Файл қосу
Топырақ өңдегенде
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |МСЖ құжат 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18.21.52./01.2013 | | | | | |ПОӘК |Басылым | | |«Егіншілік» пәнінен | | | |оқытушыларға арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | 5В080100 «Агрономия » мамандығына арналған «Егіншілік» пәнінің ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология» кафедрасының аға оқытушысы Каламов Бақытбек Хамзаұлы « 25» 08 2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама «04» 09 2013 жыл, №2 Кафедра меңгерушісі, профессор: ……………. Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама «09» 09 2013 жыл, №1 Төраға ………………………Тлеубаева А.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама « » 09 2013 жыл, № ОӘК төрағасы, бірінші проректор …………….. Г. Искакова 4. ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 Қолданылу аймағы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы жағдайлар 4Оқытушылар үшін пәннің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны. 5 Студенттің өздік жұмысы үшін тақырыптардың тізімі. 6 Пәннің оқу- әдістемелік картасы 7 Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 8 Әдебиеттер 1 Қолданылу аймағы «Егіншілік» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешеннің құрамына кіретін оқытушылардың жұмыс оқу жоспары 5В080100 «Агрономия» мамандығының студенттріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның өзектілігімен және қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу процесінде студенттер игеретін тәжірибемен таныстырады. Оқу- әдістемелік кешен Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің агротехнология кафедрасында пәнді оқытудың негізгі құралы болып табылады. 2 Нормативтік сілтемелер 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Егіншілік» пәнінің оқытушыларға арналған жұмыс оқу бағдарламасы осы пәннің оқу процесін ұйымдастыру ретін келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес орнатады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің ҚР МЖМБС 3.09.252-2006 бұйрығымен бекітілген 5В080100 «Агрономия» мамандығы бойынша 23.12.2005 ж. № 779 орнына енгізілді. - Университет стандарты СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 «Пәннің оқу- әдістемелік кешенінің дайындауға және әзірлеуге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-08.10.10.12-2007 Құжаттық процедура «Пәннің оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны». 3. Жалпы жағдайлар 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. «Арономия» мамандығының студенттеріне арналған «Егіншілік» пәні егіншіліктің табиғи заңдылықтарымен жалпы теориясы, құнарлылық оның маңызы және жоғарлату жолдарына зерттеулер жүргізеді және мәдени өсімдіктерді өсіруге қажетті топырақтың онтайлы параметрі жоғары құнарлылығын жасау және жерді экономикалық, экологиялық және технологиялық тұрғыдан тиімді пайдалану. 3.2 Курстың мақсаты. Курстың мақсаты студенттерді қарқынды егіншілікте топырақ құнарлығын ұдайы арттыру және өсімдік тіршілік жағдайын егіншілікте реттеу жолдарын түсіндіру.. 3.3 Пәнді оқыудың негізгі міндеттері. Топырақтың құнарлығын ұлғайтудың, оны эрозиядан қорғаудың агротехникалық шаралар жүйесін құрастыру мен жүзеге асыру жөніндегі теориялық негіздері және дағдылану әдістер мен студенттерді таныстыру; өсімдік тіршілігі жағдайларын оңтайландыру; арамшөптердің биологиялық ерекшеліктерін және түр құрамын анықтау, олармен күресудің кешенді шараларды белгілеу; әр түрлі шаруашылықтар үшін ауыспалы егістер нобайларын, оларды игеру жоспарын құрастыру және жүзеге асыру; топырақ қорғау және қорды үнемдеу жөніндегі топырақ өнделу жүйелерін жасау және топырақ өңдеуді минималдау; аймақтық бейімді ландшафтылық егіншілік жүйесінің негізін игеру. 3.4 Пәнді игеру нәтижесінде студент: Осы пәнді оқып студент міндетті түрде білуі керек: - өз бетімен ауыспалы егіс жүйесін құру; - арам шөпке қарсы тиімді жолдарын таңдауды; - жер құнарын арттырып отыруды; - техниканы тиімді пайдалануды; 3.5 Курстың перереквизиттері. Биология, физиология, топырақтану, агротехника 3.6 Курстың постреквизиттері. Өсімдіктану, селекция мен тұқым шаруашылығы 1. Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте –1) Кесте –1. Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс|Зертхана сағаты | |1 |2 |3 |4 |5 | |Дәрістік сағаттар | |1 |Өсімдіктердің |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |тіршілік |Өсімдік тіршілігінің факторлары| |Саудабаев Т. С., | | |факторлары |және олармен үздіксіз | |Сейітов И.С Өсімдік | | |және оларды |қамтамасыз етудің қажеттілігі. | |шаруашылығы өнімдерін | | |егіншілікте |Ауылшаруашылық дақылдарының осы| |өндіру технологиясы. | | |реттеу жолдары|факторларға қоятын талаптары. | | | |2 |Топырақ |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |режімдері және|Өсімдік тіршілігінің ғарыштық | |Саудабаев Т. С., | | |оларды |жарық, жылу және жер бетіндегі | |Сейітов И.С Өсімдік | | |егіншілікте |ылғал, ауа, қоректік заттар | |шаруашылығы өнімдерін | | |реттеу жолдары|факторлары. Оларды | |өндіру технологиясы. | | | |оптималдаудың, жоғары өнім | | | | | |алудың, топырақ құнарлылығын | | | | | |арттырудың және сақтаудың, | | | | | |егіншілікте жүйелі түрде | | | | | |жүргізудің теориялық негізі | | | | | |егіншілік заңдары мен | | | | | |экологиялық принциптері. | | | |3,4 |Егіншілік |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |заңдылықтары |Өсімдік тіршілігіне керек | |Саудабаев Т. С., | | |және оларды |факторлардың өзара | |Сейітов И.С Өсімдік | | |мол өнім алу |тепе-теңдігіжәне бір-бірімен | |шаруашылығы өнімдерін | | |үшін өндірісте|алмастыруға болмайтындығы заңы.| |өндіру технологиясы. | | |қолдану |Минимум, оптимум, максимум | | | | | |заңы. | | | |5,6 |Арамшөптер |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |туралы түсінік|Арамшөптер, арамшөп қоспасы | |Саудабаев Т. С., | | |және олардың |немесе ластаушылар, маманданған| |Сейітов И.С Өсімдік | | |ауылшаруашылығ|және қоқыстық арамшөптер туралы| |шаруашылығы өнімдерін | | |ына келтіретін|түсінік. Зияндылықтың фиотоцено| |өндіру технологиясы. | | |зияндылығы |тикалық статистикалық, | | | | |және |экономикалық шектері. | | | | |агробиологиялы| | | | | |қ топтарға | | | | | |жіктеу | | | | |7 |Паразитті және|Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |паразитті емес|Арамшөптер, арамшөп қоспасы | |Саудабаев Т. С., | | |арамшөптердің |немесе ластаушылар, маманданған| |Сейітов И.С Өсімдік | | |өкілдері және |және қоқыстық арамшөптер туралы| |шаруашылығы өнімдерін | | |оларға қысқаша|түсінік. Зияндылықтың фиотоцено| |өндіру технологиясы. | | |сипаттама |тикалық статистикалық, | | | | | |экономикалық шектері. | | | |8 |Азжылдық, |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |көпжылдық |Арамшөптерді қоректену тәсілі, | |Саудабаев Т. С., | | |арамшөптер |өмір сүру ұзақтығы, өсіп-даму | |Сейітов И.С Өсімдік | | |және олардың |мерзімі, көбеюінің | |шаруашылығы өнімдерін | | |өкілдеріне |ерекшеліктері бойынша топқа | |өндіру технологиясы. | | |сипаттама |бөлу. | | | |9 |Түйнектамырлы |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |арамшөптер,кін|Карантиндік шаралар, тұқымды | |Саудабаев Т. С., | | |дік тамырлы |тазалау, органикалық | |Сейітов И.С Өсімдік | | |және |тыңайтқыштарды дұрыс дайындау | |шаруашылығы өнімдерін | | |карантинді |және сақтау, суару суының | |өндіру технологиясы. | | |арамшөптер |тазалығы. | | | | |және | | | | | |өкілдерінің | | | | | |сипаттамасы | | | | |10 |Арамшөптермен |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |күресу |Арамшөптердің топырақтағы | |Саудабаев Т. С., | | |шаралары |тұқымдарын вегативтік көбею | |Сейітов И.С Өсімдік | | | |мүшелерін жою әдістері. Көптеп | |шаруашылығы өнімдерін | | | |шыққан арамшөптерді отау. | |өндіру технологиясы. | |11 |Ауыспалы |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |егістің ғылыми|Гербицидтердің арамшөптерге | |Саудабаев Т. С., | | |негіздері.Ауыс|әсерінің механизмі, оларды | |Сейітов И.С Өсімдік | | |палы егіс |жіктеу, қолдану тәсілдері | |шаруашылығы өнімдерін | | |туралы жалпы |мерзімі және қолданудың | |өндіру технологиясы. | | |түсінік және |тиімділігін анықтайтын | | | | |оған қойылатын|жағдайлар. | | | | |талаптар | | | | |12 |Алғы егістер |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |және оларға |Ауыспалы егістердің дамуы, | |Саудабаев Т. С., | | |қысқаша |тарихы. Ауыспалы егістердің | |Сейітов И.С Өсімдік | | |сипаттама |ғылыми негіздері дамуындағы көп| |шаруашылығы өнімдерін | | | |жылдық далалық тәжірибелердің | |өндіру технологиясы. | | | |атқаратың рөлі. | | | |13 |Ауыспалы |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |егістерді |Парлар және олардың ауыспалы | |Саудабаев Т. С., | | |жіктеу және |егістегі рөлі. Ауыспалы егісті | |Сейітов И.С Өсімдік | | |оларды құру |енгізудегі физикалық химиялық | |шаруашылығы өнімдерін | | | |биологиялық және экономикалық | |өндіру технологиясы. | | | |себептеріне жалпы сипаттама | | | | | |беру. | | | |14 |Топырақ |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |өңдеудің |Өндірілетін негізгі өнім түріне| |Саудабаев Т. С., | | |ғылыми негізі |байланысты ауыспалы егістің | |Сейітов И.С Өсімдік | | |мен маңызы |далалық, малазықтық арнайы | |шаруашылығы өнімдерін | | | |типтерге бөлінуі.Ауыл | |өндіру технологиясы. | | | |шаруашылық дақылдары мен пардың| | | | | |арақатынасымен анықталатың | | | | | |түрлерге жіктелуі. | | | |15 |Топырақты |Дәріс мазмұны: |1 |Жаңабаев Қ.Ш., | | |минималды, |Топырақ өңдеудің негізгі | |Саудабаев Т. С., | | |нөлдік және |маңызы. Топырақ өңдегенде | |Сейітов И.С Өсімдік | | |жылдам өңдеу |жұмсалатын еңбек, қаражат, | |шаруашылығы өнімдерін | | |және егіншілік|жанар – жағар майлар мөлшері. | |өндіру технологиясы. | | |жүйелері |Тнапты қопсыту, ылғал қорын | | | | | |жинау, топырақтың құнарлығын | | | | | |арттыру және сақтау, топырақты | | | | | |эрозиядан қорғау, жасыл | | | | | |тыңайтқышты сіңіру және | | | | | |басқалар. | | | | Тәжірибелік сабақтар | |1 | | 3 -семестр |4 |М.Ш. Анафин | | |Әр түрлі |Топырақ типтеріндегі ылғал | |«Топырақтану және | | |топырақ |қорын анықтаудың зертханалық | |егіншілік» пәнінен | | |типтеріндегі |әдістемесі | |зертханалық және | | |ылғал қорын | | |тәжірибелік сабақтарға| | |есептеу. | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |2 |Жаздық |Арамшөптердің түрлері мен |2 |М.Ш. Анафин | | |арамшөптердің |танысу. Олардың суретін салу. | |«Топырақтану және | | |өкілдерімен | | |егіншілік» пәнінен | | |және олардың | | |зертханалық және | | |тұқымдарымен | | |тәжірибелік сабақтарға| | |танысу, | | |арналған оқу құралы. | | |суреттерін | | |2009ж | | |салу. | | | | |3 |Атпатамырлы |Атпатамырлы арамшөптердің |2 |М.Ш. Анафин | | |арамшөптердің |түрлерімен танысу, суретін | |«Топырақтану және | | |өкілдерімен |салу. | |егіншілік» пәнінен | | |және олардың | | |зертханалық және | | |тұқымдарымен | | |тәжірибелік сабақтарға| | |танысу, | | |арналған оқу құралы. | | |суреттерін | | |2009ж | | |салу. | | | | |4 |Арамшөптерді |Арамшөптермен күресудің |1 |М.Ш. Анафин | | |жою шаралары. |агротехникалық, химиялық, | |«Топырақтану және | | | |биологиялық тәсілдермен танысу.| |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |5,6 |Егіншілік |Егіншілік жүйесін дұрыс |1 |М.Ш. Анафин | | |жүйесі және |құрудағы арамшөптертердің | |«Топырақтану және | | |арамшөптер. |дамуына әсері. | |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |7,8 |Қазақстан |Ауа райы топырақ жағдайына |1 |М.Ш. Анафин | | |аймақтарының |байланысты аууыспалы егіс | |«Топырақтану және | | |ауа райына |жүйесін құру. | |егіншілік» пәнінен | | |қысқаша шолу | | |зертханалық және | | |және осы | | |тәжірибелік сабақтарға| | |жерлерде | | |арналған оқу құралы. | | |қолданылатын | | |2009ж | | |ауыспалы | | | | | |егістер | | | | |9,10 |Топырақтың |Топырақтағы қоректік заттар |1 |М.Ш. Анафин | | |қоректік |режимін реттеу. | |«Топырақтану және | | |заттар режимі.| | |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |11,12 |Топырақтың су |Топырақтағы су режимін реттеу. |2 |М.Ш. Анафин | | |режимі | | |«Топырақтану және | | | | | |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |13,14 |Топырақтың ауа|Топырақтың ауа режимі реттеу. |1 |М.Ш. Анафин | | |режимі | | |«Топырақтану және | | | | | |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | |15 |Топырақтың |Топырақтың жылу режимі реттеу. |1 |М.Ш. Анафин | | |жылу режимі | | |«Топырақтану және | | | | | |егіншілік» пәнінен | | | | | |зертханалық және | | | | | |тәжірибелік сабақтарға| | | | | |арналған оқу құралы. | | | | | |2009ж | 4. Өздік жұмыстары бойынша тақырыптардың тізімі. 1. Топырақ құнарлығының агрофизикалық көрсеткіштері және оны егіншілікте реттеу. 2. Топырақтың ауа режимі және оны реттеу. 3. Топырақтың жылу режимі және оны реттеу. 4. Топырақ эрозиясы және оның даму заңдылықтары. 5. Егістіктің және тпырақтың арамшөптенуін еске алу. 6. Эрозияға ұшырайтын жерлерднгі ттопырақ өңдеу жүйесінің ерекшеліктері. 7. Далалық жұмыстар сапасына агротехникалық баға беру. 8. Егіншілік жүйелер. 6 «Агроноимяға кіріспе» пәні бойынша оқу әдістемелік карта Кесте 3 . «Егіншілік» пәні бойынша оқу әдістемелік карта |Тақырып |Көрнекілік |Өздігінен зерттеуге |Бақылау | | |құралдар, |арналған сұрақтар |формасы | | |плакаттар, | | | | |зертханалық | | | | |стендтер. | | | |Дәрістік |Тәжірибел| | | | |сабақ |ік | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. |1 |Әдістемелік | |АБ | |Егіншіліктің| |нұсқаулық, |Егіншіліктің ғылыми | | |ғылыми | |плакат,таблица. |негіздері. Өсімдік | | |негіздері. | | |тіршілігінің | | |Өсімдік | | |факторлары және | | |тіршілігінің| | |егіншілік заңдары | | |факторлары | | |деген не? | | |және | | | | | |егіншілік | | | | | |заңдары | | | | | |Ауыл |2 |Әдістемелік |Ауыл шаруашылық | | |шаруашылық | |нұсқаулық, |дақылдарының суға, |АБ | |дақылдарының| |плакат,таблица. |ауаға, жылуға, | | |суға, ауаға,| | |қоректік заттарға | | |жылуға, | | |қоятын талаптары | | |қоректік | | | | | |заттарға | | | | | |қоятын | | | | | |талаптары. | | | | | |Егіншіліктің|3 |Әдістемелік |Егіншіліктің және |АБ | |және өсімдік| |нұсқаулық, |өсімдік | | |шаруашылығын| |плакат,таблица. |шаруашылығының | | |ың негізгі | | |негізгі заңдары | | |заңдары | | | | | |Топырақ |4 |Әдістемелік |Топырақ құнарлығы |АБ | |құнарлығы | |нұсқаулық, |оның түрлері және | | |оның түрлері| |плакат,таблица. |оларды ұдайы арттыру | | |және оларды | | | | | |ұдайы | | | | | |арттыру | | | | | |Арам шөптер |5,6 |Видеоматериалдар|Арам шөптер және |АБ | |және олардың| |, стендтер. |олардың келтіретін | | |келтіретін | | |зияндары. | | |зияндары. | | | | | |Арам |7,8 |Видеоматериалдар|Арам шөптерді жіктеу |АБ | |шөптерді | |, стендтер. | | | |жіктеу | | | | | | Арам |9 |Видеоматериалдар| Арам шөптермен |МБ | |шөптермен | |, стендтер, |күресу шаралары | | |күресу | |таблицалар. | | | |шаралары | | | | | |Арам |10 |Видеоматериалдар|Арам шөптермен |АБ | |шөптермен | |, стендтер, |күресудің | | |күресудің | |суреттер. |агротехникалық | | |агротехникал| | |шаралары | | |ық шаралары | | | | | |Арам |11 |Видеоматериалдар|Арам шөптердің |АБ | |шөптердің | |, стендтер, |химиялық және | | |химиялық | |суреттер. |биологиялық шаралары.| | |және | | | | | |биологиялық | | | | | |шаралары. | | | | | |Ауыспалы |12 |Видеоматериалдар|Ауыспалы егістердің |АБ | |егістердің | |, стендтер, |ғылыми негіздері | | |ғылыми | |суреттер. | | | |негіздері | | | | | |Дақылдар |13 |Видеоматериалдар|Дақылдар себілген |АБ | |себілген | |, стендтер, |дақылдардың ауыстырып| | |дақылдардың | |суреттер |тұрудың себептері | | |ауыстырып | | |және негізгі | | |тұрудың | | |дақылдарға сипаттама | | |себептері | | | | | |және негізгі| | | | | |дақылдарға | | | | | |сипаттама | | | | | |Ауыспалы |14 |Видеоматериалдар|Ауыспалы егістің |АБ | |егістің | |, стендтер |жіктелуі | | |жіктелуі | |суреттер. | | | |Топырақ |15 |Кетселер, |Топырақ өңдеудің |МБ | |өңдеудің | |суреттер |ғылыми негіздері және| | |ғылыми | | |міндеттері | | |негіздері | | | | | |және | | | | | |міндеттері | | | | | 7 Оқу- әдістемелік әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 Оқу- әдістемелік әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы |Оқулықтардың, оқу- әдістемелік |Экземпляр |Студенттер|Қамтамасыз| |құралдарының атаулары |саны |дің саны |ету пайызы| |1. Жаңабаев Қ.Ш., Саудабаев Т. С., |5 |5 |100 | |Сейітов И.С Өсімдік шаруашылығы | | | | |өнімдерін өндіру технологиясы. | | | | |2. М.Ш. Анафин «Топырақтану және |5 |5 |100 | |егіншілік» пәнінен зертханалық және | | | | |тәжірибелік сабақтарға арналған оқу | | | | |құралы. 2009ж | | | | |3. Тазабекұлы Т., Тазабекова Е. |5 |5 |100 | |Топырақтану түсіндірме сөздігі. | | | | |Алматы; Рауан, 1993. | | | | | | | | | 8. Әдебиеттер 1. Негізгі әдебиет 2. Жаңабаев Қ.Ш., Саудабаев Т. С., Сейітов И.С Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы. 9. Ә.Ә.Әуезов, Т.А. Атақұлов, Н.Ш.Сүлейменов, Қ.Ш. Жаңабаев «Егіншілік» Алматы 2005ж 10. М.Ш. Анафин «Топырақтану және егіншілік» пәнінен зертханалық және тәжірибелік сабақтарға арналған оқу құралы. 2009ж 11. Қ.Н Оразынбетова «Тәжірбие ісінің негіздері» Алматы 2013 Қосымша әдебиет 8.2.1.В.Д. Блаватский, «Егіншіліктің туындауы және дамуы», Наука, М., 1967,180с. 8.2.2. Б.В. Андрианов, «Біздің ата- бабаларымыздың егіншілігі», Наука, М., 1978,160б
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz