Файл қосу
Оқыту әдістемесі
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Жаратылыстану ғылымдары факультеті Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасы ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Пән: «Жалпы білім беретін мектептердегі жеңіл атлетика» 5В010400 «Бастапқы әскери дайындық» мамандығының 2 курс студенттеріне арналған Семей 2013 Құрастырушы: Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы Жуманбаев А. Ж. __________________________________________________________________ Кафедра отырысында бекітілді: хаттама №____ _____________ жылы Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасының меңгерушісі Прохоров Б.Н. Жаратылыстану ғылымдары факультетінің оқу - әдістемелік кеңесі отырысында талқыланды Хаттама № _____ ______________ жылы Жаратылыстану ғылымдары факультетінің оқу - әдістемелік кеңесінің төрайымы: Абдишева З. В. Жаратылыстану ғылымдары факультетінің Fалымдар кеңесімен бекітілген Хаттама № _____ ______________ жылы Жаратылыстану ғылымдары факультетінің деканы Ибраева Л.С.. ПӘН БОЙЫНША ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ- (SYLLABUS) Пән бойынша мәлімет Аты: «Жалпы білім беретін мектептердегі жеңіл атлетика» Кредит саны - 3 Оқу сабақтарының өтілу орындары: СМПИ №3 оқу ғимараты, сабақ кестесі бойынша № аудитория Оқытушы туралы мәлімет: Жуманбаев Айбек Жамбулович, Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы Жұмыс уақыты: 8.00-17.00 күнделікті Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр|Кредитте|Дәрістер, |Тәжірибе |СРСП |СӨЖ |Барлығы|Бақылау| | | |р |сағат саны |сабақтар, | | | |формасы| | | | | |сағат саны | | | | | |2 |1 |3 |15 |30 |22,5 |67,5 |135 |Емтихан| | | Прекревизиттері: Пәнді жақсы сенгеру үшін, студент жеңіл атлетика, жалпы орта білім беретін мектептің «Дене шынықтыру» пәні бойынша білімді болу керек. Постреквизиттері: Спорттық – педагогикалық пән Қысқаша мәлімет: Силлабус Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартынанегізделіп 5В010400 «бастапқы әскери дайындық» мамандығына жасалған. Жеңіл атлетика пәнінен оқу сабақтарына дәріс, әдістемелік, семинар және тәжірибелік сабақ пен оқу практика түрінде жүргізіледі. Түрлі сабақтар мен жаттықтыру сабақтарының құрлымы, үйлесуі туралы мағлұмат беріледі. Оқу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау және есептеу әдістері үйретіледі. Пән жан – жақты педагогика, психология, ден мәдениеті ілімдері мен жолдары пәндерімен тығыс байланысты. Пәнді оқытудың мақсаты. «ЖББМ жеңіл атлетика» пәні студенттерге жүгіру, секіру, лақтыру түрлерінің негізгі тәсілдері туралы дағдыларға және білім беруге, Президент сынамалары мен жалпы білім беру мектеп бағдарламасына кірген жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін оқыту әдістемесін үйрету. Жеңіл атлетика жарысын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын бойларына сіңіру. Пәнді оқытудың міндеттері. ✓ Дене тәрбиесі пәні мұғалімдеріне жеңіл атлетика түрлерінің оқу әдістемесін және сол тапсырмаларды орындау үшін қолданылатын құралдар негізі бойынша білім беру. ✓ Жергілікті халықтардың салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін жеңіл атлетика түрлерін оқыту әдістемесін меңгеру. ✓ Бағдарлама материалын меңгеру үшін дәріс, әдістемелік және тәжірибелік сабақтар жүргізіледі. Ал өз бетінше сабақтық дайындық бөлімін өткізу үшін кешенді жаттығу құру және жазу қалпында жұмыстар етеді. ✓ Практикалық сабақтарда жеңіл атлетика түрлерінің тәсілдері мен оқыту әдістемесі жетілдіріледі. Студент білу керек: оқытудың техникасын, тактикасын және әдістемесін, жеңіл атлетикадан жарыс ережелерін. Студент орындай білу керек: техникалық тәсілдерді орындау, оқу-жаттықтыру сабақтарын өткізу, спорттық жарыстарда командаға жетекшілік жасау, жеңіл атлетикадан жарыстарды ұйымдастырып өткізу. Курстың тақырыптық жоспары |№ |Такырыптың атауы |Дәріс |Тәжірибе |СРСП |СӨЖ | | | |сағат |сағат | | | | | |саны |саны | | | |1 семестр | |1. |Кіріспе. Жеңіл атлетика бөлімдері. |1 |2 |1 |- | | |Жеңіл атлетаканың түрлерінің | | | | | | |сипаттамасы. | | | | | |2. |Жүру мен жүгіру, техникасының |1 |2 |1 |- | | |негіздері. Секіру, лақтыру | | | | | | |техникасының негіздері | | | | | |3. |Спорттық жүрудегі дене салмағын жалпы |1 |2 |1 |- | | |орта нүктесінен қозғалыс жолы. | | | | | |4. |Жүру кезіндегі қадам ұзындығы мен |1 |2 |1 |- | | |жиілігі қозғалу жылдамдығы. Шартты ара | | | | | | |қашықтық бөлінуі. | | | | | |5. |Секіруге түсініктеме. Серпіліс |1 |2 |1 |- | | |механизмі. Секіру техникасын үйретудегі| | | | | | |тұтас және бөлшектеп оқыту әдістерін | | | | | | |қолдану. Негізгі қателер, оларды | | | | | | |түзету, ескерту | | | | | |6. |Екпіндеп жүгіру. -Бастапқы ұшу |1 |2 |1 |- | | |жылдамдығы. Серпіліс пен қонудағы | | | | | | |динамикалық жүктемелер. | | | | | |7. |Жүгіру мен секіру түрлерінің |1 |2 |2 |- | | |техникасын талдау жене оқыту | | | | | | |әдістемесі. | | | | | |8. |Снарядтың ұшу алыстығы және оны |1 |2 |2 |- | | |анықтайтын факторлар. Лақтыру фазалары.| | | | | | |Лақтыру техникасын түзетуге арналған | | | | | | |жатгағулар | | | | | |9. |Негізгі үйрету тәсілдері, реті және |1 |2 |2 |- | | |өтілуі, секіруді реттік тәсіл бойынша | | | | | | |үйрету. | | | | | |10 |Лақтыру түрлеріндегі снарядтың |1 |2 |2 |- | | |жылдамдық және оқыту әдістемесі. | | | | | | |Қателіктерді түзету үшін арналған | | | | | | |жаттығулар. Оқыту әдістемесі | | | | | |11.|Жеңіл атлетика сабағының құрылымы. |1 |2 |2 |- | | |Сабақ мақсаты, міндеттері және | | | | | | |бөлімдері. Сабақ жүргізу және оған | | | | | | |дайындалу технологиясы | | | | | |12.|Жылдамдықты дамытуға арналған |1 |2 |2 |20 | | |жаттығуларды іріктеу, қарқынды | | | | | | |жаттығулармен байланыстыру. | | | | | |13.|Күшті дамыту жаттығулары. Лақтыру |1 |2 |2 |20 | | |түрлерінің күштік дайындығына арналған | | | | | | |статистикалық жаттығулар | | | | | |14.|Төзімділікті дамыту жаттығулары. |1 |2 |2 |27,5 | | |Төзімділікке тәрбиелеудің ерекшелігі | | | | | | |мен дайындығы. | | | | | |15.|Икемділікті дамыту. Спецификалық |1 |2 |0.5 | | | |жаттығудың бағыты динамикалық жаттығуды| | | | | | |орындау. | | | | | | |Барлығы |15 |15 |22,5 |67,5 | Тәжірибелік сабақтарының өткізу жоспары Тақырыбы: Кіріспе. Жеңіл атлетика бөлімдері. Жеңіл атлетиканың түрлерінің сипаттамасы. Тақырыбы: Жүру мен жүгіру, техникасының негіздері. Секіру, лақтыру техникасының негіздері Тақырыбы: Спорттық жүрудегі дене салмағын жалпы орта нүктесінен қозғалыс жолы. Тақырыбы: Жүру кезіндегі қадам ұзындығы мен жиілігі. Қозғалу жылдамдығы. Шартты ара қашықтық бөлінуі. Тақырыбы: Секіруге түсініктеме. Серпіліс механизмі. Секіру техникасын үйретудегі тұтас және бөлшектеп оқыту әдістерін қолдану. Негізгі қателер, оларды түзету, ескерту Тақырыбы: Екпіндеп жүгіру. Бастапқы ұшу жылдамдығы. Серпіліс пен қонудағы динамикалық жүктемелер. Тақырыбы: Жүгіру мен секіру түрлерінің техникасын талдау және оқыту әдістемесі. Тақырыбы: Снарядтың ұшу алыстығы және оны анықтайтын факторлар. Лақтыру фазалары. Лақтыру техникасын түзетуге арналған жаттығулар. Тақырыбы: Негізгі үйрету тәсілдері, реті және өтілуі, секіруді реттік тәсіл бойынша үйрету. Тақырыбы: Лақтыру түрлеріндегі снарядтың жылдамдық және оқыту әдістемесі. Қателіктерді түзету үшін арналған жаттығулар. Оқыту әдістемесі Тақырыбы: Жүгіру мен серпіліске үйрету. Оқыту әдістемесі Тақырыбы: Екпіндеп жүгіріп лақтыру. Негізгі қателер, оны түзету. Тақырыбы: Секіру техникасының орындалу айырмашылықтарымен таныстыру Тақырыбы: Президенттік сынамалар тапсыру Тақырыбы: Жүгіру техникасының негізгі элементінің ерекшелігі. Жүгіру жаттығуларын үйрету. Такырыбы: Сөрелік жүгіру түрлері Тақырыбы: Жүгіру мен серпіліске үйрету. Оқыту әдістемесі Тақырыбы: Екпіндеп жүгіру. Екпіндеп жүгіріп лақтыру. Негізгі қателер, оны түзету. Оқыту әдістемесі Тақырыбы: Президенттік сынамалар бойынша өлшем тапсыруға дайындалу. Тақырыбы: Арнайы жаттығуларын дұрыс қолдана білу, оқыту дағдысын үйрету. Тақырыбы: Дайындық жаттығуларын дұрыс қолдана білу, оқыту дағдысын үйрету Тақырыбы:Секіру техникасының орындалу айырмашылықтарымен таныстыру. Негізгі қателер, оны түзету. Оқыту әдістемесі Тақырыбы: Дұрыс секіруге үйрету әдістемесін дұрыс түсіндіру және техниканың әр түрін орындалу айырмашылықтарымен таныстыру Тақырыбы: Президенттік сынамалар тапсыру СОӨЖ орындау және тапсыру кестесі |№ |Тақырыбы |Тапсырма- |Ұсыныла- |Ұпай |Жұмыс- |Бақылау | | | |ның мазмұны|тын | |тарды |түрі | | | |мен мақсаты|әдебиеттер| |тапсыру | | | | | |Негізгі/ | |уақыты | | | | | |Қосымша | | | | | | |1. |Жеңіл атлетика |Конспект |[1,2,3,5,6|1 |1 апта |Жазбаша | | |белімдері. Жеңіл |жазу |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |атлетиканың түрлерінің | | | | | | | |сипаттамасы. | | | | | | |2. |Спорттық жүрудегі дене |Конспект |[1,2,3,5,6|1 |3 апта |Жазбаша | | |салмағын жалпы орта |жазу |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |нүктесінен қозғалыс | | | | | | | |жолы. | | | | | | |3. |Секіруге түсініктеме. |Конспект |[1,2,3,5,6|1 |4 апта |Жазбаша | | |Серпіліс механизмі. |жазу |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |Секіру техникасын | | | | | | | |үйретудегі тұтас және | | | | | | | |бөлшектеп оқыту | | | | | | | |әдістерін қолдану. | | | | | | | |Негізгі қателер, оларды| | | | | | | |түзету, ескерту. | | | | | | |4 |Снарядтың ұшу алыстығы |Жаттығулар |[1,2,3,5,6|1 |5 апта |Ауызша | | |және оны анықтайтын |кешенін |]/ [1,2,3]| | |тексеру | | |факторлар. Лақтыру |құрастыру | | | | | | |фазалары. Лақтыру | | | | | | | |техникасын түзетуте | | | | | | | |арналған жаттығулар | | | | | | |5 |Негізгі үйрету |Конспект |[1,2,3,5,6|1 |7 апта |Ауызша | | |тәсілдері, реті және |жазу |]/ [1,2,3]| | |тексеру | | |өтілуі, секіруді реттік| | | | | | | |тәсіл бойынша үйрету. | | | | | | |6 |Лақтыру түрлеріндегі |Жаттығулар |[1,2,3,5,6|1 |9 апта |Жазбаша | | |снарядтың жылдамдық |кешенін |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |және оқыту әдістемесі. |құрастыру | | | | | | |Қателіктерді түзету | | | | | | | |үшін арналған | | | | | | | |жаттығулар. Оқыту | | | | | | | |әдістемесі | | | | | | |7 |Жүгіру техникасының |Жатгығулар |[1,2,3,5,6|2 |10 апта |Жазбаша | | |негізгі элементінің |кешенін |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |ерекшелігі. Жүгіру |құрастыру | | | | | | |жаттығуларын үйрету. | | | | | | |8 |Сөрелік жүгіру түрлері |Конспект |[1,2,3,5,6|2 |13 апта |Жазбаша | | |. |жазу |]/ [1,2,3]| | |есеп | |9 |Жүгіру мен серпіліске |Талдау |[1,2,3,5,6|2 |14 апта |Жазбаша | | |үйрету. Оқьггу |жасау |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |әдістемесі | | | | | | |10 |Екпіндеп жүгіру. |Конспект |[1,2,3,5,6|2 |5 апта |Ауызша | | |Екпіндеп жүгіріп |жазу |]/ [1,2,3]| | |тексеру | | |лақтыру. Негізгі | | | | | | | |қателер, оны түзету. | | | | | | | |Оқыу әдістемесі | | | | | | |11 |Арнайы жаттығуларын |Жаттығулар |[1,2,3,5,6|2 |7 апта |Ауызша | | |дұрыс қолдана білу, |кешенін |]/ [1,2,3]| | |тексеру | | |оқыту дағдысын |құрастыру | | | | | | |үйрету | | | | | | |12 |Секіру |Конспект |[1,2,3,5,6|2 |9 апта |Жазбаша | | |техникасының орындалу |жазу |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |айырмашылықтары мен | | | | | | | |таныстыру. Негізгі | | | | | | | |қателер, оны түзету. | | | | | | | |Оқытуедістемесі | | | | | | |13 |Күшті дамыту |Конспект |[1,2,3,5,6|2 |10 апта |Жазбаша | | |жаттығулары. Лақтыру |жазу |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |түрлерінің күштік | | | | | | | |дайындығына арналған | | | | | | | |статистикалық | | | | | | | |жаттығулар | | | | | | |14 |Төзімділікті дамыту |Конспект |[1,2,3,5,6|2 |11 апта |Жазбаша | | |жаттығулары. |жазу |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |Төзімділікке | | | | | | | |тәрбиелеудің ерекшелігі| | | | | | | |мен дайындығы. | | | | | | |15 |Икемділікті дамыту. |Конспект |[1,2,3,5,6|0,5 |12 апта |Жазбаша | | |Спецификалық жаттығудың|жазу |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |бағыты динамикалық | | | | | | | |жаттығуды орындау. | | | | | | Тақырыбы: Жүгіру техникасының негізгі элементінің ерекшелігі. Жүгіру жаттығуларын үйрету. Тақырыбы: Сөрелік жүгіру түрлері Тақырыбы: Жүгіру мен серпіліске үйрету. Оқыту әдістемесі Тақырыбы: Екпіндеп жүгіру. Екпіндеп жүгіріп лақтыру. Негізгі қателер, оны түзету. Оқыту әдістемесі Тақырыбы: Президенттік сынамалар бойынша өлшем тапсыруға дайындалу. Тақырыбы: Арнайы жаттығуларын дұрыс қолдана білу, оқыту дағдысын үйрету. Тақырыбы: Дайындық жаттығуларын дұрыс қолдана білу, оқыту дағдысын үйрету Тақырыбы:Секіру техникасының орындалу айырмашылықтарымен таныстыру. Негізгі қателер, оны түзету. Оқыту әдістемесі Тақырыбы: Дұрыс секіруге үйрету әдістемесін дұрыс түсіндіру және техниканың әр түрін орындалу айырмашылықтарымен таныстыру Тақырыбы: Президенттік сынамалар тапсыру СӨЖ орындау және тапсыру кестесі |№ |Тақырыбы |Тапсырма- |Ұсыныла- |Ұпай |Жұмыс- |Бақылау | | | |ның мазмұны|тын | |тарды |түрі | | | |мен мақсаты|әдебиеттер| |тапсыру | | | | | |Негізгі/ | |уақыты | | | | | |Қосымша | | | | | | |1. |Жеңіл атлетика |Конспект |[1,2,3,5,6|5 |3 апта |Жазбаша | | |белімдері. Жеңіл |жазу |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |атлетиканың түрлерінің | | | | | | | |сипаттамасы. | | | | | | |2. |Спорттық жүрудегі дене |Конспект |[1,2,3,5,6|5 |5 апта |Жазбаша | | |салмағын жалпы орта |жазу |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |нүктесінен қозғалыс | | | | | | | |жолы. | | | | | | |3. |Секіруге түсініктеме. |Конспект |[1,2,3,5,6|5 |6 апта |Жазбаша | | |Серпіліс механизмі. |жазу |]/ [1,2,3]| | |есеп | | |Секіру техникасын | | | | | | | |үйретудегі тұтас және | | | | | | | |бөлшектеп оқыту | | | | | | | |әдістерін қолдану. | | | | | | | |Негізгі қателер, оларды | | | | | | | |түзету, ескерту. | | | | | | Негізгі әдебнет 1. Жеңіл атлетика кітабы Н.Г. Озолина.М.Ф. иС, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С. М.Ф. и С, 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы Маркова Ю.Л.М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану Алабина М.М. Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру Ломан И.Г.М .Ф. и С, 1984 2. Платонов В.Н. Тәжірибелі спортшыларды даярлау М.Ф. и С, 1986 3. Озолин Н.Г. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Москва АСТАстрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру М.Ф.иС, 2000 Білімді бағалу туралы мәлімет «ЖББМ жеңіл атлетика» теориялық және практикалық курс болып есептеледі. Сондықтан, бақылаудың негізгі түрі болып саналатын барлық жеке тапсырмаларды орындау міндетті шарт. Студент сабаққа қатысуы міндетті. Ешқандай сабақты себепті босату студентті барлық тәжірибелік және жеке тапсырмалар кешенінен босатпайды. Ағымды, аралық, межелік, қорытыңды бақылау түрлері арқылы студенттің білімі бағаланады. Әр аралық бақылау балмен бағаланады:, практикалық сабақтан тапсырмалар орындау – 35б х 3 = 105б, СРСП – 10 х 3 = 30б, СРС – 25 х 3 = 75б, межелік бақылау – 60б, барлығы – 270б , 30б – сабаққа толық қатысқаны үшін қойылады. Қорытынды бақылау курсты біткен кезде емтихан арқылы бағаланады – 400б. 1 аралық бақылау жүргізгенде 7 оқу аптасында жинаған ұпай санын қосып бағалайды. 2 (корытынды) аралық бақылау жүргізгенде студенттің 15 оқу аптасында жинаған ұпай саны есептеледі. Оқу курсы сонында қорытынды бақылау - емтихан. Емтиханға қорытынды межелік бақылауда 50% дан кем емес болған жағдайда ғана жіберіледі Қорытынды баға: Аралық бақылау - 600% Емтихан - 400% Пәнді оқу үрдісінде студентке келесі әкімшілік талаптар саясаты белгіленеді: 1. Пәннің бөлімдері мен оны оқуға қойылатын негізгі талаптар: • Студент барлық сабақтарға қатысып, СОӨЖ мен дәріс сабақтарында белсенділік көрсету керек; • Дәріс сабақтарында конспект жазып, тиянақты тыңдап, тәртіп бұзбау керек. 2. Сабақтағы тәртіп ережесі: • Қоңырауға дейін сабаққа кіру, кешікпеу; • Сырт киімдерді гардеробқа тапсыру; • Сабақ үстінде мобильді телефондарын сөндіру; • Оқытушының көмегі керек кезде қолын көтеріп сұрау; • Сабақ барысында сұрану немесе аудиториядан шығу рұқсат етілмейді. Тәжірибелік сабақ №1 Тақырыбы: Жеңіл атлетика бөлімдері. Жеңіл атлетиканың түрлерінің сипаттамасы. Мақсаты: Оқушыға жеңіл атлетиканың бөлімдері мен сипаттамаларына таныстыру Сұрақтар: 1.Жеңіл атлетиканы қандай спорт түріне жатқызамыз? 2.Жеңіл атлетика нені оқытады? 3.Жеңіл атлетика қандай спорт түрлерін біріктіреді? Әдістемелік нұсқаулар: Жеңіл атлетика түрлерінінің тәсілін үйрету Дене күштің сапалығы мен шыдамдылық қасиеттерін, яғни жылдамдық күштілігін жетілдіруге, дамытуға арналған жалпы арнайы жаттығулар мен ойындарға үйрету. Жеңіл атлетика түрлерін меңгеру техникасының барлық негізгі қимылдарын талдау әр спорт түрлерінен сабақ өткізу. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №12 Тақырыбы: Жылдамдықты дамытуға арналған жаттығуларды іріктеу, қарқынды жаттығулармен байланыстыру. Мақсаты: Оқушыларға жылдамдықты арттыру жаттығуларының техникасына үйрету. Сұрақтар: 1. Жылдамдықты дамыту жаттығулары жаттығулары. 2. Жүгірудің шығу тегі. 3. Жүгірудің қашықтықтары. Әдістемелік нұсқаулар: Жеңіл атлетика түрлерінінің тәсілін үйрету Дене күштің сапалығы мен шыдамдылық қасиеттерін, яғни жылдамдық күштілігін жетілдіруге, дамытуға арналған жалпы арнайы жаттығулар мен ойындарға үйрету. Жеңіл атлетика түрлерін меңгеру техникасының барлық негізгі қимылдарын талдау әр спорт түрлерінен сабақ өткізу. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №3 Тақырыбы: Спорттық жүгірудегі дене салмағын жалпы орта нүктесінен қозғалыс жолы. Мақсаты: Спорт әлеуметтік құнды тұлға қалыптастырудың тиімді жолы. Сұрақтар: 1. Спорттық жүрудегі спортшының жалпы салмағын орта нүктесінің проекциясы. 2. Спорттық жүрістің техникасы. 3. Жүру, циклдық қозғалыс. Әдістемелік нұсқаулар: Итерілген уақытта аяқ сырыққа түзу бүкіл табанмен қойылады. Жылдамдатып аяқты сырыққа қою тігін жылдамдықты сақтайды, біркелікті итерілген аяқ түзеліп сілтеген аяқ белсенді қозғалыспен алдыға, биікке шығарылып сілтеген аяқпен бірге қолды арт жаққа жіберіледі, екінші қол қуатты биікке – алдыға сілтенеді. Ұшудың бірінші бөлімі секірудің бар әдісінде бірдей. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №4 Тақырыбы: Жүру негізіндегі қадам ұзындығы мен жиілігі. Қозғалу жылдамдығы. Шартты ара қашықтық бөлінуі. Мақсаты: Әр оқушының қадам ұзындығы, жиілігімен танысып, негізгі қателерін түзету. Сұрақтар: 1. Жүгірудегі қащықтықтар. 2. Жүру жаттығулары. 3. Жүгіру кезіндегі қадам ұзындығы мен жиілігі. Әдістемелік нұсқаулар: Жеңіл атлетика түрлерінінің тәсілін үйрету Дене күштің сапалығы мен шыдамдылық қасиеттерін, яғни жылдамдық күштілігін жетілдіруге, дамытуға арналған жалпы арнайы жаттығулар мен ойындарға үйрету. Жеңіл атлетика түрлерін меңгеру техникасының барлық негізгі қимылдарын талдау әр спорт түрлерінен сабақ өткізу. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №5 Тақырыбы: Секіруге түсініктеме. Серпіліс механизмі. Секіру техникасын үйретудегі тұтас және бөлшектеп оқыту әдістерін қолдану. Негізгі. Қателер, оларды түзету, ескерту. Мақсаты: Секіруге түсініктеме беріп, серпіліс механизмін оқыту. Сұрақтар: 1. Секірудің негізі. 2. Секірудің түрлері. 3. Секіру фазалары. Әдістемелік нұсқаулар: Итерілген уақытта аяқ сырыққа түзу бүкіл табанмен қойылады. Жылдамдатып аяқты сырыққа қою тігін жылдамдықты сақтайды, біркелікті итерілген аяқ түзеліп сілтеген аяқ белсенді қозғалыспен алдыға, биікке шығарылып сілтеген аяқпен бірге қолды арт жаққа жіберіледі, екінші қол қуатты биікке – алдыға сілтенеді. Ұшудың бірінші бөлімі секірудің бар әдісінде бірдей. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №6 Тақырыбы: Екпіндеп жүгіру. Бастапқы ұшу жылдамдығы. Серпіліс пен қонудағы динамикалық жүктемелер. Мақсаты: Оқушыларға жүгіріп келіп ұзындыққа «тізені бүгіп» тәсілімен оқыту. Сұрақтар: 1. Екпіндеп жүгіру 2. Адымдау әдісі мен екпін алу. 3. Жетектеуші және арнайы жаттығулар. Әдістемелік нұсқаулар: Мүмкіндігінше, оқушылар сілтеуді түзу ұстаған дерлік аяқпен жасап, үйренген дұрыс. Серпілудің өзі секундтің оннан бір бөлігінен сәл-пәл астам уақыт ішінде жасалады. Ол жоғары қарай бағытталуы керек. Соңғы күш жұмсау табан арқылы жүзеге асады. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №8 Тақырыбы: Снарядтың ұшу алыстығы және оны анықтайтын факторлары. Лақтыру фазалары. Лақтыру техникасын түзетуге арналған жаттығулар. Мақсаты: Оқушыларды снарядтың ұщу алыстығы меноны анықтайтын факторларымен таныстыру. Сұрақтар: 1. Снарядтың ұшу алыстығы. 2. Ядро итеру. 3. Найза лақтыру. Әдістемелік нұсқаулар: Итерілгенде аяқты тез және күшпен түзеп, сілтеген аяқты алғы биікке шығарып,кеудені түзеу керек. Иық пен кеуде алдыға биікке көтеріледі. Итерілу бұрышы 70-75 градус. Ядро жылдамдық күшейуі соңғы лақтыру кезінде өтеді. 180 градусқа белсенді бұрылып жамбасты көтеріп, қатты кеуде қозғалысымен итерілегн бағытта иықтағы белбеудің алғы биікке жылдам бұрылып ядроны қолмен лақтыру. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №10 Тақырыбы: Лақтыру түрлеріндегі снарядтың жылдамдық және оқыту әдістемесі. Қателерді түзету үшін арналған жаттығулар. Оқыту әдістемесі. Мақсаты: Лақырушыға снарядты лақтырғаннан кейін дене тепетендігін сақтап қалып, жарыстың ережесін бұзбауға үйрету. Сұрақтар: 1. Жеңіл атлетикалық лақтыру деген не? 2. Лақтырудың түрлері. 3. Лақтыруды қалай дұрыс жүзеге асыру керек? Әдістемелік нұсқаулар: Лақтырудың бағытына қарай қыр тұрып, допты лақтыру.Айқасып лақтырылған адымды мәйелік күшпен үйлестіруді оқыту. Оң аяқты айқастырып шығарғаннан кейін ол аяқ лақтыру адымының жайына қойылады. Снарядты өзіне алып лақтырудың бағытына қарай денені бұру. Бұл фазада спортшының қалай болғанда да снарядқа дәл тигізуі дер кезінде аяқ ауыстыруымен дене салмағының негізгі орталығының төмендеуімен қамтамасыз етіледі. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №7 Тақырыбы: Жүгіру мен секіру түрлерінің техникасын талдау және оқыту әдістемесі. Мақсаты: Оқушыларды жүгіру мен секірудің техникаларымен таныстыру. Сұрақтар: 1. Жүгірудің техникасының негіздері. 2. Секірудің техникасының негіздері. 3. Негізгі қателер. Әдістемелік нұсқаулар: Ұзындыққа секіру әдісін элементтерін 1-3 сыныптан бастап оқыту керек. Балаларды тігінен кедергіні дұрыс өтіп, итерілген орынға бір аяқпен түсіп жерге екі аяқпен қону.Сабақ ойын түрде өту керек. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №9 Тақырыбы:Негізгі үйрету тәсілдері,реті және өтілуі, секіруді реттік тәсіл бойынша үйрету Мақсаты:Оқушыларды негізгі үйрету тәсілдерінің ретімен таныстыру секіруді реттік тәсіл бойынша үйрету Сұрақтар: 1.Екі аяақпен орнына итеріліп секіріп белсенді сілтеген қолмен, аяқты алыс итеріп жерге қону 2.Орнына 3 айналып секіру 3.Жүгіріп келіп ұзындыққа «тізені бүгіп» секіру Әдістемелік нұсқаулар: Ұзындыққа секіру әдісін элементтерін 1-3 сыныптан бастап оқыту керек. Балаларды тігінен кедергіні дұрыс өтіп, итерілген орынға бір аяқпен түсіп жерге екі аяқпен қону.Сабақ ойын түрде өту керек. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №13 Тақырыбы: Күшті дамыту жаттығулары. Лақтыру түрлерінің күштік дайындығына арналған статистикалық жаттығулар. Мақсаты: Оқушыларды лақтыру техникасына дұрыс үйретіп негізгі қателерін жою Сұрақтар: 1.Күшті дамыту жаттығулары 2.Лақтыру неше әдіспен орындалады 3.Снарядты дұрыс лақтыру Әдістемелік нұсқаулар: Лақтырудың бағытына қарай қыр тұрып, допты лақтыру.Айқасып лақтырылған адымды мәйелік күшпен үйлестіруді оқыту. Оң аяқты айқастырып шығарғаннан кейін ол аяқ лақтыру адымының жайына қойылады. Снарядты өзіне алып лақтырудың бағытына қарай денені бұру. Бұл фазада спортшының қалай болғанда да снарядқа дәл тигізуі дер кезінде аяқ ауыстыруымен дене салмағының негізгі орталығының төмендеуімен қамтамасыз етіледі. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №14 Тақырыбы: Төзімділікті дамыту жаттығулары. Төзімділікке тәрбиелеудің ерекшелігі мен дайындығы. Мақсаты: Оқушылардың төзімділіктерін дамыту Сұрақтар: 1.Төзімділікті дамыту жаттығулары 2. Қысқа қашықтыққа жүгіру 3.Ұзақ қашықтыққа жүгіру Әдістемелік нұсқаулар: Итерілген уақытта аяқ сырыққа түзу бүкіл табанмен қойылады. Жылдамдатып аяқты сырыққа қою тігін жылдамдықты сақтайды, біркелікті итерілген аяқ түзеліп сілтеген аяқ белсенді қозғалыспен алдыға, биікке шығарылып сілтеген аяқпен бірге қолды арт жаққа жіберіледі, екінші қол қуатты биікке – алдыға сілтенеді. Ұшудың бірінші бөлімі секірудің бар әдісінде бірдей. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №15 Тақырыбы: Икемділікті дамыту. Спецификалық жаттығудың бағыты динамикалық жаттығуды орындау. Мақсаты: Оқушыларды жаттығуды орындау барысында жіберген қателерін түзету. және техниканың әр түрін орындау айырмашылықтарымен таныстыру Сұрақтар : 1. Икемділікті дамытуға арналған жаттығулар 2. Секіруді үйретудің әдістері 3. Жаттығуларды дұрыс көрсету Әдістемелік нұсқаулар: Итерілген уақытта аяқ сырыққа түзу бүкіл табанмен қойылады. Жылдамдатып аяқты сырыққа қою тігін жылдамдықты сақтайды, біркелікті итерілген аяқ түзеліп сілтеген аяқ белсенді қозғалыспен алдыға, биікке шығарылып сілтеген аяқпен бірге қолды арт жаққа жіберіледі, екінші қол қуатты биікке – алдыға сілтенеді. Ұшудың бірінші бөлімі секірудің бар әдісінде бірдей. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 Тәжірибелік сабақ №11 Тақырыбы: Жеңіл атлетика сабағының құрылымы. Сабақ мақсаты, міндеттері және бөлімдері. Сабақ жүргізу және оған дайындалу технолгиясы. Мақсаты: Оқушыға жеңіл атлетиканың бөлімдері мен сипаттамаларына таныстыру Сұрақтар: 1.Жеңіл атлетиканы сабағының құрылымы 2.Жеңіл атлетика нені оқытады? 3.Жеңіл атлетика қандай спорт түрлерін біріктіреді? Әдістемелік нұсқаулар: Жеңіл атлетика түрлерінінің тәсілін үйрету Дене күштің сапалығы мен шыдамдылық қасиеттерін, яғни жылдамдық күштілігін жетілдіруге, дамытуға арналған жалпы арнайы жаттығулар мен ойындарға үйрету. Жеңіл атлетика түрлерін меңгеру техникасының барлық негізгі қимылдарын талдау әр спорт түрлерінен сабақ өткізу. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №1 Тақырыбы: Жеңіл атлетика бөлімдері. Жеңіл атлетиканың түрлерінің сипаттамасы. Мақсаты: Оқушыға жеңіл атлетиканың бөлімдері мен сипаттамаларына таныстыру Сұрақтар: 1.Жеңіл атлетиканы қандай спорт түріне жатқызамыз? 2.Жеңіл атлетика нені оқытады? 3.Жеңіл атлетика қандай спорт түрлерін біріктіреді? Әдістемелік нұсқаулар: Жеңіл атлетика түрлерінінің тәсілін үйрету Дене күштің сапалығы мен шыдамдылық қасиеттерін, яғни жылдамдық күштілігін жетілдіруге, дамытуға арналған жалпы арнайы жаттығулар мен ойындарға үйрету. Жеңіл атлетика түрлерін меңгеру техникасының барлық негізгі қимылдарын талдау әр спорт түрлерінен сабақ өткізу. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №3 Тақырыбы: Спорттық жүгірудегі дене салмағын жалпы орта нүктесінен қозғалыс жолы. Мақсаты: Спорт әлеуметтік құнды тұлға қалыптастырудың тиімді жолы. Сұрақтар: 4. Спорттық жүрудегі спортшының жалпы салмағын орта нүктесінің проекциясы. 5. Спорттық жүрістің техникасы. 6. Жүру, циклдық қозғалыс. Әдістемелік нұсқаулар: Итерілген уақытта аяқ сырыққа түзу бүкіл табанмен қойылады. Жылдамдатып аяқты сырыққа қою тігін жылдамдықты сақтайды, біркелікті итерілген аяқ түзеліп сілтеген аяқ белсенді қозғалыспен алдыға, биікке шығарылып сілтеген аяқпен бірге қолды арт жаққа жіберіледі, екінші қол қуатты биікке – алдыға сілтенеді. Ұшудың бірінші бөлімі секірудің бар әдісінде бірдей. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №4 Тақырыбы: Жүру негізіндегі қадам ұзындығы мен жиілігі. Қозғалу жылдамдығы. Шартты ара қашықтық бөлінуі. Мақсаты: Әр оқушының қадам ұзындығы, жиілігімен танысып, негізгі қателерін түзету. Сұрақтар: 1. Жүгірудегі қащықтықтар. 2. Жүру жаттығулары. 3. Жүгіру кезіндегі қадам ұзындығы мен жиілігі. Әдістемелік нұсқаулар: Жеңіл атлетика түрлерінінің тәсілін үйрету Дене күштің сапалығы мен шыдамдылық қасиеттерін, яғни жылдамдық күштілігін жетілдіруге, дамытуға арналған жалпы арнайы жаттығулар мен ойындарға үйрету. Жеңіл атлетика түрлерін меңгеру техникасының барлық негізгі қимылдарын талдау әр спорт түрлерінен сабақ өткізу. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №5 Тақырыбы: Секіруге түсініктеме. Серпіліс механизмі. Секіру техникасын үйретудегі тұтас және бөлшектеп оқыту әдістерін қолдану. Негізгі. Қателер, оларды түзету, ескерту. Мақсаты: Секіруге түсініктеме беріп, серпіліс механизмін оқыту. Сұрақтар: 1. Секірудің негізі. 2. Секірудің түрлері. 3. Секіру фазалары. Әдістемелік нұсқаулар: Итерілген уақытта аяқ сырыққа түзу бүкіл табанмен қойылады. Жылдамдатып аяқты сырыққа қою тігін жылдамдықты сақтайды, біркелікті итерілген аяқ түзеліп сілтеген аяқ белсенді қозғалыспен алдыға, биікке шығарылып сілтеген аяқпен бірге қолды арт жаққа жіберіледі, екінші қол қуатты биікке – алдыға сілтенеді. Ұшудың бірінші бөлімі секірудің бар әдісінде бірдей. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №6 Тақырыбы: Екпіндеп жүгіру. Бастапқы ұшу жылдамдығы. Серпіліс пен қонудағы динамикалық жүктемелер. Мақсаты: Оқушыларға жүгіріп келіп ұзындыққа «тізені бүгіп» тәсілімен оқыту. Сұрақтар: 1. Екпіндеп жүгіру 2. Адымдау әдісі мен екпін алу. 3. Жетектеуші және арнайы жаттығулар. Әдістемелік нұсқаулар: Мүмкіндігінше, оқушылар сілтеуді түзу ұстаған дерлік аяқпен жасап, үйренген дұрыс. Серпілудің өзі секундтің оннан бір бөлігінен сәл-пәл астам уақыт ішінде жасалады. Ол жоғары қарай бағытталуы керек. Соңғы күш жұмсау табан арқылы жүзеге асады. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №7 Тақырыбы: Жүгіру мен секіру түрлерінің техникасын талдау және оқыту әдістемесі. Мақсаты: Оқушыларды жүгіру мен секірудің техникаларымен таныстыру. Сұрақтар: 1. Жүгірудің техникасының негіздері. 2. Секірудің техникасының негіздері. 3. Негізгі қателер. Әдістемелік нұсқаулар: Ұзындыққа секіру әдісін элементтерін 1-3 сыныптан бастап оқыту керек. Балаларды тігінен кедергіні дұрыс өтіп, итерілген орынға бір аяқпен түсіп жерге екі аяқпен қону.Сабақ ойын түрде өту керек. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №8 Тақырыбы: Снарядтың ұшу алыстығы және оны анықтайтын факторлары. Лақтыру фазалары. Лақтыру техникасын түзетуге арналған жаттығулар. Мақсаты: Оқушыларды снарядтың ұщу алыстығы меноны анықтайтын факторларымен таныстыру. Сұрақтар: 1. Снарядтың ұшу алыстығы. 2. Ядро итеру. 3. Найза лақтыру. Әдістемелік нұсқаулар: Итерілгенде аяқты тез және күшпен түзеп, сілтеген аяқты алғы биікке шығарып,кеудені түзеу керек. Иық пен кеуде алдыға биікке көтеріледі. Итерілу бұрышы 70-75 градус. Ядро жылдамдық күшейуі соңғы лақтыру кезінде өтеді. 180 градусқа белсенді бұрылып жамбасты көтеріп, қатты кеуде қозғалысымен итерілегн бағытта иықтағы белбеудің алғы биікке жылдам бұрылып ядроны қолмен лақтыру. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №9 Тақырыбы:Негізгі үйрету тәсілдері,реті және өтілуі, секіруді реттік тәсіл бойынша үйрету Мақсаты:Оқушыларды негізгі үйрету тәсілдерінің ретімен таныстыру секіруді реттік тәсіл бойынша үйрету Сұрақтар: 1.Екі аяақпен орнына итеріліп секіріп белсенді сілтеген қолмен, аяқты алыс итеріп жерге қону 2.Орнына 3 айналып секіру 3.Жүгіріп келіп ұзындыққа «тізені бүгіп» секіру Әдістемелік нұсқаулар: Ұзындыққа секіру әдісін элементтерін 1-3 сыныптан бастап оқыту керек. Балаларды тігінен кедергіні дұрыс өтіп, итерілген орынға бір аяқпен түсіп жерге екі аяқпен қону.Сабақ ойын түрде өту керек. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №10 Тақырыбы: Лақтыру түрлеріндегі снарядтың жылдамдық және оқыту әдістемесі. Қателерді түзету үшін арналған жаттығулар. Оқыту әдістемесі. Мақсаты: Лақырушыға снарядты лақтырғаннан кейін дене тепетендігін сақтап қалып, жарыстың ережесін бұзбауға үйрету. Сұрақтар: 1. Жеңіл атлетикалық лақтыру деген не? 2. Лақтырудың түрлері. 3. Лақтыруды қалай дұрыс жүзеге асыру керек? Әдістемелік нұсқаулар: Лақтырудың бағытына қарай қыр тұрып, допты лақтыру.Айқасып лақтырылған адымды мәйелік күшпен үйлестіруді оқыту. Оң аяқты айқастырып шығарғаннан кейін ол аяқ лақтыру адымының жайына қойылады. Снарядты өзіне алып лақтырудың бағытына қарай денені бұру. Бұл фазада спортшының қалай болғанда да снарядқа дәл тигізуі дер кезінде аяқ ауыстыруымен дене салмағының негізгі орталығының төмендеуімен қамтамасыз етіледі. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №11 Тақырыбы: Жеңіл атлетика сабағының құрылымы. Сабақ мақсаты, міндеттері және бөлімдері. Сабақ жүргізу және оған дайындалу технолгиясы. Мақсаты: Оқушыға жеңіл атлетиканың бөлімдері мен сипаттамаларына таныстыру Сұрақтар: 1.Жеңіл атлетиканы сабағының құрылымы 2.Жеңіл атлетика нені оқытады? 3.Жеңіл атлетика қандай спорт түрлерін біріктіреді? Әдістемелік нұсқаулар: Жеңіл атлетика түрлерінінің тәсілін үйрету Дене күштің сапалығы мен шыдамдылық қасиеттерін, яғни жылдамдық күштілігін жетілдіруге, дамытуға арналған жалпы арнайы жаттығулар мен ойындарға үйрету. Жеңіл атлетика түрлерін меңгеру техникасының барлық негізгі қимылдарын талдау әр спорт түрлерінен сабақ өткізу. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №12 Тақырыбы: Жылдамдықты дамытуға арналған жаттығуларды іріктеу, қарқынды жаттығулармен байланыстыру. Мақсаты: Оқушыларға жылдамдықты арттыру жаттығуларының техникасына үйрету. Сұрақтар: 1. Жылдамдықты дамыту жаттығулары жаттығулары. 2. Жүгірудің шығу тегі. 3. Жүгірудің қашықтықтары. Әдістемелік нұсқаулар: Жеңіл атлетика түрлерінінің тәсілін үйрету Дене күштің сапалығы мен шыдамдылық қасиеттерін, яғни жылдамдық күштілігін жетілдіруге, дамытуға арналған жалпы арнайы жаттығулар мен ойындарға үйрету. Жеңіл атлетика түрлерін меңгеру техникасының барлық негізгі қимылдарын талдау әр спорт түрлерінен сабақ өткізу. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №13 Тақырыбы: Күшті дамыту жаттығулары. Лақтыру түрлерінің күштік дайындығына арналған статистикалық жаттығулар. Мақсаты: Оқушыларды лақтыру техникасына дұрыс үйретіп негізгі қателерін жою Сұрақтар: 1.Күшті дамыту жаттығулары 2.Лақтыру неше әдіспен орындалады 3.Снарядты дұрыс лақтыру Әдістемелік нұсқаулар: Лақтырудың бағытына қарай қыр тұрып, допты лақтыру.Айқасып лақтырылған адымды мәйелік күшпен үйлестіруді оқыту. Оң аяқты айқастырып шығарғаннан кейін ол аяқ лақтыру адымының жайына қойылады. Снарядты өзіне алып лақтырудың бағытына қарай денені бұру. Бұл фазада спортшының қалай болғанда да снарядқа дәл тигізуі дер кезінде аяқ ауыстыруымен дене салмағының негізгі орталығының төмендеуімен қамтамасыз етіледі. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №14 Тақырыбы: Төзімділікті дамыту жаттығулары. Төзімділікке тәрбиелеудің ерекшелігі мен дайындығы. Мақсаты: Оқушылардың төзімділіктерін дамыту Сұрақтар: 1.Төзімділікті дамыту жаттығулары 2. Қысқа қашықтыққа жүгіру 3.Ұзақ қашықтыққа жүгіру Әдістемелік нұсқаулар: Итерілген уақытта аяқ сырыққа түзу бүкіл табанмен қойылады. Жылдамдатып аяқты сырыққа қою тігін жылдамдықты сақтайды, біркелікті итерілген аяқ түзеліп сілтеген аяқ белсенді қозғалыспен алдыға, биікке шығарылып сілтеген аяқпен бірге қолды арт жаққа жіберіледі, екінші қол қуатты биікке – алдыға сілтенеді. Ұшудың бірінші бөлімі секірудің бар әдісінде бірдей. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004 СОӨЖ №15 Тақырыбы: Икемділікті дамыту. Спецификалық жаттығудың бағыты динамикалық жаттығуды орындау. Мақсаты: Оқушыларды жаттығуды орындау барысында жіберген қателерін түзету. және техниканың әр түрін орындау айырмашылықтарымен таныстыру Сұрақтар : 1. Икемділікті дамытуға арналған жаттығулар 2. Секіруді үйретудің әдістері 3. Жаттығуларды дұрыс көрсету Әдістемелік нұсқаулар: Итерілген уақытта аяқ сырыққа түзу бүкіл табанмен қойылады. Жылдамдатып аяқты сырыққа қою тігін жылдамдықты сақтайды, біркелікті итерілген аяқ түзеліп сілтеген аяқ белсенді қозғалыспен алдыға, биікке шығарылып сілтеген аяқпен бірге қолды арт жаққа жіберіледі, екінші қол қуатты биікке – алдыға сілтенеді. Ұшудың бірінші бөлімі секірудің бар әдісінде бірдей. Қолданатын негізгі әдебиеттер: 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 3. Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 4. Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 Қосымша әдебиет: 1. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 2. Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 3. Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 4. Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz