығыс |Семей қаласындағы | | |7.1.6. | | |Қазақстандағы |саяси партиялардың | | |7.2.9. | | |қал-ахуал |бөлімшелері жәнеде | | |7.2.10. | | | |басқада қоғамдық | | | | | | |ұйымдар | | | | | | |Қосөкіметтің өзіне | | | | | | |тән аймақтық | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | |Саяси күштердің | | | | | | |тоғысуы | | | | | | |Жергілікті баспасөз | | | | | | |ісі | | | | |5 |№ 5 Тақырып: |1) Жалпықазақ съезі |2 |1 |7.1.1.; | | |Алашорда өкіметінің|2) Алашорданың | | |7.1.4.; | | |құрылу тарихы |құрылуы | | |7.2.6.; | | | |3) Алашорданың | | |7.2.8.; | | | |негізгі міндеттері | | |7.2.11. | | | |4) Алашорданың | | | | | | |құрылуының сипаты | | | | |6 |№ 6 Тақырып: Шығыс |1) Қазақстанның |2 |1 |7.1.2. | | |Алашорда және Кеңес|шығыс аймағында Кеңес| | |7.1.4. | | |өкіметі |өкіметінің орнатылуы | | |7.1.6. | | | |тарихы (1918ж | | |7.2.6. | | | |ақпан-маусым) | | | | | | |2) Семейдегі Орталық | | | | | | |және Облыстық | | | | | | |Алашорда комитетінің | | | | | | |Кеңес өкіметін | | | | | | |қақтығысы | | | | | | |3) Маусым оқиғалары | | | | |7 |№ 7 Тақырып: |1) Шығыс Алашорда |2 |1 |7.1.3. | | |Алашорданың шығыс |және ресейлік саяси | | |7.1.4. | | |бөлімі және |күштер | | |7.1.6. | | |ресейлік күштер |2) Антикеңестік | | |7.2.8. | | |(азаматтық |күштермен бірлесіп | | | | | |қарсыласу кезеңі) |кеңес өкіметіне | | | | | | |қарсы шығуының тарихи| | | | | | |себептері | | | | | | |3) Шығыс Алашорда | | | | | | |және жергілікті | | | | | | |саяси күштер; өзара | | | | | | |саяси, әскери және | | | | | | |мәдени саладағы | | | | | | |байланыс | | | | | | |4) Шығыс Алашорда | | | | | | |басқа алашордалық | | | | | | |бөлімдермен | | | | | | |байланыстары | | | | |8 |№ 8 Тақырып: Шығыс |1) Алашорданың |2 |1 |7.1.4. | | |Алашорданың |Комучпен, Уфа | | |7.1.5. | | |қызметінің ресми |Директориясымен және | | |7.1.6. | | |тұрғыда тоқтатылуы|Колчак диктатурасымен| | | | | |және оның нақты |саяси қарым-қатынас | | | | | |тарихи қалыптасқан |2) Алашорда және | | | | | |жағдайлар барысында|Колчак билігі | | | | | |жалғаса беру |3) Азаматтық | | | | | | |қарсыласу кезеңіндегі| | | | | | |саяси-әскери | | | | | | |жағдайлар және | | | | | | |алашорда қызметінің | | | | | | |жалғаса түсуі | | | | | | |4) Алашорда және | | | | | | |Кеңес өкіметі | | | | | | |(1919-1920жж) | | | | |9 |№ 9 Тақырып: |1) 20-жылдардағы |2 |1 |7.1.3. | | |Алашорда қозғалысы |Қазақстанның саяси | | |7.1.4. | | |қайраткерлері |өмірі және қазақ | | |7.1.6. | | |Кеңестік Қазақстан |зиялылары | | |7.2.8. | | |тұсындағы |2) Қазақ зиялыларының| | |7.2.10. | | |қызметтері |қатал тағдыры | | | | | | |3) Тарих тағлымы не | | | | | | |дейді | | | | |10 |№ 10 Тақырып: Ғасыр|1) Алашорда қозғалысы|2 |1 |7.1.4. | | |қасіретін арқалаған|қайраткерлерінің қилы| | |7.1.5. | | |арыстар |тағдыры | | |7.1.6. | | | |2) Алашорда | | | | | | |қайраткерлерінің | | | | | | |халық жадында қайта | | | | | | |жаңғыруы | | | | | | |3) Алашорда | | | | | | |қайраткерлерінің | | | | | | |өмірінен және | | | | | | |қызметінен деректер | | | | |11 |№ 11 Тақырып Алаш |1. Алашорда тарихының|2 |1 |7.1.2.; | | |қозғалысы мен |отандық тарихтағы | | |7.1.3. | | |Алашорда тарихының |орны. | | |7.1.5. | | |зерттелуі. |2. Алашорда тарихының| | |7.2.7.; | | | |кеңестік кезеңдегі | | |7.2.10. | | | |зерттелуі. | | | | | | |3. Алашорда тарихы | | | | | | |отандық тарихшылар | | | | | | |зерттеулерінде. | | | | | | |4. Алашорда тарихының| | | | | | |шетелдерде | | | | | | |зерттелуі. | | | | |12 |№ 12 Тақырып Алаш |1. Ұлт-азаттық |2 |1 |7.1.4. | | |қозғалысының |қозғалысындағы жаңа | | |7.1.5. | | |тууының тарихи |кезеңін ашқан қазақ | | |7.1.6. | | |алғышарттары. |интеллигенциясының | | | | | | |қалыптасу | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | |2. XX ғ. басындағы | | | | | | |қазақ оқығандарының | | | | | | |көзқарастарындағы | | | | | | |азаттық идеясының | | | | | | |қалыптасуына әсер | | | | | | |еткен факторлар. | | | | | | |Алаш қайраткерлерінің| | | | | | |саяси ұстанымдары. | | | | |13 |№ 13 Тақырып Алаш | 1.Қарқаралы |2 |1 |7.1.3. | | |қозғалысының тууы -|петициясын қабылдау –| | |7.1.4. | | |ұлт-азаттық |Алаш қозғалысының | | |7.1.5. | | |күресінің жаңа |бастамасы. | | |7.1.6. | | |кезеңі. |2. Ә.Бөкейханов | | |7.2.6. | | | |бастаған қазақ | | |7.2.10. | | | |оқығандарының | | | | | | |1905-1907 жж. | | | | | | |ұлттық-саяси ұйым | | | | | | |құру бағытындағы | | | | | | |әрекеттер. | | | | |14 |№ 14 Тақырып Алаш |1. Алаш |2 |1 |7.1.3. | | |қайраткерлерінің |қайраткерелері және | | |7.1.4. | | |1905-1917 жж. |Мемлекеттік Дума. | | |7.1.6. | | |қоғамдық-саяси |2. Қазақ газетінің | | |7.2.4. | | |өмірге араласуы. |дүниеге келуі және | | |7.2.11. | | | |қызметі. | | | | | | |3. 1916 жылғы | | | | | | |ұлт-азаттық | | | | | | |көтерілісіне қатысты | | | | | | |Алаш қайраткерлерінің| | | | | | |ұстанымы. | | | | |15 |№ 15 Тақырып Алаш |1. Ә.Бөкейханов |2 |1 |7.1.3. | | |қозғалысы Ақпан |бастаған Алаш | | |7.1.4. | | |(1917 ж.) |қайраткерлерінің | | |7.1.6. | | |революциясы |ақпан төңкерісіне | | |7.2.8. | | |кезеңінде. |көз-қарастары. | | |7.2.11. | | |. |2. Ақпан революциясы | | | | | | |және азаматтық | | | | | | |бостандықтар. | | | | | | |3. Алаш | | | | | | |қайраткерлерінің | | | | | | |Уақытша үкіметтің | | | | | | |жергілікті | | | | | | |органдардағы қызметі | | | | 3. Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар Барлық тапсырамаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. 4. КУРС ФОРМАТЫ |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық аудиториялық сабақтарға қатысу 1-ші |30 | | | |аптадан 7-ші аптаға дейін | | | |1 |Дәріс. |0 | | | |Тәжірибелік сабақ | | | | |СӨОЖ | | | | |СӨЖ | | | |2 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |15 | | | |СӨОЖ |5 | | | |СӨЖ |5 | | |3 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |15 | | | |СӨОЖ |5 | | | |СӨЖ |5 | | |4 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |15 | | | |СӨОЖ |5 | | | |СӨЖ |10 | | |5 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |20 | | | |СӨОЖ |5 | | | |СӨЖ |10 | | |6 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |20 | | | |СӨОЖ |10 | | | |СӨЖ |10 | | |7 |Лекцияға қатысу |- | | | |Тәжірибелік сабақ |20 | | | |СӨОЖ |15 | | | |СӨЖ |20 | | | |Межелік бақылау № 1 |60 | | |1-ші мен 7-ші аптадағы оқу нәтижесі бойынша балдар |300 | | |жиынтығы | | | | |8-ші мен 15-ші апталар аралығындағы барлық |30 | | | |аудиториялық жұмыстарға қатысу | | | |8 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |10 | | | |СӨОЖ |5 | | | |СӨЖ |5 | | |9 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |10 | | | |СӨОЖ |5 | | | |СӨЖ |5 | | |10 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |10 | | | |СӨОЖ |5 | | | |СӨЖ |5 | | |11 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |15 | | | |СӨОЖ |5 | | | |СӨЖ |5 | | |12 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |15 | | | |СӨОЖ |5 | | | |СӨЖ |10 | | |13 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |15 | | | |СӨОЖ |5 | | | |СӨЖ |10 | | |14 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |15 | | | |СӨОЖ |5 | | | |СӨЖ |10 | | |15 |Дәріс. |- | | | |Тәжірибелік сабақ |15 | | | |СӨОЖ |10 | | | |СӨЖ |10 | | | |Межелік бақылау2: |60 | | |8-ші мен 15-ші апталар аралығындағы оқу нәтижесі |300 | | |бойынша балдар жиынтығы | | | |Емтихан бойынша балдар жиынтығы |400 | | |Академиялық кезең бойынша балдар жиынтығы |1000 | | Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау шкаласы және критерийлері Студенттердің білімін бағалау шкаласы |Бағаның әріпті |Баға |Балл |Пайыз (%) | |эквиваленті | | | | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | 7. Әдебиеттер 7.1.Негізгі әдебиеттер: 1. Қазақстан тарихы. Очерктер. 1995. 2. Әлихан Бөкейханов. Шығармалар. А.,1994. 3. Ө. Әбліманов «Қазақ» газеті. А.,1993. 4. К. Нүрпейсов. Алаш һәм Алашорда. А., 1995. 5. М. Қойгелдиев. Алаш қозғалысы. А., 1995. 6. Қ. Абуев. Қазақстан тарихының «ақтаңдық» беттерінен. А., 1994. 7.2.Қосымша әдебиеттер: 1. Қойшыбаев Б. Әлихан Бөкейханов. А., 2001. 2. Қоңыратбаев О. Т.Рысқұловтың қоғамдық-саяси және мемлекеттік қызметі. А.,1999. 3. Маймақов Ғ. Қазақстан Республикасының саяси-құқықтық тарихы.А., 2000. 4. Нүрпейсов К. Алашорда. А., 1994. 5. Омарбеков Т. 20-30 жылдардағы Қазақстан қасіреті. А., 1997. 6. Омарбеков Т. Зобалаң. А.,1995. 7. Рысбайұлы К. Қазақстан Республикасының тарихы.А., 1999. 8. Сабыров С. Қазақстан тарихы: тарихи оқиғалар, ұлттық дәстүр. А., 2002. 9. Сыдыков Е.Б. Казахстан в составе Россиской Федерации. 10. Шәлекенов У. Құм астындағы қала (Баласағұн). А., 1999. 11. Шонанұлы Т. Жер -тағдыры, ел-тағдыры. А., 1995.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz