Файл қосу
Курстың пәнді оқытудағы міндеті. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013 | |ОӘК |№1 басылым | | |«Композиция» пәнінің |10.01.2013 | | |студенттерге арналған | | | |жұмыстық оқу бағдарламасы | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН «Композиция» 5В010700 – «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығына СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ «10» 12 2013 ж.Татиев Т.А., «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 Жалпы жағдайы | | |2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу | | |3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы | | |4 Курсттың форматы | | |5 Курстың саясаты | | |6 Баға қою тәсілі | | |7 Әдебиет | | 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Татиев Т.А., аға оқытушы «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы Ақпарат - № 2 оқу корпусы Сабақ өткізілетін орны –№ 407 аудитория Пән бойынша кредиттер саны - 4 1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы Пәннің мақсаты- композициялық негізгі заңдылықтарын, мәнерлі мүмкіндіктерін меңгеру; комопзиция қасиеттерімен құралдарын көркемдік образын құру барысында қолдану дағдының дамуы, студенттің шығармашылық мүмкіндігін дамыту. «Бейнелеу өнері және сызу» мамандық студенттеріне кексіндеме материалдары: акварель, гуашьпен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету, кескіндеме техникаларын үйрету. Түстаңдауда студенттің эстетикалық талғамын қалыптастыру, түстерді көре білуге үйрету. 3.2 Курстың пәнді оқытудағы міндеті: Бояу түрлерімен жұмыс істей алатын оның қасиеттерін және сурет салу әдістерін білетін мамандарды дайындау. 3.3 Пәнді негізгі оқыту мақсаты: Пәннің мақсаты – кескіндеменің бейнелеу мүмкіндіктерінің негізгі заңдылықтарын игеру, живопись құралдарының көмегімен реалистік бейнелерді салу. Натураның көлемі мен кеңістіктегі кейпін шыншылдықпен бейнелеу, бейненің көркемдік –мәнерлігіне жету. Студенттердің шығармашылық мүмкіндігін дамыту. 1.5 Оқу нәтижесі: Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу – бояу түрлері, оның қасиеттері , қағаздың сапалық түрлерін білу; - игеру –сурет салу әдістерін; - қабылдау – сурет салуда керекті әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен; - істей алу –акварель, майлы бояу, темпера, гуашь техникасында; - ұғу - реңдік көре білуді; - болу –сәндік қолданбалы өнері пәнін өткізу мен ұйымдастыруға тәжірибелік кеңестер; - ұғып алу –бояумен сурет салудағы негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. 1.6 Курстың пререквизиттері: -жоқ 1.7 Курстың постреквизиттері: - Шығармашылық жұмыстарды орындау; - Педагогикалық практика; - Кәсіптік қызмет; 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып |Сағаттар |Әдебиет | |р/с | | | | | | |ДС |ЗС |ТС |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |Формалдық композиция. | | |3 |6 |Беда | | | | | | | |Г.В.Живопись.М.,19| | | | | | | |86 | |2 |Композициялық орталығы | | |6 |12 |Алехин А.Д. О | | | | | | | |языке | | | | | | | |изобразительного | | | | | | | |искусства.-: | | | | | | | |«Знание» Серия | | | | | | | |Искусство,1973-47с| | | | | | | |. | |3 |Симметрия. Асимметрия. | | |6 |12 |Зайцев А.С. Наука | | |Тепетеңдік. Статика. | | | | |о цвете и | | |Динамика. | | | | |живописи.-М.,1986 | |4 |Метр, ырғақ, қозғалыс | | |6 |12 |Арнхейм Р. | | |пен тыныштықты көрсету | | | | |Искусство и | | |заңдылықтары. | | | | |визуальное | | | | | | | |восприятие.-М.: | | | | | | | |Наука.-1974.-392с.| | |Қарама-қарсылық, | | |6 |12 |Зайцев А.С. Наука | | |өзгешілік. | | | | |о цвете и | | | | | | | |живописи.-М.,1986 | |5 |Түс- композиция құралы | | |6 |12 |Беда Г.В.Основы | | |ретінде. | | | | |изобразительной | | | | | | | |грамоты: Рисунок, | | | | | | | |живопись, | | | | | | | |композиция. 2-е | | | | | | | |изд.-М.: | | | | | | | |Просвещение, 1981.| |6 |Абстаркциялық | | |6 |12 |Арнхейм Р. | | |композиция | | | | |Искусство и | | | | | | | |визуальное | | | | | | | |восприятие.-М.: | | | | | | | |Наука.-1974.-392с.| 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ - пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу; - студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу; - оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету; - емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру. Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы орындап, оқытушыға көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Курстың форматына тәжірибелік сағаттар, СӨЖ сабақтары жатады. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ -тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу; -себепсіз сабақтан босатпау, ауырып қалған себебінде медициналық анықтама әкелу; -босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта босатылған сабақтарды тапсыру, тапсырмаған жағдайда бағалары төмендейді; -оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылық түрде қарау; -СӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау; 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Композиция және түстану» пәні бойынша баллдарды бөлу Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Ескерту | | | |барлығы | | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |Аудиториялық сабақтарға |30 | | | |дайындық және қатысу | | | |1-6 |Тәжірибелік сабақтар |96 |Тәжірибелік жұмыс | | |бойынша ағымдағы бақылау | | | |1-6 |СӨЖ сабақтар бойынша |114 |Тәжірибелік жұмыс | | |ағымдағы бақылау | | | |1 аралық бақылау |60 | | |1-7 |Аудиториялық сабақтарға |30 | | | |дайындық және қатысу | | | |1-6 |Тәжірибелік сабақтар |105 |Тәжірибелік жұмыс | | |бойынша ағымдағы бақылау | | | |1-6 |СӨЖ сабақтар бойынша |105 |Тәжірибелік жұмыс | | |ағымдағы бақылау | | | |2 аралық бақылау |60 |Тәжірибелік жұмыс | |8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің|300 | | |барлық баллы | | | |Емтихандағы балл жиыны |400 |Тәжірибелік | | | |жұмыстарды | | | |талқылау | |Академиялық кезендегібалл жиыны |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТ 7.1 Беда Г.В.Живопись.М.,1986 7.2 Алехин А.Д. О языке изобразительного искусства.-: «Знание» Серия Искусство,1973-47с. 7.3 Зайцев А.С. Наука о цвете и живописи.-М.,1986 7.4 Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие.-М.: Наука.-1974.-392с. 7.5 Беда Г.В.Живопись и ее изобразительные средства.-М.: Просвещение, 1977.- 187с. 7.6 Беда Г.В.Основы изобразительной грамоты: Рисунок, живопись, композиция. 2-е изд.-М.: Просвещение, 1981. 8 Қосымша әдебиет 1. Волков Н.Н. Композиция в живописи.-М.: Искуство, 1977.-263с. 2. Волков Н.Н.Восприятие картины. 2-е изд., доп.М.: Просвещение, 1976.- 32с. 3. Выготский В.С. Психология искусства. 2-е изд., доп.- М.: Искусство, 1968.-576с. 4. Зайцев А.С. Наука о цвете и живопись. М.: Искусство, 1986.-158с. 5. Кардовский Д.Н. Об искусстве: Воспоминания, статьи, письма.-М.: Академия художествСССР, 1960. 6. Кибрик Е.А.. Об искусстве и художниках. М.: АХ СССР, 1961.-311с. 7. Костин В.И., Юматов В.А. Язык изобразительного искусства.- М.: Знание, 1978.-110с. 8. Мейлах Б.С.Взаимодействие искусств и задачи художественного творчества //Вопросы литературы. 1964.-№3.С.3-16.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz