Файл қосу
Пәнді оқытудың мақсаты. Пән постреквизиті
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3 дәрежелі құжаты |ПОӘК | | | ПОӘК | №2 баспа |ПОӘК 042-18-31.1.14/02-2014| |Студентке арналған пән |11.09.2014 ж., | | |«Психология және адам |№1 баспа орнына | | |дамуы» бойынша |5.09.013ж. | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Психология және адам дамуы» 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандықтарына арналған СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы: «26» 08.2014 ж. Р.Х.Кошкимбаева п.ғ.магистрі, аға оқытушы, кафедра педагогикалық психология 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды Хаттама № 1 «03» 09.2014 ж. Кафедра меңгерушісі _______________ Г.К.Джумажанова 2.2 Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды Хаттама № 1 «05» 09.2014 ж. Төрайымы _________________ Т.Ш.Ахметова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама № 1 «11» 09.2014ж. ОӘК төрайымы________________ Г.К.Искакова 4 Баспа №2 11.09.2014 ж. Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу |6 | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар |7 | |4 |Пәннің форматы |8 | |5 |Пәннің саясаты |8 | |6 |Баға қою саясаты |9 | |7 |Әдебиет |10 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Кошкимбаева Раиса Халыковна, педагогика ғылымының магистрі Кафедра педагогикалық психология Байланыс ақпараттық - тел. 30-43-41, кабинет № 305 Сабақ өткізу орны – №2 оқу ғимараты, дәрісхана - № 402 Пән бойынша кредит саны – 3 1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты: Қазіргі қоғамдағы саяси экономикалық, әлеуметтік және т.б. өзгерістер ғылым мен техниканың жедел қарқынды дамуы, барлық салаларда кәсіби біліктілігі жоғары мамандарды, әсіресе педагогикалық мамандар даярлауды түбегейлі жақсартуды және сапалы өзгертуді талап етуде. Осы мәселеде психология ғылымының алар орны ерекше. Әрбір жоғары маман білікті болу үшін психика дамуының механизмінің оның жалпы заңдылықтарынан хабардар болуы керек. Сондықтан қазіргі психологиялық ғылымдар талаптарын есепке алу, тұлға мен қоғамның қазіргі өзгерісі жағдайында оның ролі мен әсерін көрсету қажет. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Ойлаудың диалектикалық логикасын қалыптастыра отырып, психикалық дамудың жалпы заңдылықтарын білу мен қатар, ғылыми психологиялық ойлау жүйесін дамытудың жолдарын меңгерту. Даму психологиясы психологиялық бөлімінің бір бөлігі ретінде: онтогенездегі адамның тұлғалық психологиялық ерекшеліктерін тереңдетіп меңгерулеріне мүмкіндік береді. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: - ғылыми психологиялық білімдер негізін қалыптастыру; - психологияны жаратылыстану және қоғамдық ғылыми пән ретінде ашып көрсету; - даму психологиясының пәні мен міндеттері туралы; - студенттердің өзіндік тәжірибесінде пән бойынша білімдерін қолдануға ұмтылдыру. 1.5 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы міндеті: білуі керек: - психология ғылымдарының шеңберіндегі теориялық және қолданбалы зерттеулер нәтижелерін, оның негізгі түсініктерімен категорияларын, механизмдерін және психикалық құбылыстар туралы мағлұмат алады. - психология ғылымдарының даму және қалыптасуы тарихымен танысады. - психологиялық білімнің қазіргі жағдайының ерекшеліктері туралы жан-жақты білім алады. - психология бойынша меңгерген білімін оқу танымдық іс - әрекет, сонымен қатар кәсіби іс - әрекет практикада өздігінен қолдана білу. игеру керек: - адамның іс-әрекеті мен тұлғалық құрылымы, даму динамикасының ерекшеліктерін; - адамдардың өзара қатынасын. ұғып алу керек: - әртүрлі жас кезеңдегілердің психикалық дамуының ерекшеліктерін; - қарым-қатынас ерекшеліктерін; - психикалық үрдістерді. түсіну керек: - психологияны фундаментальды пән ретінде; - ата-аналармен диагностикалық жұмыстарды ұйымдастыру ерекшеліктерін. қолдана білуі керек: - практик психолог қызметінде әртүрлі әдістер мен тәсілдерді тиімді өздігінен пайдалана білу. - пән бойынша меңгерген білімін оқу танымдық іс-әрекет, сонымен қатар кәсіби іс-әрекет практикада өздігінен қолдана білуді үйренеді. істей алуы керек: - педагогикалық іс-әрекетте оқу-тәрбие шараларын және оларды психологиялық тұрғыдан қамтамасыз ету дағдысын игереді. - қоғам өміріндегі нормалар мен ережелерді орындауға мүмкіндік беретін әлеуметтік дағдыларды меңгереді. иемдену керек: - теориялық білімдерді практикалық кәсіптік іс-әрекетінде ұйымдастыру білу біліктілігі және психологиялық-педагогикалық салада ақпараттық технологияларды жетік иемденуі керек. 1.6 Пән пререквизиттері: 1.6.1 Педагогикалық мамандыққа кіріспе 1.6.2 Әлеуметтану 1.7 Пән постреквизиті: 1.7.1 Педагогика 1.7.2 Философия 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ РЕТТЕЛУІ Кесте 1 | | |Сағаттар |Әдебиетт| |№ |Тақырыптың аталуы | |ер | |р/с | | | | | | |Дәріс |Лабор |Практ |Білім |Білім | | | | | |сағат |сағат |алуш-ң |алуш-ңӨ| | | | | | | |ОӨЖ |Ж | | |1 | |3 |4 |5 |6 |7 |8 | | |2 | | | | | | | |1 |Психология ғылым. |2 |- |1 |- |№1 |Н3,4,5,9| | |Психология әдістері. | | | | | | | |2 |Адамды психологиялық |1 |- |- |- | |Н3,4,7,9| | |жағынан талдау- таным, | | | | | |Қ6,7 | | |еңбек және | | | | | | | | |қарым-қатынас | | | | | | | | |субъектісі ретінде тану| | | | | | | |3 |Психика табиғаты туралы|1 |- |1 |- | |Н3,4,9 | | |түсініктің дамуы. | | | | | |Қ6,7,8 | | |Психика мен сананың | | | | | | | | |дамуы. | | | | | | | |4 |Әрекетке психологиялық |1 |- | |- | |Н3,4,7,9| | |талдау. | | | | | |Қ6,7 | |5 |Топтарға психологиялық |1 |- |1 |- |№2 |Н3,4,7,9| | |сипаттама. Ұжымдағы | | | | | |Қ6,7 | | |тұлғааралық | | | | | | | | |қарым-қатынас. | | | | | | | |6 |Түйсік. |2 |- |1 |- |№3 |Н3,4,9 | | | | | | | | |Қ6,7,8 | |7 |Қабылдау. |2 |- |1 |- | |Н3,4,7,9| | | | | | | | |Қ6,7 | |8 |Ес. Елестету. |2 |- |1 |- | |Н3,4,5,9| |9 |Ойлау. |2 |- |1 |- | |Н3,4,7,9| | | | | | | | |Қ6,7 | |10 |Сөйлеу. |1 |- |1 |- | |Н3,4,9 | | | | | | | | |Қ6,7,8 | |11 |Психикалық жағдайлар. |2 |- |1 |- |№4 |Н3,4,7,9| | |(зейін, тұлғаның | | | | | |Қ6,7 | | |эмоциялық-еріктік жағы)| | | | | | | |12 |Темперамент. |1 |- |1 |- | |Н3,4,7,9| | | | | | | | |Қ6,7 | |13 |Мінез. |2 |- |1 |- |№5 |Н3,4,9 | | | | | | | | |Қ6,7,8 | |14 |Қабілет. |2 |- |1 |- | |Н3,4,9 | | | | | | | | |Қ6,7,8 | |15 |Даму психологиясы пәні.|2 |- |1 |- | |Н1,10, | | | | | | | | |12,14 | |16 |Психика дамуының жас |1 |- |- |- | |Н1,10, | | |заңдылықтары мен | | | | | |12,14 | | |мәселелері. | | | | | | | |17 |Психикалық дамудың |1 |- |- |- |№6 |Н1,10, | | |түрлі теориялық | | | | | |12,14 | | |көзқарастар негізіндегі| | | | | |Қ3,15, | | |жас кезеңдері. | | | | | |16 | |18 |Әртүрлі жас |2 |- |1 |- | |Н1,10, | | |кезеңдеріндегі | | | | | |12,14 | | |психологиялық дамудың | | | | | |Қ3,15, | | |ерекшеліктері. | | | | | |16 | |19 |Жасқа байланысты |2 |- |1 |- | |Н1,10, | | |дағдарыстардың пайда | | | | | |12,14 | | |болуының және оны | | | | | |Қ3,15, | | |жеңудің механизмдері | | | | | |16 | | |мен шығу жолдары. | | | | | | | 3. ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР Өтілген дәріс материалын талқылау өздік жұмысының ең негізгі түрі болып саналады. Материалды терең және толығырақ талқыланатын болса, өздік жұмыстарынынң басқа да түрлерін орындау жеңілірек болады. Өтілген дәрістерді үнемі, жүйелі қарастыратын болса, кейінгі материалдарды түсінге дәрістер мен тәжірибелік сабақтарды меңгеруге мүмкіндік береді. Оқу- әдістемелік кешенінен дәріс материалдарын толығырақ қарау үшін, сондағы тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Конспектімен жұмыс жасағанда әдебиеттерге сілтеме жасау, орындау барысында кейбір өзгерістер мен толықтыруларға болады. Егерде тақырып бойынша түсінбеген сұрақтарын болса, келесі дәріс барысында оқытушымен бірге талқылау керек. БӨЖ тапсырмасы аудиториядан тыс уақытта оқытушының қатысуынысыз орындалады. БӨЖ (БОӨЖ) негізгі міндеті – тәжірибелік сабақтарға және дәріске дайындық болып табылады. Тәжірибелік сабақтарға тақырып бойынша негізгі сұрақтар қарастырылады. Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп оқып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу керек. Дайындалу барысында әрбір сұраққа қысқаша, нақты негізгі жақтарына жауап тезистері, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде кестелер, схемаларды дәптерлеріне жазыңыздар. Дайындалып біткен өз білімдеріңізді өзі-өзі тексеру сұрақтары бойынша тексеріңіз. Өздік жұмыс кезінде қиындық туғызған сұрақтарыңызды жазып алыңыз, оны оқытушымен талқылаңыз. БӨЖ тапсырмасы дәріске дейін орындалу керек. Дәрісте өздігінен алған білімдеріңіз тереңдей түсу керек. Тәжірибелік сабақтардағы сұрақтардың көлемі тақырыптыңтолық мазмұнын қамти алмайды. Студенттің өз білімін кеңейту және тереңдете түсу үшін, ол БОӨЖ үдеріснде жүзеге асырылады. Тақырыптың мазмұнын толығырақ ашу үшін, БОӨЖ қосымша сұрақтар беріледі, ол студенттерді қиындықтар туғызады. Конспект – (латынша conspectus – шолу, баяндау) жазбалардың ең жетілген түрі, бірдеңенің маңызды мазмұнын қысқаша баяндау. Тірек-схемамен конспектілеу білімді бекіту үшін негізгі формасы болып табылады. Конспектілеу барысында студент негізгі ұғымдарды өздігінен меңгереді, аргуметтейді, қорытынды шығарады, бұл олардың келесі сабақтарды игеруге көмектеседі. БӨЖ тапсырмаларын орындау студенттер ұсынылған әдебиеттермен жұмыс істеулері керек. Сонымен қатар қосымша әдебиеттерді пайдалануға болады. 4. ПӘННІҢ ФОРМАТЫ Әртүрлі педагогикалық міндеттерді шешуде іскерлік және дағдыларын қалыптастыруда оқытудың дәстүрлі формасын қолдану, студенттердің белсенділігін, оқыту үдерісінің жақсартуға, сабақта студенттердің белсенділігін арттыру, олардың ораторлық, риторикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік беру. Бұл шығармашылық жазба жұмыстары, тестік тапсырмаларды орындау, педагогикалық міндеттерді шешу, жаңа педагогикалық әдебиеттерді талдау, сонымен қатар тәжірибелік сабақтарды әртүрлі формада өткізу т.б. Тәжірибенің көрсетуі бойынша дәстүрлі емес формаларды қолдану, студенттердің шығармашылық белсенділіктерін дамытады. Оқытудың белсенді формалары пікірталас, демонстрациялық материалдарды қолдану, видеоматериалдарын қолдану. 5. ПӘН САЯСАТЫ Келесі талаптар қойылады: 1. Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу, әрбір тақырыпқа конспект жазу. Оқулық материалдары бойынша өз бетімен практикалық үй жұмыстарын көрсетілген уақытта орындау. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. 2. Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. 3. Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. 4. Сабақтарға кешікпей келу қажет; 5. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек; 6. Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды. 6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Психология және адам дамуы» пәні бойынша баллдардың реттелуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Жалпы балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апта арасында дәрісханалық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Тәжірибелік |20 | | | 3 |Тәжірибелік |20 | | | |БӨЖ №1 |30 | | |4 |Тәжірибелік |20 | | |5 |Тәжірибелік |20 | | | |БӨЖ №2 |35 | | |6 |Тәжірибелік |20 | | | |БӨЖ №3 |35 | | | 7 |Межелік бақылау 1 |70 | | |1-7 апта оқу нәтижесі бойынша жалпы балл |300 | | | |8-15 апта арасында дәрісханалық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |8 |Тәжірибелік |25 | | | 9 |БӨЖ №4 |30 | | | 10 |Тәжірибелік |25 | | | 11 |БӨЖ №5 |30 | | |12 |Тәжірибелік |25 | | | 13 |БӨЖ №6 |40 | | | 14 |Тәжірибелік |25 | | | 15 |Межелік бақылау 2 |70 | | |8-15 апта оқу нәтижесі бойынша жалпы балл |300 | | |Емтихан үшін жалпы балл |400 | | |Академиялық кезең бойынша жалпы балл |1000 | | 7. ӘДЕБИЕТ Негізгі әдебиеттер тізімі 1. Даму психологиясы (теориялық және практикалық курс) оқу құрал/ Ш.Сатиева/-2012 2. Көрнекі психология /С.Б. Бабаев, А.А. Жумадуллаева / - 2011 3. Жантану негіздері /Сәбет Балтаұлы Бап-Баба / - 2011 4. Жалпы психология :оқулық /Ә.Алдамұратов / - 2011 5. Психология :оқулық /Қ. Жарықбаев / - 2010 6. Педагогикалық психология :оқу құрал /Т.С. Сламбекова / - 2009 7. Жалпы психология /Сәбет Бап-Баба / - 2009 8. Психология личности :учебное пособие /Н.С.Шадрин / - 2012 9. Психология. В 3-х кн. Кн.1.Общие основы психологии /Р.С. Немов / - 2010 10. Психология человека от рождения до смерти: психологический атлас человека / под ред.А.А.Реана / - 2010 11. Психология личности: учеб. пособие / Н.С. Шадрин / - 2012 12. Эльконин, Д.Б. Детская психология: учеб. пособие / Д.Б. Эльконин; ред.- сот. Б.Д. Эльконин.- 6-е изд., стер.- М.: Изд. центр "Академия", 2011. 13. Жантану: оқулық / Қ. Жарықбаев.- 10-ші бас., өңд., толық. /Жарықбаев, Қ. – 2011 14. Возрастная психология: учебник для бакалавров / Л.Ф. Обухова / - 2014 Қосымша әдебиеттер тізімі 1. Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности. Спб. Питер, 1997. 2. Практикум по общей психологии. Под.ред. А.И.Щербакова. М, 1990 3. Кон И.С. Психология ранней юности. М., Просвещение. 1999 4. Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста. СПб, 2000 Ж.Аймауытұлы. Психология Алматы, «Рауан» 1995ж. 5. Алдамұратов Ә, Мұқанов М. Психология пәнінен лабораториялық практикалық сабақтар. А, 1978 ж. 6. Жарықбаев Қ. Б. Психология. Алматы «Білім» 1993ж. 7. Тәжібаев Т. Жалпы психология А. Білім 1993 ж. 8. Алдамұратов Ә. Рақымбеков Қ, Іргебаева Н, Бапаева М. Нығыметова Г,Түрікпенов Ж. Жалпы психология. А, Білім. 1996 ж. 9. Немов Р. С. Общая психологии. Кн. 1 М: Владос 1998 ж. 10. Ананьев Б. Г. Избранные психологические труды: В- 2 х т. под ред. А.А. Бодалева, Б. Ф. Ломова том 1М. 2001 ж. 11. Петровский А. В. Ярошевский М. Г. Психология М. Высшая школа,. 12. Столяренко Л.Д. Основы психологии.-М., 1995. 13. Жарикбаев К. Развитие психологической мысли в Казахстане. Алма-Ата. 1996. 14. Ждан А.Н.История психологии. 1997. 15. Возрастная психология // Под.ред. Л.Ф.Обуховой. М., 1996 16. О.П.Солодилова. Возрастная психология. М., 2005 17. В.С.Мухина. Мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы.А., 1999
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz