Файл қосу
Материалдарды өңдеу. Редакция технологиясының практикумы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | 3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК | | | |042-33.1.42/01-2013 | |ПОӘК | | | |«Материалдарды өңдеу |№1 Редакция | | |технологиясының практикумы» |09.2013 | | |пәнінің оқытушыларына | | | |арналған бағдарлама | | | ПӘННІҢ ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы» 5В012000 – «Кәсіптік білім» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ПОӘК 042 33.1.42/01-2013|№1 Редакция 03.09.2013| 10 Беттің 2-сі | Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған ____________ «___»___ 2013ж. Адылханов С.А., «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедраның мәжілісінде № ____ хаттама «____» _____ 2013ж. Кафедра меңгерушісі ______________ / М.С.Мырзаканов / 2.2 Педагогика факультетінің Оқу – әдістемелік бюросының мәжілісінде № ____ хаттама «____» _____ 2013ж. Төрайымы ___________ / Т.Ш.Ахметова / 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу – әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданды және баспаға ұсынылды № ____ хаттама «____» _____ 2013ж. ОӘК төрайымы________________ / Г.К.Искакова / 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ |ПОӘК 042 33.1.42/01-2013|№1 Редакция 03.09.2013 | 10 Беттің 3-сі | Мазмұны 1 Қолдану саласы 2 Нормативтік сілтеулер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмыс тақырыптары 6 Пәннің оқу – әдістемелік картасы 7 Оқу – әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Қосымша әдебиеттер |ПОӘК 042 33.1.42/01-2013|№1 Редакция 03.09.2013 | 10 Беттің | | | |4-сі | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «5В012000» «Кәсіптік білім» мамандығына арналған «Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы» пәні бойынша оқу – әдістемелік комплексіне енетін оқытушының пән бағдарламасы 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕУЛЕР Пәннің оқытушыларға арналған осы бағдарламасы «Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы» пәнінің оқу процесін ұйымдастыру тәртібін келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес орнатады: - Мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты «5В010700» - «бейнелеу өнері және сызу» мамандығы бойынша №349 08 тамыз 2011 жылы Қазақстан Республикасы білім және ғылым Министрі бұйрықпен бекіткен және қолданысқа енгізген; - «5В010700» «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - УСТ 042- СМУ-5-2012 «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерін жете зерттеу және дайындаудың жалпы талаптары» университет стандарты - ҚП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу әдістемелік комплекстерінінің мазмұны мен құрылымы» құжатталған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Кәсіби білім мамандығына оқитын ЖОО-ның студенттері ағаштың қасиеттерін арнайы қиғаш пышақпен кесіп ою арқылы біледі. Жаңа заманға сай материалдарды көркемдеп өңдеу тәсілдері арқылы оқып білу. Оқу тапсырмаларын үйге берілетін тапсырмаларға ұштастыра білуді меңгеру. Ағаш және басқада материалдарды көркемдеп өңдеу өнерінің жалпы талаптарын игеру және шеберлік дағдыны жетілдіру. |ПОӘК 042 33.1.42/01-2013|№1 Редакция | 10 Беттің 5-сі | | |03.09.2013 | | 3.2 Пәнді оқудың мақсаты Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы пәнін оқудың басты мақсаты – студент алған білімін болашақ жұмыста, яғни, орта мектепте біліктілікпен іске асыра білуінде. Жоғары оқу орнының оқу бағдарламасының талаптары мен міндетті компоненттерін терең біліп және тәжірибе сабақтарында кәсіби –шеберлікпен игеру міндеттерін бұлжытпай орындау. Студент өз білімін осы саладағы инновациялық жаңалықтармен жетілдіру және ғылыми ізденістер жасап көркем білімін шыңдау болып табылады. 3.3 Пәнді оқып білудің негізгі міндеті Осы мамандық бойынша оқитын студенттер табиғат сыйы-ағашты көркем өңдеп орнымен пайдалануды біледі. Жаңа заманға сай материалдардың ерекшеліктерін танып біледі. Оқу тапсырмаларымен үй тапсырмаларын ұштастыра отырып тәжірибелерін нығайтады. 3.4 Оқытудың нәтижесі Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы пәндерін оқу процесінде білім алушы және білім беруші ұстаздың арасында сенімшілік қатынас орнығуы, көздеген мақсатқа жеткізеді. Курстың соңында әртүрлі материалдарды өңдеуді үйренуші мол тәжірибе жинақтап, өздерінің кәсіби шеберлігін жетілдіреді, ғылыми – зерттеу, оқу – әдістемелік талаптарын меңгеру нәтижесіне жетеді. Пәнді оқу нәтижесінде студент: - Ағашты және басқада материалдарды көркемдеп өңдеуді меңгереді және олардың қыр-сырымен танысады. 3.5 Курс пререквизиттері: Педагогикалық мамандыққа кіріспе, Сызу және сызба геометрия 3.6 Курстың постреквизиттері: Кәсіптік оқыту әдістемесі, Диплом жұмысын жазу қорғау. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме: |Курс |Семестр |Кредиттер | 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ |№ |Тақырып атаулары және олардың мазмұны |Сағат саны | |1 |2 |3 | | |Тәжірибелік сабақтар: | | | |Ағаштан бөлшектеу тақтайын жасау | | |1 |Эскиз жасау. |5 | |2 |Тақтайдың бетіне эскизді түсіру. |3 | |3 |Тақтайдың бетіне түсірілген суретті кесіп ою. |9 | |4 |Дайын бұйымды лактау. |3 | | |Ағаштан қобдиша жасау | | |5 |Эскиз жасау. |5 | |6 |Қобдишаның бөлшектерін дайындап бояу. |4 | |7 |Бөлшектердің беттеріне эскизді түсіру. |3 | |8 |Бөлшектердің беттеріне түсірілген суретті кесіп ою. |8 | |9 |Қобдишаның бөлшектерін құрастырып лактау. |3 | | |ПВХ-дан (поливинилхлорид) маска ою | | |10 |Эскиз жасау. |5 | |11 |ПВХ (поливинилхлорид) –ның бетіне эскизді түсіру. |2 | |12 |Жұмысты нақышына келтіріп кесіп ою. |8 | | |Маркетри | | |13 |Эскиз жасау. |5 | |14 |Шаблон жасап бөлшектер дайындау. |4 | |15 |Бөлшектерді құрастырып ДВП-ның бетіне жабыстыру. |6 | |16 |Дайын бұйымды лактау. |2 | | |Барлығы |75 | |ПОӘК 042 33.1.42/01-2013|№1 Редакция | 10 Беттің 7-сі | | |03.09.2013 | | 5 СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР СОӨЖ және СӨЖ тақырыптары тәжірибелік сабақтардың тақырыптарына сәйкестірілген, аудиторияда басталған жұмыстың жалғасы және аяқтау кезеңі болып саналады. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ |Тақырып |Көрнекі құралдар, |Өздік оқуға |Бақылау формасы | | |ОТҚ, |арналған сұрақтар | | | |Плакаттар, | | | | |Стенділер | | | |Тәжірибелік сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 | |Эскиз жасау |Көрнекі құралдар, |Эскиз деген не? |Аралық бақылау | | |плакат | | | |Тақтайдың бетіне |Көрнекі құралдар, |Ағашта қандай |Аралық бақылау | |эскизді түсіру |плакат |қасиеттер бар? | | |Тақтайдың бетіне |Плакат |Геометриялық |Аралық бақылау | |түсірілген суретті | |оюларды қандай | | |кесіп ою | |пышақпен кеседі? | | |Дайын бұйымды лактау |Көрнекі құралдар |Лактың қандай |Межелік бақылау | | | |түрлері болады? | | |Эскиз жасау |Көрнекі құралдар |Эскиздің алатын |Аралық бақылау | | | |орны қандай? | | |Қобдишаның |Көрнекі құралдар, |Ағаштың қандай |Аралық бақылау | |бөлшектерін дайындау |плакат |түрлері болады? | | |және бояу | | | | |Бөлшектердің бетіне |Плакат |Ағашқа түсірілетін|Аралық бақылау | |эскизді түсіру | |оюлардың түрлерін | | | | |ата | | |Бөлшектердің |Плакат |Композициялық |Аралық бақылау | |беттеріне түсірілген | |ұғымды түсіндір | | |суретті кесіп ою | | | | |Қобдишаның |Плакат |Морилка деген не? |Қорытынды бақылау | |бөлшектерін | | | | |құрастырып жинау және| | | | |лактау | | | | |Эскиз жасау |Көрнекі құрал, |Эскиздің қандай |Аралық бақылау | | |плакат |түрлері болады? | | |ПВХ (поливинилхлорид)|Көрнекі құрал |ПВХ деген не? |Аралық бақылау | |–ның бетіне эскизді | | | | |түсіру. | | | | |Жұмысты нақышына |Көрнекі құралдар, |Бедерлі ою дегенді|Межелік бақылау | |келтіріп кесіп ою. |плакат |қалай түсінесің? | | |Эскиз жасау. |Плакат. |Маркетри деген |Аралық бақылау | | | |ұғымды қалай | | | | |түсінесің? | | |Шаблон жасап |Көрнекі құралдар, |Шаблон деген не? |Аралық бақылау | |бөлшектер дайындау. |плакат | | | |Бөлшектерді |Көрнекі құралдар |Шпон деген не? |Аралық бақылау | |құрастырып ДВП-ның | | | | |бетіне жабыстыру. | | | | |Дайын бұйымды лактау.|Көрнеі құралдар |Лактың қандай |Қорытынды бақылау | | | |түрлері болады? | | |ПОӘК 042 33.1.42/01-2013|№1 Редакция 03.09.2013| 10 Беттің 9-сы | 7 ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕР МЕН ҚАМТЫЛУ КАРТАСЫ |№ |Оқулықтар мен оқу – |Дана саны |Студенттер |Қамтылу |Ескерту | | |әдістемелік құралдарының | |саны |пайызы | | | |атауы | | | | | |Негізгі әдебиеттер | |1 | Рихвк Э. В. Обработка |9 | |100 | | | |древесины в школьных | | | | | | |мастерских. –М., 1984 | | | | | |2 |Рихвк Э.В. Мастерим из |3 | |54 | | | |древесины.-М.,1988 | | | | | |3 |Двойникова Е.К., Лямин И. |3 | |54 | | | |В. Художественные работы по| | | | | | |дереву. Учебные | | | | | | |пособия.-М., Лесное | | | | | | |просвещение. 1990 | | | | | |4 |Хворстов А.С. Чеканка. |2 | |36 | | | |Инкрустация. Резьба по | | | | | | |дереву.-М., 1985 | | | | | |5 |Линдлер Г. Из дерева – |4 | |72 | | | |своими руками. –М., 1985 | | | | | |ПОӘК 042 33.1.42/01-2013 |№1 Редакция 03.09.2013 | 10 Беттің 10-сы | 8 Қосымша әдебиеттер |1 |Абросимова А.А. Художественная резьба |2 | |36 | | | |по дереву, кости,и рогу. –М., 1998. | | | | | |2 |Гусарчук Д.М. 300 ответов любителю |5 | |53 | | | |художественных работ по дереву. Под | | | | | | |ред. Л.М. Супрун. - М.: Лесная | | | | | | |промышленность.1985 | | | | | |3 |Марғұлан А. Х. Казахское народное |7 | |88 | | | |пр.искусство: Резьба по дереву и кости.| | | | | | |Художественная обработка металла и | | | | | | |тиснение по кожу. Т.З. Алматы. 1994 | | | | | |4 |Муканов М. Казахские домашние |4 | |72 | | | |художественные ремесла. Алма-Ата. 1979 | | | | | |5 |Джанибеков У. Культура казахского |3 | |54 | | | |ремесла. –Алма-Ата, 1982 | | | | | |6 |Марғұлан А. Х. Казахское народное пр. |10 | |100 | | | |Искусство. –Т. 1. –Алма-Ата, 1987 | | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz