Файл қосу
Технологиялық машиналардың автоматты жобалау жүйесін қолданылуды білу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-5.1.61/02-2013 | |ПOӘК |______ 2013 ж. | | |«Технологиялық |№ __ басылым | | |жабдықтардың | | | |автоматикалық жобалау | | | |жүйесі» пәнінің | | | |студенттерге арналған | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В072400 «Технологиялық машиналар мен жабдықтар» мамандығы үшін «ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ МАШИНАЛАРДЫ АВТОМАТТЫ ЖОБАЛАУ ЖҮЙЕСІ» ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушы: М. Какимов ___________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедрасының доценті, т.ғ.к. А. Мустафаева ____________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасының доценті, т.ғ.к. « » 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедра мәжілісінде қаралды « » 2013 ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі ____________ М. Акимов 2.2 Инженерлі-технологиялық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында қаралды « » 2013 ж., № хаттама Төрайым _________ С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және басылымға рұқсат етілді « » 2013 ж., № хаттама ОӘК төрайымы _______________ Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | | |3 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | | |4 |Курс форматы. | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Баға қоюдың саясаты | | |7 |Әдебиет | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер Оқытушының аты-жөні – Какимов Мухтарбек Муханович, Мустафаева Аяулым Какеновна «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедрасы Байланыс ақпараты - № 9 оқу ғимараты, № 109 кабинет, тел: 35-05-90 Сабақ өткізетін аудиториялар № 107, 205 Пәннің аталуы – «Технологиялық машиналарды автоматты жобалау жүйесі» Кредит саны – 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Технологиялық машиналарды автоматты жобалау жүйесі» пәні өз алдына техникалық ғылым болып қалыптасты. «Технологиялық машиналардың автоматты жобалау жүйесі» пәні тамақ өндірісіндегі әртүрлі машиналар мен аппараттардың автоматикалық жобалау жүйесін қарастыратын пән. Жаңа маман технологиялық талаптарына сәйкес өндіріс процестерін басқарып қана қоймай, сонымен қатар осы саладағы соңғы ғылыми жетістіктерге сай, тиімді жоғарғы техникалық дәрежеде жүргізілуін қамтамасыз ету керек. 1.3 Пәннің оқыту мақсаты: студенттерге одан әрі мамандану пәндерін және мамандық бойынша іс жүргізуге қажетті Технологиялық машиналардың автоматты жобалау жүйесі маман ретінде жұмыс істегенде тәжірибелік мәні бар. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: Пәнді оқудың негізгі міндеті – студенттерге технологиялық машиналардың автоматты жобалау жүйесінің негіздерін үйрету: • технологиялық машинаның құрылымдық білімін беру; • кәзіргі кездегі машина мен аппараттардың Құрылмасын оқыту; • Технологиялық машиналардың автоматты жобалау жүйесін қолданылып жүрген әдістерімен таныстыру. Сонымен қатар, берілген курстың маңызы тек студенттерге белгілі мәліметтер беру ғана емес (анықтамалар, заңдылықтар, есептердіі шешу әдістерін), сондай-ақ олардың пайдаланылуын үйрету. «Технологиялық машиналарды автоматты жобалау жүйесі» практикалық курс болып табылады. Сондықтан бақылаудың негізгі түрін құрайтын барлық практикалық және жеке есептерді орындау міндетті шарт болып табылады. 1.5 Оқытудан күтілетін нәтижелер. Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: • автоматикалық жобалау жүйенің негізін білу; • білімдерін теория және іс жүзінде пайдалану білу: • Технологиялық машиналардың автоматты жобалау жүйесін қолданылуды білу; • Технологиялық машиналардың автоматты жобалау жүйесінің қазіргі проблемалары туралы білу; • Технологиялық жабдықтардың автоматикалық жобалау жүйе пәніннен алған білімдерін басқа да пәндерді оқуда пайдалана білу; • курстың типтік есептерін шешу туралы білімдерін жетілдіру. 6. Курстың пререквизиттары: 1.6.1 СГ және ИГ; 7. Курстың постреквизиттары: 1.7.1 тамақ өндірісіндегі машина мен аппараттардың дипломдық жобасы. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 2 - Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу. |Тақырыптардың атауы және олардың |Сағат саны |Әдебиет-т| |мазмұны | |ер | | |ДС |ЗС |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |Дәріс сабақтар | |Модуль 1 Технологиялық машиналарды автоматты жобалау жүйесі | |Кіріспе. Технологиялық машиналарды |1 |1 |1 | |3 |7.1.1 | |автоматты жобалау жүйесі (ТМ АЖЖ). | | | | | |4-12 бет | |Жалпы мағлұмат. | | | | | | | |Жобалау жүйесін автоматтандыру. |1 |1 |1 | |3 |7.1.1 | |Бағдарламамен қамтамасыз ету. | | | | | |48 - 61 | |Бағдарлама жасақтамасы. | | | | | |бет | |КОМПАС бағдарламасы жайында жалпы |1 |1 |1 | |4 |7.1.1 | |мағлұматтар. | | | | | |б | |Координата жүйелері. Функция мен |1 |1 |1 |2 |3 |7.1.1 | |форма. Сызбаның тиімді шешімін | | | | | |б | |қарастыру және оның формасы. | | | | | | | |Экранмен жұмыс істеу. Құрылмалық |1 |1 |1 |2 |4 |7.1.1 | |формасы және оның сипаттамасы. | | | | | |б | |Құрылманың тиімді жобасы. | | | | | | | |Модуль 2 Автоматты жобалау сызбаларын ұйымдастыру және басқару | |Нысанды құрастыру. Сызу жобасындағы |1 |1 |1 |2 |5 |7.1.2 | |нысан технологиясы және | | | | | |3- 41 бет| |формасы.Сызуды өрнектейтін бұйрықтар. | | | | | | | |Өндірістік жобаны талдау және оның | | | | | | | |негізігі сызбаларын қарастыру. Сапа | | | | | | | |жағынан тексеру. | | | | | | | |Сызуларды түзету. Сызудағы түзетудің |1 |1 |1 |2 |5 |7.1.2 | |негізгі ерекшеліктері. | | | | | |б | |Сызуларды жобалау. Технологиялық |1 |1 |1 |2 |5 |7.1.1 | |жабдықтарды жобалаудағы негізгі | | | | | |б | |сызбалар. | | | | | | | |Үш жүйелі нысандарды қалпына келтіру. |1 |1 |1 |2 |5 |7.1.1. | |Үш жүйелі нысандарды жобалау кезіндегі| | | | | |б | |сызудың негізгі талаптары. | | | | | | | |Үш жазықтықтағы сызуларды түзету. Үш |1 |1 |1 |2 |5 |7.1.2 | |жазықтықтағы сызулардың түзетудегі | | | | | |б | |жалпы түсініктер және түзету жолдары. | | | | | | | |Үш жазықтықтағы модельдер. Үш |1 |1 |1 |2 |5,5 |7.1.2 | |жазықтықтағы модельдердің сызу жобасы.| | | | | |б | |Модуль 3 ТМ жобалауға AUTOCAD бағдарламасын қолдану | | AUTOCAD–тың жұмыс істеу жүйесі. |1 |1 |1 |2 |5 |7.1.2 | |AUTOCAD–тың жұмыс істеу жүйесі негізгі| | | | | |б | |жолдары. | | | | | | | | Сызба жұмыстарын ұйымдастыру. Сызба |1 |1 |1 | |5 |7.1.3 | |жұмыстарын ұйымдас–тырудың жалпылама | | | | | |б | |сипаттамасы. | | | | | | | | Автоматты жобалау жүйесін реттеу. |1 |1 |1 |2 |5 |7.1.3 | |Жобалау жүйесін реттеудің жалпы | | | | | |б | |міндеті және оның қызметтері. | | | | | | | | AUTOCAD программалау. Басты |1 |1 |1 |2,5 |5 |7.1.3 | |міндеттері мен негізгі программалары | | | | | |189-203 | |және оны қолдану. | | | | | |б. | |Барлығы |15 |15 |15 |22,5 |67,5 |135 | |3 |ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР | Курсты оқыған кезде берілген тақырыптың (бөлім) негізгі жағдайларын қарастыруға баса назар аудару керек, осы мақсатта оқу-әдістемелік кешенін ұсынып отырмыз, ол студенттердің оқулықпен жұмыс істеуін жеңілдетеді. Әрбір тақырып (бөлім) бойынша қысқаша конспекті өзін-өзі тексеру сұрақтарымен аяқталады. Ең маңыздысы дұрыс оқулық таңдау. Бір уақытта бірнеше оқулықты пайдаланудың қажеті жоқ. Ұсынылып отырған әдебиеттердің ішінен тек біреуін ғана негізгі етіп алу керек. Басқа оқулықтар немесе әдістемелік нұсқауларды тек оқып жатқан материал жоқ болған кезде немесе негізгі оқулықта қысқаша көрсетілген кезде қана пайдаланылады. Курсты тақырып бойынша, пән бағдарламасына сәйкес оқыған жөн. Оқулықпен жұмыс істегенде міндетті түрде оқулықта немесе кешенде көрсетілген мысалдарды талдау және өздігінен есептер шешу қажет. Осыдан кейін ғана өзін тексеруге арналған сұрақтарға жауап беру керек. Теорияны практикалық есептерді шешу кезінде дұрыс қолдана білсеңіз, онда оқу материалы меңгерілген деп санауға болады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 3 рет жүргізіледі. Курс форматы - аралас. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (10(15 минут), дәріс (35(40 минут), материалдарды бекіту. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелілікті, ұсынылған әдебиеттермен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Зертханалық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажет ететін мәселелерді шешуге арналған. Аудиториялық ОСӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе зертханалық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОСӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, ОСӨЖ және СӨЖ жоспары жоғарыда кестеде көрсетілген. 5 КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде, менің сіздерге қойатын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Дәріс, лабораториялық сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті жағдай. Сабақтарға кешікпей келу және сабақ үстінде бір–бірлеріңізбен сөйлеспей отыруларыңызды сұраймын. Өткен материалдарды өтеу үшін студентке оқытушы тапсырма береді және ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға алалмайсыз. 2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканатынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және ол студентті тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі. 4. Аудиториялық сабақ уақытында Сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 5. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 6. Біреуден көшіріп алу және плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану немесе көшіріп алу және басқа студенттердің көмегін пайдалану) үшін Оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 7. Межелік аттестация қорытындысы, студенттің сабаққа қатысуымен, өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 6. Қорытынды аттестация (емтихан) компьютерді пайдаланып сызбаны орындау арқылы өткізіледі. Тапсырмалар пәннің жұмысшы бағдарламасына сәйкес келеді және барлық тақырыптарды қамтиды. Емтиханға дайындалу үшін ПОӘК-де тапсырмалардың мысалдары келтірілген. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Бақылау түрі бойыншат ұпайлардың бөлінуі 2 кестеде көрсетілген. «Технологиялық машиналарды автоматты жобалау жүйесі» пәні бойынша ұпайлардың үлестірілуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлар |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апталарда дәріс, практика және |30 | | | |зертханалық сабақтарға қатысу | | | |1 |Тапсырмалар түрлерімен танысу | | | |2 |Үйге тапсырма беру |38 |Сызбаларды | | | | |орындау | |3 |Аралық бақылау |38 |Ауызша жауап | | | | |беру | |4 |Аудиториялық бақылау жұмысы |38 |СӨЖ | |5 |Нұсқа бойынша тапсырмалар беру |38 |Сызбаларды | | | | |орындау | |6 |Аудиториялық бақылау жұмысы |38 |СӨЖ | |7 |Нұсқа бойынша тапсырмалар беру |38 |Сызбаларды | | | | |орындау | |8 |Аралық бақылау |42 |Ауызша жауап | | | | |беру | |1-8 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар|300 | | |саны | | | | |9-15 апталарда дәріс, практика және |30 | | | |зертханалық сабақтарға қатысу | | | |9 |Тапсырмалар түрлерімен танысу |38 |СӨЖ | |10 |Нұсқа бойынша тапсырмалар беру |38 |Сызбаларды | | | | |орындау | |11 |Аудиториялық бақылау жұмысы |38 |СӨЖ | |12 |Нұсқа бойынша тапсырмалар беру |38 |Сызбаларды | | | | |орындау | |13 |Аудиториялық бақылау жұмысы |38 |СӨЖ | |14 |Аралық бақылау |38 |Ауызша жауап | | | | |беру | |15 |Сызбаларды толықтырып қорытындалау |42 |Сызбаларды | | | | |орындау | |9-15 апталарда оқу нәтижесінде барлық |300 | | |ұпайлар саны | | | |Эмтихан бойынша ұпайлар саны |400 | | |Академиялық кезең бойынша жалпы ұпайлар саны|1000 | | 7 ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Романычева Э.Т., Сидорова Т.М., Сидоров С.Ю. AutoCAD14. Русская и англоязычная версии. – М.: ДМК, 1997. – 446 с. 7.1.2 Романычева Э.Т., Сидорова Т.М., Сидоров С.Ю. Практическое руководство. – М.: ДМК, 1997. – 475 с. 7.1.3 Федоренков А.П., Басов К.А., Кимаев А.М. AutoCAD 2000: практический курс. – М.: ДЕСС КОМ, 2000. – 527 с. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Капустин, Н.М. Автоматизация машиностроения: учеб. / Н.М. Капустин; Н.П.Дьконова, П.М.Кузнецов.- 3-е изд., стер.- М.: Высш.шк., 2007.- 223 с. 7.2.2 Норенков, И.П. Принципы построения и структура: учеб. пособие / И.П Норенков.- Минск: Вышэйшая школа, 1987.- 159 с.- 7.2.3 Кондаков, А.И. САПР технологических процессов: учебник / А.И. Кондаков.- М.: Академия, 2007.- 272 с. 7.2.4 Степанов, В.М. Проектирование предприятий молочной промышленности с основами САПР: учебник / В.М. Степанов; В.К. Полянский, В. В. Сысоев.- М.: Агропромиздат, 1989.- 209с.- (Учебники и учебные пособия для студентов высших учеб. заведений). 7.2.5 Капустин, Н.М. Автоматизация конструкторского и технологического проектирования: учеб. пособие / Н.М Капустин; Г.Н. Васильев; Под ред. И. Норенкова.- М: Высш.шк., 1986.- 190 с.- (САПР: В 9 кн. Кн.6).
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz