Файл қосу

Психикалық аурулар




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                             |
|шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті                                 |
|3 деңгейлі СМК құжаты      |ПОӘК                    |ПОӘК                        |
|                           |                        |042-14.5.01.20.17/01-2012   |
|«Медициналық психология»   |Баспа №3  26.02.2010    |                            |
|пәнінің оқу-әдістемелік    |орнына № 4              |                            |
|кешені оқытушыға  арналған |----------------        |                            |












                    «Медициналық психология» ПӘНІ БОЙЫНША

                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                     050503 «Психология» мамандықтарына




              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ






































                            Семей


                                    2012











   Алғысөз




     1. ЖАСАЛЫНДЫ
    Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
    “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Абдуллина Г.К.
               Хаттама     №     1                                “___28___”
____08______ 2012ж


   2.ҚАРАЛДЫ


   1.  Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің   “Психология”
      кафедрасының отырысында
    Хаттама №__1____”_28_»____08____  2012 жыл


   Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С


   2.2.ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
   Хаттама №__1____”_05_»____09____  2012 жыл


   Төрағасы _______Г.Григорьева


   3.БЕКІТІЛДІ
   3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
   Хаттама №__1____”_13_»____09____  2012жыл


   Оқу ісі жөніндегі проректор__________ Б.Рскелдиев





































                 мазмұны



   |1    |Пайдалану облысы                                                      |
|2    |Нормативті сілтеме                                                    |
|3    |Жалпы мағлұматтар                                                     |
|4    |Пәннің жұмыс жоспары                                                  |
|5    |СОӨЖ  және СӨЖ                                                        |
|6    |ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ                                        |
|7    |Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы                   |
|8    |Әдебиеттер                                                            |






         1. Қолдану аймағы

   «Медициналық психология» пәнінен  жасалған  оқу  -  әдістемелік  комплекс
психолог  мамандығындағы  студенттерге   арналған.   Пәнді   оқу   барысында
студенттер қажетті іскерліктер мен дағдыларды қалыптастытар  отырып,  пәннің
мазмұнын, өзектілігімен қажеттілігін, саясатын  танып  біледі.  Пәнді  терең
зерттеуде оқу - әдістемелік бірлестік негізгі басшылық етеді.

          2. Нормативтік сілтемелер

   «Медициналық психология» пәнінен оқу - әдістемелік бірлестік Аль – Фараби
атындағы Қазақ ұлттық  мемлекеттік  ұсынған  психолог  мамандығына  арналған
типтік бағдарламалар  негізіндегі  талаптар  мен  ұсыныстарды  ескере  отрып
жасалған.



     3. Жалпы жағдайлар
    ➢ Абдуллина Г.К. - аға оқытушы
    ➢ «Психология» кафедрасы;
    ➢ Байланыс ақпараты – оқу ғимараты № 1, кабинет 1212; тел. 35-93-89
    ➢ Дәрістерді өткізу орны -  оқу кестесіне сай;
    ➢ Пән атауы – «Медициналық психология»
    ➢ Несие саны – 3;
    ➢ Оқу жоспарынан көшірме:

           3.1. Пәннің қысқаша мазмұны.

   Медициналық  психология  жалпы  психология  ғылымының   саласы.   Зерттеу
объектісі  –  жеке  адам  және  оның  жүйке  –  психикалық  жүйесі.  Қазіргі
медициналық    психологияның     негізгі     бөлімдері:     нейропсихология,
патопсихология, психопатология. Медициналық  психологияның  негізгі  пәні  –
ауру адам мен медицина  және  психологиялық  қызмет  саласындағы  адамдардың
өзара қарым – қатынасы.  Кез  –  келген  аурудың  шығу  тегі  мен  себептері
(генезисі);  түрлері:   эндогендік   және   экзогендік;   соматикалық   және
психикалық; белгілері (синдромдар мен симптомтдары) болады.

        Медициналық психологияның  басты  ерекшелігі  –  бастапқы  теорияның
негізі   мен   тәжірбиелік    мәселелерінің    шешімін    енгізумен    тығыз
байланыстылығында.

             3.2. Пәннің  мақсаты

   Қазіргі   заманғы   нейропсихологиялық,   патопсихологияның    негіздері;
соматикалық   және   психикалық   аурулардың   түрлері,   шығу    себептері,
психологиялық   факторлары;   тұлғалық   дамуының   ауытқулалары,    олардың
коррекциясы және профилактика негіздерімен таныстыру.




                3.3.  Пәннің міндеттері:
    ➢  Нервтік  –  психикалқы  және   соматикалық   аурулардың   дамуындағы,
      өтуіндегі және емдеуіндегі психикалық факторлардың ролін зерттеу;
    ➢ әртүрлі аурулардың психикалық белгілерін динамикада зерттеу;
    ➢   тұлғалық   аномалиялардың,   ауытқулардың   нервтік   –   психикалық
      өзгерістердің психикаға әртүрлі әсерлерін зерттеу;
    ➢ ауру адамның ортамен, оның микроортасының, өзара  қатынасының  сипатын
      зерттеу;
    ➢  психиклық  функциялар  мен  процестерді  зерттеудің   лабораториялық,
      эксперименттік   –   психологиялық   әдістерін    зерттеу;    тұлғалық
      көріністерді, компенсация және коррекция әдістерін  зерттеу;
    ➢  психотерапия   мен   реабилитация   негіздері   аурудың   денсаулығын
      қалыптастыру мен сақтауда ғана емес, сондай – ақ тұлғалық,  әлеуметтік
      статуста қалыптастыру мен сақтау ретінде зерттеу;
    ➢ Клиникалық тәжірбедегі  психологиялық  коррекиця  мен  реабилитациялық
      дағдыларды игеру.




      3.4.  Пәнді  оқып  меңгеру  нәтижесінде   әрбір   студенттің   негізгі
   міндеттері:
    ➢  Медициналық   психологияның   негізгі   салаларын:   нейропсихология,
      патопсихология, психпатология, меңгеруге:
    ➢ Пәннің теориялық және тәжірбиелік негіздерін меңгеруге:
    ➢ Баланың дизонтогенез мәселелерін; әлеуметтік мәселелердің  соматикалық
      және психикалық ауруға әсерін білуге;
    ➢ Мамандық деонтологиясының психологиялық аспектілерін;
    ➢   Аурулардың   түрлерін,   себептерін,   шығу   тегін   және   олардың
      психопрофилактикасын ажырата алуға.

   3.5. Курс пререквизиттері:

          Жалпы   психология,   жас   ерекшелік   психологиясы,   жасөспірім
психологиясы,  тұлға  психологиясы,  балалар  психологясы,   жоғарғы   жүйке
физиологиясы мен анатомиясы, әлеуметтік психологиясы.

   3.6. Курс постреквизиттері:

   -  Психогенетика, психиатрия, невропатология, дифференциалды  психология,
қарым – қатынас психологиясы.

   Жұмыс оқу жоспарынан үзінді




















   Кесте1



   |Курс |Семестр              |Кредит                |ЛК                       |СПС     |
|     |                     |Саны                  |(сағ.)                   |(сағ)   |
|     |                     |                      |ДС |СС   |СӨЖ  |СӨЖҰ    |        |
|1    |Медициналық          |Медициналық психология|1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.1.  |
|     |психология пәні      |пәні ғылыми зерттеу   |   |     |     |        |4.1.2.  |
|     |                     |объектісі, әдістері,  |   |     |     |        |4.1.3.  |
|     |                     |салалары              |   |     |     |        |4.2.3.  |
|     |                     |                      |   |     |     |        |4.2.5.  |
|2    |Медициналық          |Медициналық           |1  |     |1,5  |1,5     |4.1.2.  |
|     |психологияның даму   |психологияның шығуы   |   |     |     |        |4.1.5.  |
|     |тарихы               |мен даму тарихы.      |   |     |     |        |4.2.4.  |
|     |                     |Ғылымилығы мен        |   |     |     |        |4.2.5.  |
|     |                     |маңыздылығы.          |   |     |     |        |4.2.12. |
|3    |Қазіргі заман        |Қазіргі заман         |1  |     |1,5  |1,5     |4.2.3.  |
|     |медициналық          |медициналық           |   |     |     |        |4.2.12. |
|     |психологиясы пәні мен|психологиясы пәні,    |   |     |     |        |4.1.1.  |
|     |құрылымы             |салалары.             |   |     |     |        |4.1.6.  |
|     |                     |Нейропсихология,      |   |     |     |        |4.1.8.  |
|     |                     |патопсихология,       |   |     |     |        |        |
|     |                     |психопатология.       |   |     |     |        |        |
|4    |Медициналық          |Медициналық психология|   |     |     |        |4.1.1.  |
|     |психологияның        |салаларына сипаттама. |   |     |     |        |4.1.7.  |
|     |салалары. Медициналық|Ғылыми – зерттеу      |   |     |     |        |4.1.9.  |
|     |психологиядағы       |әдістері. Негізгі және|   |     |     |        |4.2.3.  |
|     |психологиялық        |қосымша               |   |     |     |        |4.2.4.  |
|     |диагностика.         |психодиагностикалық   |   |     |     |        |4.2.8.  |
|     |                     |әдістер.              |   |     |     |        |        |
|5    |«Норма» және         |Адамның қалыпты       |1  |     |1,5  |1,5     |4.1.8.  |
|     |«патология»          |жағдайдағы даму       |   |     |     |        |4.1.7.  |
|     |                     |көрсеткіштері: дене,  |   |     |     |        |4.1.11. |
|     |                     |анатомиялық           |   |     |     |        |4.2.8.  |
|     |                     |физиологиялық,        |   |     |     |        |        |
|     |                     |психикалық            |   |     |     |        |        |
|6    |Клиникалық           |Патопсихология ғылымы,|1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.7.  |
|     |пстхологиядағы       |пәні, зерттеу         |   |     |     |        |4.1.8.  |
|     |негізгі түсінік      |объектісі. Қалыпты    |   |     |     |        |4.1.11. |
|     |парадигмасы          |жағдайдағы психикалық |   |     |     |        |4.2.2.  |
|     |                     |дамудың ауытқулары.   |   |     |     |        |4.2.4.  |
|     |                     |Аномальды даму        |   |     |     |        |        |
|     |                     |психологиясы.         |   |     |     |        |        |
|7    |Психикалық бұзылудағы|Жас кезеңдік даму     |2  |     |3    |3       |4.1.5.  |
|     |жас ерекшеліктер     |ерекшеліктері. Жас    |   |     |     |        |4.1.9.  |
|     |                     |кезеңдік дағдарыстар. |   |     |     |        |4.1.10. |
|     |                     |Психикалық бұзылуларға|   |     |     |        |4.2.8.  |
|     |                     |сипаттама. Түрлері.   |   |     |     |        |4.2.10. |
|8    |Дамудың «бірінші»    |Дамудың «бірініші»    |1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.1.  |
|     |және «екінші»        |дефектісіне сипаттама.|   |     |     |        |4.1.11. |
|     |дефектілері          |Дамудың «екінші»      |   |     |     |        |4.2.1.  |
|     |                     |дефектісіне сиапттама |   |     |     |        |4.2.4.  |
|9    |Психикалық толық     |Психикалық дамудың    |1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.6.  |
|     |жетілмеу             |сипаттамасы.          |   |     |     |        |4.1.10. |
|     |                     |Органикалық           |   |     |     |        |4.2.2.  |
|     |                     |зақымданулар.         |   |     |     |        |4.2.9.  |
|     |                     |Психикалық толық      |   |     |     |        |        |
|     |                     |жетілмеу себептері.   |   |     |     |        |        |
|10   |Зақымдалған          |Психикалық            |1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.2.  |
|     |психикалық даму.     |зақымданудың          |   |     |     |        |4.1.3.  |
|     |Органикалық деменция.|себептері: эндогендік |   |     |     |        |4.1.4.  |
|     |                     |және экзогендік. Жүре |   |     |     |        |4.1.11. |
|     |                     |пайда болған          |   |     |     |        |4.2.6.  |
|     |                     |зақымданулар. Деменция|   |     |     |        |4.2.2.  |
|     |                     |туралы түсінік.       |   |     |     |        |        |
|11   |Бұрмаланған          |Психикалық дамудың    |1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.1.  |
|     |психикалық даму.     |патологиялық          |   |     |     |        |4.1.3.  |
|     |                     |көріністері.          |   |     |     |        |4.1.6   |
|     |                     |Бұрмалану,            |   |     |     |        |4.1.11. |
|     |                     |көріністері,          |   |     |     |        |4.2.7.  |
|     |                     |ерекшеліктері.        |   |     |     |        |        |
|12   |Психикалық аурулар   |Психикалық ауруларға  |1  |     |1,5  |1,5     |4.1.5.  |
|     |                     |сипаттама. Тұқым      |   |     |     |        |4.1.6.  |
|     |                     |қуалайтын және тұқым  |   |     |     |        |4.1.7.  |
|     |                     |қуаламайтын .         |   |     |     |        |4.2.9.  |
|     |                     |Хромосомалық аурулар. |   |     |     |        |4.2.9.  |
|13   |Шизофрения және      |Шизофрения туралы     |1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.5.  |
|     |клиникалық           |түсінік. Клиникалық   |   |     |     |        |4.1.9.  |
|     |көріністері.         |көріністері мен шығу  |   |     |     |        |4.1.10. |
|     |                     |себептері. Жас        |   |     |     |        |4.2.9.  |
|     |                     |кезеңдік              |   |     |     |        |4.2.8.  |
|     |                     |ерекшеліктері.        |   |     |     |        |4.2.11. |
|14   |Эпилепсия және оның  |Эпилепсия туралы      |1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.1.  |
|     |этнологиясы          |түсінік. Клиникалық   |   |     |     |        |4.1.6.  |
|     |                     |көріністері мен шығу  |   |     |     |        |4.1.5.  |
|     |                     |себептері. Үлкен және |   |     |     |        |4.1.7.  |
|     |                     |кіші эпилепсиялар.    |   |     |     |        |4.2.8.  |
|15   |Невроздар мен        |Невроз туралы түсінік.|1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.7.  |
|     |невротикалық         |Жүйке – жүйесінің     |   |     |     |        |4.1.8.  |
|     |бұзылулар            |физиолгиялық –        |   |     |     |        |4.1.12. |
|     |                     |психологиялық         |   |     |     |        |4.2.6.  |
|     |                     |механизмі.            |   |     |     |        |4.2.3.  |
|     |                     |Невротикалық          |   |     |     |        |        |
|     |                     |бұзылулар.            |   |     |     |        |        |
|16   |Психикалық           |Психикалық құбылыстар.|1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.2.  |
|     |процестердің         |Психикалық процестер. |   |     |     |        |4.1.8.  |
|     |патологиясы          |Патологиялық          |   |     |     |        |4.1.9.  |
|     |                     |ерекешелігі. Танымдық |   |     |     |        |4.2.1   |
|     |                     |бірліктері.           |   |     |     |        |4.2.2.  |
|17   |Түйсік пен           |Түйсік пен қабылдаудың|1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.1.  |
|     |қабылдаудың бұзылуы. |сипаттамасы.          |   |     |     |        |4.1.3.  |
|     |                     |Анестезия, сеностопия.|   |     |     |        |4.1.6.  |
|     |                     |Иллюзия және          |   |     |     |        |4.2.4.  |
|     |                     |галлюцинация.         |   |     |     |        |        |
|18   |Естің клиникалық     |Жүйкелік – психикалық |1  |     |1,5  |1,5     |4.1.2.  |
|     |көріністері.         |аурулардың әртүрлі    |   |     |     |        |4.1.4.  |
|     |                     |формаларындағы естің  |   |     |     |        |4.1.8.  |
|     |                     |бұзылуы. Клиникалық   |   |     |     |        |        |
|     |                     |көріністері.          |   |     |     |        |        |
|19   |Сананың бұзылуы.     |Сана бұзылуының       |1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.2.  |
|     |Эмоциялардың         |критериилері. Сана    |   |     |     |        |4.1.5.  |
|     |патологиясы.         |бұзылуының            |   |     |     |        |4.1.3.  |
|     |                     |синдромдары: кома,    |   |     |     |        |4.2.1.  |
|     |                     |ступор, онейроид,     |   |     |     |        |4.1.11. |
|     |                     |қарауыту,             |   |     |     |        |        |
|     |                     |есңгіреу,делирий.     |   |     |     |        |        |
|20   |Ойлаудың клиникалық  |Ойлаудың бұзылуын     |1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.1.  |
|     |көріністері          |зерттейтін әдістері   |   |     |     |        |4.1.3.  |
|     |                     |және олардың          |   |     |     |        |4.1.4.  |
|     |                     |дифференциалды –      |   |     |     |        |4.2.1.  |
|     |                     |диагностикалық.       |   |     |     |        |4.2.8.  |
|     |                     |Мағыналары            |   |     |     |        |        |
|21   |Нейропсихологияның   |Нейропсихологияның    |1  |     |1,5  |1,5     |4.2.8.  |
|     |ғылыми зерттеу       |даму тарихы пәні.     |   |     |     |        |4.2.7.  |
|     |объектісі.           |Негізгі проблемасы –  |   |     |     |        |4.1.1.  |
|     |                     |психикалық іс-        |   |     |     |        |4.1.9.  |
|     |                     |әрекеттің милық       |   |     |     |        |        |
|     |                     |негізі.               |   |     |     |        |        |
|22   |Жоғарғы психикалық   |ЖПФ – ларды           |2  |     |3    |3       |4.1.1.  |
|     |функциялардың        |локализациялау        |   |     |     |        |4.1.3.  |
|     |зақымдануы           |мәселесі және олардың |   |     |     |        |4.1.8.  |
|     |                     |бас миындағы әр       |   |     |     |        |4.1.9.  |
|     |                     |бөлігінде көрсетілуі. |   |     |     |        |4.2.8.  |
|     |                     |Лурия ілімі.          |   |     |     |        |        |
|23   |Бас ми бөліктерінің  |Бас ми бөліктеріндегі |1  |     |1,5  |1,5     |4.1.5.  |
|     |зақымдануы           |зақымдану синдромы.   |   |     |     |        |4.1.6.  |
|     |                     |Клиникалық және       |   |     |     |        |4.1.10. |
|     |                     |нейропсихологиялық    |   |     |     |        |4.2.4.  |
|     |                     |синдромы. Клиникалық  |   |     |     |        |4.2.9.  |
|     |                     |және нейропсихология  |   |     |     |        |        |
|     |                     |синдромдар            |   |     |     |        |        |
|24   |ЖПФ – дың қайта      |Қалпына келтіру –     |1  |1    |1,5  |1,5     |4.1.1.  |
|     |қалпына келуі.       |коррекциялау жұмысының|   |     |     |        |4.1.2.  |
|     |                     |маңызы.сипаттамасы ЖПФ|   |     |     |        |4.1.3.  |
|     |                     |– ң қалыптастыру      |   |     |     |        |4.1.11. |
|     |                     |жолдары.              |   |     |     |        |4.2.7.  |
|25   |Психосоматикалық     |Соматикалық аурулар   |1  |     |1,5  |1,5     |4.1.1.  |
|     |бұзылулар            |сипаттамасы.          |   |     |     |        |4.1.3.  |
|     |                     |Психосоматикалық      |   |     |     |        |4.1.4.  |
|     |                     |бұзылулардың дамуы мен|   |     |     |        |4.1.9.  |
|     |                     |тұрақты болуы.        |   |     |     |        |4.2.2.  |
|26   |Сөйлеудің (бұзылуы)  |Сөйлеудің клиникалық  |2  |     |3    |3       |4.1.1.  |
|     |патологиясы          |көрінісі. Орталық және|   |     |     |        |4.1.7.  |
|     |                     |периф.тілдік          |   |     |     |        |4.1.10. |
|     |                     |аппараттар.           |   |     |     |        |4.1.11. |
|     |                     |Афазия.Дизартрия,Алали|   |     |     |        |        |
|     |                     |я,Мутизм              |   |     |     |        |        |
|27   |Ауру туралы түсінік  |Ауру организмнің      |2  |     |3    |3       |4.2.1.  |
|     |                     |қалыпты жағдайының    |   |     |     |        |4.2.3.  |
|     |                     |бұзылуы. Эндогендік   |   |     |     |        |4.2.7.  |
|     |                     |және экзогендік       |   |     |     |        |4.2.10. |
|     |                     |аурулар.              |   |     |     |        |        |
|     |                     |Тұқымқуалайтың,       |   |     |     |        |        |
|     |                     |невроздық, психикалық,|   |     |     |        |        |
|     |                     |резидуалдық аурулар.  |   |     |     |        |        |
|     |                     |Барлығы:              |30 |15   |45   |45      |        |








     5. СӨЖ және реферат тақырыптары.
              1. Медицина ғылымының шығу тарихы.
              2. Бас ми бөліктерінің қызметі.
              3. Медицинадан медитацияға дейін – реферат.
              4. Гипертония туралы түсінік.
              5. Стресс және стрессогендік факторлар.
              6. Соматикалық аурулардың классификациясы – жазбаша.
              7. Жас кезеңдік дағдарыстар және психикалық бұзылулар.
              8. Психикалық зақымдануды болдырмаудың психопрофилактикасы.
              9. «Бірінші» және «екінші» дефектілер.
             10. Медициналық психология сабағынан глоссарий жасау.
















      6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы:



                                   Кесте-3

|                |Тақырыптар       |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға      |Бақылау       |
|                |                 |ТСО,          |арналған сұрақтар|формасы       |
|                |                 |плакаттар,    |                 |              |
|                |                 |лабораториялық|                 |              |
|                |                 |стенд         |                 |              |
|Дәрістер        |Практикалық      |              |                 |              |
|                |(семинар)        |              |                 |              |
|                |сабақтар         |              |                 |              |
|1               |2                |3             |4                |5             |
|Медициналық     |Медициналық      |Оқулықтар     |Объективті және  |Жазбаша,      |
|психологиясы    |психологиясы     |              |субъективті      |конспект      |
|пәні, негізгі   |пәні, негізгі    |              |әдістері.        |              |
|мәселелеоі      |мәселелері.      |              |Герменевтикалық  |              |
|                |Ғылыми зерттеу   |              |әдіс. Эргономика.|              |
|                |әдістері.        |              |                 |              |
|Медициналық     |Медициналық және |Сызба         |Еңбек            |Жазбаша,      |
|психологиясы    |психологиялық    |              |психологиясының  |конспект      |
|туралы  білімнің|білімнің мәдени  |              |тарихи Тейлор    |              |
|мәдени тарихи   |тарихи дамуы.    |              |жүйесі.          |              |
|дамуы           |                 |              |Тейлоризс.       |              |
|                |                 |              |М.Вебердің       |              |
|                |                 |              |бюрократиялық    |              |
|                |                 |              |концепциясы.     |              |
|                |                 |              |А.Файолдық       |              |
|                |                 |              |әкімшілік        |              |
|                |                 |              |концепциясы.     |              |
|Қазіргі заман   |Қазіргі заман    |Плакат        |Еңбек туралы     |Жазбаша,      |
|медициналық     |медициналық      |              |халықтық,        |конспект      |
|психологиясы    |психологиясы     |              |философиялық     |              |
|пәні мен        |пәні, салалары.  |              |көзқарастар.     |              |
|құрылымы        |Нейропсих.-я,    |              |Еңбек пен        |              |
|                |патопсихология   |              |мамандықтың      |              |
|                |                 |              |психологиялық    |              |
|                |                 |              |түсінігі. Еңбек  |              |
|                |                 |              |және еңбек       |              |
|                |                 |              |мотивациясы.     |              |
|Медициналық     |Ғылыми – зерттеу |Оқулықтар, оқу|медициналық      |Жазбаша,      |
|психологияның   |әдістері. Негізгі|құралдары     |психологиялық    |конспект      |
|салалары. .     |және қосымша     |              |белгілері. Еңбек |              |
|                |психодиагностикал|              |постысының       |              |
|                |ық әдістер..     |              |негізгі          |              |
|                |                 |              |құраушылары.     |              |
|Норма» және     |Адамның қалыпты  |әдістемелік   |Профессиограманы |Жазбаша,      |
|«патология      |жағдайдағы даму  |құралдар      |өңдейдің жалпы   |конспект      |
|                |көрсеткіштері.   |              |схемасы. Кәсіптік|              |
|                |                 |              |іс-әрекетті      |              |
|                |                 |              |суреттеу схемасы.|              |
|Клиникалық      |Патопсихология   |Сызба         |Жұмысшының жеке  |Жазбаша,      |
|пстхологиядағы  |ғылымы, пәні,    |              |қасиеттері және  |конспект      |
|негізгі түсінік |зерттеу          |              |жұмыстың         |              |
|парадигмасы     |объектісі.Аномаль|              |индивидуалдылығы |              |
|                |ды даму          |              |кәсіптік бағдар  |              |
|                |психологиясы     |              |салалары.        |              |
|                |                 |              |Кәсіптік ағарту; |              |
|                |                 |              |ақыл-кеңес       |              |
|Психикалық      |Жас кезеңдік даму|Оқулықтар, оқу|Еңбек            |Жазбаша,      |
|бұзылудағы жас  |ерекшеліктері.   |құралдары     |субъектісінің    |конспект      |
|ерекшеліктер    |Жас кезеңдік     |              |кәсіпке дейінгі  |              |
|                |дағдарыстар.     |              |дамуы. Д.        |              |
|                |Психикалық       |              |Эльконин,        |              |
|                |бұзылуларға      |              |Эриксон, Е.А.    |              |
|                |сипаттама.       |              |Климов. Кәсіптік |              |
|                |Түрлері          |              |бағдар жұмысын   |              |
|                |                 |              |бассқарудың      |              |
|                |                 |              |мақсаттары мен   |              |
|                |                 |              |міндеттері.      |              |
|Дамудың         |Дамудың          |Сызба         |Кәсіптік бағдар  |Жазбаша,      |
|«бірінші» және  |«бірініші»       |              |жұмысын          |конспект      |
|«екінші»        |«екінші»дефектісі|              |ұйымдастырудың   |              |
|дефектілері     |не сипаттама     |              |психологиялық    |              |
|                |                 |              |негізі.          |              |
|Психикалық      |Психикалық толық |плакат        |Кәсіптік бағдар  |Жазбаша,      |
|дамудың толық   |жетілмеудің      |              |беру сабақтарының|конспект      |
|жетілмеуі       |сипаттамасы.     |              |жүйесі.          |              |
|                |Органикалық      |              |Профессиографиялы|              |
|                |зақымданулар.    |              |қ экскурсияларды |              |
|                |                 |              |ұйымдастыру.     |              |
|Зақымдалған     | Психикалық      |әдістемелер   |Ынта-ықылас пен  |Жазбаша,      |
|психикалық даму.|зақымданудың     |              |бейімділікті     |конспект      |
|Органикалық     |себептері..      |              |қалыптастыру     |              |
|деменция        |Деменция туралы  |              |шаралары.        |              |
|                |түсінік.         |              |Кәсіптік дағдылар|              |
|                |                 |              |мен олардың      |              |
|                |                 |              |маңызы.          |              |
|Бұрмаланған     |Психикалық       |Плакат        |Қабілетті        |Жазбаша,      |
|психикалық даму |дамудың          |              |қалыптастыру     |конспект      |
|                |патологиялық     |              |жолдары. Еңбек   |              |
|                |көріністері.     |              |қабілеті адам    |              |
|                |                 |              |өмірінің сапалық |              |
|                |                 |              |негізі.          |              |
|Психикалық      | Тұқым қуалайтын |Оқулықтар     |Адам санасының   |Жазбаша,      |
|аурулар         |және             |              |қалыптасуындағы  |конспект      |
|                |тұқымқуаламайтын,|              |еңбектің маңызы. |              |
|                |хромосомалық     |              |Еңбек жетекші    |              |
|                |аурулар.         |              |әрекет.          |              |
|Шизофрения және |Шизофрения туралы|әдістемелік   |Еңбекті ғылыми   |Жазбаша,      |
|клиникалық      |түсінік.         |құралдар      |тұрғыда          |конспект      |
|көріністері     |Клиникалық       |              |ұйымдастыру      |              |
|                |көріністері мен  |              |                 |              |
|                |шығу себептері.  |              |                 |              |
|                |Жас кезеңдік     |              |                 |              |
|                |ерекшеліктері.   |              |                 |              |
|Эпилепсия және  |Эпилепсия туралы |сызба         |Стресс           |Жазбаша,      |
|оның этнологиясы|түсінік.         |              |жағдайлардың     |конспект      |
|                |Клиникалық       |              |психологиялық    |              |
|                |көріністері мен  |              |негізі. Кәсіптік |              |
|                |шығу себептері.  |              |білім туралы     |              |
|                |Үлкен және кіші  |              |туралы түсінік.  |              |
|                |эпилепсиялық     |              |                 |              |
|                |тырысқақтар      |              |                 |              |
|Невроздар мен   |Невроз туралы    |оқулықтар     |Кәсіптік білімнің|Жазбаша,      |
|невротикалық    |түсінік. Жүйке – |              |психологиялық    |конспект      |
|бұзылулар       |жүйесінің        |              |негізі.          |              |
|                |физиолгиялық –   |              |                 |              |
|                |психологиялық    |              |                 |              |
|                |механизмі.       |              |                 |              |
|                |Невротикалық     |              |                 |              |
|                |бұзылулар        |              |                 |              |
|Сөйлеудің       |Сөйлеудің        |плакаттар     |Сөйлеудің        |ауызша        |
|(бұзылуы)       |клиникалық       |              |клиникалық       |              |
|патологиясы     |көрінісі. Орталық|              |көрінісі         |              |
|                |және периф.тілдік|              |                 |              |
|                |аппараттар.      |              |                 |              |
|                |Афазия.Дизартрия,|              |                 |              |
|                |Алалия,Мутизм    |              |                 |              |


      7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:

         Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы




         |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |         |Студенттер   |            |
|     |құралдар атауы             |         |саны         |Қамтамасыз  |
|     |                           |Саны     |             |ету пайызы  |
|     |                           |         |             |            |
|1    |Н.В. Середина, Д.А.        |1        |8            |12,5 %      |
|     |Шкуренко. Основы           |         |             |            |
|     |медицинской психологии:    |         |             |            |
|     |Общая, клиническая,        |         |             |            |
|     |патопсихологи/ Серия       |         |             |            |
|     |«Учебники, учебные         |         |             |            |
|     |пособия». – Росов н/Д:     |         |             |            |
|     |«Феникс» 2003. – 512с.     |         |             |            |
|2    |А.А. Кирпиченко, Б.Б Ладик,|2        |8            |25 %        |
|     |А.А Паликов. Основы        |         |             |            |
|     |медицинской психологии.    |         |             |            |
|     |Минск «Вышэйшая школа».    |         |             |            |
|     |2001.                      |         |             |            |
|3    |Э. Кречмер Медицинская     |3        |8            |38 %        |
|     |психология. Санкт –        |         |             |            |
|     |Петербург. Союз, 1998.     |         |             |            |
|4    |КарвасарскийБ.Д.           |2        |8            |25 %        |
|     |Медицинская психология. М: |         |             |            |
|     |Медицина, 1982.            |         |             |            |


   Оқытушының басшылығымен өтетін өзіндік (ОБСӨЖ)  жұмысының  көлемі  типтік
оқу жоспарына, пәннің жұмыс  оқу  бағдарламасына  сәйкес  анықталап  уақыты,
аудиториясы көрсетіліп оқу кестесіне енгізілген.

   СӨЖ  бақылау  түрлерін,  тәсілдерін  таңдауда  оқу  пәнінің  мақсаты  мен
міндеттерін,  бөлінген  сағат  көлемімен,  студенттердің   дайындық   сатысы
ескерілген.

   1.СӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті түрде орындалуы тиіс.

   2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады.

      Студенттердің пән бойынша  білімін  бақылау  келесі  нысандар  бойынша
жүргізіледі:

   Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын
жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны:

   1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай,

   2-рейтинг нәтижесі бойынша  9-15 апталарда – 300 ұпай.

   Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600.

       Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады:

   1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 2 модуль  бойынша
максимум 270 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 75 ұпай)

   2. Семинарға қатысқаны және белсенділігі үшін (қатысу үшін   –  20  ұпай,
белсенділігі үшін максимум 100 ұпай)

   3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан)

   Бақылау  мерзімдері  8-аптаның  соңы  және  15-аптаның  соңы.   Уақытында
өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға  болады,  бірақ  егер
студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып,  ұпайдың  60%
ғана қойылады.

   Баға қою саясаты

      Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы  үшін  белгілі  ұпай
санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны:

   1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай,

   2-рейтинг нәтижесі бойынша  9-15 апталарда – 300 ұпай.

   Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600.

       Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады:

   1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль  бойынша
максимум 150 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 120 ұпай)

   2. Белсенділігі үшін (қатысу үшін  – 20 балл, белсенділігі үшін  максимум
100 ұпай)

   3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан)

   Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген.

   Бақылау  мерзімдері  8-аптаның  соңы  және  15-аптаның  соңы.   Уақытында
өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға  болады,  бірақ  егер
студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып,  баллдың  60%
ғана қойылады.






   Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

   Кесте 4

№Апталар1234567891011121314151Бақылау түрі--СхАжТсРК1РБ-ҒәТсСХКТс2РБ2СӨЖ ұпайлары0022222202222223СӨЖО ұпайлары0033333303333334Семинар ұпайлары004040404040400404040404040Барлығы:2270270
Белгілеулер: СХ-схема; Аж- аударма жұмысы; Ғә- Ғылыми әдебиетпен танысу; Тс.- терминологиялық  сөздікпен жұмыс; Р-реферат; Х-хабарлама; К-конспект; М-мысалдар; Т-тест
Бақылау түрлері
ағымды (апта сайын)
межелік (7-ші және 15-ші апталарда)
қорытынды (академиялық кезеңде бір рет өтіледі, емтихан немесе курстық жұмыс қорғау)
 8. Әдебиеттер
8.1 Негізгі әдебиеттер:
8.1.1. Н.В. Середина, Д.А. Шкуренко. Основы медицинской психологии: Общая, клиническая, патопсихологи/ Серия «Учебники, учебные пособия». – Ростов н/Д: «Феникс» 2009. – 512с.
8.1.2. А.А. Кирпиченко, Б.Б Ладик, А.А Паликов. Основы медицинской психологии. Минск «Вышэйшая школа». 2010.
8.1.3. Э. Кречмер. Медицинская психология. Санкт – Петербург. Союз, 2008.
8.1.4. Разалия Ілешова. Медициналық психология. Алматы: «Санат», 2009, 88б.
8.1.5. Райнер Тепле. Писхиатрия. Минск. 2009.
8.1.6. Илешева Р.Г. Психиатрия. – Алматы, «Білім» 2008. – 256б.
8.1.7. Л.О. Бадалян. Невропатология. Москва «Просвещение», 2002.
8.1.8. Зейгарник Б.В. Патопсихология. М., 2007.
8.1.9. Карвасарский Б.Д. Медицинская психология. М: Медицина, 2007..
8.1.10. Н.Ю. Максимов. Е.Л. Милютина. Курс лекции по детской патопсихологии. М., 2009
8.1.11. А.О. Бухановский Ю.А. Кутявин, М.Е. Литвак. Общая патопсихология. – Ростов н/Д. 2010.
8.1.12. Хрестоматия по медицинской (клинической) психологии. Алматы, 2010.
8.1.13. Медицинская психология: новейший справочник М42 практического психолога / сост. С.Л.Соловьева. – М.: АСТ; Сова, 2008. – 575 с.
8.1. 14. Александер Ф. Психосоматическая медицина. – М., 2009.
8.1.15. Александровский Ю.А. Пиграничные психические расстройства. – М., 2008.
8.1.16. Исаев Д.Н. Психосоматическая медицина детского возраста.- М., 2008.
8.1.17. Менделевич В.Д. Клиническая и медицинская психология. – М., 2007.
8.1.18. Николаева В.В. Влияние хронической болезни на психику. – М., 2007.
8.1.19. Ананьев В.А. Введение в психологию здоровья. – СПб, 2008.
8.1.20. Психотерапевтическая энциклопедия  / Под ред. Б.Д.Карвасарского. – СПб, 2000.

8.2. Қосымша әдебиеттер: 
8.2.1. В.Г.Каменская. Детская психология с элементами психофизиологии: Учебное пособие. – М: форум: ИНФРА. – М, 2005 – 288с.
8.2.2. Психология детей с отклонениями и нарушениями психичекого развития / Сост. Общая редакция В.М. Астапова, Ю.В. Микадзе.СПб.: Питер, 2001.-384.
8.2.3. Американский домашний медицинский справочник. М., Малое предприятие  «Гелиос», 2007..
8.2.4. А.С.Батуев. Физиология высшей нервной деятельности и сенсорных систем: Учебник для вузов – СПб: Питер, 2010. – 317с.
8.2.5. Карвасарский Б. Д. Психотерапия. М: Медицина 2005.
8.2.6. Лебедев Н.Д. Личность в экстремальных условиях. М.: Политиздат, 2009.
8.2.7. А.Р. Лурия и современная психология. Под редакц. Е.Д. Хомской, Л.С.Цветаевой, Б.В. Зейгарник. М., 2002.
8.2.8. Лурия А.Р. Основы нейропсихологии. М., 2004.
8.2.9. М.И. Буянов. Беседы о детской писхиатрии. М.Просвещение, 2006.
8.2.10.  Леонград К. Акцентуированные личности. Киев: Вища школа, 2001.
8.2.11. Леонтьев А.Н. Деятельность, сознание, личность. М.: АСАДЕМIА, 2000.
Пәндер