Файл қосу
Мәліметтер базасымен жұмысты ұйымдастыру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ мЕМЛЕКЕТТІК уНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042 – 18-34.2.16 / | | | |01-2013 | |ПОӘК |№ 1 басылым | | |Оқытушыға арналған пәннің |18.09.2013 ж. | | |бағдарламасы «Ғылыми зерттеу | | | |жұмысын ұйымдастыру және | | | |жоспарлау» | | | ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау» мамандық 6М011600 – «География» ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013ж Алғысөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырылды «__02__» __09___ 2013 г. Тулеугалиева С.С., б.ғ.к., химия және география кафедрасының доценті 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 химия және география кафедрасының отырысында Хаттама № __1___ «___02__» _09____ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі _______________ Д.Р. Онтагарова, п.ғ.к., аға оқытушы 2.2 жаратылыстық ғылымдар факультетінің отырысында Протокол № __1___ «___03__» __09___ 2013 г. Төраға _______________ З.В. Абдишева, б.ғ.к., доцент 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-методикалық кеңесінің шешімімен мақұлданып баспаға жіберілді Хаттама 18.09.2013 года, №1 ОӘК төрағасы, ОӘ жұмыстар жөніндегі проректор________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1. Қолдану аясы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Ортақ ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модульдер) 5. Студенттің өздік жұмыстары тақырыбының тізімі 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамассыз етілу картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ Пәннің оқу-методикалық кешеніне кіретін «Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау» пәні бойынша оқытушыға арналған пән бағдарламасы 6М011600 – «География» мамандығындағы магистрантарға арналған. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Бұл бағдарлама «Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау» пәнін оқытушыға оқу процесін ұйымдастыруға келесідей құжаттар талаптары мен ұсыныстары негізінде басқаруға мүмкіндік береді: - Мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты МЖБС ҚР Магистратура. Негізгі ережелер 5.04.019-2011 от 07.06.2011 №261; - ТУП МЖБС мамандық «6М011600» – «География», Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығы, бекітілді және 31.08. 2011 жылы, № 349 енгізілді; - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндік оқу-әдістемелік кешенін құрастыру мен безендіруіне жалпы талаптар » университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәндік оқу-әдістемелік кешенінің құрлымы мен мазмұны» құжаттау рәсімі. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Мамандығы бойынша ғылыми жұмыс. Ғылыми шығармашылықтың ортақ методологиясы. Логикалық заңның өзгешеліктері. Ғылыми жұмысты жазуға дайындық және ғылыми ақпараттың жинақтау. Ғылыми жұмыстың қолжазбасын дайындау. Модельдеу ғылыми шығармашылықта. Биометриянің негіздері. Өңдеу және ғылыми деректердің талғап-талдап түсіндіруі. Зерттеулердегі статистиканың элементтер 3.2 Пәнді оқыту мақсаты: болашақ мамандарға ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуі үшін қажетті базалық білім мен дағдыларын қалыптастыру. Жүйелеу, кәсіби білімін кеңейту әрі бекіту, магистрантардың өз еркімен ғылыми жұмыстарды, зерттеу және тәжірибе жасай білу дағдыларын жетілдіру 3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: ғылыми жұмысты ұйымдастыру мен өткізу мақсатындағы практикалық дағдыларын жетілдіру; ғылыми зерттеу саласындағы отандық және шетелдік тәжірибемен; қарастырылып отырған, тапсырылатын жұмыс бойынша арнаулы әдебиеттерді қарастыру; ғылыми әдістемелік зерттеулермен танысу; әртүрлі әдістер анализі мен мәліметтерді өңдей білуді меңгеру. 