Файл қосу

Дене шынықтыру



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                           |
|СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК  042-18-36.1.           |
|                        |                        |52/01-2014                   |
|ПОӘК                    |                        |                             |
|Оқытушыларға арналған   |№ 2 басылым             |                             |
|пәннің   бағдарламасы   |16.09.2014 ж.           |                             |
|«Дене мәдениеті теориясы|                        |                             |
|мен әдістемесі»         |                        |                             |










                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                  «Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі»
          5В010200 – «Бастауш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі»
                               мамандығы үшін

                 ОҚЫТУШЫЛАРҒА  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ














                                 Семей  2014


1.ӘЗЕРЛЕГЕН

Құрастырушы Мүрсәлімов Р.М. – аға оқытушы      «____»___________ 20___ж.,
_____________________

«Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен теория»
кафедрасы



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен
теория» кафедрасы отырысында
   «____»___________ 20___ж. №____хаттама

Кафедра менгерушісі  _________________Прохоров Б.Н.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

Төрайымы ____________ Абдишева З.В.

3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақулданған және ұсынылған
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

ОӘК төрайымы ____________ Искакова Г.К.

4.18.09.2013 ж. №1 басылым орнына, 16.09.2014 ж. №2 басылым













                                   Мазмұны


1. Қолдану саласы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі
6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
8. Әдебиеттер






























1 ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ

«5В010200» «Бастауш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы
студенттеріне арналған «Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі» пәні
бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған
пәннің бағдарламасы.

2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

     «Дене мәдениеті теориясы мен  әдістемесі»  пәнінің  оқытушыға  арналған
бағдарламасы   келесі   құжаттар   талаптары   мен    ұсыныстарына    сәйкес
құрастырылған және аталған пән бойынша  оқу  процесін  ұйымдастыру  тәртібін
белгілейді:
     - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»
     23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген;
     «5В011300» –  «Дене  шынықтыру  және  спорт»  мамандығының  Типтік  оқу
жоспары,
      ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген;
     - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
         - ДП  042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің  құрылымы
және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.


   3. Жалпы ережелер

 3.1 «Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі»  пәні  болашақ  бастауш  сынып
 оқытушысының кәсіби дайындығын толық  жетілдіреді.   Өз  білімін  толықтыру
 қабілетін толықтыру қалыптастыруға қатысушылардың өз  бетімен  жұмыс  жасау
 талаптарын арттыруға сәйкес  дәрістік  курсты  жоспарлағанда  студенттердің
 өздік жұмысының түрлерін қарастыру  керек  және  шығармашылық  элементтерін
 қосу керек.
 3.2 Пәнді оқу мақсаты:
      Курс шығармашылық ойлаудың дамуына,студенттердің ғылыми дүниетанымының
 қалыптасуына әсер етуі керек, болашақ ұстазды белсенді педагогикалық қызмет
 үшін кешенді біліммен, тәжірибелік қабілеттер  мен  икемдерді  қалыптастыру
 қажет.

   4. Пәнді оқытудың негізгі міндеті:
      Курстың негізгі міндеті- оқыту әдістеме курсының мазмұнынын анықтаудың
 ғылыми негіздерін, оқу  процесіне  ақпаратты  енгізудің  жүйелілігін,  дене
 шынықтыру  сабағы  бойынша  білімді   қалыптастырудың   ғылыми   негіздерін
 хабарлау,  оқытудың  жаңашыл  тәсілдерін  қолдану,  бастауш  сынып  оқытушы
 болашаң мугалімін мектептегі дене шынықтыру сабағын оқыту жүйесін  түсінуге
 дайындау.


   5. Оқыту нәтижелері:
Пәнді оқыту нәтижесінде студент білуі тиіс:
Білу:

    •  Дене  шынықтыру  сабағының  дидактикалық  және  психологиялық   оқыту
      негіздері
    • Мектептегі дене шынықтыру білімін тұжырымдау
    • Оқу процесіне ақпаратты енгізудің  жуйелілігі
Меңгеру:
    • Дене шынықтыру сабағы бойынша бастауш сыныптағы  оқытушысының  жұмысын
      жоспарлау
    • Әр түрлі оқыту әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы  оқу-тәрбиелік  процесті
      ұйымдастыру шараларын өткізу
    • Бақылау және  бағалауды игеру
    • Оқу процесінде мектептегі дене шынықтыру курсының  мазмұнын  жоспарлау
      және іске асыру
    • Оқыту әдістері жүйесін тиімді қолдану
    • Өз білімін  үздіксіз шыңдау

3.5Курстың пререквизиттері:
      - Педагогика;

      -Психология;

      -Педагогика мамандыққа кіріспе;

      -Дене шынықтыру.

3.6 Курстың постреквизиттері:
      - Кәсіби практика;

      - Дене шынықтыру.



   6. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:

                                    1кесте
|Курс                                                               |Семестр  |
|1                                                                  |         |
|Дәріс сабақтары                                                             |
|Дене мәдениетінің даму тарихы                                      |2        |
|Физикалық сапа және қабілеттілік                                   |2        |
|Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері                           |2        |
|Дене тәрбиесінің негізгі міндеттері                                |2        |
|6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері                       |2        |
|Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру                     |2        |
|Дене тәрбиесін жоспарлау                                           |2        |
|Дене тәрбиесін материалды-техникалы қамтамасыз ету                 |1        |
|Тәжірибелік сабақтар                                                        |
|Дене мәдениетінің даму тарихы                                      |1        |
|Дене тәрбесі педагогикалық процесс ретінде                         |2        |
|Физикалық сапа және қабілеттілік                                   |1        |
|Дене тәрбиесінің әдістемелік принциптері                           |1        |
|Дене тәрбиесінің негізгі міндеттері                                |1        |
|6-10 жастағы балалардың жастық ерекшеліктері                       |1        |
|Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру                     |1        |
|Дене тәрбиесін жоспарлау                                           |2        |
|Дене тәрбиесін материалды-техникалы қамтамасыз ету                 |1        |
|Оқу, тәрбиелеу үрдісінің әдістері                                  |2        |
|Дене жаттығуларының жалпы сипаттамасы                              |2        |


5. Студенттің  өздік жұмысының тақырыптар тізімі
1. Дене тәрбиесінің мақсаты мен маңызы.
1. Физикалық сапаның сипаты.
2. 1-4 сыныптардағы қозғалмалы ойындар.
3. Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастыру.


  6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
                                                                     Кесте 3
|Тақырып                                 |Көрнекі|Өздігінен оқу     |Бақыла|
|                                        |лік    |сұрақтары         |у түрі|
|                                        |құралда|                  |      |
|                                        |р,     |                  |      |
|                                        |тұсқаға|                  |      |
|                                        |здар   |                  |      |
|                                        |стендта|                  |      |
|                                        |р      |                  |      |
|                |                      |       |                  |      |
|Дәріс сабақтары |Тәжірибелік сабақтар  |       |                  |      |
|Дене            |Дене мәдениетінің даму|Сызбала|Нақты міндетке    |Ағымды|
|мәдениетінің    |тарихы                |р,     |тәуелді жаттықтыру|қ     |
|даму тарихы     |                      |суретте|және оқыту        |бақыла|
|                |                      |р      |әдістерін таңдай  |у     |
|                |                      |       |білу.             |      |
|                |                      |       |Сабаққа қысқаша   |      |
|                |                      |       |жазба-жоспар      |      |
|                |                      |       |құрастырау білу   |      |
|Физикалық сапа  |Дене тәрбесі          |Сызбала|Физикалық         |Ағымды|
|және            |педагогикалық процесс |р,     |жаттығуларды      |қ     |
|қабілеттілік    |ретінде               |кестеле|дайындау кезінде  |бақыла|
|                |                      |р      |түсіндіру және    |у     |
|                |                      |       |көрсету дағдыларын|      |
|                |                      |       |меңгеру.Жұмыс     |      |
|                |                      |       |бағдарламасымен   |      |
|                |                      |       |жұмыс істей білу. |      |
|Дене тәрбиесінің|Физикалық сапа және   |Суретте|Ақпаратты өңдей   |Ағымды|
|әдістемелік     |қабілеттілік          |р,сызба|білу              |қ     |
|принциптері     |                      |лар,   |                  |бақыла|
|                |                      |кестеле|                  |у     |
|                |                      |р      |                  |      |
|Дене тәрбиесінің|Дене тәрбиесінің      |Кестеле|Ақпаратты өңдей   |Ағымды|
|негізгі         |әдістемелік           |р,     |білу              |қ     |
|міндеттері      |принциптері           |тұсқаға|                  |бақыла|
|                |                      |здар   |                  |у     |
|6-10 жастағы    |Дене тәрбиесінің      |Сызбала|Ақпаратты өңдей   |Ағымды|
|балалардың      |негізгі міндеттері    |р,кесте|білу              |қ     |
|жастық          |                      |лер,   |                  |бақыла|
|ерекшеліктері   |                      |тұсқаға|                  |у     |
|                |                      |здар   |                  |      |
|Мектеп          |6-10 жастағы          |Кестеле|Ақпаратты өңдей   |Ағымды|
|оқушыларының    |балалардың жастық     |р,     |білу              |қ     |
|дене тәрбиесін  |ерекшеліктері         |тұсқаға|                  |бақыла|
|ұйымдастыру     |                      |здар   |                  |у     |
|Дене тәрбиесін  |Мектеп оқушыларының   |Кестеле|Ақпаратты өңдей   |Ағымды|
|жоспарлау       |дене тәрбиесін        |р,     |білу              |қ     |
|                |ұйымдастыру           |сызбала|                  |бақыла|
|                |                      |р,     |                  |у     |
|                |                      |суретте|                  |      |
|                |                      |р      |                  |      |
|Дене тәрбиесін  |Дене тәрбиесін        |Кестеле|Ақпаратты өңдей   |Ағымды|
|материалды-техни|жоспарлау             |р,     |білу              |қ     |
|калы қамтамасыз |                      |сызбала|                  |бақыла|
|ету             |                      |р,     |                  |у     |
|                |                      |суретте|                  |      |
|                |                      |р      |                  |      |
|                |Дене тәрбиесін        |Кестеле|Ақпаратты өңдей   |Ағымды|
|                |материалды-техникалы  |р,     |білу              |қ     |
|                |қамтамасыз ету        |сызбала|                  |бақыла|
|                |                      |р,     |                  |у     |
|                |                      |суретте|                  |      |
|                |                      |р      |                  |      |
|                |Оқу, тәрбиелеу        |Кестеле|Ақпаратты өңдей   |Ағымды|
|                |үрдісінің әдістері    |р,     |білу              |қ     |
|                |                      |сызбала|                  |бақыла|
|                |                      |р,     |                  |у     |
|                |                      |суретте|                  |      |
|                |                      |р      |                  |      |
|                |Дене жаттығуларының   |Кестеле|Ақпаратты өңдей   |Ағымды|
|                |жалпы сипаттамасы     |р,     |білу              |қ     |
|                |                      |сызбала|                  |бақыла|
|                |                      |р,     |                  |у     |
|                |                      |суретте|                  |      |
|                |                      |р      |                  |      |
Оқу-әдістемелік әдебБиетпен қамтамасыз етудің картасы
|Әдебиеттер аты                           |Баспа саны    |Студенттер |Пайызы      |
|                                         |              |саны       |            |
|1.А.П. Матвеев, С.Б. Мельников « Методика|15            |6          |100         |
|физического воспитания с основами        |              |           |            |
|теории». М. Просвещеиие, 1991 г.         |              |           |            |
|2.Ж.К. Холодов. В.С. Кузнецов «Теория    |20            |6          |100         |
|физического воспитаиия и спорт». М. 2000 |              |           |            |
|г.                                       |              |           |            |
|Е.Қ. Уанбаев «Дене мәдениеті және        |10            |6          |100         |
|спорттың ілімі мен әдіснамасы». Өскемен  |              |           |            |
|2010 ж.                                  |              |           |            |
|.«Нормирование нагрузок в физическом     |15            |6          |100         |
|воспитании школьников» (Под ред.         |              |           |            |
|Любомирского. М. Педагогика 1989 г.      |              |           |            |


8 ӘДЕБИЕТТЕР

Негізгі әдебиеттер:
1. Е.Қ.  Уанбаев  «Дене  мәдениеті  және  спорттың  ілімі  мен  әдіснамасы».
Өскемен 2010 ж.
2.А.П. Матвеев, С.Б. Мельников « Методика физического воспитания с  основами
теории». М. Просвещеиие, 1991 г.
3.Ж.К. Холодов. В.С. Кузнецов « Теория физического воспитаиия и  спорт».  М.
2000 г.
4. Г.И. Погадаев «Настольная книга учителя физической культуры» М.2000г.
5. Б.Р. Голощанов « История физической культуры и спорта». М. 2001 г.
6. Е.М. Муравьев «Учсбно-воспитательный процесс в школе». М. 2000 г.
7.«Нормирование нагрузок  в  физическом  воспитании  школьников»  (Под  ред.
Любомирского. М. Педагогика 1989 г.

Қосымша әдебиеттер:
1. « Гимнастика с методикой преподавания».  Учебное  иособие  для  отдслений
физического воспитания пед. училищ. ( Под ред. Павлова И.Б., В.М. Баршая  М.
Просвешение, 1985 г.
2. В.Г. Яковлев « Игры для детей». М., ФИС, 1975 г.
3. М.П. Бреев «Урок физической культуры в  школе  (технология)».Пособие  для
учителей. Новосибирск.. 2003 г.
4. Т.П. Богданов « Школьникам - здоровый образ жизни». М., ФИС, 1989 г.
5.« Детские народные подвижные игры» ( Сост. А.В.Кснеман, Т.И. Осокина)

Пәндер