Файл қосу
Суару мелиорациясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘКҚ |ОӘКҚ | | | |042-18.21.1.77/02-2013 | | | | | | ОӘКҚ|№ ___ басылым | | |«Суару мелиорациясы» пәнінен|«___» ______ | | |студентке арналған жұмыс |20__ж. | | |жоспары | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В080100 Агрономия мамандығына арналған «СУАРУ МЕЛИОРАЦИЯСЫ» ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (силлабус) СЕМЕЙ 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының оқытушысы Сарсембаев Б. С._____________ «__» 20 жыл 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама «__» ___ 20___ жыл, № Кафедра меңгерушісі ________Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама «___» ____ 20____ жыл, № Төраға ………………………Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТЕМІН: Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама «___ » ___ 20___жыл, № ОӘК төрағасы …………….. Искакова Г.К. 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ 1 Қолдану саласы 2 Нормативті сілтемелер 3 Жалпы жағдайлар 4 Оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны 5 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 6 Пәннің оқу әдістемелік картасы 7 Оқу әдістемелік әдебиеттермен қамтамассыз ету картасы 8 Қолданылған әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1. 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты –жөні: Сарсембаев .Бактыгали .Сапаргалиевич 2. Кафедра: Агротехнология және орман ресурстары 3. Хабарласу телефоны: 53-19-70 (институт, жұмыс), 4. Жұмыс өткізілетін орны: 7 корпус, аудитория № 131 5. Пәннің аты: «Суару мелиорациясы» 6. Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны «Суару мелиорациясы» пәнінің мазмұны: Бүгінгі күн талабына сай алда тұрған басты міндеттердің бірі- әр аймақтың климат-топырақ ерекшеліктерін еске ала отырып өндіріске ауыл шаруашылығы дақылдарын суару мелиорациясын және басқа прогрессивті агротехникалық шараларды енгізу арқылы егінің шығымдылығын молайту және әр гектар жердің берекесін арттыру.Қазіргі өзін- өзі өтеу, шаруашылық есеп, нарықтық экономика, фермер сияқты шаруашылық жүргізудің жаңа салалары пайда болып жатқанда, ауыл шаруашылық өндірісінің жаңа және сапалы техникалармен жарақтандырлуына көптеген жұмыс процесстерінің күрделі машиналармен, агрегеттармен атқарылуына байланысты. 1.3 Курстың мақсаты: «Суару мелиорациясы» пәнін оқытудың мақсаты: әр аймақтың климат- топырақ ерекшеліктерін еске ала отырып өндіріске ауыл шаруашылығы дақылдарын суарудың және басқа прогрессивті агротехникалық шараларды енгізу арқылы егінің шығымдылығын молайту және әр гектар жердің берекесін арттыру. 1.4 Пәнді оқытудың міндеті: Қазіргі өзін-өзі өтеу, шаруашылық есеп, нарықтық экономика, фермер сияқты шаруашылық жүргізудің жаңа салалары пайда болып жатқанда, ауыл шаруашылық өндірісінің жаңа және сапалы техникалармен жарақтандыру. Пәнді оқытудың негізгі міндеті суару мелиорациясы, түрлерімен, дайындау технологиясымен, ауыл шаруашылық маладрының өнімдерін көтеру мақсатында суару ерекшеліктерін жетік білулері қажет. 1.5 Пәнді оқу барысында студент: - Суару мелиорациясы - прогрессивті агротехникалық шараларды - дақылдарды суару технологиясын - ауыл шаруашылық дақылдарының суару режимін - суды тарату автоматтандыру телемиханикалауды - 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Биология 1.6.2 Агрономия 1.6.3 Ботаника 1.7 Курстың постреквизиттері 1.7.1 Суару мелиорациясы 1.7.2 Топырақ эрозиясымен күресу жолдарын 1.7.3 Суару каналдарын 1.7.4 Топырақ су режимін реттеу технологиясы 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРІ БОЙЫНША БАЛЛДАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар |Әдебиет | | | |ДС |ЗС |СПЖ |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 модуль Суару жүйесінің жалпы сипаттамасы | |1 блок Суару мелиорациясы (микро климатқа және өсімдіктерге тигізетін | |ықпалы. | |1 |Кіріспе. Республика |1 |- |1 |2 |4 |Айдаров И.П., | | |табиғи қорлары және | | | | | |Арент К.П., | | |оларды тиімді | | | | | |Басс В.Н. | | |пайдалану. | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| |2 |Келешекте мал азығы |1 |- |1 |4 |2 |Айдаров И.П., | | |өндірілетін негізгі | | | | | |Арент К.П., | | |суармалы аймақтар. | | | | | |Басс В.Н. | | | | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| |3 |Жерді суару және |1 |- |1 |2 |4 |Айдаров И.П., | | |суландыру | | | | | |Арент К.П., | | | | | | | | |Басс В.Н. | | | | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| |4 |Суарудың микро |1 |- |1 |2 |2 |Айдаров И.П., | | |климатқа және | | | | | |Арент К.П., | | |өсімдіктерге тигізетін| | | | | |Басс В.Н. | | |ықпалы. | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| |5 |Топырақтың су режимі |1 |- |1 |4 |4 |Айдаров И.П., | | |және оны реттеу | | | | | |Арент К.П., | | | | | | | | |Басс В.Н. | | | | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| |6 |Ауыл шаруашылық |1 |- |1 |4 |2 |Айдаров И.П., | | |дақылдарын суару | | | | | |Арент К.П., | | |режимі | | | | | |Басс В.Н. | | | | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| |7 |Топырақ арнасында |1 |- |1 |4 |4 |Айдаров И.П., | | |уақытша тілінетін арық| | | | | |Арент К.П., | | |атыз жүйесі | | | | | |Басс В.Н. | | | | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| |2 модуль Суару мелиорациясының жалпы сипаттамасы | |2 блок Суару мелиорациясы (микроклиматқа және өсімдіктерге тигізетін | |ықпалы) | |8 |Бороздалап суару үшін |1 |- |1 |3 |2 |Айдаров И.П., | | |қолданылатын таратқыш | | | | | |Арент К.П., | | |және суару трубо | | | | | |Басс В.Н. | | |проводтары | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| |9 |Кіріспе. Республика |1 |- |1 |2 |2 |Айдаров И.П., | | |табиғи қорлары және | | | | | |Арент К.П., | | |оларды тиімді | | | | | |Басс В.Н. | | |пайдалану. | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| |10 |Келешекте мал азығы |1 |- |1 |2 |4 |Айдаров И.П., | | |өндірілетін негізгі | | | | | |Арент К.П., | | |суармалы аймақтар. | | | | | |Басс В.Н. | | | | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| |11 |Жерді суару және |1 |- |1 |4 |3 |Айдаров И.П., | | |суландыру | | | | | |Арент К.П., | | | | | | | | |Басс В.Н. | | | | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| | |3 модуль Суды тарату автоматтандыру сипаттамалары | | |3 блок Суару жүйесін механикаландыру | |12 |Суарудың микро |1 |- |1 |2 |4 |Айдаров И.П., | | |климатқа және | | | | | |Арент К.П., | | |өсімдіктерге тигізетін| | | | | |Басс В.Н. | | |ықпалы. | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| | |4 блок Суару жүйесін механикаландыру | |13 |Топырақтың су режимі |1 |- |1 |4 |2 |Айдаров И.П., | | |және оны реттеу | | | | | |Арент К.П., | | | | | | | | |Басс В.Н. | | | | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| |14 |Ауыл шаруашылық |1 |- |1 |2 |4 |Айдаров И.П., | | |дақылдарын суару | | | | | |Арент К.П., | | |режимі | | | | | |Басс В.Н. | | | | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| |15 |Топырақ арнасында |1 |- |1 |4 |2 |Айдаров И.П., | | |уақытша тілінетін арық| | | | | |Арент К.П., | | |атыз жүйесі | | | | | |Басс В.Н. | | | | | | | | |Мелиорация и | | | | | | | | |водное | | | | | | | | |хозяйство. | | | | | | | | |Орошение: | | | | | | | | |Справочник / | | | | | | | | |М47 Под ред. | | | | | | | | |Б.Б. Шумакова. | | | | | | | | |М.: Колос, 1999| | |БАРЛЫҒЫ: |15 |- |15 |45 |45 | | 3. ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий 1. Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. 2. Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. 3. Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пән аралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия – ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестрдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Дәріс кезінде түсінбеген мәселелер бойынша оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдік басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындалады. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториямен шығарумен қоса, жалпы курс үшін «Ғ» бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеленеді. 5. КУРС САЯСАТЫ Біз бірігіп жұмыс жасау барысында төмендегідей ережелерді ұстануымыз қажет: оқытушы мен студен бір біріне түсіністікпен қарауы тиіс - оқу процесіне белсенді қатысу керек - барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек - сабақтан себепсіз қалмау - сабақтан қалған уақыт электронды журналға тіркелісімен баға автоматты түрде төмендейді - білімді бағалау балдық - рейтингілік жүйемен бағаланады 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Суару мелиорациясы» пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: * Күнделікті (ағымдағы) бақылау, тыңдау, өздік жұмыс талдау, ауызша сұрау; Межелік бақылау: екі межелік бақылау жасалады, мұнда жазбаша бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі; Қорытынды бақылау: ауызша емтихан «Суару мелиорациясы» пәні бойынша баллдарды бөлу Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балл | | |1 |2 |3 |4 | | |1 аптадан 7 аптаға дейінгі сабаққа қатысу |30 | | |1 |СПЖ |10 | | |2 |СПЖ |10 | | |2 |СӨЖ |10 | | |3 |СПЖ |10 | | |3 |СОӨЖ |20 | | |4 |СПЖ |10 | | |4 |СӨЖ |25 | | |5 |СПЖ |10 | | |5 |СОӨЖ |25 | | |6 |СПЖ |10 | | | |СӨЖ |25 | | |7 |СПЖ |15 | | |7 |1 аралық бақылау |90 | | |1 аптадан 7 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды |300 | | |балл | | | | |8 аптадан 15 аптаға дейінгі сабаққа қатысу |30 | | |8 |СПЖ |10 | | |9 |СПЖ |10 | | |10 |СПЖ |10 | | |10 |СӨЖ |20 | | |11 |СПЖ |10 | | |11 |СОӨЖ |20 | | |12 |СПЖ |10 | | | 12 |СӨЖ |20 | | |13 |СПЖ |10 | | |13 |СӨЖ |25 | | |14 |СПЖ |10 | | |14 |СӨЖ |20 | | |15 |СПЖ |5 | | |15 |2 аралық бақылау |90 | | |8 аптадан 15 аптаға дейінгі нәтиже бойынша қорытынды |300 | | |балл | | | |Емтихан үшін қорытынды балл |400 | | |Академиялық кезең үшін қорытынды балл |1000 | | Ескерту: 2 кестенің мәліметтері оқытушымен электронды базаға енгізіледі (электрондық журнал). 7 ӘДЕБИЕТТЕР . 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1. Емелин Ю.Б. Методология прогнозирования технического прогресса и моделирование инвестиционно-технической политики в сельском хозяйстве. Дисс. д-ра техн. наук. Саратов, 2000г 7.1.2. В.Р Вильямса. Зональное системы земледелия Алматы, Кайнар 2001г 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Борщов Т.С., Колесниченко В.В. Организация и технология производства земляных работ. М. 7.2.2. Абдразаков Ф.К., Волков А.В. Задачи и перспективы развития мелиоративного комплекса в Саратовской области // Мелиорация и водное хозяйство. 2005.. 3. Агроклиматические бюллетени. – Омск, Омское территориальное управление, 2001 4. Алексеев В.М., Тихомиров В.М., Фомин С.В. Оптимальное управление. М.: Наука, 1979. 5. Оценка земельных ресурсов: Учебное пособие/ В.П. Антонов, Б.Е.Бондарев. – М.: Институт оценки природных ресурсов.- М.:Колос,1999г. 6. Айдаров И.П., Арент К.П., Басс В.Н. Мелиорация и водное хозяйство. Орошение: Справочник / М47 Под ред. Б.Б. Шумакова. М.: Колос, 1999. 7. Попов Н.А. Экономика сельского хозяйства :Учебник.-М.:Дело и сервис,2000г.-ISBN
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz