Файл қосу

Қазақ әдебиетінің тарихы. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары










               5В050400 - «Журналистика» мамандығына арналған
                         «Қазақ әдебиетінің тарихы»
                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

               СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                    СЕМЕЙ
                                     2013


                                   Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Құрастырушы___________  «  ___»   _________20__ж.  Секей   Ж.,   филол.ғ.к.,

                                         қолы
«Журналистика және практикалық қазақ тілі» кафедрасының доцент м.а.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында
қаралып, талқыланды.
Хаттама №___  «___» ___________20__ ж.

Кафедра меңгерушісі _______________ Каримова Б.Ж.

2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________20__ ж.

Төрайым _________________ Кеңесбаева Ш.С.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді.
Хаттама №___  «___» ___________20__ж.

ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К.

4  «____» __________ 20__ж. шыққан ПОӘК-нің
№ 1 БАСЫЛЫМЫ















                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6 Бағалау саясаты
7 Әдебиеттер







































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет
      Секей Жанбота, филология ғылымдарының кандидаты, доцент м.а.
      «Журналистика және практикалық қазақ тілі» кафедрасы
      Ақпараттық  қатынас - телефон: 35-45-58, №1 оқу ғимараты, №912 бөлме
      Сабақ өтетін орын - №912 аудитория
      Пән бойынша кредит саны - 3


      1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы:
      Бұл  пән  бойынша  мынанадай  теориялық  және  практикалық   мәселелер
қарастырылады:  семинар  сабақтарының  мақсаты  -  студенттердің  жекелеген
шығармаларға мәтіннамалық  талдау  жасай  білу,  композициясы  мен  сюжетін
жүйелеп,образдарды сомдаудағы қаламгер пайдаланған тәсілдерді пайымдай білу
машығын қалыптастыру. Әлемдік әдеби  дамудың  ортақ  заңдылықтарын  игерген
реалистік  әдебиетіміздің  алыптары   шығармаларының   көркемдік   шеберлік
сырларын  тереңдете       оқу;бұл  талаптың  аясында  қазақ  сөз   өнерінің
философиялық,  гуманистік-ағартушылық,  эстетикалық  мазмұнын  жан-   жақты
қамту; ақын-жазушылардың  шығармаларындағы  дәстүр  жалғастығы;  отаршылдық
саясат мазмүнын жырлаған заман ақындарының  поэзиясы  және  оның  реалистік
маңызы.


      1.3 Пәнді оқытудың мақсаты:
      Қазақ  әдебиетінің  тарихы  жеке  пән  ретінде  оқыту   арқылы   ақын-
жазушыларымыздың еңбектерін, рухани мәдениеті-фольклорлық  мұраларды  терең,
жан-жақты таныстыру мақсат етіледі. Мазмұн-мәні  терең,  әрі  көркем   қазақ
әдебиетін аса бағалы байлық ретінде оқыта отырып,  оның  өзінше  сыр-сипатын
танытып, жастарға тағлым беру көзделеді.


      1.4 Пәнді оқыту міндеттері:
      Қазақ әдебиетінің тарихы -  үлттық  сөз  өнері  тарихының  елеулі  бір
кезеңін қамтитын пән.
      Жалпы  қазақ әдебиетінің даму деңгейін анықтап, шолу жасау;
          Қазақ  әдебиетін  бес  кезеңге  бөліп  қарастыра  отырып,  аталмыш
кезеңдердің көрнекті өкілдерінің шығармашылығымен таныстыру;
        Пәнді оқыту барысында студенттерге жекелеген  шығармалардың  жанрлық
сипаты,  тақырыбы  мен  идеясы,  көркемдік  дәрежесі  мен   мазмұны   жайлы
білімдерін қалыптастыру;
      Дәуір әдебиетін тарихи сабақтастық тұрғысынан оқыта  отырып,жалпы  ұлт
әдебиеті тарихынан алар орны мен  кейінгі  әдебиетке  тигізген  әсері  және
ықпалын межелеп беру.


      1.5 Оқыту нәтижелері:
      Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек:
 Қазіргі қазақ әдебиетінің өзіндік табиғатын меңгереді;
 Жалпы қазақ әдебиетінің қалыптасу, даму кезеңдері жайлы мағлұмат алады;
 Қазақ әдебиетінің  өзіндік ерекшеліктері, жанрлары туралы терең білім
алады;
 Қазіргі қазақ әдебиеті өкілдерінің мұраларының мәтінімен  танысып,  олардың
идеялық-эстетикалық құндылықтары туралы өзіндік пікір қалыптастырады;
 Теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді;
 Зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады;
 Кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді.
      1.6 Курстың пререквизиттері:
      1.6.1 Журналистикаға кіріспе;
      1.6.2 Әлем әдебиетінің тарихы;


      1.7 Курстың постреквизиті:
      1.7.1 БАҚ-тағы жарнама;
      1.7.2 Әлем журналистикасының тарихы;


      2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ



                                         Кесте 2
|№  |Тақырып атауы          |Сағат саны                        |Әдебиеттер |
|р/с|                       |                                  |           |
|   |                       |ДС   |СМ   |ЛБ   |ОЖСӨЖ    |СӨЖ    |           |
|1  |2                      |3    |4    |5    |6        |7      |8          |
|1  |Түркі елінің тарихи    |2    |1    |     |1,5      |4,5    |1, 105-128 |
|   |жағдайы,  әдебиетінің  |     |     |     |         |       |б.         |
|   |даму бағыты.           |     |     |     |         |       |2, 82-99 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |3, 95-98 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 91-106  |
|   |                       |     |     |     |         |       |б.         |
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 85-96 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 98-109  |
|   |                       |     |     |     |         |       |б.         |
|2  |Оғыз дәуіріндегі       |1    |1    |     |1,5      |4,5    |1, 108-135 |
|   |әдебиет.               |     |     |     |         |       |б.         |
|   |                       |     |     |     |         |       |2, 103-110 |
|   |                       |     |     |     |         |       |б.         |
|   |                       |     |     |     |         |       |3, 99-118  |
|   |                       |     |     |     |         |       |б.         |
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 91-106  |
|   |                       |     |     |     |         |       |б.         |
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 97-106б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 110-129 |
|   |                       |     |     |     |         |       |б.         |
|3  |Ислам дәуіріндегі      |2    |1    |     |1,5      |4,5    |1, 21-45 б.|
|   |әдебиет.               |     |     |     |         |       |2, 10-26 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |3, 13-20 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 15-19 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 18-23 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 11-17 б.|
|4  |Алтын орда дәуіріндегі |2    |1    |     |1,5      |4,5    |1, 45-55 б.|
|   |әдебиет.               |     |     |     |         |       |2, 27-35 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |3, 20-25 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 20-25 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 24-39 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 12-20 б.|
|5  |Жыраулар поэзиясы.     |1    |1    |     |1,5      |4,5    |1, 55-65 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |2, 36-45 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |3, 25-33 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 26-35 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 40-49 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 21-32 б.|
|6  |15-17 ғасырдағы қазақ  |2    |1    |     |1,5      |4,5    |1, 66-75 б.|
|   |әдебиеті.              |     |     |     |         |       |2, 46-58 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |3, 34-56 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 36-48 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 50-61 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 62-73 б.|
|7  |18-ғасырдағы қазақ     |2    |1    |     |1,5      |4,5    |1, 76-85 б.|
|   |әдебиеті.              |     |     |     |         |       |2, 59-66 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |3, 55-73 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 49-60 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 58-71 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 74-79 б.|
|8  |19-ғасырдың І          |2    |1    |     |1,5      |4,5    |1, 80-96 б.|
|   |жартысындағы қазақ     |     |     |     |         |       |2, 67-70 б.|
|   |әдебиеті.              |     |     |     |         |       |3, 74-81 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 61-64 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 68-76 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 75-85 б.|
|9  |19-ғасырдың  ІІ        |3    |1    |     |1,5      |4,5    |1, 85-102  |
|   |жартысындағы           |     |     |     |         |       |б.         |
|   |ағартушылық,           |     |     |     |         |       |2, 72-85 б.|
|   |демократтық мазмұндағы |     |     |     |         |       |3, 83-96 б.|
|   |реалистік жаңа жазба   |     |     |     |         |       |4, 65-90 б.|
|   |әдебиет.               |     |     |     |         |       |5, 74-88 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 91-105  |
|   |                       |     |     |     |         |       |б.         |
|10 |20-ғасырдағы қазақ     |1    |1    |     |1,5      |4,5    |1, 55-65 б.|
|   |әдебиеті дамуының      |     |     |     |         |       |2, 36-45 б.|
|   |алғашқы кезеңі.        |     |     |     |         |       |3, 25-33 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 26-35 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 40-49 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 21-32 б.|
|11 |Діни-ағартушылық,      |2    |1    |     |1,5      |4,5    |1, 66-75 б.|
|   |кітаби бағыттағы       |     |     |     |         |       |2, 46-58 б.|
|   |ақын-жазушылар.        |     |     |     |         |       |3, 34-56 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 36-48 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 50-61 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 62-73 б.|
|12 |Азатшыл әдебиет        |4    |1    |     |3        |4,5    |1, 76-85 б.|
|   |өкілдері.              |     |     |     |         |       |2, 59-66 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |3, 55-73 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 49-60 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 58-71 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 74-79 б.|
|13 |Кеңес дәуіріндегі      |6    |1    |     |1,5      |4,5    |1, 80-96 б.|
|   |әдебиет.               |     |     |     |         |       |2, 67-70 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |3, 74-81 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 61-64 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 68-76 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 75-85 б.|
|14 |Қасым Аманжолов өмірі  |     |1    |     |1,5      |4,5    |1, 85-102  |
|   |мен шығармашылығы.     |     |     |     |         |       |б.         |
|   |                       |     |     |     |         |       |2, 72-85 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |3, 83-96 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |4, 65-90 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |5, 74-88 б.|
|   |                       |     |     |     |         |       |6, 91-105  |
|   |                       |     |     |     |         |       |б.         |
|15 |Қ.Мырзалиев,           |     |1    |     |1,5      |4,5    |1, 55-65 б.|
|   |Ә.Нүрпейісов,          |     |     |     |         |       |2, 36-45 б.|
|   |І.Есенберлин           |     |     |     |         |       |3, 25-33 б.|
|   |шығармаларының қазақ   |     |     |     |         |       |4, 26-35 б.|
|   |әдебиетінде алатын     |     |     |     |         |       |5, 40-49 б.|
|   |орны.                  |     |     |     |         |       |6, 21-32 б.|


      3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ
      Семинар тақырыптары, онда қарастырылатын сұрақтар қазақ әдебиеті оқыту
әдістемесінің  өзекті  теориялық  және  методологиялық  мәселелерін  кеңінен
қамтиды. Студенттің білімді өз бетімен  алуға  ұмтылушылығын,  ізденімпаздық
қабілетін  арттыру  мақсат  етіледі.  Студенттен   әр  семинардың   берілген
сұрақтарына тыңғылықты әзірленуі талап етіледі. Ол үшін студент  көрсетілген
әдебиеттер бойынша әрбір сұрақтың мәнін ашатындай конспект  әзірлеуі  қажет.
Бұл  біріншіден,  білімінің  жүйелілігін,  үздіксіздігін  қамтамасыз  етеді.
Екіншіден, дайын конспектінің өздік жұмысты  орындау,  коллоквиум,  кезеңдік
және  қорытынды  бақылауға  дайындалу  барысында  пайдасы  зор.   Семинардың
тақырыбымен танысып алған соң, қажетті әдебиеттерді іріктеп алу керек.   Бір
сұрақтың  айналасында   айтылған   түрлі   авторлардың   пікірлеріне   іштей
салыстырулар жасап,   түйінді  жерлерін  қағаз  бетіне  түсіру  керек.   Осы
мәселе төңірегіндегі өз ойыңыз қандай, соны дәйектеңіз.  Бұдан  соң  белгілі
бір  тұжырымды  дәлелдеу  үшін  өзіңіз  оқыған  көркем   туындылардан,   сын
мақалалардан   мысалдар  келтіріңіз.   Келесі  семинарларда  алдыңғы   өткен
сабақтарда дайындаған материалдарыңызды, алған біліміңізді  дұрыс  пайдалана
біліп, жаңа тақырыпппен байланыстырып отырыңыз.  Әр  тақырыпты  өткен  кезде
ұсынылып   отырған   көркем   мәтіндермен    мұқият   танысып,   көрсетілген
үзінділерін  жатқа  оқу  қажет.  Семинар  барысында  теориялық   мәселелерді
меңгерумен қатар мәтінді жатқа білу талап етіледі. Емтихан алдында  мәтіндік
тест  алынады.


      4 КУРС ФОРМАТЫ
      Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды
талқылау және әртүрлі тапсырмаларды  орындау  кіреді.Әрбір  сабаққа  студент
әдебиеттің  негізгі  және  қосымша   қайнар   көздерінің   тізіміне   сәйкес
дайындалуы  керек   (негізгі   бөлімдер   мен   бөлімшелер   әрбір   сабақта
нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер  автоматты  түрде
0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді.
      Негізгі  ұғымдар  дәрістерде  ұсынылады  және  түсіндіріледі.  Сабаққа
қатысу және дәрісте  негізгі ұғымдарды,  түсіндірмелерді  және  мәліметтерді
жазып алу студенттің міндеті болып табылады.  Егер  студент  қандай  да  бір
жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы  басқа
студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір студентке дәрістің  бір
де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды.
      ОЖСӨЖ   мақсаты   –   әдеби   шығарманың    бітім-болмысын,    жанрлық
ерекшеліктерін зерттеу.
      ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады:
      - курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi;
      - әдебиеттану ғылымы және оның ерекшелiктерi туралы.
      Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның  жеке  танымды  қызметі,  ол
өзіне  тек  қана  алған  білімін  бекітіп  қоймауы,   сонымен   қатар   жеке
шығармашылық ойлау  процесі  болып  табылады.  Өзіндік  жағынан  ол  келешек
маманның шығармашылығы үшін жаңа  білімінің  ашылуына,  қалыптасуына  жағдай
жасайды.
      Өздік  жұмыс  сонымен  қатар   студенттің   максималды   белсенділігін
қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы  ғылыми  зерттеу,  қоғамдық  және
өндірістік қызметтерде көрінеді.


      5 КУРС САЯСАТЫ
      Курсты оқу барысында алынған  барлық  ұпайлар  жинақталып,  бір-біріне
қосылады.  Осы курстан алған ақтық бағаны шығару  үшін  әрбір  тапсырма  мен
аралық және  қорытнды  бақылаудан  алынған  баға  және  емтихан  бағаларының
қорытындысы   бойынша   орташа   ұпай   есептеледі.   Барлық   тапсырмаларды
көрсетілген  уақытында  өткізу  қажет.  Барлық  тапсырмаларды  қабылдап  алу
емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген  студенттер
емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты  кеш  тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру
арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар  оқытушы  тағайындаған  уақытта
қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп  болса,  бұрынғы  орындалған
жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз  себеп  болса,  тапсырманы  орындауыңыз
қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты  есепке  алынады.  Әрбір
тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген  материалды  меңгеру  деңгейі
тест  арқылы   тексеріледі.   Тест   алдын   ала   ескертілмей   өткізіледі.
Аудиториялық  сабақтарды  босатпау,  кешікпеу  міндетті.  Себепсіз  сабақтан
қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс  беріледі  (реферат,  көркем  мәтінге
талдау  т.б.);   Сабаққа  екі  рет  кешігу  бір   рет   сабақ   босатылғанға
теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет.


      6  БАҒАЛАУ САЯСАТЫ


      «Қазақ әдебиетінің тарихы» пәні бойынша ұпайларды бөлу


      |Апта |Бақылау түрі                         |Барлық ұпай    |Ескерту         |
|1    |2                                    |3              |4               |
|     |1-аптадан 7-апта аралығында дәріске  |30             |                |
|     |қатысу                               |               |                |
|1    |Семинар                              |0              |                |
|2    |Семинар                              |15             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |15             |                |
|3    |Семинар                              |15             |                |
|     |СӨЖ                                  |30             |                |
|4    |Семинар                              |15             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |15             |                |
|5    |Семинар                              |15             |                |
|     |СӨЖ                                  |35             |                |
|6    |Семинар                              |15             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |15             |                |
|7    |Семинар                              |15             |                |
|     |Межелік бақылау                      |70             |                |
|1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300            |                |
|қорытынды ұпай                             |               |                |
|     |8-15 апта аралығында дәріске қатысу  |30             |                |
|8    |Семинар                              |6              |                |
|9    |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |15             |                |
|10   |Семинар                              |12             |                |
|     |СӨЖ                                  |20             |                |
|11   |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |15             |                |
|12   |Семинар                              |12             |                |
|     |СӨЖ                                  |25             |                |
|13   |Семинар                              |12             |                |
|     |ОЖСӨЖ                                |15             |                |
|14   |Семинар                              |12             |                |
|     |СӨЖ                                  |20             |                |
|15   |Семинар                              |12             |                |
|     |Межелік бақылау                      |70             |                |
|8-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300            |                |
|қорытынды ұпай                             |               |                |
|Емтихан бойынша қорытынды ұпай             |400            |                |
|Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай   |1000           |                |


      7 ӘДЕБИЕТТЕР


      7.1 Негізгі әдебиеттер
      7.1.1 Тұрысбек, Р. Ақиқат айнасы: мақалалар, зерттеулер / Р. Тұрысбек.-
 Алматы: Таймас, 2008.- 222 б.
      7.1.2 Базарбаев, М. Таңдамалы. Т.2. Көректі ойдан - көркем  сөз  /  М.
Базарбаев.- Астана: Нұра-Астана, 2009.- 351 б.
      7.1.3 Елеукенов, Ш. Мағжан: Өмірі мен шығармагерлігі / Ш.  Елеукенов.-
Астана: Астана полиграфия, 2008.- 391 б.- (Уақыт және Қаламгер).
      7.1.4 Елеукенов, Ш. Көптомдық шығармалар  жинағы.  5-т.  Жаңа  жолдан:
Зерттеулер, сыни мақалалар / Ш. Елеукенов.- Алматы: Қазығұрт, 2010.- 365 б.
      7.1.5 Әбдиманұлы, Ө. ХХ ғасырдағы  қазақ  әдебиетінің  алғашқы  кезеңі
(1900- 1940): оқу құралы / Ө. Әбдиманұлы.- Алматы: Қазақ ун-ті,  2010.-  156
б.
      7.1.6 Қасқабасов, С. Елзерде: Әр жылғы зерттеулер  /  С.  Қасқабасов.-
Алматы: Жібек жолы, 2008.- 501с.
      7.1.7 Нұрғали, Р. Толғауы тоқсан қызыл тіл/ Р.  Нұрғали.-  Алматы:  Үш
қиян, 2009.- 303б.
      7.1.8 Сыдықов, Т. Қазақ тарихи романының поэтикасы: Типология.  Стиль.
Ұлттық кейіпкер/ Т. Сыдықов.- Алматы: Арда, 2009.- 333б.
      7.2 Қосымша әдебиеттер
      7.2.1 Умарова, Г. Қазақ әдебиетің тарихы:  оқулық  /  Г.  Умарова,  С.
Шарабасов.- 2-бас.- Астана: Фолиант, 2011.- 240 б.
      7.2.2  Ақатай,  С.  Қазақтың  фольклорлық   ұлағаты:   энциклопедиялық
анықтама / С. Ақатай; Адамкұлов Н., Жақышева З.-  қайта  басылған.-  Алматы:
Рrint-Express, 2011.- 366 б.
      7.2.3 Сарбалаұлы, Б. Бес мүшел. 2-ші т.: әдеби эссе, сын  мақалалар  /
Б. Сарбалаұлы.- Алматы: Ан Арыс, 2009.- 319 б.
7.2.4  Джуанышбеков,  Н.  Введение  в  литературоведение:   учебник   /   Н.
Джуанышбеков.- Алматы: Заң әдебиеті, 2010.- 308 с.
      7.2.5  Әдеби  өмір  шежіресі/  [Құраст.:  Ә.Нарымбетов,   Е.Жаппасұлы,
С.Қажи].- Алматы: Ан Арыс, 2009.- 671 б.
      7.2.6 Мақпырұлы, С. Қазақ әдебиеті. І- бөл.: оқулық / С. Мақпырұлы, Т.
Сыдықов.- 2-бас.- Астана: Фолиант, 2011.- 291 б.
      7.2.7 Ақатай, С. Тереңнен  тартқан  тамырлар:  әдебі  мақалалар  /  С.
Ақатай.- қайта басылған.- Алматы: Рrint-Express, 2011.- 415 б.
      7.2.8 Қазіргі қазақ әдебиеті:  оқулық  /  Б.Ердембеков,  Ж.Аймұхамбет,
Р.Тұрысбек, ж.б.- Алматы: Дәуір, 2012.- 215 б.
Пәндер