Файл қосу

±йымдастыру єдістемесі



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ
               ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

|СБЖ 3 деңгей құжаты   |ПОӘК                |                                  |
|                      |                    |                                  |
|                      |                    |УМКД 042-16.18.1.97/02-2013       |
|Оқытушыға арналған    |                    |                                  |
|«Физиканы оқыту       |2013 ж.             |                                  |
|теориясы және         |№1 басылым          |                                  |
|әдістемесі» пәнінің   |                    |                                  |
|бағдарламасы          |                    |                                  |






                      ПӘННІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


                     5В060400 - «Физика» мамандығы үшін

                  «Физиканы оқыту теориясы және әдістемесі»

                  СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                    Семей
                                    2013




                                  Алғы сөз


     1. ӘЗІРЛЕНДІ
      Құрастырған ____________    «_» ____2013ж.  Абдуахитова О.Т,  «Физика»
      кафедрасының аға оқытушысы


      2  КЕЛІСІЛДІ
      2.1  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
      «Физика» кафедрасы мәжілісінде қаралды
      Хаттама № 1   «__» _____ 2013 жыл


      Кафедра меңгерушісі ___________  С.С.Маусымбаев.


       2.2 Физика-математика  факультетінің оқу әдістемелік кеңесінің
                                 мәжілісінде
          Хаттама  № 1   «  »          2013 жыл
          Факультеттің оқу әдістемелік кеңесінің төрайымы_______
Қ.А.Батырова


        3  БЕКІТІЛДІ
     Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және
                           басылымға рұқсат етілді
       Хаттама № _1_     «___» ____________   2013 жыл
          ОӘК төрайымы  ________ Г.К.Искакова


       4  Алғаш енгізілді











                                   Мазмұны


      |1 Жалпы ережелер                                                    |   |
|2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу         |   |
|3 Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар                   |   |
|4 Курс форматы                                                      |   |
|5 Курс саясаты                                                      |   |
|6 Баға қоюдың саясаты.                                              |   |
|7 Әдебиеттер                                                        |   |
|   |
|   |



















































   1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


   1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы деректер
Аға оқытушы Абдуахитова О.Т.
 «Физика» кафедрасы
Байланыс қатынасы - № 3 оқу ғимараты, № 308 кабинет, тел: 35-26-22,77-33-58
Сабақ өткізетін орын –3 этаждың аудиториялары
Пәннің аталуы – «Физиканы оқыту теориясы және әдістемесі»
Кредит саны – 2

   2.   Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу      1-
      кесте
































2  ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
                       1 Кесте


      |№  |Тақырыптың аталуы                   |Сағат саны                            |
|   |                                    |ДС     |ТС     |ОСӨЖ   |СӨЖ      |Әдеби|
|   |                                    |       |       |       |         |еттер|
|1  |2                                   |3      |4      |5   |6    |7           |
|1  |Дәріс № 1  Кіріспе. Физиканы оќыту  |1      |1      |1   |3    |7.1.15      |
|   |теориясы мен єдістемесі –           |       |       |    |     |1-тарау     |
|   |педагогикалыќ ѓылым. ФОТЄ пєні,     |       |       |    |     |(5-16)      |
|   |мазм±ны жєне зерттеу єдістері даму  |       |       |    |     |7.1.16      |
|   |тарихы.ФОЄ-ніњ философия, психологи |       |       |    |     |1-тарау     |
|   |жєне педагогикамен байланысы. Физика|       |       |    |     |(5-8)       |
|   |пәні. Физикалық зерттеу әдістері.   |       |       |    |     |            |
|   |                                    |       |       |    |     |            |
|   |                                    |       |       |    |     |            |
|   |                                    |       |       |    |     |            |
|   |                                    |       |       |    |     |            |
|   |                                    |       |       |    |     |            |
|   |                                    |       |       |    |     |            |
|   |                                    |       |       |    |     |            |
|2  |Дәріс № 2 Орта жєне жоѓары  білім   |1      |1      |1   |3    |7.1.15      |
|   |беріудіњ  ќазіргі кездегі дамуына   |       |       |    |     |2-тарау     |
|   |сєйкес ФОТЄ міндеттері мен          |       |       |    |     |(19-24)     |
|   |кµкейкесті мєселелері. Орта         |       |       |    |     |            |
|   |мектептегі физика білімініњ         |       |       |    |     |            |
|   |концепциясы. Орта мектептегі физика |       |       |    |     |            |
|   |білімініњ стандарты. Физика         |       |       |    |     |            |
|   |м±ѓалімніњ ж±мысыныњ негізгі        |       |       |    |     |            |
|   |т‰рлері.                            |       |       |    |     |            |
|3  |Дәріс № 3 Физиканы оќытудыњ ѓылыми  |1      |1      |1   |3    |7.1.15      |
|   |теориялыќ жєне єдістемелік          |       |       |    |     |3-тарау     |
|   |негіздері. Физиканы оќыту-          |       |       |    |     |(27-28)     |
|   |дидактикалыќ ж‰йе. Физиканы оќытудыњ|       |       |    |     |            |
|   |негізгі міндеттері: 1єлемтану, білім|       |       |    |     |            |
|   |беру, тєрбиелеу, дамыту.1           |       |       |    |     |            |
|4  |Дәріс № 4 Физиканыњ оќушылардыњ     |1      |1      |1   |3    |7.1.16      |
|   |мамандыќ танудаѓы, ењбекке          |       |       |    |     |2-тарау     |
|   |‰йренудегі рµлі                     |       |       |    |     |(9-29)      |
|5  |Дәріс № Орта оќу орындаѓы физика    |1      |1      |1   |3    |7.1.16      |
|   |курсыныњ ќ±рылымы. Жалы білім       |       |       |    |     |3-тарау     |
|   |беретін кєсіптік орта мектептердіњ  |       |       |    |     |(35-49)     |
|   |оќу жоспары жєне ондаѓы физиканыњ   |       |       |    |     |            |
|   |орны. Физиканы басќа оќу пєндрімен  |       |       |    |     |            |
|   |жєне оќушыларды ењбекке баулу мен   |       |       |    |     |            |
|   |байланысы                           |       |       |    |     |            |
|6  |Дәріс № 6 Физиканы оќыту єдістерімен|1      |1      |1   |3    |7.1.15      |
|   |ќ±ралдардыњ ж‰йесі. Дидактикалыќ    |       |       |    |     |4-тарау     |
|   |принциптермен физиканы оќыту        |       |       |    |     |(33-40)     |
|   |єдістері. Оќытуда ѓылыми танымдыќ   |       |       |    |     |            |
|   |єдістерді ќолдану: жалпы логикалыќ  |       |       |    |     |            |
|   |танымдыќ єдістер; теориялыќ жєне    |       |       |    |     |            |
|   |эмпирикалыќ ѓылыми єдістер.         |       |       |    |     |            |
|   |Педагогикалыќ зањдылыќтардыњ        |       |       |    |     |            |
|   |статистикалыќ мєні. Физиканы оќытуды|       |       |    |     |            |
|   |жандандыру єдістері.                |       |       |    |     |            |
|7  |Дәріс № 7 Физиканы оќыту процессін  |1      |1      |1   |3    |7.1.15      |
|   |жабдыќтау. Физика кабинетін жєне    |       |       |    |     |5-тарау     |
|   |лабораториясын жабдыќтауѓа ќойылатын|       |       |    |     |(43-49)     |
|   |негізгі талаптар. Кµрнектілік,      |       |       |    |     |            |
|   |техникалыќ ќ±ралдарын пайдалану     |       |       |    |     |            |
|   |єдістемесі. Демнстрациялыќ          |       |       |    |     |            |
|   |экспетимент, оныњ мєні, оѓан        |       |       |    |     |            |
|   |ќойылатын єдістемелік талаптар.     |       |       |    |     |            |
|   |Физиканы оќыту єдістері мен         |       |       |    |     |            |
|   |ќ±ралдарына комплексті тєсілдерді   |       |       |    |     |            |
|   |ќолдану.                            |       |       |    |     |            |
|8  |Дәріс № 8 Орта оќу орындарында      |1      |1      |    |3    |7.1.15      |
|   |физика сабаќтарын ±йымдастыру       |       |       |    |     |6-тарау     |
|   |т‰рлері: сабаќ, лекция, семинар,    |       |       |    |     |(51-57)     |
|   |конференция, экскурсия. Стандартты  |       |       |    |     |7.1.16      |
|   |емес сабаќтар,физика сабаѓыныњ      |       |       |    |     |5-тарау     |
|   |типтері мен ќ±рылымы, сабаќќа       |       |       |    |     |(69-75)     |
|   |ќойылатын негізгі талаптар.         |       |       |    |     |            |
|9  |Фронтальды лабораториялыќ ж±мыстар. |1      |1      |1   |3    |7.1.16      |
|   |Физикалыќ практикум.                |       |       |    |     |8-тарау     |
|   |                                    |       |       |    |     |(106-114)   |
|10 |Дәріс №  10 Оќыту мєселелері, физика|1      |1      |1   |3    |7.1.16      |
|   |есептері, олардыњ классификациясы   |       |       |    |     |9-тарау     |
|   |жєне шешу єдістері.                 |       |       |    |     |(116-127)   |
|   |                                    |       |       |    |     |7.1.15      |
|   |                                    |       |       |    |     |7-тарау     |
|   |                                    |       |       |    |     |(59-66)     |
|11 |Дәріс №   11  Физика бойынша        |1      |1      |1   |3    |7.1.16      |
|   |білімді, біліктілікті, даѓдыны      |       |       |    |     |12-тарау    |
|   |баќылау жєне тексеру. Баќылаудыњ    |       |       |    |     |(151-157)   |
|   |т‰рлері. Программалыќ баќылау.      |       |       |    |     |            |
|   |Компьютер арќылы баќылудыњ мысалдары|       |       |    |     |            |
|12 |Дәріс №  12 Факультативті сабаќтарды|1      |1      |1   |3    |7.1.15      |
|   |±йымдастыру єдістемесі.             |       |       |    |     |8-тарау     |
|   |Факультативті курстыњ баѓдарламасы. |       |       |    |     |(70-72)     |
|   |Физика бйынша сыныптан тыс ж±мыс.   |       |       |    |     |7.1.16      |
|   |Оќушылардыњ сабаќ кезідегі жєне     |       |       |    |     |13-тарау    |
|   |сабаќтан тыс 1уаќыттаѓы µзіндік     |       |       |    |     |(160-169)   |
|   |ж±мысы.                             |       |       |    |     |            |
|13 |Дәріс №  13 М±ѓалім ж±мысын         |1      |1      |1   |3    |7.1.16      |
|   |жоспарлау. Таќырыптыќ (календарлыќ) |       |       |    |     |14-тарау    |
|   |жєне сабаќтыќ жоспарлау             |       |       |    |     |(170-177)   |
|14 |Дәріс №  14 Жоѓарѓы оќу орындарында |1      |1      |1   |3    |7.1.16      |
|   |(ЖОО) физиканы оќытудыњ ±йымдастыру |       |       |    |     |5-тарау     |
|   |єдістемесі. Єрт‰рлі баѓыттаѓы ЖОО   |       |       |    |     |(69-75)     |
|   |оќу жоспарындаѓы физиканыњ орыны.   |       |       |    |     |7.1.15      |
|   |ЖОО физика курсын ќ±ру принциптері, |       |       |    |     |6-тарау     |
|   |мамандыќпен байланысы. Лекция, оныњ |       |       |    |     |(51-57)     |
|   |т‰рлері. Лекцияны дайндау мазм±ны,  |       |       |    |     |            |
|   |±йымдастыру жєне єдістемелігі.      |       |       |    |     |            |
|   |Дәріс №  15  Семинар. Практикалыќ   |1      |1      |1   |3    |7.1.16      |
|   |сабаќтар. Лабораториялыќ практикум. |       |       |    |     |11-тарау    |
|   |Студенттердіњ µзіндік ж±мысын       |       |       |    |     |(138-147)   |
|   |±йымдастыру (аудиторяа жєне одан тыс|       |       |    |     |            |
|   |уаќытта). Студенттердіњ оќу         |       |       |    |     |            |
|   |зерттеулік ж±мыстары. Студенттердіњ |       |       |    |     |            |
|   |білімін даѓдыларын баќылау          |       |       |    |     |            |
|   |тєсілдері. Рейтиг ж‰йесініњ жєне    |       |       |    |     |            |
|   |тестік єдістердіњ принциптері.      |       |       |    |     |            |
|                                        |15     |15     |15  |90   |            |


3  ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР


    Курсты оқыған кезде берілген  тақырыптың  (бөлім)  негізгі  жағдайларын
қарастыруға баса назар аудару керек, осы  мақсатта  оқу-әдістемелік  кешенін
ұсынып отырмыз, ол студенттердің оқулықпен жұмыс істеуін жеңілдетеді.  Әрбір
тақырып (бөлім) бойынша  қысқаша  конспекті  өзін-өзі  тексеру  сұрақтарымен
аяқталады.
    Ең  маңыздысы  дұрыс  оқулық  таңдау.  Бір  уақытта  бірнеше   оқулықты
пайдаланудың қажеті жоқ. Ұсынылып отырған әдебиеттердің ішінен  тек  біреуін
ғана  негізгі  етіп   алу  керек.   Басқа   оқулықтар   немесе   әдістемелік
нұсқауларды тек  оқып  жатқан  материал  жоқ  болған  кезде  немесе  негізгі
оқулықта қысқаша көрсетілген кезде қана пайдаланылады.
    Курсты тақырып бойынша, пән бағдарламасына сәйкес оқыған жөн. Оқулықпен
жұмыс  істегенде  міндетті  түрде  оқулықта   немесе   кешенде   көрсетілген
мысалдарды талдау  және өздігінен есептер  шешу  қажет.  Осыдан  кейін  ғана
өзін тексеруге арналған сұрақтарға жауап беру  керек.  Теорияны  практикалық
есептерді  шешу  кезінде  дұрыс  қолдана  білсеңіз,   онда   оқу   материалы
меңгерілген деп санауға болады.



      4  КУРС ФОРМАТЫ ЖӘНЕ САЯСАТЫ



    Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 2 рет жүргізіледі, ОСӨЖ уақытын  қоса
есептегенде.  Курс  форматы  -  аралас.  Зертчаналық  сабақтарында  күрделі,
мәселелі сұрақтарды қарастырады.
      Практикалық сабактар есептер шығару, жұлдыз карталарымен  жұмыс  жасау
негізінде теориялық материалды тереңірек  түсінуге  және  дағдырларды  алуға
арналған.
      Аудиториялық ОСӨЖ уақытында сіздердің лабораториялық сабаққа дайындалу
процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде  туындаған
сұрақтарыңызды қарастырамыз.
      Сонымен қатар аптасына  бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша,
мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОСӨЖ сабағын өткіземін.
      Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің
көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар
түрлері, ОСӨЖ және СӨЖ жоспары – кестесінде көрсетілген.
    Пәнді  оқуға  берілген   барлық   кезеңде,   менің   сіздерге   қойатын
талаптарымның барлығын орныдайсыз.
      1.Лабораториялық, практикалық сабақтарға  қатысу  әрбір  студент  үшін
міндетті   жағдай.   Сабақтарға   кешікпей   келу   және    сабақ    үстінде
бір–бірлеріңізбен  сөйлеспей  отыруларыңызды  сұраймын.  Әр   лабораториялық
сабаққа қатысқаны үшін +1  баллмен  бағаланады,  ал  лабораториялық  сабақты
босатып келмей қалған жағдайда -1 баллмен бағаланады.
      Өткен материалдарды өтеу үшін студентке оқытушы тапсырма  береді  және
ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға алалмайсыз.
      Әр өтелмеген сабақ тағыда қосымша -2 баллмен бағаланады.
      2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол  сізді  курсты  толық
меңгеруден  босатпайды.  Егер  студент   сабақтарды   себепті   жағдайлармен
босатса, онда  ол  факультет  деканатынан  анықтама-рұқсат  алуға  міндетті.
Рұқсат алғанан кейін студент  сабаққа  қатыса  алады.  Босатқан  сабақтардың
тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және  көрсетілген  уақытта
оны  орындап  тапсыру  қажет.  Тапсырма  тиісті   бағамен   бағаланады,   ал
босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды.
      3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық  жұмыстарға  және  емтихандарға
белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ  өз  уақытында  және  шамаңыз
келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында  өткізуіңіз
керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және  уақытында  тапсыруларыңыз  керек.
Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге  жетуге  мүмкіндік
береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе  оқытушының  ескертуіне
құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және  ол  студентті
тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі.
      4. Аудиториялық сабақ уақытында  Сіздердің  ұялы  телефондарыңыз  өшіп
тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы  студентті  жауапқа  тартуға
құқығы бар.
      5. Сіздер студенттермен  және  оқытушыларыңызбен  ашық,  шыдамды  және
мейірімді болулары керек.
      6. Біреуден көшіріп алу  және  плагиат  (дайын  тапсырмаларды  қолдану
немесе  көшіріп  алу  және  басқа  студенттердің  көмегін  пайдалану)   үшін
Оқытушының    студентті    аудиториядан     шығарып     жіберуіне     немесе
қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар.
      7. Межелік  аттестация  қорытындысы,  студенттің  сабаққа  қатысуымен,
өзіндік  жұмысты  орындауымен,  сабақта  ауызша  және   жазбаша   жауаптарға
байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады.
      6. Қорытынды аттестация (емтихан) .

      6  БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ


      Пән бойынша үлгерімді бақылау келесі түрде жүзуге асырылады:
      - ағымдағы  бақылау  («Физикалық  практикум»  пәнінің  оқу  процесінің
күнтізбелік кестесіне сәйкес жүргізіледі)
      - межелік бақылау (7 және 15 апталар)
      - қорытынды бақылау (бір рет академиялық мерзімнің соңында  өткізіледі
–емтихан)
      Ағымдағы бақылау кезінде студенттің лабораториялық сабақтардағы жұмысы
бағаланады, сонымен қатар үй тапсырмаларын орындау, және т.с.с.
      Межелік бақылау – оқытушының  қатысуымен  тесттерге  жауап  беру  және
аудиториялық бақылау жұмыс орындау.
      Пән  бойынша  баға  100  %-тік   шкала  бойынша  пайыздық   мөлшерімен
қойылады.  Қорытынды  рейтінгті  есептеуде   баллдарды   жинақтау   принципі
қолданады, яғни бірінші межелік  бақылау  алдында  жиналған  баллдар  екінші
межелік бақылаудың баллдарына  қосылады.  Сонымен,  екінші  межелік  бақылау
(МБ2) қорытынды болып есептеледі.
      Студенттердің рейтингтерін есептеу кезінде жұмыстардың барлық  түрлері
есепке алынады:
    • сабаққа қатысу (СҚ);
    • ОСӨЖ орындау графигі бойынша (3-кесте);
    • аудиториялық бақылау жұмысын (АБЖ) орындау;
    • ауызша жауап беру (АЖ)
    • СӨЖ орындау жоспары бойынша (3-кесте) үй тапсырмасын (ҮТ) орындау
    • әр студентке өзіндік жұмысы (ӨЖ)  графигі  (3-кесте)  бойынша  реферат
      орындау;
    • курстық жоба графигін орындау;
    • басқа жұмыстары бойынша, мысалы жұмыспен өтеу (ЖӨ - отработка)
      Әр   студенттің   рейтингі   «идеалды   студенттің»    жетістіктерімен
салыстырылып қойылады.  Ол  үшін  топ  тізіміне  қосымша  «идеалды  студент»
еңгізіледі. Берілген тапсырмалардың бәрін тиянақты орындаған студент  жоғары
рейтингке ие болады.
      Емтиханға екінші межелік бақылаудың рейтингісі 50 % жоғары  студенттер
жіберіледі.
      Пән бойынша қорытынды баға (ҚБ) келесі ереже бойнша анықталады: екінші
межелік бақылау нәтижесі МБ2, %  0,6-ға  (60  %)  көбеітіндісіне  емтиханның
нәтижесінің (Е, %) 0,4-ке  (40  %)  көбейтіндісі  қосылыу  арқылы  табылады,
яғни[pic][pic].


2 Кесте  - Әріп эквивалентте, баллмен және процентпен

|Пайыздық  |Әріптер  |Баллдардың |                                 |
|мөлшері   |жүйесі   |сандық     |                                 |
|          |бойынша  |эквиваленті|                                 |
|          |бағалау  |           |                                 |
|          |         |           |Дәстүрлі жүйе бойынша бағалау    |
|95-100    |А        |4,0        |Өте жақсы                        |
|90-94     |А-       |3,67       |                                 |
|85-89     |В+       |3,33       |Жақсы                            |
|80-84     |В        |3,0        |                                 |
|75-79     |В-       |2,67       |                                 |
|70-74     |С+       |2,33       |Қанағаттанарлық                  |
|65-69     |С        |2,0        |                                 |
|60-64     |С-       |1,67       |                                 |
|55-59     |D+       |1,33       |                                 |
|50-54     |D        |1,0        |                                 |
|0-49      |F        |0          |Қанағаттанарлықсыз               |
|-         |I        |NA         |Бітірген жоқ                     |
|өтті      |Р        |-          |Пәнді өтті                       |


   «Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі» пәні бойынша баллдарды болу


    |Бақылау түрі                            |Барлық  |Апта              |Ескерту           |
|                                        |баллдар |                  |                  |
|                                        |саны    |                  |                  |
|2                                       |3       |1                 |4                 |
|1 аптадан 8 апта бойынша дәріс          |30      |                  |                  |
|сабақтарына дайындалу және қатысу       |        |                  |                  |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|8       |2                 |Дәрістердің       |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 1 – жазбаша орындау             |10      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 1 – бес есепті үйде шығару        |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|8       |3                 |Дәрістердің       |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 2 – жазбаша орындау             |10      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 2 – бес есепті үйде шығару        |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|8       |4                 |Дәрістердің       |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің тәжірибелік сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 3 – жазбаша орындау             |10      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 3 – бес есепті үйде шығару        |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Бақылау жұмыс                           |10      |                  |Кеңесте           |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|8       |5                 |Дәрістердің       |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 4 – жазбаша орындау             |10      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 4 – бес есепті үйде шығару        |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|8       |6                 |Дәрістердің       |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 5 – жазбаша орындау             |10      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 5 – бес есепті үйде шығару        |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|8       |7                 |Дәрістердің       |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 6 – жазбаша орындау             |10      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 6 – бес есепті үйде шығару        |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Бақылау жұмыс                           |11      |                  |Кеңесте           |
|Стунттердің дәрістерге дайындығын тест  |8       |8                 |Дәрістердің       |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 7,8 – жазбаша орындау           |20      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 7 – бес есепті үйде шығару        |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Межелік бақылау – коллоквиум            |15      |                  |Кеңесте           |
|300     |                  |1 аптадан 8 апта  |
|        |                  |бойынша оқыту     |
|        |                  |нәтижелерінің     |
|        |                  |баллдарының       |
|        |                  |барлығы           |
|9 аптадан 15 апта бойынша дәріс         |30      |9                 |                  |
|сабақтарына дайындалу және қатысу       |        |                  |                  |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|8       |                  |Дәрістердіің      |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 9 – жазбаша орындау             |10      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 8 – бес есепті үйде шығару        |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|8       |10                |Дәрістердіің      |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 10 – жазбаша орындау            |10      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 9 – бес есепті үйде шығару        |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|8       |11                |Дәрістердіің      |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 11 – жазбаша орындау            |10      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 10 – бес есепті үйде шығару       |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Бақылау жұмыс                           |10      |                  |Кеңесте           |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|8       |12                |Дәрістердіің      |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 12 – жазбаша орындау            |10      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 11 – бес есепті үйде шығару       |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|8       |13                |Дәрістердіің      |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 13 – жазбаша орындау            |10      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 12 – бес есепті үйде шығару       |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|8       |14                |Дәрістердіің      |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |4       |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 14 – жазбаша орындау            |10      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 13 – бес есепті үйде шығару       |10      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Бақылау жұмыс                           |10      |                  |Кеңесте           |
|Студенттердің дәрістерге дайындығын тест|15      |15                |Дәрістердіің      |
|арқылы тексеру.                         |        |                  |басында           |
|Студенттердің практикалық сабаққа       |15      |                  |Практикалық       |
|дайындығын ауызша тексеру               |        |                  |сабақтың басында  |
|ОБСӨЖ № 15 – жазбаша орындау            |15      |                  |Кеңесте           |
|СӨЖ № 14 – бес есепті үйде шығару       |25      |                  |Практикалық       |
|                                        |        |                  |сабақта           |
|Межелік бақылау – коллоквиум            |60      |                  |Кеңесте           |
|300     |                  |9 аптадан 15 апта |
|        |                  |бойынша оқыту     |
|        |                  |нәтижелерінің     |
|        |                  |баллдарының       |
|        |                  |барлығы           |
|400     |                  |Емтиханға         |
|        |                  |баллдарының       |
|        |                  |барлығы           |
|1000    |                  |Академиялық       |
|        |                  |мерзімге          |
|        |                  |баллдарының       |
|        |                  |барлығы           |

.



7    Әдебиеттер
            7.1 Негізгі єдебиеттер
7.1.1 Закон Республтики Казахстан об образовании. Алматы, 2000-96с.
7.1.2 Физика в школе //Сб. Нормативных документов//  Сост.  Ермолаева  Н.А.,
Орлов В.А., М. 1987.-224с.
7.1.3Школьные учебники и учебные пособия по физике, информатике  для  VII-XI
классов.
   4.  Бугаев  А.И.  Методика   преподавания   физики   в   средней   школе:
      теориетические основы. М.1981.-288с.
   5. Бурсин Э.Н. Задачи по физике для компьютера М., 1991.-2291с.
   6. Демонстрационный эксперимент по физике в средней школе //Под ред. А.А.
      Покровского, М. 1979.Ч.1,2.
   7. Межпредметные связи курса физики в средней школе //Дик Ю.И; Турышев
      И.К., Лукьянов Ю.И. и др. //Под ред. Дик Ю.И., Турышева И.К., М.1987
      -191 С.
7.1.8  Методика факультативных занятий по физике. //Под ред. О.Ф.
Кабардина, В.А. Орлова, М. 1988-240с.
7.1.9  Основы методики преподавания физики в средней школе. // Под ред.
А.В. Перышкина и др. М. 1984. – 398 с.
7.1.10 Теория и методика обучения физике в школе: Общие вопросы.
//Каменецкий С.Е., Пурышева Н.С., Важеевская Н.Е. и др. М. 2000. -368 с.
7.1.11  Усова А.В., Бобров А.А. Формирования учебных умений и навыков
учащихся на уроке физике, М.1988.-112С.
7.1.12  Физический практикум для классов с углубленным изучением физике. //
Под ред. Дик Ю.И., Кабардина О.Ф. М. 1993.-208с.
7.1.13  Хорошавин С.А. Физические эксперимент в средней школе: 6-7 кл., М.
1988. -175С.
7.1.14  Жанабаев З.Ж., Тынтаева Ш.Б., Жолдасова Х.Б. Физиканы оќыту
єдістемесі, Алматы. 2002.-119 б.
7.1.15 М.Құдайқұлов, Қ.Жаңабергенов Орта мектепте физиканы оқыту
әдістемесі,
Алматы,!”Рауан”,1998ж.
7.1.16  В.П.Орехов, А.В.Усова Физиканы оқыту методикасы «МЕКТЕП» Алматы
      7.2  Ќосымша єдебиеттер
7.2.1 Периодические журналы: “Физика в школе”, “Квант”, “Успехи физических
наук”, “Информатика”, “Физика жєне математика”, “Новое в жизни, науки
технике СЕР. Физика”.
7.2.2  Жанабаев Ж.З., Мукушев Б.А. Синергетика в педагогике, Алматы. 2002.-
127с.
7.2.3  Ќ±дайќ±лов М., Жанабергенов К. Орта мектепте физиканы оќыту
єдістемесі, Алматы. 1998.-310б.
   4. Темиркулова М.И. Система самостоятельных задании по атомной физике,
      Алматы. 2000.-269с.
   5. Анциферов Л.И., Пищиков И.М. Практикум по методике и техике школьного
      физического эксперимента.





































Пәндер