Файл қосу
ғылым - ұпай - мал - том - танымдық - еңбектері - ғылымға
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Ғылыми-танымдық журналистика» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Әзірлеген: ____________ Каримова Бибігүл Жұмашқызы, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, «___» _______ 2013 жыл 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік кеңесінде талқыланып, бекітілді. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4 №1 БАСЫЛЫМ МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы және пән туралы жалпы мәлімет: Каримова Бибігүл Жұмашқызы Кафедра:Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы : Глинки, 20; 912- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон : 44-29-30 Кафедрада болатын уақыты: күнделікті 08.00-ден-17.00-ге дейін. Сабақ өтетін орын: 905 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Ғылым ба, мал ба?» - бұл қазақ ауыз әдебиетінің әдемі бір туындысы. Мұнда тұрмыста ұшырасатын басқа нәрселерге қарағанда, ғылымның он түрлі артықшылығы бар екенін былайша баяндайды: «Ғылым-әулие-әмбиелердің мирасы, ал мал – перғауын мен Қарынбай мирасы; ғылым сені сақтайды, ал малды сен сақтайсың; ғылымның ДОСы көп, ал малыңның дұшпаны көп; ғылымды жұмсаң арта береді, ал мал қатты, сараң деген атқа қалдырады; ғылым өзін-өзі сақтайды, асырайды, ал малды бағу, күту керек; ғылым қиямет күні иесін шапағат қылғызады, ал мал өз иесін қисапсыз жауап бергізеді; ғылым тозбайды, жоғалмайды, ал мал қолдың кірі: өледі, жоғалады; ғылым көңілді нұрландырады, ақыл-ой қосады, ал мал масаттандырады, болған үстіне бола түссе Кен деп дүние қоңыз етеді; ғылым құдайға заһат, таупиқ қылғызады, ал мал иесінің көңіліне тәкәппарлық салады». Барлық дәріс беру үстінде оқытушы осы қағиданы ұстанады. Біздің баспасөзде де, әсіресе ғылыми-танымдық жарияланым да, осыны өз жұмысының бет- бағдары есебінде тұтынуы тиіс. Біздің жыл санауымызға дейінгі соңғы екі жүзжылдықта күллі Жер планетасында жазба түрде дүниеге келген Ликреции Тит Кардың «Заттар табиғаты хақында» дастанымен басталған ғылым, білім негіздерін көркем әдебиет құралдарымен баяндау қаншама өмір кешті? Қазіргі бет-әлпеті қандай? Міне, ғылыми-танымдық журналистиканың осы тәріздес проблемалары бір семестр бойы әңгіме болмақ. 1.3 Осы курстың мақсаты: Курс төменгдегідей тақырыптарға бөлінеді: «Ғылым өркениет өлшемі», «Ислам – біліктілік Қағбасы», «Орта Азия мен Қазақстан топырағының оқымыстылары – ғылымның тұңғыш насихаткерлері», «Алғаш мерзімдік баспасөздегі ғылым таным», «Ғылымтанудағы Абай мектебі», «Ғылымтанудағы М.Әуезов мектебі», «Осы заман ғылыми-танымдық журналистикасы». 1.4 Курстың негізгі міндеттері: Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, ғылыми идеяларға сын көзбен қарап дәлелдей алу және концепциялар мен теорияларды талдай білуге дағдыландыру. 1.5 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: – Курс бойынша оқылатын дәрістерде студенттер диалогқа өздері қатыса отырып, бұл сауал - сұрақтардың жауабын іздейді. – Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Журналистикаға кіріспе 1.6.2 Қазақ журналистикасының тарихы 1.6.3 Публицистің шығармашылық негіздері 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Публицистің шығармашылық шеберханасы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1 Кесте |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар саны |Әдебиеттер | | | |ДС |СП |Л |С |С | | | | | |З |Б |Р |Р | | | | | | | |С |С | | | | | | | |П | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 | Хадистер және ғылым, ғалым|1 | | |1 |1 |1, Б. 12-25 | | |мәселелер. | | | | | |ББ | |2 |Құран, Хадистердің | |1 | |1 |1 |2, 78-99 ББ | | |ғылым-білімді насихаттауы | | | | | | | |3 |Ғаламның ғажайып сырлары | |1 | |1 |1 |3, 91-98 ББ | |4 |Ғылыми – гуманитарлық |1 | | |1 |1 |4, 30-40 ББ | | |баспасөз | | | | | | | |5 |Ғылымның тұңғыш | |1 | |1 |1 |3, 45-62 ББ | | |насихаткерлері | | | | | | | |6 |Ғылым - өркениет өлшемі | |1 | |1 |1 |5, 65-22 ББ | |7 |Әбу Насыр Мұхаммед ибн |1 | | |1 |1 |10, 3-17 ББ | | |Ұзлаһ Әл-Фараби еңбектері | | | | | | | |8 |Әл-Фарабидің ғылымға қосқан| |1 | |1 |1 |1, 16-35 ББ | | |үлесі | | | | | | | |9 |Әл-Фарабидің | |1 | |1 |1 |2, 73-107 ББ | | |әлеуметтік-этикалық | | | | | | | | |трактаттарындағы ғылым | | | | | | | |10 |Махмуд Бируни туралы |1 | | |1 |1 |3, 9-19 ББ | |11 |М.Бирунидің ғылыми | |1 | |1 |1 |2, 78-99 ББ | | |еңбектері | | | | | | | |12 |Ғылымның М.Бируни | |1 | |1 |1 |3, 91-98 ББ | | |қарастырған салалары | | | | | | | |13 |Омар Хаям туралы |1 | | |1 |1 |4, 30-40 ББ | |14 |О.Хаямның ғылымға қосқан | |1 | |1 |1 |2, 15-23 ББ | | |үлесі | | | | | | | |15 |Қ.Смайловтың – ғылыми | |1 | |1 |1 |3, 91-98 ББ | | |публицистикасы | | | | | | | |16 |Әбдіхасан Рудаки |1 | | |1 |1 |4, 25-39 ББ | |17 |Ибн Синаның «Білім | |1 | |1 |1 |5, 12-22 ББ | | |кітабындағы» ғылыми | | | | | | | | |мәселелер | | | | | | | |18 |Алғашқы мерзімдік | |1 | |1 |1 |1, 43-59 ББ | | |баспасөздегі ғылыми-таным | | | | | | | |19 |М.Әуезов – ғалым тілі |1 | | |1 |1 |2, 11-20 ББ | | |һақында | | | | | | | |20 |Абай поэзиясының ғылыми | |1 | |1 |1 |3, 39-56 ББ | | |насихаты | | | | | | | |21 |«Егемен Қазақстан» | |1 | |1 |1 |4,158-172 ББ | | |газетіндегі ғылыми | | | | | | | | |мақалалар | | | | | | | |22 |Шоқан Уәлихановтың ғылыми |1 | | |1 |1 |5,200-210 ББ | | |еңбектері | | | | | | | |23 |Абайдың қара сөздеріндегі | |1 | |1 |1 |6, 51-24 ББ | | |ғылымға үндеу | | | | | | | |24 |Аралық бақылау жұмысы | |1 | |1 |1 |1, 56-61 ББ | |25 |Ақжан Әл-Машани оқымысты, |1 | | |1 |1 |2, 36-45 ББ | | |ғалым, насихаткер | | | | | | | |26 |Әл-Фараби Машанов | |1 | |1 |1 |3, 25-33 ББ | | |шығармашылығында | | | | | | | |27 |«Денсаулық» журналы және | |1 | |1 |1 |4, 26-35 ББ | | |ғылым | | | | | | | |28 |«Зерде» журналындағы ғылым |1 | | |1 |1 |1, 29-43 ББ | | |тақырыбы | | | | | | | |29 |«Зерде» журналындағы | |1 | |1 |1 |2, 69-84 ББ | | |ғылыми-зерттеу | | | | | | | | |мекемелерінен жазылған | | | | | | | | |мақалалар | | | | | | | |30 |«Айқап» журналы және ғылым | |1 | |1 |1 |3, 91-120 ББ | |31 |ХХ ғасыр соңындағы |1 | | |1 |1 |4, 20-23 ББ | | |ғылымдардың дамуы | | | | | | | |32 |«Жұлдыз», «Жалын» | |1 | |1 |1 |5, 56-69 ББ | | |журналындағы ғылыми | | | | | | | | |мақалалар | | | | | | | |33 |«Жас Алаш» газетінің | |1 | |1 |1 |7, 94-111 ББ | | |«Мыңнан бір мезет» | | | | | | | | |қосымшасы | | | | | | | |34 |Полигон шежіресі – баспасөз|1 | | |1 |1 |9, 12-29 ББ | | |беттерінде | | | | | | | |35 |Әл-Фарабилер туралы тың | |1 | |1 |1 |10, 36-42 ББ | | |деректер | | | | | | | |36 |Ғылымтанудағы М.Әуезов | |1 | |1 |1 |2, 15-23 ББ | | |мектебі | | | | | | | |37 |Қаныш Имантайұлы Сәтбаевтің|1 | | |1 |1 |3, 91-98 ББ | | |ғылыми публицистикасы | | | | | | | |38 |Қ.Сәтбаевтың «Менің | |1 | |1 |1 |4, 25-39 ББ | | |Қазақстаным» | | | | | | | | |ғылыми-публицистикасы | | | | | | | |39 |Қ.Сәтбаевтың ғылыми | |1 | |1 |1 |5, 12-22 ББ | | |еңбектері | | | | | | | |40 |Халел Досмұхамедұлының |1 | | |1 |1 |1, 56-71 ББ | | |ғылыми публицистикасы | | | | | | | |41 |Х.Досмұхамедовтың медицина | |1 | |1 |1 |2, 8-16 ББ | | |гигиенасы хақында жазған | | | | | | | | |еңбектері | | | | | | | |42 |Абайдың қара сөздеріндегі | |1 | |1 |1 |3, 63-76 ББ | | |ғылымға үндеу | | | | | | | |43 |Е.А.Букетовтың ғылымға |1 | | |1 |1 |1, 24 -48 ББ | | |қосқан үлесі | | | | | | | |44 |Е.А.Букетовтың «Атан | |1 | |1 |1 |2, 30-40 ББ | | |қомында туған адам» атты | | | | | | | | |кітабы | | | | | | | |45 |Аралық бақылау жұмысы | |1 | |1 |1 |3, 51-61 ББ | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент «Ғылыми-танымдық журналистика» пәнінде ғылыми публицистиканың кең өріс алып дамуын, әрі жан-жақты игерілген тілді талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда журналистиканың тарихының ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше роль атқарады. Сондықтан студенттерге ғылыми оқулықтар мен ғылыми зерттеу жұмыстарын көр оқып, сараптауға тапсырмалар көртеп беріледі. Ұлы ғалымдардың еңбектері мен жас ғалымдардың еңбектеріндегі бірізділік пен дәстүр жалғастығын тани білуге баулу. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бірде-бір студентке дәрістің бірде-бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты – журналистика ғылымының бітім-болмысын, жанрлық ерекшеліктерін зерттеу. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: - курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; - журналистика функциялары мен жанрлық пішіндерін және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке шығармашылық ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның шығармашылығы үшін жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытнды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Ғылыми-танымдық журналистика» пәні бойынша ұпайларды бөлу |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 8-апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |1 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |2 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |3 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |4 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |5 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |6 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |7 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |62 | | |1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300 | | |қорытынды ұпай | | | | |8-15 апта аралығында дәріске қатысу |30 | | |8 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |9 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |10 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |11 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |12 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |13 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |14 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |15 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |74 | | |9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300 | | |қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 «Жалын» журналы, 2007 №11,12 . 7.1.2 «Мың бір хадис» 2007 таңдамалы. 7.1.3 «Мұхаммед Пайғамбардың хадистері» 2007 ж. 7.1.4 «Заң» газеті 2008 ж, 14 декабрь 7.1.5 Халифа Алтай «Таңдамалы хадистер аудармасы» 2011 ж. 7.1.6 «Жұлдыз», «Зерде» журналдары. 7.1.7 «Қазақ совет энциклопедиясы» ІІ том 6-13 бет «Фараби және ғылым» 7.1.8 Машанов «Шарафат» А-73 99-100 беттерде, 102,103,105 бет 7.1.9 А.Машанов «Әл-Фараби және Абай» 7.1.10 А.Көбесов «Сөнбес жұлдыздар» А., 2008 ж. «Шығыс Аристотелі» 39- 71 бет. 7.1.11 Ж.Тобаяқов «Қазақ үні» газ. 2006 қазан № 11 7.1.12 Әл-Фараби Философиялық трактаттар, А, 1973 ж 24- 25,113,208,213,219,14-21,241,245,260,289,290,295- 297 б. 7.1.13 Ауданбек Көбесов «Шығыс жұлдыздары». 7.1.14 Қ.Асанов Букетовтің әдеби-сын пікірлері. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 «Қазіргі қазақ күйі» деген мақаласы 50 т І-т, 110-112 б. 7.2.2 «Қазақ қашан жетіледі» 110-117 б 7.2.3 «Оқу ісі» 133-138 б 7.2.4 «Қазақтың қалам қайраткерлеріне ашық хат» 12 т-ң ХІ том 7.2.5 «Халқының зор ғалымы» (Қ.Сәтбаевқа) 12 томда 7.2.6 «Адамдық негізі әйел» 46-48 50 том-ң І томында 7.2.7 «Оқудағы құрбыларыма» І том 7.2.8 «Ғылым» 53-56 бет І том 7.2.9 «Қайсысын қолдаймыз» 51-52 бет 7.2.10 «Мәдениетке қай кәсіп» І том 72-75 бет 7.2.11 «Философия жайынан» 76-84 бет 7.2.12 «Япония», «Кәсіп дос» 82-89 бет 7.2.13 «Заман-Қазақстан» газеті, 1999 жыл 26 мамыр. 7.2.14 Егемен Қазақстан 2007 ж, 19 ақпан 7.2.15 Егемен Қазақстан 2008ж, 27 ақпан 7.2.16 Жас Алаш 2008 ж, 28 ақпан 7.2.17 Жұлдыз журналы 2011, №24 7.2.18 Қазақ әдебиеті 2008 ж, №28 7.2.19 Қ.Сәтбаев «Қазақстан менің Отаным». 7.2.20 Қ.Сәрсекеев «Қазақстанның Қанышы».
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz