Файл қосу
Одағай сөздер
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ | | | |құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-28.1.27/02-2013 | |ПОӘК | | | |«Қазақ тілінің академиялық |______2013 жылғы | | |грамматикасы » |№ 1басылым | | |пәнінің студентке арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | 6 М 011700 - « Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған « Қазақ тілінің академиялық грамматикасы» пәнінің МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының профессоры м.а., ф.ғ.к. Қинаят Шаяхметұлы _____________ «___» ___________20___ жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Қазақ тілінің теоиясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Төрайым _________________Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _________________Искакова Г.К. 4 «____» __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Қинаят Шаяхметұлы – кафедра профессоры м.а., ф.ғ.к. Кафедра: Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі Сабақ өтетін орын: №8 оқу ғимараты, 214 дәрісхана Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Қазақ тілінің академиялық грамматикасы» атты теориялық курс «Қазақ тілі және әдебиет» мамандығында білім алатын магистранттарға оқытылады. «Қазақ тілінің академиялық грамматикасы» пәнін оқыту барысында студентардің тіл турылы ғылымның негізгі мәселелері, тілдік құбылыстар жөнінде мағлұмат алуына, лингвистикалық терминалогияны игеруіне, қазақ тілінің семантикалық – грамматикалық құрылымы мен қызметін меңгеруіне ерекше мән беріледі. Аталмыш пән студенттің өз бетінше лингвистикалық әдебиеттермен жұмыс істеуіне, сондай-ақ, тілдік деректемелерді талдау әдістемесімен танысуына мүмкіндік беретін нақты білім қорын ұсынады. Сондықтан да курс студенттерге қазақ және орыс тіл білімі жүйесін (фонетика, лексика, грамматика, т.б.) ғана емес, дүние жүзі тілдері туралы мәлімет береді. Тілдің пайда болуы мен дамуы, олардың генеологиялық және типологиялық ерекшеліктері мен түрлері, тілдің мәні, семиологиялык табиғаты, тілдік бірліктер, тілдің дамуы мен коммуникативтік қызметі, тіл мен ойлаудың қарым-қатынасы, тіл және қоғамның диалектикалык бірлігі қарастырылады. «Қазақ тілінің академиялық грамматикасы» курсын оқып-үйрену нәтижесінде студенттер тіл білімінің негізгі мәліметтерімен, үғымдарымен, терминдерімен таныстырылады, қазіргі қазақ тілінің сөздік құрамымен жұмыс жасау мүмкүндігі игертіледі. Студенттердің қазақ, орыс, шетел (шығыс тілдері және батыс европа) тілдері материалдарын байланыстыра отырып, лингвистикалык талдау жасай алуына мүмкіндік туғызады. Бұл пәндер бойынша алған білімдері тіл теориясын зерттеуге, тілдік материалдарды салыстырып, олардың типологиялық - құрылымдық ерекшеліктері мен ұқсастыктарын ашуға, логикалык ойлауға, ғылыми түжырым жасауға мүмкіндік береді. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: «Қазақ тілінің академиялық грамматикасы» курсы студенттерді тіл туралы ғылымның негізімен таныстырады, атап айтқанда, тілдің ішкі кұрылымы мен оның коғамдық дамуын, тілдің функционалдық және құрылымдық жүйесін т.б. мәселелерді қарастырады. Студенттердің кәсіби мамандығын терең игеруге жол ашады. Болашақ тәрбиеші-педагог балаға алғашқы тілдік материалды меңгертіп, тілдің грамматикалық жүйесі жайында үйрететін болғандықтан, оны алдымен өзі терең білуі қажет. Сондықтан бұл пән студенттерге тілдің фонетикасын, лексикологиясын, морфологиясы мен синтаксисінен жүйелі білім беру мақсатын көздейді. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: Студент аталмыш курста лингвистикалық заңдылықтарды игеріп, оларды ғылыми түрғыдан пайдалануға үйренуі қажет. Тілдің табиғаты, қоғамдық мәні, оның кұрылымдық және жүйелік сипаттары, тілдер дамуындағы ортақ қасиеттер мен ерекшеліктер, қазақ тіл білімін зерттеу әдістері мен методологиясы, басқа ғылымдар жүйесімен байланысы, т.б. мәселелер тұрғысында студенттердің өзіндік ойы мен тұжырымдары болуы қажет. Студенттерге тіл білімі салаларын меңгерту, практика мен теорияны ұштастыруға дағдыландыру, фонетикалық, лексикалық, сөжасамдық, морфологиялық, синтаксиситік талдаулар жасауға үйрету 1.5 Оқыту нәтижесі: Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер білуге тиіс: - Тіл дыбыстары және олардың түрлерімен танысу; - Тіл дыбыстарының жасалу жолдарын үйрену; - Дыбыстардың үндесу заңдылықтарын үйрену - Орфографиялық және орфоэпиялық ерекшеліктерді меңгеру; - Буын түрлерімен танысу; - Сөз мағыналарын топтастыру жайындағы ғылыми пікірлерімен танысу; - Сөз байлықтарын молайту; - Сөзжасамның негізгі тәсілдерін үйрету; - Сөз таптарын жеке-жеке таныту; - Синтаксистің негізгі обьектілерімен таныстыру; - Сөйлем мүшелерін таныту; - Сөйлем түрлерімен таныстыру; - Сауатты жазуға үйрету; Білімге, икемділікке және дағды-машықтарға қойылатын талаптар • тіл білімінің ғылымдар жүйесінде алатын орны; салалары; басқа ғылымдамен байланысы; тілдің қызметі; оның түрлері; тілдің таңбалық сипаты; тілдің ішкі құрылымы; тілдің шығуы мен дамуы; жазу, жазба тілдің қалыптасуы мен дамуы; тілдің қатынасы, олардың өзара ықпалы; тілдің туыстығы мен әртиптестігі; тілдік семья және «макросемья», әлем тілдерінің жіктелімі жөнінде түсінігі болуы; • жалпылингвистикалық және аударма терминалогисын; • сөздіктердің түрлерін; • зерттеу жұмысын жүргізу, салыстырмалы негізде талдау жасау дағдыларын; • сөздіктермен жұмыс жасау; • ғылыми теорияларды түсіну, талдау; • өзіндік пайымдауларын жеткізе білу дағдыларын игеруі қажет; • сөздің грамматикалық мағынасы; сөздердің тіркесу мүмкіндігін анықтайтын категориал-семантикалық мәнді тілдік материалдар бойынша талдай білу; • сөйлемді құрылымдық-мағыналық жағынан трансформациялай білу, құрылымы жағынан кеңейту тәсілдерін меңгеруі қажет. 1.6 Курстың пререквизиттері: қазак тілінің фонетика, лексика, морфология, синтаксис салаларынан ғылыми мағлұматтары болуы керек. 1.7 Курстың постреквизиті: негізгі тілдік үғымдармен, терминдермен таныса отырып, лингвистикалық талдау жасай алуына мүмкіндік туғызады 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ 1 Кесте |№ |Тақырыптар атауы |сағаттар |әдебиеттер | | | |Дәріс |Тәжір |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 | 1-модуль. Фонетика |2 |1 |1 |5 |1, Б. 3-9 | | |Фонетика. Тіл дыбыстарының | | | | |2, Б. 3-8 | | |жіктелуі. Дауысты, дауыссыз| | | | |3, Б. 3-11 | | |дыбыстардың емлесі. | | | | |4, Б. 3-12 | |2 | Үндестік заңы. Буын |2 |1 |1 |4 |1, Б. 12-23 | | |үндестігі. Дыбыс үндестігі.| | | | |2, Б. 8-37 | | |Екпін тасымал. Графика. | | | | |3, Б. 11-20 | | |Орфография. Орфоэпия. | | | | |4, Б. 12-23 | |3 | 2-модуль. Лексикология |3 |1 |1 |5 |3, Б. 25-37 | | |Лексикология. | | | | |4, Б. 64-68 | | |Лексикологияның салалары. | | | | |8, Б. 23-38 | | | | | | | |9, Б. 63-67 | |4 | Сөздің тура және ауыспалы |3 |1 |2 |5 |2, Б. 37-53 | | |мағынасы. Сөздің көп | | | | |4, Б.38-78 | | |мағыналығы және омоним. | | | | |5, 24-28 | | |Синоним. Антоним | | | | | | |5 | Қазақ тілінің |2 | |2 |4 |2, Б. 53-61 | | |фразеологиясы | | | | |4, Б. 80-92 | | | | | | | |5, Б. 20-24 | |6 | Қазақ тілінің |2 |1 |2 |5 |2, Б.63-68 | | |лексикографиясы | | | | |4, Б.92-125 | | | | | | | |5, Б. 25-37 | |7 | 3-модуль. Морфология |1 |1 |2 |3 |2, Б. 52-68;| | |Сөзжасам. Туынды сөздердің | | | | |79-132 | | |жасалу тәсілдері. Сөзжасам | | | | |4, Б. | | |тәсілдері | | | | |126-134; | | | | | | | |134-166 | | | | | | | |7, 38-41 | |8 | Грамматика. Морфология. |2 |1 |1 |3 |2, Б.133-148| | |Сөз таптары, оларды | | | | |4, Б. | | |топтастыру принциптері. Зат| | | | |166-183 | | |есімнің | | | | |5, Б. 42-45 | | |лексика-грамматикалық | | | | | | | |сипаты. | | | | | | |9 | Сын есімнің |2 |1 |1 |4 |2, Б. | | |лексика-грамматикалық | | | | |148-164 | | |сипаты. Сан есімнің | | | | |4, Б. | | |лексика-грамматикалық | | | | |183-190 | | |сипаты | | | | |5, Б. 46-48 | |10 | Есімдіктің |2 |1 |1 |3 |2, Б. | | |лексика-грамматикалық. | | | | |164-178 | | |сипаты Етістіктің | | | | |4, Б. | | |лексика-грамматикалық | | | | |191-207 | | |сипаты | | | | |6, Б. 95-120| |11 | Үстеу. Үстеудің мағыналық |2 |1 |1 |3 |2. Б. | | |топтары. Үстеудің жасалу | | | | |179-200 | | |жолдары | | | | |4, Б. | | | | | | | |207-222 | | | | | | | |6. Б. | | | | | | | |121-132 | |12 | Шылау. Оның мағынасы мен |2 |1 |2 |4 |2, Б.200-322| | |қызметі, шылаудың түрлері. | | | | |4, Б.222-333| | |Одағай сөздер. Одағайдың | | | | | | | |сөйлемдегі қызметі. Еліктеу| | | | |8, Б. 12-24 | | |сөздер. Еліктеуіш сөздердің| | | | | | | |мағыналық түрлері | | | | | | |13 |4-модуль. Синтаксис |2 |2 |2 |5 |2, Б. | | |Синтаксис туралы түсінік. | | | | |200-322 | | |Сөз тіркесі синтаксисі | | | | |4, Б. | | | | | | | |222-333 | | | | | | | |8, Б. 64-71 | |14 |Жай сөйлем синтаксисі |2 |1 |1 |5 |2, Б. | | | | | | | |322-331 | | | | | | | |4, Б. | | | | | | | |333-344 7, | | | | | | | |Б. 72-81 | |15 |Құрмалас сөйлем синтаксисі |1 | |1 |3 |2, Б. | | | | | | | |332-349 | | | | | | | |4, Б.344-358| | | | | | | |3, Б. 82-86 | | | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Оқытудың негізгі объектісі «Қазақ тілінің академиялық грамматикасы» тіл білімі туралы ғылыми әдебиеттер, ғылыми мақалалар, қысқаша сипаттамалар, ақпараттық мәтіндер, ғылыми саладағы тілдік тілдің функционалдық және құрылымдық жүйесі туралы, сөздің грамматикалық мағыналары, сөз тіркестерінің түрлері, жай сөйлем және құрмалас сөйлемдердің синтаксистік ерекшеліктері, құрылымы, жасалу жолдары туралы, тіл білімін зерттеудің әдістері мен методологиясы туралы оқулықтар, оқу құралдары болып табылады. Пәнді оқытудағы басты әдістер теориялық дәрістер, практикалық сабақтар коммуникативті-функционалдық, когнитивті. Практикалық сабақтың негізгі құралы болып табылатын ғылыми мәтіндер аудиторияға бейімделіп беріледі. Семинарлық сабақтарда лексикалық минимум мен соған сәйкес грамматикалық материалдарды меңгерту, тіл білімі салаларынан тақырып бойынша студенттердің рефераттар жазып, қорғаулары талап етіледі. «Қазақ тілінің академиялық грамматикасы» пәні бойынша студенттер кәсіби мамандығын басқа тілдермен салыстыра оқытуда оқушылардың грамматикалық білімдерін жетілдіре қалыптастыруға қол жеткізеді. Тілдің табиғаты, қоғамдық мәні, оның құрылымдық және жүйелік сипаттары, тіл білімін зерттеудің әдістері мен методологиясы туралы ғылыми түсінік алу студенттердің тіл білімі ғылымы туралы өзіндік ойы мен біліктіктіліктерінің қалыптасуын қамтамасыз етеді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты – әдістеме саласына байланысты зерттеу еңбектерді қарастыру. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: - курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; - әдістеме ғылымы және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке тілдік тұжырым-ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5 КУРС САЯСАТЫ Курс саясаты оқу процесінің жоғарғы тиімділігін қамтамасыз етуге тиісті және барлық студенттер үшін міндетті. Әрбір оқытушы студенттерге сабақ барысында тәртіп ережелерін, оқытушымен және басқа студенттермен өзара қатынастарын ұстаудағы өзіндік жүйесін талап етеді. Курс бойынша жоғары балл алу үшін әрдайым жұмыстану қажет. Себебі пән бойынша баға жалпы семестр бойы жинақталады. Сабаққа белсенді қатысып, барлық тапсырмаларды нақты, дұрыс, ұқыпты, толық орындаған жағдайда студентке жоғары баға қойылады. Студент әрбір кредит сағат бойынша жинаған балдарын есептеп жүру қажет (жоғарыда көрсетілген пән бойынша білімді бағалау және апталық тақырыптық кесте бойынша) Сабаққа қатысу. Студент сабаққа қатысуға міндетті. Қалдырылған сабақтар пәннің оқу-әдістемелік кешенінде көрсетілгендей толық көлемде орындалу қажет. Пәннің 3/1 себепсіз қалдырса, курстан шығарылады. Дәрісханадағы тәртіп. Студент сабаққа кешікпеу, сабақ уақытында сөйлеспеу, газет оқымау, ұялы телефоның сөндіру, оқу үрдісіне белсенді қатысуы қажет. Үй тапсырмасы. Үй тапсырмасы міндетті түреде көрсетілген мерзімде орындалуы қажет. Үй тапсырмалары негізінде қорытынды баға шығарылады. Жеке тапсырмалар. Семестрлік жеке тапсырмалар міндетті болып табылады. Олар реферат (баяндама, хабарлама т.б.) ретінде орындалып, қорғалады. Бұл тапсырмалардың әрқайсысы бағаланып, қорытынды баға шығарылады. Бақылау жұмысы. Бақылау жұмысы сабақ уақытында орындалып, тапсырылады. Студенттердің білімін бақылау негізінен тест тапсырмаларын орындату арқылы тексеріледі. Пікірлесу. Пікірлесу әр топта кесте бойынша жүзеге асады. Студенттердің білімін бақылау тест тапсырмаларын орындату арқылы жүргізілуі мүмкін. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Қазақ тілінің академиялық грамматикасы» пәнінің ұпайларға бөлінуі |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 8-апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |1 |Семинар |15 | | | |ОЖМӨЖ |10 | | | |МӨЖ | | | |2 |Семинар |15 | | | |ОМӨЖ | | | | |МӨЖ |25 | | |3 |Семинар |15 | | | |ОМӨЖ |10 | | | |МӨЖ | | | |4 |Семинар |15 | | | |ОЖМӨЖ | | | | |МӨЖ |25 | | |5 |Семинар |15 | | | |ОЖМӨЖ |10 | | | |МӨЖ | | | |6 |Семинар |15 | | | |ОЖМӨЖ | | | | |МӨЖ |25 | | |7 |Семинар |27 | | | |ОЖМӨЖ |10 | | | |МӨЖ | | | |8 |Семинар |15 | | | |ОМӨЖ | | | | |МӨЖ |25 | | |1-8 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300 | | |қорытынды ұпай | | | | |9-15 апта аралығында дәріске қатысу |30 | | |9 |Семинар |15 | | | |ОЖМӨЖ |10 | | | |МӨЖ | | | |10 |Семинар |15 | | | |ОЖМӨЖ | | | | |МӨЖ |25 | | |11 |Семинар |15 | | | |ОЖМӨЖ |10 | | | |МӨЖ | | | |12 |Семинар |15 | | | |ОЖМӨЖ | | | | |МӨЖ |25 | | |13 |Семинар |15 | | | |ОЖМӨЖ |10 | | | |МӨЖ | | | |14 |Семинар |15 | | | |ОЖМӨЖ | | | | |МӨЖ |25 | | |15 |Семинар |15 | | | |ОЖМӨЖ |10 | | | |МӨЖ | | | |9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300 | | |қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай |1000 | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1.Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 З.Бейсембайқызы. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. – Алматы, 2002 7.1.2. З.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А., 2001 7.1.3. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы /Қазақстан жоғары мектебі №1, 2004. 5-20-66. 7.1.4. Қазақ тілін оқыту методикасы. Жалпы редакциясын басқарған Б.Құлмағамбетова -Ал.:«Мектеп», 1988 7.1.5. С.Қазыбайұлы.Мектепте қазақ тілін оқыту тәсілдері.-Алматы 1997 7.1.6. Д.Әлімжанов, Ы.Маманов. Қазақ тілін оқыту методикасы- А., 1965 7.1.7. З.Бейсембаева. Қазак тілін оқыту әдістемесі.Алматы, 2002 7.1.8. Ш.Сарыбаев. Қазақ тілі методикасының кейбір мәселелері. 1956 7.1.9. Қ.Т.Қабиева. Сөйлемдегі сөздердің байланысы жөнінде-Алматы: Анатілі,1985. 7.1.10. Ф.Мұсабекова. Тыныс белгілерін оқытудың кейбір мәселелері- Алматы:Мектеп,1959 7.1.11. К.Ж.Бұзаубакова.Жаңа педагогикалық технология. А.,2004 7.1.12. Т.Әбдікәрімова,Т.Әбдіғалиева,К.Шәймерденова. Қазақ тілін оқыту әдістемесі,А.1999 7.1.13. Х.Арғынов. Қазак тілі методикасы. А.,1974 7.1.14. Китайгородская Г.А. Методика интенсивного обучения иностранным языкам. Москва - 1986. 7.1.15. Ф.Оразбаева. Тілдік қатынас: теориясы және әдістемесі, А.,2000 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1. М.Махмугов. Современный урок. Москва,1985 7.2.2. П.Д.Әлімжанов. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері-Алматы,1972 7.2.3.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А.,2001 7.2.4 0ралбаева Н, Жаксылықова К. Орыс тіліндегі мектептерде казақ тілін оқыту әдістемесі -Алматы, 1996. 7.2.5.Ильин Е.Н. Тіл табыса білу өнері. Педагогикалық ізденіс. М.,1989. 7.2.6.Ә.Ишмұхамедов. Қызықты грамматика.А., 1995 7.2.7. Жұбанов Қ «Қазақ тілі жөніндегі зерттеулер» А., 1999 7.2.8.Құрманова Н.Ж. Сөз тіркесін оқыту барысында оқушылардың логикалық ойлау мәдениетін қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері. Алматы-1998. 7.2.9.Кәтенбаева Б.,Нұрғалиева М. Морфологияны оқытудың методикасы.А., 1975. 7.2.10.Әлімжанов Д. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері.А., 1972. 7.2.11.Рахметова Р.С. Сөз тіркесі синтаксисі және оны оқыту әдістемесі. ., 2003 7.2.12. Нұржанова Ж. Қазақ тілін тиімді оқыту жолдары. А., 2001. 7.2.13. 0разбаева Ф.Ш.,Рахметова Р.С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А.,2005. 7.2.14. Жүнісбек Ә. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А., 1998. 7.2.15. Жанпеисова М.М. Технология модульного обучения.Актобе-1998. 7.2.16. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. М.Д998. 7.2.17. Гузеев В.В. Планирование результатов образования и образовательная технология. М.,2001. 7.2.18. Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. А., 2000 7.2.19. Амонашвили Ш.А.,Лысенкова С.Н.,Волвов И.П.,Педагогикалық ізденіс.А.,1989. 7.2.20. Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. Москва, 1989. 7.2.21. Көккөзова М., САбақан. Әдіскер тағылымы. Алматы, 2000. 7.2.22. Исабаев Ә.Қазақ тілін оқыту методикасы. Ташкент-2003. 7.2.23. Әбілқаев А. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Алматы-1995. 7.2.24. Оразахынова Н «Шеберлік класы» Сатылай комплексті талдау (синтаксис). Алматы-2002. 7.2.25. Қазак тілі окулықтары мен бағдарламалары 7.2.26. Байтұрсынов А. Тіл тағылымы. Алматы, 1992 7.2.27. Аймауытов Ж. Психология, Алматы, 1992
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz