Файл қосу
Аспаптары мен әдістері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРIМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI | |3-деңгейлi СМЖ құжаты |ОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-11.1.143/02-2014 | |ПОӘК | №2 баспа | | |«Бағдарламаларды әзірлеудің |29.08.2014 ж. | | |құрал-саймандары» пәнінің | | | |студенттерге арналған пән | | | |бағдарламасы | | | «БАҒДАРЛАМАЛАРДЫ ӘЗІРЛЕУДІҢ ҚҰРАЛ-САЙМАНДАРЫ» ПӘНІНІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В070400 - Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығы үшiн СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы________ Р.С.Бекбаева, техника ғылымдарының кандидаты, «Автоматика және электротехника» кафедрасының доценті м.а. «_____» ____________________ 2014 ж. 2. КЕЛІСІЛГЕН 2.1. «Автоматика және электротехника» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 29 » тамыз 2014 ж. Кафедра меңгерушісі __________ А.Д.Золотов 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « » қыркүйек 2014 ж. Төрайымы __________ Р.С.Бекбаева 3. бекітілГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « » қыркүйек 2014ж. ОӘК төрайымы___________ Г.К.Искакова 4. 26.08.2013 ж. №1 баспа орнына ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1 |Жалпы жағдайлар |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі |5 | |3 |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік нұсқаулар |6 | |4 |Курс форматы |7 | |5 |Курс саясаты |7 | |6 |Баға қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |9 | 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1 Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер Бекбаева Роза Серікжанқызы, техника ғылымдарының кандидаты, доцент м.а. Кафедра – Автоматика және электротехника; Ақпарат – тел: 35-84-38, № 1 оқу ғимараты, кабинет № 701; Сабақ өткiзу орны – аудитория № 709 «Бағдарламаларды әзірлеудің құрал-саймандары» пәнінен кредиттер саны – 3; 1.2 Оқу пәнiнiң қысқаша мазмұны Жаңашыл басқарушы жүйелер күннен – күнге бiрнеше ондаған жергiлiктi локальды желiлердi бiрлестiрген техникалық жүйелер ретiнде қалыптасып келедi. Сондықтан мұндай жүйелердi комплекстi түрде ақпараттық-басқарушы жүйелер ретiнде қарастыруға болады. Курстың мақсаты мен міндеттері: теориялық білімді қалыптастырып, ақпараттық жүйелердің интерфейстерін жобалау нақыштарын алу. Жаңашыл программалық қамсыздандыруды және математикалық тәсілдерді қолдану негізінде ақпараттық жүйелердің қолданушы интерфейстерін жобалау процесімен танысу. Қолданушыларлың әртүрлі класын есепке алып, интерфейс моделін практикалық түрде іске асыру. Курс дәрістік және лабораториялық сабақтардан тұрады. Дәрістік сабақтар ақпараттық жүйелердің интерфейстерін жобалау теориясының негізгі сұрақтарын ашады. 1.3 Пәнді оқу мақсаты: бағдарламалық аспаптарды атап өту және оның классификациясын үйрету; аспаптық бағдарламалық қамтаманың құралдары және әдістерінің құрамы мен қолдану аймағын анықтау; өндеу аспаптармен жұмыс істеу тәсілдері, компиляциялау, жүктемелеу, бағдарламаны орнатуды білу; аспаптарды қолдану мінездемесі мен мүмкіндіктері, олардың ақпараттық қамтамасын талдау; бағдарламалық қамтаманы қолдау және енгізу, жүктемелеу, қәзіргі заманғы өңдеу құралдарын қолдануды практика жүзінде қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: - студенттердің пән бойынша қажетті білімдерін қалыптастыру; - осы облыста қолданылатын техникалық, алгоритмдік және технологиялық шешімдермен танысу. 1.5 Оқу нәтижелері: Пәнді оқығаннан кейін білулері керек: ˗ Жобалау аймағындағы негізгі бағыты, аспаптық құлардар жиынын таңдау және бағдарламалық өнімдерді өңдеудің өміршеңдік циклін қамтамасыздандыруды білу; ˗ Аспаптық бағдарламалық қамтаманың теориялық негізін құруды білу; ˗ Бағдарламалық өнімді өңдеудегі қолданылатын мемлекетіміздің және шетелдердің стандарттарын қолдануды білу; ˗ Аспаптың ақпараттық құрылымын және интерфейсін құрудағы классикалық және қазіргі заманда қолданылатын әдістерді білу; ˗ IDEFO, IDEF3, DFD жобалау және құрылымдық талдау әдістемесін білуі қажет; ˗ IDEF1X ақпараттық модельдеудің әдістемесін; ˗ UML унифицирленген модельдеу тілін; ˗ Заманауи бағдарламалау құралдары - CASE –құралдары: BPwin, Erwin, Rational Roze –ні пайдалана білу; ˗ ақпараттық жүйенің автоматтандыру процесінің моделін құра білуі қажет; Жасау керек: - Бағдарламалық өнімдерді тарату және өңдеу кезінде практика жүзінде қолданылған өміршеңдік цикл этаптарымен қамтамасыздандыратын аспапты құралды таңдау; - Бағдарламалық аспапты құру стандарттарын қолдану; - Аспаптық бағдарламалық құралдарды қолдану; - Аспаптарды қолдану тиімділігінің бағасы және сапа мінездемесінің талдануы: - Аспаптық бағдарламалық құралды енгізудің экономикалық тиімділік бағасы; - Аспаптармен жұмыс істеудегі обьектілі – бағытталған және құрылымдық тарату әдістері. Қолдана алу керек: - Аспаптық бағдарламалық құралдарды қолдану; - Бағдарламалық аспаптарды өңдеу; - ПӨ өңдеу аспаптарын таңдау кезіндегі салыстырмалы талдау. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері 1.6.2 Бағдарламалау технологиясы 1.6.3 Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету. 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Автоматтандырылған жүйелерді жобалау 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Кесте 1 |№ |Тақырыптар атаулары |Сағаттар |Әдебиеттер | |р/с |л | |ррррррррррррр | | |ллллллллллллллллллллллллл| | | | | |Д |ПР |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | |1-Модуль. Алғашқы |2 | | | |1: 6-бет | | |ұғымдар. талаптар | | | | |2: 12 –б. | | |Кіріспе. Өңдеу тәртібі. | | | | | | | |Құжат және мазмұн | | | | | | | |талаптары. ПӨАҚ даму | | | | | | | |тарихы. | | | | | | | |Мемлекеттік және шетелдік|2 | | |3 |2: 317-б | | |стандарт құжаттары, өңдеу| | | | | | | |құрамын анықтау. RUP. | | | | | | | |Талаптарды өңдеу. ТТ. |2 | |2 |3 |1: 11-87 б. | | |Логикалық жобалау | | | | | | | |аспаптары мен әдістері. | | | | | | | |2-Модуль. UML-туралы |1 | |2 |3 |2: 319-б. | | |түсініктер | | | | | | | |UML. Өңдеудің | | | | | | | |функционалдығын сипаттау.| | | | | | | |Аспаптары мен әдістері. | | | | | | | |Кластар диаграммасын |1 | | |3 |1: 88-116 б. | | |құру. Әдістері, | | | | | | | |технологиялары, | | | | | | | |аспаптары. | | | | | | | |Өңдеу тілін анықтау, |1 | |2 | |1: 134-239 б. | | |тарату ортасын анықтау, | | | | | | | |өндеу аспаптарын анықтау.| | | | | | | |Физикалық жобалау |1 | |2 |3 |2: 390-395 б. | | |процедурасы – тәртібі, | | | | | | | |аспапы, ресурсы, | | | | | | | |құжаттары | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | |3-Модуль. Бағдарламалау |1 | |2 |3 |2: 10-22 беттер | | |құралдары | | | | | | | |Визуалды бағдарламалау | | | | | | | |құралдары – MS Visual | | | | | | | |Studio, Borland Delphi | | | | | | | |және т.б. | | | | | | | |Компонентерді таңдау және|1 | |2 | |2: 66-116 б. | | |редакторлау, компонентті | | | | |3: 78-236 б. | | |өңдеу. Open ТOOLs API. | | | | | | | |Бағдарлама интерфейсін |1 | | |3 |1: 6-бет | | |құру. Аспаптарды өңдеу | | | | |2: 317-б | | |принциптары. | | | | | | | |Программның жөнделуі. |1 | | |3 |1: 11-87 б. | | |Аспаптары. Жөндеу | | | | |2: 319-б. | | |әдістемесі. | | | | | | | |Тестілеу. Вариант бойынша|1 | | |3 |1: 88-116 б. | | |өңдеу және тестілік | | | | |4: 134-239 б. | | |мысалдар | | | | | | | |№1 практикалық жұмыс. | |3 |2 |3 | | | |BPwin пакетінің негізгі | | | | | | | |функцияларын оқу. BPwin | | | | | | | |ортасында | | | | | | | |IDEF0, DFD, | | | | | | | |IDEF3-модельдерін құру. | | | | | | | |№2 практикалық жұмыс. | |3 | |3 | | | |Erwin пакетінің негізгі | | | | | | | |функцияларын оқыту. | | | | | | | |IDEF1X – моделін | | | | | | | |Erwin ортасында құру. | | | | | | | |№3 практикалық жұмыс. | |3 | |3 | | | |Rational Roze | | | | | | | |пакетінің негізгі | | | | | | | |функцияларын оқыту. | | | | | | | |Rational | | | | | | | |Roze ортасында прецедент | | | | | | | |диаграммасы, | | | | | | | |класстар диаграммасы. | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | |№4 практикалық жұмыс. | |3 |5 |3 | | | |Rational Roze пакетінің | | | | | | | |негізгі функцияларын | | | | | | | |оқыту. Rational | | | | | | | |Roze ортасында қызмет | | | | | | | |диаграммасын және | | | | | | | |объектілердің әрекеттес | | | | | | | |диаграммасын құру | | | | | | | |№5 практикалық жұмыс. | |3 | |3 | | | |Компьютерлік жүйелердің | | | | | | | |интерфейстерін | | | | | | | |комплекстік жинау | | | | | | | |Барлығы: |15 |15 |15 |45 | | 3 ПӘНДI МЕҢГЕРУГЕ АРНАЛҒАН ӘДIСТЕМЕЛIК НҰСҚАУЛАР «Бағдарламаларды әзірлеудің құрал-саймандары» курсын көрсетiлген бағдарлама бойынша меңгеру қажет. Негiзгi ұғымдар мен анықтамаларды, программаларды меңгеру қажет. Студенттiң өздiк жұмысы пәннiң аудиториялық сабақтарын толықтыратын маңызды және жауапты бөлiмi. Өздiк жұмысқа жекелеген теориялық бөлiмдер, жеке бағдарламалар құру т.б. жатады. СӨЖ-н бақылау ауызша және жазбаша бақылау, коллоквиумдар, тестілік тапсырмалар, лабораториялық жұмыстар, рефератттар түрiнде алынады. Реферат титулды парақтан, мазмұннан, кiрiспеден, негiзгi бөлiктен, қортындыдан, қолданылған әдебиеттер тiзiмiнен тұрады. Өздiк жұмыстар мен рефераттарды толтыру универститеттiң стандартына сәйкес келуi тиiс. Аралық бақылауда өтiлген тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша бақылау жұмыстары, тестiк сұрақтар берiледi. 4 Курс форматы Курсты оқу үшін келесі талаптар қойылады: – дәріске, СТС және СОӨЖ міндетті түрде қатысу. Егер қандай да себептермен студент сабақты босатқан болса, сол күні сабақта өтілген материалға өзі жауапты болады. – Сабақ үстінде ұялы телефонды өшіріп қою қажет. – Сабақты жүйелі түрде бұзып, тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылады, немесе барлық курс үшін "қанағаттанарлықсыз" баға қойылады. – СТС және үй тапсырмаларын орындау міндетті – Бақылау жұмыстары міндетті түрде орындалып, аталған уақытта тапсырылуы қажет. Кешіктіріліп өткізілген жұмыс автоматты түрде төмен бағамен бағаланады. – Көшіру орын алғанда студент аудиториядан шығарылады немесе "қанағатанарлықсыз" баға қойылады. Межелік бақылауға сабаққа қатысуы, ағымдағы және үй жұмыстары, тақта алдында жауап беруі, орынында жауап беруі және бақылау жұмыстарын уақытында тапсыруы кіреді. Қортынды бақылау барлық бақылауды қамтиды: Емтихан бағасы межелік бақылау (40%) және аралық аттестация қортындысын (емтихан – 60%) қамтиды да 100% құрайды. ОБСӨЖ тақырыптары бойынша бақылау жұмыстары орындалады. 5 КУРС САЯСАТЫ Оқытушы берген барлық тапсырмаларды студент айтылған уақытта орындауы тиіс. Өз уақытында орындалмаған тапсрымаларға төмен ұпай қойылады. Межелік аттестациялау қортындылары студенттің сабаққа қатысуына, практикалық және өздік жұмыстарды тапсыру нәтижелеріне, сонымен қатар межелік бақылау бағаларына байланысты шығарылады. Сабақ уақытында тәртіп бұзған студент аудиториядан шығару арқылы жазаланады немесе курс бойынша «қанағаттандырарлықсыз» баға қойылады. Көшіру және плагиат: Кез-келген түрдегі көшіру немесе плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану, көшіру және студенттерден не болмаса ИНТЕРНЕТТЕН көшіріп алу) аттестацияны төмендетумен және «қанағаттандырарлықсыз» баға қоюмен аяқталады. Қорытынды емтихан барлық өткен материалдарды қамтып, ауызша түрде өткізіледі. Емтихан кезінде көшіруге қатаң тиым салынады. 6 Баға қою саясаты Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинауы тиіс. Баллдардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-7 апталарда – 300 балл, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 8-15 апталарда – 300 балл. Курстық жұмыс жеке бағаланады.Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде 2- кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 7-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестілік тапсырмаларды 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлардың барлығы|Ескерту | | |1-аптадан 7-аптаға дейінгі |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысуы | | | |1 |Дәріс | | | |2 |Дәріс/ СӨЖ/ |20 15 | | |3 |Дәріс/Прак/ |20 | | |4 |Дәріс/Прак/ /СӨЖ |20 25 | | |5 |Дәріс/Прак/СӨЖ |20 35 | | |6 |Дәріс/Прак/СӨЖ |20 35 | | |7 |Дәріс/Прак/СӨЖ /МежБақ. |60 | | |1-аптадан 7-аптаға дейінгі оқу |300 | | |нәтижелерінің ұпайлар саны: | | | | |8-аптадан 15-аптаға дейінгі |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысуы | | | |8 |Дәріс/Прак/СӨЖ |5 5 10 | | |9 |Дәріс/Прак/СӨЖ |10 10 10 | | |10 |Дәріс/Прак/СӨЖ |5 5 10 20 | | |11 |Дәріс/Прак |5 5 | | |12 |Дәріс/Прак//СӨЖ |5 5 10 20 | | |13 |Дәріс/Прак/СӨЖ |10 10 20 | | |14 |Дәріс/Прак/СӨЖ |10 10 10 | | |15 |Дәріс/МежБақ. |60 | | |8-аптадан 15-аптаға дейінгі оқу |300 | | |нәтижелерінің ұпайлар саны: | | | |Емтихандық ұпайлар саны |400 | | |Академиялық мерзім бойынша ұпайлар саны |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 1. Вендров A.M. Проектирование программного обеспечения экономических информационных систем: Учебник. — 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Финансы и статистика, 2005. - 544 с: ил. 2. Маклаков СВ. Создание информационных систем с AllFusion Modeling Suite. - М.: Диалог-МИФИ, 2003 3. Мацяшек, Лешек, А. Анализ требований и проектирование систем. Разработка информационных систем с использованием UML :Перс англ .- М.: Издательский дом «Вильямс»,2002г. 7.2.Қосымша: 1. Амблер С. Гибкие технологии: экстремальное программирование и унифицированный процесс разработки. Библиотека программиста.- СПб.:Питер,2005г. 2. Розенберг Д., Скотт К. Применение объектного моделирования с использованием UML и анализ прецедентов: Пер. с англ.- М.: ДМК Пресс,2002г. 3. Кролл П., Крачтен Ф. Rational Unified Process –это легко. Руководство по RUP. Пер.с англ.-М.: КУДИЦ-ОБРАЗ,2004г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz