Файл қосу

Кінәлілік психологиясы




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                               |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК                                      |
|УНИВЕРСИТЕТІ                                                                      |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты        |ПОӘК              |ПОӘК 042-18.1.39/01-2014         |
|ПОӘК                         |                  |                                 |
|«Заң психологиясы» пәнінің   |16.06.2014 жылғы  |                                 |
|оқытушыға арналған           |№ 2 басылым       |                                 |






                   5В010300 - «Педагогика және психология»
                            мамандығына  арналған
                         «Заі психологиясы» пәнінің


                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ


                   ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ















                                    СЕМЕЙ
                                    2014





                                   Кіріспе

1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: аға оқытушы,  педагогика ғылымдарының магиcтрі Куребаева Г.А.
 ____________ «25» 08. 2014ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 «03» 09. 2014ж.
Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.

2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1 «05» 09. 2014 ж.

Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама № 1 «11»  09. 2014ж.

ОӘК төрағасы________________ с.ғ.д., профессор Искакова Г.К.

4  «16» 06. 2014ж. шыққан ПОӘК-нің
№ 2 БАСЫЛЫМЫ


















                                   Мазмұны

1 Қолданыс аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 Студенттің  өздік жұмысының тақырыптары
6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8 Әдебиеттер
































1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ

«Заң  психологиясы»  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешенінің  құрамына   кіретін
оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы  5В010300  -  «Педагогика  және
психология» мамандығының студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      Осы «Заң психологиясы» пәнінің оқытушыға арналған  жұмыс  бағдарламасы
берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін   ұйымдастырудың   тәртібін   төмендегі
нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
- 5В010300  «Педагогика  және  психология»  мамандығының  6.08.067-2010,  ҚР
Білім  және  ғылым  министрлігінің  2011жылғы  «08»  тамыз  №349  бұйрығымен
бекітілген, ҚР МЖМБС  мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты;
- 5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының типтік оқу жоспары;
- СТУ 042-РГКП-СГУ-5-2012  Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге
және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;

- ДП 042-1.01-2014  «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен  құрылымы»
құжаттық іс-жосығы.


3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
Психологиялық  ғылымдардың  кез-келген  мәселесі  адам  өмірінің  сан  алуан
салаларымен тығыз байланысты.
    Соңғы жылдары психология ғылымдарының аса  мән  беріп  отырған  маңызды
мәселелерінің бірі - ол адамдар психологиясын зерттеу.
      Заң психологиясы үздіксіз жаңа мәліметтермен байып, оның мәселелерінің
негізгі салаларына қатысты жаңа болжамдар мен концепциялар қалыптасуда.  Заң
ғылымдарының жетістіктері  адамдардың  күнделікті  өмірі  мен  іс-әрекетінде
туындайтын түрлі міндеттерді шешуге белсенді қолданылуда.
      Бұл пән түрлі білімдер ауқымын қамтып, біріктіретін  қолданбалы  ғылым
саласы болып табылады  және  психологияға  да,  заң  ғылымдарына  да  бірдей
жатады.  Заң  психологиясының  әдістемелік  ерекшелігіне  танымның   негізгі
салмағының іс-әрекеттің субъектісі  болып  табылатын  жеке  басқа  көшірілуі
табылады.


3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:
Студенттерге  заң психология саласы бойынша білім және іскерлікті меңгеруге
көмектесу.
3.3 Пәнді оқыту міндеттері:
-  құқық  қорғау  әрекеті  психологиясының  қазіргі  заманғы   жетістіктерін
игеруді қамтамасыз ету;
- студенттерді заң психологиясының  нұсқаулары  мен  ұсыныстарын  тәжірибеде
қолдана білуге, кәсіби іс-әрекеттің психологиялық аспектілерін  талдай  және
бағалай білуге және де олардың  тиімділігін  арттыратын  шараларды  дайындау
мен жүзеге асыра білуге үйрету;
- студенттерде қажетті кәсіби сапалары мен қасиеттерін, кәсіби есін,  кәсіби
байқағыштығын, психологиялық табандылығын, өзін  меңгере  білуін,  ширағанын
баса білуін дамыту.
3.4 Оқытудың нәтижесі:
Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
- заң психологиясының ғылыми-теориялық негіздерін;
- заңгердің психологиялық жұмысының мазмұнын;
- қылмыстық әрекеттің психологиясын, қылмыстық топтардың психологиясын;
- жекелеген тергеу әрекеттерін: жауап алу, тінту,  беттестіру  (көздестіру),
тануға көрсету және т.б. жүргізудің психологиялық негіздерін.

Игеру керек:
-  жеке бас пен оның мінез-қылығын танып білудің психологиялық әдістерін;
- жеке басқа психологиялық ықпал жасаудың әдістері мен тәсілдерін;
- қатынас барысында психологиялық контакт орнату мен дамытудың тактикасын.
Меңгеру керек:
- жеке бас пен оның мінез-қылығын танып білудің психологиялық әдістерін;
- жеке басқа психологиялық ықпал жасаудың әдістері мен тәсілдерін;
- қатынас барысында психологиялық контакт орнату мен дамытудың тактикасын;
- қылмыстық әрекеттің психологиясын, қылмыстық топтардың психологиясын;
- алдын ала тергеу жүргізудің психологиясын;
- жекелеген тергеу әрекеттерін: жауап алу, тінту,  беттестіру  (көздестіру),
тануға көрсету және т.б. жүргізудің психологиялық негіздерін.
Қолдана білу керек:
- жеке бас пен оның мінез-қылығын танып білудің психологиялық әдістерін;
- жеке басқа психологиялық ықпал жасаудың әдістері мен тәсілдерін;
- қатынас барысында психологиялық контакт орнату мен дамытудың тактикасын;
- қылмыстық әрекеттің психологиясын, қылмыстық топтардың психологиясын;
- алдын ала тергеу жүргізудің психологиясын;
- жекелеген тергеу әрекеттерін: жауап алу, тінту,  беттестіру  (көздестіру),
тануға көрсету және т.б. жүргізудің психологиялық негіздерін.
Түсінуі керек:
- жеке бас пен оның мінез-қылығын танып білудің психологиялық әдістерін;
- жеке басқа психологиялық ықпал жасаудың әдістері мен тәсілдерін;
- қатынас барысында психологиялық контакт орнату мен дамытудың тактикасын;
- қылмыстық әрекеттің психологиясын, қылмыстық топтардың психологиясын;
- алдын ала тергеу жүргізудің психологиясын;
- жекелеген тергеу әрекеттерін: жауап алу, тінту,  беттестіру  (көздестіру),
тануға көрсету және т.б. жүргізудің психологиялық негіздерін.
Істей алуы керек:
- жеке бас пен оның мінез-қылығын танып білудің психологиялық әдістерін;
- жеке басқа психологиялық ықпал жасаудың әдістері мен тәсілдерін;
- қатынас барысында психологиялық контакт орнату мен дамытудың тактикасын;
- қылмыстық әрекеттің психологиясын, қылмыстық топтардың психологиясын;
- алдын ала тергеу жүргізудің психологиясын;
- жекелеген тергеу әрекеттерін: жауап алу, тінту,  беттестіру  (көздестіру),
тануға көрсету және т.б. жүргізудің психологиялық негіздерін.
Иемдену керек:
- жеке бас пен оның мінез-қылығын танып білудің психологиялық әдістерін;
- жеке басқа психологиялық ықпал жасаудың әдістері мен тәсілдерін;
- қатынас барысында психологиялық контакт орнату мен дамытудың тактикасын;
- қылмыстық әрекеттің психологиясын, қылмыстық топтардың психологиясын;
- алдын ала тергеу жүргізудің психологиясын;
- жекелеген тергеу әрекеттерін: жауап алу, тінту,  беттестіру  (көздестіру),
тануға көрсету және т.б. жүргізудің психологиялық негіздерін.

3.5 Курстың пререквизиттері: Психология; Мәдениеттану; Саясаттану.

3.6 Курстың постреквизиті:  Әлеуметтік  психология; Этнопсихология;
Социология.






3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:

                                                                     1 Кесте

|Курс                                                                  |Семестр|
|1                                                                     |2      |
|Дәріс сабақтары                                                              |
|Модуль 1.   Кіріспе                                                          |
|         Заң психологиясы пәні, міндеттері мен жүйесі.               |1      |
|Заң психологиясының күрделі де көпжақты курсы болашақ заңгерлерді    |       |
|құқықтық реттеудің әлеуметтік-құқықтық мәнін түсіне білуге, құқықтық |       |
|реттелетін қатынастар саласындағы адамдардың міне-қылығының          |       |
|психологиялық ерекшеліктерін тани білуді қамтамасыз етуге арналған.  |       |
|Құқықтық реттеу әлеуметтік және әлеуметтік-психологиялық             |       |
|заңдылықтармен тікелей байланысты                                    |       |
|Заң психологиясы даму тарихы. Заң психологиясының дамуы құқықтық     |1      |
|психологияның, көзқарастың даму тарихымен байланыста жүзеге асады.   |       |
|Құқықтың, заңның пайда болуымен бірге адамдардың заңға, құқыққа,     |       |
|заңдылыққа деген көзқарастарының, ойларының, қатынастарыныңдамуы     |       |
|жүріп, әділеттілік пен құқықтылық туралы жалпы адамзаттық түсініктер |       |
|қалыптасты.                                                          |       |
|Құқықтың мәні мен құқықтық сананы теориялық пайымдаулардың негізін   |       |
|ежелгі грек философтары салған. Сол кездің өзінде заңның тиімділігі  |       |
|адамдардың мінез-қылығының табиғи (психологиялық) заңдарымен         |       |
|байланыстырылды.                                                     |       |
|Модуль 2. Жеке адам және топ                                         |       |
|Жеке адам психологиясы. Жеке адам туралы түсінік.                    |1      |
|Жеке адамның психологиялық құрылымы.                                 |       |
|Жеке адамның биологиялық шарттастырылған құрылымы. Темперамент. Жеке |       |
|адамның жас ерекшелік және жыныстық қасиеттері.                      |       |
|Жеке адамның психологиялық процестері мен қалыптарының дара          |       |
|қасиеттері. Түйсік, қабылдау, ес (жад), ойлау, эмоциялар мен         |       |
|сезімдер, зейін, ерік және т.б.                                      |       |
|Әлеуметтік топтардың психологиясы.                                   |2      |
|Әлеуметтік топтар туралы түсінік. Жеке адамның қалыптасуы мен        |       |
|мінез-қылығының өзгеруіндегі топтардың маңызы. Топтық мінез-қылық    |       |
|ережелері мен топтық құндылықтар. Ішкі істер органдары қызметкерінің |       |
|жұмысында топтар мен ұжымдардың психологиясын есепке алу. Топтық     |       |
|әлеуметтік-психологиялық құбылыстардың қасиеттері мен дара           |       |
|психологиялық  құбылыстардан айырмашылығы.                           |       |
|Ұжымнан тыс мінез-қылық.                                             |1      |
|Ұжымннан тыс мінез-қылық туралы түсінік және оның психологиялық      |       |
|ерекшеліктерін анықтайтын факторлар. Ұжымннан тыс мінез-қылықтың     |       |
|субъектілері және олардың психологиялық мінездемелері. Қоғамға жат   |       |
|мінез-қылықтың тууындағы топтық факторлар.                           |       |
|Модуль 3. Қылмыстық әрекет                                           |       |
|Қылмыстық әрекетті психологиялық талдау.                             |2      |
|Қылмыстық мінез-қылықтың әлеуметтік-психологиялық механизмдері.      |       |
|Қылмысты жасаудың психологиялық факторлары. Қылмыстың ниеттері мен   |       |
|мақсаттары. Қылмысты жасау туралы шешімді қабылдау. Қылмысты жасаудың|       |
|жолдары мен нәтижесі. Кінәлілік психологиясы. Жалған жауап беру,     |       |
|жауаптылықтан қашудың психологиясы. Қылмысты жасағаннан кейінгі      |       |
|мінез-қылық. Аффект жағдайында жасалған қылмыстар.                   |       |
|         Қылмыстық топтың психологиясы.                              | 1     |
|Қоғамға жат мінез-қылықтың тууы мен дамуындағы топтық факторлардың   |       |
|орыны. Қылмыстық топтың психологиялық мінездемесі: мақсаттары,       |       |
|әлеуметтік құндылықтары, топтық нормалар, ниеттер,                   |       |
|қарым-қатынастарының сипаты, көсемдері, қылмыстық әрекеттерді        |       |
|жасаулары мен бүркемелеулерінің жолдары. Қылмыстық топтарды жіктеу.  |       |
|Қылмыскердің (құқық бұзушының) жеке басының психологиясы.            |1      |
|Қылмыскердің жеке басы туралы түсінік. Жеке адамның психикасында     |       |
|криминальдық ауытқуларды тудыратын биологиялық және әлеуметтік       |       |
|факторлардың өзара әрекеті. Криминальдық ауытқулардың түрлері.       |       |
|Психикалық аномалиялардың құқық бұзушылық мінез-қылыққа ықпалы.      |       |
|Модуль 4. Тергеу психологиясы                                        |       |
|Алдын ала тергеудің психологиялық мінездемесі.                       |1      |
|Алдын ала тергеу туралы түсінік. Алдын ала тергеудің мақсаттары мен  |       |
|міндеттері. Алдын ала тергеудің құрылымы.                            |       |
|Алдын ала тергеудегі тергеу әрекеттерінің түсінігі мен түрлері.      |       |
|Вербальдық тергеу әрекеттері. Нақты тергеу әрекеттері. Вербальдық    |       |
|және нақты тергеу әрекеттерінің түрлері.                             |       |
|Нақты тергеу әрекеттерінің психологиясы  (жауап алу, тергеушілік     |1      |
|қарау). Тергеушілік қарау мен жауап алудың психологиялық негіздері.  |       |
|Бақылау оқиға орнының жағдайларын танып білудің негізгі әдісі        |       |
|ретінде.                                                             |       |
|Тергеушінің жауап берушімен тіл табысушылық және жанжал              |       |
|жағдайларындағы өзара әрекеті.                                       |       |
|Жауап беруші есінің дара ерекшеліктерін және олардың жауаптың        |       |
|дұрыстығы мен толықтығына тигізетін ықпалын танып білу. Психологиялық|       |
|контакт, оны орнатудың жолдары мен әдістері. Жауаптарды алуға        |       |
|тигізетін ықпалы.                                                    |       |
|Жалған хабардың психологиясы. Жалғандық (өтірік) туралы түсінік.     |1      |
|Жауап  берушінің жауаптарындағы жалғандық (өтірік). Куәлердің,       |       |
|жәбірленушілердің, күдіктілердің, айыптылардың жауаптарындағы        |       |
|жалғандықтың (өтіріктің) түрлері. Толық және жартылай жалғандық      |       |
|(өтірік).                                                            |       |
|       Тергеу әрекеттерінің психологиялық негіздері (беттестіру,     |1      |
|тінту, тануға көрсету және т.б.) Тінту жүргізудің психологиялық      |       |
|ерекшеліктері.                                                       |       |
|Қылмыстың іздері мен жасырылған заттарды бүркемелеу мен бүркемеленуін|       |
|ашудың психологиясы.                                                 |       |
|Жасырушы (тығушы) мен іздеушінің психологиясы. Тінтілушінің дара     |       |
|ерекшеліктерін ескеру.                                               |       |
|Беттестірудің (көздестірудің) психологиялық ерекшеліктері. Жауап     |       |
|берушілердің мінез-қылығын бақылау. олардың өзара қатынастары мен    |       |
|даралық ерекшеліктерін ескеру.                                       |       |
|       Жедел іздестіру іс-әрекетінің және қызметкерінің психологиясы.|1      |
|Жедел өкілетті қызметкердің жеке басына қойылатын негізгі кәсіптік   |       |
|талаптар. Жедел өкілетті қызметкердің іс-әрекетіндегі                |       |
|ұйымдастырушылық, іздеушілік, коммуникациялық, қайта құрай білушілік |       |
|және куәлендіруші элементтер.                                        |       |
|                                                                     |       |
|Тәжірибелік (семинар) сабақтар                                       |       |
|№1 Тәжірибелік. Заң психологиясы пәні, міндеттері мен жүйесі.        |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Психологиялық білімдердің құқықтық шығармашылық, құқық қолдану және|       |
|құқық қорғау әрекеттерінің тиімділігін арттырудағы маңызы.           |       |
|2.Заң психологиясының қағидалары мен әдістері.                       |       |
|№2-Тәжірибелік. Заң психологиясының даму тарихы                      |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Заң психологиясы ғылымының негізгі даму бағыттары.                 |       |
|2.Заң психологиясының ғылыми білімдер жүйесіндегі орны.              |       |
|3.Заң психологиясы және заң ғылымдары.                               |       |
|4.Заң психологиясының тарихы.                                        |       |
|№3-тәжірибелік. Жеке адам психологиясы.                              |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Жеке адамның бағыттылығы. Еліктеулері, тілектері, қызығулары,      |       |
|бейімділіктері, талпыныстары мен ниеттері, мұраттары, сенімдері.     |       |
|2.Мінезі, мінездің құрылымы. Мінездің интеллектік, эмоциялық және    |       |
|еріктік сипаттары.                                                   |       |
|3.Қабілеттері мен нышандары.                                         |       |
|№4-тәжірибелік. Әлеуметтік топтардың психологиясы.                   |3      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Ішкі істер органдары қызметкерінің жұмысында топтар мен ұжымдардың |       |
|психологиясын есепке алу.                                            |       |
|2.Топтық әлеуметтік-психологиялық құбылыстардың қасиеттері мен дара  |       |
|психологиялық  құбылыстардан айырмашылығы.                           |       |
|№5-Тәжірибелік. Ұжымнан тыс мінез -  қылық.                          |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Ұжымннан тыс мінез-қылықтың субъектілері және олардың психологиялық|       |
|мінездемелері.                                                       |       |
|2.Қоғамға жат мінез-қылықтың тууындағы топтық факторлар.             |       |
|№6Тәжірибелік. Қылмыстық әрекетті психологиялық талдау.              |3      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Қылмысты жасаудың психологиялық факторлары.                        |       |
|2.Қылмыстың ниеттері мен мақсаттары.                                 |       |
|3.Кінәлілік психологиясы.                                            |       |
|4.Жалған жауап беру, жауаптылықтан қашудың психологиясы.             |       |
|№7 Тәжірибелік. Қылмыстық топтың психологиясы.                       |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Қылмыстық топтарды жіктеу. Ұйымдасқан қылмыстық топтар мен         |       |
|қылмыстық қауымдастықтар.                                            |       |
|2.Әртүрлі қылмыстық әрекет түрлерін жүзеге асырушы қылмыстық         |       |
|топтардың психологиялық мінездемесі.                                 |       |
|3.Қылмысқа қатыстылық, оның түрлері. Топтық рөлдер мен олардың       |       |
|сатылары (иерархия).                                                 |       |
|4.Қылмыстық мінез-қылықтағы топтық ниет және қылмыстық әрекетті      |       |
|жүзеге асыру туралы топтық шешімді қабылдау.                         |       |
|№8- Тәжірибелік. Қылмыскердің (құқық бұзушының) жеке басының         |2      |
|психологиясы.                                                        |       |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Криминальдық ауытқулардың түрлері.                                 |       |
|2.Психикалық аномалиялардың құқық бұзушылық мінез-қылыққа ықпалы.    |       |
|3.Қылмыстық мінез-қылықта көрінетін мінез сипаттары.                 |       |
|4.Қылмыскердің жеке басының психологиялық ерекшеліктерін             |       |
|диагностикалаудың негіздері.                                         |       |
|№9-Тәжірибелік Алдын ала тергеудің психологиялық мінездемесі.        |2      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Тергеу болжамдарының (версияларының) психологиясы, тергеу          |       |
|болжамдарының түрлері.                                               |       |
|2.Тергеушінің ізденуші - танымдық іс-әрекеті.                        |       |
|3.Тергеу әрекеттерін жүргізуші қызметкерге қажетті негізгі кәсіби    |       |
|және моральдық-еріктік сапалар.                                      |       |
|№10-Тәжірибелік. Нақты тергеу әрекеттерінің психологиясы             |2      |
|(жауап алу, тергеушілік қарау).                                      |       |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Тергеушінің жауап берушімен тіл табысушылық және жанжал            |       |
|жағдайларындағы өзара әрекеті.                                       |       |
|2.Психологиялық контакт, оны орнатудың жолдары мен әдістері.         |       |
|Жауаптарды алуға тигізетін ықпалы.                                   |       |
|№11-Тәжірибелік. Жалған хабардың психологиясы.                       |1      |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Куәлердің, жәбірленушілердің, күдіктілердің, айыптылардың          |       |
|жауаптарындағы жалғандықтың (өтіріктің) түрлері.                     |       |
|2.Толық және жартылай жалғандық (өтірік).                            |       |
|№12-тәжірибелік. Тергеу әрекеттерінің психологиялық негіздері        |3      |
|(беттестіру, тінту, тануға көрсету және т.б.).                       |       |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Беттестірудің (көздестірудің) психологиялық ерекшеліктері. Жауап   |       |
|берушілердің мінез-қылығын бақылау, олардың өзара қатынастары мен    |       |
|даралық ерекшеліктерін ескеру.                                       |       |
|2.Беттестіруге (көздестіруге) қатысушыларға өз дәлелдерін баяндауға  |       |
|бірдей мүмкіндіктер беру. Біреуінің екіншісіне психикалық қысым      |       |
|көрсетуін болдырмау. Жанжал жағдайын баса алу.                       |       |
|№13-тәжірибелік. Жедел іздестіру іс-әрекетінің және қызметкерінің    |3      |
|психологиясы.                                                        |       |
|Жоспар                                                               |       |
|1.Жедел өкілетті қызметкердің ақыл-ой (интеллектуальдық) сапалары.   |       |
|Кәсіби білімдері, ақылы, интуициясы мен ойының сапалары. Зейінділік  |       |
|пен байқағыштық жекебастың сапалары ретінде. Кәсіби ес (жад).        |       |
|2.Жедел өкілетті қызметкердің еріктік сапалары. Қағидалылығы,        |       |
|мақсаттылығы, табандылығы, ұстамдылығы, өзін қадағалай алуы          |       |




5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

5.1 Әлеуметтік топтардың психологиясы. Ұжымнан тыс мінез-қылық.
5.2 Қылмыскердің (құқық бұзушының) жеке басының психологиясы.
5.3 Қылмыскердің психологиялық портретін жасаудың әдістемесі.
5.4  Оқиға  орнын  қарауға  тактикалық  тұрғыдағы  көзқарас.  Оның   негізгі
мақсаттары.
5.5 Қылмыстық әрекетті психологиялық талдау.


6  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
                                                                     3-Кесте
|№   |Оқулық және оқу-әдістемелік құрал саны                     |Кітап |Студе|%    |
|    |                                                           |саны  |нттер|Қамту|
|    |                                                           |      |саны |пайыз|
|    |                                                           |      |     |ы    |
|1   |2                                                          |3     |4    |5    |
|1.  |Васильев В.Л. Юридическая психология. С-П., 2001.          |2     |16   |12   |
|2.  |Еникеев М.И. Юридическая психология.  М., 1999.            |3     |     |18   |
|3.  |Пралиева Г.Г. Юридическая психология. (комментарии и       |2     |     |12   |
|    |схемы). Алматы. Данекер. 2002                              |      |     |     |
|4.  |Куребаев Е.А., Куребаева Г.А. Жалпы және заң психологиясы. |16    |     |100  |
|    |Семей, 2006.                                               |      |     |     |
|5.  |Андреева Г.М. Социальная психология. М., 1980.             |10    |     |62   |
|6.  |Рубинштейн С.Л. Основы психологии. М., 2008.               |2     |     |12   |
|7.  |Чуфаровский Ю.В. Юридическая психология. М., Новый юрист.  |2     |     |12   |
|    |1998.                                                      |      |     |     |
|8.  |Антонян Ю.М., Еникеев М.И., Эминов В.Е. Психология         |2     |     |12   |
|    |преступника и расследования преступлений. М., Юристъ. 1996 |      |     |     |
|9.  |Кудрявцев В.Н. Деформация поведения. М., 1982.             |1     |     |6    |


7 ӘДЕБИЕТТЕР
 7.1 Негізгі әдебиеттер тізімі.
7.1.1 Қазақстан Республикасының  Конституциясы.  Алматы.,  1995  жыл.  1998,
2000, 2002 жылдардағы толықтырулары және өзгерістерімен.
7.1.2 1995 жылдың 21 желтоқсанындағы «Қазақстан Республикасының  ішкі  істер
органдары  туралы»  Қазақстан  Республикасы  Президентінің  заң   күші   бар
Жарлығы. «Егеменді Қазақстан» 1996 жылдың 8 қаңтары.
7.1.3 Васильев В.Л. Юридическая психология. С-П., 2001.
   4. Еникеев М.И. Юридическая психология.  М., 1999.
   5. Пралиева Г.Г. Юридическая психология. (комментарии и  схемы).  Алматы.
      Данекер. 2002.
   6. Куребаев Е.А., Куребаева Г.А.  Жалпы  және  заң  психологиясы.  Семей,
      2006.


7.2 Қосымша әдебиеттер тізімі

7.2.1 Тарарухин С.А. Преступное поведение. М., 1974.
7.2.2 Чуфаровский Ю.В. Юридическая психология. М., Новый юрист. 1998.
7.2.3 Юридическая психология. Хрестоматия.  С-П., Питер. 2001.
7.2.4 Андреева Г.М. Социальная психология. М., 1980.
7.2.5 Рубинштейн С.Л. Основы психологии. М., 2008.
7.2.6 Антонян Ю.М., Еникеев  М.И.,  Эминов  В.Е.  Психология  преступника  и
расследования преступлений. М., Юристъ. 1996.
   7.  Быков  В.М.  Криминалистическая  характеристика   преступных   групп.
      Ташкент. 1986.
   8.  Джекебаев  У.С.  О  социально-психологических  аспектах   преступного
      поведения. Алматы. 1971.
   9. Кудрявцев В.Н. Деформация поведения. М., 1982.
7.2.10 Самонов А.П. Психология преступных групп. Пермь. 1981.

Пәндер