3.4 Оқыту нәтижесі: • ұйымдағы негізгі зерттеу үрдісі; • ғылыми зерттеу методологиясының негізі; • жеке тұлғаны және ұйымды дамытудағы ғылыми зерттеу жұмысының алатын орны ; • ғылыми зерттеулер, конференциялар, семинарлар, дөңгелек столдар өткізудегі ұйымның заңдылықтары мен принціптері; • ғылыми баяндаманың таныстырылымының өзгешеліктері, мақала және эссе; 3.5 Курстың пререквизиті: физикалық география, экономикалық география, гидрология, климатология, метеорология, жалпы жер тану 3.6 Курстың постреквизиті: шетелдік стажировка, педагогикалық практика 3.7 Жұмыстың оқу жоспарының тізімінің көшірмесі: Кесте 1 |Кур|Сем|Кре|сағат саны |қорытынды | |с |ест|дит| |бақылау түрі| | |р |тер| | | | | | |Дәріс сабақтар | |Ғылыми зерттеу ғылыми зерттеу жұмысының негізгі формасы |2 | |Ғылыми-зерттеу жұмысындағы негізгі түсініктер |2 | |Ғылыми зерттеу жүрісінің жалпы сызбасы |2 | |Ғылыми таным әдісін пайдалану |2 | |Логикалық заңдылықтар мен ережелерді қолдану. Тұжырым |4 | |пікірлері (индуктивті және дедуктивті) | | |Логикалық анықтаудың құрылу ережесі |2 | |Ғылыми жұмысты жазуға дайындық және ғылыми мәліметтерді |2 | |жинақтау | | |Практикалық сабақтар | |Ғылыми зерттеудің маңызы |2 | |Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері |2 | |Ғылыми зерттеудің жұмыс бағдарламасын құрастыру |1 | |Мәліметтер базасымен жұмысты ұйымдастыру |2 | |Дәріс сабақтар | |Әдебит бастаудың библиографиялық ізденісі. Әдебиеттерді оқу|2 | |және қажетті материалдарды іріктеп алу | | |Қолжазбаның дайындығы және ғылыми материалдың мазмұндамасы. |2 | |Ғылыми жұмыс композициясы | | |Ғылыми шығармашылықтағы моделдеу |2 | |Математикалық моделдеу |2 | |Биометрия негіздері |2 | |Өңдеу және ғылыми деректерді талдап түсіндіру. Зерттеудің |4 | |статистикалық элементтері. | | |Практикалық скабақ | |Библиография. Тез оқу методикасы |1 | |Ғылыми шығармашылықтағы моделдеу. Ғылыми шығармашылықтағы |1 | |моделдеу түрлері | | |Мақсаттың жүзеге асуындағы анализ бен синтез |2 | |Эксперименттік зерттеу нәтижелерін өңдеу |2 | |Статистикалық мәліметтерді өңдеу |2 | 5 МАГИСТРАНТТЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 1. «Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау» тақырыбына глоссарий құрастыру 2. ҒЗЖ негізгі мақсаты, кезеңдері 3. Ғылыми зерттеу жұмысында АКТ пайдалану 4. Теориялық және эмпирикалық зерттеулердің жалпы ғылыми әдістемесі 5. Ғылыми мақала жазу әдістемесі 6. Ғылыми – зерттеу жұмысының методологиясы 7. Импакт – факторлы журналдарға мақала жазу критерилері 8. Таным философиялық әдісінің мәні 9. Қазақстан Республикасындағы ғылыми жобаларды қаржыландыру жүйесі. Қоғамдық гранттар мен қорлар. ИНТАС. 10. Тілдік және ғылыми зерттеу стилінің өзгешеліктері 11. Интернет: ғылыми мәліметтер алдудың маңызы 12. Ғылыми жұмысты дайындау, безендіру және қорғау тәсілдері 13. Іргелі зерттеулер мәні 14. Қолданбалы зерттеулер мәні 15. Зерттеудің түлері мен әдістері 16. Зерттеудің теориялық және эмпирикалық деңгейі 17. Зерттеу және өткізу кезеңдері 18. Ғылыми зерттеу кезеңінің мазмұны және мәні 19. Теориялық және эмпирикалық зерттеулерді өткізу тәсілдері 20. Қолжазбаны жазу және өңдеу; 21. Ғылыми-зерттеу тақырыбын таңдау рәсімі 22. Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау кезеңі 23. Ғылыми зерттеудің жұмыс жоспарын құрастыру 24. Негізгі көз– ғылыми мәліметтер жинақтау 25. Ғылыми, оқу және анықтамалық-ақпараттық басылымдар түрлері 26. Әдебиеттерді талдау методикасы. 27. Ғылыми жұмыстың құрылымы. 28. Тілдік және ғылыми зерттеу стилінің ерекшеліктері. 29. Ғылыми жұмысты дайындау, безендіру және қорғау тәсілдері. 30. Жұмыстың нәтижесін қорғауды ұйымдастыру мен өткізу тәсілдері 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекі |Өздігінен оқуға |Бақылау | | |құралдар, ТСО, |арналған |түрі | | |плакаттар, |сұрақтар | | | |қабырға | | | | |суреттері | | | | | | | | | |Дәріс сабақ |Практикалық сабақ | | | | |Ғылыми зерттеу |Ғылыми зерттеудің |Плакаттар, |«Ғылыми зерттеу |Ағымдағы| |ғылыми зерттеу |маңызы |таблица, схема |жұмысын |бақылау | |жұмысының негізгі | | |ұйымдастыру және| | |формасы. | | |жоспарлау» | | |Ғылыми-зерттеу | | |тақырыбына | | |жұмысындағы | | |глоссарий | | |негізгі түсініктер| | |құрастыру | | |Ғылыми зерттеу |Ғылыми-зерттеу |Плакаттар, |Ғылыми зерттеу |Ағымдағы| |жүрісінің жалпы |жұмысының |таблица, схема |жұмысында АКТ |бақылау | |сызбасы |кезеңдері | |пайдалану | | |Ғылыми таным |Ғылыми зерттеудің |Плакаты, |Методика |Ағымдағы| |әдісін пайдалану |жұмыс |таблица, схема |написания |бақылау | |Логикалық |бағдарламасын | |научной статьи | | |заңдылықтар мен |құрастыру | | | | |ережелерді | | | | | |қолдану. Тұжырым | | | | | |пікірлері | | | | | |(индуктивті және | | | | | |дедуктивті) | | | | | |Логикалық |Мәліметтер |Плакаттар, |Критерии |Ағымдағы| |анықтаудың құрылу |базасымен жұмысты |таблица, схема |написания статьи|бақылау | |ережесі Ғылыми |ұйымдастыру | |в журналы с | | |жұмысты жазуға | | |импакт – | | |дайындық және | | |фактором. | | |ғылыми | | | | | |мәліметтерді | | | | | |жинақтау | | | | | |Әдебит бастаудың |Библиография. Тез |Плакаттар, |Система |Ағымдағы| |библиографиялық |оқу методикасы |таблица, схема |финансирования |бақылау | |ізденісі. | | |научных проектов| | |Әдебиеттерді оқу | | |в Республике | | |және қажетті | | |Казахстана. | | |материалдарды | | |Общественные | | |іріктеп алу | | |гранды и фонды. | | |Қолжазбаның | | |ИНТАС | | |дайындығы және | | | | | |ғылыми материалдың| | | | | |мазмұндамасы. | | | | | |Ғылыми жұмыс | | | | | |композициясы | | | | | |Ғылыми |Ғылыми |Плакаттар, |Интернет: |Ағымдағы| |шығармашылықтағы |шығармашылықтағы |таблица, схема |значение в |бақылау | |моделдеу |моделдеу. Ғылыми | |получении | | |Математикалық |шығармашылықтағы | |научной | | |моделдеу |моделдеу түрлері | |информации | | |Биометрия |Мақсаттың жүзеге |Плакаттар, |Особенности |Ағымдағы| |негіздері |асуындағы анализ |таблица, схема |языка и стиля |бақылау | | |бен синтез | |научного | | | | | |исследования | | |Өңдеу және ғылыми |Эксперименттік |Плакаттар, | Сущность |Ағымдағы| |деректерді талдап |зерттеу |таблица, схема |фундаментальных |бақылау | |түсіндіру. |нәтижелерін өңдеу | |исследований | | |Зерттеудің |Статистикалық |Плакаттар, |Сущность |Ағымдағы| |статистикалық |мәліметтерді өңдеу|таблица, схема |прикладных |бақылау | |элементтері | | |исследований | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАССЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулық, оқу-әдістемелік құралдардың атауы |экземп. |магис. |Қамтамассы| | |саны |саны |з етілуі, | | | | |% | |Е. С. Асқаров Ғылыми зерттеудің |1 |2 |50 | |негіздері.-Алматы – 2005. 182 б. | | | | |Архангельский С.Н. Лекции по научной |1 |2 |50 | |организации учебного процесса в выс-шей | | | | |школе. – М.: Высш. шк., 1970. – С. 115-173 | | | | |Варшавский К.М. Организация труда научных |1 |2 |50 | |работников. – М., Экономика, 1975. – 109 с. | | | | |Куравлев В.П., Цынура А.А., Демишева Е.Ф. |1 |2 |50 | |Основы научного исследования / Методические | | | | |указания для студентов хим. и др. ест. | | | | |факультетов. – Караганда, 1983 | | | | |Обризон Н.М. Как сгруппировать литературу в |1 |2 |50 | |библиографических списках к научной работе. | | | | |// Библиография, 1993. – С. 25-33. | | | | |Основы научных исследований / Под ред. В.И. |1 |2 |50 | |Крутова, В.В. Попова. – М.: Высш. шк., 1998. | | | | |– 400 с. | | | | |Плохинский Н.А. Биометрия. – М.: Изд-во |1 |2 |50 | |Московского университета, 1970. – 367 с. | | | | |Сибиркина А.Р., Бирюкова Е.Н., Кушнарева А.Ю.|1 |2 |50 | |Основы метрологии и стандартизации (сборник | | | | |лекций) для студентов естественного | | | | |факультета. | | | | |Система организации НИРС в ВУЗах страны |1 |2 |50 | |(сборник статей). – М.: Высш. шк., 1984. – С.| | | | |81-85. | | | | |Веников В.А. Теория подобия и моделирования |1 |2 |50 | |/ М.: Высшая школа 1986 г. 480с. | | | | |Лебедев А.Н. моделирование в |1 |2 |50 | |научно-технических исследованиях / М.: | | | | |Радио и связь 1989 г. 224с | | | | |Батороев К.Б. Аналогии и модели в познании /|1 |2 |50 | |Новосибирск. Наука 1981 г. 320с. | | | | |Основы теории подобия и моделирования | | | | |(терминология) / М.: Наука 1973 г. 25с. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер мен ресурстар 1. Архангельский С.Н. Лекции по научной организации учебного процесса в выс-шей школе. – М.: Высш. шк., 1970. – С. 115-173. 2. Варшавский К.М. Организация труда научных работников. – М., Экономика, 1975. – 109 с. 3. Куравлев В.П., Цынура А.А., Демишева Е.Ф. Основы научного исследования / Методические указания для студентов хим. и др. ест. факультетов. – Караганда, 1983. 4. Обризон Н.М. Как сгруппировать литературу в библиографических списках к научной работе. // Библиография, 1993. – С. 25-33. 5. Основы научных исследований / Под ред. В.И. Крутова, В.В. Попова. – М.: Высш. шк., 1998. – 400 с. 6. Плохинский Н.А. Биометрия. – М.: Изд-во Московского университета, 1970. – 367 с. 7. Сибиркина А.Р., Бирюкова Е.Н., Кушнарева А.Ю. Основы метрологии и стандартизации (сборник лекций) для студентов естественного факультета. 8. Система организации НИРС в ВУЗах страны (сборник статей). – М.: Высш. шк., 1984. – С. 81-85. 9. Веников В.А. Теория подобия и моделирования / М.: Высшая школа 1986 г. 480с. 10. Лебедев А.Н. моделирование в научно-технических исследованиях / М.: Радио и связь 1989 г. 224с. 11. Батороев К.Б. Аналогии и модели в познании / Новосибирск. Наука 1981 г. 320с. 12. Основы теории подобия и моделирования (терминология) / М.: Наука 1973 г. 25с. 8.2 Қосымша әдебиеттер мен ресурстар 1. Кузин Ф.А. Кандидатская диссертация: Методика написания, правила оформления и порядок защиты: Практ. пособие для аспирантов и соискателей ученой степени. – М., 2007. 2. Основы научных исследований: Учеб. для техн. вузов / В.И. Крутов, И.М. Грушко, В.В. Попов и др.; Под ред. В.И. Крутова, В.В. Попова. – М., 2004.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz