Файл қосу

Әдеби талдау





                          Қазақстан Республикасының

                        Білім және ғылым министрлігі


                                 Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы


                                              мемлекеттік университеті


                            Филология факультеті
                          Қазақ әдебиеті кафедрасы




               Студенттерге арналған оқу - әдістемелік кешені


                                                    (силлабус)

                         «Көркем талдау әдістемесі»
                                 пәні бойынша

050117 «Қазақ тілі мен әдебиеті » мамандығының 4 курс студенттеріне
арналған
























                                             Семей – 2013




      Құрастырушы, доцент,ф.ғ.к:                           Тоқсамбаева А.О.
          Қазақ әдебиеті кафедрасы








      ОӘК  түйіні:  Оқу-  әдістемелік  кешеніне   (Көркем   мәтінді   талдау
әдістемесі( пәні бойынша  оқу  бағдарламасы  және  пәннің  ОӘК  тізбесі  мен
мазмұны кіреді. Осы тараулар курс бойынша дәрістердің  тақырыптық  жоспарын,
семинар  тақырыптарын,  студенттердің  оқытушының  басшылығымен   орындайтын
жұмысын, өз бетімен орындайтын жұмысы үшін тапсырмаларды қамтиды.







050117 «Қазақ тілі мен әдебиеті » мамандығының 4 курс студенттеріне
арналған





     «Көркем мәтінді талдау әдістемесі»  пәнінің оқу- әдістемелік кешені

















Құрастырушы, доцент,ф.ғ.к:                           Тоқсамбаева А.О.
Қазақ әдебиеті кафедрасы


 «____» ________________2013 ж. ________ кафедра отырысында № ____
хаттамада бекітілген.



Кафедра     меңгерушісі,     ф.ғ.к.:     _______          Ақтанова      А.С.




  Филология факультетінің оқу-әдістемелік кеңесімен

  №___  хаттама ____ _________2013 ж. талқыланған.





 ОӘК төрайымы ________ Мұқанова. Қ.Қ.
                               (қолы)


Филология факультетінің
деканы, ф.ғ.к.:                                   Қадыров А. Қ.











Пәннің оқу бағдарламасы – (Syllabus)
     1. Оқытушы туралы деректер
    Ақтанова Айман Советқызы
      2. Пән туралы деректер
      3. Атауы: Көркем мәтінді талдау әдістемесі
             Кредиттер саны: 3 (сағат 135)
         Өту орны: №3 ғимарат
         Оқу жоспарынан үзінді

