Файл қосу

Оқытуда педагогикалық технологияны меңгерту




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|ПЕДАГОГИКАЛЫҚ  ФАКУЛЬТЕТІ                                                 |
|ПЕДАГОГИКА  КАФЕДРАСЫ                                                     |
|СМЖ 3 - деңгейдегі      |ПОӘК                    |                        |
|құжаты                  |                        |УМКД  042-18.30-2013    |
|«Қазіргі оқыту          |                        |                        |
|технологиясы» пәнінің   |№ 2 – басылым           |                        |
|оқу-әдістемелік кешені  |                        |                        |
|(оқытушылар үшін)       |                        |                        |




                    Қазіргі оқыту технологиясы    пәнінен

                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

               (Бастапқы әскери даярлық мамандығына арналған)


                    Студенттерге  арналған пәндердің оқу

                             жұмыс бағдарламасы

















                                 Cемей -2013

1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы:  28.08.2013


2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика
кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама № 1  04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі:  ______________ /Джанбубекова М.З./

2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама № 1  «05» 09.2013ж.
Төрағасы:    ________________      /Ахметова Т.Ш./

3. БЕКІТІЛДІ:
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік
кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Хаттама №1   18.09.2013ж.
ОӘК төрағасы: ____________   /с.ғ.д. Искакова Г.К./

4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 13.09.2012ж. басылымның орнына)































                                   Мазмұны



   1. Жалпы ережелер
   2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
   3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
   4. Курс форматы
     5. Курс саясаты
     6. Баға қою саясаты
   7. Әдебиеттер





































































        1. Жалпы ережелер
         1. Пән және оқытушы туралы жалпы ережелер
         – Педагогика кафедрасының доцент м.а., п.ғ.к. Тұрғанбаева Б.Ш.
         – Байланыс телефоны: 42-25-33
         – Сабақ өткізу орны – корпус № 8, 416 бөлме, дуйсенбі
            сағат 13.25 те
         – Пән аты – «Қазіргі оқыту технологиялары»
         – Кредит саны - 2

          1.2. Курстың қысқаша мазмұны:
    Студенттерге қазіргі білім беру  технологиялары  бойынша  жүйелі  білім
меңгеруіне мүмкіндіктерін ашу, оқу процесінде осы технологияларды  қолдануға
тәжірибе жинақтау және болашақ педагогтың кәсіби-тұлғалық  қасиетін  дамыту,
мемлекетімізде жүргізіліп жатқан  білім  беру  реформасының  мақсаттары  мен
талаптарын жүзеге  асырып,  студенттерді,  яғни  болашақ  мамандарды  алдағы
кәсіби-педагогикалық қызметке неғұрлым  жетілген  деңгейде  әзірлеуде  уақыт
рухына, қазіргі заман талабына сай жоғары сапалы білім беріп тәрбиелеу.


1.3. Курстың мақсаты :
    •  Қазақстан  Республикасының  білім  саласының  негізгі   талабы   жаңа
      технологиямен оқыту.
    • Оқытуда  педагогикалық технологияны меңгерту;
    • Жалпы білім беретін мектепте бастапқы әскери дайындықты жаңа
      технологиямен оқыту.
    • Бастапқы әскери дайындық оқу процесіндегі әдістемелік жетістіктермен
      дидактикалық құрылымдардың дамуын жақсарту.


    4.  Пәннің негізгі міндеті
    • Студенттерге қазіргі оқытуда  педагогикалық технологияларды меңгерту;


    1.5. Пәнді оқу барысында студент білу керек:
    • студенттер дәрістермен семинар сабақтарына толық қатысуы керек.
    • СӨЖ (О) тапсырмаларын уақытында өткізіп, қорғау,
    • семинар сабақтарына, СӨЖ тапсырмаларына үнемі дайындықпен келу,
    • босатылған сабақтарды дер кезінде қайта қалпына  келтіру
    • курс аяқталғаннан кейін тестілеу емтиханын тапсыру


      1.6 Пререквизиттер:
             Пәнді  оқып-үйрену   үшін   студент   педагогика,   психология,
этнопедагогика пәндерінен білімі болуы керек.

          3.7 Постреквизиттер:
      «Қазіргі оқыту   технологиясы»  пәні  бойынша  алған  білім  студентке
педагогика,  психология,  этнопедагогика   пәндерін  меңгеруге  көмектеседі,
қазіргі оқыту технологиялары  туралы  көзқарасын қалыптастыруға, сыни  ойлау
жүйесін негіздеуге септігін тигізеді.




      Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу

    Кесте 1.  Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
|№         |Тақырыптар аттары      |Сағаттар                               |
|          |                       |Лекциялар  |Тәжірибелік |ОСӨЖ   |СӨЖ   |
|          |                       |           |сабақтар    |       |      |
|1         |2                      |3          |4           |5      |6     |
|1         |Педагогикалық          |2          |2           |2      |5     |
|          |технология туралы      |           |            |       |      |
|          |түсінік.               |           |            |       |      |
|          |Жаңа педагогикалық     |1          |1           |1      |5     |
|          |технологияларды        |           |            |       |      |
|          |пайдалану              |           |            |       |      |
|          |Оқу тәрбие процесіне   |2          |2           |2      |5     |
|          |модульдік оқыту        |           |            |       |      |
|          |технологиясын енгізу   |           |            |       |      |
|          |тиімділігі.            |           |            |       |      |
|          |Сын тұрғысынан ойлау   |2          |2           |2      |5     |
|          |технологиясы           |           |            |       |      |
|          |Деңгейлеп оқыту        |2          |2           |2      |5     |
|          |технологиясы           |           |            |       |      |
|6.        |Дамыта оқыту           |2          |2           |2      |10    |
|          |технологиясы           |           |            |       |      |
|7.        |Жаңа педагогикалық     |2          |2           |2      |5     |
|          |технологиялардың       |           |            |       |      |
|          |классификациясы.       |           |            |       |      |
|8.        |Жаңа технологиялар     |2          |2           |2      |5     |
|          |арқылы шығармашылыққа  |           |            |       |      |
|          |баулу                  |           |            |       |      |
|          |Барлығы                |15         |15          |15     |  45  |


       Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары


   1. Білім  берудегі  қазіргі  жаңа  технология.  Педагогикалық  технология
      туралы түсінік.
   2. Педагогикалық технологияның құрылымы мен функциялық компоненті.
   3. Жаңа педагогикалық технология, оларды ұтымды пайдалану
   4.  Оқу-тәрбие  үрдісіне  жаңа   педагогикалық   технологияларды   жүйелі
      пайдалану
   5. Қазіргі педагогикалық технологиялар- объективті қажеттілік
   6. Оқушылардың қабілеті мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту  мен
      тәрбиенің тұлғалық бағдарлық технологиясын таңдау
   7. Білім беруде жаңа технологияны қолдану. Қазіргі  білім  беру  саласына
      оқытудың озық технологияларын енгізу.
   8. Жүйелі оқытудағы жеделдету технологияның мақсаты
   9. Оқу-тәрбие үрдісіне модульдік оқыту технологиясын енгізу
  10. Модульдік технологияның моделі
  11. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
  12. Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту
  13. Деңгейлеп оқыту технологиясы.
  14. Деңгейлеп оқыту технологиясының мақсаты, ерекшелігі, тиімділігі
  15. Дамыта оқытудың кейбір теориялық мәселелері
  16. Дамыта оқытудың дәстүрлі оқытудан айырмашылығы
  17. Дамыта оқыту технологиялары
  18. Дамыта оқыту технология арқылы оқушылардың  шығармашылық  қабілеттерін
      арттыру.
  19.   Мектеп   мұғалімінің   инновациялық   іс-әрекетін    қалыптастырудың
      педагогикалық шарттары.
  20. Педагогикалық технологияларда кездесетін философиялық бағыттар
  21. Педагогикалық технологиялар туралы ұғым.
  22. Педагогикалық технологияның түрлері.
  23. Дәстүрлі оқыту технологиялары.
  24. Белсенді оқыту технологиялары.
  25. Дамыта оқыту технологиясы.
  26. Ойын технологиясы.
  27. Деңгейлеп  оқыту технологиясы.
  28. Модульдік оқыту технологиясының оқушылардың   білім
  29. деңгейін дамытуға ықпалы.
  30. Оқыту технологияларын таңдау.
  31. Жалпы инновациялық процестермен және оның технологиямен
  32. байланысын айқындау.
  33. Тест технологиясы.
  34. Қазіргі таңдағы белгілі техналогиялар.
  35. Қазіргі тәрбие технологиялары
  36. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы.
  37. Модульдік оқытыу технологиясы.
  38. Оқыту модулін құрудағы мұғалімнің алдын ала жұмысы.
  39. Білім беру жүйесіндегі технологиялардың білім сапасын арттыру.
  40. Білім берудегі технологиялар іскерліктің жаңа түрі.
  41. Дебат технологиясы –сапалы білім мен сапалы тәрбие құралы.
  42. Технологиялардың мектепте алатын орыны
  43. Ізгілікті тұлғалық технология, Ш. Амонашвили
  44. Ұжымдық оқыту технологиясы, М. Ривин.
  45. Өзара оқытып отыру технологиясы, С. Лысенкова.
  46. Дидактикалық бірліктерді шоғырландыру технологиясы , П. Эрдниев.
  47. Танымдық ойындар.
  48. Сынып жетекшісінің оқушыларды танып біліу технологиясы.
  49. Педагогикалық ынталандыру әдістемесі.
  50. Дарынды балалармен жұмыс



      4. Курс форматы

                            ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны

СОӨЖ №1. Педагогикалық жүйе
Мақсаты:педагогикалық жүйе ұғымының мәнін ашу.
Өткізілу формасы:Конспект.

СОӨЖ №2. Педагогикалық технологияның түрлері.
Өткізілу формасы: кесте құру.

СОӨЖ №3. Дәстүрлі оқыту технологиялары.
Мақсаты: Дәстүрлі оқыту мен қазіргі педагогикалық
технологиялардың айырмашылығын ажырата білу.
Өткізілу формасы: салыстыра отырып сызба жасау.

СОӨЖ №4. Белсенді оқыту технологиялары.
Мақсаты: Белсенді оқыту технологияларын оқып үйрену.
Өткізілу формасы:Конспект

СОӨЖ №5. Дамыта оқыту технологиясы.
Мақсаты: Дамыта оқытудың ішіндегі деңгейлеп оқыту әдісімен
таныстыру және олардың жүргізілу формасын көрсету.
Өткізілу формасы: Сызба кесте жасай отыра оны тақтаға шығып талдау.
Бұл дамыта оқыту технологиясын оқи отыра студенттер болашақта өз
тәжірибелерінде қолдана алуы тиіс.

СОӨЖ №6. Ойын технологиясы.
 Мақсаты: бұл әдіспен таныса отырып  студенттер  болашақта  қолдана
алуына
үлкен  әсерін  тигізеді.  Студенттер  ойын  әдісін  көрсету  арқылы
болашақта
бастауыш сынып оқушыларына қолдана алады.

СОӨЖ №7. Деңгейлеп  оқыту технологиясы.
Мақсаты:Топтастырып оқыту технологиясы ол педагогика саласында
  қолданатын  негізгі  технологиялардың  бірі  болып  келеді.   Бұл
технология
арқылы студенттердің білім, білік дағдысы артады, бұл  технологияны
қолдана
отыра, олардың топпен бәсекелестігі білім дағдысын қалыптастыруға
бағытталады, бұл технология дамыта оқыту технологиясымен сабақтас.
Өткізілу формасы:

СОӨЖ №8.Модульдік оқыту технологиясының оқушылардың   білім
деңгейін дамытуға ықпалы.
Мақсаты: Студенттерді модульдік оқыту технологиясының практикалық
 жағымен таныстыру.
Өткізілу формасы: Талдау. Яғни практикалық сабақта олар теориялық
жағымен  танысса,  СОӨЖ  сабағында  олар   әрбір   оқу   процесінің
модульдерін
талқылай отыра оны жазбаша бақылау түрінде өз шығармашылығына
 қарай тапсырады.

СОӨЖ №9. Оқыту технологияларын таңдау.
Мақсаты: Жалпы инновациялық процестермен және оның технологиямен
байланысын айқындау.
 Өткізілу формасы: конспект. Студенттер бұл тарау бойынша  конспект
жаза
отыра олар іздену барысында оқыту технологиялары деген сөздің даму
тарихымен  және  оның  білім  беру  процесіне  тигізетін   әсерімен
танысады.

СОӨЖ №10.Тест технологиясы.
Мақсаты: ең негізгі технологиялардың бірі екендігін түсіндіре
 отыра, ол технологияның компьютермен байланыстылығын анықтау.
 Өткізілу формасы: әр түрлі бағытта тест дайындау.


                                   6.2 СӨЖ

                                   СӨЖ № 1
Тапсырма. Интерактивті ойын  әрекеті  арқылы  оқушылардың  ой  белсенділігін
арттыру.

                                   СӨЖ № 2
Тапсырма. Технология пәні бойынша мемлекеттік міндетті стандарт

                                   СӨЖ № 3
Тапсырма. Ойын технологиясы.

                                   СӨЖ № 4
Тапсырма. Модульдік оқытыу технологиясы


                                  СӨЖ  № 5
        Тапсырма. Оқушылардың жеке тұлғасын зерттеу әдістемелері



                                  СӨЖ  № 6

        Тапсырма. Пікірталас және рөлдік оқыта үйрету.








































   5.Курс саясаты.
      Сабаққа қатысу:  Дәріс  және  тәжірибелік  сабақтарға  міндетті  түрде
қатысу. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса  алмаса,  барлық
өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс.
      Тәртіп:  Сабақ  үстінде  үнемі  тәртіп  бұзған  студент   аудиториядан
шығарылып жіберіледі  және  барлық  курс  бойынша  «қанағаттанғысыз»  бағасы
қойылады.
      Бақылау жұмыстары:  Межелік  бақылау  қорытындысы  студенттің  сабаққа
қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын,  сабақта  ауызша  және  жазбаша
түрде жауап беруін ескере отырып қойылады.
      Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу  үшін  қатаң  жазалап  аудиторядан
шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады.
      Ұялық телефон:  Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек.
      Емтихан: Қорытынды емтихан  оған  босатылған  барлық  студенттер  үшін
компьютерлық тест жүйе негізінде жүргізіледі.  Емтиханның  қорытынды  бағасы
қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі.

   6. Баға қою саясаты
      «Қазіргі  оқыту  технологиялары»  пәнін  оқытуда  екі  рет  аттестация
қойылады. Әр аттестацияны есептеу үшін келесідей критерийлер қарастырылады:
         • Дәріс сабағына қатысу төмендегідей бағаланады:
         • дәріс сабағы – 0 баллға тең.
         • Тәжірибелік сабақтың жауабы – 15,20  баллмен бағаланады.
         • ОСӨЖ бірінші және екінші аттестацияда 2 реттен тапсырылады –
           20, 25 балл.
         • СӨЖ-де бірінші және екінші аттестацияда екі реттен тапсырылады
           – 20,25  балл.
      Осы критерийлерге қарап студенттің аттестациясы қойылады.
|Оқу      |Апта                                                        |Бар|
|сағатының|                                                            |лығ|
|түрі     |                                                            |ы  |
1234567891011121314151. Дәріс000000000000000002. Тәжірибе0151515151515000
1515151515151803. ОСӨЖ0001001001001001001000604. СӨЖ00303030000000303030001805. Аралық бақылау (рубеж) 000006000000000600120Барлығы:111151315110411111111115131519311540
7. Әдебиеттер:
1. «Білім туралы» Қазақстан Республикасының заңы Астана 2004
2. Назарбаев Н Қазақстан Республикасы білім саласы қызметкерлерінің ІІІ съезі. «Егемен Қазақстан» 13 қазан 2004
3. Беспалько Б.П Слагаеме Педагогической технологи М., педагогика 1989
4. Әбілқасымова А.Е., СадықовТ.С. «Жоғары мектепте білім берудің дидактикалық негіздері» Алматы., ғылым, 2003
5. Кеңеш Ә.С «Болашақ мұғалімдердің әдістемелік дайындық жүйесін дамыту» Астана 2003
6. Досжанов Б, Альменаева Р. «Электрондық оқулықтарды даярлау әдістері» Алматы 2002
7. Нұрғалиева Г.К. Компьютер әлемі. Рспубликалық журнал №2 2002
8. Қараев Ж, Қуанбаев Б. «Жетірілдірілген педагогикалық жүйені жобалаудың дидактикалық шарттары» «Ізденіс» №12004 
9. Бұзаубақова К.Ж «Жаңа педагогикалық технология»Тараз2003
10. Таубаева Ш.Т, Барсай Б,Т «Оқытудың қазіргі технологиялары» Бастауыш мектеп №3 1999
11. Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологий. -М,: Педагогика,  1989 г.
12. Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения.- М.,  1995 г.
13. Давыдов В.В. Теория развивающего обучения. -М., 1996 г. Дьяченко В.К. Новая педагогическая технология учебно-васпитательного процесса. -Усть-Каменагорск, 1992 г.
14. Монахов В. Проектирование и внедрение новых технологий обучения.-М.:Педагогика, 1990 г. Юсуорбекова Н.Р. Общие основы педагогической инноватики.- М., 1991 г.
15. Нағымжанова Қ.М «Инновациялық оқыту жағдайларындағы мұғалім қызметінің психология-педагогикалық негіздері» Өскемен 1999
16. Мырзабаев А. Оқушылар шығармашылығын дамытуда белсенді оқытудың дидактикалық мүмкіндіктері. Алматы, 2005 ж.
17. Выгодский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте. М. Просвешение 1987 г.
18. Тұрғынбаева Б. Шығармашылық қабілеттерін дамыту. Қазақстан мектебі. №4, 2005 ж.
19. Тұрғынбаева Б. Жеткіншектердің шығармашылық қабілетін дамыту. Қазақстан мектебі. №8, 2004 ж
20. Балкенов Ж. Студенттерді шығармашылық іс-әрекетке оқытудың ғылыми-дидактикалық негіздері. Қарағанды, 2005 ж.
21. Тұрғынбаева Б. Оқыту барысында бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту. Алматы , 1998  ж.
22. Мырзабаев А. Оқушылар шығармашылығын дамытуда белсенді оқытудың дидактикалық мүмкіндіктері. Алматы, 2005 ж.
23. Қаламқалиев М. Мектеп оқушыларын еңбекке баулудағы техникалық шығармашылықты дамытудың педагогикалық негіздері. Алматы, 1998 ж.
24. . Давыдов В.В. Проблемы развиваюшего обучения. М. Просвешения, 
1984 г.
25. Ильин В.С. Формирование личности школьника. М, Педагогика, 1984 г.
26. Крутецкий В.А. Психология обучения и воспитания школьников. М. Просвешения,  1976 г.
27.  Ильин В.С. Формирование личности школьника. М, Педагогика, 1984 г.


Қосымша әдебиеттер

Әлімбекова А.С. Білім беруді жаңаша ұйымдастыру тәжірибесінен //Білім- Образовангие.// №2(8), 2002 
Елеубай С. Білім беру технологиясының қазіргі проблемалары. Алматы, 2001. 270б.
Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту технологиясы- оқушыны дамыту құралы ретінде. –Алматы, 2002
Жұмабаев М. Педагогика. Алматы, Рауан, 1993
Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. Алматы,2000
Тұрлыханова М. Педагогикалық технологиялар оқу үрдісінде. Алматы, 2000
Ұлт тағлымы 2001жыл,№4 73-79бет
Ұлт тағлымы 2006жыл, №4 53-62бет
ХХІғасыр мектебі 2007жыл,№5 5-7бет
Шамова Т.И., Третьякова П.И. Педагогические технологии: что это такое и как их использовать в современной школе.-М.,1994
Шоқаева Г.Ә. Жаңа технология енгізу арқылы оқу процесінің деңгейін көтеру. №18,5б.//Қазақстан мұғалімі//№18 2002
Бастауыш мектеп №5 2006 жыл 6-7бет
Бастауыш мектеп №2 2006 жыл 8-9 бет
Бастауыш мектеп №2 2006 жыл 25-27 бет
Бастауыш мектеп №3 2006 жыл 23-25бет
Бастауыш мектеп №3 2008 жыл 7-8 бет
17.Бастауыш мектеп №2 2007  жыл 23-25 бет
Пәндер