Файл қосу

Курстың пререквизитері



|                                                                            |
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                         |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ             |
|3  деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК                     |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-18-22.1.8/02-2013    |
|Студентке арналған       |            №    басылым |                         |
|«Жануарлар систематикасы»|                         |                         |
|пәнінің                  |                         |                         |
|оқу жұмыс бағдарламасы   |                         |                         |





                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН

                          «Жануарлар систематикасы»

                5В060700 «Биология»  мамандықтарына арналған




                   СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                 Семей  2013






                                           Алғы сөз


I. Құрастырған


Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік  университетінің  «Мал  шаруашылығы  және
аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының  профессор  м.а.  қызметін
атқарушы Тугамбаева Салима Манатовна   «_____»_______2013 жыл



2. Талқыланды:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы
және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының мәжілісінде.

Хаттама «_____ »_________2013 жыл, №



Кафедра меңгерушісі ______________ Тугамбаева С.М.


2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде

Хаттама «____»__________ 2013 жыл, №

Төраға _________________ А.Тлеубаева


3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңес  мәжілісінде  қаралды  және   баспаға
ұсынылды

Хаттама «______»____________2013 жыл, №



ОӘК төрайымы_____________Г. Искакова



4. БІРІНШІ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН














   Мазмұны

 1. Жалпы жағдайлар
 2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар
 3. Курстың форматы мен саясаты
 4. Баға қою саясаты
 5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар
 6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны
 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары



































1. Жалпы қағидалар
1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер


1. Оқытушының аты –жөні:                Тугамбаева Салима Манатовна
                                                                   профессор
м.а.
2. Кафедра:                                           Мал  шаруашылығы  және
аңшылықтану
                                                                  морфология
негіздерімен
3. Хабарласу телефоны:                     53-19-70 ( жұмыс),
4. Жұмыс өткізілетін орны:                 № 5 корпус, аудитория № 213
5.Пәннің             аты:             «Жануарлар              систематикасы»

              6. Кредит саны:                                      3(үш)

1.2 Пәннің қысқаша мазмұны

      Жануарлардың   негізгі   типтерінің   және   кластарының   өкілдерімен
таныстыру, олардың морфологиясын, физиологиясын,  экологиясын,  этологиясын,
көбеюін,  дамуын,  маңызын,  филогениясын  оқып  білу.  Халыкаралык   ғылыми
терминдерді меңгерту.  Лабораториялық  күралдармен  жумыс  істеуді  үйретіп,
тірі  организмдерді  бакылап,  объектілермен  өз   бетімен   жүмыс   істеуге
дағдыландыру.
1.3. Курстың мақсаты:
      Жануарлардың алуан түрлілігін, күрылыстарының ерекшеліктерін, тіршілік
әрекетін, ортаға  бейімдеушілігін,  таралу  зандылыктарын  зерттеу,  олардың
өнімділігін арттыру, тиімді пайдалану мен оның табиғаттағы корын сактау.


1.4. Пәнді оқытудың міндеті:
      Жануарлардың көптүрлілігін, олардың  шығу  тегін,  оргаңдар  жүйесінің
күрылысын, систематикасын,  таралуын,  тіршілік  ортасымен  байланысын  және
адам үшін манызын көрсету. Типті, оның кластарын, казіргі  системаға  сәйкес
теменгі   сатыларынан   жоғарыларына   дейін   зерттеу    әрбір    топтардың
ерекшеліктері туралы түсінік беріп коймай, оларды  пайда  болуы  мен  туысты
кара  -катынастарын,  қүрылысы  мен  органдар  жүйесінің  эволюциясын   және
олардың функционалдык байланыстарын бакылауға мүмкіндік береді.


1.5. Пәнді оқытудың міндеті:
-   Жануарлардың   көптүрлілігін   және    олардың    калыптасуын    негізгі
заңдылыктарынөртүрлі топтарын  биолог  иялы  к  прогресі  немесе  регресінің
себептерін, органдар жүйелерінің  күрылысын,  хордалы  жануарлардың  негізгі
өкілдерінін  систематикасы   мен   эволюциясын,   ом   ырт   калы   лары   н
экологиялыкжүйелердегі орны менмаңызын  шаруашылыктыкжөне  кәсіптік  манызын
білу тиіс;
- Ғылыми мәселелерді коя білуге,  лабораториялык  және  далалык  жағдайларды
зерттеу жүмыстарын іске асыруға  практикалык  дағды  алу  ;  -Алған  білімін
ғылыми  және  практикалыкмәселелердің   шешуге   ,   түрлердің   биологиялык
ерекшеліктерін  екшелеуге  ,  өсім   діктер   мен   жануарлар   әлем   інің;
эволюциясындағы   әртүрлі   топтарының   маныздылығын   аныктауға    колдана
білуітиіс.
1.6 Курстың пререквизитері:
1.6.1 «Зоология»
1.7 Курстың постреквизитері:
1.7.1 Андардын биологиясы