|Кур|Семестр    |Кредит-тер                  |Лекц.        |Тәжірибелі|СОБӨЖ     |
|с  |           |                            |сағат        |к         |          |
|   |           |                            |             |          |          |
|1  |Дәріс      |Әдеби шығарманы талдау      |6,9,1.       |Ауызша    |1 апта    |
|   |семинар    |принциптері.                |             |баяндау   |          |
|   |СӨЖ        |                            |             |          |          |
|   |СОБӨЖ      |                            |             |          |          |
|2  |Дәріс,     |Әдеби талдау. Талдау        |16,17        |Ауызша    |2 апта    |
|   |семинар    |әдістері. Талдаудың         |             |баяндау,  |          |
|   |СӨЖ        |терминологиялық мағынасы.   |             |Ғылыми    |          |
|   |СОБӨЖ      |                            |             |пікірлер  |          |
|3  |Дәріс      |Шығарманы танып-білудегі    |6,16,17      |Ауызша    |З апта    |
|   |Семинар СӨЖ|тұтас талдау әдісі.         |             |баяндау   |          |
|   |СОБӨЖ      |                            |             |Конспект  |          |
|4  |Дәріс,     |Көркем мәтіндегі эпитет пен |8,10,11.     |Ауызша    |4 апта    |
|   |Семинар    |метафораның ролі. Эпитет пен|             |Мысал теру|          |
|   |СОБӨЖ СӨЖ  |метафораның ерекшелігі      |             |          |          |
|   |           |тұрғысынан көркем шығармаға |             |          |          |
|   |           |талдау жасау.               |             |          |          |
|5  |Дәріс,     |Көркем шығарманы проблемалық|1,2,3,5,8,11 |Баяндау   |5 апта    |
|   |семинар    |талдау әдісі..              |             |конспект  |          |
|   |СӨЖ СОБӨЖ  |                            |             |          |          |
|6  |Дәріс,     |Әдеби талдау барысында      |1,2,3,5      |Талдау    |6 апта    |
|   |семинар    |көркем туындыны мазмұн мен  |             |конспект  |          |
|   |СОБӨЖ СӨЖ  |пішін бірлігіне сай талдау  |             |          |          |
|7  |Дәріс,     |Көркем шығарманы образдар   |10,16        |Әдеби     |7 апта    |
|   |Семинар    |бойынша талдау. Кейіпкер    |             |талдау    |          |
|   |СӨЖ        |бейнесін талдаудың          |             |          |          |
|   |СОБӨЖ      |әдіс-тәсілдері.             |             |          |          |
|8  |Дәріс,     |Кейіпкер портреті,          |1,2,3,5      |Конспект  |8 апта    |
|   |семинар    |іс-әрекеті, оның ішкі       |             |          |          |
|   |СӨЖ СОБӨЖ  |психологиясы жайлы автор    |             |          |          |
|   |           |ойы.                        |             |          |          |
|9  |Дәріс,     |Кейіпкер табиғатын, оларды  |1,2,5        |Ауызша    |9 апта    |
|   |семинар    |бір-біріне қарама-қарсы қою |             |баяндау   |          |
|   |СӨЖ        |әдісімен (диалог,           |             |          |          |
|   |СОБӨЖ      |әңгімелестіру) ашуына қарай |             |          |          |
|   |           |әдеби кейіпкер характерін   |             |          |          |
|   |           |таныту.                     |             |          |          |
|10 |Дәріс,     |Прозалық шығармаларды       |2,10,        |Бақылау   |10 апта   |
|   |зертхана   |талдау. Көркем шығармадағы  |             |жұмысы    |          |
|   |СӨЖ        |өнер мен өнерпаз тұлғасы.   |             |          |          |
|   |СОБӨЖ      |                            |             |          |          |
|11 |Дәріс      |Көркем шығарманы тектік,    |12,13,16     |Талдау    |11 апта   |
|   |Семинар    |жанрлық тұрғыдан талдау.    |             |          |          |
|   |СОБӨЖ СӨЖ  |                            |             |          |          |
|12 |Дәріс,     |Шығарманың негізгі идеялық  |1,2,3,7,8    |Талдау    |12 апта   |
|   |семинар    |мақсаттарын талдау.         |             |          |          |
|   |СӨЖ        |                            |             |          |          |
|13 |Дәріс      |Шығарманың көркемдік        |22,23        |Талдау    |1З апта   |
|   |семинар СӨЖ|ерекшеліктерін талдау.      |             |Тест      |          |
|   |СОБӨЖ      |                            |             |          |          |
|14 |Дәріс,     |Шығарманың тілі, образ жасау|22,23        |Талдау    |14 апта   |
|   |семинар    |шеберлігі,                  |             |Карто-тека|          |
|   |СӨЖ СОБӨЖ  |композициялық-сюжеттік      |             |теру      |          |
|   |           |құрылымдағы стильдік        |             |          |          |
|   |           |ерекшеліктерді  талдау.     |             |          |          |
|15 |Дәріс,     |Образ композициясын талдау, |22,23        |Талдау    |15 апта   |
|   |семинар    |кейіпкер тұлғасын құрап     |             |баяндау   |          |
|   |СӨЖ        |тұрған көркем компоненттерді|             |          |          |
|   |           |анықтау.                    |             |          |          |

Пайдаланылатын негізгі әдебиеттер тізімі.


 1. Алпысбаев Қ. Көркем мәтінді талдау әдістері. А.-2004ж.
 2. Сманов Б. Кейіпкер бейнесін талдау. А.-1989 ж.
 3. Ахметов З. Өлең сөздің теориясы. – Алматы, 1973.
 4. Әдебиеттану. Терминдер сөздігі.- Алматы,  1996  (Басқа  басылымдары  да
    жарайды).
 5.  Байтұрсынов  А.  Әдебиет  танытқыш  //  кітапта:  Ахмет   Байтұрсынов.
    Шығармалары. – Алматы, 1989 (Басқа басылымдары да жарайды).
 6. Жұмалиев Қ. Әдебиет теориясы. – Алматы, 1964
 7. Қабдолов З. Әдебиет теориясының негіздері: Оқу құралы. –  Алматы,  1970
    (Басқа басылымдары да жарайды).
 8. Рымғали Нұрғали. Сөз өнерінің эстетикасы. – Астана, 2003.





                    Қосымша оқуға ұсынылатын әдебиеттер:
 9. Ахметов З. Абайдың ақындық әлемі. – Алматы, 1995.
10. Әуезов М. Әр жылдар ойлары. – Алматы, 1959.
11. Әуезов М. Уақыт және әдебиет. – Алматы, 1962.
12. Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества. - Москва, 1979.
13. Бердібаев Р. Қазақ тарихи романы. – Алматы, 1979.
14. Бердібаев Р. Қазақ эпосы. – Алматы, 1982.
15. Дербісәлин Ә. Әдебиет туралы толғаныстар. – Алматы, 1990.
16. Дүйсенбаев Ы. Қазақтың лиро-эпосы. – Алматы, 1973.
17. Жанр сипаты. – Алматы,1971.
18. Жұмалиев Қ. Стиль - өнер ерекшелігі. – Алматы, 1966.
19. Жұмалиев Қ. Қазақ әдебиеті тарихының мәселелері және  Абай  поэзиясының
    тілі. – Алматы, 1960.
20. Жолдасбеков М. Асыл арналар. – Алматы, 1990.
21. Ибраев Ш. Қазақ эпосы. – Алматы, 1987.
22. Келімбетов Н. Ежелгі әдеби жәдігерліктер. – Астана, 2004.
23. Нұрқатов А.  Идея  және  образ.  –  Алматы,  1962.Садыков  К.Н.  Теория
    литературы. – Алматы, 2002.
24. Өмірәлиев Қ. Қазақ поэзиясының жанры мен стилі. – Алматы, 1983.
25. Өмірәлиев Қ. XV-XIX ғғ. қазақ позиясының тілі. – Алматы, 1976.
26. Шапай Тұрсынжан. Шын жүрек – бір жүрек. – Алматы, 2000.

1.8 Студенттердің сабақтағы жұмыстарының рейтингілік бағасы

|№    |Көрсеткіштері                                      |Студенттің балл    |
|     |                                                   |бойынша рейтингі   |
|1    |Сабақта оқу жұмысына қатысқан жоқ                  |                 0 |
|2    |Сабақта оқу жұмысына ауық – ауық қатысты           |                 1 |
|3    |Сабақта оқу жұмысының мазмұны мен ұйымдастырылуы   |                   |
|     |талаптандыруды, түзетуді және ретке келтіруді қажет|2                  |
|     |етеді                                              |                   |
|4    |Оқу жұмысына белсене қатысқан студенттің жауап тары|                   |
|     |әдістемелік және теория тұрғысынан негізделген,    |                   |
|     |нақты жағдайларда білімін шығармашылықпен пайдалана|3                  |
|     |біледі.                                            |                   |


Рейтинг шкаласы

|Бақылау нысаны                                          |Ұпайлары           |
|Ағымдағы                                                |20                 |
|Аралық                                                  |35                 |
|Үйдегі                                                  |10                 |
|Қорытынды                                               |35                 |
|Барлығы                                                 |100                |






                 Студенттердің түрлі сипаттағы тапсырмаларды
                       орындауының рейтингтік бағасы.
|      |                                              |Студенттің балл    |
|№     |Көрсеткіштері                                 |бойынша рейтинг    |
|1     |Тапсырма орындалған жоқ                       |               0   |
|2     |Тапсырма үлгі бойынша орындалған              |               1   |
|3     |Тапсырмалар қайта құрылды                     |               2   |
|4     |Тапсырма шығармашылықпен орындалды, жұмыстың  |                   |
|      |жаңа амалы ұсынылды.                          |3                  |

|Бағаның әріптік |Ұпайдың сандық   |Пайыздық      |Дәстүрлік жүйеде бағалау |
|баламасы        |баламасы         |көрсеткіштері |                         |
|А               |4,0              |95-100        |өте жақсы                |
|А-              |3,67             |90-94         |                         |
|В+              |3,33             |85-89         |Жақсы                    |
|В               |3,0              |80-84         |                         |
|В-              |2,67             |75-79         |                         |
|С+              |2,33             |70-74         |Қанағаттанарлық          |
|С               |2,0              |5-69          |                         |
|С-              |1,67             |60-64         |                         |
|Д+              |1,33             |55-59         |                         |
|Д               |1,0              |50-54         |                         |
|F               |0                |0-49          |Қанағаттанғысыз          |

        9. Курстың саясаты мен реті студенттерге пәнді оқу барысында
           қойылатын әкімшілік талаптарын көрсетеді. (балл бойынша)
      *  Кешігу
      *  Сабақты босату
      *  Аудиториядағы жүріс – тұрысы
      *   Жұмыстарын кеш өткізгені
       • Емтиханда болмауы және т.б.


2. Оқу-әдістемелік кешеннің тізбесі мен мазмұны
2.1. Курстың тақырыптық жоспары
Барлығы (кредиттер):  2 (90 -  сағат)

|Тақырыптың атауы                           |Дәріс   |Тәжірибе|ОСӨЖ    |СӨЖ   |
|                                           |        |лік     |        |      |
|Әдеби шығарманы талдау принциптері.        |2       |1       |1,5     |3     |
|Әдеби талдау. Талдау әдістері.             |2       |1       |1,5     |3     |
|Шығарманы танып-білудегі тұтас талдау      |2       |1       |1,5     |3     |
|әдісі.                                     |        |        |        |      |
|Көркем шығарманы проблемалық талдау әдісі. |2       |1       |1,5     |3     |
|Көркем шығарманы образдар бойынша талдау.  |2       |1       |1,5     |3     |
|Кейіпкер бейнесін талдаудың әдіс-тәсілдері.|        |        |        |      |
|Образ композициясын талдау, кейіпкер       |2       |1       |1,5     |3     |
|тұлғасын құрап тұрған көркем компоненттерді|        |        |        |      |
|анықтау.                                   |        |        |        |      |
|Әдеби талдау барысында көркем туындыны     |2       |1       |1,5     |3     |
|мазмұн мен пішін бірлігіне сай талдау      |        |        |        |      |
|Прозалық шығармаларды талдау.              |2       |1       |1,5     |3     |
|Көркем шығарманы тектік, жанрлық тұрғыдан  |2       |1       |1,5     |3     |
|талдау.                                    |        |        |        |      |
|Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін талдау.|2       |1       |1,5     |3     |
|Әдеби кейіпкер характерін таныту.          |2       |1       |1,5     |3     |
|Шығарманың негізгі идеялық мақсаттарын     |2       |1       |1,5     |3     |
|талдау.                                    |        |        |        |      |
|Кейіпкер портреті, іс-әрекеті, оның ішкі   |2       |1       |1,5     |3     |
|психологиясы жайлы автор ойы.              |        |        |        |      |
|Шығарманың тілі, образ жасау шеберлігі,    |2       |1       |1,5     |3     |
|композициялық-сюжеттік құрылымдағы стильдік|        |        |        |      |
|ерекшеліктерді  талдау.                    |        |        |        |      |
|Көркем мәтіндегі эпитет пен метафораның    |2       |1       |1,5     |3     |
|ролі.                                      |        |        |        |      |
|БАРЛЫҒЫ:                                   |15      |15      |22,5    |45    |

2.2 Дәріс сабақтар тезистері
1-дәріс. Әдеби шығарманы талдау принциптері.
1. Талдаудың тарихи-қоғамдық негізі.
2. Логикалық -психологиялық сипаты.
3. эстетикалық - әсершілдік мәні.
2-дәріс  Әдеби талдау. Талдау әдістері.
1. Тұтас талдау әдісі.
2. Проблемалы талдау әдісі.
3. Образдар бойынша талдау әдісі.
3- дәріс Шығарманы танып-білудегі тұтас талдау әдісі.
1. Образдар жүйесі
2. Жазушының тіл шеберлігі
 4-дәріс   Көркем шығарманы проблемалық талдау әдісі.
1.  Әдеби көркем шығарманың тақырыбы мен идеясы.
2. Әдеби көркем шығармадағы бейне қатары.
5-дәріс. Көркем шығарманы образдар бойынша талдау.
1. Кейіпкер бейнесін талдаудың әдіс-тәсілдері.
2. Кейіпкер портреті, іс-әрекеті, оның ішкі  психологиясы жайлы автор ойын
анықтау.
3. Көркем бейнеге тән ерекшеліктерді өзге кейіпкерлерді сөйлету жолымен
көрсету.
6-дәріс Образ композициясын талдау, кейіпкер тұлғасын құрап тұрған көркем
компоненттерді анықтау.

1. Шығарманың композициялық бірлігі. Сюжет композициясы, сыртқы (архитек-
тоникалық) композиция, тілдік композиция.


2. Композицияның объективті және субъективті факторлары.

7-дәріс Әдеби талдау барысында көркем туындыны мазмұн мен пішін бірлігіне
сай талдау
1. Көркем шығарма. /мазмұн, пішін/

2. Көркем шығарманың тақырыбы.

3.  Көркем шығарманың идеясы.

8-дәріс Прозалық шығармаларды талдау.
1. Көркем шығармадағы өнер мен өнерпаз тұлғасы.
1. Типтік бейне. Тип және прототип.
2. Көркем бейне жасаудағы тәсілдер.
9-дәріс Көркем шығарманы тектік, жанрлық тұрғыдан талдау.
1. Көркем әдебиеттегі шарттылық мәселесі.
2. Психологиялық портрет. Мінездеу.
3. Шығарманың жанрлық ерекшелігі  және тілі.
10-дәріс Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін талдау.
1. Троптар, олардың арақатынасы.
2. Айшықтау, олардың түрлері
11-дәріс Кейіпкер табиғатын оларды бір-біріне қарама-қарсы қою әдісімен
(диалог, әңгімелестіру) ашуына қарай әдеби кейіпкер характерін таныту.
1.Кейіпкер – көркем әдебиеттегі мазмұнды беру формасы.

2. Кейіпкердің (бейненің) ішкі құрылымы. Бейнелер типологиясы.

3. Портрет. Персонаж және суреткер.

12-дәріс Шығарманың негізгі идеялық мақсаттарын талдау.
1. Әдеби процесс және оның ұлттық ерекшеліктері.
2. Дәстүр және жаңашылдық.
13-дәріс Шығарманың тілі, образ жасау шеберлігі.
1.  композициялық-сюжеттік құрылымдағы стильдік ерекшеліктерді  талдау.
2. Әдебиеттегі композициялық бүтіндік мәселесі.
14-дәріс. Кейіпкер портреті, іс-әрекеті, оның ішкі психологиясы жайлы автор
ойы.
1. Көркем бейне және оның танымдық, эстетикалық мәні.

2. Көркем бейне және авторлық дүниетаным.

15-дәріс Көркем мәтіндегі эпитет пен метафораның ролі.
1. Эпитет пен метафораның ерекшелігі тұрғысынан көркем шығармаға талдау
жасау.
2. Эпитет пен метафораны қолданудағы жазушы шеберлігі
3. Дәстүрлі және, дәстүрлі емес эпитет және метафора.

2.3. Семинарлар тақырыптары.
1. Әдеби шығарманы талдау принциптері.
2. Әдеби талдау. Талдау әдістері.
3.  Шығарманы танып-білудегі тұтас талдау әдісі.
4.  Көркем шығарманы проблемалық талдау әдісі.
5. Көркем шығарманы образдар бойынша талдау.
6.  Образ композициясын талдау, кейіпкер тұлғасын құрап тұрған көркем
компоненттерді анықтау.
7.  Әдеби талдау барысында көркем туындыны мазмұн мен пішін бірлігіне сай
талдау
8.  Прозалық шығармаларды талдау.
9.  Көркем шығарманы тектік, жанрлық тұрғыдан талдау.
10.  Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін талдау.
11. Кейіпкер табиғатын оларды бір-біріне қарама-қарсы қою әдісімен (диалог,
әңгімелестіру) ашуына қарай әдеби кейіпкер характерін таныту.

12. Шығарманың негізгі идеялық мақсаттарын талдау.
13. Шығарманың тілі, образ жасау шеберлігі.
14. Кейіпкер портреті, іс-әрекеті, оның ішкі психологиясы жайлы автор ойы.
15. Көркем мәтіндегі эпитет пен метафораның ролі.

Ұсынылатын әдебиеттер тізімі
27. Алпысбаев Қ. Көркем мәтінді талдау әдістері. А.-2004ж.
28. Сманов Б. Кейіпкер бейнесін талдау. А.-1989 ж.
29. Ахметов З. Өлең сөздің теориясы. – Алматы, 1973.
30. Әдебиеттану. Терминдер сөздігі.- Алматы,  1996  (Басқа  басылымдары  да
    жарайды).
31.  Байтұрсынов  А.  Әдебиет  танытқыш  //  кітапта:  Ахмет   Байтұрсынов.
    Шығармалары. – Алматы, 1989 (Басқа басылымдары да жарайды).
32. Жұмалиев Қ. Әдебиет теориясы. – Алматы, 1964
33. Қабдолов З. Әдебиет теориясының негіздері: Оқу құралы. –  Алматы,  1970
    (Басқа басылымдары да жарайды).
34. Рымғали Нұрғали. Сөз өнерінің эстетикасы. – Астана, 2003.





                    Қосымша оқуға ұсынылатын әдебиеттер:
35. Ахметов З. Абайдың ақындық әлемі. – Алматы, 1995.
36. Әуезов М. Әр жылдар ойлары. – Алматы, 1959.
37. Әуезов М. Уақыт және әдебиет. – Алматы, 1962.
38. Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества. - Москва, 1979.
39. Бердібаев Р. Қазақ тарихи романы. – Алматы, 1979.
40. Бердібаев Р. Қазақ эпосы. – Алматы, 1982.
41. Дербісәлин Ә. Әдебиет туралы толғаныстар. – Алматы, 1990.
42. Дүйсенбаев Ы. Қазақтың лиро-эпосы. – Алматы, 1973.
43. Жанр сипаты. – Алматы,1971.
44. Жұмалиев Қ. Стиль - өнер ерекшелігі. – Алматы, 1966.
45. Жұмалиев Қ. Қазақ әдебиеті тарихының мәселелері және  Абай  поэзиясының
    тілі. – Алматы, 1960.
46. Жолдасбеков М. Асыл арналар. – Алматы, 1990.
47. Ибраев Ш. Қазақ эпосы. – Алматы, 1987.
48. Келімбетов Н. Ежелгі әдеби жәдігерліктер. – Астана, 2004.
49. Нұрқатов А.  Идея  және  образ.  –  Алматы,  1962.Садыков  К.Н.  Теория
    литературы. – Алматы, 2002.
50. Өмірәлиев Қ. Қазақ поэзиясының жанры мен стилі. – Алматы, 1983.
51. Өмірәлиев Қ. XV-XIX ғғ. қазақ позиясының тілі. – Алматы, 1976.
52. Шапай Тұрсынжан. Шын жүрек – бір жүрек. – Алматы, 2000.

2.4.  Студенттердің оқытушының басшылығымен орындайтын жұмысы шеңберіндегі
тапсырмалар.



  |№  |Тақырыптар                   |Жұмыс түрі |Тапсыру   |Баға     |
|   |                             |           |мерзімі   |         |
|1  |Көркем мәтінді талдау        |өздік жұмыс|І апта    |4        |
|   |әдістері, жаңаша бетбұрыс    |           |          |         |
|2  |Шығарма мәтінін оқуды        |конспект   |ІІ апта   |5        |
|   |ұйымдастырудың  білімділік   |           |          |         |
|   |және  тәрбиелік маңызы       |           |          |         |
|3  |Шығарманың жанрлық           |Реферат    |ІІІ апта  |4        |
|   |ерекшелігіне байланысты оқып |           |          |         |
|   |үйрену                       |           |          |         |
|4  |Көркем шығармаларды  талдау  |өздік жұмыс|ІҮ апта   |5        |
|   |жолдары                      |           |          |         |
|5  |Әдеби теориялық ұғымдарды    |Конспект   |Ү апта    |4        |
|   |қалыптастыру жолдары         |           |          |         |
|6  |Көркем шығарманы образдар    |Реферат    |ҮІ апта   |5        |
|   |бойынша талдау. Кейіпкер     |           |          |         |
|   |бейнесін талдаудың           |           |          |         |
|   |әдіс-тәсілдері.              |           |          |         |
|7  |Образ композициясын талдау,  |өздік жұмыс|ҮІІ апта  |5        |
|   |кейіпкер тұлғасын құрап      |           |          |         |
|   |тұрған көркем компоненттерді |           |          |         |
|   |анықтау.                     |           |          |         |
|8  |Әдеби талдау барысында көркем|Конспект   |ҮІІІ апта |4        |
|   |туындыны мазмұн мен пішін    |           |          |         |
|   |бірлігіне сай талдау         |           |          |         |
|9  |Прозалық шығармаларды талдау.|өздік жұмыс|ІХ апта   |4        |
|10 |Көркем шығарманы тектік,     |өздік жұмыс|Х апта    |4        |
|   |жанрлық тұрғыдан талдау.     |           |          |         |
|11 |Шығарманың көркемдік         |өздік жұмыс|ХІ апта   |5        |
|   |ерекшеліктерін талдау.       |           |          |         |
|12 |Әдеби кейіпкер характерін    |Конспект   |ХІІ апта  |5        |
|   |таныту.                      |           |          |         |
|13 |Шығарманың негізгі идеялық   |Конспект   |ХІІІ апта |5        |
|   |мақсаттарын талдау.          |           |          |         |
|14 |Кейіпкер портреті,           |Реферат    |ХІҮ апта  |5        |
|   |іс-әрекеті, оның ішкі        |           |          |         |
|   |психологиясы жайлы автор ойы.|           |          |         |
|15 |Шығарманың тілі, образ жасау |конспект   |ХҮ апта   |4        |
|   |шеберлігі,                   |           |          |         |
|   |композициялық-сюжеттік       |           |          |         |
|   |құрылымдағы стильдік         |           |          |         |
|   |ерекшеліктерді  талдау.      |           |          |         |


2.5. Студенттердің өз бетімен орындайтын жұмысы шеңберіндегі
тапсырмалар.



  |р/с|СӨЖ тапсырмаларының       |Тапсырма түрі  |Тапсыру      |Баға     |
|   |мазмұны                   |               |мерзімі      |         |
|1  |Әдеби шығарманы талдаудың |Ауызша баяндау |І апта       |5        |
|   |тарихи-қоғамдық негізі.   |               |             |         |
|2  |Поэзиялық шығармаларды    |Конспект       |ІІ апта      |4        |
|   |талдау әдістері           |               |             |         |
|3  |Прозалық шығармаларды     |Реферат        |ІІІ апта     |5        |
|   |оқытудың педагогикалық    |               |             |         |
|   |және әдістемелік          |               |             |         |
|   |принциптері.              |               |             |         |
|4  |Драмалық шығармаларды     |өздік жұмысы   |ІҮ апта      |5        |
|   |талдау әдістері           |               |             |         |
|5  |Кейіпкер портреті,        |Конспект       |Ү апта       |4        |
|   |іс-әрекеті, оның ішкі     |               |             |         |
|   |психологиясы жайлы автор  |               |             |         |
|   |ойы.                      |               |             |         |
|6  |Көркем шығарманың         |Реферат        |ҮІ апта      |5        |
|   |эстетикалық табиғатын     |               |             |         |
|   |таныту                    |               |             |         |
|7  |Әдеби талдау. Талдау      |Конспект       |ҮІІ апта     |4        |
|   |әдістері.                 |               |             |         |
|8  |Әдеби шығарманы талдаудың |Реферат        |ҮІІІ апта    |5        |
|   |логикалық -психологиялық  |               |             |         |
|   |сипаты.                   |               |             |         |
|9  |Әдеби шығарманы талдаудың |Реферат        |ІХ апта      |5        |
|   |эстетикалық - әсершілдік  |               |             |         |
|   |мәні.                     |               |             |         |
|10 |Көркем бейнеге тән        |өздік жұмысы   |Х апта       |5        |
|   |ерекшеліктерді өзге       |               |             |         |
|   |кейіпкерлерді сөйлету     |               |             |         |
|   |жолымен көрсету.          |               |             |         |
|11 |Кейіпкер портреті,        |Конспект       |ХІ апта      |4        |
|   |іс-әрекеті, оның ішкі     |               |             |         |
|   |психологиясы жайлы автор  |               |             |         |
|   |ойын анықтау.             |               |             |         |
|12 |Кейіпкер бейнесін         |өздік жұмысы   |ХІІ апта     |5        |
|   |талдаудың әдіс-тәсілдері. |               |             |         |
|13 |Әдеби көркем шығармадағы  |Реферат        |ХІІІ апта    |5        |
|   |бейне қатары.             |               |             |         |
|14 |Әдебиеттегі композициялық |Ауызша баяндау |ХІҮ апта     |5        |
|   |бүтіндік мәселесі,        |               |             |         |
|   |композициялық-сюжеттік    |               |             |         |
|   |құрылымдағы стильдік      |               |             |         |
|   |ерекшеліктерді  талдау.   |               |             |         |
|15 |Көркем әдебиеттегі        |Ауызша баяндау |ХҮ апта      |5        |
|   |шарттылық мәселесі.       |               |             |         |
|   |Психологиялық портрет.    |               |             |         |
|   |Мінездеу.                 |               |             |         |

2.6. Курс бойынша емтихан сұрақтары:
1. Әдеби шығарманы талдау принциптері.
2. Әдеби талдау.
3.  Шығарманы танып-білудегі тұтас талдау әдісі.
4.  Көркем шығарманы проблемалық талдау әдісі.
5. Көркем шығарманы образдар бойынша талдау.
6.  Образ композициясын талдау, кейіпкер тұлғасын құрап тұрған көркем
компоненттерді анықтау.
7.  Әдеби талдау барысында көркем туындыны мазмұн мен пішін бірлігіне сай
талдау
8.  Прозалық шығармаларды талдау.
9.  Көркем шығарманы тектік, жанрлық тұрғыдан талдау.
10.  Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін талдау.
11. Кейіпкер табиғатын оларды бір-біріне қарама-қарсы қою әдісімен (диалог,
әңгімелестіру) ашуына қарай әдеби кейіпкер характерін таныту.

12. Шығарманың негізгі идеялық мақсаттарын талдау.
13. Шығарманың тілі, образ жасау шеберлігі.
14. Кейіпкер портреті, іс-әрекеті, оның ішкі психологиясы жайлы автор ойы.
15. Көркем мәтіндегі эпитет пен метафораның ролі.
16. Әдеби шығарманы талдаудың тарихи-қоғамдық негізі.
17. Поэзиялық шығармаларды талдау әдістері.
18. Прозалық шығармаларды оқытудың педагогикалық және әдістемелік
принциптері.
19.  Драмалық шығармаларды талдау әдістері
20. Кейіпкер портреті, іс-әрекеті, оның ішкі психологиясы жайлы автор ойы.
21. Көркем мәтінді талдау әдістері, жаңаша бетбұрыс
22. Шығарма мәтінін оқуды ұйымдастырудың  білімділік және  тәрбиелік маңызы
23. Шығарманың жанрлық ерекшелігіне байланысты оқып үйрену
24. Көркем шығармаларды  талдау жолдары
25. Әдеби теориялық ұғымдарды  қалыптастыру жолдары
26. Кейіпкер бейнесін талдаудың әдіс-тәсілдері.
27. Талдау әдістері.
28. Әдеби кейіпкер характерін таныту.
29. Шығарманың негізгі идеялық мақсаттарын талдау.
30. Кейіпкер портреті, іс-әрекеті, оның ішкі психологиясы жайлы автор ойы.











Пәндер