Файл қосу

Дәрігерлік латын терминологиясы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
                      СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ
      МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты                |ПОӘК          |ПОӘК 042.18-24.1-11/01 2013|
|«Дәрігерлік латын терминологиясы»    |№1 басылым    |                           |
|пәнінің оқытушыларға арналған оқу-   |              |                           |
|әдістемелік бағдарлама кешені        |              |                           |


























           5В120100 «Ветеринариялық медицина» мамандығына арналған
                  «Дәрігерлік латын терминологиясы» пәнінен
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН




                     ОҚЫТУШЫЛАР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
































                                    Семей
                                    2013
                                  Алғы сөз


      «Дәрігерлік латын  терминологиясы»  -  ветеринариялық  пәндерді  толық
үлгерімде   меңгеру    біліктілігінің    жан-жақты    дайындығына    қатысты
терминологиялық   сауаттылықтың    негізін    оқытады.    Латын    тіліндегі
ветеринариялық  терминологияның  оқытылуы  -  ветеринария  саласының  дербес
ғылымына сәйкес атаулар, құбылыстар  мен  қағидалардың  мән  мағынасын  ашып
түсіндіру мақсатында жүргізіледі.
      Ветеринария  мен  медицина   ғылымдарының   салаларында   латын   тілі
халықаралық  терминология  ретінде  кеңінен  пайдаланылуда.  Сонымен  қатар,
дәрігерлік  шипа  ұсыным  (рецепт)  жазуында  қолданылады.  Латын  тіліндегі
ветеринариялық  терминологияны  меңгеру  білімді  ветеринар  дәрігері  болып
қалыптасудағы студенттің міндеті.


      1 ӘЗІРЛЕНДІ
      Құрастырғандар:  Тойкина  Г.Н.,  ветеринария  ғылымдарының  кандидаты,
Семей  қаласының   Шәкәрім    атындағы        мемлекеттік    университетінің
«Ветеринариялық медицина» кафедрасының профессоры м. а.
      Билялов Е.Е.,   ветеринария  ғылымдарының  кандидаты  Семей  қаласының
Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің  «Ветеринариялық  медицина»
кафедрасының аға оқытушысы;
      Ахметжанова А.Е., в.ғ.  магистрі,  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы
мемлекеттік   университетінің   «Ветеринариялық    медицина»    кафедрасының
оқытушысы.


«         »                   2013       ж.                       Г.Тойкина
Е.Билялов.,                      А.Ахметжанова.


           2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1 Семей қаласының Шәкәрім  атындағы    мемлекеттік   университетінің
«Ветеринариялық  медицина» кафедрасының отырысында   «    »               20
 жылы № хаттама


      Кафедра            меңгерушісі,             профессор             м.а.
Г.Тойкина


      2.2 Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      «             »                          20             жылы,        №
хаттама




      Төрайымы
          А. Тлеубаева


      3 БЕКІТІЛДІ
      Университеттің   оқу-әдістемелік   кеңесінің    отырысында    шығаруға
мақұлданған   және    ұсынылған,   «        »           20         жыл,    №
хаттама






      ОӘК төрайымы, ОӘЖ  проректоры                                       Г.
Искакова


      4 АЛҒАШҚЫ ЕНГІЗІЛУІ
                                   Мазмұны
1                                                                  Қолданылу
саласы......................................................................
..........................4
2                                                                Нормативтік
сілтемелер..................................................................
.....................4
3                                                                      Жалпы
ереже.......................................................................
..................................4
4                   Оқу                   пәнінің                    мазмұны
(модуль)....................................................................
.......6
5      Студенттердің       өздік       жұмыстары       үшін       тақырыптар
тізімі..............................7
6                Пән                 бойынша                 оқу-әдістемелік
картасы..............................................................8
7             Оқу-әдістемелік             әдебиеттермен              қамтылу
картасы..........................................10
8
Әдебиеттер..................................................................
........................................10






































































      1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ


      5В120100  «Ветеринариялық  медицина»  мамандығының  студенттері   үшін
«Дәрігерлік  латын  терминологиясы»  пәні  бойынша   оқытушыларға   арналған
бағдарлама, оқу-әдістемелік кешеннің құрамы болып табылады.


      2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР


      «Дәрігерлік латын терминологиясы» пәнінің  оқытушыларға  арналған  осы
бағдарламасы келесі құжаттардың ұсынымдарымен және  талаптарына  сәйкес  оқу
үрдісін ұйымдастыруды белгілейді:
      - ҚР жалпы міндетті  мемлекеттік  білім  беру  стандартының  негізінде
құрылған ҚР МЕМСТ 23.08.12 ж № 1080 ТОБ негізінде № 158 10.04-2012 ж (№  157
қосымша);
      -  Жоғары  арнайы  білімге  негіздемелік  типтік   оқу   бағдарламасын
дайындаған және ұсынған Қазақ ұлттық аграрлық университеті;
      -  042-МУ-4-2013  Университет  стандарты  «Пәннің   оқу-   әдістемелік
бағдарлама кешенін әзірлеу және ресімдеудің жалпы талаптары»;
      -  042-1.01-2013  Құжатталу  «Пәннің  оқу  -  әдістемелік   бағдарлама
кешенінің құрылымы мен мазмұны»


      3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ


      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
      Ветеринариялық  пәндерді  оқыту  барысында  қолданылатын   терминдерді
меңгеру  мақсатында  латын  тілі  оқытылады.  Осы   себепті   ветеринариялық
терминологияның сөз құрылымдық, лексикалық және граматикалық  ерекшеліктерін
үйрену және меңгеру  үшін  ветеринарияның  –  анатомиялық,  фармацевтикалық,
гистологиялық және  клиникалық-терапевтикалық тарауларында жиі  қолданылатын
атауларды, ұғымдарды түсінуге пайдалануға үйретеді.
      Латын  тілі  –  ғылым  тілі  ретінде  нақты  және  табиғи  ғылымдардың
қызметтік тілі болып табылады.   Латын тілін меңгеру барысында  сол  ғылымға
сәйкес өзіндік  ерекшелігі  тұрғысынан  қарастыра  отырып,  тілдік  мағынада
сөйлемнің стилистік мәнін толық  түсіне  білу  және  халықаралық  деңгейдегі
ұғымы ретінде түсіну керек.  Сондықтан да белгілі бір  саланы  меңгеру  үшін
әр бөлімге сәйкес грамматикалық және  лексикалық  қажеттіліктер  таңдалынып,
сөзжасамдық үлгілері оқытылады.


       3.2 Пәнді оқудың мақсаты:
      Студенттердің    анатомиялық,    фармакологиялық    және    клиникалық
терминологиялық сөз жасамды толық меңгеріп, болашақта шипа  ұсыным  (рецепт)
жазу, ауру малға диагноз қою және латын терминдерін ветеринариялық  медицина
саласында пайдалану қабілеттерін жоғарылатып білімді маман болуға  көмектесу
болып табылады.


      3.3 Пәнді оқудың негізгі мақсаты:
      Болашақ  ветеринария  дәрігерлерінің   ветеринария   саласындағы   кең
қолданыстағы  латын  терминдерін  үйретіп,  рецептті  дұрыс  жазуды  оқытуға
негізделеді.


      3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек:
      - латын тілі грамматикасын, сөйлем құру әдістерін игеру;
      - анатомиялық, клиникалық және фармакологиялық терминологияны меңгеру;
      - латын тілінде оқудың негізгі ережелерін үйрену;
      - сөздікпен жұмыс істеуді;
      - латын тілін қолдану принциптерінің негіздерін түсіну;
      - зат есім және сын есімдердің септелуін;
      - дәрі-дәрмектердің тривиальды атауларын жасалу тәсілдерін меңгеру;
      - шипа ұсыным құрылымын және жазылуына қойылатын талаптарды білу;
      - жануарлардың клиникалық белгілерін көрсету мен диагноз қою барысында
сондай-ақ, емдеудегі терминологияны пайдалана алуы керек.


      3.4.2 Студент істей алуға тиісті:
      -  ветеринариялық  терминдердің  латын  тілінен  қазақ   тіліне   және
керісінше аудара алуы;
      - ветеринариялық  терминдердің  мән  мағынасын  анықтау,  қолданыстағы
терминоэлементтерді  пайдалана  отырып,  тиісті   салаға   сәйкес   сөзжасам
құрылымын құру;
      - бағдарлама шеңберінде латын тілінде оқуды және жазуды
      -  ветеринариялық  лабораториялық   жағдайда   қолданыстағы   химиялық
элементтер мен процесстердегі терминоэлементтік сөзжасам
      -  дәрі-дәрмектер  қолданысындағы  рецептерді  сауатты  жазып,   латын
тіліндегі мәтінді мемлекеттік тілге аудару


      3.4.3 Студент дағдыларды меңгеруге тиісті:
      - латын және гректік терминоэлементтердің қазақша аудармасын жазу;
      - ветеринариялық терминдерді малдәрігерлік тәжірибеде кеңінен қолдану;
      - терминология және термин түрлерін тиісінше пайдалана білу


      3.4.4 Студент семинарлық сабақ барысында білікті болуы қажет;
      - латын терминдерді, ғылыми түсініктерді  теориялық  және  тәжірибелік
мағынасында пайдалану;
      -  студент  дербес  жұмыс  барысында  латын   тілін   меңгеруде   оқу-
әдістемелік,  нормативтік  ғылыми  сілтемелер,   жалпы   ережелер,   аударма
сөздіктер және электронды әртүрлі ақпарат көздерін пайдалана білу.


      3.5 Пәннің пререквизиттері:
      3.5.1 жануарлар морфологиясы
      3.5.2 жануарлар физиологиясы және биохимиясы


      3.6 Пәннің постреквизиттері:
      3.6.1 фармакология және токсикология
      3.6.2 дәрілік заттарды дайындау технологиясы
      3.6.3инфекциялық және инвазиялық аурулар
             3.6.4жұқпалы   емес   аурулар   клиникалық   диагностика   және
ветеринариялық хирургия.


       3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме
                                                                     Кесте 1
|Курс                                                        |             |
|                                                            |Семестр      |
|1                                                           |2            |
|Дәрістік сабақтар                                                         |
|Латын алфавиты. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Дыбыстардың |1            |
|ұзақтығы мен қысқалылығы. Фонетика.                         |             |
|Монофтонгтар, дифтонгтар және диграфтар. Тұрақты сөз        |1            |
|тіркестері, оқылу ережелері. Екпін, буындар түрлері.        |             |
|Анатомиялық терминологияның сөз құрылымы. Қиыспаған және    |1            |
|қиысымды анықтауыштар.                                      |             |
|Латын граматикасы. Зат есім және сын есім, салыстырмалы     |1            |
|шырай. Құрама аралас анатомиялық терминдер.                 |             |
|ІІІ септеулік затесімдерінің ерекшеліктері. Сөз құрылымына  |1            |
|сәйкес мағынасының өзгеруі.                                 |             |
|ІІІ септеу зат есімдерінің родтық жалғаулары. ІІІ септеу зат|1            |
|есімдері мен құрамы аралас анатомиялық терминдер.           |             |
|Латын тіліндегі зат есім, сын есімдердің көпше түрі.        |1            |
|Етістік, сан есім, жұрнақ.                                  |             |
|Зат есімдер мен сын есімдердің атау және ілік септігіндегі  |1            |
|көпше түрі.                                                 |             |
|Клиникалық терминология туралы түсінік және сөз жасам.      |1            |
|Клиникалық терминоэлемент туралы мағлұмат.                  |             |
|Сөз жасамдық құрылымдағы сөздердің бірігуі. Жұрнақ және     |1            |
|префикстеу.                                                 |             |
|Грек-латын дублеттері негізіндегі мүше, жыныс, жас және     |1            |
|тінмен ағзалардың аталуы және дербес терминоэлемент.        |             |
|Организмнің физиологиялық және патологиялық жағдайындағы    |1            |
|үрдісін білдіретін дербес терминоэлементтер.                |             |
|Клиникалық және физикалық белгілер мен қасиеттерді,         |1            |
|клиникалық маңызды қатынастарды білдіретін дербес           |             |
|терминоэлементтер.                                          |             |
|Фармацевтикалық терминология. Шипаұсыным құрылымы.          |1            |
|Дәрі-дәрмектердің сөз жасам құрылымы. Дәрілік күй (форма)   |             |
|туралы қысқаша түсінік.                                     |             |
|Фармацевтикалық терминология мақсатындағы етістік           |1            |
|граматикасы. Шипаұсынымдағы бұйрық және шартты райлар.      |             |
|БАРЛЫҒЫ:                                                    |15           |
|Тәжірибелік сабақ                                                         |
|Латын алфавиты. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Дыбыстардың |1            |
|ұзақтығы мен қысқалылығы. Фонетика.                         |             |
|Монофтонгтар, дифтонгтар және диграфтар. Тұрақты сөз        |1            |
|тіркестері, оқылу ережелері. Екпін, буындар түрлері.        |             |
|Анатомиялық терминологияның сөз құрылымы. Қиыспаған және    |1            |
|қиысымды анықтауыштар.                                      |             |
|Латын граматикасы. Зат есім және сын есім, салыстырмалы     |1            |
|шырай. Құрама аралас анатомиялық терминдер.                 |             |
|ІІІ септеулік затесімдерінің ерекшеліктері. Сөз құрылымына  |1            |
|сәйкес мағынасының өзгеруі.                                 |             |
|ІІІ септеу зат есімдерінің родтық жалғаулары. ІІІ септеу зат|1            |
|есімдері мен құрамы аралас анатомиялық терминдер.           |             |
|Латын тіліндегі зат есім, сын есімдердің көпше түрі.        |1            |
|Етістік, сан есім, жұрнақ.                                  |             |
|Зат есімдер мен сын есімдердің атау және ілік септігіндегі  |1            |
|көпше түрі.                                                 |             |
|Клиникалық терминология туралы түсінік және сөз жасам.      |1            |
|Клиникалық терминоэлемент туралы мағлұмат.                  |             |
|Сөз жасамдық құрылымдағы сөздердің бірігуі. Жұрнақ және     |1            |
|префикстеу.                                                 |             |
|Грек-латын дублеттері негізіндегі мүше, жыныс, жас және     |1            |
|тінмен ағзалардың аталуы және дербес терминоэлемент.        |             |
|Организмнің физиологиялық және патологиялық жағдайындағы    |1            |
|үрдісін білдіретін дербес терминоэлементтер.                |             |
|Клиникалық және физикалық белгілер мен қасиеттерді,         |1            |
|клиникалық маңызды қатынастарды білдіретін дербес           |             |
|терминоэлементтер.                                          |             |
|Фармацевтикалық терминология. Шипаұсыным құрылымы.          |1            |
|Дәрі-дәрмектердің сөз жасам құрылымы. Дәрілік күй (форма)   |             |
|туралы қысқаша түсінік.                                     |             |
|Фармацевтикалық терминология мақсатындағы етістік           |1            |
|граматикасы. Шипаұсынымдағы бұйрық және шартты райлар.      |             |
|БАРЛЫҒЫ:                                                    |15           |


      5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ


      5.1 Оқытушының көмегімен атқарылатын жұмыстар: (СОӨЖ)
      -Латын-Грек тілінің тарихы. Көне жазба ескертткіштері;
      -Медицина және ветеринария тарихындағы латын тілінің маңызы;
      -Терминоэлементтер, деонтология. Латын афоризмдері;
      -Анатомиялық терминология негізіндегі латын, грек тектік сөзжасам;
      -Анатомиялық қиысымды анықтауыш;
      -Анатомиялық қиысымсыз анықтауыш;
      -Клиникалық термионологиядағы латын және грек тілдік сөзжасам;
      -Клиникалық терминоэлемент;
      -Фармакологиялық терминология негізіндегі сөзжасам,
      -Шипаұсынымдық терминдер және сөзжасам.


      5.2 Студенттердің өзіндік жұмысы СӨЖ
      -Латын тілінің граматикасы;
      -Анатомиялық терминология;
      -Клиникалық терминология;
      -Фармакологиялық терминология;
      -Негізгі терминоэлементтер;
      -Латын тіліндегі афоризмдер, префикстер;
      -Латын тіліндегі негізгі түбіралдылар (приставка)
      -Грек тіліндегі негізгі түбіралдылар (приставка)
      -Зоологиялық және ботаникалық терминдер
      -Гиппократ анты


            6 ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ








                                                                     Кесте 3
|Тақырыбы                                             |Әдістем|Өз   |Бақ|
|                                                     |елік   |бетім|ыла|
|                                                     |материа|ен   |у  |
|                                                     |лдар,  |оқуға|түр|
|                                                     |плакатт|беріл|і  |
|                                                     |ар     |етін |   |
|                                                     |       |сұрақ|   |
|                                                     |       |тар  |   |
|                         |                           |       |     |   |
|                         |                           |       |     |   |
|Дәріс сабақтарына        |Тәжірибелік сабақтарына    |       |     |   |
|1                        |2                          |3      |  4  |5  |
|Модуль 1                                                                |
|Латын алфавиты. Дауысты  |Латын алфавиты. Дауысты    |       |5.2  |АЖ,|
|және дауыссыз дыбыстар.  |және дауыссыз дыбыстар.    |       |тарау|АЖ |
|Дыбыстардың ұзақтығы мен |Дыбыстардың ұзақтығы мен   |       |улары|Реф|
|қысқалылығы. Фонетика.   |қысқалылығы. Фонетика.     |       |нда  |.ЖЖ|
|                         |                           |Плакатт|көрсе|   |
|                         |                           |ар, БАҚ|тілге|   |
|                         |                           |үзінділ|н    |   |
|                         |                           |ерінің |тапсы|   |
|                         |                           |мәтінде|рмала|   |
|                         |                           |рі     |р    |   |
|                         |                           |қажетін|болып|   |
|                         |                           |е қарай|табыл|   |
|                         |                           |барлық |ады  |   |
|                         |                           |сабаққа|     |   |
|                         |                           |пайдала|     |   |
|                         |                           |нылады |     |   |
|Монофтонгтар, дифтонгтар |Монофтонгтар, дифтонгтар   |       |     |АЖ,|
|және диграфтар. Тұрақты  |және диграфтар. Тұрақты сөз|       |     |АЖ |
|сөз тіркестері, оқылу    |тіркестері, оқылу          |       |     |Реф|
|ережелері. Екпін, буындар|ережелері. Екпін, буындар  |       |     |.ЖЖ|
|түрлері.                 |түрлері.                   |       |     |   |
|Анатомиялық              |Анатомиялық терминологияның|       |     |АЖ,|
|терминологияның сөз      |сөз құрылымы. Қиыспаған    |       |     |АЖ |
|құрылымы. Қиыспаған және |және қиысымды анықтауыштар.|       |     |Реф|
|қиысымды анықтауыштар.   |                           |       |     |.ЖЖ|
|Латын граматикасы. Зат   |Латын граматикасы. Зат есім|       |     |АЖ,|
|есім және сын есім,      |және сын есім, салыстырмалы|       |     |АЖ |
|салыстырмалы шырай.      |шырай. Құрама аралас       |       |     |Реф|
|Құрама аралас анатомиялық|анатомиялық терминдер.     |Плакатт|     |.ЖЖ|
|терминдер.               |                           |ар, БАҚ|     |   |
|                         |                           |үзінділ|     |   |
|                         |                           |ерінің |     |   |
|                         |                           |мәтінде|     |   |
|                         |                           |рі     |     |   |
|                         |                           |қажетін|     |   |
|                         |                           |е қарай|     |   |
|                         |                           |барлық |     |   |
|                         |                           |сабаққа|     |   |
|                         |                           |пайдала|     |   |
|                         |                           |нылады |     |   |
|ІІІ септеулік            |ІІІ септеулік              |       |5.2  |АЖ,|
|затесімдерінің           |затесімдерінің             |       |тарау|АЖ |
|ерекшеліктері. Сөз       |ерекшеліктері. Сөз         |       |улары|Реф|
|құрылымына сәйкес        |құрылымына сәйкес          |       |нда  |.ЖЖ|
|мағынасының өзгеруі.     |мағынасының өзгеруі.       |       |көрсе|   |
|                         |                           |       |тілге|   |
|                         |                           |       |н    |   |
|                         |                           |       |тапсы|   |
|                         |                           |       |рмала|   |
|                         |                           |       |р    |   |
|                         |                           |       |болып|   |
|                         |                           |       |табыл|   |
|                         |                           |       |ады  |   |
|ІІІ септеу зат           |ІІІ септеу зат есімдерінің |       |     |АЖ,|
|есімдерінің родтық       |родтық жалғаулары. ІІІ     |       |     |АЖ |
|жалғаулары. ІІІ септеу   |септеу зат есімдері мен    |       |     |Реф|
|зат есімдері мен құрамы  |құрамы аралас анатомиялық  |       |     |.ЖЖ|
|аралас анатомиялық       |терминдер.                 |       |     |   |
|терминдер.               |                           |       |     |   |
|Латын тіліндегі зат есім,|Латын тіліндегі зат есім,  |       |     |АЖ,|
|сын есімдердің көпше     |сын есімдердің көпше түрі. |       |     |АЖ |
|түрі. Етістік, сан есім, |Етістік, сан есім, жұрнақ. |       |     |Реф|
|жұрнақ.                  |                           |       |     |.ЖЖ|
|Модуль 2                                                                |
|Зат есімдер мен сын      |Зат есімдер мен сын     |       |5.2    |АЖ,|
|есімдердің атау және ілік|есімдердің атау және    |       |тарауул|АЖ |
|септігіндегі көпше түрі. |ілік септігіндегі көпше |       |арында |Реф|
|                         |түрі.                   |Плакатт|көрсеті|.ЖЖ|
|                         |                        |ар, БАҚ|лген   |   |
|                         |                        |үзінділ|тапсырм|   |
|                         |                        |ерінің |алар   |   |
|                         |                        |мәтінде|болып  |   |
|                         |                        |рі     |табылад|   |
|                         |                        |қажетін|ы      |   |
|                         |                        |е қарай|       |   |
|                         |                        |барлық |       |   |
|                         |                        |сабаққа|       |   |
|                         |                        |пайдала|       |   |
|                         |                        |нылады |       |   |
|Клиникалық терминология  |Клиникалық терминология |       |       |АЖ,|
|туралы түсінік және сөз  |туралы түсінік және сөз |       |       |АЖ |
|жасам. Клиникалық        |жасам. Клиникалық       |       |       |Реф|
|терминоэлемент туралы    |терминоэлемент туралы   |       |       |.ЖЖ|
|мағлұмат.                |мағлұмат.               |       |       |   |
|Сөз жасамдық құрылымдағы |Сөз жасамдық құрылымдағы|       |       |АЖ,|
|сөздердің бірігуі. Жұрнақ|сөздердің бірігуі.      |       |       |АЖ |
|және префикстеу.         |Жұрнақ және префикстеу. |       |       |Реф|
|                         |                        |       |       |.ЖЖ|
|Грек-латын дублеттері    |Грек-латын дублеттері   |       |       |   |
|негізіндегі мүше, жыныс, |негізіндегі мүше, жыныс,|       |       |   |
|жас және тінмен          |жас және тінмен         |       |       |   |
|ағзалардың аталуы және   |ағзалардың аталуы және  |       |       |   |
|дербес терминоэлемент.   |дербес терминоэлемент.  |       |       |   |
|Организмнің физиологиялық|Организмнің             |       |5.2    |АЖ,|
|және патологиялық        |физиологиялық және      |       |тарауул|АЖ |
|жағдайындағы үрдісін     |патологиялық            |       |арында |Реф|
|білдіретін дербес        |жағдайындағы үрдісін    |       |көрсеті|.ЖЖ|
|терминоэлементтер.       |білдіретін дербес       |Плакатт|лген   |   |
|                         |терминоэлементтер.      |ар, БАҚ|тапсырм|   |
|                         |                        |үзінділ|алар   |   |
|                         |                        |ерінің |болып  |   |
|                         |                        |мәтінде|табылад|   |
|                         |                        |рі     |ы      |   |
|                         |                        |қажетін|       |   |
|                         |                        |е қарай|       |   |
|                         |                        |барлық |       |   |
|                         |                        |сабаққа|       |   |
|                         |                        |пайдала|       |   |
|                         |                        |нылады |       |   |
|Клиникалық және физикалық|Клиникалық және         |       |       |АЖ,|
|белгілер мен қасиеттерді,|физикалық белгілер мен  |       |       |АЖ |
|клиникалық маңызды       |қасиеттерді, клиникалық |       |       |Реф|
|қатынастарды білдіретін  |маңызды қатынастарды    |       |       |.ЖЖ|
|дербес терминоэлементтер.|білдіретін дербес       |       |       |   |
|                         |терминоэлементтер.      |       |       |   |
|Фармацевтикалық          |Фармацевтикалық         |       |       |АЖ,|
|терминология. Шипаұсыным |терминология. Шипаұсыным|       |       |АЖ |
|құрылымы.                |құрылымы.               |       |       |Реф|
|Дәрі-дәрмектердің сөз    |Дәрі-дәрмектердің сөз   |       |       |.ЖЖ|
|жасам құрылымы. Дәрілік  |жасам құрылымы. Дәрілік |       |       |   |
|күй (форма) туралы       |күй (форма) туралы      |       |       |   |
|қысқаша түсінік.         |қысқаша түсінік.        |       |       |   |
|Фармацевтикалық          |Фармацевтикалық         |       |       |АЖ,|
|терминология мақсатындағы|терминология            |       |       |АЖ |
|етістік граматикасы.     |мақсатындағы етістік    |       |       |Реф|
|Шипаұсынымдағы бұйрық    |граматикасы.            |       |       |.ЖЖ|
|және шартты райлар.      |Шипаұсынымдағы бұйрық   |       |       |   |
|                         |және шартты райлар.     |       |       |   |