      2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ


                                            Кесте 1




|№  |Тақырып атауы              |Сағат саны                     |Әдебиеттер  |
|   |                           |Д   |ЗС   |ТӘЖ   |СОӨЖ  |СӨЖ  |            |
|1  |2                          |3   |4    |5     |6     |7    |8           |
|1 Модуль Кеміргіштер, жыртқыштар, ескекяқтылар отрядының систематикасы      |
|                                                                            |
|                                                                            |
|                                 1  Блок   Кеміргіштер отряды               |
|1  |Кіріспе                    |1   |     |2     |1,5   |4,5  |7.1.1-7.2.4 |
|2  |Қоянтәрізділер отряды      |1   |     |2     |1,5   |4,5  |7.1.1-7.2.4 |
|3  |Кеміргіштер отряды         |2   |     |4     |1,5   |4,5  |7.1.1-7.2.4 |
|                                              2 Блок  Жыртқыштар отряды     |
|4  |Иттер тұқымдасы            |3   |     |6     |1,5   |4,5  |7.1.1-7.2.4 |
|5  |Аюлар тұқымдасы            |1   |     |2     |1,5   |4,5  |7.1.1-7.2.4 |
|6  |Сусарлартұқымдасы          |1   |     |2     |1,5   |4,5  |7.1.1-7.2.4 |
|7  |Мысықтар тұқымдасы         |1   |     |2     |1,5   |4,5  |7.1.1-7.2.4 |
|3 Блок Ескекяқтылар отряды                                                  |
|8  |Тюлендер,   морждар, нағыз |1   |     |2     |      |     |7.1.1-7.2.4 |
|   |тюлендер                   |    |     |      |      |     |            |
|2 Модуль  Жұптұяқтылар, тақтұяқтылардың систематикасы                       |
|1 Блок Күйісқайтармайтындар, күйісқайтаратындар отряд тармағы               |
|9  |Шошқалар, бегемоттар       |1   |     |2     |1,5   |4,5  |7.1.1-7.2.4 |
|   |тұқымдасы                  |    |     |      |      |     |            |
|10 |Кұдырлар, бұғылар          |1   |     |2     |1,5   |4,5  |7.1.1-7.2.4 |
|   |тұқымдасы                  |    |     |      |      |     |            |
|11 |Куысмүйізділер тұқымдасы   |1   |     |2     |1,5   |4,5  |7.1.1-7.2.4 |
|2 Блок   Тақтұяқтылар отряды                                                |
|12 |Жылқылар, тапирлар,        |1   |     |2     |1,5   |4,5  |7.1.1-7.2.4 |
|   |мүйізтұмсықтар             |    |     |      |      |     |            |
|   |тұқымдастары.              |    |     |      |      |     |            |
|   |Жалпы                      |15  |     |30    |22,5  |67,5 |135         |

   3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар

   Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй  тапсырмасын  ынтамен  орындау,  сабакта
карама-карсы байланысты колдау,  ұжымдық  жұмыска  жәрдемдесу,  ұқыпты  және
міндеті  болу  қажет.  Курстарыен  және  оқытушылармен  ашық,  шыдамды   да,
мейірімді болған жөн.
   Оқылатын  дәрісте  кейінгі  ғылымның  көкейтесті   мәселелері,   қазіргі
жетістіктері мен жаңалықтары айтылады.  Өткізілетін  практикалық  сабақтарда
организмнен  алынып,  жасалған  жасушалар,  препараттарын  тікелей  зерттеп,
электронды микроскопта  көрінетін  микробейнелерді  талдап,  зерделейсіздер.
Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп,  оған
қайтаратын жауапты жинақтап  қорытып,  күмәндiк  туса,  алдын  ала  дәрiстен
оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн.
4 Курс  форматы
   Қатысу: дәрiс, зертханалық сабақтарға  мiндеттi  түрде  қатынасу  керек.
Егерде қандайда болмасын себептермен сiз  оларға  қатынаса  алмасаңыз,  онда
барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз.
   Үй жұмысы: Үй жұмысы міндетті түрде орындалып, әр  апта  сайын  сабақтың
сонында тапсырылуы тиіс. Үй тапсырмасы откен материалды бекіту  үшін  арнайы
әзерлеген.
   Мiнез – құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы  керек.
Сабаққа  кешiгу  кешiрiлмейтiн  қылық.  Сабақ  үстiнде  оқу   тәртiбiн   жиi
бұзушылар дәрiсханадан  шығарылып  жiберiледi,  немесе  бүкiл  курс  бойынша
«қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады.
   Бақылау  тапсырмалары.  Олар  сөзсiз  орындалып,  белгiленген   мерзiмде
тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен -  өзi  төмен
болады.
   Межелiк  бағалау:  Межелiк  бағалаудың  қортындысы  сабақ  қатысуы   мен
үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс  орындауына,
сабақта  ауызша  немесе  жазбаша  түрде  берген  жауабына,  межелiк  бақылау
қортындысына байланысты  қойылады.  Көшiрiп  алу  және  бiреудiң  шығармасын
толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану:  Қандай  да  болмасын
көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не  жарым-жартылай  өз  атымен
ұрлап  пайдалану  (басқа  студенттерден   дайын   тапсырма   және   шешiмдер
көшiрмесiн   пайдалану)   дәрiсханадан    шығарумен    тоқтатылады    немесе
«қанағаттанарлықсыз»  бағамен  жазаланады.  Ұрлап  пайдалану   мен   алдауды
болғызбау керек.
   Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны  үзiп  тастау,  немесе  ұялы  телефонмен
байланысты болғызбау керек.
     Бағалау. Емтихан: Қортынды емтихан  барлық  студенттер  емтихан  беруге
рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша,  не  тест  арқылы
өткiзiледi. Қорытындысы бойынша бағалау баллдары қойылады.  Емтихан  кезінде
дәріс дәптерді және кез келген кітапарды қолданылуға тыйым салынады.
   5. Курс саясаты
“Жануарлар  систематикасы”  пәні  бойынша  студенттердің   білімін   бақылау
келесідей  формаларда іске асырылады:
  - Күнделікті  (ағымдағы)  бақылау,  тыңдау,  өздік  жұмыс  талдау,  ауызша
сұрау;

- Межелік бақылау: екі  межелік  бақылау  жасалады,  мұнда  жазбаша  бақылау
жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі;


- Қорытынды бақылау: ауызша емтихан

Идеальді студент :
1. Барлық сабаққа қатысу  1 аптадан 7 аптаға дейін -30 балл,  8  аптадан  15
аптаға дейін -30 балл. Семестр бойынша -60 балл
2. Зертханалық және тәжіребелік сабақта жұмыс жасау:  1  аптадан   6  аптаға
дейін – 16 балл, 8 аптадан  14 аптаға дейін –  15 балл, 7  және  15  апталар
рубеждік бақылау -  60 балл. Бірінші аттестацияға дейін  студент   300  балл
алу керек,  екінші  аттестацияға дейін – 300 балл. Жалпы семестр бойынша   -
600 балл. Емтихан- 400 балл.
3. СОӨЖ жумыс жасау  1 аптадан  6 аптаға дейін -  7  балл,  8  аптадан    14
аптаға дейін  –  5 балл.  Бірінші аттестацияға дейін  студент    -  42  балл
алу керек, екінші  аттестацияға дейін – 35  баллов.  Семестр  бойынша  -  77
балл.
4. СӨЖ семестр бойынша -142 балл
         6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
      «Жануарлар систематикасы» пәні бойынша студенттердің  білімін  бақылау
келесідей  формаларда іске асырылады:



                            Кесте 2
|Апта    |Бақылау түрі                                 |Барлық   |Ескерту    |
|        |                                             |балдар   |           |
|1       |2                                            |3        |4          |
|        |Барлық сабаққа қатысу  1 аптадан 7 аптаға    |30       |           |
|        |дейін                                        |         |           |
|1       |Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12  |35       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|2       |Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12  |35       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|3       |Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12  |35       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|4       |Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12  |35       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|5       |Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12  |35       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|6       |Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12  |35       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|7       |1 Рубеждік бақылау                           |60       |           |
|1 аптадан 7 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл |300      |           |
|        |Барлық сабаққа қатысу  8 аптадан 15 аптаға   |30       |           |
|        |дейін                                        |         |           |
|8       |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10  |30       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|9       |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10  |30       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|10      |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10  |30       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|11      |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10  |30       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|12      |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10  |30       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|13      |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10  |30       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|14      |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10  |30       |           |
|        |балл                                         |         |           |
|15      |Рубеждік бақылау  2                          |60       |           |
|8 аптадан 15 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл|300      |           |
|Емтихан үшін жиынтық балл                             |400      |           |
|Академиялық кезеңдегі жиынтық балл                    |1000     |           |

   7. Әдебиеттер.
 7.1. Негізгі:
7.1.1  Жумалиев М. К. Жануар әлемінің биоалуантүрі. Алма – Ата 2007
7.1.2. Соколов В. Е. Систематика млекопитающих. М.Высшая школа.1977.
7.1.3 Тейлор Д,  Грин Н., Стаут У.  . Биология  1-3 тома  М. «Мир» 2007
7.1.4 Гвоздева  ЕВ.  и  другие.  Млекопитающие  Казахстана.  I-IV  т.  Алма-
Ата.1981.
7.1.5 Гвоздева  ЕВ.  и  другие.  Млекопитающие  Казахстана.  I-IV  т.  Алма-
Ата.1982.
7.1.6 Гвоздева  ЕВ.  и  другие.  Млекопитающие  Казахстана.  I-PV  т.  Алма-
Ата.1983.
7.1.7Наумов СЛ. Зоология позвоночных М. 1973
7.1.8 Бобровский НА. и др. Курс Зоологии. Т.2. Хордовые. М. 1966.
7.1.9 Наумов Н.П., Карташов Н.Н.. Зоология позвоночных.Ч.1.2.М., 1979
7.1.10 Юдин А. Зоология  М. 2006
7.2. Қосымша:
7.2.1Одум М. Основы экологии. М., 1975.
7.2.2 Карташов НА. и др. Практикум по зоологии позвоночных М.. 1969.
7.2.3   Гуртовой   Н.Н.   и   др.   Практическая    зоотомия    позвоночных.
М.1976.1978.1994




Пәндер