      7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТЫЛУ КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 4
|Оқу әдістемеліктермен       |Әр түрінің   |Студенттер саны  |Қамтылу пайызы |
|әдебиеттердің аталулары     |саны         |                 |               |
|1                           |2            |3                |4              |
|Г.И.Валл                    |50           |30               |100            |
|«Введение в латинскую       |             |                 |               |
|ветеринарную терминологию»  |             |                 |               |
|Омск, 1978                  |             |                 |               |
|В.Д.Вульф                   |40           |30               |100            |
|«Латинский язык и основы    |             |                 |               |
|ветеринарной терминологии»  |             |                 |               |
|Москва, 1988                |             |                 |               |
|В.Д.Вульф                   |50           |30               |100            |
|«Учебник латинского языка»  |             |                 |               |
|Москва, 1977                |             |                 |               |




      8  ӘДЕБИЕТТЕР
      8.1 Негізгі әдебиеттер
      8.1.1 В.Д.Вульф «Латинский язык и  основы  ветеринарной  терминологии»
Москва, 1988
      8.1.2 Г.И.Валл «Введение в латинскую ветеринарную терминологию»
      Омск, 1978
      8.2 Қосымша әдебиеттер
      8.2. 1 В.Д.Вульф «Учебник латинского языка» Москва, 1977
      [pic]
Пәндер